Rofl tak to nechapu, pac RPG cast je tam celkem odbyta a questy se shrnuji na to zabij nebo nekam dojdi. Jako prvni questy v swg ale ty alespon meli pribeh todle nema nic. V EQ2 mas questy suprove a komplikovane, ale treba mas rad jednoduchost.
mě RPG část GWs přišla v pohodě ... do PvP jsem se ani nedostal, ty questy jsou pak na pár hodin a musí se dělat na jeden zátah, na to jsem neměl čas ... ale jinak mě to bavilo, asi zas lognu, když jsou ty prázdniny (mjo a sry za lehčí OT)
Rofl tak to nechapu, pac RPG cast je tam celkem odbyta a questy se shrnuji na to zabij nebo nekam dojdi. Jako prvni questy v swg ale ty alespon meli pribeh todle nema nic. V EQ2 mas questy suprove a komplikovane, ale treba mas rad jednoduchost.
nekam dojdi a zabij? co mi to pripomina, ze by legacy? a pribeh tam je, staci si precist manual a pak cist pozorne zadavani questu jde spise o to, ze po funkcni strance je to 100% a proste se bavim a nerozciluju se hlavne to ma klasicky target lock system, je to prijemna zmena po tom paskvilu v SWG
mě RPG část GWs přišla v pohodě ... do PvP jsem se ani nedostal, ty questy jsou pak na pár hodin a musí se dělat na jeden zátah, na to jsem neměl čas ... ale jinak mě to bavilo, asi zas lognu, když jsou ty prázdniny (mjo a sry za lehčí OT)
kasli na GW a radsi loguj do SWG nebo vytahnu raid
hm, tak jsem ted zkusil guild wars a za 3h hrani jsem nenarazil na bug, vse na 100% funguje a zatim me to kupodivu bavi
Almychu to bych se mohl přidat! ... nemám factions ... ale jestli jedeš původní
Mam obe GW, zatim hraju jen Factions. Spousta věci v GW je jednodušších nez v SWG, asi i questy, všechno funguje zatim bez bugu (hraji nekolik tydnu), bojovy system je skvely, pribeh zatim lehky nedprumer. Ze zacatku na ostrove(factions) jsem se ve hre trochu ztracel, prichodem na pevninu, na mape Marketplace, to ale dostava uplne jiny naboj. Prochazení kanalovymi čtvrtěmi s kladivem v ruce, v čele skupiny osmi lidí, kteří na tebe spoléhají a všude okolo plno monster a vrahounu - má to něco do sebe
„Já bych všechny ty počítače a internety zakázala“
Hmm me to moc nebralo vse se toci kolem pvp a je videt ze ostatni drobne blbustky a proracovanosti questu a npc jde stranou. Pripadalo mi to takove hodne jednoduche, vse se tam delalo temer samo. Ted mluvim o PvM casti.
Possible to enter this system only via Imperial Claw Space Station in Endor System (for Imperials) and for Rebels from Space Station in Dantooine System or where it is.
Place two Factional Space Stations : one for Imperials and one for Rebels / or Space Station for Imperials and Mon Calamari Cruiser for Rebels - where players can land and then join battles on surface of Kessel planet. So no one will bothered by gankers during loading on Kessel, Imps will start at Imperial Base and Rebs on their Base.
From now on they can enter three instanced battlefields : Spice Mines , Kessendra City, Imperial Prison
for example : each battlefield has 20 instances for 50 players in each instance. Battle in specific instance can start when there is 25 rebels vs 25 Imperials only
Kessel is an oblong, reddish planet near the worlds of Fwillsving and Honoghr. It is unique as the only known sours of the telepathy inducing glitterstims spice. Kessel also served as the site of a brutal Imperial prison and spice-mining operation that used forced labor. The planet has a single, large moon on the one notable city called Kessendra. Kessel's surface is fairly desolate, covered only b unending crumbled salt flats. Atmosphere production factories also dot the landscape, sending great jets of oxygen, nitrogen, and carbon dioxide into the sky the make the air barely breathable. Despite the factories, anyone travelling Kessel's surface must wear a filter mask in order to survive.
