Diskuzní klub hráčů online her
Home | Profile | Novy ucet | Active Topics | Active Polls | Members | Private Messages | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

.
 All Forums
 Darkfall
 Darkfall - General
 Darkfall - Sandbox MMORPG
 New Topic  New Poll New Poll
 Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 57

Dorlas
Moderator

Mr. Pink 2

2782 Posts

Posted - 16/01/2009 :  18:26:23  Show Profile  Send Dorlas an ICQ Message Send Dorlas a Private Message  Reply with Quote
ok - vypujcil, pouzil, vyuzil, vzal... staci?

Dorlas
TESO
CzH, MdK, ReD, Ragnarok, Pohodari, Multa Nocent
UO, SWG, WoW, VG, AoC, DF, EQ2, Rift, Swtor, GW2, Daoc - inactive
Go to Top of Page

Soptik
New Member

111 Posts

Posted - 16/01/2009 :  19:30:08  Show Profile  Send Soptik an ICQ Message Send Soptik a Private Message  Reply with Quote
Ja bych to tu rozdelil na dve skupiny lidi :

skupina A : To jsou lide, jenz se vicemene stotoznili s nadefinovanymy moznostmi, ktere DF papirove nabizi. Tesi se, pripadne doufaji, v jejich uspesnou aplikaci primo ve hre. A kdyz to snad nevyjde, tak tito lide budou zklamani.

skupina B : To jsou lide, kteri vlastne tu hru ani moc hrat nechteji, ikdyz neco je tam asi laka (co by jineho delali na tomto foru), pricemz v "sebeobrane" tu rozhazuji kolem sebe same skepticke myslenky a snazi se potopit neco, co jeste ani nevyplulo na vodu. Kdyz DF neuspeje, coz je tedy dost obecny pojem, tak tito jedinci budou paradoxne stastni, jelikoz to byli oni, kdo "to preci rikal".

Takze z predchozich dvou definic doporucuji skupine A, aby si moc nevsimala nazoru lidi ze skupiny B, protoze se je momentalne snazi ovlivnit pouze na zaklade jejich bujne fantazie. Preci jen nikdo z nas tu hru jeste nehral...anebo se pletu ?

Jinak oznaceni skupin berte jen jako ciste rozlisujici. Rozhodne tim nechci rict, ze skupina B je snad nejak podradnejsi......a urcite to nehodlam menit

UO - CzH, Soptik (Drachenfels) - retired
WoW - Memento Mori, Ronia (Thunderhorn) - retired
WAR - Tears of Asur, Greerson (Karag Azgal) - active

Edited by - Soptik on 16/01/2009 19:32:20
Go to Top of Page

Krajec
New Member

370 Posts

Posted - 16/01/2009 :  19:39:51  Show Profile  Visit Krajec's Homepage  Send Krajec an ICQ Message Send Krajec a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by beldor5


btw:Ja osobne ani neverim ze DF vubec kdy vyjde


tomuto se musim smat ;)

Darkfall - Krajec McSlicer [ReD]
Go to Top of Page

Hokiag
New Member

264 Posts

Posted - 16/01/2009 :  20:05:16  Show Profile Send Hokiag a Private Message  Reply with Quote
Sopto, poměrně výstižná definice. Pokud nekecají betatesteri, tak by v DF mělo být při releasu prakticky všechno, i siege a lodičky. Někdo psal, že siege funguje, ale zatím nebylo co dobývat a nikdo nesehnal dost matroše, aby postavili loď (nebo se o to nesnažili). Zjevil si jim tam ale jeden z developerů s dostatkem matrose, lod vycraftil a ta normalne fungovala, takze...
Go to Top of Page

Black
Moderator

2371 Posts

Posted - 16/01/2009 :  20:47:27  Show Profile  Send Black an ICQ Message Send Black a Private Message  Reply with Quote
... ono fungovat neznamena vzdy fungovat

Black
Go to Top of Page

kajda
New Member

Masaryk2

390 Posts

Posted - 16/01/2009 :  22:22:56  Show Profile  Send kajda an ICQ Message Send kajda a Private Message  Reply with Quote
Kdyby to njikdy nevyslo tak bych byl dost nerad. Protoze je to jedine skill system hra za hodne dlouhou dobu a krome ni uz bych se tak leda mohl vratit na EvE a to se me moc nechce. A kdyz se podivam na onlinovky ktere sou ted ve vyvoji tak je tu mozna jedna ktera by mohla byt hratelna a jedna kterou dela jeden clovek prakticky sam a ta nema sanci vyjit v dohledne dobe. Takze pokud nevyjde DF tak budu premyslet ze se vyseru na PC hry a zkusim RL online.

Infinity – The Quest for Earth - last hope for good game
Darkfall - Suspend
EVE - Suspend
PoTBS - suspend
TR - suspend
AOC - Fury - Suspend
SWG - To uz je hodne dlouho :-)
UO - Bohuzel jenom na emulovanych serverech
Go to Top of Page

Scrat23
Starting Member

S

85 Posts

Posted - 16/01/2009 :  22:41:30  Show Profile  Send Scrat23 an ICQ Message Send Scrat23 a Private Message  Reply with Quote
Přestaňte to řešit, tato hra musí vyjít :P

Radči tu nastolim nové téma.
Hodně se spekuluje nad tím jestli je svět, tak velký jak říkají (Má být největši jaky kdy byl v MMORPG)

Tohle je z bety:
I walked from Chopping Necks (westernmost Ork starter town) to the coast to the east over 2 or 3 hours and NOT ONCE was I bored with repetitive landscape. There is almost always a settlement of goblins, freaky bird-men, hivekin, or something going on, and it's on all sides of you. I swam to an island off the coast, then to a second island. In total, the trip took about 4-5 hours one-way. I explored what looked like ~3% of the total map. Do the math! The world is gigantic!”

Tady máte mapu aby jste mohli porovnat, jak daleko podle mapy šel.
http://www.darkfallsite.pl/images/agonmap.jpg
Go to Top of Page

Deesel
ex zedek

145 Posts

Posted - 16/01/2009 :  23:00:33  Show Profile  Send Deesel an ICQ Message Send Deesel a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Scrat23

Přestaňte to řešit, tato hra musí vyjít :P

Radči tu nastolim nové téma.
Hodně se spekuluje nad tím jestli je svět, tak velký jak říkají (Má být největši jaky kdy byl v MMORPG)

Tohle je z bety:
I walked from Chopping Necks (westernmost Ork starter town) to the coast to the east over 2 or 3 hours and NOT ONCE was I bored with repetitive landscape. There is almost always a settlement of goblins, freaky bird-men, hivekin, or something going on, and it's on all sides of you. I swam to an island off the coast, then to a second island. In total, the trip took about 4-5 hours one-way. I explored what looked like ~3% of the total map. Do the math! The world is gigantic!”

