Author |
Topic |
Arra
<Mor do Kuli>
248 Posts |
Posted - 16/01/2006 : 11:52:25
|
Vcera se nam s Tiborem podarilo zprovoznit online vysledky z parsru na webu. Takze na nasich raidech bude mozne prohlizet vysledky primo po boji na adrese http://mdk.imperium.cz/parser Tuto stranku si muzete prohlizet i primo ve hre: interni web browser se spousti prikazem /show_window Inventory.HTML (doporucuji udelat si makro ). Vychozi stranka pro tento prohlizec je nejaka sony.eq2 neco, ale je mozne ji zmenit pridanim nasledujiciho radku do EQ2.ini: cl_homepage http://mdk.imperium.cz/parser
Alyk
|
Edited by - Arra on 16/01/2006 11:52:45
|
|
| |
Kwah
New Member
423 Posts |
Posted - 16/01/2006 : 12:15:14
|
bah. ted vsichni hned uvidi, ze se krysak flaka |
|
|
Marwyn
Junior Member
792 Posts |
Posted - 16/01/2006 : 12:43:31
|
quote: Originally posted by Kwah
bah. ted vsichni hned uvidi, ze se krysak flaka
LOL
btw neda me to ale trochu offtopic, kdyz sem si vzpomel :) Kwahu, koukni se znova na momentalni stav specek guarda :) vcera si me nastval tvrzenim ze procne az po skonceni, coz neni pravda. Takze prvni je 30sec mitig s recastem 1m. Druha je 30sec mitig s debufem s recasetem 1:30. Tocim je takto: time 0:00 = 1. (30 sec) time 0:30 = 2. (30 sec) stav 1. = je v pulce recastu time 1:00 = 1. (30 sec) stav 2. = je v 1/3 recastu time 1:30 = nic z tehle, ale tower, pokud je, nebo obcas plant time 2:00 = 1. (30 sec) stav 1. a 2. jsou obe pouzitelny
Takze je tam opravdu kazdych 1:30 na 30 sec pauza. Ale kazda z techto specek jede okamzite. Pokud sem spatne pochopil tovje tvrzeni omlouvam se, ale byl sem uz dost fsteklej z kuzmovejch reci o tauntovani
btw je to z hlavi ted, ale verim ze sem se nesekl, pokud ano, sem s kritikou :) |
Marwyn Zevl Aion - Mytower <Played: 9D, AoC, AO, AC, AC2, DF, D&D, EVE, EQ2, GW, HG-London, Horizons, L2, MoM, Neocron, Ryzom, SWG, TR, UO, Vanguard, WHO, WoW, ...> |
Edited by - Marwyn on 16/01/2006 12:44:30 |
|
|
Nick
Moderator
455 Posts |
Posted - 16/01/2006 : 14:22:06
|
Pro me bylo poucne kdyz jsem si prostudoval posledni pokus na kostku a zjistil jsem ze i kdyz jsem hyloval jak o zivot a vyplacal manu tak moje uzitecnost byla docela miziva- myslim tim v porovnani s ostatnima healerama |
|
|
Arra
<Mor do Kuli>
248 Posts |
Posted - 16/01/2006 : 14:56:45
|
Neni dulezite kdo kolik vyhyluje, ale jestli to prezijem Navic fury ma nejrychlejsi hyly a pokud si je pozival a zachranil tim nekoho od jiste srmti, tak je vse v nejlepsim poradku |
|
|
Marwyn
Junior Member
792 Posts |
Posted - 16/01/2006 : 15:21:40
|
quote: Originally posted by Nick
Pro me bylo poucne kdyz jsem si prostudoval posledni pokus na kostku a zjistil jsem ze i kdyz jsem hyloval jak o zivot a vyplacal manu tak moje uzitecnost byla docela miziva- myslim tim v porovnani s ostatnima healerama
uz sem konzultoval se Zotikem jestly se neda "nejak" zvednout efektivita healovani. Vim ze se jedna o SILENE tezkou vec, ale mozna tam je urcita sance jak ji zvednout :) Nesmejte se a nekritizujte, protoze to je jen cista utopie zatim, ale treba se casem povede vyhnout situaci, kdy se vyflaka power a vysledek je stejne spatnej. Prvni problem je, ze obcas tank zustane na +- 10% HP nelecen i po dobu 5-6ti sec (coz je smrtelny v polovine pripadu, pokud neni UP nejaka specka). Co sem se dozvedel je to vetsinou kvuli snaze healovat direct healama v momente kdy zacne klesat HP a vsici vypalej najednou max direct healu (ktere sou predimenzovane v ten moment) a nasledne po rane od moba tank je v cervenym, ale bezi retimery, takze je odkazan na reactivi atp, coz staci tak akorat na autoattack nekterych mobu, ale kazda dalsi specka zabiji. Druhy problem je zatim nefektivni system sundavani "swinstva" :) Jaris zatim paradne sundava uz i stuny, ale porad jsou pripady kdy na tankovi je DOT nebo debuff a ac se to nezda je to to nejhorsi co tank muze mit :) (krome stunu nebo mrtvejch healru :)). Jen z grupoveho hunteni bylo znat ze pokud se nesunda DoT (neskodnej) nebo debuff na mitigaci, tak je potreba healovat podstatne vic a bylo to znat na spotrebe poweru. V pripade raidu to podle me muze vest k vyhlazeni.
Vim ze se kazdej healer v raidu snazi jet idealnim spusobem a nechci se nikoho dotknout!!! Ale co se zkusit dohodnout na nejakych principech a metodikach jak healovat :) Zota napadlo vyhrazeni jednoho healera primarne na sundavani "swinstva" (kdyz to delaj vsichni, tak akorat plejtvaj powerem a koliduje to s jejich schopnosti healovat) a me napadlo (jako blba nehealerskyho) zkusit synchronizovat direct heali, nepriklad kdyz bude tank ve zlutim healuje healer 1. 2. 3. a kdyz pude do orange, prihodi heal i healer 4. 5. (myslim pouze direct healy ne HoT, reactiv ci ward). Taky nevim jak se tluce ward jeden nebo druhej od ruznych povolani ale to asi mate zmakli :)
takze sem se zase silene rozepsal :P ale je to z duvodu ze sme se se zotem schodli, ze kdyz je vyhlazeni, muze za to spatnej pull nebo nezvladnuta taktika (problem MT a organizace) ale kdyz uz je mob na MT, healeri mimo range AoE, musi to prece MT ustat a kdyz ne, musime najit cestu jak to udelat... BTW fakt me potesilo ze to Fred nakonec ustal po tolika mejch smrtich ! AT ZIJE FRED !
