Diskuzní klub hráčů online her
Home | Profile | Novy ucet | Active Topics | Active Polls | Members | Private Messages | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Age of Conan
 Age of Conan - General
 Neprehlednete - 14 dni zdarma pro veterany
 New Topic  New Poll New Poll
 Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Rodier

StavkaDJu

4328 Posts

Posted - 09/07/2009 :  04:46:42  Show Profile  Visit Rodier's Homepage  Send Rodier an ICQ Message Send Rodier a Private Message  Reply with Quote
Pisu to do zvlastniho topicu :-)

Funcom dava vsem co maj frozen account 14 dni zdarma
http://www.ageofconan.com/updates/?utm_id=419

navic diky novemu patchi lze vytvorit ihned L50 char navic. Krom toho se vsem po x patchich resetli featy.

First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave!
Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.

neogen
Starting Member

21 Posts

Posted - 09/07/2009 :  17:27:24  Show Profile Send neogen a Private Message  Reply with Quote
I bez lvl 80?
Go to Top of Page

Azkaban

1990 Posts

Posted - 09/07/2009 :  19:48:06  Show Profile  Send Azkaban an ICQ Message Send Azkaban a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by neogen

I bez lvl 80?

Musíš mít minimálně jednu 50lvl postavu na jakém koliv serveru. Pak lze vytvořit jednu další.
Go to Top of Page

Rodier

StavkaDJu

4328 Posts

Posted - 24/07/2009 :  10:09:52  Show Profile  Visit Rodier's Homepage  Send Rodier an ICQ Message Send Rodier a Private Message  Reply with Quote
To je v prdeli. To sem zase temhle curakum naletel na spek.

po 14ti dnech mi z nejakeho duvodu chargly kreditku o 11 euro (divna castka ze? maji tam psano ze mesicni je 13 euro) - prachy uz sou v coudu. Ucet samozrejme frozen a vpayment history nic.

Takze 11 euro si nekdo od nich stahnul jen tak pro nic za nic. Uz sem jim napsal kokotum.

First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave!
Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
Go to Top of Page

brutus
Average Member

Tidus

1833 Posts

Posted - 24/07/2009 :  10:19:10  Show Profile  Send brutus an ICQ Message Send brutus a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rodier

To je v prdeli. To sem zase temhle curakum naletel na spek.

po 14ti dnech mi z nejakeho duvodu chargly kreditku o 11 euro (divna castka ze? maji tam psano ze mesicni je 13 euro) - prachy uz sou v coudu. Ucet samozrejme frozen a vpayment history nic.

Takze 11 euro si nekdo od nich stahnul jen tak pro nic za nic. Uz sem jim napsal kokotum.

FUnCOM jsou znamy vyzirky - zakladni finta je mit v accountu smazany detaily o platebni karte.

Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
Go to Top of Page

Rodier

StavkaDJu

4328 Posts

Posted - 25/07/2009 :  01:28:42  Show Profile  Visit Rodier's Homepage  Send Rodier an ICQ Message Send Rodier a Private Message  Reply with Quote
tak mi napsali ze prej spolecne se 14ti dny jsem pristoupil na 1 mesic s 20% slevou a duvodem proc mam frozen account je PRY asi problem s transakci.

Tak sem jim napsal ze jsem teda rozhodne zadnej 1 mesic nekupoval ani to nemam nikde v acc.mgmt uvedene a transakce rozhodne probehla tak jak mela - nastesti mi umoznili to teda zrusit.. tak sem napsal at to zrusi. ze chci money zpet.

Go to Top of Page

Shatteren

BLITZ UNION avatar

2735 Posts

Posted - 25/07/2009 :  02:24:06  Show Profile  Visit Shatteren's Homepage Send Shatteren a Private Message  Reply with Quote
Myslim ze tohle neni ojedinelej pripad u Funcomu. Tusim ze si tu nekdo predtim stezoval na to, ze mu brali penize i kdyz kartu zrusil, ale to bylo nejak mesic po vydani

REVOLUTION
https://www.blitzunion.com/video

Go to Top of Page

Rodier

StavkaDJu

4328 Posts

Posted - 31/07/2009 :  16:47:05  Show Profile  Visit Rodier's Homepage  Send Rodier an ICQ Message Send Rodier a Private Message  Reply with Quote
j jeden muj znamej se chtel vratit do aoc, ale ma tam 3 mesicni dluh, protoze kdyz platil tak mu to sice strhavali ale potom to vratili a az potom si uvedomili ze to byla chyba.. no a ted mu to tam visi a kdyby chtel znova hrat.. musi jim za jejich blbost zaplatit ty 3 mesice ;_DD

Edited by - Rodier on 31/07/2009 16:47:23
Go to Top of Page

Filda LNL

Medvídek

723 Posts

Posted - 11/08/2009 :  20:19:42  Show Profile Send Filda LNL a Private Message  Reply with Quote
To už ta nabídka zas neplatí? Nebo ty accounty reaktiovali automaticky?