Tady máte mapu aby jste mohli porovnat, jak daleko podle mapy šel.
http://www.darkfallsite.pl/images/agonmap.jpg



Nebudes verit, ale zrovna jsem chtel postnout to same...jen doplnim:

" I've created a comparison of Agon to Azeroth. I scaled Agon 20 minutes from starter city to racial capital at 20 minutes. Azeroth is scaled 15 minutes to cross Elwynn. "

http://i48.photobucket.com/albums/f217/Waterslaw/Drawing1-Layout1.jpg


WoW --- Zedek --- Mage lvl 60 --- off
VG ----- Deesel --- Druid lvl 42 --- off
WAR --- Deesel --- BW lvl 40 ----- off

Edited by - Deesel on 16/01/2009 23:03:52
Go to Top of Page

Hokiag
New Member

264 Posts

Posted - 16/01/2009 :  23:12:50  Show Profile Send Hokiag a Private Message  Reply with Quote
To je reálné porovnání se světem WoW? Tak to je celkem dost drsné, takhle si člověk uvědomí velikost
Go to Top of Page

Deesel
ex zedek

145 Posts

Posted - 16/01/2009 :  23:18:23  Show Profile  Send Deesel an ICQ Message Send Deesel a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Hokiag

To je reálné porovnání se světem WoW? Tak to je celkem dost drsné, takhle si člověk uvědomí velikost



Psal tam ze to premeroval v Autocadu, takze +,- to asi bude realne...Pokud ano, je to mazec :-)


WoW --- Zedek --- Mage lvl 60 --- off
VG ----- Deesel --- Druid lvl 42 --- off
WAR --- Deesel --- BW lvl 40 ----- off
Go to Top of Page

Scrat23
Starting Member

S

85 Posts

Posted - 17/01/2009 :  02:28:50  Show Profile  Send Scrat23 an ICQ Message Send Scrat23 a Private Message  Reply with Quote
Tady je ten článek z MMORPG.com - není to můj překlad. Doporučuji přečíst, je tam i pěkný důvod proč vznikl Darkfall :))

[Milford - 14.01.2007 - 09:10]
Článek je převzat a přeložen ze serveru mmorpg.com a celé originální znění je možné nalézt v odkaze na originální článek pod textem.


Tasos Flambouras, výkonný producent nám prozradil pár nových informací o připravované hardcore PvP hře Darkfall.

Vzhledem k tomu jak dlouho je Darkfall ve vývoji, kdy se můžeme těšit na začátek beta testování a kdy se už konečně dočkáme vydání?
Jak jsme už dříve řekli. Je velice těžké zvládnout betatesting a zároveň ještě na hře pracovat. A to hlavně z důvodu, že všichni naši lidé jsou zaměstnáni výrobou. Momentálně jsme ale konečně dospěli do stádia kdy jsme připraveni přijmout externí betatestery a rozjet betatest, což je vlastně i naše priorita. A co se týče data vydání. Ano máme určitou představu o datu, ale jak jistě víte, v průběhu betatestu se může ledacos změnit a tak si myslíme, že je lepší počkat až si budeme zcela jistí.

Hodně se mluví o rozsáhlé škále úpravy vzhledu postavy. Můžete nám z toho něco přiblížit?
Úvodní úprava vzhledu se provádí ve speciální obrazovce na začátku hry. Zde si hráč může vybrat ze šesti hlavních ras Darkfallu a samozřejmostí je i volba pohlaví. Dále je pak na výběr změna obličeje, tvar a barva vlasů, odstín a barva pokožky, fousy, tetování, piercing, šperky plus několika dalších nastavení.
V průběhu hraní si pak můžete změnit vzhled vousu a vlasů, jejich barvu či třeba přidat tetování nebo odebrat šperky či piercing. Dále je ve hře nepřeberné množství oblečení, brnění či tunik, jejichž jednotlivé části se dají všemožně kombinovat a vytvářet tak různorodé komplety. Dále jsou zde takzvané rasové odlišnosti. Což znamená že mnoho brnění má pro každou rasu speciální modifikace, které se ještě dají poupravovat podle libosti. A v neposlední řadě si samotní hráči budou moci svoje oblečení libovolně obarvovat či poupravovat podle klanové příslušnosti.
Ale vzhled je jen špička ledovce v tom jak se hráč bude odlišovat od ostatních. Ve hře je celkem 500 skillů a kouzel, které jste schopni vytrénovat na „master“ level a tím pádem každý hráč bude umět rozdílné věci. A nakonec tu bude „fame“ systém, který bude dávat ještě menší šanci na to, že se potkají dvě totožné postavy.

Vzhled hry už teď vypadá tak, že by rovnou mohla jít na pulty obchodů. Na čem momentálně pracujete aby jste hru ještě více vylepšili?
Darkfall bude hra na které se bude pracovat neustále a to znamená i po vydání. Počítáme s průběžným vylepšováním textur, zlepšováním animací, odstraňováním bugů, optimalizováním enginu, atd.

Mnoho hráčů se samozřejmě těší na hodně těžkou a propracovanou PvP hru. Neobáváte se, že systémem který momentálně máte povede k zabíjení slabších hráčů či zabíjení přesilou a tím pádem k odlivu populace?
Darkfall je primárně vytvořená pro PvP. Už jsme znechuceni tou prvoplánovou a okamžitou jednotou znesnadňující PvP. PvP komunita by neměla být neustále diskriminována, jak k tomu v současnosti dochází. Nakonec i ve hrách bez PvP dochází k podobným podrazům jako je kradení mobů, AFK trénování, kempování a tyto hry se s tím bez PvP složky nejsou schopny vypořádat sami. A právě kvůli tomu nejvíce stížností pochází právě z těchto her.
V darkfallu přichází odpovědnost skrz schopnost vyrovnat se se systémem a vynutit si hráčskou spravedlnost. Někdo se samozřejmě může vybíjet na slabších, ale jeho zábava bude trvat tak dlouho než někdo jiný tomu učiní přítrž. V Darkfallu nezačínáte jako bezbranná nicka, ale už od začátku se můžete účinně bránit a tak zabíjení nováčků nebude jen taková kratochvíle pro mazáky. Plný loot a neomezené PvP budou také hrát proti těmto lidem. NPC stráže ve městech budou hlavně bránit jen proti těm nejotrlejším hráčům. A na konec zde nejsou žádné zóny takže odpadá oblíbené zabíjení při nahrávání nové zóny.
A co se týká té přesily. Zde to není jen o počtu. Díky area kouzlům, „friendly fire“ a koliznímu systému je zajištěno, že malá disciplinovaná grupa může porazit i početnější skupinu. Díky tomu že zde nejsou levely, je skoro nemožné vytvořit nepoužitelnou postavu a dokonce i začínající hráč má schopnost se sám ubránit či utéci. Není zde žádný radar nebo jména nad hlavama, ktéré obyčejně zajišťují bezpečný průchod nebezpečným územím.
Nechci aby to vyznělo jako že jsem našli lék na všechny neduhy, které trápí současné MMO hry. Chci říct jen to, že jsme se na tyto problémy podívali a zkusili přijít se svojím řešením. A hlavně jsme dali hráčům tu moc aby si zjednali pořádek sami.

