Author |
Topic |
ManiaCCC
Junior Member
630 Posts |
Posted - 07/02/2008 : 15:34:01
|
takze nam zas moralne ability zeru moralku? A vsetky maju spolocny cooldown? no to som zvedavy ci sa teda budu oplacat pouzivat rank 1 morale ability |
|
|
NoX
Moderator
1051 Posts |
Posted - 08/02/2008 : 08:12:56
|
Nevím jak pro ostatní betatestery, ale pro mě je B3 veliké zklamání. Na to, jaké s tím dělali cavyky, je B3 naprosto stejně vypadající jako B1. Grafika nedoznala jediné známky vylepšení oproti konci B1. Na to, že to má za pár měsíců vyjít, je to těžká bída... Neměl jsem včera možnost to hrát nějak dýl, ale to co jsem stihnul mě přílišnou vlnou nadšení a optimismu nenaplnilo. Ale nechci tu vynášet soudy na základě postavy lvl 3 jako Rodier. Uvidíme jak to bude vypadat dál.
Jak to vidíte vy ostatní beťáci? |
Lišák A20.00%, E80.00%, K46.67%, S53.33%
|
|
|
Shemiramoth
Moderator
4339 Posts |
Posted - 08/02/2008 : 08:28:38
|
Na houby v mych ocich je, ze nemate moznost otestovat maximalni level a RvR. Jako je mi celkem jedno, ze levelovalni nebude tip top, ale high end content ala RvR proste neni vyzkousene. Tim padem nevim jaky to vlastne muze byt. Tohle me nejvice zajima. |
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
|
|
|
NoX
Moderator
1051 Posts |
Posted - 08/02/2008 : 08:34:03
|
Na tohle Mythic myslel. Řekl bych, že druhá fáze B3 nám snad tohle umožní...
quote: The upcoming Empire vs. Chaos Focus Test Session will be divided into two parts:
Part One will focus on updated PvE content and careers. While new Open World RvR areas will be implemented and available we really want to hammer away at the new career mechanics and ensure that WAR is truly everywhere.
Part Two players will get to give us the finer details of their experiences on the front lines and provide us with your insight on Keeps and Battlefield Objectives. Currently the plan is to provide players with Templates to choose from so you can quickly create the career of your choice and get in on the action from the get-go!
|
Lišák A20.00%, E80.00%, K46.67%, S53.33%
|
|
|
Oralin
New Member
243 Posts |
Posted - 08/02/2008 : 08:48:06
|
Pochopil jste někdo, jak funguje CHOOSENOVA abilita "stab"? Mě to stále píše "invalid target". A ano auru "strachu" mám puštěnou! |
|
|
Shemiramoth
Moderator
4339 Posts |
Posted - 08/02/2008 : 08:48:32
|
To je hezke, ale nevim jestli to za tak kratkou dobu stihnou poladit. Jestli to vyjde za 4 mesice...neni sance, aby to vychytali. Teda ja tomu neverim. Navic z tech 4 mesicu si muzes odecist tri tydny, ktere jsou vyclenene pro vyrobu master candidatu, lis, tisk, baleni a distribuci do obchodu. Tahle hurrraaa filozofie se mi moc nelibi. |
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
|
|
|
NoX
Moderator
1051 Posts |
Posted - 08/02/2008 : 08:50:36
|
quote: Originally posted by Oralin
Pochopil jste někdo, jak funguje CHOOSENOVA abilita "stab"? Mě to stále píše "invalid target". A ano auru "strachu" mám puštěnou!
Tušim že na tohle někdo psal na Beta Fóru bug post. Ale nevim to jistě, jsem línej to hledat |
Lišák A20.00%, E80.00%, K46.67%, S53.33%
|
|
|
NoX
Moderator
1051 Posts |
Posted - 08/02/2008 : 08:56:05
|
quote: Originally posted by Shemiramoth
To je hezke, ale nevim jestli to za tak kratkou dobu stihnou poladit. Jestli to vyjde za 4 mesice...neni sance, aby to vychytali. Teda ja tomu neverim. Navic z tech 4 mesicu si muzes odecist tri tydny, ktere jsou vyclenene pro vyrobu master candidatu, lis, tisk, baleni a distribuci do obchodu. Tahle hurrraaa filozofie se mi moc nelibi.
