no chyba tam ten najkrajsi(aspon pre mna:)) - MANDALORIAN
-Peace is a lie. There is only passion. Through passion I gain strength. Through strength I gain power. Through power I gain victory. Through victory my chains are broken. The Force shall set me free-
Ovládání davu - specializace na souboj s více protivníky najednou. Většinou souvisí s tím, že takové povolání slouží jako tank a bere na sebe agro, popř. modifikuje vlastnosti několika nepřátel najednou.
[edit]Nesměju se tobě, ale směju se tomu, že tohle měl bejt dycky Pikeman. [/edit]
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus
Ne meeele budou prevazne sracky a jen asi jedno nebo dve povolani tankeri, v CR se dava prednost ranged jako v opravdovich star wars.
Eště jednou něco podobného napíšeš a začnu to přepisovat.
Kdyby dali do hry Cortosis (jako že tam je), nevidím jediný problém, proč bychom na tom nemohli býti stejně jako ve středověku, kde měli lukostřelci a válečníci pro armády prakticky stejný význam.
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus
quote:Originally posted by Jedi_Knight Kdyby dali do hry Cortosis (jako že tam je), nevidím jediný problém, proč bychom na tom nemohli býti stejně jako ve středověku, kde měli lukostřelci a válečníci pro armády prakticky stejný význam.
quote:Originally posted by Jedi_Knight Kdyby dali do hry Cortosis (jako že tam je), nevidím jediný problém, proč bychom na tom nemohli býti stejně jako ve středověku, kde měli lukostřelci a válečníci pro armády prakticky stejný význam.
válečníci ?
Se nepose*.
Pěchota.
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus
PotBS Roberts - Paul van Staff (NO), Paul LeBaron (FT), Paul de Witt (PT), Španělsko, Storm Riders SWG Eclipse - Pave'l vanStaff, Jedi (ex Jedi/ImpAcePilot) SWG Eclipse - Pattt vanStaff, Officer (ex MRifle, MBH, 4000 CM)
quote:Originally posted by Jedi_Knight Kdyby dali do hry Cortosis (jako že tam je), nevidím jediný problém, proč bychom na tom nemohli býti stejně jako ve středověku, kde měli lukostřelci a válečníci pro armády prakticky stejný význam.
válečníci ?
Se nepose*.
Pěchota.
ale ve stredoveku lucistnici a "nablizko" nemeli stejny vyznam.. zalezi na tom, KDY presne ve stredoveku a taky KDE..
pokud si matne vzpominam, tak jediny, kdo uspesne vyuzival lucistniky, byli anglani a jejich povestni longbowmeni, co rozsekali i rytirskou jizdu jana lucemburka
ale ve stredoveku lucistnici a "nablizko" nemeli stejny vyznam.. zalezi na tom, KDY presne ve stredoveku a taky KDE..
pokud si matne vzpominam, tak jediny, kdo uspesne vyuzival lucistniky, byli anglani a jejich povestni longbowmeni, co rozsekali i rytirskou jizdu jana lucemburka
O důvod víc proč by melee a ranged měli být vyrovnaní.
A navíc - celá hra má přece být "balanced". Takže ne že si někdo veme blaster a usmaží mi mou tyč, to prostě tolerovat nehodlám.
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus
jj aniz bych chtel provokovat naseho, jak rekla moje zena: "tak trochu vypadajiciho jako uchyl", myslim si totez co jestera.. melee povolani by mela byt pouze jako doplnek k uhlavnimu povolani, coz by melo byt ranged
vim, ze je tezke se s tim smirit janku, ale machani píkou nebo kudlou proste nepatri k me, a vetsiny lidi, predstave SW..
jj aniz bych chtel provokovat naseho, jak rekla moje zena: "tak trochu vypadajiciho jako uchyl", myslim si totez co jestera.. melee povolani by mela byt pouze jako doplnek k uhlavnimu povolani, coz by melo byt ranged
vim, ze je tezke se s tim smirit janku, ale machani píkou nebo kudlou proste nepatri k me, a vetsiny lidi, predstave SW..
jj aniz bych chtel provokovat naseho, jak rekla moje zena: "tak trochu vypadajiciho jako uchyl", myslim si totez co jestera.. melee povolani by mela byt pouze jako doplnek k uhlavnimu povolani, coz by melo byt ranged
vim, ze je tezke se s tim smirit janku, ale machani píkou nebo kudlou proste nepatri k me, a vetsiny lidi, predstave SW..