Řekni nám něco o klanovém systému? Zatím to vypadá, že máte trochu odlišná pravidla oproti jiným hrám.
Každý klan má teritoriální a zdrojové body, může zabírat území, budovat města, ale i dobývat města či území jiných klanů. Klany mohou pro sebe získávat moc anebo bojovat proti svým klanovým nepřátelům. Nástroje na management klanu dávají svému vůdci obrovskou svobodu v ovládání celé guildy. To co odlišuje Darkfallovský klan od klanu z běžné hry je preference rasově jednotných uskupeních. Což znamená, že klan kde členové budou tvoření jen z jedné rasy budou mít určité výhody nad ostatníma.

V blízké budoucnosti zamíří na trh spousta áčkových titulů. Jak se bude Darkfall odlišovat? Jak chcete přitáhnout hráče?
Můžu a také Vám vyjmenuji spousty věcí čím se lišíme, ale předně mě nechte zdůraznit proč tohle všechno děláme. Na začátku jsme nebyli spokojeni s určitými pravidly, a do dneška vlastně nejsme. Nerozhodli jsme se udělat nějakou dětinsky snadnou hru, dokonce jsme ani neimportovali nějakou blbost z Asie. Naopak, vytvořili jsme unikátní design, originální nástroje, vlastní technologii s unikátním stylem hraní. Zjistili jsme co hráči chtějí a poučili jsme se s chyb ostatních. Do detailu jsme zvážili každý krok, který by mohl ovlivnit hratelnost našeho projektu.
Darkfal má například skill systém, který se zlepšuje používáním a ne levelama. Více než 10 000 hráčů může být online. Všechny věci ve světe je možné vyrobit hráči. Je zde boj na koních i námořní bitvy. Je zde opravdové střídání počasí a opravdový planetární systém. Terén není generovaný ale ručně udělaný a tím pádem je každá lokace unikátní. Je zde více unikátních mobů než kdekoliv jinde. Klany mohou vlastnit budovy, dobývat, zúčastňovat se masivních bitev nebo vlastnit území. A samozřejmě mnohem a mnohem více.

Budou si moci hráči vytvářet svoje vlastní mody nebo UI?
Interface je opravdu hodně modifikovatelný, ale neuvažuje o tom nechat hráče vytvářet nějaké mody či odlišné UI.

Je zde ještě něco co by jste chtěl zdůrazniv v návaznosti na skill systém?
Jen bych chtěl říct, že všechny skilly jsou v současnosti už ve hře a jediné co zbývá je jejich vybalancování.

Jaká bude strategie a ovládání do PvP a PvE? Prý je umění hráče za klávesnicí důležitější než level postavičky?
Ovládání bude podobné jako v současných FPS. Ale zároveň zde máte inventorář, skilly, kouzla, koně, lodě či dobývací zbraně. A s tímhle vším se musí při boji počítat. Nedá se prostě říct že bude jen záležet na hráčově reakci. Samozřejmě šikovnost hráče bude důležitá, ale zároveň bude hodně záležet i na určitém vybalancování. A jako za jednu z nejdůležitějších věcí v taktice považují kolizní systém, který dovolí používat formace, které eliminují „friendly fire“ a area efekty. Toto vše bude vyžadovat koncentraci a dodržování taktiky.

Pro mmorpg.com odpovídal Tasos Flambouras...
Go to Top of Page

Rashaverak
Senior Member

3721 Posts

Posted - 17/01/2009 :  07:51:24  Show Profile  Send Rashaverak an ICQ Message Send Rashaverak a Private Message  Reply with Quote
to zni tak dobre ze tomu prestavam verit ze to muze byt pravda

lastfm
Go to Top of Page

Johny
Junior Member

681 Posts

Posted - 17/01/2009 :  08:45:29  Show Profile  Send Johny an ICQ Message Send Johny a Private Message  Reply with Quote
Vypada to celkem zjaimave, lec jen 10K lidi online naraz? Vzhledem k velikosti toho sveta ( viz mapka ) je to nejak malo ne?

Ex - UO,AO,WoW,AoC,WHO,RoM,Aion,HoN,Lol,GW 2,PoE, D III, DotA 2

now - HotS

Inc - POE : Awakening
Go to Top of Page

Scathain
Starting Member

94 Posts

Posted - 17/01/2009 :  09:47:40  Show Profile Send Scathain a Private Message  Reply with Quote
add kolizny system - fakt som zvedavy ako to bude fungovat (budeme sa krasne zasekavat ? (kryky, stromky atp..)

hmn 10k hracov, ja osobne si nepotrpim na tom aby som na kazdom kroku hlbokov v divocine stretol niekoho... divocina chcem byt sam... popripade s partiou ale nie ze domcek na kazdom kroku....
Go to Top of Page

Wuuduu
Junior Member

544 Posts

Posted - 17/01/2009 :  10:03:48  Show Profile Send Wuuduu a Private Message  Reply with Quote
ked chces byt sam, hraj Oblivion, alebo Fallout3.
V MMO by to chcelo aspon 30k ludi naraz online.

EVE: H00d – [RG] / [-RZR-] – R.I.P.
WAR: Klingac – Causa Justa / Karak Azgal – R.I.P.
EQ2: Silwia Luisa – Undead / Runnyeye – R.I.P.
GW: Luisa de Silwa – R.I.P.
Go to Top of Page

Scathain
Starting Member

94 Posts

Posted - 17/01/2009 :  10:09:24  Show Profile Send Scathain a Private Message  Reply with Quote
Nevies o com hovorim ale to je jedno... nevravim ze 10k ludi je dost, minimalne to staci na zaciatok... ktovie, ak sa bude darit tak si nemyslim ze tam je problem s zvysenim kapacity... moc do toho nevidim ale urcite sa to bude dat vyriesit v buducich updatoch...
Go to Top of Page

Hokiag
New Member

264 Posts

Posted - 17/01/2009 :  10:32:01  Show Profile Send Hokiag a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Wuuduu

ked chces byt sam, hraj Oblivion, alebo Fallout3.
V MMO by to chcelo aspon 30k ludi naraz online.


