Author |
Topic |
Brum
New Member
247 Posts |
Posted - 14/02/2005 : 14:10:41
|
jo, nejak rozdeleny by to melo byt, ale sam byhc spis ocenil, kdyby neco udelali s tou neuveritelnou zavislosti na healerech... grupa bez healera je neuveritelne slaba ve srovnani s jakoukoliv jinou skupinou s nejakym lecitelem.
tohle jsi myslel jenom jako vtip, ze jo? Mas svoje nazory a ja je respektuju at jsou jakekoliv. ale tohle je ta nejvetsi blbost co jsem kdy cetl od doby co umim cist o vsech hrach co jsem kdy hral, nebo o nich jenom slysel .... |
|
|
Kurik
Average Member
1444 Posts |
Posted - 14/02/2005 : 14:12:38
|
quote: Originally posted by Brum BARVY MODELU No ja osobne jsem pro jednoduchy realny barvy. Pro mece bez zbytecne zdobenych jilcu. Mam rad ranny stredovek. Nicmene co bych uvital je vic modelu textur, spise nez barev. Jinak ja jsem vymenil rukavice 4x za posledni 2 levely, a vsechny mely dost odlisny vyhled. O co jde je hlavne asi BP. Jinak ja jdu do statsu a pak az do vzhledu, coz asi neni prekvapeni . Ale jsem rad, kdyz mec nebo armor co si koupim na trhu dobre vypada, to zase jo. Barvy by klidne mohli pridat jako volitelny prvek, ale truchu me desi fosforovz tanci a ruzovy priesti jak to bylo v EQ1 . No ja sem stejne jako warden furt v nejaky illusion forme, takze, to jde trochu mimo me. K tomu vrkoci.... supr napad ale hooodne tezky na implementaci do hry. Radsi bych ho vynechal, nebo SOE zase neco spis posere s texturama. Jinak vrkoc nevzniknul pro paradu ale pro snadsi urceni prislusnosti k rodu/vetvi/panovi. Az o dost pozdeji se z toho stala moda, ale i tak byla transparentost k rodu hlavnim duvodem. Coz se dost podoba guildovnimu obleceni treba z CoH a ja bych to uvital. Ale uprimne me to moc netrapi, jsou jinz veci, ktery bych ja osobne zmenil/pridal driv
vsak jsem psal, ze by mely byt dostupne pouze barvy realne pouzivane ve stredoveku. kdyz ne varkoc, tka plast.. ale chapu, uz ted je cloth simulation trochu problem, viz prilepena roba na ocasu Iksaru, stejne to bylo v horizons.
co se tyka historie varkocu, tak uplne puvodne byly pouzivany kvuli ochrane pred zarem na krizackych vypravach, potom k heraldickym ucelum a postupne z toho byla moda. wothanburg je docela dobry zdroj infa v cestine, nejlepsi je al evlastni zkusenost s histroickym sermem a vyrobou kostymu :) |
|
|
Kurik
Average Member
1444 Posts |
Posted - 14/02/2005 : 14:15:05
|
quote: Originally posted by Brum tohle jsi myslel jenom jako vtip, ze jo? Mas svoje nazory a ja je respektuju at jsou jakekoliv. ale tohle je ta nejvetsi blbost co jsem kdy cetl od doby co umim cist o vsech hrach co jsem kdy hral, nebo o nich jenom slysel ....
no vidis, a ja si myslim, ze groupovat by se melo dat nezavisle na archetypech tedy, ze by nemel byt tak velky rozdil mezi "idealnimů slozenim skupiny a nahodnym. je mi jedno, jestli to vnimas jako blbost nebo utopii, mne se proste nelibi, kdyz ve hre "musim" nejen schanet grupu kvuli lepsimu xp a sanci na loot, ale jeste musim sehnat "spravnou" grupu. EQ2 je v tomhle proste dost restriktivni. |
|
|
Genagen
Junior Member
589 Posts |
Posted - 14/02/2005 : 14:15:41
|
Uvidime co na to taunteri CO by. Vi ze je to chyba toho dps.
Pokud tank hraje spravne a dps mu sebere aggro, tak je to chyba toho dps, ze hraje blbe. To je vse. |
Genagen [EQ2]: Kerra, ShadowKnight Shadow Wind Guild Leader and RaidWiki admin |
|
|
Pertha
Moderator
7950 Posts |
Posted - 14/02/2005 : 14:17:59
|
co mam ja zkusennosti s mym dmg parserem :) jsem ~37 assassin vsechny spelly mam adept1 a vyssi , mam nejlepsi zbrane co jsou pro muj lvl k sehnani , krom rare pristine craftu, ten nemam mam jen rare drop
wizard na mym levelu dava do single group moba cca o ctvrtinu mensi dmg do grupy mobu 3 a vic dava stejnou a vyssi o naky drobny bruiser dava do single group moba cca o tretinu dmg vic nez ja do grupy tri moby a vic dvojnasobek dmg co ja jinak guardian dava cca polovinu myho dmg bez ohledu na cil
takze rozhodne si wizard zaslouzi dmg o neco zvednout |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
|
|
Khaot
Average Member
1947 Posts |
Posted - 14/02/2005 : 14:22:33
|
quote: Originally posted by Kurik ja nevim, jak je to na levelech 25+ ale co jsme zaitm byl v grupach, tak i kdyz jsme byli treba ctyri, pet, tak bez lecitele to bylo mnohem tezsi, vyrazne mene efektivni nez ve trech kde jeden tankoval, dalsi lecil (moje groggy) a treti nukoval (a to ten treti byl summoner/conjurer).