IMO další odklad, nebo Vanguard Reloaded. |
Lišák A20.00%, E80.00%, K46.67%, S53.33%
|
|
|
celdric
Average Member
1613 Posts |
Posted - 08/02/2008 : 11:34:09
|
jestli nejsou uplni blazni tak nevydaj driv nez na vanocni trh tohoto roku, pokud to rovnou neodlozi do 1Q 2009...
btw nedavno me napadla zajimava souvislost (no neni to buhvijakej vynalez...) s WoLTK... vsimnete si, ze uz delsi dobu se ve WoWku resi jen bezne content patche...tzn. blizzard neocekava brzke spusteni akceschopne konkurence tak jak na konci minuleho roku...
az se zase zacnou prsit jak bude WoLTK zachrana a skvela vec tak budem vedet, ze jdou do releasu u mythicu nebo AoC |
no mmo
|
|
|
Meddy
Moderator
5760 Posts |
Posted - 08/02/2008 : 11:51:49
|
Ja osobne pocitam s podzimkem bo vanocema uz od minuleho odkladu. Takze nejaky ten cas snad jeste stale maji :) |
STS Chvojkovice-Brod |
|
|
ManiaCCC
Junior Member
630 Posts |
Posted - 08/02/2008 : 13:55:21
|
Na grafiku sa vykaslat....To je momentalne uplne irelavantne. V takychto projektoch sa aj tak vacsinou grafika do kliento dava az na posledny mesiac pretoze zvysovat velkost beta klienta o gigace kvoli lepsim texturam, particlami, decalsami a neviem cim este vsetkym fakt nema zmysel.. Navyse grafiku co som videl ja v auguste je viac ako postacujuca a aj keby sa do releasu nemeneli, je mi to jedno.
Ale je fakt ze sa s tym testovanim vazne flakaju. Guildy, kompletny end-game, z elfskej casti pozname tak tier 1, scenaria, siege zbrane.. Ak to chcu vazne vydat za tych 5 mesiacov, tak maju co robit. I ked si myslim ze odklad na Q3 to viac menej isti. Toto by som neprirovnaval k Vanguardu. Vanguard bol natom ovela horsie dva tzydne pred vydanim nez je WAR teraz. A hlavne nemaju sa co ponahlat. Penazi maju viac nez dost a vyzera to tak ze EA tie odklady von koncom nevadia. (chudaci sa snazia uz dlho presadit na poly MMO a stale hovno hovno tak snad teraz) |
|
|
nekrotyrael
Senior Member
3896 Posts |
Posted - 08/02/2008 : 13:57:06
|
Kdyz to budou dostatecne dlouho odkladat, mozna budu mit i pocitac na kterem to spustim! ;) |
RL: LVL 1 S/S/S AO: Ineea, Airashii, Nekrotyrael, Nanorexia
|
|
|
ManiaCCC
Junior Member
630 Posts |
Posted - 08/02/2008 : 14:05:13
|
Mam otazocku NoX, len co sa tyka grafiky. Viem ze vela ludi pisalo ze grafika z B1 na B2 bola vylepsena o dost. Tak som trochu zmeteny kedze tvrdis ze to vyzera rovnako ako B1 ked uz b2 vraj vyzerala ovela lepsie.