To bys byl každých 5 ,imut mrtvej, jak psal moderátor na oficiálním fóru: 10k hráčů je akorát, uvidíte...
Go to Top of Page

Hokiag
New Member

264 Posts

Posted - 17/01/2009 :  10:42:58  Show Profile Send Hokiag a Private Message  Reply with Quote
Pěkná mapa: http://img514.imageshack.us/img514/1543/48934dfmaplowgz7.jpg
Go to Top of Page

Shemiramoth
Moderator

4339 Posts

Posted - 17/01/2009 :  10:48:19  Show Profile  Send Shemiramoth an ICQ Message Send Shemiramoth a Private Message  Reply with Quote
Je zde ještě něco co by jste chtěl zdůrazniv v návaznosti na skill systém?
Jen bych chtěl říct, že všechny skilly jsou v současnosti už ve hře a jediné co zbývá je jejich vybalancování.


LOL. Tak tomuto se muzu jenom smat. Tohle je vec na ktere dost casto visi a pada vetsina onlinovek. Balance. V nekterych firmach to nedokazali doted (/wave to Blizzard). Tim me fakt uklidnil mesic pred vydanim...balancem se meli zabyvat behem sveho mnohaleteho vyvoje a pokud se jim podarilo pouze zprovoznit skilly (funkcnost), tak to potes koste.

- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain.
- When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you.
- Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%

Go to Top of Page

imhotep
Moderator

Imho

219 Posts

Posted - 17/01/2009 :  11:28:14  Show Profile  Send imhotep an ICQ Message Send imhotep a Private Message  Reply with Quote
jestli si myslis, ze DFO bude snad nekdy vybalancovany, tak na to rovnou zapomen a bez hrat neco jednodusiho opravdu.
Vybalancovat vsech 600 skillu a kouzel navic v prakticky otevrenym systemu ruznych kombinaci je nemozne.

Mozna hry jako wow jsou vybalancovane, ale tam to stoji a pada na tom, ze mas k dizpozici na kazde strane par stejnych postav s par kouzly ve velmi omezenem hernim svete, svazaneho prakticky vsim, krome jakesi iluzi a zdani, ze hrajes jak chces. Ve skutecnosti tyto hry hrajes jak chteji oni.

Me treba zarazi moznost hrat paladina v horde.

_________________________
Mummy returns...
Go to Top of Page

Scathain
Starting Member

94 Posts

Posted - 17/01/2009 :  11:39:12  Show Profile Send Scathain a Private Message  Reply with Quote
Hmn, celkovo balancovanie je osemetna vec a podla man dost tazko sa robi.. lebo vzdy je nieco lepsie ako druhe... to je zakon... neexistuje rovnovaha... ani temna strana ani svetla nie su v rovnovahe, vzdy oni dvaja su, master a jeho ucedni...
Go to Top of Page

terawatt
Junior Member

flegr

916 Posts

Posted - 17/01/2009 :  12:13:21  Show Profile  Send terawatt an ICQ Message Send terawatt a Private Message  Reply with Quote
Endgame PvP je o několika málo uber buildech, MELEE: dmg/tank RANGE: dmg/heal, možná proto je class/skill balance kritická až v endgame, v této fázi je to ztráta času, vzpomeňte za jak dlouho po releasu UO přišli "tankmágové" a jak jednoduše a efektivně je gimpli !?

I've survived Chernobyl,Y2K,9/11,Bird flu,Mad cow disease,Swine flu,Ebola outbreak, African Swine Fever,SARS, MERS,COVID-19, Brexit,..NIBIRU BRING IT ON.



Edited by - terawatt on 17/01/2009 12:18:36
Go to Top of Page

Milan
Junior Member

777 Posts

Posted - 17/01/2009 :  13:07:32  Show Profile Send Milan a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Scrat23

Tady je ten článek z MMORPG.com - není to můj překlad. Doporučuji přečíst, je tam i pěkný důvod proč vznikl Darkfall :))


Preklad byl napsan pro mmorpg.cz a ne .com. A jsou to dva roky stare prani vyvojaru jak by ta jejich hra mela vypadat. Jak se jim k tomuto idealu povedlo priblizit zjistime za týden.

Ostatni veci:
10K hracu na server: To je jejich zbozne prani. Vzhledem k tomu, že to zatím testovalo jen par stovek lidi tak asi i autori jsou zvedavý kolik ty jejich servery utahnou hracu.

Více jak 200K čekajícícch lidi: Tohle jsou vsechny prihlasky do bety. Podle meho to nebude tak horke. Hodne lidi je tam 2x i 3x. Spousta lidi za tech 5 let zmenila nazor atd. Pokud otevrou OB pro 10K-15K nemel by byt problem se tam hned prvni den dostat.

Obrovsky svet: Vzpominate na Horizont? Take obrovsky svet. Bohuzel zalostne prazdny a jednotvarny. Uvidime jak se ho povede zaplnit zde.

Full PvP spolu s budovanim mest: Vzpominam v Shadowbane, jak prvni mesic u nas v guilde si nikdo nedovolil nikoho killnout, jelikoz by to mohlo mit retezovou reakci s naslednym zborenim naseho budovaneho mestecka. Nakonec tam bylo mene PvP nez v takovem WoW. Pokud chtel nekdo PvP tak si zakladal alta bez guildy. Dva hraci byly malem vyhozeny za to ze sejmuly nekoho kdo je napadnul. Ten si postezoval kamaradum ve velke guilde a ti nam rozborili drahou kovarnu. To bylo povyku.

Edited by - Milan on 17/01/2009 13:10:39
Go to Top of Page

Hokiag
New Member

264 Posts

Posted - 17/01/2009 :  13:32:44  Show Profile Send Hokiag a Private Message  Reply with Quote
On tam pasl, kde byl ten článek původně, tohle je překlad . 10k hráčů bude v pohodě, to není problém, horší je, když se jich 500 sleze na jednom místě .
Go to Top of Page

Marigold
Senior Member

Marigold

3590 Posts

Posted - 17/01/2009 :  14:23:41  Show Profile Send Marigold a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Milan
Full PvP spolu s budovanim mest: Vzpominam v Shadowbane, jak prvni mesic u nas v guilde si nikdo nedovolil nikoho killnout, jelikoz by to mohlo mit retezovou reakci s naslednym zborenim naseho budovaneho mestecka. Nakonec tam bylo mene PvP nez v takovem WoW. Pokud chtel nekdo PvP tak si zakladal alta bez guildy. Dva hraci byly malem vyhozeny za to ze sejmuly nekoho kdo je napadnul. Ten si postezoval kamaradum ve velke guilde a ti nam rozborili drahou kovarnu. To bylo povyku.



Mám dojem, že jsi hrál ve špatné guildě Jasně, měli to blbě udělané v tom, že město šlo strašně obtížně postavit a strašně jednoduše zbořit, ale jde čistě o to, jak moc se na to upneš. Jinak to fakticky byla čistě PVP hra Řezalo se to prakticky furt.
Go to Top of Page

Scrat23
Starting Member

S

85 Posts

Posted - 17/01/2009 :  14:41:45  Show Profile  Send Scrat23 an ICQ Message Send Scrat23 a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Milan

quote:
Originally posted by Scrat23

Tady je ten článek z MMORPG.com - není to můj překlad. Doporučuji přečíst, je tam i pěkný důvod proč vznikl Darkfall :))


Preklad byl napsan pro mmorpg.cz a ne .com. A jsou to dva roky stare prani vyvojaru jak by ta jejich hra mela vypadat.


