Author |
Topic |
|
brutus
Average Member
1833 Posts |
Posted - 08/02/2005 : 20:15:30
|
Rad bych dal do kupy "zname" herni mechaniky pro fanatiky (jako ja) co chtej mit spocitano co se stane kdyz zvednou tohle o tolik a tolik ;)
Damage Reduction = (0.3*(Armor Class-1)/(10*Level+89))
1 str = 2 attack power plati pro vsechny mimo Huntera a Rogue u tech je to: 1 str = 1 atk power, 1 agi = 1 atk power.
|
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE! |
|
| |
Prandur
New Member
237 Posts |
Posted - 08/02/2005 : 22:00:59
|
1 sta = 10 hp. 1 int = 15 mana.
pro kouzla ... 100 int ~ +1% na crit kouzel, nikdo nevi presne (rozdil je tak malej ze se rozdily daji skoro povazovat za statisticky zanedbatelne)
'+ N dmg to xxx spells' je to stejne jako 'adds up to N damage to xxx spells'. V obou pripadech pridava plny bonus kouzlum nad 2.5s kouzleni (shadowbolt, frostbolt, fireball, pyroblast ...), shruba 50% kouzlum rychlym (kolem 1.5s) a 33% instantnim (fireblast, blastwave, shadowburn ...). Pri vypoctu se bere v potaz rychlost kouzleni kouzla bez jakychkoliv modifikatoru - bez vlivu curse of tongues, talentu, Presence of Mind etc.
Bonusovy damage kouzlum se vzdy pocita pres cele kouzlo - tzn arcane missiles dostanou 1/5 bonusu kazdou vterinu. Takze bonusovy damage na DoTy nema skoro zadny vyznam.
Co nevim: Jak se pocita bonusovy damage pro kouzla s DD slozkou a DoT slozkou (immolate, fireball DoT, pyreblast DoT etc.) ... muj odhad je ze se +damage aplikuje pouze na DD slozku.
Critical hit u kouzel = 150% damage. DoTy nemuzou mit critical hit.
+1% spell damage je lepsi nez +1% crit chance pro kouzla. To plati i kdyz si bonus z criticalu zvednete na 100% (pres talenty). Mnoho lidi si tohle neuvedomuje, a pak vznikaji buildy zalozeny na +% crit chance .
Edit: Co me jeste napada:
Spirit: Osobne nedoporucuju prilis se na spirit specializovat. Behem kouzleni a 5 sekund po kouzleni se neregenuje mana. V pripade channeled kouzel se jako konec kouzleni povazuje zacatek kouzleni (tzn. po arcane missiles uz muzete regenerovat normalne). Behem boje se neregenuje health. Efekt spirit se zmensuje s tim jak se jeho hodnota zvysuje.
Lze spocitat, kolik +damage je ekvivalentni +1% crit pro urcite kouzlo, pak kdyz se vezme v uvahu jak casto kouzlite ruzna kouzla se lze rozhodnout jakou hodnotu +spelldamage ma +1% crit chance pro vas. Pro fire maga by to melo byt neco kolem +5 - +10 fire damage. |
Prandur, Guild Master of Black Division [Drak'Thul EU]
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Drak'thul&n=Prandur |
Edited by - Prandur on 09/02/2005 00:51:14 |
|
|
Prandur
New Member
237 Posts |
Posted - 09/02/2005 : 07:58:23
|
quote: Originally posted by brutus Damage Reduction = (0.3*(Armor Class-1)/(10*Level+89))
Mam takovje pocit, ze je ta formulka out-of-date. Myslim ze to nakonec predelali tak ze damage reduction se zvysuje nelinearne (kdyz mas dam. redukci 20%, nestaci armorx3 abys mel 60%) |
Prandur, Guild Master of Black Division [Drak'Thul EU]
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Drak'thul&n=Prandur |
|
|
VT
Moderator
4191 Posts |
|
Demawend
Moderator
1259 Posts |
Posted - 14/03/2005 : 16:08:08
|
Nevi nekdo jaky je vzorec na damage redukci pro +defense?
Nasel uz nekdo potvrzeni, ze AC funguje jako damage reduction i na kouzla? |
Ultima Online, Dark Age of Camelot, EVE Online, Everquest 2, Vanguard, Age of Conan, Hellgate London, Dungeons & Dragons, Warhammer Online, LOTRO, Star Trek Online, SWG, Darkfall, Dofus, Guild Wars, WoW,... a myslim, ze ja debil, tak aspon pulku z toho porad platim :) |
|
|
Tharn
New Member
190 Posts |
Posted - 14/03/2005 : 18:07:09
|
quote: Originally posted by Demawend
Nasel uz nekdo potvrzeni, ze AC funguje jako damage reduction i na kouzla?