pak sme jeste premejsleli o pullovani a schodli sme se na tom, ze by nebylo od veci jet na dva tanky u group pri pullu. jak ste si vsimly dost casto okolo me prosvisti moby a jedou dozadu (bud resist tauntu, pomala reakce MT, problem se zamerenim, lag a nejcasteji mimo range group tauntu) v tomto pripade by mohl druhej tank "pochytat" grup tauntem to co prejde a odtahnout k MT kde si to zase veme MT na sebe. Mozna by se tim zabranilo smutnym a zbitecnym umrtim. a U mobu kteri se casto trhaj (vime to ze se to stava) vyhradit tanka ciste za ucelem odvedeni pozornosti kterej bude stat u chumlu casteru a healeru... |
Marwyn Zevl Aion - Mytower <Played: 9D, AoC, AO, AC, AC2, DF, D&D, EVE, EQ2, GW, HG-London, Horizons, L2, MoM, Neocron, Ryzom, SWG, TR, UO, Vanguard, WHO, WoW, ...> |
|
|
Nick
Moderator
455 Posts |
Posted - 16/01/2006 : 15:36:02
|
Ano marwo v tom trochu problem je protoze si myslim ze se obcas heal prekryva Ja osobne se snazim s healem cekat do cervenyho protoze na to mam hyl ktery hyluje jinak do 50 % HP a jinak nad 50% Ale za se na druhou stranu pouzivam 4 hyly a to tak ze je muzu kouzlit v kuse nemam skoro zadny prodlevy |
|
|
Raady
New Member
396 Posts |
Posted - 16/01/2006 : 15:43:01
|
No vidim ze Marwyn pekne shrnul nasi dlouhou debatu.
Ja bych k tomu jeste pridal jeste jednu poznamku. Je zalozena na nicim nepodlozenym pocitu, protoze logy jsme nestudoval. Ale prijde mi, ze je mezi nam hodne lidi, ktery zajima pouze jak se umisti v tabulce dmg. To se samozrejme projevuje na castym trhani moba z MT. Byl bych rad, kdyby si vsichni uvedomili ze jsme tam jako team. Proto kdyz se rekne 15sec neutocit a nechat tanka vybudovat agro, znamena to neutocit, maximalne debuffovat a cekat na pokyn. A ne ze 2 sec po pulu budou nad mobem litat miliony cisilek z dmg, do moba budou mlatit peti a mnohdy i samotni hraci. Mozna by bylo dobry aby to nekdo s parserem sledoval. Za tohle bych daval warningy a kdyz to bude nutny, tak i vyhazoval lidi z raidu. |
Cleos aka Toodle Noodle <Pohodari> - Everquest II (Nagafen) Cleos <Temp> - Age of Conan (Fury) Sir Zotikus Alexius <Mor do Kuli> - Everquest II (Runnyeye) - retired |
|
|
Jaris
wannabe dictator
1545 Posts |
Posted - 16/01/2006 : 16:02:51
|
Jeden clovek na sundaani na raidu staci jen na single moba - je to proto, ze raid mobove maji doty a debufy s tak vysokym cislem, ze je potreba pouzivat specialni cury a ty alespon u me maji dlouhy recast (teda delsi nez ty single chytre cury co jsou nabite skoro ihned, single "super" cure ma snad 10 nebo 15 sec, group cure ma 30 sec). Takze imho na vetsi grupu, ktera dela debufy a doty a nejde mesnout (prikladem budiz named encounter kostka v GAA) proste sundavani nestiha. Dalsi je, ze nektere veci bohuzel nejdou sundat ani 99 dispelem.
Plytvani pwr - zatimce v EQ1 byla metodika tzv chain healu jasna, v EQ2 nelze presne fazovat hylovani vice healeru (byl to primo zamer SOE, aby chain heal nesel pouzivat). V soucasne dobe proto v uvahu pripadaji jen 2 moznosti setreni pwr (mozna vas napadnou dalsi) : 1) zjistit minimalni pocet healeru co udrzi tanka a ti hyluji a "nutna healovaci grupa" se prostridava (napr. 1 z 5 nehealuje bo staci 4 a na povel se stridaji) 2) reakce na real - kdyz mam rozjety heal a vidim, ze tank uz sel nahoru tak prerusim (sednu, pohnu se). V tomto pripade se stejne vetsinou jedna jen o direct healy ktere stoji nejvice pwr a projdou bez efektu; wardy a reaktivy drzi, regen tika postupne.
Ohledne agra je to jasne a take napr vcerejsi "nedokoncena" named kostka byla prave proto, ze se mob nekolikrat utrhl do DPS skupiny. Priste proto zkusime damage lepe fazovat. |
Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ
|
|
|
Marwyn
Junior Member
792 Posts |
Posted - 16/01/2006 : 16:11:44
|
1) ano a ten 5. tej ceka na moment kdy de tank pod "kritickou" hranici kterou nesmi prelezt, jinak hrozi onehit. To by se asi dalo a navic to kombinovat s bodem dva 2) zde je problem pingu healeru :( malej permanentni lag (0.5sec) a neda se to pouzit. Jinak je to dobra cesta jak nejen setrit power, ale mit "v zasobe" nejakej ten direct heal na kritickej moment.
jeste trhani :) velikej problem muzou delat "petari" protoze pustej peta ze retezu, ten nabere aggro (mezitim panicek dela taky aggro) pet lehne na AoE a potvora se urve na panicka. Samozrejme je to za predpokladu, ze pet po smrti preda aggro panickovi jak bylo nekolikrat receno :) |
Marwyn Zevl Aion - Mytower <Played: 9D, AoC, AO, AC, AC2, DF, D&D, EVE, EQ2, GW, HG-London, Horizons, L2, MoM, Neocron, Ryzom, SWG, TR, UO, Vanguard, WHO, WoW, ...> |
Edited by - Marwyn on 16/01/2006 16:15:59 |
|
|
Raady
New Member
396 Posts |
Posted - 16/01/2006 : 16:30:35
|
quote: Originally posted by Jaris
Jeden clovek na sundaani na raidu staci jen na single moba - je to proto, ze raid mobove maji doty a debufy s tak vysokym cislem, ze je potreba pouzivat specialni cury a ty alespon u me maji dlouhy recast (teda delsi nez ty single chytre cury co jsou nabite skoro ihned, single "super" cure ma snad 10 nebo 15 sec, group cure ma 30 sec). Takze imho na vetsi grupu, ktera dela debufy a doty a nejde mesnout (prikladem budiz named encounter kostka v GAA) proste sundavani nestiha. Dalsi je, ze nektere veci bohuzel nejdou sundat ani 99 dispelem.
