Pvp fak ve WARu je dobrý ale jen tak 10 na 10 v T1 kdy maj postavy 5 skillu max. jinak to je sračka a za tím si budu stát dokud budu živ. Proč to platím protože už dva měsíce doufám že ta hra se změní o 100% ...sem prostě naivka.
jo ono i v T3 se to celkem da v malejch poctech, T4 uz me prislo dost o nicem
ted je to spis velkej zerg... nekdy se stav... ten tvuj healer do t3 by se krute hodil... smutny kdyz ve warbande je 1 healer...
o vikendu snad bude cas a zahral bych si nez me to skonci v pondeli : -)
Mno já si z té včerejší frustrace v Kadrin Valley v noci nainstaloval AoC, ráno zaplatil a WAR jde k ledu.
Po 2 gigovém patchi mě překvapila hodně drsná optimalizace oproti červnu aspoň teda na mojí sestavě, kdy v Noble Tarantii stabilní fps kolem 30 na skoro max. nastavení +AAx4 (skoro lepší než Altdorf) problémové shadery 3.0 sou už asi opravené protože vykreslují normálně žádný doskakování objektů, to samé i postavy NPC i playeru, žádný memory lejky nic prostě. Tolik zatím ke stabilitě, kolem contentu nic zatím říct nemužu protože jsem našel max. PvP vendory s armorama.
Uvidím ještě ve volné krajině ale ta mi šla už dříve lépe než Tarantia tak doufám že tam bude taky posun k lepšímu zatím po 5,5 měsících AoC překvapil.
BTW: první dvě hodiny jsem nedokázal zabít žádný NPC, jak to byl pro mě velkej rozdíl v combat systému, pullech atd. mezi WAR, WOW like hrach a AoC.
Last hope......Guild Wars 2 "that's not a log, that's a DICK!"
AoC stejne nejvice znicilo instancovani.... to jentak letmo.
Naprosto souhlasím. AoC mě znechutilo instancovním světa. A podle diskusí na netu nejsem jediný. Každý může utéct do virtuální reality před hrozbou. Kdyby to aspoň vykreslili jako nějaký duchovní přenos (což by ale nebylo dle Conana), ale takhle to narušuje integritu světa.
Koukám že je tu pozitivní vyjádření k AoC. Omlouvám se že to sem motám ale AoC opravdu udělal pokrok a např na našem serveru je opravdu hodně CZ hráču.. Chodí se na PVP .. na Mini H. .. na Raid .. doblívání hradů atd.. Opravdu mě nenapadá nic co by někomu mohlo scházet.
Např Raid.. Nutná taktika a perfektní sehrání + 25+ hráčů na T1 bosse
PVP vyrovnané a opravdu zábavný boj.systém..
Pro solo hráče možnost PK (vrah) máte své úkoly a malé (vesničky) PK se opravdu hraje krásně (jsou i PK klany)
Výrova itemů se také vyplácí.. Z AoC se opravdu stala ¨báječná hra.
WaR se dostal parádní druhé místo díky mini hrám ... AoC se musí hrát dosti naplno War nabízí více odpočinku ...
Nechci lanařit ale poradit.
No a na závěr ,,, Rád bych všem popřál poklidné a krásně prožité svátky!
Skousel jsem ho ted chvili, ale podle me je PvP za soucasneho systemu comb prakticky nehratelny. Malo kdo totiz pocka na miste, nez mu treba roguna nasazi 5 spravnych pohybu aby to zakoncil combem ...
5?? si děláš srandu :d A i tak by to nebyl problém .. Kromě Barbara uteče Rangerovi jen frajer .. A nebo je ten R.Nezběhlí v zabijení. R.Se stopováním,pastí a spomalujicíma šípama naprostá klasa jako PK.
Nezlob se ale zdá li se ti PVP nehratelné .. tak to není hrou .. ani avatarem.
5?? si děláš srandu :d A i tak by to nebyl problém .. Kromě Barbara uteče Rangerovi jen frajer .. A nebo je ten R.Nezběhlí v zabijení. R.Se stopováním,pastí a spomalujicíma šípama naprostá klasa jako PK.
Nezlob se ale zdá li se ti PVP nehratelné .. tak to není hrou .. ani avatarem.
