Diskuzní klub hráčů online her
Home | Profile | Novy ucet | Active Topics | Active Polls | Members | Private Messages | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

.
 All Forums
 Připravované hry a novinky
 Mortal online
 Mortal Online
 New Topic  New Poll New Poll
 Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author  Topic Next Topic
Page: of 23

Eagle
Average Member

2225 Posts

Posted - 23/03/2010 :  17:05:57  Show Profile  Send Eagle an ICQ Message Send Eagle a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Dynty

jo,tady imperium je samozrejme plny pocitacovejch paranu co by pod 40hrubyho nevstali z postele a na krachujicim ostrove s 300k obyvatelema bere kazdej grafik a technik minimalne 150 litru.

kdyby vy ste to aspon do toho googlu napsali kua
quote:

Průměrný hrubý roční příjem (v euro)
Island 12 960 EUR
Česko 10 803 EUR
http://www.sfinance.cz/zpravy/finance/230054-oecd-kde-je-prumerna-mzda-nejvyssi-/


euro za 25, 12 960*25-324000
324000/12-27 000 mesicne na islandu prumerna mzda.
150 litru mesicne ma v CCP mozna tak majitel.

pokud je na islandu o 20% vetsi prumerna mzda tak bych tam hru pod 50k cistyho programovat nesel :)

UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
Go to Top of Page

Jace
Average Member

xcom

1183 Posts

Posted - 23/03/2010 :  20:27:05  Show Profile Send Jace a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Dynty

jo,tady imperium je samozrejme plny pocitacovejch paranu co by pod 40hrubyho nevstali z postele a na krachujicim ostrove s 300k obyvatelema bere kazdej grafik a technik minimalne 150 litru.


Mozna te to prekvapi, ale ne kazdej ma zakladni skolu a dostava penize od maminky.

MMOs failed.
Go to Top of Page

Shatteren
Senior Member

BLITZ UNION avatar

2728 Posts

Posted - 23/03/2010 :  22:34:04  Show Profile  Visit Shatteren's Homepage Send Shatteren a Private Message  Reply with Quote
Mohl byste nekdo summonout Rahmana ? Rad bych si precetl odbornou uvahu na dane tema. (no joke)

REVOLUTION
https://www.blitzunion.com/video


Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4305 Posts

Posted - 24/03/2010 :  11:32:38  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
Odborna uvaha nebude, nicmene:

V tehle branzi vetsinou pracuji lidi, kteri to opravdu delat chteji a zkousnou i vseobecne horsi podminky. Pred nejakymi osmi lety jsem nastupoval za nejakych 25k hrubeho (presne si to napamatuju) jako full-time C++ developer. Jako hlavni programator o dva roky pozdeji jsem pochopitelne bral trochu vic. Nikdy jsem nemel pocit, ze by plat nejak neodpovidal (tedy krome neprijemnych obdobi kdy nebylo z ceho ho vyplacet), protoze ta prace sama o sobe to bohate vyvazovala.

O dalsi 2 roky pozdeji jsem mimo jine zkousel appliaction u Illusion Softworks, tam mi nabidli nastupak nejakych 35k hrubeho, jestli si dobre vzpominam. Samozrejme s ohledem na 4 roky praxe. Nicmene Illusioni uz tehdy byli spis business-driven firma nez fun-and-interest-driven firma, takze se dalo cekat, ze platy budou trochu bliz obecnemu prumeru v IT.

Momentalne uz tak 4-5 let nemam prehled, takze na to musite otravovat nekoho jineho (treba Shemiho ;-)).


Ad naklady zamestnavatele: Vychazi to zhruba tak, ze naklady zamestnavatele jsou zhruba dvojnasobek ciste mzdy. Tj u hrubeho platu 35k to odhaduju tak na 45-50k.

Zadne dalsi vedlejsi naklady prakticky nejsou. Krome toho tohle jsou platy programatoru, grafici a designeri asi budou mit trochu min, sefove tymu trochu vic, manazer nebo sef firmy (pokud se jede na business) imho pod 100k nepujde - ale to je ciste muj odhad.

