Diskuzní klub hráčů online her
Home | Profile | Novy ucet | Active Topics | Active Polls | Members | Private Messages | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Vanguard
 Vanguard General
 video
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Rashaverak

3722 Posts

Posted - 01/04/2007 :  20:38:56  Show Profile  Send Rashaverak an ICQ Message Send Rashaverak a Private Message  Reply with Quote
udelal jsem takove mensi 100 mega video z vanguardu, nedelam si ambice na oskara, ale nazory me samozrejme zajimaji :)

http://www.nahraj.cz/down/1188712267/vg.avi.html

nebo pripadne v horsi kvalite zato bez rizika preruseni

http://www.youtube.com/watch?v=WJUw9Hmc25I

lastfm

Edited by - Rashaverak on 05/04/2007 10:09:10

Bottenanna

511 Posts

Posted - 01/04/2007 :  21:31:17  Show Profile Send Bottenanna a Private Message  Reply with Quote
pekny pouzivas naky addony nebo jakto ze to mas takovy jiny

Ctím a dodržuji pravidla tohoto fóra
Go to Top of Page

Rashaverak

3722 Posts

Posted - 02/04/2007 :  08:21:52  Show Profile  Send Rashaverak an ICQ Message Send Rashaverak a Private Message  Reply with Quote
drox ui

lastfm
Go to Top of Page

Yurekk

503 Posts

Posted - 02/04/2007 :  09:40:53  Show Profile  Send Yurekk an ICQ Message Send Yurekk a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rashaverak

udelal jsem takove mensi 100 mega video z vanguardu, nedelam si ambice na oskara, ale nazory me samozrejme zajimaji :)

http://immune.web-stranky.cz/rash/vg.html

pěkný,ale to tvoje video z FFXI je o chlup lepší

SWG:Dosec soustružník ,Dosec' Yurek JEDI -EU Chimaera server
WWIIOL:Oberstleutnant,Axis side,
DF:Twombly-meč,srp a kladivo
WAR:Yurek pasáček vepřů -Eltharion
Go to Top of Page

Rashaverak

3722 Posts

Posted - 02/04/2007 :  10:23:27  Show Profile  Send Rashaverak an ICQ Message Send Rashaverak a Private Message  Reply with Quote
FFXI je lepsi hra, s tim nic neudelam :)

lastfm
Go to Top of Page

Gabriel

2156 Posts

Posted - 02/04/2007 :  11:31:31  Show Profile Send Gabriel a Private Message  Reply with Quote
Nevím proč, ale mně se vždy stáhne jen 31 mega.
Go to Top of Page

Holov

116 Posts

Posted - 02/04/2007 :  11:59:52  Show Profile Send Holov a Private Message  Reply with Quote
to me 29 aspon sem videl kousek
Go to Top of Page

Tragedy

Bunny_tragedy

2637 Posts

Posted - 02/04/2007 :  12:08:57  Show Profile  Visit Tragedy's Homepage  Send Tragedy an ICQ Message Send Tragedy a Private Message  Reply with Quote
Mě taky a ke všemu mi nejede obraz :)

Tragedy
"Killing is my business...
...and business is good!"
Go to Top of Page

Bottenanna

511 Posts

Posted - 02/04/2007 :  12:35:24  Show Profile Send Bottenanna a Private Message  Reply with Quote
quote:

drox ui

hale prosimte nemoh bys dat navod jak to rozbehat? protoze kdyz spustim to VGCclient.ini tak me to nenabehne a neda se tam nic menit

Ctím a dodržuji pravidla tohoto fóra
Go to Top of Page

Pedro
Negr

1450 Posts

Posted - 02/04/2007 :  12:41:30  Show Profile  Send Pedro an ICQ Message Send Pedro a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Bottenanna

quote:

drox ui

hale prosimte nemoh bys dat navod jak to rozbehat? protoze kdyz spustim to VGCclient.ini tak me to nenabehne a neda se tam nic menit

Tady si stahnes DroxUI a tady mas presny popis jak to rozchodit...

Edit: Zadny VGClient.ini se nepousti a kdyby jsi byl liny to hledat, jako ze asi jsi, tak ti to repostnu.

"How do I install this mod for the first time?"

1. Download the DroxUI.zip file from http://www.vgsohinterface.com/downloads.php?do=file&id=20

2. Copy the DroxUI folder from the zip file to the Vanguard\VGUIAssets\Shells folder.

3. Copy the User.ini file from the DroxUI folder to your Vanguard\bin folder. (Click yes when it asks to overwrite the existing file.)

