Diskuzní klub hráčů online her
Home | Profile | Novy ucet | Active Topics | Active Polls | Members | Private Messages | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

.
 All Forums
 Everquest
 EQ - General forum
 Depths of Darkhollow
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

VT
Moderator

4191 Posts

Posted - 09/09/2005 :  10:16:22  Show Profile Send VT a Private Message  Reply with Quote
Ve stredu vyjde 10-ty (!!!!!) datadisk k Everquestu. Zde je cerstve guide, ktere popisuje jednu z hlavnich features nove expanze - Spirit Shrouds.

http://eq.crgaming.com/viewarticle.asp?Article=9550

Jedna se o moznost hrat za monstrum - jsou k dispozici ruzne typy (helovaci, castri, melee atd.), skrz tyto monstra muzete pomahat low level hracum, zaroven ziskavate pro sveho maina expu a pro current monstrum ability.

Klobouk dolu, Everquest svymi novinkami, napady a originalitou stale ownuje nove hloupoucke mmorpg (EQ2, MO, CoH etc.). EQ je mezi mmorpg neco jako unix mezi OS.


Depths of Darkhollow homepage:
http://everquest.station.sony.com/dod/



Jenom btw pokud si do 13.9.2005 preordnete DoD pres digital download ziskate gift gargoyle shroud; pokud si preordnete DoD jako krabici ziskate vedle shroudu i specialni mechanickeho mounta.

Krabici muzete preordnout napr. zde:
http://www.cdromshop.com/cdshop/desc/p.814582409423.html

Edited by - VT on 09/09/2005 10:19:06

Gabriel
Moderator

2156 Posts

Posted - 09/09/2005 :  10:39:58  Show Profile Send Gabriel a Private Message  Reply with Quote
Pořád tam mobové chodí kolmo po stromě, prochází zdí atd ?
Go to Top of Page

VT
Moderator

4191 Posts

Posted - 09/09/2005 :  10:52:02  Show Profile Send VT a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Gabriel

Pořád tam mobové chodí kolmo po stromě, prochází zdí atd ?



Podle mne ve starych zonach ano. V novych uz je pathfinding resen mnohem lepe.
Go to Top of Page

Gabriel
Moderator

2156 Posts

Posted - 09/09/2005 :  10:54:10  Show Profile Send Gabriel a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Van Tassel

quote:
Originally posted by Gabriel

Pořád tam mobové chodí kolmo po stromě, prochází zdí atd ?



Podle mne ve starych zonach ano. V novych uz je pathfinding resen mnohem lepe.



Co si pamatuju, tak to pro mě bylo děsně tristní to pozorovat.

Jinak - to by mě docela fascinovalo, že v nových zónách to nedělají a ve starých ano. Snad na to existuje jeden univerzální script ne ?
Go to Top of Page

VT
Moderator

4191 Posts

Posted - 09/09/2005 :  11:02:21  Show Profile Send VT a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Gabriel
Co si pamatuju, tak to pro mě bylo děsně tristní to pozorovat.

Jinak - to by mě docela fascinovalo, že v nových zónách to nedělají a ve starých ano. Snad na to existuje jeden univerzální script ne ?



Pro mne to byl vubec nejhorsi EQ bug a docela mne rozciloval.

Nemam tuseni jakym zpusopem maji pathfinding algoritmus implementovany, ale v novych zonach (i rewampnutych jako Lava Storm) jsem podobne problemy nezaznamenal (mozna jsem si na ne zvyknul do te miry, ze jsem je prestal vnimat - viz. jak jsem se tady nad pathfindingem rozciloval pred dvema lety a Jaris a Dusei tvrdili, ze o necem podobnem slysi poprve ...).

Zaroven je nutne poznamenat, ze vse ma sve klady a zapory. Sice mob roamuje skrz strom, ale napr. efekty pocasi s timto stromem pocitaji a pokud ma dostatecne huste vetve, listi atd. tak pod timto stromem neprsi i kdyz vsude okolo je prutr mracen !! Kdyz uz jsme u toho pocasi - eq ma ruzne druhy deste, bourek atd. !!


Edited by - VT on 09/09/2005 11:03:15
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Diskuzní klub hráčů online her © © 2000 CzechHeroes Go To Top Of Page
This page was generated in 0,06 seconds. on eygor Snitz Forums 2000