Diskuzní klub hráčů online her
Home | Profile | Novy ucet | Active Topics | Active Polls | Members | Private Messages | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

.
 All Forums
 Warhammer Online
 Warhammer Online - General
 Warhammer Online
 New Topic  New Poll New Poll
 Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 212

Shemiramoth
Moderator

4339 Posts

Posted - 24/04/2009 :  16:50:37  Show Profile  Send Shemiramoth an ICQ Message Send Shemiramoth a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Shatteren

Warhammer ale vysel v dany termin, ne ? Uz si nevzpominam, ze by ho nejak odkladali ale treba AoC, to se snad odlozilo o 3 mesice. Ale tak jako tak se musela hra trochu orezat (WAR) a nebo vysla i tak v beta stavu (AoC).

Ten termin vydani predurci developer, protoze na nej tlaci vydavatel a nebo to rekne, protoze chce a spatne to odhadne ?

Warhammer nevysel v puvodni termin. Museli orezat dve hlavni mesta u elfu a trpasliku. Nemel byt pouze Altdorf a IC.

Termin vydani vzdy urci vydavatel. Termin vydani se da priblizne urcit jiz na zacatku vyvoje. Developer musi dodat vydavateli rozpis prace (milestonu) s odhady casu na dane milestony. Pokud vse slape termin se dodrzi. Pokud hrozi odklad je mozne s vydavatelem dojednat prodlouzeni, ale i za cenu toho, ze uz nebude za extended cas platit (coz je pruser :-) ). Nedodrzovani terminu je chyba planovani. Lide co to planuji, by meli byt schopni odhadnout casovou narocnost, vcetne gapu (tzn. vysestrit vice casu, nez je ve skutecnosti nutne), pro preklenuti neocekavanych situaci a tech je behem vyvoje nespocet.

- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain.
- When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you.
- Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%

Go to Top of Page

Shemiramoth
Moderator

4339 Posts

Posted - 24/04/2009 :  17:15:57  Show Profile  Send Shemiramoth an ICQ Message Send Shemiramoth a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by brutus

Muj dojem je ze ted to funguje nasledovne: koupi se draha licence na svet, rok se chlasta z radosti ze je vystrana, pak se najme 200 grafiku co udelaj eyecandy a mesic pred otevrenim bety se vymysli nazvy classu a co nejdrsnejsi nazvy skillu.... a pokud zbyde par hodin do otevreni bety tak se necha generator nahodnejch cisel aby jim pridelil nejakej dmg/heal efekt :(

Mno takto to ve slusne spolecnosti nechodi. . Pokud mas licenci, tzn. mas svet a vsechno kolem odpadne ti mrte prace. Classy jako takove se museji delat od zacatku. Tedy mely by se. Ono pocitat s kazdou moznosti proste neni mozne a matematik ti nepomuze. Je to sice zajimava myslenka, ale nedokazu si predstavit co vsechno by museli udelat za vypocty, aby do toho zahrnuli 1vs1, 2vs2, 2vs3, 3vs3 atd do toho vsechny mozne buffy a debuffy, vsechny mozne combinace statu a jejich vlastnosti (ini - snizuje crit, ws zvysuje parry a armor pene, toughness snizuje dps, armor snizuje dmg...) dale vsechny mozne kombinace gearu, ruzne combinace buildu apod. Jedna z mala veci, kterych je nutne se vyvarovat je one shot ci cokoliv co znemozni jakoukoliv obranu. (jiste si vzpomenes na drivejsi stun lock z wowka).

Nejdulezitejsi je IMO dodrzet co jsem slibil. Neni mozne rici, ze mame RvR battles, kde se bojuje o klicove mista proti PvE environmentu. Neni mozne nejvyssi content udelat jako instancni bitvy. Zabiti kinga muze byt klidne PvE, ale to uz je pouze tresnicka, rozumej odmena za to usili. Vsechny boje, vcetne hlavnich mest maji byt pouze RvR (PvP). Ja hlavne doufal, ze keeps a fortress budou domenou guild a ony to budou branit. Ne ze budu muset zabijet NPC. Nyni lze updatnout moby na champion class, coz bude pozdeji znamenat jeste vetsi omezeni. Boj se samotnym Kingem je celkem rare a tohle bude jeste horsi. Mythic nedodrzel co slibil...pomineme-li mirny disbalanc a bugy (osobne myslim, ze je to relativne balanced a visi to i pada na skillu playeru), tak z toho udelal PvPvPvE (50:50), coz je spatne. Muzu jim vytknout i jine chyby, ktere 100pro mohli odladit pred vydanim jako choke pointy v keepech, tzn. pouze jedna rampa, ale to uz bych se rypal zbytecne v detailech.