Ne tenhle článek je z MMORPG.com akorát přeložen do CZ. Nemyslim si že by kdokoliv z MMO scény dělal rozhovor pro CZ stránky. :X
4. prosince 2008 - což není ani tak staré.
http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/gameId/4/setView/features/loadFeature/2494
Go to Top of Page

Milan
Junior Member

777 Posts

Posted - 17/01/2009 :  14:42:50  Show Profile Send Milan a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Marigold

quote:
Originally posted by Milan
Full PvP spolu s budovanim mest: Vzpominam v Shadowbane, jak prvni mesic u nas v guilde si nikdo nedovolil nikoho killnout, jelikoz by to mohlo mit retezovou reakci s naslednym zborenim naseho budovaneho mestecka. Nakonec tam bylo mene PvP nez v takovem WoW. Pokud chtel nekdo PvP tak si zakladal alta bez guildy. Dva hraci byly malem vyhozeny za to ze sejmuly nekoho kdo je napadnul. Ten si postezoval kamaradum ve velke guilde a ti nam rozborili drahou kovarnu. To bylo povyku.



Mám dojem, že jsi hrál ve špatné guildě Jasně, měli to blbě udělané v tom, že město šlo strašně obtížně postavit a strašně jednoduše zbořit, ale jde čistě o to, jak moc se na to upneš. Jinak to fakticky byla čistě PVP hra Řezalo se to prakticky furt.


Prvni měsíc po vydaní byla jen jedna Cz guilda. Pak už se to řezalo, ale první mesíc byl opravdu hodně opatrný. Hlavně nenaštvat žádnou ze dvou nepřátelských frakcí. Nelézt jim na spoty, nezabíjet je atd. Jinak na serveru se to mydlilo hned od začátku, to je pravda. Každou chvilku jsme nacházeli vypálená města. Ale já myslel naší malou CZ komunitu. Ta se tehdy snažila být neviditelná jelikož k nikomu ještě napatřila.
Go to Top of Page

Milan
Junior Member

777 Posts

Posted - 17/01/2009 :  15:07:23  Show Profile Send Milan a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Scrat23

quote:
Originally posted by Milan

quote:
Originally posted by Scrat23

Tady je ten článek z MMORPG.com - není to můj překlad. Doporučuji přečíst, je tam i pěkný důvod proč vznikl Darkfall :))


Preklad byl napsan pro mmorpg.cz a ne .com. A jsou to dva roky stare prani vyvojaru jak by ta jejich hra mela vypadat.


Ne tenhle článek je z MMORPG.com akorát přeložen do CZ. Nemyslim si že by kdokoliv z MMO scény dělal rozhovor pro CZ stránky. :X
4. prosince 2008 - což není ani tak staré.
http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/gameId/4/setView/features/loadFeature/2494


Porovnej odkaz, který jsi ted postnul, s překladem a zjistiš že to není on. Je to překlad článku z roku 2007.
Docela by me zajimalo kde jsi ten preklad našel, jelikož Stormův web už pěkně dlouho nejede.
Go to Top of Page

Scrat23
Starting Member

S

85 Posts

Posted - 17/01/2009 :  16:43:45  Show Profile  Send Scrat23 an ICQ Message Send Scrat23 a Private Message  Reply with Quote
Máš pravdu je to jiny, ale to nemění nic na tom že s tím nazorem co tam píše souhlasím :X

Skoro na každem fóru o WoW, AoC, Aionu, GW, Lotru (guildovní či fanweb) je sekce Darkfall, kde se o tom diskutuje, takže někde tam bylo to tam postnute 14.1 09, takž jsem myslel že je to aktuálnější.

quote:
Originally posted by Shemiramoth

Je zde ještě něco co by jste chtěl zdůrazniv v návaznosti na skill systém?
Jen bych chtěl říct, že všechny skilly jsou v současnosti už ve hře a jediné co zbývá je jejich vybalancování.


LOL. Tak tomuto se muzu jenom smat. Tohle je vec na ktere dost casto visi a pada vetsina onlinovek. Balance. V nekterych firmach to nedokazali doted (/wave to Blizzard). Tim me fakt uklidnil mesic pred vydanim...balancem se meli zabyvat behem sveho mnohaleteho vyvoje a pokud se jim podarilo pouze zprovoznit skilly (funkcnost), tak to potes koste.



Pravda, balance je kámen úrazu u všech MMORPG, každá nový MMO s tím má problem, ale proč? Na žádné betě nikdo nepustil všechny lvly, a většina pvp začíná až na high lvlu. Sice u Darkfallu lvly nejsou ale většinu skillů časem budeš mít na max úrovni.
Balance se řeší až v live.

Když se podíváš sem: http://dfspells.googlepages.com/spells.html , tak jde vidět, že balance je dělaný jakž takž podle oka, když to tak řeknu. Myslim si, že pro začátek je to dobrý.

PS: V Darkfallu bude balance trochu jiný oříšek, protože každý char tam bude skoro jiný. Takže se musí balancovat školy mezi sebou než povolání :X

Edited by - Scrat23 on 18/01/2009 01:54:52
Go to Top of Page

Rashaverak
Senior Member

3721 Posts

Posted - 18/01/2009 :  08:59:18  Show Profile  Send Rashaverak an ICQ Message Send Rashaverak a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Scrat23


PS: V Darkfallu bude balance trochu jiný oříšek, protože každý char tam bude skoro jiný. Takže se musí balancovat školy mezi sebou než povolání :X



dovolim si nesouhlasit, ze zacatku mozna ale pozdeji se zjisti ze 2-3 komba jsou nejlepsi a vsechna ostatni budou slabsi nebo prinejlepsi pri zahrani skvelym hracem stejna takze nebudou potreba balancovat. Nejdrive se budou muset vyresit ulety kdy jeden skill v urcite situaci nebo jeste hure vzdy bude max overpowered no a pak se zacne sachovat s nejpouzivanejsimi kombinacemi a s tim se neskonci nikdy, zvlast kdyz pri kazdem datadisku se vetsinou obevi nove skilly.

lastfm
Go to Top of Page

Shemiramoth
Moderator

4339 Posts

Posted - 18/01/2009 :  10:01:01  Show Profile  Send Shemiramoth an ICQ Message Send Shemiramoth a Private Message  Reply with Quote
Jo jo uplne vidim takto toleratni komunitu. Uz jenom 90% tohoto fora jsou whineri ohledne balancu, takze mi vykladejte jak toleratni budou jinde. Ne nebudou. Balance je vzdycky trnem v pate kazdeho vyvojare a pokud nenastoupi jakz takz balance od zacatku, tak je vsichni rozcupuji. Uplne vidim, jak vsichni pisou..no jeste pockame par mesicu, ono to bude dobre, zatim to vydrzime takto jak to je. Ne Cancel account, tri mesice pockam..mozna aktivuju. Dalsi vec, ktere se desim je ingame support. Jejich financni prostredky jsou omezene a bojim se, ze to vubec nezvladnou. Nevzladali to ani MMO co meli financi dost.