A dalsia vec, skus byt konkretnejsi. Mna to fakt zaujima co ze tak strasne nezaujalo. Ak to dobre chapem, hral si tier 1 pve zone. Mal si tak 3-4 najzakladnejsie skilly, a plnil si uplne tie zakladne questy. Nic viac si robit asi nemohol. Tak chcem vediet co tam bolo take strasne. Zvuky? Animacie? Bugy? Alebo nieco ine? Dik za odpoved :) |
|
|
Meddy
Moderator
5760 Posts |
Posted - 08/02/2008 : 14:06:08
|
No jen aby to neodkladali tak dlouho ze uz zase nebudes mit pocitac na kterym bys to spustil |
STS Chvojkovice-Brod |
|
|
†… Havran …†
Average Member
1962 Posts |
Posted - 08/02/2008 : 14:12:10
|
je dobre ze to odkladaj.. apson nevyjdou 2 MMO ve stejnej cas co bych chtel hrat :D |
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
|
|
|
NoX
Moderator
1051 Posts |
Posted - 08/02/2008 : 14:28:56
|
quote: Originally posted by ManiaCCC
Mam otazocku NoX, len co sa tyka grafiky. Viem ze vela ludi pisalo ze grafika z B1 na B2 bola vylepsena o dost. Tak som trochu zmeteny kedze tvrdis ze to vyzera rovnako ako B1 ked uz b2 vraj vyzerala ovela lepsie.
A dalsia vec, skus byt konkretnejsi. Mna to fakt zaujima co ze tak strasne nezaujalo. Ak to dobre chapem, hral si tier 1 pve zone. Mal si tak 3-4 najzakladnejsie skilly, a plnil si uplne tie zakladne questy. Nic viac si robit asi nemohol. Tak chcem vediet co tam bolo take strasne. Zvuky? Animacie? Bugy? Alebo nieco ine? Dik za odpoved :)
Možná, že tobě grafika z Augusta stačí, ale já jí opravdu řeším a za irelevantní to v 4 mešíce před spuštěním rozhodně nepovažuju. Rozdíl mezi B1 a B2 nebyl podle mého názoru až tak velký. Konec B1 už byl ve znamení nekterých higres textur, B2 přinesla jen lepší stromy a rozšíření highres textur na více objektů. Problém byl, že kvůli striktně DE zóně nebyla tolik možnost přímého srovnání. Nynější podoba WH bety mi přijde prakticky stejná jako B1. Stromy jsou zase ploché, a celé to vypadá jako by to právě někdo vytáhl krávě z huby. Nevím jestli jsi viděl AoC videa, ale tak já si představuju NextGen MMO, nikoliv jako tuhle zběsilost co předvádí Mythic. Dříve jsem si to taky omlouval ranými fázemi vývoje, ale 4 měsíce před vydáním bych čekal opravdu něco jiného. Argumentovat velikostí beta klienta je hloupost. Stahovat 7GB nebo 8GB už fakt takový rozdíl neni.
Co konkrétně se mi za tu chvilku nelíbilo? Asi hlavně to, že o měsíc odložili něco, o čem tvrdili, že bude o třídu lepší než B1 a vypustili na svět tohle. To, že animace Maraudera je zatím na úrovni středoškolského projektu několika studentů po obrně vážně neřešim, je nový a věřim že na tom Mythic usilovně maká. Bugy jsou samozřejmou součástí bety. Pokud jsi si můj post přečel až do konce, psal jsem, že nechci dělat nějaké finální soudy dokud nebudu mít čas si to víc vyzkoušet. |
Lišák A20.00%, E80.00%, K46.67%, S53.33%
|
|
|
ManiaCCC
Junior Member
630 Posts |
Posted - 08/02/2008 : 14:39:30
|
Takze vsehovsudy ti vadi grafika :).. okej. to som chcel vediet. (nic konkertnejsie si fakt nenapisal) To potom nie sme narovnakej lodi ale kolko ludi tolko chuti takze nic v zlom. |
|
|
NoX
Moderator
1051 Posts |
Posted - 08/02/2008 : 14:49:23
|
Opravdu jsem nic jiného než grafiku a pár věcí zatím nestihl. Možná že jsem pouze od toho čekal příliš mnoho. Rád bych proto uvítal názory ostatních betatesterů. |
Lišák A20.00%, E80.00%, K46.67%, S53.33%
|
|
|
celdric
Average Member
1613 Posts |
Posted - 08/02/2008 : 15:13:32
|
neobjevili se nekde v utajenych forech nejake utajene zpravy o tom, ze by mythic prehodnotil predchozi rozhodnuti prece jen WHO nedelat na konzole?