nerikam, ze chci zrusit lecitele, jen me zarazi ten velky rozdil v efektivite grupy bez a s lecitelem, ja byhc jim ty healy malinko zkrouhnul :) s groggy jsme na lvl 20 usoloval lvl 24 potvoru v TS jen tak, ze jsme na sobe mel buffy a heal over time a toho smejda jsem ustipal dotem a holi. kdyz neoc podobneho zkusil nekdo jinej, tak sem ho ozivoval
Nevim, jestli resit solo moby nebo group moby (a jeste jestli ^ nebo ^^). Ale pokud se podivam na to rozmezi, tak to je o 4 lvl vyse, myslim, ze to byl CERVENY mob. Dle pravidel je pousteni se do boje s takovymto mobem velice nebezpecne (mas to tam i napsane, jak pro debily). Idealni je bojovat s mobem na stejnem lvl, pripadne zelenem mobu (o 3-5 lvl niz). U group mobu (^^) plati stejne pravidlo, jen se bere prumerny lvl grupy. Taktez u extremnich stretu (coz o 4 lvl vyse na lvl 20 urcite je) vyznamnym zpusobem rozhoduje vybava. Ano, ta vybava, kterou ty odmitas. Pokud odmitas respektovat tato pravidla, je to pouze a jen tvuj problem. A bude lepsi, pokud to napises do recenze nejakeho vskutku respektovaneho casopisu/webu o hrach (a MMO hlavne). Myslim, ze jsme se ti to tu pokouseli vysvetlit jiz nekolikrat, jak vidim, marne |
|
|
Atronach
Moderator
2069 Posts |
Posted - 14/02/2005 : 14:27:35
|
quote: Originally posted by Brum Vcera sem s pickup grupou delal Hirophants Crook Hritage a Scout mel DPS parser.
Myslis ze je sance splasit jmeno toho Scouta ze by poslal nejakou podrobnejsi statistiku? Moc by me to zajimalo.
|
WOW: Kasicka, Druid, [Ceska Legie]. Moonglade TESO: Kasicka, Templar, [Ceska Legie, MdK], EU Rift: Kasicka, Cleric, [Ceska legie], Gelidra EQ2: Kasicka, Inquizitor, [Ceska legie], Splitpaw AoC: Casea, Necro, [Legie], Dagon Lotro: Casea, Minstrel, [Myth], Snow Vanguard [R.I.P.]: Attronach, High Elf Psionist, [MdK]
|
|
|
Kurik
Average Member
1444 Posts |
Posted - 14/02/2005 : 14:31:44
|
quote: Originally posted by Khaot Nevim, jestli resit solo moby nebo group moby (a jeste jestli ^ nebo ^^). Ale pokud se podivam na to rozmezi, tak to je o 4 lvl vyse, myslim, ze to byl CERVENY mob. Dle pravidel je pousteni se do boje s takovymto mobem velice nebezpecne (mas to tam i napsane, jak pro debily). Idealni je bojovat s mobem na stejnem lvl, pripadne zelenem mobu (o 3-5 lvl niz). U group mobu (^^) plati stejne pravidlo, jen se bere prumerny lvl grupy. Taktez u extremnich stretu (coz o 4 lvl vyse na lvl 20 urcite je) vyznamnym zpusobem rozhoduje vybava. Ano, ta vybava, kterou ty odmitas. Pokud odmitas respektovat tato pravidla, je to pouze a jen tvuj problem. A bude lepsi, pokud to napises do recenze nejakeho vskutku respektovaneho casopisu/webu o hrach (a MMO hlavne). Myslim, ze jsme se ti to tu pokouseli vysvetlit jiz nekolikrat, jak vidim, marne
nechapu ted, co resis? ten mnou popsany pripad, kdy se projevuje sila healera? mas pravdu, ze bez adeptu na healech byhc to nedal, ale mel jsme je, nebyl problem je tehdy koupit na brokerovi za cenu kolem 20s. ten paladin mel taky nejaky adepty a rozhodne mel lepsi zbroj nez ja s groggy.
co se tyka pravidel dane hry.. muzou a nemuseji mi vyhovovat. s recenzovani mmorpg to ma stezky, EQ2 jsem venoval vic nez dost casu, je jasne, ze tu hru neznam tka dobre jako nekdo, kdo hral x let EQ1 a ted hraje nekolik hodin dene uz tri mesice EQ2. Psani recenzi ma zas svoje pravidla, ktere odmitas akceptovat ty... |
|
|
Pertha
Moderator
7950 Posts |
Posted - 14/02/2005 : 14:43:17
|
quote: Originally posted by Kurik
Psani recenzi ma zas svoje pravidla, ktere odmitas akceptovat ty...
ano , ale ty taky ne, akorat Khaot to ani nedela |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
|
|
Brum
New Member
247 Posts |
Posted - 14/02/2005 : 14:48:28
|
Myslis ze je sance splasit jmeno toho Scouta ze by poslal nejakou podrobnejsi statistiku? Moc by me to zajimalo.