Realita je docela drsna...a nevidet ji a nebo myslet si, ze to bude "krasny", je opravdu naivni. Navic to jde videt na mnoha MMO z posledni doby.

- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain.
- When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you.
- Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%

Go to Top of Page

Rashaverak
Senior Member

3721 Posts

Posted - 18/01/2009 :  10:26:55  Show Profile  Send Rashaverak an ICQ Message Send Rashaverak a Private Message  Reply with Quote
tys mi napsal ze sebe delam experta na online hry kterym nejsem, precti si co tu pises ty prakticky v kazdem postu, to uz je trapne i cist, nechapu jak to muzes s takovou sebejistotou psat, prejmenuj se na proroka

lastfm

Edited by - Rashaverak on 18/01/2009 10:27:08
Go to Top of Page

Gurrshael
Average Member

1888 Posts

Posted - 18/01/2009 :  11:03:38  Show Profile  Send Gurrshael an ICQ Message Send Gurrshael a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rashaverak

tys mi napsal ze sebe delam experta na online hry kterym nejsem, precti si co tu pises ty prakticky v kazdem postu, to uz je trapne i cist, nechapu jak to muzes s takovou sebejistotou psat, prejmenuj se na proroka



Me to teda trapny neprijde a dokonce si to i rad prectu.

Naproti tomu polovina tvych postu posledni dobou je bud presvedcovani, ze wow & spol stoji za hovno a tech X milionu lidi co to hraji jsou tupci, nebo takovehle osobni vypady. Stoji ti to za to? :)
Go to Top of Page

Kuzmik
Ganja farmer

1328 Posts

Posted - 18/01/2009 :  11:59:39  Show Profile  Send Kuzmik an ICQ Message Send Kuzmik a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Gurrshael
Naproti tomu polovina tvych postu posledni dobou je bud presvedcovani, ze wow & spol stoji za hovno a tech X milionu lidi co to hraji jsou tupci, nebo takovehle osobni vypady...


A mohl by si mi plz vysvetlit, v cem je WoW tak bozi, krom toho ze ma opravdu easy koukatelnou (ne libivou) grafiku, nejjednodusi hratelnost srovnatelnou s asijskymy klikackami a diky tomu ho hraje "X" milionu pubescentu?

"Nobody likes you. Everybody hates you. You're gonna lose. Smile, you fuck!"
Go to Top of Page

terawatt
Junior Member

flegr

916 Posts

Posted - 18/01/2009 :  12:06:35  Show Profile  Send terawatt an ICQ Message Send terawatt a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Gurrshael

[quote]Originally posted by Rashaverak

tys mi napsal ze sebe delam experta na online hry kterym nejsem, precti si co tu pises ty prakticky v kazdem postu, to uz je trapne i cist, nechapu jak to muzes s takovou sebejistotou psat, prejmenuj se na proroka



Taky si rád přečtu svaté skill dasatero ortodoxního PKáčka, nebo
alespoň nějaké evangelium s návodem na obřízku 2ou metrovou halapartnou :)

I've survived Chernobyl,Y2K,9/11,Bird flu,Mad cow disease,Swine flu,Ebola outbreak, African Swine Fever,SARS, MERS,COVID-19, Brexit,..NIBIRU BRING IT ON.


Go to Top of Page

Gurrshael
Average Member

1888 Posts

Posted - 18/01/2009 :  12:15:26  Show Profile  Send Gurrshael an ICQ Message Send Gurrshael a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Kuzmik

quote:
Originally posted by Gurrshael
Naproti tomu polovina tvych postu posledni dobou je bud presvedcovani, ze wow & spol stoji za hovno a tech X milionu lidi co to hraji jsou tupci, nebo takovehle osobni vypady...


A mohl by si mi plz vysvetlit, v cem je WoW tak bozi, krom toho ze ma opravdu easy koukatelnou (ne libivou) grafiku, nejjednodusi hratelnost srovnatelnou s asijskymy klikackami a diky tomu ho hraje "X" milionu pubescentu?



Nemohl. Jednak je tohle topic o DF, druhak muj post smeroval k rashovu chovani a jeho vyjadrovani, pricemz WoW v tom pripade neni moc dulezity, protoze on nadava na vetsinu novych her a tretak na flamovani o WoW si najdi jednoho z tech milionu pubescentu co to hraji.
Go to Top of Page

†… Havran …†
Average Member

1962 Posts

Posted - 18/01/2009 :  12:37:06  Show Profile  Send †… Havran …† an ICQ Message Send †… Havran …† a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Gurrshael

quote:
Originally posted by Rashaverak

tys mi napsal ze sebe delam experta na online hry kterym nejsem, precti si co tu pises ty prakticky v kazdem postu, to uz je trapne i cist, nechapu jak to muzes s takovou sebejistotou psat, prejmenuj se na proroka



Me to teda trapny neprijde a dokonce si to i rad prectu.

Naproti tomu polovina tvych postu posledni dobou je bud presvedcovani, ze wow & spol stoji za hovno a tech X milionu lidi co to hraji jsou tupci, nebo takovehle osobni vypady. Stoji ti to za to? :)



no dit je to pravda, wow stoji za hofno a ti co to hrjaou jsou tupci :)

EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever
KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
Go to Top of Page

Shemiramoth
Moderator

4339 Posts

Posted - 18/01/2009 :  13:33:59  Show Profile  Send Shemiramoth an ICQ Message Send Shemiramoth a Private Message  Reply with Quote
To Rash: Nepisi nic se sebejistotou pisu to s nazorem cloveka, ktery si prosel docela dost MMO (coz neni hlavni atribut), ale hlavne u kazde MMO co hraju ctu vzdy dukladne fora. Nejen tohle, nejen VN boards, ale fora, ktere se daji povazovat za hlavni (bud oficialni) anebo poloficialni (jako priklad mohu uvest treba nyni warhammer alliance). Vse se opakuje. Balance, high end content, grafika, support (patche, ingame, community representative). Tohle jsou hlavni atributy, na ktere se whinuje, ci flamuje a kolem kterych se to hodne toci. Zvlast prvni dve. Jestli jsi nezaznamenal za ty roky jakou to ma vahu a ovlivnuje devs (od WoW po nynejsi WAR), tak jsi hodne minul.