Ať tak či onak, Pikemanem jsem a Pikemanem budu.
A thx za toho úchyla.
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus
Ak si planujete nechat nejake buff , alebo ress alebo ine medicinske veci co nebudu pouzite v novom systeme tak to bude skonvertovane na nove stimpaky. Naco sa aj stazuju pretoze nedostavaju adekvatnu protihodnotu.
Dev post z fora o tom:
The medicine/buffs system was drastically changed for Combat Upgrade. Most of the old medicine/buffs are no longer valid in the new system. We decided to convert these invalid items to something that is useful in the new system, instant stimpacks. These stimpacks are useable by any player of sufficient Combat Level, and can be taken into the field for on-the-spot healing. Instant Stimpack A is the weakest of these, but is useable by any player of any level (it requires CL 1). Instant Stimpack D is the strongest one that items are converted into with a power of 425, but requiring a Combat Level of 60 to use.
To nezisti za jediho hrat nemuze. Me nejak testcenter blbne lognu se tam a za 10 sekund mi to spadne do woken jestli to bude delat az to bude na live tak se jim na to vykakam .
To nezisti za jediho hrat nemuze. Me nejak testcenter blbne lognu se tam a za 10 sekund mi to spadne do woken jestli to bude delat az to bude na live tak se jim na to vykakam .
skus full scan a natahat co chybi, to by dělat nemělo
Takže ty dojmy. Vemem to popořadě. Včetně hodnocení.
První dojmy z Combat Upgrade
Úpravy skillů - měl jsem málo času na ozkoušení, ale je jasné, že SOE si dalo záležet. Boj se konečně začal více podobat fčním a moderním MMO typu EQ2 a je to znát. Každý útok dělá něco jiného a zjevně nás čeká sposutu učení, než to člověk znovu dostane do krve. 2
Profesní role - vzhledem k malému seznámení s hrou jsem neměl tu čest vyzkoušet více než 3 profese (v mém případě se jednalo o TKA, Swordsmana a samozřejmě Pikemana), mohu ale říci, že každá je unikátní. To je podmíněno jednak unikátními útoky, které se v mnoha případěch navzájem doplňují a kombinace nejrůznějších povolání tak vypadá užitečněji než teď, kdy skilly z dalšího povolání (snad jen mimo kombinací pistolí a meditace z TKA) ležely ladem. 2-
Ovládání - tak tohle se SOE fakt nepovedlo. Nové ikonky jsou možná fajn, ale ke hře vůbec nesedí a vzhledem ke své velikosti působí dosti chaoticky. Navíc nelze z herního interface poznat, zda se bojuje či ne a ani přebujelé grafické efekty zrovna celkovému dojmu nepřispívají. Tohle je oblast, na které bude muset CU tým zapracovat co do vydání co nejvíce. 4-
Systém statů - tohle se jim naopak velmi povedlo. Je naprosto jasné, které povolání zastává jakou roli a člověk dokáže moc dobře vyčíst, jakou roli díky svým vlastnostem může zastávat on. Stejně tak dobře funguje nynější HAM, který konečně dává smysl a nestává se přítěží, s kterou je bez buffů nemožné hrát. 2
Souboje obecně - díky bugům zatím nijak zvlášť zábavné. Neměl jsem možnost vyzkoušet Group play (jen jsem stihnul zjistit, že se zmenšila velikost grupy na max. 8 lidí), takže budu mluvit jen o Solo... potvory vám dávají na frak, což je dobře, ale zase - jde hlavně o to, že člověk nemá ten systém ještě zažitý. No a bugy? regenerace potvor je mírně řečeno přehnaná. Namaxovanej char (MPike, MBrawler, MSwordsman, TKA 4/4/0/3) nebyl schopen sejmout Hurtoon Stalkera, jelikož se mu zdraví doplňovalo rychleji než jsem mu dával dmg. 3-