Byla to pickup grupa, tudiz si nejsem jisty jmenem. Ale zacinalo urcite na Draak.... Mozna Draakson, ale nejsem si jistej. Jinak je na Splitpaw. Tyhle parsery uy jsem videl uz i na RE ale ....
jinak rozsah ty dps byl asi takovydle: magove a scout nesli pod 3000 guardian mel rozsah 800 - 2000 ja jako warden sem mel 600 - 1800 (za sebe muzu rict ze to zaviselo na tom jestli lecim nebo jenom nukuju)
PS dps je spatny vyraz, spis dmg output sem mel napsat templar obcas prekrocil 1000 (on ale vetsinou lecil) |
Edited by - Brum on 14/02/2005 14:58:56 |
|
|
Brum
New Member
247 Posts |
Posted - 14/02/2005 : 14:52:14
|
Jinak Kuriku .. ta nezavislost na classech by byla podle me chyba. To co dela MMORPG tak zajimavou je krome komunikace i spoluprace mezi rozlisnymi druhy avataru, kde nekdo umi to a ten druhy zase neco jinyho a dohromady to je super. Ale myslenka univerzalniho classu /at uz jich bude ve hre vic pod ruznymi jmeny/ , se mi zda dost nestastna. |
Edited by - Brum on 14/02/2005 15:11:17 |
|
|
Atronach
Moderator
2069 Posts |
Posted - 14/02/2005 : 15:06:09
|
quote: Originally posted by Brum Ale zacinalo urcite na Draak.... Mozna Draakson, ale nejsem si jistej. Jinak je na Splitpaw. Tyhle parsery uy jsem videl uz i na RE
Dik, uz ho mam - Draakard. Me nejde o parser ale o tu konkretni statistiku. Zkusim ho odlapit :)
|
WOW: Kasicka, Druid, [Ceska Legie]. Moonglade TESO: Kasicka, Templar, [Ceska Legie, MdK], EU Rift: Kasicka, Cleric, [Ceska legie], Gelidra EQ2: Kasicka, Inquizitor, [Ceska legie], Splitpaw AoC: Casea, Necro, [Legie], Dagon Lotro: Casea, Minstrel, [Myth], Snow Vanguard [R.I.P.]: Attronach, High Elf Psionist, [MdK]
|
|
|
Brum
New Member
247 Posts |
Posted - 14/02/2005 : 15:10:16
|
jo to bude on hehe. np. |
|
|
Kurik
Average Member
1444 Posts |
Posted - 14/02/2005 : 15:14:25
|
quote: Originally posted by Brum
Jinak Kuriku .. ta nezavislost na classech by byla podle me chyba. To co dela MMORPG tak zajimavou je krome komunikace i spoluprace mezi rozlisnymi druhy avataru, kde nekdo umi to a ten druhy zase neco jinyho a dohromady to je super. Ale myslenka univerzalniho classu /at uz jich bude ve hre vic pod ruznymi jmeny/ se mi prici, se mi zda dost nestastna.
ubiverzalonost jiste ne, podle me by mela byt povolani postavena tak, aby nabizela ruzne zpusoby dosazeni nejkeho cile, ale nenutila jednu idealni cesu k tomu vysledku. On je cely koncept povolani v podani svym zpuosbem nestastny, omezujici. moc se mi libi system vyvoje postav v ao nebo rubies of eventide, kde mas jako hrac obrovske moznosit prizpusobeni postavy svych predstavam.
jasne, ze i v tehle hrach exsituje nejaky "uber" template, ale ty ma smoznost se ho nedrzet a porad docela solidne hrat jak v grupe, tak mimo ni, coz se samozrejme muze na nejvissich levelech + SL zmenit, ze se postava bude hrat hodne spatne. ale podle me s ni muzes uzit vic srandy.
Podle me by melo byt odmeneno treba vytvoreni te idealni skupiny v EQ2, ale soucasny stav mi spis nez odmenovani tech, kdo maji ten cas a spolubojovniky, pripada jako trestani tech ostatnich. ne proto, ze by nedosahli na nejaky uberloot nebo mnohonasobne pomaleji expovali, ale proto, zehrani neni moc zabavne, kdyz te neodmenuje vubec nebo minimalne. Proste nevim, proc by skupina dvou tanku a treba maga mela byt o tolik mene efektivni nez grupa tank, lecitel mag.
Fakt jsem zvedavej, jak se bude EQ2 vyvijet dal, jestli vyhraje lobby HC hracu, kteri vyznavaji group only hrani nebo jestli soe prosadi svuj business plan na zachyceni mas. kazdopadne sem tu dnes ztratil uz dost casu, zpet k praci. |
|
|
Genagen
Junior Member
589 Posts |
Posted - 14/02/2005 : 15:25:53
|
Fakt jsem zvedavej, jak se bude EQ2 vyvijet dal, jestli vyhraje lobby HC hracu, kteri vyznavaji group only hrani nebo jestli soe prosadi svuj business plan na zachyceni mas. Myslim, ze to je jenom tvoje predstava - tenhle rozpor, problem IMO vice mene neexistuje. |
Genagen [EQ2]: Kerra, ShadowKnight Shadow Wind Guild Leader and RaidWiki admin |
|
|
Pertha
Moderator
7950 Posts |
Posted - 14/02/2005 : 15:27:59
|
quote: Originally posted by Kurik
ubiverzalonost jiste ne, podle me by mela byt povolani postavena tak, aby nabizela ruzne zpusoby dosazeni nejkeho cile, ale nenutila jednu idealni cesu k tomu vysledku. On je cely koncept povolani v podani svym zpuosbem nestastny, omezujici. moc se mi libi system vyvoje postav v ao nebo rubies of eventide, kde mas jako hrac obrovske moznosit prizpusobeni postavy svych predstavam.