Vsechno opravdu odstranit nejde, stejne tak jako to nejde odstranit ze vsech naraz. Mel jsem na mysli odstranovani z MT. Ac se to nezda, tak ty impairmenty jsou nekdy docela hnusny.
quote: Originally posted by Jaris
Plytvani pwr - zatimce v EQ1 byla metodika tzv chain healu jasna, v EQ2 nelze presne fazovat hylovani vice healeru (byl to primo zamer SOE, aby chain heal nesel pouzivat). V soucasne dobe proto v uvahu pripadaji jen 2 moznosti setreni pwr (mozna vas napadnou dalsi) : 1) zjistit minimalni pocet healeru co udrzi tanka a ti hyluji a "nutna healovaci grupa" se prostridava (napr. 1 z 5 nehealuje bo staci 4 a na povel se stridaji) 2) reakce na real - kdyz mam rozjety heal a vidim, ze tank uz sel nahoru tak prerusim (sednu, pohnu se). V tomto pripade se stejne vetsinou jedna jen o direct healy ktere stoji nejvice pwr a projdou bez efektu; wardy a reaktivy drzi, regen tika postupne.
Je jasny, ze dokud je vse v pohode, tak si kazdej kouzly ty svoje reaktivy, wardy a hot. Problem nastva kdyz tyhle veci nestaci. Podle me kazdej healer (vcetne me) moc dlouho premysli, jestli ma pouzit primej heal, protoze stoji cca 2,5x poweru vic nez specka. No a pak se vsichni rozhodnou zaraz a jsou 2 moznosti: bud se rozhodnou pozde a tank chcipne nebo se rozhodnou vcas a tank dostane najednou 2x tolik healu nez by potreboval a tudiz se plytva. Proto bych zkusil udelat nejake poradi, v jakem se budou nasazovat prime healy. Napriklad:
MT na 80%: healer c.1 zacina castit primy healy (v mezicase mezi svyma specialnima) MT na 70%: zacina castit healer c.2 MT na 60%: zacina castit healer c.3 MT na 50%: zacina castit healer c.4 atd.
Jak se tank zacne vracet k maximu, budou zase healeri prestastavat s primym healem podle fifo metody.
Do toho urcit i poradi na ress healy. Napriklad jak tank jde do oranzoviho, casti to healer c.1 kterej nahlasi konec a jakmile jde tank znovu do oranzovyho, casti healer c.2 (oranzova znamena cca 3k HPcek, coz muze byt jedna rana).
|
Cleos aka Toodle Noodle <Pohodari> - Everquest II (Nagafen) Cleos <Temp> - Age of Conan (Fury) Sir Zotikus Alexius <Mor do Kuli> - Everquest II (Runnyeye) - retired |
|
|
pypkaj
Starting Member
52 Posts |
Posted - 16/01/2006 : 16:39:01
|
quote: Originally posted by Marwyn Samozrejme je to za predpokladu, ze pet po smrti preda aggro panickovi jak bylo nekolikrat receno :)
No podle mych vyzkumu to tak je :) |
Thalantyr <Mor do Kuli> | Wizard (60) / Alchemist (60) | Runnyeye | EQ2 (uložen k ledu) |
|
|
Zuzug
New Member
229 Posts |
Posted - 16/01/2006 : 17:22:26
|
jo je ale pet sam od sebe aggro neudela pokud ma vyplej autoattack a vzdycky se vraci ke me
|
Zuzug the conjuror - lvl 70 (Mor do Kuli) EQ2 PvE Runnyeye EU (retired) Ajeto V'Prdeli the conjuror - lvl 80 (Pohodari) EQ2 PvP Nagafen US Smell the assassin - lvl 90 (Pohodari) EQ2 PvP Nagafen US
|
|
|
Tibor
<Mor do Kuli>
1443 Posts |
Posted - 16/01/2006 : 18:24:14
|
quote: Originally posted by Raady MT na 80%: healer c.1 zacina castit primy healy (v mezicase mezi svyma specialnima) MT na 70%: zacina castit healer c.2 MT na 60%: zacina castit healer c.3 MT na 50%: zacina castit healer c.4 atd.
Nejsem healer, tak moc HP MT nesleduju, ale opravdu je tolik času rozlišit 70 a 60 procent? Mě přijde, že MT má full HP a za vteřinu je skoro tuhej. |
|
|
Marwyn
Junior Member
792 Posts |
Posted - 16/01/2006 : 18:32:23
|
quote: Originally posted by Tibor
quote: Originally posted by Raady MT na 80%: healer c.1 zacina castit primy healy (v mezicase mezi svyma specialnima) MT na 70%: zacina castit healer c.2 MT na 60%: zacina castit healer c.3 MT na 50%: zacina castit healer c.4 atd.
Nejsem healer, tak moc HP MT nesleduju, ale opravdu je tolik času rozlišit 70 a 60 procent? Mě přijde, že MT má full HP a za vteřinu je skoro tuhej.
jde prave o cas mezi speckama kde staci na autoattack beznej ne-direct heal. jakmyle ale tank dostane speckou, tak to muze bejt od 1500 do 6000 a tam je prave to, ze se healer muze leknout ze je tank dole a posle desnej heal (kazdej) ale pritom staci dat 2x direct heal a je zase na full. pokud ale se rozmejsli dlouho, muze prijit dalsi specka a tank je v rudym a je to nebezpecny i kdyz mnohem min nebezpecny, nez kdyz kazdej na 50% HP flakne direct healy a pak tank chytne 2 specky za sebou. To je pak na par % HP a nikdo nema nabitej direct heal. Ale je to na healerech, aby dali lebky dohromady a zkusili rict jestly je nejakej pokus o zmenu vubec realnej, nebo jestly je nesmysl to resit :) |
Marwyn Zevl Aion - Mytower <Played: 9D, AoC, AO, AC, AC2, DF, D&D, EVE, EQ2, GW, HG-London, Horizons, L2, MoM, Neocron, Ryzom, SWG, TR, UO, Vanguard, WHO, WoW, ...> |
|
|
Dr.Krychlin
Moderator
654 Posts |
Posted - 17/01/2006 : 00:52:35
|
Healera už sice nehraju, ale asi se za tu dobu tolik nezměnilo...
IMO heal podle %HP u MT řešit tímto zůsobem (střídat se po 10%) nejde. Já když jel direct a mezitím ostatní vytáhli MT zpět do zelenýho dal *jump* Mezerník je velkej a funguje spolehlivě |
Imaziel
|
|
|
Shelaida
New Member
342 Posts |
Posted - 17/01/2006 : 07:36:46
|
quote: Originally posted by Dr.Krychlin
Healera už sice nehraju, ale asi se za tu dobu tolik nezměnilo...