Approaching the planet is almost as dangerous as living on its surface, as Kessel is adjacent to a cluster of black holes known as the Maw. While Kessel is under the Empire's control, the planet was a common smuggling destination for those dealing in spice, including Han Solo. The so-called Kessel Run consisting of fleeing Kessel with a fill shipment of spice, flying dangerously close to the Maw in order to improve the smuggling vessel's speed. Solo evidently completed the Kessel Run in less then 12 parsecs by braving the Maw, but a pilot named BoShek broke this record shortly before the Battle of Yavin.
After the Battle of Endor, the Imperial prison facility on Kessel fell in to the hands of a corrupt Rybet prison official. Members of Rogue Squadron later raided Kessel in an attempt to free several members of the Black Sun criminal organization.- Location: In the Kessel system, along the Outer Rim, near planets such as Fwillsving and Honoghr- Indigenous Species: Bogeys, energy spiders, miners and human and alien prisoners- Climate: Arid and generally inhospitable- Terrain: Plains, canyons, plateaus, rocky backcountry and seas- Of Interest: Glitterstim spice mines, Imperial correctional facility, kessendra, and various mining operations source:http://massassi.yavin4.com/sw/ap_kesse.htm
Vážení, taková malá zajímavost. Dnes jsem dal ve hře příkaz /getvet a zjistil jsem, že už hraju 1000 dní (z toho takových 900 dní jsem byl skutečně ve hře, zbytek připadá na dny co ze SOE znechucení trucuju nebo hraju EQ2). Doufal jsem že mi přijde poblahopřát aspoň nějaký dev, a ono nic . Tak, jdu bouchnout šampaňské a cancelnout account
Vážení, taková malá zajímavost. Dnes jsem dal ve hře příkaz /getvet a zjistil jsem, že už hraju 1000 dní (z toho takových 900 dní jsem byl skutečně ve hře, zbytek připadá na dny co ze SOE znechucení trucuju nebo hraju EQ2). Doufal jsem že mi přijde poblahopřát aspoň nějaký dev, a ono nic . Tak, jdu bouchnout šampaňské a cancelnout account
A ty si myslíš, že dnešní (noví) devové znají příkaz /getvet?
PotBS Roberts - Paul van Staff (NO), Paul LeBaron (FT), Paul de Witt (PT), Španělsko, Storm Riders SWG Eclipse - Pave'l vanStaff, Jedi (ex Jedi/ImpAcePilot) SWG Eclipse - Pattt vanStaff, Officer (ex MRifle, MBH, 4000 CM)
Ze zahraničí (doporučuji, můžeš se s nima domluvit, že než odešlou krabici, rozpářou ji a pošlou ti kód, na základě kterého se ti zprovozní celá hra a třeba prostřednictvím trialu se ti stáhnou všechna data). Já od nich objednával jak původní hru, tak datadisk Jump to Lights speed:
Pro jistotu si tam ale před objednáním zavolej/napiš maila, aby tu hru ještě měli na skladě.
Nebo zkus hodit sem vzkaz (někde tady se poflakoval topic Prodam SWG, zkus pohledat), že koupíš už použitou hru (na jednu stranu tam nebudet ten měsíc hraní zdarma, budeš se přihlašovat jménem někoho jiného, ale na druhou stranu tam budeš mít už vymakanou postavu (jde smazat a vytvořit nová), nějaké peníze, domek do začátku (když smažeš postavu, tak o to přijdeš). Ale je to zase tricky, protože některé postavy (jako třeba moje, plus Marthy) mají už vybrané rewardy a ty jsou v muzeích / prodané, takže s koupeným účtem se k nim už nedostaneš. A pokud budeš pokračovat s rozehranou postavou, tak se nedostaneš k odměnám za některé questy prostě proto, že už je má ta postava splněné - musel by sis vytvořit novou postavu a jet úplně od začátku. Ale zase ta postava může být třeba dva roky nehraná, takže jak se s ní prvně logneš, tak se ti vysypou odměny za poslední dva roky (záleží na stáří accountu).