V prumeru to ale urcite zhruba vychazet bude. Takze pokud mate vyvojarsky tym s rekneme 50 zamestnanci (to by na MMO snad i mohlo stacit), tak mesicni naklady firmy budou nejakych 2500000 Kc plus nejake fixni naklady (najem, hardware), do 3m se to urcite vleze. A to bych bral jako horni odhad (spis to bude min).
Go to Top of Page

Dynty
New Member

Dynty2

310 Posts

Posted - 24/03/2010 :  11:43:41  Show Profile Send Dynty a Private Message  Reply with Quote

oni tam nebudou jenom programatori zejo:) a ikdyby tam bylo 150 programatoru a kazdej z nich bral 50tisic mesicne tak jsou porad desitky milionu v plusu kazdej mesic.

ono jak pise havran u eve je to pres 300 000,ne 200tisic a 300 tisic platicich jim dava asi 115 milionu mesicne.

Ale ja tu nechtel resit s dementnim Jacem kapesny od maminky,chtel jsem tim rict ze tohle:
quote:
"bohatý" team taky musí udělat hru s "bohatou" návratností a to žádný snadbox jen tak nedokáže. CCP a slavný sandbox EVE jsou něco jako George Lucas, jedou si svoji nezávislou hru s 45k online hračema a 200k? max. subscritonama. Pro ten jejich život na Islandu a splácení Islandského dluhu jim to asi stačí :) Akorát že ten Lucas je mnohem uspěsnější.



je divny psat o firme s obratem 1,3 miliardy rocne,ty prachy fakt stacej leckomu,nejen na islandu.
95% placenejch MMO nema 300k predplatitelu,jedna sanboxova hra tak je v top 5 MMO a kecz o tom ze kdyz padne MO,padne i sandbox,nebo ze se takovy hry nevyplacej,jsou uplne mimo.

www.boiians.cz

Edited by - Dynty on 24/03/2010 11:46:46
Go to Top of Page

terawatt
Junior Member

Hoax2

899 Posts

Posted - 27/03/2010 :  02:49:00  Show Profile  Send terawatt an ICQ Message Send terawatt a Private Message  Reply with Quote
Zajímavý offtopik, připomněl mi jednu úvahu na téma 'Výhody vs. nevýhody OOP" Největší nevýhoda OOP je právě implicitní prostředí, na které je vázané. Jednoduše, řekneme li si o banán, dostaneme gorilu, s banánem i s celou džunglí"'.:)


Takže, je-li pro investora ekonomicky výhodnější inteligentní člověk, nebo školená gorila, rozhodnou logicky až další generace šimpanzů

I've survived Chernobyl, Y2K, Bird flu, Mad cow disease, 9/11, Swine flu, 21/12/2012, ebola outbreak 2014,.. NIBIRU BRING IT ON.


Go to Top of Page

Jace
Average Member

xcom

1183 Posts

Posted - 30/03/2010 :  16:32:17  Show Profile Send Jace a Private Message  Reply with Quote
Opet odlozeno a opet minimalne o mesic.

MMOs failed.
Go to Top of Page

Isac
Moderator

Mr. Orange

2433 Posts

Posted - 30/03/2010 :  16:56:26  Show Profile  Visit Isac's Homepage  Send Isac an ICQ Message Send Isac a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Jace

Opet odlozeno a opet minimalne o mesic.



No v září jsem odhadoval rok do releasu, a nakonec asi nebudu moc daleko od pravdy :)

Go to Top of Page

Mandorallen
Moderator

1212 Posts

Posted - 29/04/2010 :  11:43:59  Show Profile  Send Mandorallen an ICQ Message Send Mandorallen a Private Message  Reply with Quote
Vcera sem si zkusil mortala. Byl sem pripravenej fakt na hodne velkej fail, ale mortal me dokazal prekvapit.

