Author |
Topic  |
Khael Windblade
Starting Member
20 Posts |
Posted - 25/01/2008 : 09:40:27
|
No nvm jestly třeba war-rvr je pro vás k zblití, kde standartni velikost signatur je 500 x 100 a nikomu to nevadí, ale určitě to můžete zablokovat pokud to vadí. Mě osobně ale víc než signatury vaděj citace, který mnohdy zabíraj i několika násobně víc místa než 7 sigu na sobě, ale narozdíl od vás stim nemůžu nic dělat.
BTW. jak dlouho si myslíte že bude trvat dosažení lvl 40 a potom RR 100? Jako co se zatim lidi vyjadřovaly tak by to na alty s vysokejma rankama moc nevypadalo a jestly budou za RR i skilly tak to vypadá na maina a max. 1,2 alty pokud vůbec nějaký. |
 |
|
NoX
Moderator
  

1051 Posts |
Posted - 25/01/2008 : 10:01:00
|
Vzhledem k tomu, že XP (i renown) křivka prochází v betě drastickými změnami, jakýkoliv současný odhad IMO nemá smysl. Ale pro příklad, v B1 sem udělal RR10 asi za 5 hodin zergu v openRvR zóně. Rychlost levelování raději nebudu odhadovat, protože nepatřím mezi powerlvl typy a tak by byl můj údaj hodně zavádějící. |
Lišák A20.00%, E80.00%, K46.67%, S53.33%
|
 |
|
Lobos
Junior Member
 
572 Posts |
Posted - 25/01/2008 : 12:36:04
|
Jednou ukazovali takovy graf, kde byly jednotlive oblasti vyvoje znaceny carou. Leveling 1-40 byla relativne kratka cara, max RR pak byla extreme dlouha a vyvoj guild 0-100 jeste 2x takovy . Schaneni top equipu bylo nekde mezi levelingem a RR na casove ose. |
 |
|
Fartil
Starting Member
66 Posts |
Posted - 31/01/2008 : 09:20:30
|
Akoze je 31veho a newsletter stale nikde......hm.... |
 |
|
ManiaCCC
Junior Member
 
630 Posts |
|
Khael Windblade
Starting Member
20 Posts |
Posted - 01/02/2008 : 03:21:01
|
Jen opravdu pomalu. Ale co tam tedka vypluli ty koncept arty shadow warriora tak vypada docela cool. Potom to videjko mesice jak se tam rezou, tak to zas paul prechvalil takova epicka bitva to zas nebyla, ale ten ohromnej squig jak tam stal ten byl hrubej. Uz aby to officialne vyslo. |
 |
|
Fartil
Starting Member
66 Posts |
Posted - 01/02/2008 : 09:25:41
|
Tak nudnejsi newsletter este nebol,sak tam dokopy nic nieje,ani predstavenie poslednej classy |
 |
|
NoX
Moderator
  

1051 Posts |
Posted - 01/02/2008 : 09:41:37
|
On je celkově Mythic teďka takovej ospalej  |
Lišák A20.00%, E80.00%, K46.67%, S53.33%
|
 |
|
kyuss
Starting Member
99 Posts |
Posted - 01/02/2008 : 10:07:43
|
quote: Originally posted by Khael Windblade
Jen opravdu pomalu. Ale co tam tedka vypluli ty koncept arty shadow warriora tak vypada docela cool. Potom to videjko mesice jak se tam rezou, tak to zas paul prechvalil takova epicka bitva to zas nebyla, ale ten ohromnej squig jak tam stal ten byl hrubej. Uz aby to officialne vyslo.
To "epicke video" je amatersky urobena vec jednym z fanusikov DAOC a teraz zrejme WAR. Dali mu moznost takymto sposobom prezentovat hru. Ja sam som sa na jednom z jeho "natacani" zucastnil este pre DAOC. |
Torevas <Virus> -- AoC Demonologist -- Aquilonia |
 |
|
ManiaCCC
Junior Member
 
630 Posts |
Posted - 01/02/2008 : 12:15:37
|
Ja musim povedat ze i ked na forach je dost ludi co hovoria "bleh" na novy newsletter, mne sa dost pacil. Viac info o trofejach, Shadow Warrior vyzera fakt dobre, Podcast mi prisiel dost vtipny i ked tam zas nepovedali tak vela noveho, grab bag super ako vzdy, pri VOTM je dobre si precitat co je k nemu napisane a co povie Paul, pretoze to nema byt ukazka epickeho RvR ale skor prehlad modelov, co sa im dost podarilo (marauder vyzera fakt dobre), vela peknych screenov (az nato ze niektore znich boli beta leaky), nejake info o masteries (tiez sice nic nove ale fajn), konecne zacinaju hovorit nieco o scenariach :).. ja sa nestazujem. |
 |
|
vlkodlak
Junior Member
 