IMO heal podle %HP u MT řešit tímto zůsobem (střídat se po 10%) nejde. Já když jel direct a mezitím ostatní vytáhli MT zpět do zelenýho dal *jump* Mezerník je velkej a funguje spolehlivě
Jo ... to už je rozumná myšlenka. Než doběhne HEAL sledovat životy tanka a když ho někdo poléčí dřív dát JUMP. |
|
|
Atronach
Moderator
2069 Posts |
Posted - 17/01/2006 : 07:37:13
|
Ja jen k tomu co se tyka i meho povolani - agro a jeho pretahovani diky necekani na povel.
Jsem 10000% pro aby lide kteri neumi pockat na povel dostavali warningy v maximalni mozne mire.
Zaroven jsem pro aby tank (marw to zatim dela a kdyz nevim tak se zeptam na voice) informoval o tom jak mu prochazi taunty jak moc velke DMG muzou lide delat.
Pokud umru (a nasledne i cely raid) kvuli tomu ze 5 lidi reze do moba po 2 tauntech tak me to toci a bejt RL asi bych to nejak resil.
|
WOW: Kasicka, Druid, [Ceska Legie]. Moonglade TESO: Kasicka, Templar, [Ceska Legie, MdK], EU Rift: Kasicka, Cleric, [Ceska legie], Gelidra EQ2: Kasicka, Inquizitor, [Ceska legie], Splitpaw AoC: Casea, Necro, [Legie], Dagon Lotro: Casea, Minstrel, [Myth], Snow Vanguard [R.I.P.]: Attronach, High Elf Psionist, [MdK]
|
Edited by - Atronach on 17/01/2006 07:38:39 |
|
|
Raady
New Member
396 Posts |
Posted - 17/01/2006 : 12:43:12
|
quote: Originally posted by Shelaida
quote: Originally posted by Dr.Krychlin
Healera už sice nehraju, ale asi se za tu dobu tolik nezměnilo...
IMO heal podle %HP u MT řešit tímto zůsobem (střídat se po 10%) nejde. Já když jel direct a mezitím ostatní vytáhli MT zpět do zelenýho dal *jump* Mezerník je velkej a funguje spolehlivě
Jo ... to už je rozumná myšlenka. Než doběhne HEAL sledovat životy tanka a když ho někdo poléčí dřív dát JUMP.
Tak to samozrejme delam taky. Ale tohle resi jen cast problemu. Neresi to situaci, kdy je tank treba na polovine HP a vetsina healeru ceka jak to dopadne z reakivama, hot apod. a u toho premysli, jestli tam ten direct heal hodit nebo ne. Kdyby vedel ze ho tam ma (musi) hodit treba na 80%, hodne by mu to usnadnilo rozhodovani. |
Cleos aka Toodle Noodle <Pohodari> - Everquest II (Nagafen) Cleos <Temp> - Age of Conan (Fury) Sir Zotikus Alexius <Mor do Kuli> - Everquest II (Runnyeye) - retired |
Edited by - Raady on 17/01/2006 12:44:21 |
|
|
Kuzmik
Ganja farmer
1328 Posts |
Posted - 17/01/2006 : 13:42:35
|
No ja popravde presne nevim jak na tom sou s direct healama ostani healeri, ale Wardeni to maj proste tak, ze ty direct nejsou nijak velky a nemaj ani dlouhej recast. Ale je to o tom ze jakejkoliv Wardeni heal ma castecnej HOT efekt, takze ja porad dokola tocim svoje healy, ten nejvetsi hazim jakmile je MT pod 70%.
Z tyhle debaty bych tak mohl vyvodit ze me se to vlastne ani tak netyka, coz samozrejme neni pravda. Jen vidim tohle timovani jako neproveditelne. Z myho pohledu umirame na to ze neurdzime MT nazivu tak z 20% na raidu. Daleko vetsi procento smrti je zapricineny tim ze encounter ruzne pobiha mezi raidem a cisti ho, protoze MT zaspi a pak uz AE taunt nefunguje, pac encounter je moc daleko. Za dalsi umirame protoze DPS si na sebe pretahne svou dmg aggro a MT nema sanci ho natauntit zpatky na sebe. Obe tyhle varianty jsou to nejhorsi co muze bejt, protoze jedno vetsi AOE pri takovymhle urvani je smrtenlne pro polovinu raidujicich.
Pak jeste umirame taky pro to, ze tank neni schopnej tauntovat (rezisty a buh vi co jeste) a pak se klidne encouter urve na healery.
Jednoznacne bych v cas prohazoval MT, nepriklad Paladin na moby co maj vysokej mental a neprolejzaj taunty, informace mame. A myslim ze i ruzne prohazovani lidi v MT grupe by melo svuj efekt.
Co se tyka warningu, sem pro, aby byly tvrde postihovani lidi, kteri svym dps urvou aggro z MT a zpusobi tim smrt celeho, nebo vetsiny raidu (zbytecnou smrt). |
"Nobody likes you. Everybody hates you. You're gonna lose. Smile, you fuck!" |
Edited by - Kuzmik on 17/01/2006 13:44:37 |
|
|
Marwyn
Junior Member
792 Posts |
Posted - 17/01/2006 : 13:58:33
|
jeste jednou pro kuzmu :) 1. grup taunt ma pokud se nepletu 15m radius, pokud bezi grupa mobu v chumlu kerej ma radius 20-25 metru, grup taunt nedas :) 2. grup taunt ma cast 0.5 sec (coz je povazovano za insta) ALE pokud mas pink 200ms (hodne slusnej ping na EQ2) tak si vem situaci: mob bezi a dostane se do range a server ti povoli zmacknout taunt = 400ms, casteni tauntu 500ms, server ti rekne jak to dopadlo 200ms. to je 1 sec od toho kdy vidis potvoru ktera padla pred tebe ze stropu a za 1 s je u druhy steny protoze beha jak motorova mys. Kazdopadne VZDY sem stihl (pokud sem nebyl ve stunu) poslat taunt a to tak ze minimalne pulka potvor byla v range a jestly ho resistly, tak smolik, s tim proste nic neudelam (pro tvou informaci ano, grup taunt mam M2). Pokud se ti nezda ze tauntuju co to de, tak me vymen, ja se zlobit nebudu, ale uz se do me nenavazej se zaspanim s tauntama, protoze tim me fakt hodne seres. Pokud si chces zvedat ego tim ze budes vykrikovat takovi kokotiny na raidu, tak to fakt zabalim, protoze na tvoje vylevi nemam naladu.
