Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 13/05/2004 : 21:19:50
|
O postavach Muzete vybirat z peti ruznych ras: Human, Elf, Dark elf, Orc, Dwarf. Rasa postavy krom zakladnich vlastnosti, jez jsou po celou hru nemenne (s vyjimkou bonusu za predmenty), urcuje povolani, ze kterych muzete vybirat.
Pozor! Smazani postavy trva 6 dni realneho casu a neni mozne ho nijak urychlit! Doporucuji vyrobit si nejprve postavu s nejakym postradatelnym jmenem a vyzkouset si co chcete hrat, jinak riskujete ze pouzijtete sve oblibene jmeno a 6 dni ho nebudete moci pouzit znovu.
Pozor! Kazda rasa zacina v jinem kusu sveta. Pokud si chcete hru vyzkouset s kamaradem, zalozte si postavy stejne rasy, jinak se objevite desitky kilometru od sebe. Rozumnou nadeji se potkat pokud jste jine rasy mate bud jste-li elf a dark elf po chvili putovani, v jakemkoliv jinem pripade az tak na levlu 10 po nastradani nemaleho obnosu nutneho pro cestovani teleportem ci lodi. to obnasi zhruba dva dny hrani (alespon pro mne ;-)).
O povolanich Volba povolani je postupna, pri tvorbe postavy volite pouze bude-li postava spise valecnik (warrior type), ci pouzivat kouzla (spellcaster type) (lecitele a kouzelnici). Dosahnete-li levlu 20, vybirate jedno z navazujicich povolani otevrenych pro vasi rasu/povolani. Druha (a konecna) specializace se otvira na lelu 40.
Toto plati temer bezezbytku pro lidi, elfy a dark elfy, orcsti kouzelnici maji znacne odlisna kouzla. Zcela odlisni jsou trpaslici, neb trpaslici jsou jedini ve hre, kdo muze craftovat (vyrabet predmety). Pri tvorbe trpaslika je jedina moznost - warrior.
O skillech Nasbirate-li dostatek experience, poskava automaticky a okamzite ziskava vyssi level. To se projevi zvysenim poou zivotu a many. Samotny level vsak nic moc zajimaveho nepridava, k tomu slouzi skilly a kouzla. Kouzelnici maji zakladni kouzla od prvniho levelu, valecnici si na svuj prvni skill museji vetsinou pockat
Valecnici se mohou prvni skill naucit na levlu 5, kouzelnici na levlu 7.
K nauceni skillu je treba zajit do vesnice a najit trenera (nebo najit guide a poptat se kde takovi treneri jsou). Konverzace s trenerem otevre dialog s nabidkou skillu dostupnych na danem levlu. Nauceni skillu stoji skill points (SP). Skill points ziskavate spolu s experience pri zabijeni mobu.
Pro nauceni se kouzla je treba vse co pro nauceni se skillu, a navic pro kazde nove kouzlo spellbook (u orku jakysi talisman) prislusejici k danemu kouzlu. Spellbook staci mit v inventory, pri nauceni se kouzla dialogem s trenerem automaticky zmizi.
Skilly i kouzla se daji vylepsovat! Staci znovu trenovat ten samy skill ci kouzlo, a jeho level a tudiz i ucinky narustaji.
O smrti Na prvnich 4 levlech znamena smrt postavy jedinou vec - teleport do vesnice. Vesnice je jine misto nez to, kde jste poprve vstoupili do hry. Pokud chcete zpet, nejsnazsi zpusob je najit guide (obvykle byva nekde na namesti) a vyrait smerem, kterym se diva (pozor, lide maji dva startovni body, jeden pro valecniky a druhy pro kouzelniky, pro ne to nemusi nutne fungovat).
O questech Zadani questu se ziskava konverzaci s NPC. Jedna moznost je snazit se povidat si se vsim co postava kolem, druha (snazsi) je popovidat si s guide ci se podivat na web jake questy jsou pro vas k dispozici.
Zcela urcite doporucuji splnit alepson prvni (profesni) quest, zadavaji ho NPC hned u mista, kde se poprve objevite ve hre. Odmenou je mapa casti sveta ve ktere se nachazite.
Odmenou za quest muze byt od adena (zlataky), po experience, skillpointy, ruzne zajimave predmety, zbrane, kusy armoru. Pro zacinajici postavu jsou questy urcite vitanm zdrojem prijmu.
|
|