Nemyslis, ze pokud bude v DF vsechno fungovat, co rekli, ze to bude maly zazrak? Kdyz nevemu v potaz EVE, tak zadna takova hra nevysla co pamatuji, tzn. vsechno co slibili bylo in, funkcni, balanced..ono to dobre ani nejde, ale zakladni stavebni pilire hry by meli byt v poradku, coz taky nebylo co mne pamet saha..(opravte me, mohu se mylit).

Vlastne dobry priklad je TR..jak rychle muze MMO skoncit a dalsim je AoC, ktere pevne doufam neskonci a pojede klidne jako AO. Tem hram neco chybelo, ale to uz bych se zase opakoval.

- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain.
- When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you.
- Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%


Edited by - Shemiramoth on 18/01/2009 13:39:01
Go to Top of Page

Scrat23
Starting Member

S

85 Posts

Posted - 18/01/2009 :  16:56:37  Show Profile  Send Scrat23 an ICQ Message Send Scrat23 a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Shemiramoth





Když to tak sleduješ, tak by jsi měl i znát důvod proč ty nové MMO takhle vždy zklamou. Vetšina těch MMO nebyla připravena na dnešní komunitu, která vše hned srovnává s MMO, které mají dlouholetý vývoj a už mají nějaký ten rok online za sebou.
Darkfallu se každý směje, že se dělá takovou dobu, ale když se to tak veme, tak je to jen dobře. Darkfall se dělá od doby ještě něž vyšel WoW. A ty věci, podle betaleakerů tam jsou, je tam vše co se slíbilo.
U skill systému je jedna velká výhoda - velká životnost zábavy. Kdo hrál ultimu tak ví, že je to skvělý systém, který ti zajistí více hodin zábavy, než to co je v ostatnich MMO, které staví na WoW style.
Darkfall se nedá srovnávat s MMO, které vycházeli poslednich 5 let a failnuli.
Já osobně, bych si malé zklamání ze začátku přál, ono teď to chce zkusit strašně moc lidí a tyhle lidi to budou zas srovnávat s WoW bo ostatnimi MMO. Všechny MMO nemužou být stejné, což dneska 80% je, jen s jiným světem a grafikou :X
Go to Top of Page

Scathain
Starting Member

94 Posts

Posted - 18/01/2009 :  18:34:24  Show Profile Send Scathain a Private Message  Reply with Quote
Ja mam obavu, ze polovicka ludi co sa tak na to strasne tesi a na fore sa pytaju co tam bude a co nie, ake to je, zrovavaju s inymi mmo, chvascu sa preco by WOW PvP hraci mali byt slabsi ako stary UO hraci (prestante, tak to tam bolo napisane aj ked viem ze slovo WOW a PvP je troska mimo...), zistia ze sa to lahsie hra na fore ako v skuotcnosti, zistia ze je to lahsie si to predstavit ako zazit... neviem uvidime...
Go to Top of Page

Hokiag
New Member

264 Posts

Posted - 18/01/2009 :  18:45:57  Show Profile Send Hokiag a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Scrat23

quote:
Originally posted by Shemiramoth





Když to tak sleduješ, tak by jsi měl i znát důvod proč ty nové MMO takhle vždy zklamou. Vetšina těch MMO nebyla připravena na dnešní komunitu, která vše hned srovnává s MMO, které mají dlouholetý vývoj a už mají nějaký ten rok online za sebou.
Darkfallu se každý směje, že se dělá takovou dobu, ale když se to tak veme, tak je to jen dobře. Darkfall se dělá od doby ještě něž vyšel WoW. A ty věci, podle betaleakerů tam jsou, je tam vše co se slíbilo.
U skill systému je jedna velká výhoda - velká životnost zábavy. Kdo hrál ultimu tak ví, že je to skvělý systém, který ti zajistí více hodin zábavy, než to co je v ostatnich MMO, které staví na WoW style.
Darkfall se nedá srovnávat s MMO, které vycházeli poslednich 5 let a failnuli.
Já osobně, bych si malé zklamání ze začátku přál, ono teď to chce zkusit strašně moc lidí a tyhle lidi to budou zas srovnávat s WoW bo ostatnimi MMO. Všechny MMO nemužou být stejné, což dneska 80% je, jen s jiným světem a grafikou :X


Naprostý souhlas
Go to Top of Page

Eagle
Average Member

2225 Posts

Posted - 18/01/2009 :  19:15:15  Show Profile  Send Eagle an ICQ Message Send Eagle a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Scrat23

quote:
Originally posted by Shemiramoth





Když to tak sleduješ, tak by jsi měl i znát důvod proč ty nové MMO takhle vždy zklamou. Vetšina těch MMO nebyla připravena na dnešní komunitu, která vše hned srovnává s MMO, které mají dlouholetý vývoj a už mají nějaký ten rok online za sebou.
Darkfallu se každý směje, že se dělá takovou dobu, ale když se to tak veme, tak je to jen dobře. Darkfall se dělá od doby ještě něž vyšel WoW. A ty věci, podle betaleakerů tam jsou, je tam vše co se slíbilo.
U skill systému je jedna velká výhoda - velká životnost zábavy. Kdo hrál ultimu tak ví, že je to skvělý systém, který ti zajistí více hodin zábavy, než to co je v ostatnich MMO, které staví na WoW style.
Darkfall se nedá srovnávat s MMO, které vycházeli poslednich 5 let a failnuli.
Já osobně, bych si malé zklamání ze začátku přál, ono teď to chce zkusit strašně moc lidí a tyhle lidi to budou zas srovnávat s WoW bo ostatnimi MMO. Všechny MMO nemužou být stejné, což dneska 80% je, jen s jiným světem a grafikou :X

bo = protoze

UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
Go to Top of Page

Scrat23
Starting Member

S

85 Posts

Posted - 18/01/2009 :  19:50:42  Show Profile  Send Scrat23 an ICQ Message Send Scrat23 a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Eagle
bo = protoze



Hodně lidí to nemá rado, když se "bo" používá misto "nebo". Vim, že to je neboť - protože, ale většinou tě plno takových výrazů naučí komunita, kolem které se pohybuješ, prostě jsem to začal používat takto.

Jestli to někomu extrémě vadí, tak sry no :X
Go to Top of Page

Eagle
Average Member

2225 Posts

Posted - 18/01/2009 :  20:01:00  Show Profile  Send Eagle an ICQ Message Send Eagle a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Scrat23

quote:
Originally posted by Eagle
bo = protoze



Hodně lidí to nemá rado, když se "bo" používá misto "nebo". Vim, že to je neboť - protože, ale většinou tě plno takových výrazů naučí komunita, kolem které se pohybuješ, prostě jsem to začal používat takto.