Jestli hrajes rangera nedivim se ti ze se ti to zda skvele. Kdyz jsem hraval ja byla melee klasa uplne v pi.. proti priestum treba. Trosku uhozene aby healer zabil 4 melee aniz by mu neco udelali
Uz davno neplati, pokud ti utika classa a nejsi ji schopen combem hitnout, tak chyba v tobe Priboo. Pokud prvni hit zasahne soupere, zbytek uz ho dojede, at je jak chce daleko. Ranger byl vzdycky silny, ale to neznamena, ze nesel zabit. Btw. Tohle je spise diskuze jinam.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
5?? si děláš srandu :d A i tak by to nebyl problém .. Kromě Barbara uteče Rangerovi jen frajer .. A nebo je ten R.Nezběhlí v zabijení. R.Se stopováním,pastí a spomalujicíma šípama naprostá klasa jako PK.
Nezlob se ale zdá li se ti PVP nehratelné .. tak to není hrou .. ani avatarem.
Prave pro to ze rangerovi nic neutece, nemusi davat comba za behu na hrace a nez k nemu cokoli na melle dojde je dead. Prakticky jsem nepotkal jiny PK nez rangera.
Proto pisu, ze je PvP za soucasneho stavu nehratelne. Chapu, ze te to z pozice rangera narame bavi ale ostatni clasy asi moc ne.
Jinak netvrdim ze to je spatna hra. Je to neco jinyho nez na co jsme zvykli, jiny system, nadherna grafika, hudba a jiste ta hra ma obrovsky potencial a casm bude urcite supr. Ale ten bojovy system je PvE like, v PvP je to dost nepouzitelny, coz je pro hru FFA dost smrtici.
tak já R nehraji .. jsem barbarian a R mě porazí opravdu málo kdy. Vlastně je to můj oblíbený cíl.. Assassin si ho také podá snadno.. BS. také a mágové to do něj perou na dálku .. tam je to kdo první za utočí ...
tankové na něj skočej .. ale ti to opravdu nemají jednoduché .. tam má R opravdu navrch.
Já jako Barbar např dám opravdu složitě Bearr S. Je li to duel tak nahází buffi a jsem bez šancí.. Ale tak to je všude .. každý má svého hlavního nepřítele .. oto větší mám radost .. když ho killnu.
(skoušel jsem skoro všechny povolání a nikdo to nemá vyloženě jednoduché) R. je ale univerzální Zabiják (ale nemá snadné PVM !! ) Ale to sem opravdu nepatří ..
Copak WhO je úplně vyrovnané ?? jako tank jsem málo kdy porazil Lidského mága ... Navíc WhO je hodně o vybavení .. a tím skill hráčů malonko uniká..
Stsatny novy rok kua vsetci .. Nemam vela v sebe..tak to idem dohnat.. kazdopadne..nehadajte sa tu.. a nech je tento rok lepsi ako bude
okej trochu offtopic.. len ma napadlo ze sem nieco pisnem kym este vladzem..tak som si vsimol Zarelov post. A mas pravdu Zarel, WAR neni vyrovnane..ale aktualne gear hra pramalo ulohu..a uprimne, co som si vsimol na fore a v chatoch tak dost ludi to serie.. i ked neviem preco
Tak este raz..stastne a vesele.. a vela vody a sibacov.. PF2009 ci kolko..
A mas pravdu Zarel, WAR neni vyrovnane..ale aktualne gear hra pramalo ulohu..a uprimne, co som si vsimol na fore a v chatoch tak dost ludi to serie.. i ked neviem preco
Mno, kdyz se to shrne kolem a kolem, gear je ve WAR jen tresnicka na dortu. Lidi spis sere ze vyhodili ven nedodelanou hru bez obsahu, navic kdyz lognes do hry tak mas pocit ze to drzi po kupe silou vule, sem tam ti zblbne grafika, na liste ti furd neco sviti sekly, sem tam nevidis grupu, vytahnout item z posty je proklik prez 5 tlacitek a tak dale. Ja osobne z toho mam pocit jako by to byla nejaka amaterska free gamesa kterou nekdo ladil rok doma v garazi. Craft 0, housing 0, PvP 0, RVR 0, loot system zadnej, itemizace chaoticka, skilly a levely nezazivny, chudy a takrka zbytecny. Ta hra je slaba, nedodelana a nechapu jak tohle mohli vydat.
Dobre rano..tak najprv to po sebe musim precitat pretoze uz moc neviem co som pisal
Nuz PRIBOO.. nejdem sa tu s nikym dotahovat..ale uprimne.. moc neviem o com hovoris :).. mne sa teda nezda ze hra drzi silou vole..ten pocit mam ked hram AoC alebo Fallout 3 ale nie WAR :)..mne grafika teda neblbne, na liste svieti nieco zasekle.. mno este som nevidel.. s tou grupou (i ked za posledne tyzdne co znovu hram sa mi to uz nestalo) mas pravdu a oprav ma ak sa mylim ale vytiahnut nieco z posty je cez dve tlacitka :).. JA za seba dodam ze mna neskutocne sere chat okno ktore nikdy nezostane na svojom mieste i ked to vraj opravili asi uz 10x..