btw jinak si myslim ze ses dobrej chlapek a pekne sem si s tebou v hospode pokecal, jen me prestan nesmyslne napadat, aniz bys vedel jak to vubec funguje a proc se deje co se deje. Dik |
Marwyn Zevl Aion - Mytower <Played: 9D, AoC, AO, AC, AC2, DF, D&D, EVE, EQ2, GW, HG-London, Horizons, L2, MoM, Neocron, Ryzom, SWG, TR, UO, Vanguard, WHO, WoW, ...> |
|
|
Marwyn
Junior Member
792 Posts |
Posted - 17/01/2006 : 14:10:43
|
par bodu k uspesnemu pullu: 1. tank MUSI videt potvory a ne je mit jen na targetu aby mel prehled o vznikle situaci (viz hruza a des cekani pod stenou zady k mobum) 2. tank je jedinej zameritelnej cil pro moby, nebo sice neni jedinej zameritelnej, ale stoji na pozici raid - tank - moby a to v primce. 3. moby maji spravny path finding a nenabehnou na raid z boku 4. tank muze pullovat tauntem 5. tank muze stat v HL (dobre, inflaming defense) kdyz mob resistne taunt, je sance ze po zasahu mobem ho naagruje 6. nikdo negeneruje zadne aggro (jasne, healeri musej, ale snazit se to minimalizovat)
jete mala ukazka problemu s pulem lukem s porovnani s pulem toho zevla co nas pokazde vyvrazdil na neudrzeni aggra. Puluju lukem kostku, Jarisa generuje aggro. V momente co sou kostky na range grup tauntu (zurive mackani klavesi tauntu) je tauntnu, ale stihnou dobehnout az mezi raid a tanka a pak se otocej na tanka. V pripade pulu ze steny mob dopadne mezi tanka a raid, sice poslu grup taunt, ale moby dobehnou na kohokoliv z raidu a hodi areu, nez se bud otoci spatky, nebo tanka naprosto ignorujou. v lepsim pripade zustali chvili na Alykovi, pak na me a pak po area stunu odesli do raidu. |
Marwyn Zevl Aion - Mytower <Played: 9D, AoC, AO, AC, AC2, DF, D&D, EVE, EQ2, GW, HG-London, Horizons, L2, MoM, Neocron, Ryzom, SWG, TR, UO, Vanguard, WHO, WoW, ...> |
|
|
Tibor
<Mor do Kuli>
1443 Posts |
Posted - 17/01/2006 : 14:13:59
|
Jenom takovej nápad, nestálo by za to zkusit hrát na dva MT? Oba by hráli, jako že jsou MT oni. De to vůbec? |
|
|
Kuzmik
Ganja farmer
1328 Posts |
Posted - 17/01/2006 : 14:33:37
|
Marwe, ja nemluvil o konkretnich pripadech, mluvil sem vseobecne. Kdyz budu mluvit konkretne, tak vubec nemluvim o Zombakovi, co porad neco vykrikuje a evidentne nejde proste drzet, stejne jako nemluvim o Minerovi nebo Teronantuli.
Proste sem zminoval to, ze nejaky tajmovani je zbytecne vymejslet, protoze to ze wipnem neni z 80% zapricineno tim, ze by te healeri ktere nic nemlati nestihali healovat.
Konkretne treba zminim uplne posledni pull ted v nedeli. Raid stoji za rohem, healeri na rohu a ty jdes v pred pullnout. Udelas krok pod zed, v chatu se objevi hlaska ze jdou. Ja ho mam v targetu, stihnu pretargetnout tebe a tvuj target je prazdny. Moby projdou kolem tebe (vsechny moby, ani jeden se nezastavil), pak moby projdou kolem nas a jsou az za roh, kde vlitnou do raidu a zacnou je pojizdet. (asi nekdo s DPS buduje nejak aggro, ze bez tvyho tauntu dou proste na ne). Ty odbehnes od zdi, probehnes kolem healeru a sanzis se tauntovat. Moc ti to neslo, pac encounter byl uz dost od sebe a neni se cemu divit. Pak zacnou ke stropu litat vsichni vcetne healeru a do 20ti sec sme vsichni tuhy a ty si ani za tu dobu nedosel na misto kde by te nekopali a mohl by si pevne stat s necim v zadech. JA vim ze to nebylo pripravene, ale i improvizovat se musi.
Proste tvoje reakcni doba je pomala a nevim cim to je. Dokonce ti lidi muzou potvrdit, ze sem si i pidil co mas za HW, jestli treba nevidis moby nebo co.
Ja mam treba AOE root co se kasti 2sec. Konkretne u tohole posledniho pullu by sem je rootnul jeste nez by dosli za roh, ty si nedal jedinej taunt... to je to co ja resim, kdyz se chces bavit konkretne.
Muj predchozi post nebyl mirenej proti tobe ani nebyl konkretni, byl to popis a procentuelne vyjadren muj subjektivni pohled na to proc zbytecne umirame. |
"Nobody likes you. Everybody hates you. You're gonna lose. Smile, you fuck!" |
|
|
Genagen
Junior Member
589 Posts |
Posted - 17/01/2006 : 14:36:39
|
Na dva tanky to hrajeme dost casto. musi to byt ale de facto dve tankovaci groupy. Nemuzou tankovat dva tanci z jedne groupy tezsi moby. Paralelni build aggra funguje perfektne.
Co se tyce jeste toho pullu - SK umi napullovat cellou groupu na sebe, kdyz ma jednu potvoru do 25m. Zbytek muze bejt kdekoliv. Guard AFAIK takovou specku nema. Paladin nevim. Pull lukem je dost nebezpecnej, neb nevytvori vetsinou dostatecny hate ani na te potvore, ktera je strelena.
Nevim take jestli to hrajete, ale pokud se bojuje s jednou skupinou, tak MT musi take assistovat main assistu, pres assist makro jako kazdej jinej. Kdyz s epriplete jina groupa je pak i jiny scenar - chyta aggro druhej MT kterej assistuje MA zatimco prvni MT se stara o svoje.