Nefunguje. Je to v tý strašně dlouhý odpovědi na problémy Warriora na oficiálních fórech. Edit: A hra je vybalancovaná s předpokladem, že nikdo nemá velký resisty. |
Edited by - Tharn on 14/03/2005 18:08:16 |
|
|
VT
Moderator
4191 Posts |
Posted - 14/03/2005 : 19:00:11
|
quote: Originally posted by Tharn
quote: Originally posted by Demawend
Nasel uz nekdo potvrzeni, ze AC funguje jako damage reduction i na kouzla?
Nefunguje. Je to v tý strašně dlouhý odpovědi na problémy Warriora na oficiálních fórech. Edit: A hra je vybalancovaná s předpokladem, že nikdo nemá velký resisty.
No nevim. Jak kdyz jsem asi pred 14 dny u sveho retairovaneho shamana switchoval na 40 lvl z leatheru na mail citil VELKY rozdil v absorbovani casteneho damage ... Ale zadny vypocty a statistiky jsem nedelal, takze mi to mohlo jen tak "pripadat" .. |
Edited by - VT on 14/03/2005 19:01:54 |
|
|
Tharn
New Member
190 Posts |
Posted - 14/03/2005 : 20:43:07
|
quote: Originally posted by Van Tassel
quote: Originally posted by Tharn
quote: Originally posted by Demawend
Nasel uz nekdo potvrzeni, ze AC funguje jako damage reduction i na kouzla?
Nefunguje. Je to v tý strašně dlouhý odpovědi na problémy Warriora na oficiálních fórech. Edit: A hra je vybalancovaná s předpokladem, že nikdo nemá velký resisty.
No nevim. Jak kdyz jsem asi pred 14 dny u sveho retairovaneho shamana switchoval na 40 lvl z leatheru na mail citil VELKY rozdil v absorbovani casteneho damage ... Ale zadny vypocty a statistiky jsem nedelal, takze mi to mohlo jen tak "pripadat" ..
No ... může tam být bug. Je pravda, že některým potvorám dělám plnou "listed" damage, zatímco jiným (většinou humanoidům) to bývá nějak redukované. Dost ale záleží na rozdílu lvlů.
Můžeš to otestovat s mágem a warriorem na kouzlech s malým rozptylem (Arcane Missiles nemají žádný rozptyl) - rozdíl mezi nahým warrem a v plátové zbroji by měl být znát, pokud je tam nějaká závislost armor-elemental resistance. |
|
|
Rodier
Moderator
4328 Posts |
Posted - 07/04/2005 : 04:45:11
|
nekdo tu napsal: Critical hit u kouzel = 150% damage. DoTy nemuzou mit critical hit.
to ale neni pravda. (pokud tedy za DoT povazujes arcane missile coz si tu napsal). Protoze ja obcas s AM critical hit davam (treba 2 z 5ti strel daji misto 5x 8x).
|
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
|
Edited by - Rodier on 07/04/2005 04:46:08 |
|
|
Tharn
New Member
190 Posts |
Posted - 07/04/2005 : 11:16:57
|
AM nejsou DoT |
|
|
Herbicid
Junior Member
885 Posts |
Posted - 07/04/2005 : 15:14:57
|
quote: Originally posted by Rodier
nekdo tu napsal: Critical hit u kouzel = 150% damage. DoTy nemuzou mit critical hit.
to ale neni pravda. (pokud tedy za DoT povazujes arcane missile coz si tu napsal). Protoze ja obcas s AM critical hit davam (treba 2 z 5ti strel daji misto 5x 8x).
Tak, tak, AM jsou Chaneled.
DoT kterym muzes dat critikal je Immolation, ovsem jen tim prvnim strikem co da. |
|
|
Prandur
New Member
237 Posts |
Posted - 15/04/2005 : 13:00:56
|
AM nejsou dot (jestli jsem to psal tak se omlouvam).
Jeste bych rad upresnil ohledne +damage. Mnoho lidi ji precenuje, mnoho podcenuje, me pri vypoctu vychazi obecne +8 spell damage == +1% crit chance, ale velice to zavisi na typu kouzlech co pouzivate. V pripade ze byste kouzlili jenom frotbolt tak je to +4.5 damage = 1%crit, pokud jste hlavne na instacasty tak vic nez +8 (napriklad pokud by se kouzlil JENOM fireblast tak to bude az nejakych +15-+20 = +1%crit).
pozn. osobne pouzivam ri vyberu predmetu kriterium: 1sta=1.1bod, 1int=1bod, +1damage=1bod, +1%crit=bodu, spirit/agi skoro nic (rekneme 0.2bodu, ale klidne i min), ale jde proste o to jak si tu postavu budujete. |
Prandur, Guild Master of Black Division [Drak'Thul EU]
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Drak'thul&n=Prandur |
|
|
|
Topic |
|
|
|