Podla dalsieho popisu mam pocit ze citam o WoW-ku :) Craft 0, housing 0, PvP 0, RvR 0 :) na WoW to sedi..vo WAR ma bavi aspon to PvP a aj ked znacne pokazene ale aspon relativne funkcne RvR.. Co sa tyka intemizacia, budem rad ak povies nieco konkretnejsie, ale po upravach setov myslim ze tam uz vela problemov nezostalo..okej..world dropy stoja momentalne za prd, ale snad upravia aj tie... Hra bez obsahu.. tak je to tvoj nazor a neberem ti ho..ale skus mi povedat ktora hra ma momentalne viac obsahu? :) Tak napriklad WoW urcite nie... teda... nic co by ma neunudilo :)
Predtym nez ma niekto nazve fanboi, skuste len tak mrknut na WHA a moje posty. Vobec netvrdim ze WAR je perfektna hra a nema chyby..prave naopak... ale konkretne PRIBOO-ov post mi prisiel totalne mimo :)
Hra bez obsahu.. tak je to tvoj nazor a neberem ti ho..ale skus mi povedat ktora hra ma momentalne viac obsahu? :)
V soucasne dobe zadna. Proto 10 mil lidi hraje WoW i kdyz na nej vetsina lidi nadava a na trhu se zvladaji udrzet nedodelky typu WHO a AoC. MMO hraci budou hrat cokoli se hejbe, je to jejich zivotni styl, drzi je u toho komunita kamaradu, znamych a tak dale. MMO hrac bude hrat "cokoli" jen aby neco hral.
A WAR? Z ceho by mel padnout clovek na prdel? Graficky je to 10 let zpatky ale o to ani tak nejde. Jde o to ze nic jinyho nez lognout chaoticky scenario nebo rvr obihacku se tam prakticky neda. Nevyvazeny chary, nevyvazeny strany. Po te 5tilete masazi od Mythicu, jakou tvori bombu vydat tohle jen pro to aby vylezli mesic pred vydanim datace WoWka si fakt myslim ze je to hodne slaby. Uz lidi co hrali betu z toho byli dost rozpacity. Hraci cekali ze konecne vyjde poradna mmo kterou budou hrat leta. A tohle je jako to na co se lidi tesili? Tohle je ta pecka? No pro me bohuzel ne.
Hraci maji tendenci hry ktery hrajou omlouvat a byt k nim schovivavy, prece to nejak funguje, nejak se to hybe, nejak je a nejak bude. Oni to nejak dodelaji, upravi a casem doladi. Mam tam kamose, je tam prdel, pohoda. Ale tohle bude i v jakekoli jine hre kterou ti lidi budou hrat. A tuhle hru hraje spousta lidi jen proto ze WoW se po tech letech uz hrat neda a nic jinyho tady neni.
Rozhodne nechci od WAR lidi odrazovat, jiste muze byt spousta lidi kteri si tam uzijou spoustu zabavy a td. Ale ja chci neco poradnyho. Poradnou gamesu ze ktere budu vyrizenej a ne takovejhle odvar na 14 dni kterej clovek logne jen kdyz se nudi.
Jediny co muzu rict a co me sere je to ze WHO je zasrana zerg hra a nic jinyho a to me sere zadne poradne group PVP nikde nenajdes.
A jak psal Priboo Itemizace me sere taky, ale z toho duvodu ze jdem na nejaky bosse treba v Bastion stairs a vetsinou dropnou setovku nebo item pro classu kterou v grupe nemame, takze z toho nic neni coz by mohli nejak opravit aby to kontrolovalo classy v grupe nez to neco dropne.
lol... maniacu, vsak tvy posty jsou mezi tema nadsenyma cheerleaders, co napr. vitaji nove community maganery a podobny bullshit.
Ta hra je sracka a musim se jen smat lidem, co ji porad obhajujou. Nedejboze pouzivaj fraze jako "to neni o osobnim skillu, to je o taktice". Ta hra je proste slatanina, za kterou stoji tlupa amateru, co s kazdym novym patchem toho maximalne tak dvakrat vic pokurvi nez opravi.
Jediny co muzu rict a co me sere je to ze WHO je zasrana zerg hra a nic jinyho a to me sere zadne poradne group PVP nikde nenajdes.
A jak psal Priboo Itemizace me sere taky, ale z toho duvodu ze jdem na nejaky bosse treba v Bastion stairs a vetsinou dropnou setovku nebo item pro classu kterou v grupe nemame, takze z toho nic neni coz by mohli nejak opravit aby to kontrolovalo classy v grupe nez to neco dropne.