Edit: Jeste jsem neco zapomnel PQ - super napad, ale mohli jich udelat o 50% mene a focusnout svuj cas na RvR a vysperkovani zbyvajicich PQ.

- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain.
- When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you.
- Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%


Edited by - Shemiramoth on 24/04/2009 17:18:06
Go to Top of Page

Aragorn
Average Member

1001 Posts

Posted - 24/04/2009 :  17:34:30  Show Profile  Send Aragorn an ICQ Message Send Aragorn a Private Message  Reply with Quote
no co si budme povidat, pvp je ve WAR je tezkej zergfest kterej ma k zabave daleko
co me osobne nejvic stve je hodne nepovedej engine(na grafiku seru, ale musi se to hejbat coz WAR nesplnuje), naprosto debilni system CC a preboostnuty AoE dmg a group healy, coz vede akorat k tomu ze spousta charu si vystaci se spamovanim dvou tri cudliku, zabava jak prase ;)
wtb old daoc, tam melo rvr/pvp stavu, tohle je hodne slabej odvar


Kallath <Mor do Kuli>
Go to Top of Page

celdric
Average Member

1613 Posts

Posted - 24/04/2009 :  18:10:18  Show Profile  Send celdric an ICQ Message Send celdric a Private Message  Reply with Quote
kdyz uz jsme teda u tech hlavnich problemu... tak pravdepodone nejvetsi problem je ten, ze puvodni focus hry na ktere 3 roky makali byl uplne jiny nez k jakemu je beta testeri dotlacili behem posledniho pul roku beta testu

a tady mate veskere odpovedi...
a) klient nestiha -> no bodejt by jo kdyz byl stavenej na instance o max 48x48
b) spatny design keep + fortress -> no jisteze... byli davany par tydnu pred releasem do hry
atd. atd.

hlavni problem taky bude ze PR Paula Barnetta se ve hre projevilo uplne jinak... videl jsem celkem dost podcastu jak ma hra fungovat a to co mythic ve skutecnosti udelal je tak neco jinyho, ze je to skoro az na zalobu za klamavou reklamu

no mmo

Edited by - celdric on 24/04/2009 18:11:02
Go to Top of Page

Shatteren
Senior Member

BLITZ UNION avatar

2733 Posts

Posted - 24/04/2009 :  19:09:01  Show Profile  Visit Shatteren's Homepage Send Shatteren a Private Message  Reply with Quote
Jsem si jentak predstavil WAR s combat systemem Darkfallu a hned by me ten Marauder zase bavil

Je vubec mozny v tomhle stadiu vyvoje zasahnout do hry a kompletne predelat combat system nebo ne ? Jsem totiz slysel o SWG, ze tam byl puvodne autoattack system a pak to jednou prehodili do action combat.

REVOLUTION
https://www.blitzunion.com/video


Go to Top of Page

Shemiramoth
Moderator

4339 Posts

Posted - 24/04/2009 :  20:46:29  Show Profile  Send Shemiramoth an ICQ Message Send Shemiramoth a Private Message  Reply with Quote
Combat system je fine, AOE rewamp uz zacal. Engine, lagy apod..uz zacinaji byt v mezich.

Keeps maji mit druhou rampu a hlavni mesta maji byt mene PvE. Tohle vse je v horizontu nekolika mesicu.

- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain.
- When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you.
- Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%


Edited by - Shemiramoth on 24/04/2009 20:46:55
Go to Top of Page

Aragorn
Average Member

1001 Posts

Posted - 24/04/2009 :  22:49:50  Show Profile  Send Aragorn an ICQ Message Send Aragorn a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Shemiramoth

Combat system je fine, AOE rewamp uz zacal. Engine, lagy apod..uz zacinaji byt v mezich.