"Hral" sem to asi jen hodinu. Spis sem teda jen pobihal po mape. Videl jsem warpujici prasata, ktery nejdou zabit. Zguardoval sem nakyho nahyho griefera kterej me porad opruzoval, nejspis si trenoval staty. Pak sem bezel trosku po okoli, ktery bylo naprosto pusty.

Graficky to vypada hrozne. Darkfall kterej je graficky velmi slabej mi prijde asi tak 100x hezci. Pri pohybu mysi se rozmazava celej obraz takze se uplne ztracim a dela se mi z toho spatne. Za tu hodinu se mi to jednou kouslo, dvakrat me to disconectlo a pak to vypadalo ze snad spadly servery.

Videl sem uz hodne betatestu, ale tenhle je fakt nejhorsi. Neprijde mi, ze by ta hra mela byt vydana za mesic. Kdyby rekli za 2-3 roky tak jim mozna uverim. V te hre absolutne nic neni. Chybi i zkurveny popisky ke skillum, charum apod. Dam tomu chvili sanci a uvidim jestli tam neco je. PvE co sem se docetl tam zatim zadny neni. Opravdu nechapu co chteji vydavat :D.

Velika skoda, zrovna sem si rikal ze bych to i zkusil a dost se na to tesil. Byl sem pripravenej na plno bugu, plno chybejicich veci apod. To ze v te hre neni prakticky vubec nic a to co tam nahodou je je zabugovany, zkurveny a o hovne sem ale vazne necekal.

Naprosta silenost. Nechapu jak to lidi muzou vubec hrat...lol

DF - Gorf Ash - Reservoir Dogs
Go to Top of Page

terawatt
Junior Member

Hoax2

899 Posts

Posted - 29/04/2010 :  12:26:32  Show Profile  Send terawatt an ICQ Message Send terawatt a Private Message  Reply with Quote
Mortal on line:




I've survived Chernobyl, Y2K, Bird flu, Mad cow disease, 9/11, Swine flu, 21/12/2012, ebola outbreak 2014,.. NIBIRU BRING IT ON.


Go to Top of Page

Isac
Moderator

Mr. Orange

2433 Posts

Posted - 29/04/2010 :  13:09:53  Show Profile  Visit Isac's Homepage  Send Isac an ICQ Message Send Isac a Private Message  Reply with Quote
tady je krásně vidět, jak je všechno relativní

člověk si kolikrát klepe u Darkfallu na čelo, ale pak se stačí podívat na Mortal a má zase radost, že hraje právě ten Darkfall :]
Go to Top of Page

Jace
Average Member

xcom

1183 Posts

Posted - 29/04/2010 :  13:13:00  Show Profile Send Jace a Private Message  Reply with Quote
Z blata do louze nebo jak se to rika?

MMOs failed.
Go to Top of Page

Jace
Average Member

xcom

1183 Posts

Posted - 30/04/2010 :  20:05:30  Show Profile Send Jace a Private Message  Reply with Quote
Odlozeno o dalsich... no to uz je na kazdym z vas, co si dosadi.

http://www.mortalonline.com/forums/41314-april-build-release-update.html#post846478

Tentokrat udajne nebojacny MO dev team zastavil vulkan, ktery jim patrne cely mesic blokoval let do USA, takze se nemohli spojit s partnery z EPICu a odstranit lag desync.

Jako MMO vyvojari se neuchyti, ale treba by je mohl zamestnat Jyri pro jeho predvolebni kampan.

MMOs failed.
Go to Top of Page

Mandorallen
Moderator

1212 Posts

Posted - 03/05/2010 :  16:35:16  Show Profile  Send Mandorallen an ICQ Message Send Mandorallen a Private Message  Reply with Quote
No jako po cca 20ti hodinach cisteho casu ve hre musim rict ze tahle hra neni absolutne pripravena na release.

Uplne sem se zhrozil, kdyz jsem zjistil jak je ten svet malej. Jediny proc na nekoho muze pusobit velkej muze byt snad jen to ze je uplne prazdnej.