IMO velka chyba assistovat pres natargetovani MA. Musi se pres assist macro. Assist macro se pouziva vzdy kdyz MA da assist hlasku. jinake ne a drzi se predchozi target. Nikdo neutoci pred assist hlaskou. Krome assit hlasky jde jeste casto debuff hlaska, kdy se oddeluje nastp dmg a debuff. Casto se debuffuje, jeste kdyz je target na brawlerovi. Pred pullem je rozdeleno co kdo debuffuje, pokud nestaci debuffnout jeden cil. Jsou rozdelene i typy debuffu. |
Genagen [EQ2]: Kerra, ShadowKnight Shadow Wind Guild Leader and RaidWiki admin |
|
|
Marwyn
Junior Member
792 Posts |
Posted - 17/01/2006 : 14:44:19
|
ok, beru...
add posledni pull, uznavam byla to moje chyba, ale otocil sem kameru spatky na raid, abych se presvedcil jestly sou vschni jak maj bejt a udelal sem krok... dal uz to znas. Reakcni dobu mam podle me prumernou, i kdyz zamerit mobe klikem (protoze v okoli je hormada targetovatelnejch veci takze je na pytel TAB, coz samozrejme neni vzdy pravda) je pruser. Nekdy proste nejde nakliknuot z ruznych duvodu jako je spatnej bounding box, storm za zadama, potvora je v chumlu hracu, etc. Ale mas recht ze nekdy se to da stihnout a chyby delam. Ale jak rikam, klidne kvuli sve pomale reakcni dobe, necham tankovat nekoho jinyho a budu jedine rad :) aspon se nebudu muset nervovat, kde se co posere a kde nestihnu natargetnout potvoru vcas. (neber to jako ublizenecky reci, na to mam moc velky ego :) ber to jako fatkt a neco k zamysleni, jestly opravdu neni lepsi vymenit) |
Marwyn Zevl Aion - Mytower <Played: 9D, AoC, AO, AC, AC2, DF, D&D, EVE, EQ2, GW, HG-London, Horizons, L2, MoM, Neocron, Ryzom, SWG, TR, UO, Vanguard, WHO, WoW, ...> |
|
|
Dr.Krychlin
Moderator
654 Posts |
Posted - 17/01/2006 : 14:55:39
|
quote: Originally posted by Raady
quote: Originally posted by Shelaida
quote: Originally posted by Dr.Krychlin
Healera už sice nehraju, ale asi se za tu dobu tolik nezměnilo...
IMO heal podle %HP u MT řešit tímto zůsobem (střídat se po 10%) nejde. Já když jel direct a mezitím ostatní vytáhli MT zpět do zelenýho dal *jump* Mezerník je velkej a funguje spolehlivě
Jo ... to už je rozumná myšlenka. Než doběhne HEAL sledovat životy tanka a když ho někdo poléčí dřív dát JUMP.
Tak to samozrejme delam taky. Ale tohle resi jen cast problemu. Neresi to situaci, kdy je tank treba na polovine HP a vetsina healeru ceka jak to dopadne z reakivama, hot apod. a u toho premysli, jestli tam ten direct heal hodit nebo ne. Kdyby vedel ze ho tam ma (musi) hodit treba na 80%, hodne by mu to usnadnilo rozhodovani.
Mno jak tankovi chybi +/- 20% začínal sem castit jeden ze 2 DH, když byl tank před landem furt v zeleným, jump, přecastit reactiv a zase takhle.... |
Imaziel
|
|
|
Kwah
New Member
423 Posts |
Posted - 17/01/2006 : 14:58:02
|
quote: Originally posted by Genagen
Pull lukem je dost nebezpecnej, neb nevytvori vetsinou dostatecny hate ani na te potvore, ktera je strelena.
rek SK, cili char ktery nemuze pouzivat ranged zbrane
kazdy holt mame jiny styl. co funguje pro jednoho, nemusi nutne fungovat pro druheho a naopak
EDIT: WTB pre-LU13 Anchor |
Edited by - Kwah on 17/01/2006 15:03:49 |
|
|
Dr.Krychlin
Moderator
654 Posts |
Posted - 17/01/2006 : 15:05:15
|
Pally na 25m pullne celej encounter když vidí aspoň 1 moba (ostatní v okruhu 15m od toho prvního dostanou tečku; je to spec přímo do encounteru, žádný nemířený AoE) |
Imaziel
|
|
|
Kwah
New Member
423 Posts |
Posted - 17/01/2006 : 16:35:32
|
to Marwyn: 60s reuse timer na Wall of Might zacina bezet az po skonceni efektu -> cili vyjde to nastejno jako by byl reuse 90s od pouziti (coz je pripad Commanding Aury) |
|
|
Marwyn
Junior Member
792 Posts |
Posted - 17/01/2006 : 16:52:17
|
Mas pravdu Kwahu, omlouvam se. |
Marwyn Zevl Aion - Mytower <Played: 9D, AoC, AO, AC, AC2, DF, D&D, EVE, EQ2, GW, HG-London, Horizons, L2, MoM, Neocron, Ryzom, SWG, TR, UO, Vanguard, WHO, WoW, ...> |
|
|
Lekarnik
New Member
280 Posts |
Posted - 17/01/2006 : 17:31:20
|
Z pohledu healera občas taky vidím předimenzované healování...Což je škoda,protože to stojí manu...Ale jedna věc je diskutovat v klidu a druhá valit na bojišti...::) Určitě by byl dobrej plán,když se rozdělují fce u tanků,tak i healery...Nebylo by špatný nějak sepsat,kterej healer má jaký heal,nebo ward,prostě co používá,rychlost sesílání a recast...Takhle by se možná i mohlo rozdělit,kdo bude spíš healovat a kdo bude házet debuffy...atd.... Záleží na ostatních samozřejmě...Jen je to taková myšlenka,co mě prolítla...
|
Karotka 65 Dwarf Guardian LOTRO - Gilrain - Heroes of Bohemia
|
|
|
Atronach
Moderator
2069 Posts |
Posted - 17/01/2006 : 17:34:52
|
quote: Originally posted by Kuzmik Co se tyka warningu, sem pro, aby byly tvrde postihovani lidi, kteri svym dps urvou aggro z MT a zpusobi tim smrt celeho, nebo vetsiny raidu (zbytecnou smrt).
Hm, takze bude lepsi aby dps na raidy nechodily...
Zacinam mit strach chodit na raidy JAK...tanka neuhealujete protoze neumi tauntovat...raid padne proto ze dps pretahnou agro tankovi... kurna jen ti healeri jsou snad svati...
Tvoje prohlaseni ze budes davat warningy tem kdo utrhnou agro z tanka se rovna prohlaseni ze budu davat warningy healerum protoze neudrzej tanka nazivu a tim (zbytecne) umre celej raid.