4. Copy the UILoader files from DroxUI\Layouts to the Vanguard\bin folder.

5. Open the Vanguard\bin\vgclient.ini file with notepad. (If there is no vgclient file with a .ini extension it's the one with an icon that looks like a sheet of paper with a yellow-Cyan gear on it.)

6. Find the line that begins with ShellName and change the part after the equal sign from Default to DroxUI.

7. Save and close the vgclient.ini and then launch the game.

8. Once the game is loaded hit escape, click on the Drox UI Settings button and then click the "Load Layout 1" button. (Layout's 2 and 3 also have alternative sample layouts.)

Porresha, Calldo - AO - inactive
Porresha, Adelka - EQ2
Porresha - VG - inactive
Socializer 73% Achiever 60% Explorer 46% Killer 20%

Edited by - Pedro on 02/04/2007 12:44:35
Go to Top of Page

Krvezbrote

344 Posts

Posted - 03/04/2007 :  08:29:52  Show Profile  Send Krvezbrote an ICQ Message Send Krvezbrote a Private Message  Reply with Quote
A tobě to video doma jede normálně? Pokud ano, v čem může být rana, že ostatním, včetně mě, to ve třetině zhavaruje. Předpokládám, že pokud bys to měl v kodeku, který nemám(e), vůbec by se to nerozjelo.
Já to chci vidět celé. Na youtube je to sice viditelné celé, ale opravdu v šílené kvalitě.

"Nemá žádný význam umět se přenést kamkoli, když je někdo kretén všude."
Roger Zelazny, Znamení Chaosu

Aktuálně jen Defiance
V alpha verzi: Landmark (Galerie)
pár poznámek z historie:
Krvezbrote, Stistko & spol - EQ, EQ2, Vanguard, Age of Conan, EVE .. (mimo craft v EQ2 a Vanguard vše pohřbeno)

Go to Top of Page

Rashaverak

3722 Posts

Posted - 03/04/2007 :  09:07:13  Show Profile  Send Rashaverak an ICQ Message Send Rashaverak a Private Message  Reply with Quote
problem je ze se to nestahne cele ale diky divnemu hostingu se to prerusi v prubehu stahovani, nema to nic spolecneho s codecem, je to v xvidu btw.

pokud nekdo znate free hosting ktery pak umoznuje http download a zaroven lze uploadnout i vice nez 100 mb tak sem s nim. Rapidshare ma limit 100 mb a na filefront se mi to nikdy nepodarilo uploadnout.

lastfm
Go to Top of Page

-Mike-
Average Member

1308 Posts

Posted - 03/04/2007 :  10:15:54  Show Profile  Send -Mike- an ICQ Message Send -Mike- a Private Message  Reply with Quote
quote:
pokud nekdo znate free hosting ktery pak umoznuje http download a zaroven lze uploadnout i vice nez 100 mb tak sem s nim. Rapidshare ma limit 100 mb a na filefront se mi to nikdy nepodarilo uploadnout.

zkus www.nahraj.cz

Krabice je zaklad.
Go to Top of Page

Ta-Ro
Starting Member

Cory

81 Posts

Posted - 03/04/2007 :  14:17:05  Show Profile  Visit Ta-Ro's Homepage  Send Ta-Ro an ICQ Message Send Ta-Ro a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by -Mike-

quote:

zkus www.nahraj.cz

myslím, že www.sendspace.com by nemělo zklamat

Now... ?
Go to Top of Page

Rashaverak

3722 Posts

Posted - 05/04/2007 :  10:09:01  Show Profile  Send Rashaverak an ICQ Message Send Rashaverak a Private Message  Reply with Quote
tak jo diky, nahral jsem to sem

http://www.nahraj.cz/down/1188712267/vg.avi.html

takze pokud ma nekdo zajem snad uz se to ted nebude sekat

lastfm
Go to Top of Page

Dorlas

Mr. Pink 2

2784 Posts

Posted - 05/04/2007 :  13:51:02  Show Profile  Send Dorlas an ICQ Message Send Dorlas a Private Message  Reply with Quote
me se to moc libilo - dobra prace

Dorlas
TESO
CzH, MdK, ReD, Ragnarok, Pohodari, Multa Nocent
UO, SWG, WoW, VG, AoC, DF, EQ2, Rift, Swtor, GW2, Daoc - inactive
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Diskuzní klub hráčů online her © © 2000 CzechHeroes Go To Top Of Page
This page was generated in 0,06 seconds. on eygor Snitz Forums 2000