Měli by dropovat prostě bágly jako v PQ, jen bez rollu, třeba po dvou kusech, takže by člověk se stejnou grupou 3x zašel dung a měl by set hotovej. Jinak velkej problém itemizace v současný době je absence zbrní z městských dungů pro Order, které dropujou zatím jen Destru, a jsou zatím asi to nejlepší, co lze v současné době získat.
quote:Originally posted by Filda LNL Jinak velkej problém itemizace v současný době je absence zbrní z městských dungů pro Order, které dropujou zatím jen Destru, a jsou zatím asi to nejlepší, co lze v současné době získat.
To je schvalne. Za order hraje malo lidi tak jim to chteji trochu vylepsit ... .
Tak PRIBOO, v mnohych veciach s tebou 100% suhlasim... Len chcem povedat ze ani moj a ani tvoj nazor v tomto neni univerzalny.. Tebe sa ta hra nepaci, mne ano.. chyb tam je viac nez dost a osobne si viem mnoho veci predstavit lepsie zvladnutych..fakt je ten ze ma to ale bavi.. WoW-ko som hral dlho ale ako si povedal..posledne mesiace som tam bol len kvoli kamosom... potom to prestali hrat aj oni tak nebol jediny dovod tam zostat.. kde som sa vecer co vecer nudil ...
Mozno je to tym ze ja som vzdy mal radsje PvP... A nic lepsie po tejto stranke (podla mna) ako WAR a EvE bohuzial an trhu neni. Este mi mozno niekto pripomenie Guild Wars..ale to by som uz radsej hral WoW-ko areny..
Jedine co mi nejde do hlavy naco ludia pisu na fora o hrach ktore ich nebavia a zbytocne vyvolavaju flame..take retardovane deti :) ked to niekoho nebavi tak nech newhinuje stale dookola..(zdravim ta Jace)..Ty, PRIBOO, mas aspon rozumne argumenty s ktorymi sa da suhlasit :)
Filda LNL, WAR potrebuje jednoduchy tokem system.. a nie len do PvE dungeonov ale aj RvR "encounterov".. Neviem ci si Mark sedel na hlave ked mu toto opakovali beta testery cele mesiace..
Len chcem povedat ze ani moj a ani tvoj nazor v tomto neni univerzalny.. Tebe sa ta hra nepaci, mne ano.. chyb tam je viac nez dost a osobne si viem mnoho veci predstavit lepsie zvladnutych..fakt je ten ze ma to ale bavi.
Vsak je tu diskusni forum, lidi tu prezentuji sve nazory a pohledy na urcite veci. Nechci tim samozrejme nikoho odrazovat, ostatne kazdemu se libi neco jinyho a co ma jeden za naprostou sracku muze mit druhej ze top pecku.
Hral jsem hodne MMO prakticky od zacatku zanru (UO, Runescape a podobny flaky ), uz mi taky bohuzel neni 15 a myslim si tak nejak ze vim co bych rad hral. A bohuzel takova hra jeste neni a kdo vi jestli nekdy bude.
Soucasny hry co vychazeji stoji na pomerne strikne svazanym systemu lootu, na itemech je napsany pro jaky povolani item je, od jakyho levelu ji muze clovek nasadit, PvP je tlaceno do aren a uzavrenych oblasti, skilly jsou na houby bo stejne vsichni behaji s predem provarenou vetvi, u hry te drzi pouze levelovani postavy. Hry nemaji zadnej low end, mid end, hig end. Chybi klasickej craft, opotrebovani itemu a podobne. Komunity se tvori jen pro to aby se skrz ne lidi dostali k lepsim itemum. Dneska to lidi hrajou jako stroje. Sekaji levely, honi itemy. Furd dokola stejny instance, stejny moby, do zblbnuti.
Drive byvala ve hrach mnohem vetsi svoboda a diky uspechu wow si troufam tvrdit ze se to posunulo uplne nekam do prdele. Na co se drbat s craftem nebo housingem kdyz to fachci jinde i bez toho. Na co nejakej blbej craft kdyz se to brnko da narvat do jelena ze kteryho pri kilu vypadne. Na co ladit hru kde by itemy nebyli BOP a na co se drbat se systemem kde by kazdy mohl oblict vsechno. Regulovany trh itemama ktere muzes prodat a ktere ne.