Keeps maji mit druhou rampu a hlavni mesta maji byt mene PvE. Tohle vse je v horizontu nekolika mesicu.


sundej si ty ruzovy brejle...


Kallath <Mor do Kuli>
Go to Top of Page

Wuuduu
Junior Member

544 Posts

Posted - 24/04/2009 :  23:34:58  Show Profile Send Wuuduu a Private Message  Reply with Quote
to je niekedy az neuveritelne, ako dlho dokazu niektori ludia nosit ruzove okuliare.
Az mam dojem, ze tie okuliare su cierne a v rukach maju bielu palicku.

EVE: H00d – [RG] / [-RZR-] – R.I.P.
WAR: Klingac – Causa Justa / Karak Azgal – R.I.P.
EQ2: Silwia Luisa – Undead / Runnyeye – R.I.P.
GW: Luisa de Silwa – R.I.P.
Go to Top of Page

Shatteren
Senior Member

BLITZ UNION avatar

2733 Posts

Posted - 25/04/2009 :  00:10:20  Show Profile  Visit Shatteren's Homepage Send Shatteren a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Shemiramoth

Combat system je fine, AOE rewamp uz zacal. Engine, lagy apod..uz zacinaji byt v mezich.

Keeps maji mit druhou rampu a hlavni mesta maji byt mene PvE. Tohle vse je v horizontu nekolika mesicu.

Pokud neprosel razantnimi zmenami, tak mne prijde strasnej.. Ale takovy ty zakladni chyby snad uz vylepsili.

REVOLUTION
https://www.blitzunion.com/video


Go to Top of Page

Shemiramoth
Moderator

4339 Posts

Posted - 25/04/2009 :  06:40:03  Show Profile  Send Shemiramoth an ICQ Message Send Shemiramoth a Private Message  Reply with Quote
To sedi od lidi, kteri to nehraji a maji vsechno z druhe ruky. Vite zrejme prd, co bylo za updates a jak to momentalne funguje, ale porad mate plno reci na tema bryle atp. Berte to tak, ja to beru z prime zkusenosti, kdezto vy to berete ze zkusenosti davno minule ci z druhe ruky. Coz je typicky nesvar vetsiny kritiku tady na foru.

Kde byste meli cist co je psano, tak ctete mezi radky (vyse jsem psal co mi vadi). Klasika..hledate si pouze to co se vam hodi do kramu. Nicmene to me na whine foru imperiu preci nemuze prekvapit. Vzdyt je to trend poslednich let.

- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain.
- When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you.
- Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%


Edited by - Shemiramoth on 25/04/2009 06:41:17
Go to Top of Page

celdric
Average Member

1613 Posts

Posted - 25/04/2009 :  08:38:22  Show Profile  Send celdric an ICQ Message Send celdric a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Shemiramoth

Combat system je fine, AOE rewamp uz zacal. Engine, lagy apod..uz zacinaji byt v mezich.

Keeps maji mit druhou rampu a hlavni mesta maji byt mene PvE. Tohle vse je v horizontu nekolika mesicu.



problem bych videl v te posledni vete... nemyslim, ze by nekoho nejak vyznamne zajimal horizont "nekolika mesicu", kdyz povetsinou to jsou veci, ktere meli byt ve hre tak nejak hned...

osobne by me zajimali momentalni zakulisni jednani EA x mythic... uz hodne dlouho MJ nikde nic nenapsal, z jeho strany je podezrele moc ticho...
nechci byt zbytecny pesimista, ale kdo vi jestli vzhledem ke krize necutnulo EA jeste vic penez z vyvoje a chce to jen tak smrdlat, coz by hlavne znamenalo, ze ty zmeny o kterych mluvis by se mohli presunout z horizontu nekolik mesicu klidne taky na horizont nekolik let, ostatne prvni cuty uz prodlouzili dobu vyvoje z nekolik tydnu na nekolik mesicu jak uz ostatne je videt v intervalech prisunu patchu

no mmo
Go to Top of Page

Wuuduu
Junior Member

544 Posts

Posted - 25/04/2009 :  09:45:37  Show Profile Send Wuuduu a Private Message  Reply with Quote
2 Shem: myslis, ze ludia co to hraju a pisu svoje nazory na forach su vsetci dementi, co pisu kraviny a ty si jediny clovek, ten vyvoleny, ktoreho nazor je jediny spravny a ktoreho nazor je jediny, ktory mame brat za smerodajny? Imperium nie je jedine forum, kde si citam o WAR, co je noveho a co sa deje.