Troll lepší fanboie.
Go to Top of Page

†… Havran …†
Average Member

1962 Posts

Posted - 11/08/2009 :  23:53:40  Show Profile  Send †… Havran …† an ICQ Message Send †… Havran …† a Private Message  Reply with Quote
platilo to asi do 23 cervence

EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever
KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
Go to Top of Page

Filda LNL

Medvídek

723 Posts

Posted - 12/08/2009 :  00:00:02  Show Profile Send Filda LNL a Private Message  Reply with Quote
Jo, koukám, do 22. Failcom očividně o hráče nestojí

Troll lepší fanboie.
Go to Top of Page

brutus
Average Member

Tidus

1833 Posts

Posted - 12/08/2009 :  08:08:38  Show Profile  Send brutus an ICQ Message Send brutus a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Filda LNL

Jo, koukám, do 22. Failcom očividně o hráče nestojí

no oni hraci o ne taky ne - takze je to fifty fifty :)

Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
Go to Top of Page

Filda LNL

Medvídek

723 Posts

Posted - 12/08/2009 :  10:31:06  Show Profile Send Filda LNL a Private Message  Reply with Quote
Náhodou já jo, chtěl jsem si vyplnit čekání mezi ukončenim subskripce ve WARu a začátkem dalšího eventu a patche.

Ale když ty paka daj free game time v létě, kdy lidi nemusej bejt tou dobou ani jednou u kompu, tak to by dva žasli

Troll lepší fanboie.
Go to Top of Page

huhla

163 Posts

Posted - 12/11/2009 :  08:31:18  Show Profile  Send huhla an ICQ Message Send huhla a Private Message  Reply with Quote
tak tu mame dalsich 14 dni pro veterany, navratilci kteri se pak rozhodnou zaplatit maji nejake dalsi bonusy
Subscribing for 1 month gives 7 days extra game time for no additional cost
Subscribing for 3 months also guarantees a spot in open beta for The Secret World
Subscribing for 6 months also gives a level 40 helmet with a 10% XP modifier
Subscribing for 12 months also gives a free copy of the Rise of the Godslayer expansion

http://community.ageofconan.com/wsp/conan/frontend.cgi?func=publish.show&template=content&func_id=3043&table=CONTENT
Go to Top of Page

Filda LNL

Medvídek

723 Posts

Posted - 12/11/2009 :  14:24:00  Show Profile Send Filda LNL a Private Message  Reply with Quote
Je tahle akce nějak časově omezená? Nebo si můžu reaktivovat v době, kdy se mi to nejvíc hodí?

Troll lepší fanboie.
Go to Top of Page

spellshaper

112 Posts

Posted - 12/11/2009 :  16:35:30  Show Profile  Visit spellshaper's Homepage  Send spellshaper an ICQ Message Send spellshaper a Private Message  Reply with Quote
Jestli si to z mailu správně pamatuju, tak do 27 listopadu. Každopádně já se rád na 14 dnů vrátím :D

Mundus vult decipi ergo decipiatur.
Go to Top of Page

Filda LNL

Medvídek

723 Posts

Posted - 12/11/2009 :  17:07:39  Show Profile Send Filda LNL a Private Message  Reply with Quote
To já taky. Takže do 27. to běží, nebo do 27. můžu bezplatně reaktivovat? Bohužel se musim takhle ptát, protože mejlem mi nic nepřišlo.

Troll lepší fanboie.
Go to Top of Page

spellshaper

112 Posts

Posted - 12/11/2009 :  17:23:23  Show Profile  Visit spellshaper's Homepage  Send spellshaper an ICQ Message Send spellshaper a Private Message  Reply with Quote
Radsi jsem mrknul do mailu. Je to tak, ze to musis aktivovat do 27. a pak se ti pocita tech 14 dnu:

Now you can play Age of Conan again for 14 days completely FREE of charge! This offer does not require any purchase as long as you act before November 27 th, 2009. There are also some amazing rewards available to you if you purchase game time now!

Mundus vult decipi ergo decipiatur.
Go to Top of Page

Filda LNL

Medvídek

723 Posts

Posted - 12/11/2009 :  17:26:05  Show Profile Send Filda LNL a Private Message  Reply with Quote
Ok, díky moc.

Troll lepší fanboie.
Go to Top of Page

Filda LNL

Medvídek

723 Posts

Posted - 16/11/2009 :  21:13:11  Show Profile Send Filda LNL a Private Message  Reply with Quote
Dotaz: Invite a friend funguje pouze pro získání nových hráčů, nebo to můžu poslat i někomu s krabicí, aby si obnovil acc?

Troll lepší fanboie.
Go to Top of Page

Filda LNL

Medvídek

723 Posts

Posted - 24/11/2009 :  17:49:21  Show Profile Send Filda LNL a Private Message  Reply with Quote
No, tak ať se snažim, ajk se snažim, za boha nemůžu nikde v account managementu přijít na to, jak mám těch 14 dní zadara aktivovat.Může někdo poradit?

EDIT: Už to mám, neposlali mi mejl, takže sem si musel sehnat link od kamaráda.

Troll lepší fanboie.

Edited by - Filda LNL on 24/11/2009 20:29:05
Go to Top of Page

luluxiu
Starting Member

6 Posts

Posted - 23/06/2011 :  09:06:59  Show Profile  Visit luluxiu's Homepage Send luluxiu a Private Message  Reply with Quote
Now you can once again play Age of Conan 14 days free! This offer does not require any as long as you buy before you take action on November 27, 2009. There are also some amazing return available to you, if you buy game time!

RS Gold,Tera Gold
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  New Poll New Poll
 Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Diskuzní klub hráčů online her © © 2000 CzechHeroes Go To Top Of Page
This page was generated in 0,12 seconds. on eygor Snitz Forums 2000