Ale jinak proti tobe nic nemam, jen obcas nevis co mluvis...
|
WOW: Kasicka, Druid, [Ceska Legie]. Moonglade TESO: Kasicka, Templar, [Ceska Legie, MdK], EU Rift: Kasicka, Cleric, [Ceska legie], Gelidra EQ2: Kasicka, Inquizitor, [Ceska legie], Splitpaw AoC: Casea, Necro, [Legie], Dagon Lotro: Casea, Minstrel, [Myth], Snow Vanguard [R.I.P.]: Attronach, High Elf Psionist, [MdK]
|
|
|
Lekarnik
New Member
280 Posts |
Posted - 17/01/2006 : 17:39:36
|
quote: Originally posted by Atronach
quote: Originally posted by Kuzmik Co se tyka warningu, sem pro, aby byly tvrde postihovani lidi, kteri svym dps urvou aggro z MT a zpusobi tim smrt celeho, nebo vetsiny raidu (zbytecnou smrt).
Hm, takze bude lepsi aby dps na raidy nechodily...
Zacinam mit strach chodit na raidy JAK...tanka neuhealujete protoze neumi tauntovat...raid padne proto ze dps pretahnou agro tankovi... kurna jen ti healeri jsou snad svati...
Tvoje prohlaseni ze budes davat warningy tem kdo utrhnou agro z tanka se rovna prohlaseni ze budu davat warningy healerum protoze neudrzej tanka nazivu a tim (zbytecne) umre celej raid.
Ale jinak proti tobe nic nemam, jen obcas nevis co mluvis...
Osobně mě to taky připadá uhozený...holt DPS dávají velký pecky...To,že si to Tank má uhlídat je i jeho starost.Navíc proto se hlásí,že máme přestat,aby si ho tank zase chytil...Něco jiného je fakt,když i přes tohle někdo do něj smaží vesele dál...
|
Karotka 65 Dwarf Guardian LOTRO - Gilrain - Heroes of Bohemia
|
|
|
Tibor
<Mor do Kuli>
1443 Posts |
Posted - 17/01/2006 : 18:31:59
|
quote: Originally posted by Lekarnik
Osobně mě to taky připadá uhozený...holt DPS dávají velký pecky...To,že si to Tank má uhlídat je i jeho starost.Navíc proto se hlásí,že máme přestat,aby si ho tank zase chytil...Něco jiného je fakt,když i přes tohle někdo do něj smaží vesele dál...
Při každém raidu mám na druhém počítači puštěn parser a sleduju co se děje. Naprosto běžně někdo začne masi dřív hned po pullu. To se pak tank může stavět na hlavu. Opravdu mi to chvilkama přijde jako honička za co nejvyšším DPS. Možná bysme měli začít od toho, že by někdo (MT?) opravdu postoval assist hlášky. |
|
|
Zuzug
New Member
229 Posts |
Posted - 17/01/2006 : 19:13:13
|
dalsi problem je v masterech , master spelly vseobecne prochazi na zluty a orange moby daleko lepe nez adp a adp3.Pokud navic Kwahee zahraje ty svoje debuffy nemusi se clovek ani moc snazit a dmg je najednou 2x takova nevim jak je na tom Marw s master tauntama a dalsima speckama na aggro,ale urcite by nebylo od veci je sehnat popr i treba za raid penize je pro MA nakoupit ... jen je sehnat Warningy za utrzeny moby je blbost ,kolikrat se mob urve a ani to neni vlivem dmg Warningy za necekani na assist hlasku opravnene sou ,po pullu jet tak max debuffy ... |
Zuzug the conjuror - lvl 70 (Mor do Kuli) EQ2 PvE Runnyeye EU (retired) Ajeto V'Prdeli the conjuror - lvl 80 (Pohodari) EQ2 PvP Nagafen US Smell the assassin - lvl 90 (Pohodari) EQ2 PvP Nagafen US
|
|
|
Atronach
Moderator
2069 Posts |
Posted - 17/01/2006 : 19:40:45
|
quote: Originally posted by Zuzug Warningy za utrzeny moby je blbost ,kolikrat se mob urve a ani to neni vlivem dmg Warningy za necekani na assist hlasku opravnene sou ,po pullu jet tak max debuffy ...
100% souhlas, diky za rozumnej nazor.
|
WOW: Kasicka, Druid, [Ceska Legie]. Moonglade TESO: Kasicka, Templar, [Ceska Legie, MdK], EU Rift: Kasicka, Cleric, [Ceska legie], Gelidra EQ2: Kasicka, Inquizitor, [Ceska legie], Splitpaw AoC: Casea, Necro, [Legie], Dagon Lotro: Casea, Minstrel, [Myth], Snow Vanguard [R.I.P.]: Attronach, High Elf Psionist, [MdK]
|
|
|
Genagen
Junior Member
589 Posts |
Posted - 17/01/2006 : 19:49:59
|
rek SK, cili char ktery nemuze pouzivat ranged zbrane
Nerikam to z pohledu Sk, ale raid leadera. Strelis lukem a potvory se nekontrolovatelne rozbehnou na raid. Po priblizeni je guard teprve na sebe laka. Coz je pomeren velke riziko, u nekterych encounteru je to temer neresitelne, nebot nektere potvory dobihaji s hodne velkym zpozdenim. Pukud je v pullovani lukem neco co jsem prehledl, budu moc rad, kdyz se poddelis. Guarda nechavam pullovat vlastne jen jednodussi encountery, kde riziko pullu lukem vitalne raid neohrozuje.
Co se tyce trhani - pri trose discipliny a synchronizaci MT a MA by to nemel byt problem. Guard by problem mit nemel vubec, kdyz ho nemivam ja (SK ma ATM nejhorsi aggro menagment ze vsech tanku). Lvl tauntu hraje velkou roli. Rozdil neni ani tak v cislech, jak prave v tom, jak moc to potvora vyrezisti (ja mam 3xm1 a 1xa3 a i ty m1 my svine resitej hodne). |
Genagen [EQ2]: Kerra, ShadowKnight Shadow Wind Guild Leader and RaidWiki admin |
|
|
Marwyn
Junior Member
792 Posts |
Posted - 17/01/2006 : 23:58:16
|
mam jedinej M2 grup taunt (protect) a ostatni A3 protoze proste asi neexistujou :( jedinej master na marketu za posledni dobu je Guardian spehere, kera ja na PIP a neni to taunt :( Pokud nekdo uvidi mastera na taunt, hned bych na to nekde prachy sehnal. |
Marwyn Zevl Aion - Mytower <Played: 9D, AoC, AO, AC, AC2, DF, D&D, EVE, EQ2, GW, HG-London, Horizons, L2, MoM, Neocron, Ryzom, SWG, TR, UO, Vanguard, WHO, WoW, ...> |
|
|
LL
New Member
297 Posts |
Posted - 18/01/2006 : 08:53:26
|
Bohužel musím s Marwem souhlasit ...
guardianí mastery prostě nejsou a pokud se někde nákej objeví, tak je na "censored".