-Peace is a lie. There is only passion. Through passion I gain strength. Through strength I gain power. Through power I gain victory. Through victory my chains are broken. The Force shall set me free-
opravdu? vypadá to úžasně, pouštím si to stále dokola ale jako přijde mi to až moc naskriptované, obzvlášť ten závěr s tím vojákem a TIE-fighterem, tohle si ve hře moc nedokážu představit
-Peace is a lie. There is only passion. Through passion I gain strength. Through strength I gain power. Through power I gain victory. Through victory my chains are broken. The Force shall set me free-
No myslim si [doufam] ze to bude neco jako Kotor...Takz to napred bzlo na PS@ a pak na PC...
panebože jen ne další kotor!!!! je sice fajn ale omrzí tole musí bejt novej Jedi Knights!! musí!! prostě musí!!! musi to bejt novej Jei Night stejne moc jako si MUSIM koupit tu NAtalku z Clone Wars co jinde postoval Koudy
quote:Originally posted by appfis panebože jen ne další kotor!!!! je sice fajn ale omrzí tole musí bejt novej Jedi Knights!! musí!! prostě musí!!! musi to bejt novej Jei Night stejne moc jako si MUSIM koupit tu NAtalku z Clone Wars co jinde postoval Koudy
mne KoTOR vydrzeli mnohem dyl nez posranej Jedi Knight (ted nemluvim o multaku)
panebože jen ne další kotor!!!! je sice fajn ale omrzí tole musí bejt novej Jedi Knights!! musí!! prostě musí!!! musi to bejt novej Jei Night stejne moc jako si MUSIM koupit tu NAtalku z Clone Wars co jinde postoval Koudy [/quote] ale prd, kotor >> jedi knight
quote: mne KoTOR vydrzeli mnohem dyl nez posranej Jedi Knight (ted nemluvim o multaku)
carme totak u RPG bejva že vydrží dyl jak akčni hra k tomu je RPG aj stavěny proto bejvaj delši, vic kecaš... takže ti KoTOR vydržel dyl jak singl JK to asi každymu
quote: mne KoTOR vydrzeli mnohem dyl nez posranej Jedi Knight (ted nemluvim o multaku)
carme totak u RPG bejva že vydrží dyl jak akčni hra k tomu je RPG aj stavěny proto bejvaj delši, vic kecaš... takže ti KoTOR vydržel dyl jak singl JK to asi každymu
IGN prinieslo interview s LucasArtsom o ich novom pokračovaní Star Wars série, konkrétne Jedi akcie, z ktorej sme víziu videli minulý týždeň vo videu (video LucasArts vytvorili už pred rokom). Haden Blackman porozprával o videu, v ktorom išlo o to, ukázať čo by chceli v ďalšej hre dokázať (ukázali to aj samotnému Lucasovi). Teraz sa snažia hlavne vytvoriť nástroje pomocou, ktorých by zvládli spraviť hru podľa ich vízie, nástroje ako NaturalMotion a Digital Molecular Matter, ktoré predvádzali na E3 v Indianovi Jonesovi, a ktoré ukazujú, že simulácia je budúcnosť. K tomu všetkému si vytvárajú aj vlastný engine. Nechcú enginy ako Unreal, chcú všetko vlastné, všetko, čo by spĺňalo ich požiadavky. Rovnako chcú používať nástroje používané pri robení efektov filmov (od Lucasovho Industrial Light and Magic) vo svojich next-gen hrách.
Zatial je realita taká, že na počiatku ich novej hry bola táto vízia, teraz sa okolo toho pokúšajú spraviť všetko, aby to premenili do reality, pridali tomu príbeh a dotiahli to do dokonalosti. Hru zakladajú hlavne na fyzike a materiáloch, kde by ste nikdy nemali vidieť dva krát rovnakú scénu. Rovnako aj deštrukcia objektov bude rôzna podľa typu materiálu, všetko budú simulovať real-time. Nakoniec nebude chýbať ani biomechanická AI, podľa ktorej budú postavy jednať realtisticky s ohľadom na nakaždý svoj kĺb a končatinu. Budú sa sami zachraňovať, chytať okrajov, bojovať. Bude to založené na simulácii, takže to bude vždy iné. -www.sector.sk-
-Peace is a lie. There is only passion. Through passion I gain strength. Through strength I gain power. Through power I gain victory. Through victory my chains are broken. The Force shall set me free-
IGN prinieslo interview s LucasArtsom o ich novom pokračovaní Star Wars série, konkrétne Jedi akcie, z ktorej sme víziu videli minulý týždeň vo videu (video LucasArts vytvorili už pred rokom). Haden Blackman porozprával o videu, v ktorom išlo o to, ukázať čo by chceli v ďalšej hre dokázať (ukázali to aj samotnému Lucasovi). Teraz sa snažia hlavne vytvoriť nástroje pomocou, ktorých by zvládli spraviť hru podľa ich vízie, nástroje ako NaturalMotion a Digital Molecular Matter, ktoré predvádzali na E3 v Indianovi Jonesovi, a ktoré ukazujú, že simulácia je budúcnosť. K tomu všetkému si vytvárajú aj vlastný engine. Nechcú enginy ako Unreal, chcú všetko vlastné, všetko, čo by spĺňalo ich požiadavky. Rovnako chcú používať nástroje používané pri robení efektov filmov (od Lucasovho Industrial Light and Magic) vo svojich next-gen hrách.