Kdyz odectu 6 spawnu, vlku, prasat, nakejch orku a gazel co sem za tech 20 hodin mel tu cest potkat tak jsou tam uz jen naci kralici, par stromu a sutru pohazenejch po okoli. Jak sem si exploring v kazde hre uzival a v DF jeste dnes zavitam na uzasna mista, kde sem snad jeste nikdy nebyl a divim se ze za kopcem korem kteryho sem jel tisickrat je hezky udoli s hradem. Tak v MO nic. Tu sem jen bezel, paratko zastrceny pod klavesou W a sem tam sem dosel poupravit smer kterym sem bezel.

Boj. Archery je vcelku dost nepodarenej joke. Jako chapu ze se skillem 30 asi nemuzu cekat zadny zazraky, ale vystrelit sip do dalky 10 metru je fakt extrem. Dal bych ty sipy snad i hazel. Meele boj jsem nejak nepochopil. Prijde mi ze se tam moc neda vyuzit to blokovani apod. Moc me to nenadchlo, ale verim ze by se v tom daly najit nejaky vychytavky a prostor pro vyuziti skillu hrace. K magii jsem se nedostal.

Grafika je naprosto otresna. Celkove to na me pusobi jako L2 mozna i hur. Naprosto neuveritelne amatersky vypada krajina, kopce, ruzny hrbolky apod. Kam se hnu vidim hranice ruznejch objektu a textur. To jak se obraz rozmazava pri pokusu se rychleji otocit raci ani komentovat nebudu. Svetla a stiny, naprosta katastrofa. Pri probihani lokaci mi po monitoru ruzne blikaji nektery textury jako by byly osviceny, pritom textury hned vedle jsou zase ve stinu. Proste silenost. Nejsem nijak haklivej na grafiku. Vlastne snesu fakt velkej shit, co ale nesnesu je odflaknuta grafika. Klidne at to nema stiny zadny, je to v rozliseni 640x480, ale at to vypada trosku realisticky. Ne jako zmet ruznych blikajicich textur.

Hudba a zvuky. Hudba hezka, skoda ze jen jeden 30ti sekundovej uryvek porad dokola. Nastesti se rozehraje jen obcas takze se Vam za tech 20 hodin hry nestihne moc ohrat. Zvuky jsou vcelku tragicky a pripadal sem si jak kdybych mel jeste pc speaker.

Celkove UI. Katastrofa, katastrofa. Zlaty DF, ktery je uz sam o sobe dost extrem. MO je naprosto krizovy.

Navic ve hre chybi popisky absolutne ke vsemu, takze cerpate moudra na MOwiky aby ste vubec mohli neco delat. Udelat char je temer nemozny aniz by ste si prvni vytvorili naslepo a az po nekolika hodinach hry zjistili jak zhruba jste si ho meli nastavit aby plnil vase ocekavani. Zjistit jak co craftit je ze hry prakticky nemozny, proste musite nastudovat z wiky a fora co a jak se naucit, kde a co pouzit.

Takze warpujici mobove, hraci a vubec vsechno bych nevidel jako hlavni problem MO. Opravdu jsem se snazil to prekousnout a hrat. Vubec me to nebavilo, ale i presto jsem stale dal a dal hral. Vazne sem chtel videt ze aspon neco je na MO zabavne. Bohuzel, moje nervy na tohle fakt nemaji. Skoncil sem ted kdesi uprostred skal kam sem asi hodinu bezel pri prozkoumavani okoli. Za celou dobu sem potkal 4 vlky, 3 prasata a dva typky na konich co kolem me neuveritelnou rychlosti prolagovali (rychlost mountu se mi zda trosku prehnana jinak). Na cestu zpet uz proste nemam a zakladat si v poradi uz 4 char opravdu nehodlam.

MO budu urcite dal sledovat, protoze verim, ze by to jednou mohla byt perfektni hra. Cesta je ale jeste dlouha a jejich mesic pro me znamena minimalne rok az dva. I kdyby ta hra nakrasno zejtra vysla a tloukli se do prsou ze desync uz neni problem, tak me tam nedostanou. Jestli ta hra vyjde driv jak za pul roku tak tenhle projekt skoncil imo...