Na co to vsechno je? Proc tolik zbytecnych pravidel, mechanismu, omezeni ve hrach ktere stoji na principu neomezenych svetu a moznosti? Neni to skoda? Kdyz se podivam na poslednich 5 her ktery vydali vsechno je to na stejnym principu, se stejnymi pravidly a mechanismy na kterych je postaveny WOW jakoz to takove referencni hry ktere se chteji vsichni vyrovnat. A pak se divi ze jim to lidi nehrajou a WOW ma furd 11 mil hracu. Proc by to taky meli hrat kdyz je to v principu to stejny akorad s jinou grafikou (mnohdy i horsi). Az vyjde hra ktera tyhle "ohrane principy" nastavi jinam a ukaze i jine, treba i neomezene moznosti tak bude uspesna a lidi ji hrat budou. Ale podle meho nazoru k ni teda bohuzel WHO ma hodne daleko a je to jen Bckova kopie WOW ktera se chce pouze prizivit na prazdnym trhu MMO.
Nie si jediny co by rad videl nove UO...Mozno je tu jedna mala nadej v podobe Darkfall, tak uvidime kam sa to vyvinie potom...ale bohuzial nariekat "ake to kedysi bolo super a teraz to ide do sraciek" nam asi moc nepomoze.. Tiez som si uz odhral svoje..a hej.. mam pocit ze kedysi to bolo "ine"..ale tak casy sa menia...
Ale uprimne, nemam pocit ze by to bolo teraz radikalne horsie. Navyse si moc neviem predstavit hrat teraz nejaku hardcore hru (i ked urcite by som ju velmi rad skusil ak by nejaka bola)..casu je uz pomenej ako pred par rokmi..takze taketo "casual" hry mi momentalne celkom vyhovuju..
a ktomu co prave popisujes ma asi momentalne najblizsie EvE..mal by si to skusit :)
Mno vsechno co nabizi DF je fajn, az na fool loot. Nemyslim, ze je to uplne idealni reseni a zalibi se malo komu a tem co hrali UO se to libit taky nebude..odhaduju, ze tak polovine tech co to chteji (a UO uz nehraji), to stejne nepujde po chuti.;-) Osobne bych radeji bral item decay ala SWG. Veci by sly opravit, ale snizila by se durabilita (az na nulu). V SWG mivali crafti raj a na odbyt slo leccos. Equip se neustale tocil a clovek nakupoval jak sileny kazdou chvili. Nechapu co je taky tak prima na baglu, kde je vsechno nahazene pres sebe (aka UO). TO radeji at daji 100 poli bagl. Myslite, ze vam to zlepsi feel ze hry..pochybuju. Vsechno zase okopcit nemuseli.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
Mno vsechno co nabizi DF je fajn, az na fool loot. Nemyslim, ze je to uplne idealni reseni a zalibi se malo komu a tem co hrali UO se to libit taky nebude..odhaduju, ze tak polovine tech co to chteji (a UO uz nehraji), to stejne nepujde po chuti.;-) Osobne bych radeji bral item decay ala SWG. Veci by sly opravit, ale snizila by se durabilita (az na nulu). V SWG mivali crafti raj a na odbyt slo leccos. Equip se neustale tocil a clovek nakupoval jak sileny kazdou chvili. Nechapu co je taky tak prima na baglu, kde je vsechno nahazene pres sebe (aka UO). TO radeji at daji 100 poli bagl. Myslite, ze vam to zlepsi feel ze hry..pochybuju. Vsechno zase okopcit nemuseli.
Musím souhlasit, nevím jestli ty se na DF tešíš, podle postu to nešlo moc dobře poznat ale já tedy moc ne.
Darkfall očekávám vlažně nejsem nějak natěšen, nelíbí se mi systém boje a jeho technické provedení s tím souvisí i technické provedení hry. Co se mi nelíbí uplně nejvíc je sytém free lotu, nevím proč davají do FAQ kecy typu "Loot bude v baglu dokud se nevrátíte k mrtvole." tak to možná v PvE ale video co jsem viděl z PvP kdy vyraboval mrtvému všechny!! věci z baglu? nechápu proč po srmti v PvP (rozuměj ganku) bych se měl vracet k mrtvole.
Ano loot system pro mě tuhle hru zabil, klidně si mě nazvěte carebearem, noobem, debilem, děckem z WoWu nebo pište L2p.
Co mě štve nejvíc, je to že hráč žánru mmo který v roce 2009 nebude hrát hypermega cool Darkfall, bude odpad na který se samozvaní odborníci na mmo budou koukat skrze prsty.
EDIT:P.S. jo a máš pravdu ten bágl kde je to smetí naházene přes sebe je fakt debilní napád z minulého století.
Last hope......Guild Wars 2 "that's not a log, that's a DICK!"
