Diskuzní klub hráčů online her
Home | Profile | Novy ucet | Active Topics | Active Polls | Members | Private Messages | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 The Lord of the Rings Online
 LOTR Online - General
 Rohan
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

DarkFace

700 Posts

Posted - 18/10/2012 :  12:16:26  Show Profile  Visit DarkFace's Homepage  Send DarkFace an ICQ Message Send DarkFace a Private Message  Reply with Quote
Ani slovko o rohane :(.

Ake mate nazory na novy datac?

"I must not Fear. Fear is the mind-killer. Fear is little death that brings total obliteration. I will let it pass through me and over me. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain. "

Azkaban

1990 Posts

Posted - 18/10/2012 :  13:12:33  Show Profile  Send Azkaban an ICQ Message Send Azkaban a Private Message  Reply with Quote
Ze jsem si to nainstalova na steame, ale ještě jsem se k tomu nedostal:o)

Jen nevím jak to funguje, jestli když si budu platit měsíční poplatky si musím koupit ty předchozí datadisky. Nebo prostě jen tím, že to platím to mám v ceně. Nevíte něko?
Go to Top of Page

Jaffa

982 Posts

Posted - 18/10/2012 :  13:50:35  Show Profile Send Jaffa a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by DarkFace

Ani slovko o rohane :(.

Ake mate nazory na novy datac?

Hooodně zajímavě udělaný mount combat Turbine v tomhle převálcovali Funcom a jejich horse combat. Problém je že bude asi málo contentu pro horse combat, třeba složitější raidy na planině. Zatím jsem na nic takového nenarazil. Questy hodně slušné na počtění a lore ze středozemě ale v tomlhe bylo LOTRo vždycky na špičce. První osada bolestně padne, evokuje to některé scény z filmu. Následně pomáháš ve Východní marce.
Kdo lotro miloval asi nemusí nic řešit, kdo ne, pro toho to nebude ani Frodo když bude srát zlaté vejce s možností prodeje za epicy.

Jinak klasika Turbine datadsik... málo muziky za hodně peněz.

Last hope......Guild Wars 2
"that's not a log, that's a DICK!"
Go to Top of Page

DarkFace

700 Posts

Posted - 19/10/2012 :  12:01:03  Show Profile  Visit DarkFace's Homepage  Send DarkFace an ICQ Message Send DarkFace a Private Message  Reply with Quote
Questy su fakt dobre urobene, atmoska tiez velmi pekna :).
Zial absencia instance clustru a cena datacu to tahaju dole.
Aj ked osobne som to kupil za nasetrene TP.

"I must not Fear. Fear is the mind-killer. Fear is little death that brings total obliteration. I will let it pass through me and over me. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain. "
Go to Top of Page

Frey1
Starting Member

9 Posts

Posted - 23/12/2014 :  09:16:15  Show Profile Send Frey1 a Private Message  Reply with Quote
Fuha, tak to urcite vyskusam! :)

http://onlinehryzadarmo.eu
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Diskuzní klub hráčů online her © © 2000 CzechHeroes Go To Top Of Page
This page was generated in 0,05 seconds. on eygor Snitz Forums 2000