Btw to co piseme aj tak vychadza z toho, co pises ty. Akurat ty sa tesis z toho, ze pol roka po vydani sa lagy a pady serverov zlepsuju a ake to je velmi super. My negativisti napiseme, ze ta hra je vlastne stale napicu, lebo po cely cas, co je vonku pada a laguje.
Nazor nas aj tvoj je ovsem taky isty.

EVE: H00d – [RG] / [-RZR-] – R.I.P.
WAR: Klingac – Causa Justa / Karak Azgal – R.I.P.
EQ2: Silwia Luisa – Undead / Runnyeye – R.I.P.
GW: Luisa de Silwa – R.I.P.

Edited by - Wuuduu on 25/04/2009 09:46:48
Go to Top of Page

Shemiramoth
Moderator

4339 Posts

Posted - 25/04/2009 :  12:26:36  Show Profile  Send Shemiramoth an ICQ Message Send Shemiramoth a Private Message  Reply with Quote
Wuuduu ty musis byt uplne hloupy vid? Akorat jsi potvrdil, ze mas vsechno z druhe ruky. Jestli jsou ostatni negativisti dementi o tom ja nevim. To tvrdis ty, ja to nikdy nenapsal. Napsal jsem pouze aktualni stav veci po patchi 1.2.1 + hotfixes, ale chapu, ze tvoje inteligence ti nedovoluje reagovat na vhodne urovni a stale si vytahujes z vet co uznas za vhodne.

Narozdil o tebe to nehodnotim jednim pohledem a ac stale ignorujes moje vytky na WAR, tak bych ti rad zopakoval, ze ne nejsem s WARem uplne spokojen, ale vsechno v te hre NENI spatny a ver tomu, ze i tvoje jedna baba povidala nazory, mohou byt minimalne nepresne.

Jestli si myslis, ze ctenim for se z tebe stane znalec dane hry, tak jsi na velkem omylu. Uz by ses mohl konecne naucit, ze jenom osobni (a aktualni) zkusenost ti dava "pravo" psat relevantni feedback na aktualni stav jakekoliv MMO.

Kdyz uz nekdy o necem pisu co aktualne nehraju, obvykle napisu, jak bylo drive, ci kdysi apod tedy slova, kde jasne upozornim, ze je to stav z minulosti. Ne pan XY napsal je to sracka a tim padem je to sracka a ja to budu psat po vsech forech. WAR neni skvela MMO a neni spatna MMO. Je to uz konecne jasne i tobe?

To je naposledy co z tebou ztracim svuj drahoceny cas, protoze ty jsi jak stale hrajici deska.

To Celdric: V EA ani v Mythicu nedelam, zakulisni veci neznam. To ze MJ momentalne nevystupuje nemusi znamenat nic spatneho, stejne tak jako muze. To jsou pouze spekulace. Navic vyvojari celkem hodne pisou na ofiko US WAR foru, tzn. kontakt s komunitou je. (viz zacinajici rewamp AOE, viz token system, apod)

- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain.
- When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you.
- Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%


Edited by - Shemiramoth on 25/04/2009 12:28:10
Go to Top of Page

Wuuduu
Junior Member

544 Posts

Posted - 25/04/2009 :  19:09:24  Show Profile Send Wuuduu a Private Message  Reply with Quote
precitaj si moje posty, uz vyse mesiaca nic konkretne k hre nepisem, vacsinou sa vyjadrujem len k nazorom ludi, o hre nic.

Takisto som nikoho neurazal, nenadaval mu do hlupakov a pod.