556 Posts |
Posted - 01/02/2008 : 14:46:06
|
To video je děsne. A vubec se mi nelibi, že fight probiha zpusobem doběhnu k nepřiteli a mačkam 1-9 dokud někdo neshebne... absolutně nulovy pohyb. |
 |
|
Khael Windblade
Starting Member
20 Posts |
Posted - 01/02/2008 : 14:52:26
|
"Nulový pohyb" trochu z toho je cejtit Roguna z wowka co skace a beha jak kralik co mu hori koudel u zadku. Představ si středověké boje myslíš že rytíř v těžkym brnění mohl skákat,jak nějakej atlet na trampolíně?
Navíc tady je colision detection, takže když tě nepřítel zablokuje je logický, že se asi moc hejbat nebudeš moct. A ohledně 1-9 tak nezapoměň, že občas musíš přeházet tactic a zmačknout skill na moralku. |
 |
|
mr_unreal
Starting Member
19 Posts |
|
vlkodlak
Junior Member
 

556 Posts |
Posted - 01/02/2008 : 15:20:32
|
quote: Originally posted by Khael Windblade
"Nulový pohyb" trochu z toho je cejtit Roguna z wowka co skace a beha jak kralik co mu hori koudel u zadku. Představ si středověké boje myslíš že rytíř v těžkym brnění mohl skákat,jak nějakej atlet na trampolíně?
Navíc tady je colision detection, takže když tě nepřítel zablokuje je logický, že se asi moc hejbat nebudeš moct. A ohledně 1-9 tak nezapoměň, že občas musíš přeházet tactic a zmačknout skill na moralku.
Roguna z wowka? Každy class ve wow ktery by jen stal a tupe mlatil je mrtvy raz dva. Spíš si neumim predtavit, jak může polonahý kouzelnik stát na místě, nechat se mlátit dvoumetrovým mečem a do toho čarovat. Class jako Witch Elf si představuju přesně jako atleta na trampolíně. Colision detection neznamená, že mě někdo zablokuje, jen že nemůžu projít přes něho, tzn. ho oběhnu. A tím tuplěm by se mělo dát třeba schovávat za šurt atp. |
Edited by - vlkodlak on 01/02/2008 15:25:35 |
 |
|
Khael Windblade
Starting Member
20 Posts |
Posted - 01/02/2008 : 15:33:03
|
Its true. Ten kaster by tam skutecne nemel stát a tupě zírat, ale mě by se předněj předgbelíkvoat nějakej tank, jenže asi nejsou sehraný a ta organizace při natáčení asi trochu taky pokulhávala a navic je to pre footage takze to neznamena ze to bude takle vypadat nakonec v realu po vydani.
Vždycky se dá něcozlepšit, ale mě teďka dostává jak vypálili rybník těm chudákům co čekaly na white liona. |
 |
|
NoX
Moderator
  

1051 Posts |
Posted - 01/02/2008 : 16:12:36
|
quote: Originally posted by Khael Windblade Navíc tady je colision detection, takže když tě nepřítel zablokuje je logický, že se asi moc hejbat nebudeš moct. A ohledně 1-9 tak nezapoměň, že občas musíš přeházet tactic a zmačknout skill na moralku.
Tactics se dají přehazovat pouze OOC. Pochopim, kdyby jste z toho videa komentovali design armorů, zbraní, animace, textury, whatever...ale opravdu nechápu, jak podle toho můžete posuzovat akčnost RvR. Na začátku jasně Paul říká(a o něco výše to tu znovu píše ManiaCCC), že tohle není video RvR, ale jen základní mlácení jedné class do druhé. |
Lišák A20.00%, E80.00%, K46.67%, S53.33%
|
 |
|
ManiaCCC
Junior Member
 