jasne, ze i v tehle hrach exsituje nejaky "uber" template, ale ty ma smoznost se ho nedrzet a porad docela solidne hrat jak v grupe, tak mimo ni, coz se samozrejme muze na nejvissich levelech + SL zmenit, ze se postava bude hrat hodne spatne. ale podle me s ni muzes uzit vic srandy.
no i v EQ2 se muzes podobne jako v ao rozhodnout jakou zbrani budes za svuj char mastit , tolik k moznostem v AO
bez doce si samozrejme ani v AO neprdnes |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
|
|
Kurik
Average Member
1444 Posts |
Posted - 14/02/2005 : 15:35:47
|
quote: Originally posted by Pertha no i v EQ2 se muzes podobne jako v ao rozhodnout jakou zbrani budes za svuj char mastit , tolik k moznostem v AO
bez doce si samozrejme ani v AO neprdnes
no, t moznosti vyberu jsou dost omezene ve srovnani s ao... hrals obe hry, tak vis moc dobre, ze mezi vyvojem postavy v ao a eq2 je nebetycny rozdil. osotne netusil sme, ze by mohl mit v EQ2 summoner luk treba :)
no a co se tyka toho doce... na raidech si bez doce urcite v nezavidenihodne pozici, ale muzes to minimalne castecne nahradit advem nebo mackem, stejne tak ti misto enfa muze tankovat nekdo jinej, mozna nebude tak efektivni, ale porad to bude hratelny, zabavny, mozna o to vic.
genagen - kdyby rozpor neexistoval nebo spis kdyby neexistoval problem, tezko by reditel soe psal takove hezke otevrene dopisy http://eq2players.station.sony.com/news_archive.vm?id=356§ion=News&month=current |
|
|
Pertha
Moderator
7950 Posts |
Posted - 14/02/2005 : 15:54:42
|
quote: Originally posted by Kurik
quote: Originally posted by Pertha no i v EQ2 se muzes podobne jako v ao rozhodnout jakou zbrani budes za svuj char mastit , tolik k moznostem v AO
bez doce si samozrejme ani v AO neprdnes
no, t moznosti vyberu jsou dost omezene ve srovnani s ao... hrals obe hry, tak vis moc dobre, ze mezi vyvojem postavy v ao a eq2 je nebetycny rozdil. osotne netusil sme, ze by mohl mit v EQ2 summoner luk treba :)
no a co se tyka toho doce... na raidech si bez doce urcite v nezavidenihodne pozici, ale muzes to minimalne castecne nahradit advem nebo mackem, stejne tak ti misto enfa muze tankovat nekdo jinej, mozna nebude tak efektivni, ale porad to bude hratelny, zabavny, mozna o to vic.
genagen - kdyby rozpor neexistoval nebo spis kdyby neexistoval problem, tezko by reditel soe psal takove hezke otevrene dopisy http://eq2players.station.sony.com/news_archive.vm?id=356§ion=News&month=current
ano v ao je vic charu :) taky ma za sebou nekolik let existence a nekolik datadisku
a rozhodne doce nenahradis advem nebo mackem, tak leda na low lvl pomoci twinkovani
na high lvl jedine agentem :)
|
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
Edited by - Pertha on 14/02/2005 15:57:47 |
|
|
Kurik
Average Member
1444 Posts |
Posted - 14/02/2005 : 15:59:50
|
quote: Originally posted by Pertha
ano v ao je vic charu :) taky ma za sebou nekolik let existence a nekolik datadisku
a rozhodne doce nenahradis advem nebo mackem, tak leda na low lvl pomoci twinkovani
na high lvl jedine agentem :)
[/quote]clovece, o tolik ne, kdyz si spocitac kolik je ve vyslednym class tree v EQ2 (pruser je to, ze je to stromova struktura, ale to je zas jen muj osobni nazor). naopak, mam takovy neblahy pocit, ze EQ2 ma vic nebo stejne classu nez AO, ale sem linej to pocitat. Datadisk Shadowlands pridal profese keper a shade, tedy jen dve. |
|
|
Pertha
Moderator
7950 Posts |
Posted - 14/02/2005 : 16:03:12
|
quote: Originally posted by Kurik
quote: Originally posted by Pertha ano v ao je vic charu :) taky ma za sebou nekolik let existence a nekolik datadisku
a rozhodne doce nenahradis advem nebo mackem, tak leda na low lvl pomoci twinkovani
na high lvl jedine agentem :)
clovece, o tolik ne, kdyz si spocitac kolik je ve vyslednym class tree v EQ2 (pruser je to, ze je to stromova struktura, ale to je zas jen muj osobni nazor). naopak, mam takovy neblahy pocit, ze EQ2 ma vic nebo stejne classu nez AO, ale sem linej to pocitat. Datadisk Shadowlands pridal profese keper a shade, tedy jen dve.
do AO pribyvaly chary nejen s datadiskem shadowlands, pokud se dobre pamatuju startovalo se snad se ctyrma nebo peti zakladnima, ale to je neco jinyho, AO je uplne jina hra, ma zase neduhy, ktery nejsou v EQ2 a ktery jsou zasadni problem pro low level hrace narozdil od potreby healeru v EQ2 |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
|
|
Rahman
Moderator
4368 Posts |
Posted - 14/02/2005 : 18:18:02
|
quote: Originally posted by Kurik
jo, nejak rozdeleny by to melo byt, ale sam byhc spis ocenil, kdyby neco udelali s tou neuveritelnou zavislosti na healerech... grupa bez healera je neuveritelne slaba ve srovnani s jakoukoliv jinou skupinou s nejakym lecitelem.