Zatial je realita taká, že na počiatku ich novej hry bola táto vízia, teraz sa okolo toho pokúšajú spraviť všetko, aby to premenili do reality, pridali tomu príbeh a dotiahli to do dokonalosti. Hru zakladajú hlavne na fyzike a materiáloch, kde by ste nikdy nemali vidieť dva krát rovnakú scénu. Rovnako aj deštrukcia objektov bude rôzna podľa typu materiálu, všetko budú simulovať real-time. Nakoniec nebude chýbať ani biomechanická AI, podľa ktorej budú postavy jednať realtisticky s ohľadom na nakaždý svoj kĺb a končatinu. Budú sa sami zachraňovať, chytať okrajov, bojovať. Bude to založené na simulácii, takže to bude vždy iné. -www.sector.sk-
mne se zda, ze si ty uber kecy o novych featurach devove opisuji jeden tym od druheho a kazdej dalsi to jenom trochu vylepsi :-)
„Já bych všechny ty počítače a internety zakázala“
Tak jsem se na chvili lognul. Rikam si mrknu se do Restussu. Nez jsem se rozkoukal, tak me sejmuli nejaky jedi zmrdi co tam campujou. Takze timto oficialne na tuhle sracku MRDAM, co se tyce CzA rezignuju na leadera. Zvolte si nekoho jineho nebo guildu zruste. Jestli nebude chapter2 a BH expertise system obrat o 1000% k lepsimu, tak dam cancel. Omlouvam se vsem za vulgarni slova, ale jsem neskutecne nasranej. Kdyz vidim jak vsechny ostatni MMORPG jsou vychytany a hratelny, kdyz si vzpomenu jak super byly SWG pred NGE, tak jsem jednak smutnej a druhak neskutecne nasranej. Uz to u me nezachrani ani SW prostredi. Du se lognout do GW, tak ma vsechno svoji logiku a rad a vsechno funguje jak ma.
Tak jsem se na chvili lognul. Rikam si mrknu se do Restussu. Nez jsem se rozkoukal, tak me sejmuli nejaky jedi zmrdi co tam campujou. Takze timto oficialne na tuhle sracku MRDAM, co se tyce CzA rezignuju na leadera. Zvolte si nekoho jineho nebo guildu zruste. Jestli nebude chapter2 a BH expertise system obrat o 1000% k lepsimu, tak dam cancel. Omlouvam se vsem za vulgarni slova, ale jsem neskutecne nasranej. Kdyz vidim jak vsechny ostatni MMORPG jsou vychytany a hratelny, kdyz si vzpomenu jak super byly SWG pred NGE, tak jsem jednak smutnej a druhak neskutecne nasranej. Uz to u me nezachrani ani SW prostredi. Du se lognout do GW, tak ma vsechno svoji logiku a rad a vsechno funguje jak ma.
dovolil bych si trochu oponovat. Nechci chvalit soucasny stav, je to shit jako nikdy predtim, vsechno nalajnovaný atd.. už se o tom napsalo mnoho. Ale : pišeš o zkušenosti z Restussu jak Tě killnuli zmrdi campeři. Osobně hodnotím Restuss jako velké plus ve hře, velké oživení hry. Otevřená pvp area jen pro overty, místo kam nemůžou neutrálové, ve hře chyběla. Osobně skoro kdykoliv se lognu tak si tam zajdu a potkávám i většinu známých čechů. Asi jsi měl smůlu, že jsi narazil na skupinu overtů. S Hergotem jsme ve dvou udělali i 4 rebely najednou, s Elderem jedi (róbou) jsi skoro nesmrtelný když si umíš dobře časovat force run/saber block/cloak. Stačí se nehrnout do hlavní vřavy (kde mi to btw hodně laguje) a vyhledávat si postranní odpadlíky... je to celkem zábava na to jak hra vypadá nevalně.