630 Posts |
Posted - 01/02/2008 : 18:01:18
|
Ako pvoedal nox, citate vy aj niekedy to co sa pise v tom newslettry alebo len zbesilo klikate na linky?
quote: Each newsletter, the Video of the Month brings you a fresh, new look at WAR in action! These videos are not highly polished marketing trailers, but clips of raw game footage showcasing many of the cool features of WAR.
What’s it like on the battlefields of WAR? Well, it might very well look something like this new video we have to share with you. These RvR battles were filmed for an internal presentation so you’ll see lots of people standing around beating on each others (we needed them to remain relatively still to capture the footage we needed!). Those of you that have experienced real RvR before know that battles are a lot more fluid and that no one ever stays stationary for long. Enjoy!
pozorne citatje aspon vyznacene casti :P su priamo z newslettra ohladom tohto videa. |
 |
|
Khael Windblade
Starting Member
20 Posts |
Posted - 01/02/2008 : 18:03:45
|
Me osobne jeste Newslater neprisel takze opravdu sem jen kliknul na link co byl na war-rvr.net |
 |
|
Meddy
Moderator
    
5759 Posts |
Posted - 01/02/2008 : 18:07:28
|
Copak ze nekdo klikne na link mimo newsletter a pak nevi ktera bije ale kdyby z toho alespon nevyvozoval zavery a nepostoval je na tady na forech  |
STS Chvojkovice-Brod |
 |
|
celdric
Average Member
  
1613 Posts |
Posted - 01/02/2008 : 18:14:26
|
no na druhou stranu pokud bude collision detection fakt rozumne fungovat tak bych si dovedl predstavit, ze meleri se budou snazit chranit ranged classy blokovanim pruchodu... jinak by to nemelo moc smysl... a pak samozrejme budou staticti, ze...
ostatne vzpomente si treba na staroveky bojovy sestavy, nebo ve stredoveku obrany ctverce proti jizde apod.
takovy to zbesily pobihani 1v1 ve valkach nikdy nebylo moc typicky prvek... resp. vetsinou ti organizovani (staticti) vyhravali... |
no mmo
|
Edited by - celdric on 01/02/2008 18:15:29 |
 |
|
Khael Windblade
Starting Member
20 Posts |
Posted - 01/02/2008 : 18:19:12
|
Vyjádřil jsem se jen k tomu že paul řikal jak to bude video of glory ( ok řikal mini glory přesně, neřikal sem že to je RvR video (tak teď aspoň doufám), pač to paul přímo na začátku řiká) a potom k tomu že to není akční a ty postavy se tam jen válej. Navíc fora jsou od toho aby tam každý projevoval svůj názor, což nikde v pravidlech zakázaný není.
Edit: JJ taky, osobně uznávam spíš defensivní taktickou strategii než bezhlavej útok. Spíš nakoupit archery na hradby než pěchotu co se bude plazit pomalu a umírat.
BTW. viděli ste to videjko jak tam je ten ork na katapultu a nechá se vystřelit (jako to bylo v traileru) celkem hukot, to asi nebude nějaký velký dmg z pádů. |
Edited by - Khael Windblade on 01/02/2008 18:23:30 |
 |
|
ManiaCCC
Junior Member
 
630 Posts |
Posted - 01/02/2008 : 18:19:43
|
quote: Originally posted by celdric
no na druhou stranu pokud bude collision detection fakt rozumne fungovat tak bych si dovedl predstavit, ze meleri se budou snazit chranit ranged classy blokovanim pruchodu... jinak by to nemelo moc smysl... a pak samozrejme budou staticti, ze...
ostatne vzpomente si treba na staroveky bojovy sestavy, nebo ve stredoveku obrany ctverce proti jizde apod.
takovy to zbesily pobihani 1v1 ve valkach nikdy nebylo moc typicky prvek... resp. vetsinou ti organizovani (staticti) vyhravali...
No ale hry treba skor prirovnavat k moderjensjim vojenskym konfliktom kedze na bojisku uz neni tolko muzov a nie su tie armady az tak obrovske. Zober si napriklad uz len prvu a druhu svetovu (popripade boje modernych jednotiek).. ziadne formacie sa nekonaju a v boji je mnohokrat velmi dolezity presu a mat rozhlad. Kym v minulosti, pri tisickovych armadach a ked tie najsilnejsie zbrane boli zbrane na blizku, formacie samozrejme mali zmysel. Kazdopadne, herny mechanizmus MMORPG-ciek by som skor prirovnal k modernym konfliktom. |
 |
|
celdric
Average Member
  