DF - Gorf Ash - Reservoir Dogs

Edited by - Mandorallen on 03/05/2010 16:35:42
Go to Top of Page

Zarel
New Member

303 Posts

Posted - 03/05/2010 :  16:55:41  Show Profile Send Zarel a Private Message  Reply with Quote
Mandorallen necetl sjem to cele na to jsem moc pohodlnej :)
Ale neni to nahodou tak,že svet na kterem hrajete je vytvořen pouze pro betu na oskoušení?
Nevím kdy se co změnilo ale začínalo to tak "přestal jsem to sledovat to se přiznam".
Go to Top of Page

Mandorallen
Moderator

1212 Posts

Posted - 03/05/2010 :  17:41:56  Show Profile  Send Mandorallen an ICQ Message Send Mandorallen a Private Message  Reply with Quote
No jako v par betach uz jsem byl a tahle je bezdebat ta nejhorsi.Nevim, jako snad jo, protoze tohle na me pusobilo spis ve stavu alfy, pripadne toho co je jeste pred ni.

Jestli uz maj v zaloze hru, odladenou, bez grafickech bugu, desyncu, mapou osazenou mobama, popisky u vseho a vubec 90ti procent veci, ktery tam nejsou a dost tam chybi tak pak ok. Jen nechapu proc do tohole potom pousti lidi aby testovai neco co vlastne ani dost dobre testovat nejde a 99,9999999% znechucene odchazi po prvnich par minutach. Ti co maj hodne silnej zaludek to zapichnou po par hodinach a ti co nevi co s casem po tydnu. Ti co to hrajou v tomhle stavu jsou zrali na lecebnu...

Behat 5 minut za warpujici srnkou zabava neni. Stat za ni a mlatit do ni a pritom videt ze ona me jakoze trkne hlavou pritom ke me stoji prdeli bych jeste prekous, ale to ze kolikrat mlatis levitujici srnku, ktera najednou raketovou rychlosti odsliduje o 100 metru dal to mi taky hlava nebere.

Bud at tu betu raci zavrou, takhle si totiz serou do vlastniho hnizda. Osobne do toho po releasu nejdu. Kdyby me do te bety nepustili, tak to nejspis koupim a pak to vyhodim z vokna, takhle vim ze bud raci nikdy nebo nejdriv za 2 roky zacnu zvazovat esi to zkusit a jen po tom co si zkusim trial. Kdyz trial nebude tak do toho urcite nejdu, protoze to co sem videl je naprosto neuveritelny.

DF - Gorf Ash - Reservoir Dogs

Edited by - Mandorallen on 03/05/2010 17:42:35
Go to Top of Page

Jace
Average Member

xcom

1183 Posts

Posted - 03/05/2010 :  17:47:32  Show Profile Send Jace a Private Message  Reply with Quote
Jezis dyk je to parta typku, co prave vylezli ze skole a chtej si splnit sen a zaroven u toho vydelat cash. Nic jinyho, nez co vidite ted v ty radoby bete, neexistuje.

MMOs failed.
Go to Top of Page

Isac
Moderator

Mr. Orange

2433 Posts

Posted - 03/05/2010 :  17:53:08  Show Profile  Visit Isac's Homepage  Send Isac an ICQ Message Send Isac a Private Message  Reply with Quote
Kdo by si před rokem řekl, že někdo překoná release Darkfallu.

Volcano FTW ! :] Od těch by se i Tasos mohl učit.