moc by me potesilo kdyby nakonec udelali konzolovej port :-) |
no mmo
|
|
|
NoX
Moderator
1051 Posts |
Posted - 08/02/2008 : 15:20:44
|
Já jsem tam tedy nic takového neobjevil. Ale kdo ví, co se probírá na US Mythic fórech.... |
Lišák A20.00%, E80.00%, K46.67%, S53.33%
|
|
|
Oralin
New Member
243 Posts |
Posted - 08/02/2008 : 15:41:50
|
Mimochodem: Empire - Irtaxine |
|
|
ManiaCCC
Junior Member
630 Posts |
Posted - 08/02/2008 : 17:44:20
|
Noxy, len ti ukazem co som videl v Auguste. http://www.youtube.com/watch?v=F33H9QPRH_U Ak grafika naozaj vyzera takto, tak som nadmieru spokojny.
celdric, neni to tak davno co sa o tom bavilo na aliancii. Fakt je ten ze potom ako mythic odkupilo EA sa objavili informacie ze WAR bude aj na konzole. Co sa ale vraj ukazalo byt ako chybna informacia. Pretoze sa o konzole bavilo len na jednom seminari Mtyhicu kde to ale na dobu neurcitu zamietli. Vraj je to stale mozne, ze sa war niekedy na konzolach objavi. Ale zatial to neni v plane. |
|
|
Pepo
Average Member
2118 Posts |
Posted - 09/02/2008 : 09:27:48
|
Path of Dread
Abilities:
Dreadful terror (ML5): 70 AP, Instant cast, Debuff, 7sec CD Grants Dreadful Aura The power of the warp encases you in a terrifying visage, increasing your strenght by 3774 for 0 seconds. During this time any foes within 30ft are 10% less likely to dodge, block, parry or disrupt any attacks against them.
Relentless (ML9): 70 AP, Instant cast, Damaging, 7sec CD Requires Dreadful aura You relentlessly hack your opponent with brutal strikes causing 112 over 3 seconds.
Rending Blade (ML13): 80 AP, Instant cast, Damaging, 10sec CD Requires Great weapon Your demonic blade overpowers your enemy's defenses causing 70 damage. If you are embued with aura of strife then the attack has 50% chance to do an additional 58 damage to 2 nearby opponents
Morales:
Warping embrace (ML15): Rank 4 A Surge of chaotic energy ripples forward inflicting 112 damage to everyone in 65 feet infront of you. The surge of power clings to it's victims, snaring them by 40% for 15seconds.
Tactics:
Feed the weary (ML3): AP Removed from withering blow is added to the Chosen.
Obstuction (ML7): Increases the duration of Suppression by 5 seconds.
Tangible fear (ML11): Aura of Fear's damage is increased by 0.
Path of Corruption
Abilities:
Corrupting Horror (ML5): 70 AP, Instant cast, Debuff, 7sec cd Grants corruption aura The power of the warp wraps you in scaly hide, increasing your toughness for 3775 for 0 seconds. During this time any foes within 30 feet inflict 10% less damage with all of their attacks.
Downfall (ML9) 70 AP, Instant cast, Damaging, 15sec cd Requires corruption aura A fierce blow that knocks down your opponent and inflicts 35 damage.
Oppression (ML13): 60 AP, Instant cast, damaging, 10sec cd Requires block or parry A thunderous shield slam that inflicts 70 damage and increases your armor by 162 for 10 seconds. When aura of Retaliation is active you have 50% chance to disorient your target for 2 seconds, increasing their build times(??) by 2 seconds for 10seconds.
Morale:
Scaled Skin (ML15): Rank 4 You are briefly covered with an impenetrable set of scales. For the next 9 seconds, up to 744 damage will be absorbed.
Tactics:
Dizzying Bash (ML3): Dizzying blows damage is increased to 46.
