Author |
Topic  |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 09/09/2005 : 10:16:22
|
Ve stredu vyjde 10-ty (!!!!!) datadisk k Everquestu. Zde je cerstve guide, ktere popisuje jednu z hlavnich features nove expanze - Spirit Shrouds.
http://eq.crgaming.com/viewarticle.asp?Article=9550
Jedna se o moznost hrat za monstrum - jsou k dispozici ruzne typy (helovaci, castri, melee atd.), skrz tyto monstra muzete pomahat low level hracum, zaroven ziskavate pro sveho maina expu a pro current monstrum ability.
Klobouk dolu, Everquest svymi novinkami, napady a originalitou stale ownuje nove hloupoucke mmorpg (EQ2, MO, CoH etc.). EQ je mezi mmorpg neco jako unix mezi OS.
Depths of Darkhollow homepage: http://everquest.station.sony.com/dod/
Jenom btw pokud si do 13.9.2005 preordnete DoD pres digital download ziskate gift gargoyle shroud; pokud si preordnete DoD jako krabici ziskate vedle shroudu i specialni mechanickeho mounta.
Krabici muzete preordnout napr. zde: http://www.cdromshop.com/cdshop/desc/p.814582409423.html
|
Edited by - VT on 09/09/2005 10:19:06
|
|
| |
Gabriel
Moderator
  
2156 Posts |
Posted - 09/09/2005 : 10:39:58
|
Pořád tam mobové chodí kolmo po stromě, prochází zdí atd ? |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 09/09/2005 : 10:52:02
|
quote: Originally posted by Gabriel
Pořád tam mobové chodí kolmo po stromě, prochází zdí atd ?
Podle mne ve starych zonach ano. V novych uz je pathfinding resen mnohem lepe. |
 |
|
Gabriel
Moderator
  
2156 Posts |
Posted - 09/09/2005 : 10:54:10
|
quote: Originally posted by Van Tassel
quote: Originally posted by Gabriel
Pořád tam mobové chodí kolmo po stromě, prochází zdí atd ?
Podle mne ve starych zonach ano. V novych uz je pathfinding resen mnohem lepe.
Co si pamatuju, tak to pro mě bylo děsně tristní to pozorovat.
Jinak - to by mě docela fascinovalo, že v nových zónách to nedělají a ve starých ano. Snad na to existuje jeden univerzální script ne ? |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 09/09/2005 : 11:02:21
|
quote: Originally posted by Gabriel Co si pamatuju, tak to pro mě bylo děsně tristní to pozorovat.
Jinak - to by mě docela fascinovalo, že v nových zónách to nedělají a ve starých ano. Snad na to existuje jeden univerzální script ne ?
Pro mne to byl vubec nejhorsi EQ bug a docela mne rozciloval.
Nemam tuseni jakym zpusopem maji pathfinding algoritmus implementovany, ale v novych zonach (i rewampnutych jako Lava Storm) jsem podobne problemy nezaznamenal (mozna jsem si na ne zvyknul do te miry, ze jsem je prestal vnimat - viz. jak jsem se tady nad pathfindingem rozciloval pred dvema lety a Jaris a Dusei tvrdili, ze o necem podobnem slysi poprve ...).
Zaroven je nutne poznamenat, ze vse ma sve klady a zapory. Sice mob roamuje skrz strom, ale napr. efekty pocasi s timto stromem pocitaji a pokud ma dostatecne huste vetve, listi atd. tak pod timto stromem neprsi i kdyz vsude okolo je prutr mracen !! Kdyz uz jsme u toho pocasi - eq ma ruzne druhy deste, bourek atd. !!
|
Edited by - VT on 09/09/2005 11:03:15 |
 |
|
|
Topic  |
|
|
|