Pokud někdo někde uvidí, lootne master taunt (krom Protecu - ten mame snad vsichni na M2) tak sup koupime. Totéř platí pro agro útoky "unforgiving strike" a "goading assault". |
|
|
Kwah
New Member
423 Posts |
Posted - 18/01/2006 : 09:24:51
|
Kwah ma Protect jenom A3 |
|
|
Dr.Krychlin
Moderator
654 Posts |
Posted - 18/01/2006 : 13:22:01
|
Kwah je guardian Master buffer |
Imaziel
|
|
|
Genagen
Junior Member
589 Posts |
Posted - 18/01/2006 : 17:01:35
|
BTW zrovna dnes Ardaje cely den vyrvava, ze prodava rescue m1. |
Genagen [EQ2]: Kerra, ShadowKnight Shadow Wind Guild Leader and RaidWiki admin |
|
|
Marwyn
Junior Member
792 Posts |
Posted - 18/01/2006 : 18:01:41
|
quote: Originally posted by Genagen
BTW zrovna dnes Ardaje cely den vyrvava, ze prodava rescue m1.
mam pocit ze rescue neni guardian taunt, ale fighter taunt, ma 3 min recast, je opravdu pouzitelnej jen vymecne a prakticky k nicemu na masteru 1, protoze se snad ani neda resistnout a rozdil v hate neni tak podstatnej jako pocet posunutych pozic, ktere jsou stejne jako u A3. Ale diky za info. |
Marwyn Zevl Aion - Mytower <Played: 9D, AoC, AO, AC, AC2, DF, D&D, EVE, EQ2, GW, HG-London, Horizons, L2, MoM, Neocron, Ryzom, SWG, TR, UO, Vanguard, WHO, WoW, ...> |
|
|
Dr.Krychlin
Moderator
654 Posts |
Posted - 18/01/2006 : 18:15:09
|
quote: Originally posted by Marwyn ma 3 min recast
Recast je 10 minut!
Jinak podstatnej IMO je, pokud ho ještě má, koupim |
Imaziel
|
|
|
Genagen
Junior Member
589 Posts |
Posted - 18/01/2006 : 23:16:51
|
IMO rescue resisti uplne normalne jako kazdy jiny kouzlo.
M1 zveda threat o 3.5k. A3 si nejsem jist. Eqidb pise ze o 2541, ale vzhledem k tomu, ze tam maji ten M1 blbe, tak nevim, jestli jim verit.
Pozice zveda oboji o 3. Recast 10mins.
Osobne jsem za tenhle master dost vdecnej, ze ho mam. |
Genagen [EQ2]: Kerra, ShadowKnight Shadow Wind Guild Leader and RaidWiki admin |
|
|
Dr.Krychlin
Moderator
654 Posts |
Posted - 18/01/2006 : 23:49:43
|
A3 +3108 Hate Jinak Resistability v popisu nemá, takže by neměl jít resistnout, ale chce to otestovat v parseru... |
Imaziel
|
|
|
Marwyn
Junior Member
792 Posts |
Posted - 19/01/2006 : 09:58:53
|
jo, 10 minut :) nevim co sem zase chlastal (nebo sem spis prepracovanej) a u rescue opravdu moc nejde o ten hate, ale o ty 4 pozice. Jinak jak rika Imaz, chce zkusit ten resist, protoze to tam opravdu a nevsiml sem si, ze by nekdy neco resistlo. |
Marwyn Zevl Aion - Mytower <Played: 9D, AoC, AO, AC, AC2, DF, D&D, EVE, EQ2, GW, HG-London, Horizons, L2, MoM, Neocron, Ryzom, SWG, TR, UO, Vanguard, WHO, WoW, ...> |
|
|
Dr.Krychlin
Moderator
654 Posts |
Posted - 19/01/2006 : 10:48:41
|
quote: Originally posted by Marwyn
jo, 10 minut :) nevim co sem zase chlastal (nebo sem spis prepracovanej) a u rescue opravdu moc nejde o ten hate, ale o ty 4 pozice.
Přeskakuje o 3
A myslím, že předběhne o 3 pozice, ale jakmile ten na 2. místě v hate listu dá další dmg, může tě defakto okamžitě předběhnout, takže když tank umře, žádný rescue ho nezachrání, protože zbytek už má třeba hate třeba 9K+ a nemá šanci se udržet na špičce hate-listu. Stejnej případ off-tank, který do té doby jel jen DMG/heal a má vybudovaný minimální agro... |
Imaziel
|
|
|
Marwyn
Junior Member
792 Posts |
Posted - 19/01/2006 : 12:17:27
|
doriti, to je tim ze sem to po sobe neprecetl a pisu na notasu v praci :P samozrejme o 3 proste myslim 3 pisu 4 jinak jasne, rescue je spis na to kdyz potrebujes zarucit aby se urvanej bastard vratil spatky na tebe. V grupe to funguje pekne i po resetu hate listu (da se to dotauntovat) ale v raidu po resetu aggra je to o nicem, pokud do nej lidi porad smazej... ono by bylo idelani, kdyby hned po urvani prestaly vsichni prazit DMG a pak to de natahnout spatky podstatne lip. Ono staci uz prekonavat aggro generovany DoTama a kdyz ti do toho porad jede kazdej max DPS, pobihas tam jak zevl protoze lidi k tobe nepridou s tim aggrem, tak ses odkazanej jen na taunt (autoattack je v 90% pripadu out of range, takze budujes opravdu jen tauntama, kerejch moc neni). |
Marwyn Zevl Aion - Mytower <Played: 9D, AoC, AO, AC, AC2, DF, D&D, EVE, EQ2, GW, HG-London, Horizons, L2, MoM, Neocron, Ryzom, SWG, TR, UO, Vanguard, WHO, WoW, ...> |
|
|
Kaz
Moderator
901 Posts |
Posted - 19/01/2006 : 13:34:29
|
No ja bych byl pro prestavky v dmg, kdo by to nedodrzoval tak warning, kdyz takhle dostane nekdo warning nekolikrat za raid tak si to pak rozmysli. Tank si to dotauntuje, lidi obnovi debufy a bude to snad lepsi... |
EQ2: Morigu <Pohodari> Fae |Conjuror| Nagafen R.I.P. Vanguard: Kazgoroth <MdK> Dark Elf |Necromancer| Gelenia EQ2: Kazgoroth <MdK> Erudite |Warlock| Runnyeye |
|
|
Topic |
|
|
|