EVE: H00d – [RG] / [-RZR-] – R.I.P.
WAR: Klingac – Causa Justa / Karak Azgal – R.I.P.
EQ2: Silwia Luisa – Undead / Runnyeye – R.I.P.
GW: Luisa de Silwa – R.I.P.

Edited by - Wuuduu on 25/04/2009 19:10:00
Go to Top of Page

Lupus
Starting Member

47 Posts

Posted - 26/04/2009 :  03:03:06  Show Profile Send Lupus a Private Message  Reply with Quote
Patch 1.2.1 je celkem dobrý z mého pohledu,sice jsou tam určité nedostatky, nicméně celkovou hratelnost o dost zvýšil hlavně pro chary užívajíci castbar,kdy opravdu daný čas je daný čas a ne dany čas a k tomu 1+ sekund...lagy v siege byli i předtím a až to šlo skoro k nehratelnosti.Osobně jsem k warhammeru dost skeptický, ale tomu patchi dávám rozhodně plus.

Ohledně ostatního charů a narážek na balance se ukazuje pouze zakomplexovanost některých hráčů,za prvé BW nabíhajíci na mdps nedává RoF ale anihilate,dost podstatný rozdíl u spelu,což asi hráči,kteří neustále melou o tom jak je něco OP si moc nevědomují.A ohledně jednoho tlačítka, tam si myslím si nemají hráči co vytýkat protože dost hráčů sorcek dělá přesne to samé.
Na eltharionu jsem byl teď jen krátce ale myslím,že ta absence obrany nemá co do činění s upravou AoE jako spíš s dobrou organizací,slušnou převahou destra a šílenyým počtem tanků.Ono totiž,když naběhne vřava chosenů a k tomu maraudeři s AoE stuny a díky lagnutí serverů neprocnou imunity,takže se ne člověk ale i celá WB může dostat do stunlocku,kdy je po pár sekundách konec,tak se moc bránit nedá.
Go to Top of Page

Shemiramoth
Moderator

4339 Posts

Posted - 26/04/2009 :  07:11:13  Show Profile  Send Shemiramoth an ICQ Message Send Shemiramoth a Private Message  Reply with Quote
Sice odbiham od tematu, ale ohledne tech immunities. Mozna me salil zrak, ale mam pocit, ze chosenuv AOE knockdown a marauderuv knockdown spatne trigeruje immunitu (ci spise ignoruje immunitu). Protoze jsem mel dve immunity v jeden cas a jsem si temer jisty, ze jsem dostal KD od chosena, a pak hned od maraudera..mozna se mylim. Bylo to preci jenom trosku rychle...ale dve immunities jsem mel urcite nahozeny.

- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain.
- When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you.
- Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%

Go to Top of Page

Lupus
Starting Member

47 Posts

Posted - 26/04/2009 :  09:55:31  Show Profile Send Lupus a Private Message  Reply with Quote
No těžko řict testovat se mi to moc nechce, ale háček u toho je,že imunita naskakuje až po skončení stunu a je tam i normálně krátka mezera,s lagy při větším množství lidi se to tam může prorvat,někdy imunita nenaskočí,jindy déle trvá disabled. U KOBS ekvivalent quake ignoroval imunitu,ale to již upravili a u chosena to zmiňované nebylo,osobně bych opravdu spíš tipoval to první.Stejně tak odhoz morálkou point blank ne vždy funguje,dá sice dmg ale ne knockback(smozřejmě cíl nemá imunitu)...mám to začité u SW a když teď blbnu s chosenem,tak se mi to stalo právě včera taky s jednim SW. Což je taky dost uhozený že dobře hraný chosen byl nejobávanější tank pro order a spoustou destro hráčů značně nedoceněný, jen proto že neměl zbugovany super self heal či slaší self heal s % buffem na tougness
v případě druheho tanka.

Jinak ještě k tomu patchi 1.2.1 ten je spíš dobrý než špatný,mnohem více bych měl spíš výhrady k 1.2 ohledně career,kde nabourat např. mechaniku sorcky,že v jednom stromu top mastery skill nemůže kritnout(u charu který na tohle právě má jet,celkem s podivem),nebo prakticky likvidace CoV aury u doka,nicméně u obou stran je toho celkem dost ohledně úprav,které jdou roztodivnou cestou.