No promin almychu, ale pokud sam vlezes do Open PVP area, tak ti musi byt jasny, ze pokud ho zrovna neovlada tvoje frakce, tak te znepratelena frakce zabije a nebude se ptat proc. Je to paneboze PVP area, kam se chodi v pripade, ze chces hrat PVP. Jinak samozrejme NGE je sracka, vsechno je bugly a neni tu temer zadnej content.
Almych to zrejme psal nekolik vterin potom co se to stalo. Takze jeste pekne bublal. Kdybyc mel zurit po kazdem ganku tak snad nedelam nic jineho nez ze zrusim
Kravka: zajimave, me zacalo posledni dobou chodit v restussu sam nebo ve dvouch, clovek si uzije vic zabavy i uspechu nez ve velke skupine
quote:Originally posted by Sagger Kravka: zajimave, me zacalo posledni dobou chodit v restussu sam nebo ve dvouch, clovek si uzije vic zabavy i uspechu nez ve velke skupine
moje řeč, občas vyrazíme s Horácem, taky se nám už povedly tahy kdy jsme třeba postupně vylákávali rebely, jeden z nás byl cloaknutej že si mysleli že jedou 2 na jednoho a pak ze zálohy ten druhej udeřil... fakt super pocit udělat třeba 3 nebo 4 lidi ve dvou, ještě mi tam chybí možnost vzájemně se healovat na dálku jako pre cu .. musím uznat že vřavy typu 20 na 20 mě moc neberou, celkem tam zaniknou bojové schopnosti jednotlivců a hlavně mi to při více lidech šíleně laguje...
Priznavanm, ze kdyz jsem psal svuj predchozi prispevek, tak jsem byl rudej vzteky. Nicmene nazor na tuhle hru mam stejny, ono 2 roky hrani se musi nekde projevit. Videl bych to na unavu materialu, takze si dam nejakou dobu pauzu a lognu se jen obcas do almicha, abych vybral tezaky.
Lucas Arts a SOE vydali prohlášení, že během listopadu tohoto roku vydají speciální verzi SWG. JO? Co tam bude, aspon nova planeta??
Bude obsahovat původní hru, datadisky Jump To Lightspeed, Rage of the Wookies a Trials of Obi-Wan. Dále budou součastí všechny updaty, které proběhly do té doby. To je jako všechno??
Navíc dostanete: * AT-RT vozítko na cestování tak opět vozítko, hmm.....
* balík screenshotů a zatím nikde nezveřejněných concept-artů screenshoty...
* interview s vývojáři SWG to mne jako budou uklidnovat? Nebo je to nejaky teleshopping na jejich dalsi hry? * výňatky z knihy "From Pencil to Pixel" * trailery a televizni reklamy na SWG platit za reklamu primo, to je skvelej napad, to tady jeste nebylo
* in-game film z díly fanoušků SWG * demo strategie SW: Empire at War odkdy se za demo platí.. hmm..
Cena byla stanovena na $29.99
Podtrzeno secteno, jako stavajici majitel accountu, dostanu za skoro tisicovku "nove vozitko". No, ještě o tom budu dlouze rozvažovat
BTW: Z nějakého TV dokumentu z minulosti o swg fans jsem si zapamatoval, kdyz tam jeden marketingovy odbornik pojmenovaval rozdily mezi klasickym a SW fanem. Hlavnim rozdilem mezi SW a klasickym fanem je to, ze ten SW se diky obrovskemu ztotozneni se s pribehem a postavami zaplati daleko vice penez za vsechno, co tim svetem byt minimalne souvisi. Tenhle "akční balíček" tri roky stare, momentalne nepovedene, hry do tehle marketingove filosofie docela hezky zapada
„Já bych všechny ty počítače a internety zakázala“