Já to teda "hrál" v září a dojmy jsem měl stejný jak Gorf. Přišlo mi to, jak kdyby si někdo stáhnul Unreal Engine, udělal tam nějakou rádoby fantasy mapu, pustil to doma v obýváku a pak poslal pár kámošům link, jakou cool věc to udělal ;] Prakticky to stejný jako http://www.immortal-world.net/ , akorát v lepším balení a s náběhem na provaření pár milionů euro :]
Go to Top of Page

Mandorallen
Moderator

1212 Posts

Posted - 04/05/2010 :  08:34:04  Show Profile  Send Mandorallen an ICQ Message Send Mandorallen a Private Message  Reply with Quote
Nadruhou stranu jim zase nemuzu uprit to, ze napad maji dobrej. Kdyby se jim nekdy podarilo tu hru dotahnout tak aby se to dalo hrat a byla tam aspon polovicka veci co planujou. Nebyli tam ty graficky orgie vsech moznejch bugu a vse co je v pohybu newarpovalo tak by to byla dobra hra. Prostredi, chary a modely postav se mi treba dost libi. Crafting je taky vcelku dost zajmavej, ten svet je ale silena bida.

DF - Gorf Ash - Reservoir Dogs
Go to Top of Page

Milan
Junior Member

777 Posts

Posted - 04/05/2010 :  12:21:12  Show Profile Send Milan a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Jace

Jezis dyk je to parta typku, co prave vylezli ze skole a chtej si splnit sen a zaroven u toho vydelat cash. Nic jinyho, nez co vidite ted v ty radoby bete, neexistuje.


To mluviš o Bilovi a jeho Microsoftu, že jo?
Jinak podle meho je to prázdné hlavně kvuli tomu warpingu. Jelikož to laguje, tak tam nechali jen ty nejnutnější NPC. Zbytek zatim smazli. Stejne mi to přijde v DF. Některé lokace jsou tak napadite, že určitě byli dělané pro nějaké moby. Ale oni jsou přitom prázdné ani v okoli nic není. Podle mého také pročistovali množství spawnu kvuli lagum.

Edited by - Milan on 04/05/2010 12:25:38
Go to Top of Page

Dark Doomer
New Member

390 Posts

Posted - 04/05/2010 :  12:37:29  Show Profile  Send Dark Doomer an ICQ Message Send Dark Doomer a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Mandorallen

Nadruhou stranu jim zase nemuzu uprit to, ze napad maji dobrej. Kdyby se jim nekdy podarilo tu hru dotahnout tak aby se to dalo hrat a byla tam aspon polovicka veci co planujou. Nebyli tam ty graficky orgie vsech moznejch bugu a vse co je v pohybu newarpovalo tak by to byla dobra hra. Prostredi, chary a modely postav se mi treba dost libi. Crafting je taky vcelku dost zajmavej, ten svet je ale silena bida.


Napad na MMO mit "dobrej" bohuzel je asi tak 1% prace a realizovat ho, to je tech zbyvajicich 99%. Programovat MMO je nejnarocnejsi cinnost z celeho oboru herniho vyvoje, proto to nechce zacinat listem featur, co vsechno by bylo cool a udelalo unikatni hru, ale spis analyzou, na co jeste mame sily a co je realne. Vypada to, ze tihle hosi jsou jak ze zanikleho fora ceske-hry.cz, kde kazdou chvili prisel nekdo s

"kuci mam super napad na novou MMO! Zaklad bude jako WoW a [nahodna_jina_hra], ale nebude to tak maly a omezeny! Udelame vetsi svet, vic questu...jo a vic povolani a vic skillu! Grupy budou po 100 lidech klidne a [...] a jeste [...] " [pak staci prejit jen k dovetku, ktery nikdy nezklamal] "no v soucasny dobe hledam tym kterej mi to pomuze udelat, potreboval byl programatory, grafiky, animatory, zvukare a skriptery! Designera a project leadera uz mame, to jsem ja."


Kazdopadne diky Mandorallene za zabavne cteni, drzim klukum palce aby se o jejich epic failu zaclo psat i v ucebnicich herniho vyvoje pro dalsi generaci.

I'm a warrior. This was the nearest war.