Nové zbraně (a zbraně obecně) - tak z nových zbraní mám skvělý pocit. Stejně tak z nového systému. Poskytuje mnohem větší variabilitu a dává hráči možnost vybrat si zbraň, která mu skutečně vyhovuje. A hlavně - už není jedna ultimátně nejsilnější. I když se toto může s příchodem na Live a vstupem crafterů změnit, věřím, že si to SOE pohlídá. 1
Armor - stejná situace jako u zbraní. Nový armor systém dává smysl, je radost ho využívat a co víc - nutí k zamyšlení nad tvorbou charakteru. Poskytuje více variability ve volbě brnění (všechny brnění jednoho typu mají stejné staty) a neexistuje jasná volba. Stejně tak je optimalizován na PVP. 1
Celkově: 2-
A to je tak všechno co mě zatím napadá, až se k tomu dostanu znovu, napíšu další dojmy. Teď si du zapnout Doom 3.
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus
Mne to skor pripadalo ze sa zmensili rozdiely medzi povolaniami. (U kazeho bolo treba rovnako mlatit do klavesnice :) ) Celkove ty animacie, ikonky, mlatienie do klavesnice mi pripada ako posun k asiskym mlatickam ...
Jake mlaceni do klavesnice? Podrzis ctrl a klines misitkem na specku a pak ji staci jen odkliknout a uz se dela dokola a nemusis stale klikat. Jinak jak sem Janku rikal, musis si najit potvory s levelem na ktere staci mas napr. ruzne druhy kreetlu nebo ostatnich potvor. Napr kraytu muzou mit level na solo hrace nebo na grupu.
Jake mlaceni do klavesnice? Podrzis ctrl a klines misitkem na specku a pak ji staci jen odkliknout a uz se dela dokola a nemusis stale klikat. Jinak jak sem Janku rikal, musis si najit potvory s levelem na ktere staci mas napr. ruzne druhy kreetlu nebo ostatnich potvor. Napr kraytu muzou mit level na solo hrace nebo na grupu.
Jasně, ale pokud namaxovanej char na lvl 80 nedá hurtoon stalkera na lvl 78, je někde problém. Teď jen zjistit, esli u mě, nebo u nich.
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus
Hmm to leceni NPC me taky jebe . Jo jeste k tem ikonam....me se zdaji v pohode :D
Což vo to, nijak špatně nevypadaj, to souhlas, jen je to jako pěst na voko. Je to dost chaotický... ale jde spíš o zvyk. Nakonec si vtluču do palice i tohle.
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus
Vcera sem si vzal misi za 8k Mokky. Killoval jsem jednoho 5 min. Dovedete si asi predstavit co to se swg udela po financni strance? Uz zadne mise za 30k chlapci :D
Ja nasel na tatooine lair dewbacku s levelem 15 a slo to v poho.
Quartax - material zdvojnasoby????? Ja naopak myslel ze to snizi pac je armorsmith na suroviny tezsi nez ostatni craft povolani!
nevím jestli zdvojnásobí nebo vícnásobí, ale čet sem to na oficiálních forech, taky si to tam přečti :-) Now let's compare these numbers to see what sorts of increases we have.
Minerals: 8,347 - 3,968 = 4,379 difference, a 210% increase Chemicals: 5,805 - 1,189 = 4,616 difference, a 488% increase Organics: 853 - 210 = 643 difference, a 406% increase Total: 15,858 - 5,367 = 10,491 difference, a 295% Increase.