Jo, a kdo by pak healera hral, kdyby grupa s healerem dala to same co grupa bez healera? Klasicky priklad je SWG, dekuju nechci. V kooperativni hre neni chyba mit classy, ktere se v grupe velmi dobre uplatni, chyba je mit classy, ktere jsou v grupe naprd. |
|
|
Kurik
Average Member
1444 Posts |
Posted - 14/02/2005 : 18:54:49
|
quote: Originally posted by Rahman Jo, a kdo by pak healera hral, kdyby grupa s healerem dala to same co grupa bez healera? Klasicky priklad je SWG, dekuju nechci. V kooperativni hre neni chyba mit classy, ktere se v grupe velmi dobre uplatni, chyba je mit classy, ktere jsou v grupe naprd.
tohle je otazka nastaveni... v grupe by se imho mela uplatnovat veschna povolani a ruzne lozene grupy by mely byt obdobne efektivni, byt by te efektivity dosahovaly jinak. ale tank + healer je v boji vyrazne efektivnejsi nez jina kombinace. |
|
|
Rahman
Moderator
4368 Posts |
Posted - 14/02/2005 : 20:26:47
|
Vsak ale rikas presne to co ja. Spatne je, pokud ma tank jeste navic velkou damage. Ale ze healer hodne healuje, vsak je to healer, co by mel jako delat, tancovat na hlave?
Grupa healer + tank ma mit problem s tim, ze vsechno zabiji dlouho, a tudiz se jim kazdy slusny damager zatracene hodi.
Jinak healer + cokoliv je dobra kombinace, ale healer je taky jediny ciste support char (mozna neni ale mel by byt, cim lepe umi healovat, tim mene ma umet damagit)
Edit: phrasing |
Edited by - Rahman on 14/02/2005 20:33:44 |
|
|
Kurik
Average Member
1444 Posts |
Posted - 14/02/2005 : 20:37:17
|
quote: Originally posted by Rahman
Jinak healer + cokoliv je dobra kombinace, ale healer je taky jediny ciste support char (mozna neni ale mel by byt, cim lepe umi healovat, tim mene ma umet damagit)
Edit: phrasing
no, nevim, jak na high levelech, ale do lvl 21, co jsme hral groggy, mi to moc jako ciste support neprislo :) |
|
|
ehivar
Junior Member
530 Posts |
Posted - 14/02/2005 : 20:56:34
|
Kuriku ta hlaska o healerech by fakt mela jit do slavnych vet :)) Predpokladam ze nemas svuj main healers ? Jinak by si musel povesit lekarnicku na hrebik a najit si jinou praci. Treba cisteni stok v Q :)) POkud by ho nerfnuli, ze by nebyl tolik potreba. |
|
|
Kurik
Average Member
1444 Posts |
Posted - 14/02/2005 : 21:16:49
|
quote: Originally posted by ehivar
Kuriku ta hlaska o healerech by fakt mela jit do slavnych vet :)) Predpokladam ze nemas svuj main healers ? Jinak by si musel povesit lekarnicku na hrebik a najit si jinou praci. Treba cisteni stok v Q :)) Pokud by ho nerfnuli, ze by nebyl tolik potreba.
s groggy ted nehraju, ale porad je to ma postava s nejvyssim levelem. ale nikde nerikam, ze ma byt nerfnuty tak, aby nebyl potrebajen mi ten rozdil pripada proste prilis velkej. |
|
|
Genagen
Junior Member
589 Posts |
Posted - 14/02/2005 : 23:32:22
|
quote: Originally posted by Kurik tohle je otazka nastaveni... v grupe by se imho mela uplatnovat veschna povolani a ruzne lozene grupy by mely byt obdobne efektivni, byt by te efektivity dosahovaly jinak. ale tank + healer je v boji vyrazne efektivnejsi nez jina kombinace.
Do lvl 30 je tank a healer bez dps na nic. protoze to tank proste neuzizla a healerovi dojde mana...