Edited by - Lupus on 26/04/2009 09:59:23
Go to Top of Page

Aragorn
Average Member

1001 Posts

Posted - 27/04/2009 :  08:52:40  Show Profile  Send Aragorn an ICQ Message Send Aragorn a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Shemiramoth

To sedi od lidi, kteri to nehraji a maji vsechno z druhe ruky. Vite zrejme prd, co bylo za updates a jak to momentalne funguje, ale porad mate plno reci na tema bryle atp. Berte to tak, ja to beru z prime zkusenosti, kdezto vy to berete ze zkusenosti davno minule ci z druhe ruky. Coz je typicky nesvar vetsiny kritiku tady na foru.

Kde byste meli cist co je psano, tak ctete mezi radky (vyse jsem psal co mi vadi). Klasika..hledate si pouze to co se vam hodi do kramu. Nicmene to me na whine foru imperiu preci nemuze prekvapit. Vzdyt je to trend poslednich let.


Shemi ja to furt hraju, takze moje zkusenosti s WAR rozhodne nejsou z druhy ruky a stojim za svym nazorem na WAR. Engine proste je zprasenej a nezvlada to zakladni co mel WAR nabizet - mass rvr bitvy.
Nestackujici se AoE je sice krok k lepsimu, ale furt je tech AoE strasne moc a moc silnejch. Obdobne je to se systemem CC - imo je totalne zprasenej a zabave rozhodne nepridava - AoE pull patri do kategorie "nejdebilnejsi skill roku" v mmorpg.


Kallath <Mor do Kuli>
Go to Top of Page

Dolf
Starting Member

41 Posts

Posted - 27/04/2009 :  09:09:55  Show Profile Send Dolf a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Lupus

Ohledně ostatního charů a narážek na balance se ukazuje pouze zakomplexovanost některých hráčů,za prvé BW nabíhajíci na mdps nedává RoF ale anihilate,dost podstatný rozdíl u spelu,což asi hráči,kteří neustále melou o tom jak je něco OP si moc nevědomují.A ohledně jednoho tlačítka, tam si myslím si nemají hráči co vytýkat protože dost hráčů sorcek dělá přesne to samé.


Ono právě ledaskdo nahazoval RoF :D. Toho jsem byl svědkem poměrně často a ted to ubylo hlavně díky tomu, že hromada BW není najednou moc vidět. S tím souvisí narážky na jedno tlačítko, alespoň z mojí strany.
Co se týče lagů a záseků, dost se to vylepšilo a taky hodně záleží na tom, jak to máte nastavený a co používáte za adony. Pravidelně jsem měl naprostej zásek při targetnutí dveří v keepech. Stačí povypínat vše co na nich tiká a je po problému.
Go to Top of Page

†… Havran …†
Average Member

1962 Posts

Posted - 27/04/2009 :  09:24:00  Show Profile  Send †… Havran …† an ICQ Message Send †… Havran …† a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Shemiramoth

Wuuduu ty musis byt uplne hloupy vid?


on hood je trosku retardovanej vis? u nej je to uplne bezny ze zasadne hlasi to co jedna baba za rohem povidala...

EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever
KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
Go to Top of Page

skuko
New Member

140 Posts

Posted - 27/04/2009 :  11:12:44  Show Profile Send skuko a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by †… Havran …†

quote:
Originally posted by Shemiramoth

Wuuduu ty musis byt uplne hloupy vid?


on hood je trosku retardovanej vis? u nej je to uplne bezny ze zasadne hlasi to co jedna baba za rohem povidala...



seci ste kokoti, iba ja som lietadlo, co? :)
Go to Top of Page

Lupus
Starting Member

47 Posts

Posted - 27/04/2009 :  11:19:20  Show Profile Send Lupus a Private Message  Reply with Quote
Já co jsem se vrátil teĎ k WARu tak mám těď problém dost s vypadáváním targetu PvE i PvP(s addony i bez) a není to jen u mě.