Jaffa: tak full loot neni v zasade spatnej, zalezi jak bude udelana itemizace a craft system, jestli bude pvp jako v konzumnich hrach typu wow, kde je uspech z velky casti zavislej na equipu kterej neziskas jinak nez nekonecnym snazenim v nakejch raidech dungach nebo nekonecnym harvestu tak to samozrejme bude o nicem
Pokud to vezmu ciste logicky. Full loot = itemy bez BOE, BOP a jinych podobnych mechanik. To neni spatne. Na druhou stranu to zabije kompletne jakoukoliv snahu o PvE, protoze clovek nebude mit ani moc chuti jit za bajnym artefaktem pres vsechna uskali. Proc? Protoze vyjde z dungu a tam ho zabiji v pomeru 10ku1, jak uz ted byva zvykem. Tzn. ze DF delalo PvE encountery vicemene zbytecne. Nejak zvlast k v PvE netihnu, ale questiky a mensi dungy delam jako prijemne spetreni k PvP a kdyz chci trosku odreagovani.
Dejme tomu, ze bude gear dobre dostupny, tak to bude vyborne pres crafty. Nejak si nedokazu predstavit jak bude fungovat pouze samotny craft bez toho aniz by clovek byl skilled warrior a mohl si jit pro rare resources do high zon.
Jakmile pridaji, ze nektere itemy nepujde dropnout, tak jejich propagovany full loot konci. Proc bych si taky delal legendarni moon fang ci jak se to jmenuje, kdyz vylezu za vesnici a tam upadnu. :-) Full loot ma svoje pro, ale ma imo vice proti. Jak jsem rikal, radeji bych bral item decay + treba equip drop aka LA2. Tzn. byla urcita sance, ze spadne jeden kus equipu. Prijde mi to prijatelnejsi a rozhodne si tim nezabiji polovinu kontentu hry.
Zkratka stale nemuzu uverit ze nebude FL v DF casem nejak gimpnuty. Stale musim nadhazovat SWG, kde spotreba itemu byla na velice vysoke urovni a ekonomika proste jela. Doted nemuzu zapomenout na aukce na ofiko trade forech. Lepsi player base AH system jsem nevidel.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
ad shemi: moznosti je stale vice nez dost, staci jen premyslet jak hrace odmenit, at uz jde o statistiky na webu, tituly, lepsi baraky, vyhody pro guildu, vetsi banku, apod. jsou to desitky veci, neni vse jen o gearu.
Me treba napada system kdy urcite veci velke rarity muzou po vylootovani byt dany do aukce kde prednostni pravo na odkup bude mit byvaly majitel.
Dalsi odmenou je udelat toho pve bosse skilove narocneho na zabiti, coz samozrejme samo o sobe nestaci aby se lidi dali dohromady, krom par normalnich.
Pokud to vezmu ciste logicky. Full loot = itemy bez BOE, BOP a jinych podobnych mechanik. To neni spatne. Na druhou stranu to zabije kompletne jakoukoliv snahu o PvE, protoze clovek nebude mit ani moc chuti jit za bajnym artefaktem pres vsechna uskali. Proc? Protoze vyjde z dungu a tam ho zabiji v pomeru 10ku1, jak uz ted byva zvykem. Tzn. ze DF delalo PvE encountery vicemene zbytecne. Nejak zvlast k v PvE netihnu, ale questiky a mensi dungy delam jako prijemne spetreni k PvP a kdyz chci trosku odreagovani.
Dejme tomu, ze bude gear dobre dostupny, tak to bude vyborne pres crafty. Nejak si nedokazu predstavit jak bude fungovat pouze samotny craft bez toho aniz by clovek byl skilled warrior a mohl si jit pro rare resources do high zon.
Jakmile pridaji, ze nektere itemy nepujde dropnout, tak jejich propagovany full loot konci. Proc bych si taky delal legendarni moon fang ci jak se to jmenuje, kdyz vylezu za vesnici a tam upadnu. :-) Full loot ma svoje pro, ale ma imo vice proti. Jak jsem rikal, radeji bych bral item decay + treba equip drop aka LA2. Tzn. byla urcita sance, ze spadne jeden kus equipu. Prijde mi to prijatelnejsi a rozhodne si tim nezabiji polovinu kontentu hry.
Zkratka stale nemuzu uverit ze nebude FL v DF casem nejak gimpnuty. Stale musim nadhazovat SWG, kde spotreba itemu byla na velice vysoke urovni a ekonomika proste jela. Doted nemuzu zapomenout na aukce na ofiko trade forech. Lepsi player base AH system jsem nevidel.