Na EQ2 je pekny to, ze se podarilo udelat to, ze vsechna povolani vice mene soluji obdobne a kazde je unikatni a v groupe potrebne. Jinak se hraje s enchaterem jinak bez neho. Jinak s jednim healerem jina se dvema. Jinak se roguem jinak bez neho, jinak wizardem jinak bez neho. Taktiku groupy je potreba menit podle jejiho slozeni. Je fakt ze na tezsi ukoly se bez tanka a healera neobejdete. Ale tak je to IMO v poradku. Strategii to nijak neochuzuje. |
Genagen [EQ2]: Kerra, ShadowKnight Shadow Wind Guild Leader and RaidWiki admin |
Edited by - Genagen on 14/02/2005 23:42:16 |
|
|
Kromus
New Member
459 Posts |
Posted - 15/02/2005 : 00:40:47
|
quote: Originally posted by Kurik nerikam, ze chci zrusit lecitele, jen me zarazi ten velky rozdil v efektivite grupy bez a s lecitelem, ja byhc jim ty healy malinko zkrouhnul :) s groggy jsme na lvl 20 usoloval lvl 24 potvoru v TS jen tak, ze jsme na sobe mel buffy a heal over time a toho smejda jsem ustipal dotem a holi. kdyz neoc podobneho zkusil nekdo jinej, tak sem ho ozivoval
Co je tohle za mega kretenskej blabol? Neleze ti to uz trochu na mozek? Chapes na co jsou HEALERI, jejich vyznam v grupe? Jak muzes vubec porovnavat efektivitu grupy bez a s healerem? ROFL, prober se a prestan postovat takovy picoviny, protoze jsi s nima uplne mimo. |
Kromus, member of Clan of Northern Territory, DP (store administrator/retired) Kromus, lvl 70 Barbarian Berserker <MdK>, Runnyeye server, EQ2 (retired) Thoros, rifleman/sniper 24th panzerbrigade, WWII online (hybernating) Modgud, EVE online (retired) |
|
|
Nick
Moderator
455 Posts |
Posted - 15/02/2005 : 06:49:51
|
Proc me nejak pripada ze tu nejde chvilema ani o obsah ale o to ze se Kurik obrazne receno rad posloucha ?? Az tohle vysumi zacne tu rozmazavat neco jinyho,nejak pochybuju o tvym veku Kuriku.
|
|
|
Kurik
Average Member
1444 Posts |
Posted - 15/02/2005 : 08:37:06
|
quote: Originally posted by Nick
Proc me nejak pripada ze tu nejde chvilema ani o obsah ale o to ze se Kurik obrazne receno rad posloucha ?? Az tohle vysumi zacne tu rozmazavat neco jinyho,nejak pochybuju o tvym veku Kuriku.
myslim, ze to nema co delat s vekem :) kromus: psal jsem nekde, ze healeri nemaji lecit a maji kopat moby do zadku? nepsal, jen jsem zpochybnil vyvazenost ruznych povolani respektive efektivitu ruznych slozeni skupin. vetsine z vas to prijde prirozeny, ja k tomu mam vyhrady a vy se z toho muzete po... |
|
|
Khaot
Average Member
1947 Posts |
Posted - 15/02/2005 : 08:59:08
|
quote: Originally posted by Kurik myslim, ze to nema co delat s vekem :) kromus: psal jsem nekde, ze healeri nemaji lecit a maji kopat moby do zadku? nepsal, jen jsem zpochybnil vyvazenost ruznych povolani respektive efektivitu ruznych slozeni skupin. vetsine z vas to prijde prirozeny, ja k tomu mam vyhrady a vy se z toho muzete po...
Me připadně, že máš výhrady naprosto ke všemu. EQ2 fakt není hra pro tebe, zkus SWG ci WoW a jiné online singlovky. |
|
|
Atronach
Moderator
2069 Posts |
Posted - 15/02/2005 : 09:07:00
|
quote: Originally posted by Khaot Me připadně, že máš výhrady naprosto ke všemu. EQ2 fakt není hra pro tebe, zkus SWG ci WoW a jiné online singlovky.
No me to pripada, ze ma vyhrady ke vsemu kde najde publikum. Imho jedina cesta jak to vyresit je na to neodpovidat. Mozna ho bavi sledovat jak nas tema svejma stupiditama (vetsinou) dokaze donutit k odpovedim...
|
WOW: Kasicka, Druid, [Ceska Legie]. Moonglade TESO: Kasicka, Templar, [Ceska Legie, MdK], EU Rift: Kasicka, Cleric, [Ceska legie], Gelidra EQ2: Kasicka, Inquizitor, [Ceska legie], Splitpaw AoC: Casea, Necro, [Legie], Dagon Lotro: Casea, Minstrel, [Myth], Snow Vanguard [R.I.P.]: Attronach, High Elf Psionist, [MdK]
|
|
|
Pedro
Negr
1450 Posts |
Posted - 15/02/2005 : 09:10:24
|
quote: Originally posted by Atronach
quote: Originally posted by Khaot Me připadně, že máš výhrady naprosto ke všemu. EQ2 fakt není hra pro tebe, zkus SWG ci WoW a jiné online singlovky.
No me to pripada, ze ma vyhrady ke vsemu kde najde publikum. Imho jedina cesta jak to vyresit je na to neodpovidat. Mozna ho bavi sledovat jak nas tema svejma stupiditama (vetsinou) dokaze donutit k odpovedim...
Myslim, ze jsi uhodil hlavicku na hrebicek.... |
Porresha, Calldo - AO - inactive Porresha, Adelka - EQ2 Porresha - VG - inactive Socializer 73% Achiever 60% Explorer 46% Killer 20% |
|
|
Raady
New Member
396 Posts |
Posted - 15/02/2005 : 09:12:48
|
quote: Originally posted by Kurik
jo, nejak rozdeleny by to melo byt, ale sam byhc spis ocenil, kdyby neco udelali s tou neuveritelnou zavislosti na healerech... grupa bez healera je neuveritelne slaba ve srovnani s jakoukoliv jinou skupinou s nejakym lecitelem.