Baneful shielding (ML7): Increase duration of Bane shield to 14 seconds.
Hastened Dismissal (ML11): Reduces the reuse of Repel by 10 seconds.
Path of Discord
Abilities:
Discordant turbulence (ML5): 70 AP, Instant cast, Debuff, 7sec cd Grants Discordant aura The power of the Warp melds with your mind increasing willpower by 3776 for 0 seconds. During this time any foes within 30ft will have a 50% of taking 1s longer to cast a spell.
Quake (ML9): 90 AP, Instant cast, Damaging, 20sec cd Requires Discordant aura You shake the very earth, dealing 46 damage to all opponents within 65 feet infront of him, knocking them down for 2 seconds.
Blast wave (ML13): 60 AP, Instant cast, Damaging, 15sec cd A great burst of corrupted winds tears at all targets within 30ft, influcting 70 damage. If under the effect of an Aura of Discord, all target's magical resists are lowered by 45 for 10 seconds.
Morale:
Shatter Faith (ML15): Rank 4 A thunderous curse shatters the air, inflicting 372 damage to all targets within 30 feet and dispelling a blessing
Tactics:
Quickened Ferocity (ML3): Ferocious attack's reuse timer is reduced to 30 seconds.
Gushing wound (ML7): Seeping wound inflicts additional 18 damage over 6 seconds.
Embrace the winds (ML11): Increase the value of incoming heals on you by 15%, but also increase magic damage taken by 10%. |
|
|
Lobos
Junior Member
572 Posts |
Posted - 09/02/2008 : 10:28:25
|
No bylo by zajimave porovnani stavu hry od nekoho kdo je v bete jak AoC tak WAR, obe hry jsou podle devs kousek pred vydanim a obe se zrejme odlozi |
|
|
ManiaCCC
Junior Member
630 Posts |
Posted - 09/02/2008 : 10:34:30
|
No to by ma tiez dost zaujimalo. Kamos z ciech sice v AoC bete je ale to jeho rozpravanie o tej hre ma viac nudi ako zaujima. A hlavne trosku odradza (ked mi niekto po dvoch rokoch hrania wowka rozprava o tom ake bude raidovanie pve instancii uzasne, tak mi byva trosku zle :) ) .. Sudiac ale podla beta leakov, tak Funcom radsej bude odstranovat dalsie a dalsie featurky ako by to mal znovu odlozit. Uz aj tak dost upustili od svojho provotneho planu. Ale som sam zvedavy. |
|
|
nekrotyrael
Senior Member
3896 Posts |
Posted - 09/02/2008 : 13:25:36
|
quote: Originally posted by ManiaCCC
No to by ma tiez dost zaujimalo. Kamos z ciech sice v AoC bete je ale to jeho rozpravanie o tej hre ma viac nudi ako zaujima. A hlavne trosku odradza (ked mi niekto po dvoch rokoch hrania wowka rozprava o tom ake bude raidovanie pve instancii uzasne, tak mi byva trosku zle :) ) .. Sudiac ale podla beta leakov, tak Funcom radsej bude odstranovat dalsie a dalsie featurky ako by to mal znovu odlozit. Uz aj tak dost upustili od svojho provotneho planu. Ale som sam zvedavy.
O sekci vedle. |
RL: LVL 1 S/S/S AO: Ineea, Airashii, Nekrotyrael, Nanorexia
|
|
|
NoX
Moderator
1051 Posts |
Posted - 11/02/2008 : 11:12:46
|
Jinak tedy něco k mému víkendovému testu. B3 mi přijde, jako když si v nějaké strategii těsně před koncem mise omylem nahrajete první save. Jednoduše oproti B2 jako velký krok zpět. Horší zpracování grafiky, mnohem více bugů (mizející mob v průběhu boje, cetrování moba doprostřed hráče, zasekávání o neviditelné objekty atd...), které B1 neznala. Příjemě mě ale překvapil Marauder, který sice ještě takhle z kraje nevyužívá potenciál morfů pracky, ale i tak už je to brutální řezník. Všem, kteří mají rádi DPS nejhrubšího zrna, tuhle class doporučuju. Přepracovaný systém aur u Chosena má rozhodně něco do sebe. Těm kdo nečetl ty wall of text co jsme sem kopírovali z beta fóra bych to popsal tak, že nyní aura nefunguje jako klasická aura z WoW, kdy se jednou aktivuje a tím to hasne. Současná Chosen aura funguje jako impuls, který při její aktivaci nahodí na všechny okolní targety 30sec debuff. Aurám pak naskočí 30s CD. K různám aurám má pak Chosen arzenál specek, které jsou aktivní jen v případě, že je na targetu příslušný debuff. Bohuže ta specka, kterou dostal Chosen takhle na lowlvl je nyní buglá a nedá se použít.