UO to meli taky a fungovalo to , eve to ma taky pricemz tam je ten full lot absolutne HC a taky to funguje
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
quote:Originally posted by †… Havran …† UO to meli taky a fungovalo to , eve to ma taky pricemz tam je ten full lot absolutne HC a taky to funguje
Mno ze by to v UO dvakrat fungovalo
Eve s tim muzes tezko srovnavat tam se vetsinou lepsi veci nez T2 pouzivaj jen na cap+ nebo na pve(Ve kterym se hrac pokud ma trosku rozumu a skilu nemusi ganknuti bat..)
Edit:Jeste bych dodal ze pokud by to udelali jako v EVE tak by to bylo super,ale ja beru EVE jako ciste pvp hru , zadny pve jsem tam za ty roky nenasel(krome PvSutr)
he? vetsina lepsich veci jak t2 se pouziva prave v pvp ano fituje se to na capitalky ale fituje se to i na obyc lode proto je to tak HC ten full lot, pri velkych cap fajtech jdou straty i do stovek miliard. PvE tam je, pokud nemas nejaky planky na stavbu nebo netezis tak kazdej hraje pve aby mel na lode
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
he? vetsina lepsich veci jak t2 se pouziva prave v pvp ano fituje se to na capitalky ale fituje se to i na obyc lode proto je to tak HC ten full lot, pri velkych cap fajtech jdou straty i do stovek miliard. PvE tam je, pokud nemas nejaky planky na stavbu nebo netezis tak kazdej hraje pve aby mel na lode
Mozna ti to jeste nedoslo,ale vetsina lidi nepovazuje za pve vydelavani prachu(grindeni) na lode ale ziskavani predmetu
Jeste k tem "lepsim" itemum na capitalkach -> tzn to pouziva tak 5-10% lidi hrajicich EVE,tak to fakt GL
je uplne jendo co povazujes za PvE... oooo sme u cisel v %. tys videl statistiky kolik lidi pouziva jaky moduly? jak dlouho a jak kvalitne si hral eve muzes me rict?
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
Je mi jasne, ze bychom tady sami vymysleli desitky veci, ktere mohou byt jako reward za PvE (i PvP). Neni to jenom o gearu, to mohu jen souhlasit, klidne si pujdu i pro koberec do baraku. Budu jen rad, kdyz uvidim, ze ten cely system funguje. Ac me DF moc zajima, nezacnu jej pri startu, ale opravdu pockam. Od nejake doby jsem vystrizlivel a pozitivni feedback o testeru me opravdu nemuze nalakat, protoze kazdy pes jina ves. Radeji si pockam na vice feedbacku od casual playeru (nutne neznamena, ze jenom HC player to muze hrat).
WARu by pomohlo, kdyby zrusili scenare a zlepsili design keepu (a taky jich dali mene). Pridavat PvE mohou porad, lore je dobre, ruzne unlocky take, maji tam i hidden veci, ruzne hadanky apod..jenze to je PvE (vicemene) aspekt hry. Mam pocit, ze dobyti hlavniho mesta je Game Over. :-)
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
he? vetsina lepsich veci jak t2 se pouziva prave v pvp ano fituje se to na capitalky ale fituje se to i na obyc lode proto je to tak HC ten full lot, pri velkych cap fajtech jdou straty i do stovek miliard. PvE tam je, pokud nemas nejaky planky na stavbu nebo netezis tak kazdej hraje pve aby mel na lode
Mozna ti to jeste nedoslo,ale vetsina lidi nepovazuje za pve vydelavani prachu(grindeni) na lode ale ziskavani predmetu
Jeste k tem "lepsim" itemum na capitalkach -> tzn to pouziva tak 5-10% lidi hrajicich EVE,tak to fakt GL
Jenze to ma Havran pravdu, v EVE pvp vsichni pouzivaji t2/faction moduly, slabsi moduly nebo lode si hrac veme jenom kdyz je uplne na mizine. V UO to bylo uplne stejny, kazdej chodil do pvp v nejlepsim brneni a s poradnou super magic zbrani.
Ono totiz staci, kdyz souboje netrvaji 2-6 vterin jako ve WoW a hra te necha vysledek souboje ovlivnit.
quote:Originally posted by Pacient Jenze to ma Havran pravdu, v EVE pvp vsichni pouzivaji t2/faction moduly, slabsi moduly nebo lode si hrac veme jenom kdyz je uplne na mizine. V UO to bylo uplne stejny, kazdej chodil do pvp v nejlepsim brneni a s poradnou super magic zbrani.
Ono totiz staci, kdyz souboje netrvaji 2-6 vterin jako ve WoW a hra te necha vysledek souboje ovlivnit.