S těmi BW neříkám že to není možný,ono totiž když jede AoE,tak má defakt smysl používat jen ten RoF a detonate, a ono tam nic jinýho smysluplnýho není co se týče udělování konstantního dmg na dálku.No a to nabíhání může být,že dotyčný je pako,zkoušel flaming breath anebo blbě viděl cíle. Na to třetí bych dost sázel protože s vyobrazováním postav má klient WARu dost značné problémy. Jinak ten úbytek BW může být několik,spousta jich příšla v druhé vlně rerollu order postav z T4 SW,WL,SM atd. A dost těch lidí buď skončilo nebo se vrátila k původním postavám atd,dost lidí přešlo na slayery. Další hlavní faktor může být i ten značný nárust tanků a mdps,které se protentkorát nebojí jít dopředu a tím do sebe nenechají jen tak střílet.Oni ti mágové tam jsou rozhodně dost v porovnání k ostatním charům, akorát buď stihnou zdrhnout nebo jsou smeteni:)
Go to Top of Page

Shemiramoth
Moderator

4339 Posts

Posted - 27/04/2009 :  11:54:43  Show Profile  Send Shemiramoth an ICQ Message Send Shemiramoth a Private Message  Reply with Quote
To Kallath: no slava alespon jeden. Mno mam jednu otazecku. Proc to teda hrajes? :-) Ciste z nostalgie k Mythicu a Mordredu, s ocekavanim lepsich zitrku? Jen me to zajima. Ja nic moc neocekavam, protoze je to stejne vsechno o lidech. Kdyz vidim jak se chovaji v davu, tak ji nepomuze ani uplny balanc. Tak maximalne pocket nuclear strike. Protoze je donutit hnou prdeli kupredu je neco strasnyho. Kdyz se neodhodla x tanku/mdps vrazit klin do davu, tak se nic nestane. Mam pocit, ze furt nekdo zdrha (Eltharion order, K8P destro ve scenarich - nekdy).

- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain.
- When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you.
- Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%


Edited by - Shemiramoth on 27/04/2009 11:56:44
Go to Top of Page

Aragorn
Average Member

1001 Posts

Posted - 27/04/2009 :  12:34:38  Show Profile  Send Aragorn an ICQ Message Send Aragorn a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Shemiramoth

To Kallath: no slava alespon jeden. Mno mam jednu otazecku. Proc to teda hrajes? :-) Ciste z nostalgie k Mythicu a Mordredu, s ocekavanim lepsich zitrku? Jen me to zajima. Ja nic moc neocekavam, protoze je to stejne vsechno o lidech. Kdyz vidim jak se chovaji v davu, tak ji nepomuze ani uplny balanc. Tak maximalne pocket nuclear strike. Protoze je donutit hnou prdeli kupredu je neco strasnyho. Kdyz se neodhodla x tanku/mdps vrazit klin do davu, tak se nic nestane. Mam pocit, ze furt nekdo zdrha (Eltharion order, K8P destro ve scenarich - nekdy).


obnovil jsem subscription pred mesicem abych vyzkousel slayera + jsem hral i maina AM, obnovovat zatim nebudu a zkusim to zas po case..
jo, je v tom i trochu nostalgie po daoc, furt doufam ze z toho mythic nakonec udela hratelnou hru, bohuzel zatim to moje pozadavky nesplnuje


Kallath <Mor do Kuli>
Go to Top of Page

brutus
Average Member

Tidus

1833 Posts

Posted - 27/04/2009 :  16:02:57  Show Profile  Send brutus an ICQ Message Send brutus a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Aragorn
obnovil jsem subscription pred mesicem abych vyzkousel slayera


To jsme na tom stejne - ja si obnovil sub. na Slayera, dojel ho na 40, potvrdil si, ze T4 je porad superopruz a kdyby mne GOA zase neudelala klasickej trik s manual/auto subscription tak uz jsem off (teda ne ze by to byl zasadni rozdil - stejne jsem za poslednich 10 dni lognul asi 3x na dohromady mozna 15min :(

Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
Go to Top of Page
Page: of 212 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  New Poll New Poll
 Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Diskuzní klub hráčů online her © © 2000 CzechHeroes Go To Top Of Page
This page was generated in 0,95 seconds. on eygor Snitz Forums 2000