To si asi delas ted legraci ne? Kdyby grupa nepotrebivala healera, a to tak ze hodne, mohli vsichni co maji priesta smazat tento charakter. Takovej templar ma dmg konvergujici k nule. Jedinym jeho prinosem pro grupu je prave ten heal. |
Cleos aka Toodle Noodle <Pohodari> - Everquest II (Nagafen) Cleos <Temp> - Age of Conan (Fury) Sir Zotikus Alexius <Mor do Kuli> - Everquest II (Runnyeye) - retired |
|
|
Kurik
Average Member
1444 Posts |
Posted - 15/02/2005 : 10:52:58
|
quote: Originally posted by Raady To si asi delas ted legraci ne? Kdyby grupa nepotrebivala healera, a to tak ze hodne, mohli vsichni co maji priesta smazat tento charakter. Takovej templar ma dmg konvergujici k nule. Jedinym jeho prinosem pro grupu je prave ten heal.
kdyz ja nikde nerikam, ze ma healer byt k nicemu, znovu opakuju, je to otazka vyvazeni. ale co, jud upgradovat a pak hrat, vzal jsme si na dnesek volno kvuli tomu. |
|
|
Krvezbrote
New Member
344 Posts |
|
Khostri
prudič
2210 Posts |
Posted - 16/02/2005 : 09:54:12
|
Sassee: I remember in EQLive, my first trip to a “good” city as a Dark Elf. My invisible spell wore off and I had to run for my life from a guard. Needless to say, I didn’t make it. While some people found it very frustrating, a lot of players thought that added a lot to the storyline of good vs. evil. Will we ever be able to attack the guards/merchants in opposing cities and will they ever attack us back? Steve "Moorgard" Danuser: Live Update #3 includes city sabotage quests which allow you to strike at the opposing city. This is the first real chance Freeport citizens get to lash out at those goody-goody Qeynosians, and it gives people from Qeynos the opportunity to undermine the nefarious schemes of the Overlord.
Seems like the cold war may be heating up... |
PC, PS3, iPad |
|
|
Krvezbrote
New Member
344 Posts |
Posted - 16/02/2005 : 11:33:47
|
quote: Originally posted by Khostri Steve "Moorgard" Danuser: Live Update #3 includes city sabotage quests which allow you to strike at the opposing city. This is the first real chance Freeport citizens get to lash out at those goody-goody Qeynosians, and it gives people from Qeynos the opportunity to undermine the nefarious schemes of the Overlord.
Seems like the cold war may be heating up...
To by mohl být celkem adrenalinový sport. Ještě by mohli přidat řízené útoky příšer na města a nebudeme se stačit divit. To je dobrý nápad. Jestli jsem to dobře z vašich příspěvků pochopil, tak zatím není rozdíl jestli se hraje za dobré či zlé (myslím jiný než v jedničce tj. že přijdete o krk, když vás stráže načapají na území nepřítele) |
"Nemá žádný význam umět se přenést kamkoli, když je někdo kretén všude." Roger Zelazny, Znamení Chaosu
Aktuálně jen Defiance V alpha verzi: Landmark (Galerie) pár poznámek z historie: Krvezbrote, Stistko & spol - EQ, EQ2, Vanguard, Age of Conan, EVE .. (mimo craft v EQ2 a Vanguard vše pohřbeno)
|
|
|
Jaris
wannabe dictator
1545 Posts |
Posted - 16/02/2005 : 11:54:20
|
Neprijdes o krk, se strazema se bojovat neda. Pokud te straz vidi tak te portne mimo mesto
|
Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ
|
|
|
Krvezbrote
New Member
344 Posts |
|
Brum
New Member
247 Posts |
Posted - 16/02/2005 : 16:50:19
|
quote: Originally posted by Krvezbrote
quote: Originally posted by Jaris
Neprijdes o krk, se strazema se bojovat neda. Pokud te straz vidi tak te portne mimo mesto
To je velká změna. Jen tak port a žádné smuteční věnce? Zajímavé. Nezvyklé.
... a nahovno :)
jak nekdo psal v EQ1 to byl adrenalin hehe. Ted me to maximalne sere ponevadz mam 512RAM a zonuju dlouho :) |
|
|
Krvezbrote
New Member
344 Posts |
|
Kurik
Average Member
1444 Posts |
Posted - 17/02/2005 : 13:44:07
|
wow, uz to zcina :) patchnotes pro test server
You will now be able to choose whether you enter the solo or heroic versions of the instanced dungeons in Thundering Steppes, Orcish Wastes, and the Enchanted Lands.
You no longer need to defeat an entire encounter to get credit for completing most quests.
dve zajimave veci pro solo, jen jsm necekal, ze v posttae komplet solo zony budou tak brzy :)
|
|
|
Khaot
Average Member
1947 Posts |
Posted - 17/02/2005 : 14:01:43
|
Tak zrovna takoveto zmeny se mi nelibi, hodne nelibi. Povede to jen ke zkraceni zabavnosti a delky hrani. |
|
|
Jaris
wannabe dictator
1545 Posts |
Posted - 17/02/2005 : 14:05:58
|
to je hodne hloupe.