T2/basic fakcni veci pouziva ted v eve 99% lidi,to je v dnesni dobe zaklad.Temi lepsimi samozrejmne myslim complex/ofic dropy.
btw:zajimavy ze ja nikdy do pvp v UO nechodil v best brneni a s nejlepsi zbrani a nijak zvlast me to neomezovalo.Ja proti systemu EVE/UO nic nemam,jen chci upozornit ze na tohle PvE hrace tezko nalakaji(jak tady nekdo tvrdil)
T2/basic fakcni veci pouziva ted v eve 99% lidi,to je v dnesni dobe zaklad.Temi lepsimi samozrejmne myslim complex/ofic dropy.
btw:zajimavy ze ja nikdy do pvp v UO nechodil v best brneni a s nejlepsi zbrani a nijak zvlast me to neomezovalo.Ja proti systemu EVE/UO nic nemam,jen chci upozornit ze na tohle PvE hrace tezko nalakaji(jak tady nekdo tvrdil)
Tech lepsich veci se pouziva malo proste proto, ze vic jich ve hre neni. Nemuzes je pouzivat jako spotrebak kdyz se ani nedaji koupit ;op
Ale je pravda, ze tydle typy her PvE hrace urcite netahaji.
quote:Originally posted by PRIBOO Soucasny hry co vychazeji stoji na pomerne strikne svazanym systemu lootu, na itemech je napsany pro jaky povolani item je, od jakyho levelu ji muze clovek nasadit, PvP je tlaceno do aren a uzavrenych oblasti, skilly jsou na houby bo stejne vsichni behaji s predem provarenou vetvi, u hry te drzi pouze levelovani postavy. Hry nemaji zadnej low end, mid end, hig end. Chybi klasickej craft, opotrebovani itemu a podobne. Komunity se tvori jen pro to aby se skrz ne lidi dostali k lepsim itemum. Dneska to lidi hrajou jako stroje. Sekaji levely, honi itemy. Furd dokola stejny instance, stejny moby, do zblbnuti.
Drive byvala ve hrach mnohem vetsi svoboda a diky uspechu wow si troufam tvrdit ze se to posunulo uplne nekam do prdele. Na co se drbat s craftem nebo housingem kdyz to fachci jinde i bez toho. Na co nejakej blbej craft kdyz se to brnko da narvat do jelena ze kteryho pri kilu vypadne. Na co ladit hru kde by itemy nebyli BOP a na co se drbat se systemem kde by kazdy mohl oblict vsechno. Regulovany trh itemama ktere muzes prodat a ktere ne.
Na co to vsechno je? Proc tolik zbytecnych pravidel, mechanismu, omezeni ve hrach ktere stoji na principu neomezenych svetu a moznosti? Neni to skoda? Kdyz se podivam na poslednich 5 her ktery vydali vsechno je to na stejnym principu, se stejnymi pravidly a mechanismy na kterych je postaveny WOW jakoz to takove referencni hry ktere se chteji vsichni vyrovnat. A pak se divi ze jim to lidi nehrajou a WOW ma furd 11 mil hracu. Proc by to taky meli hrat kdyz je to v principu to stejny akorad s jinou grafikou (mnohdy i horsi). Az vyjde hra ktera tyhle "ohrane principy" nastavi jinam a ukaze i jine, treba i neomezene moznosti tak bude uspesna a lidi ji hrat budou. Ale podle meho nazoru k ni teda bohuzel WHO ma hodne daleko a je to jen Bckova kopie WOW ktera se chce pouze prizivit na prazdnym trhu MMO.
Signed.
Ja momentálne hrajem už spomínané EVE a mám podobný pocit, ako keď som pred pár rokmi hral UO. Síce viem že je "prvý dojem" skreslený nováčkovským nadšením (hrajem to len pár dní), ale sú tam prvky ktoré mi v hrách poslednej doby chýbajú. Uvidíme čo prinesie Darkfall. Myslím si, že na trhu je stále dosť priestoru aj pre hry, ktoré sa nesnažia kopírovať WoW a ídú svojou cestou.
AoC zavírá polovinu serverů. Kdy se dočkáme i my? Docela se bojím, že Mythyc se na hru vyprdne, chybí mi nějaký masitější update, nebo alespoň dlouhodobý plán.
AoC zavírá polovinu serverů. Kdy se dočkáme i my? Docela se bojím, že Mythyc se na hru vyprdne, chybí mi nějaký masitější update, nebo alespoň dlouhodobý plán.
Plan na dalsich nekolik mesicu bude zverejnen koncem mesice.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
Jen pro vaši informaci - WAR hraji a budu hrát dál. Po DAoC je to další hra, která mě chytla. Jen mi trochu vadí, že na serverech je na můj vkus málo lidí.