1613 Posts |
Posted - 01/02/2008 : 18:33:15
|
quote: Originally posted by ManiaCCC
No ale hry treba skor prirovnavat k moderjensjim vojenskym konfliktom kedze na bojisku uz neni tolko muzov a nie su tie armady az tak obrovske. Zober si napriklad uz len prvu a druhu svetovu (popripade boje modernych jednotiek).. ziadne formacie sa nekonaju a v boji je mnohokrat velmi dolezity presu a mat rozhlad. Kym v minulosti, pri tisickovych armadach a ked tie najsilnejsie zbrane boli zbrane na blizku, formacie samozrejme mali zmysel. Kazdopadne, herny mechanizmus MMORPG-ciek by som skor prirovnal k modernym konfliktom.
v tom s tebou ovsem nebudu souhlasit... kdyz pominu fakt, ze 1. SV se prevazne odehravala v zakopech na vzdalenosti, ale pri prulomech se delala prehradna palba apod. a tam formace neuplatnis
hlavni rozdil co citim je ten, ze typem vyzbroje naopak fantasy MMORPG patri prave do stredoveku... mece, sekery, lucistnici, magove jsou taky takova urcita forma lucistniku, aoe utoky bych pripodobnil ranym houfnicim (nebo jak se ta zatrsatr palna zbran u husitu jmenovala)
no to je asi tak vsechno...fantasy MMO jsou mnohem bliz stredoveku a typu boje ve stredoveku resp. chtel bych je tam mit, tve pojeti bych posunul hloubs do minulosti nekam do najezdu vandalu apod. na rim, kde jednu dobu se moc formace nenosili...
dalsi vec je, ze ve stredoveku to povetsinou fungovalo tak ze se nekde presunula horda vojacku a bojovala o 1 misto a dochazelo k "rozhodujicim" stretnuti, zatimco v modernich valkach jde povetsinou o siroke fronty atd. |
no mmo
|
 |
|
ManiaCCC
Junior Member
 
630 Posts |
Posted - 01/02/2008 : 19:10:51
|
No lukostrelci a magovia sa viac podobaju modernym vojakom.. Ale ber ze je to fantazy. Vojak v minulosti dostal sip-dva a isiel k zemi, v hrach ich schyta aj 15 stale ako keby sa nechumelilo.. Ale nehovorme o tom..dolezitejsie su pocty. Pri cislach ake su v dnesnych hrach (ked je boj 200 na 200 uz je to EPIC) nema absolutne ziadny zmysel robit formacie. Naopak, bez nejakych pasivnych bonusov by sa akurat tak hraci sami seba gympli. Takze stacionarny boj je velke No-No v tychto hrach :) |
 |
|
Methodius
New Member

101 Posts |
Posted - 01/02/2008 : 20:19:17
|
quote: Originally posted by ManiaCCC
No lukostrelci a magovia sa viac podobaju modernym vojakom.. Ale ber ze je to fantazy. Vojak v minulosti dostal sip-dva a isiel k zemi, v hrach ich schyta aj 15 stale ako keby sa nechumelilo.. Ale nehovorme o tom..dolezitejsie su pocty. Pri cislach ake su v dnesnych hrach (ked je boj 200 na 200 uz je to EPIC) nema absolutne ziadny zmysel robit formacie. Naopak, bez nejakych pasivnych bonusov by sa akurat tak hraci sami seba gympli. Takze stacionarny boj je velke No-No v tychto hrach :)
no ide o to ze vyhody ktore poskytuje formacia v realite su pri dnesnom sposobe boja v morpg absolutne neuplatnitelne, napr velka vyhoda formacie v pripade kopijnikov je moznost vytvorenia akehosi nepreniknutelneho jezka, ina pechota sa zasda moze chranit hradbu zo stitov, lucistnici mohli koncentrovanimi salvami tvorit dazd sipov, v pripade arkebuznikov /puskovi/ si palbou vo formaciach vynahradzali vysoku nepresnost ich zbrani atd atd....ale vsetky tieto veci su pri dnesnom systeme morpg kde si vyznacis jeden ciel na ktory utocis nech sa deje co sa deje absolutne nepouzitelne.....i ked pri colision budeme moct aspon zapchavat vchody mosty atd takze to moze byt zmena k lepsiemu :)
inak snad si to stymi 1-2 sipmi nemyslel vazne , keby to bolo take ucinne, tak potom by sa vsetci iba ostrelovali:) co myslis naco sa nosila zbroj a stity.... prakticky do konca 17 storocia boli jednotky na blizko doslezitejsie a dominantne nad jednotkami streleckymi
|
Edited by - Methodius on 01/02/2008 20:24:42 |
 |
|
Topic  |
|