Neny jsi musel zabit moba s ochrankou. Ted jen udelas sebevrazednou misi na moba, ochranka te sejme, ty si vyzvednes shard a jsi ok, taky jsem proti
Solo verzi intanced dungu, to mi nevadi, pokud loot tomu nude odpovidat, cili hluboko pod group verzi insta dungu
|
Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ
|
|
|
Kurik
Average Member
1444 Posts |
Posted - 17/02/2005 : 14:07:45
|
quote: Originally posted by Khaot
Tak zrovna takoveto zmeny se mi nelibi, hodne nelibi. Povede to jen ke zkraceni zabavnosti a delky hrani.
ja vim, ze se ti o nelibi, ale vy me tady flamujete dva mesice a pak se stane tohle. cloveka to vazne potesi.
popravde, mozna vic nez solo instanced zona se mi libi moznost delat questy tak, ze zautocim na grupu potvor, sejmu jednu a zdrhnu. to totiz bude namenat riiko, ale take odmenu, protoze ted vetsinou neni moc moznosti udelat spoustu questu solo nebo ve dvojici. ale kdyz pujde takhle ozdibovat skupinky neprate, to by mohlo byt jine kafe. |
|
|
Jaris
wannabe dictator
1545 Posts |
Posted - 17/02/2005 : 14:12:15
|
quote: Originally posted by Kurik
ja vim, ze se ti o nelibi, ale vy me tady flamujete dva mesice a pak se stane tohle. cloveka to vazne potesi.
popravde, mozna vic nez solo instanced zona se mi libi moznost delat questy tak, ze zautocim na grupu potvor, sejmu jednu a zdrhnu. to totiz bude namenat riiko, ale take odmenu, protoze ted vetsinou neni moc moznosti udelat spoustu questu solo nebo ve dvojici. ale kdyz pujde takhle ozdibovat skupinky neprate, to by mohlo byt jine kafe.
Uvazoval jsi nekdy o tom, ze treba kvuli podobnym zmenam skonci s EQ spousta lidi, kterym se libi puvodni EQ2 zamer? Mozna te to i potesi, ale je to zajimave, protoze s tema lidma jsi minimalne v guilde. No treba prijdou jini (pokud zrovna nebudou ve WoW, ke kteremu asi zmeny smeruji)
|
Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ
|
|
|
Atronach
Moderator
2069 Posts |
Posted - 17/02/2005 : 14:20:18
|
Tak tohle:
You no longer need to defeat an entire encounter to get credit for completing most quests.
a snizovani skillu na tezbu jak to v minulosti udelali me nesmirne toci.
Delaj z toho hru s prominutim pro neschopne tezare line skillovat co chteji vsechno hned....
Delaji z toho hru pro neschopne adv. co chteji mit lepsi vybavu a nejsou schopni nebo jsou lini sundavat cele skupiny mobu.
|
WOW: Kasicka, Druid, [Ceska Legie]. Moonglade TESO: Kasicka, Templar, [Ceska Legie, MdK], EU Rift: Kasicka, Cleric, [Ceska legie], Gelidra EQ2: Kasicka, Inquizitor, [Ceska legie], Splitpaw AoC: Casea, Necro, [Legie], Dagon Lotro: Casea, Minstrel, [Myth], Snow Vanguard [R.I.P.]: Attronach, High Elf Psionist, [MdK]
|
Edited by - Atronach on 17/02/2005 14:22:14 |
|
|
Drew
Junior Member
583 Posts |
Posted - 17/02/2005 : 14:32:11
|
No,stejně je to všechno dělaný pro magorský USA playery a nějaký vyjimky.Prostě nalítnou na group moba,killnout jednoho a pryč,mně přijde total ujetý.Instance pro solo beru,i když by měl být nějak stanovenej loot strop co se týče kvality a množství.Co se týče nemožnosti dělat některý questy solo,asi to tak prostě chtěli ,aby to dělala grupa.No a když neseženu grupu co ma přibližně stejnej cíl,tak jdu craftit nebo dělat zelený questy,sice většinou žádny expa,ale člověk se u toho pobaví,aspoň teda já. |
Udan Dirge/Sage (70/70) MdK inactive Drew Temp/Armorer (61/70)MDK inactive Dogra Shadowknight 70MDK inactive Prdola Swashbuckler 80 Pohodari Nagafen Udan Illusionist 80 Pohodari Nagafen |
|
|
Kurik
Average Member
1444 Posts |
Posted - 17/02/2005 : 14:38:46
|
quote: Originally posted by Jaris Uvazoval jsi nekdy o tom, ze treba kvuli podobnym zmenam skonci s EQ spousta lidi, kterym se libi puvodni EQ2 zamer? Mozna te to i potesi, ale je to zajimave, protoze s tema lidma jsi minimalne v guilde. No treba prijdou jini (pokud zrovna nebudou ve WoW, ke kteremu asi zmeny smeruji)
no, ja bych to nevidel tak cerne. vzdyt guildy a perma grupy maji stale vyhradni pravo na raidy, lepe se jim delaji access quresty, heritage questy...
EQ2 chca nechca a at se to HC hracum libi nebo ne potrebuje oslovit vetsi okruh hracu, proste to tak je, sony ale musi delat business.
specificky ty quest kredity za killnuti jednoho moba ze skupiny - co je na tom spatne? to, ze je hrac odmenen, pokud riskuje a zautoci sam na skupinu mobu? ha ha ha. |
|
|
Topic |
|
|
|