Yourmom Darkfall map
Go to Top of Page

MooN
Starting Member

58 Posts

Posted - 14/05/2010 :  23:18:39  Show Profile Send MooN a Private Message  Reply with Quote
"Mortal Online goes live on the 9th of June"

Nedaj si prostě pokoj

Now FullTiltPoker.com
Future ???
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4305 Posts

Posted - 24/05/2010 :  12:45:21  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Dark Doomer

Programovat MMO je nejnarocnejsi cinnost z celeho oboru herniho vyvoje, proto to nechce zacinat listem featur, co vsechno by bylo cool a udelalo unikatni hru, ale spis analyzou, na co jeste mame sily a co je realne.



S timhle tak uplne nesouhlasim.

Ano v ramci programovani hry jsou oblasti, ktere jsou z programatorskeho hlediska hodne narocne (tedy spis z hlediska navrhu algoritmu, apod.), napriklad graficky engine, pathfinding egine, sitove komunikacni protokoly, atp.

Oproti tomu programovani hernich featur, jako je napriklad system boje, skillu, crafting a cokoliv podobneho je z programatorskeho hlediska relativne trivialni (jedine co to muze zkomplikovat je volba nejakeho vhodneho databazoveho stroje, nebo implementace neceho vlastniho), je to temer mechanicka cinnost.

Naproti tomu herni design je na tom presne obracene. Je celkem snadne rict, ze budeme mit svet bez zonovani (ale neni az tak snadne to naprogramovat). Je snadne naprogramovat skilly, ale neni az tak snadne vymyslet je, aby davaly smysl, byly zabavne, aby herni mechaniky dobre scalovaly a nerozjizdelo se to s kazdym patchem jak ve wowku, atd.

Jinak neco jako super napad, ktery by sel napsat jednou vetou imho moc neexistuje (co se tyce mmo). Mistrovsky design znamena promyslet tisice provazanych pravidel a mechanismu, vyladit cisla a spoustu dalsich veci. Zakladem muze teoreticky byt nekolik desitek dobrych napadu, ale ani to samo o sobe nestaci.
Go to Top of Page

Isac
Moderator

Mr. Orange

2433 Posts

Posted - 24/05/2010 :  14:37:47  Show Profile  Visit Isac's Homepage  Send Isac an ICQ Message Send Isac a Private Message  Reply with Quote
No co si budeme povídat, je to prostě náročný všechno

Já vidím největší úskalí v tom, že ikdyž člověk udělá 997/1000 věcí dobře (ať už systémově nebo technicky), tak na těch 3 věcech si může vylámat neskutečně zuby a hráče už nikdy zpátky nedostane. Většina MMO je nastavená na nějakej počet lidí a když tam nejsou, tak odejdou i ty ostatní a restart už se nemusí nikdy povést.
Go to Top of Page

Jace
Average Member

xcom

1183 Posts

Posted - 24/05/2010 :  17:31:52  Show Profile Send Jace a Private Message  Reply with Quote
Podle me novodoby MMO na uspechu trivialnich mechanismu vubec nestoji. Lidem je imo jedno, jestli crafting dava smysl, v questech jsou bugy nebo maji merchanti prehazeny popisky u zbozi.
Problem je v tom, ze vsechny ty hry jsou silene staticky od souboje pocinaje po nejaky menici se svet konce.

Kdybych mel jmenovat nejhorsi neduhy novych titulu, tak to jsou: spatnej netcode, statickej a nudnej combat system a nekvalitni animace (SW:ToR v tomhle ted asi prevezme stafetu). Vsechno ostatni je jen priloha.

A pak chybi vyvoj postavy a to uplne vsude. Vsechny MMORPG vyvoj shrnuli do zkratek jako STR, DEX a na ten pravej vyvoj, po kterym RPGckar touzi, nikde. Nejaka hra, ktera by pestovala charakter a na zaklade toho se odvijela cisla, by nebyla na skodu.

MMOs failed.

Edited by - Jace on 24/05/2010 17:34:31
Go to Top of Page
Page: of 23  Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  New Poll New Poll
 Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Diskuzní klub hráčů online her © © 2000 CzechHeroes Go To Top Of Page
This page was generated in 0,25 seconds. on eygor Snitz Forums 2000