Jestli to někomu extrémě vadí, tak sry no :X

pokud se pohybujes v komunite lidi co pouzivaji slova jinak nez je jejich skutecny vyznam tak te lituju :)

UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
Go to Top of Page

Scrat23
Starting Member

S

85 Posts

Posted - 18/01/2009 :  20:22:10  Show Profile  Send Scrat23 an ICQ Message Send Scrat23 a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Eagle
pokud se pohybujes v komunite lidi co pouzivaji slova jinak nez je jejich skutecny vyznam tak te lituju :)



Tak s tím ti nepomůžu. :X
Go to Top of Page

Milan
Junior Member

777 Posts

Posted - 18/01/2009 :  20:56:35  Show Profile Send Milan a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Eagle

quote:
Originally posted by Scrat23

quote:
Originally posted by Shemiramoth





Když to tak sleduješ, tak by jsi měl i znát důvod proč ty nové MMO takhle vždy zklamou. Vetšina těch MMO nebyla připravena na dnešní komunitu, která vše hned srovnává s MMO, které mají dlouholetý vývoj a už mají nějaký ten rok online za sebou.
Darkfallu se každý směje, že se dělá takovou dobu, ale když se to tak veme, tak je to jen dobře. Darkfall se dělá od doby ještě něž vyšel WoW. A ty věci, podle betaleakerů tam jsou, je tam vše co se slíbilo.
U skill systému je jedna velká výhoda - velká životnost zábavy. Kdo hrál ultimu tak ví, že je to skvělý systém, který ti zajistí více hodin zábavy, než to co je v ostatnich MMO, které staví na WoW style.
Darkfall se nedá srovnávat s MMO, které vycházeli poslednich 5 let a failnuli.
Já osobně, bych si malé zklamání ze začátku přál, ono teď to chce zkusit strašně moc lidí a tyhle lidi to budou zas srovnávat s WoW bo ostatnimi MMO. Všechny MMO nemužou být stejné, což dneska 80% je, jen s jiným světem a grafikou :X

bo = protoze


Protoze? Tím myslíš protože?
Go to Top of Page

kajda
New Member

Masaryk2

390 Posts

Posted - 18/01/2009 :  21:36:20  Show Profile  Send kajda an ICQ Message Send kajda a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Milan

quote:
Originally posted by Eagle

quote:
Originally posted by Scrat23

quote:
Originally posted by Shemiramoth





Když to tak sleduješ, tak by jsi měl i znát důvod proč ty nové MMO takhle vždy zklamou. Vetšina těch MMO nebyla připravena na dnešní komunitu, která vše hned srovnává s MMO, které mají dlouholetý vývoj a už mají nějaký ten rok online za sebou.
Darkfallu se každý směje, že se dělá takovou dobu, ale když se to tak veme, tak je to jen dobře. Darkfall se dělá od doby ještě něž vyšel WoW. A ty věci, podle betaleakerů tam jsou, je tam vše co se slíbilo.
U skill systému je jedna velká výhoda - velká životnost zábavy. Kdo hrál ultimu tak ví, že je to skvělý systém, který ti zajistí více hodin zábavy, než to co je v ostatnich MMO, které staví na WoW style.
Darkfall se nedá srovnávat s MMO, které vycházeli poslednich 5 let a failnuli.
Já osobně, bych si malé zklamání ze začátku přál, ono teď to chce zkusit strašně moc lidí a tyhle lidi to budou zas srovnávat s WoW bo ostatnimi MMO. Všechny MMO nemužou být stejné, což dneska 80% je, jen s jiným světem a grafikou :X

bo = protoze


Protoze? Tím myslíš protože?



Neprehanite to trosicku ? Ja sem si ani nevsiml ze by to tam pouzil.

Infinity – The Quest for Earth - last hope for good game
Darkfall - Suspend
EVE - Suspend
PoTBS - suspend
TR - suspend
AOC - Fury - Suspend
SWG - To uz je hodne dlouho :-)
UO - Bohuzel jenom na emulovanych serverech
Go to Top of Page

nekrotyrael
Senior Member

3896 Posts

Posted - 18/01/2009 :  22:04:34  Show Profile  Visit nekrotyrael's Homepage Send nekrotyrael a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Milan

quote:
Originally posted by Eagle

quote:
Originally posted by Scrat23

quote:
Originally posted by Shemiramoth





Když to tak sleduješ, tak by jsi měl i znát důvod proč ty nové MMO takhle vždy zklamou. Vetšina těch MMO nebyla připravena na dnešní komunitu, která vše hned srovnává s MMO, které mají dlouholetý vývoj a už mají nějaký ten rok online za sebou.
Darkfallu se každý směje, že se dělá takovou dobu, ale když se to tak veme, tak je to jen dobře. Darkfall se dělá od doby ještě něž vyšel WoW. A ty věci, podle betaleakerů tam jsou, je tam vše co se slíbilo.
U skill systému je jedna velká výhoda - velká životnost zábavy. Kdo hrál ultimu tak ví, že je to skvělý systém, který ti zajistí více hodin zábavy, než to co je v ostatnich MMO, které staví na WoW style.
Darkfall se nedá srovnávat s MMO, které vycházeli poslednich 5 let a failnuli.
Já osobně, bych si malé zklamání ze začátku přál, ono teď to chce zkusit strašně moc lidí a tyhle lidi to budou zas srovnávat s WoW bo ostatnimi MMO. Všechny MMO nemužou být stejné, což dneska 80% je, jen s jiným světem a grafikou :X

bo = protoze


Protoze? Tím myslíš protože?


Ano, pali ti to.

RL: LVL 1 S/S/S
AO: Ineea, Airashii, Nekrotyrael, Nanorexia

Go to Top of Page

Isac
Moderator

Mr. Orange

2433 Posts

Posted - 18/01/2009 :  23:12:30  Show Profile  Visit Isac's Homepage  Send Isac an ICQ Message Send Isac a Private Message  Reply with Quote
Prosím o ukončení qutovacího pekla a debatě o významu slov.

Pokračujeme v pomlouvání a obhajobě Darkfallu.






Skalní fanoušci WoW se právě dozvěděli o opětovném posunutí release date Darkfallu
Go to Top of Page

Bottenanna
Junior Member

511 Posts

Posted - 19/01/2009 :  01:04:35  Show Profile Send Bottenanna a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Isac

Prosím o ukončení qutovacího pekla a debatě o významu slov.

Pokračujeme v pomlouvání a obhajobě Darkfallu.






Skalní fanoušci WoW se právě dozvěděli o opětovném posunutí release date Darkfallu





radikalni fanousci darfallu vsak zustavaji klidni

Ctím a dodržuji pravidla tohoto fóra

Edited by - Bottenanna on 19/01/2009 01:19:40
Go to Top of Page
Page: of 57 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  New Poll New Poll
 Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Diskuzní klub hráčů online her © © 2000 CzechHeroes Go To Top Of Page
This page was generated in 0,69 seconds. on eygor Snitz Forums 2000