Můj oblíbenec Zealot dostal s upravou AP značný nerf DMG, ale boost přežitelnosti. V B1 byla fixní hodnota AP pro všechny chary 500 AP a byl pomalý regen. Ten se dal později u casterů zvyšovat pomocí Tactics. V B2 došlo ke změně, kdy se snížila hodnota AP na 250, ale razantně se zvedl regen. U DE meleeků mi ta změna nijak podstatná nepřišla, ale u Zealota jsem to poznal okamžitě. Nyní na full AP zacatí Zealot pouze dvě DD specky a pak je odsouzen dloubat nepřítele nožíkem než se mu doregení AP. Není to sice nějaká závratná doba, ale celkem to otravuje. Naopak velký přínost znamenala tato změn pro jeho healerské schopnosti. Direct heal se dá na full AP zacastit jen jeden. Pravý klenot je v jeho schopnostech HoTka, která se při zátěžovém testu osvědčila jako adekvátní 5ti mobům stejného lvl nebo 7mi o lvl nižších. V rámci testu jsem zabil kolem 30ti mobů stejného lvl bez jediné přestávky a nutnosti cokoliv pít. Upřímě doufám že s tímhle něco udělají, protože současného Zealota bych v PvP zabíjet opravdu nechtěl. Podotýkám, že se ale stále jedná o lowlvl, nemám zatím představu jak to bude vypadat později. |
Lišák A20.00%, E80.00%, K46.67%, S53.33%
|
Edited by - NoX on 11/02/2008 11:13:06 |
|
|
Lobos
Junior Member
572 Posts |
|
NoX
Moderator
1051 Posts |
Posted - 11/02/2008 : 12:49:16
|
Bohužel netušim. IMO ale spíš nějaká Marauderova specka. |
Lišák A20.00%, E80.00%, K46.67%, S53.33%
|
|
|
Oralin
New Member
243 Posts |
Posted - 15/02/2008 : 09:11:20
|
Dotaz: 1) Hra mi neustále padá (cca každých 10-15 minut). Máte s tím ostatní betatesteři podobnou zkušenost? Nebo je to něco u mě?
2) Také máte pocit, že je ve PvP ve hře převah Destruction tak 2-3:1?
3) Není tu někdo, koho nebaví hrát solo a chtěl by občas hrát se mnou? Mám bright wizarda a zealota. Kdyby jo tak ICQ je 313 888 287... |
|
|
Pepo
Average Member
2118 Posts |
Posted - 18/02/2008 : 15:43:13
|
Get ready to rumble, because we are switching from PvE to RvR test this week. From now on you are encouraged to go into the RvR zones, kill other player right there, battle for the objectives and capture the keeps. While we’ll be able to provide you with more information about possible events within the next days we want you to start testing RvR from now on and give us specific feedback about the related topics in a couple of new threads we opened in the feedback section:
* Battlefield Objectives * Skirmishes * Keeps * Nordenwatch * Stone Troll Crossing * Queue System
Go now and fight for death and glory. Your Gods are watching you and need to be pleased. |
|
|
Lobos
Junior Member
572 Posts |
Posted - 18/02/2008 : 18:38:30
|
Tesim se na report z Keepu |
|
|
Oralin
New Member
243 Posts |
Posted - 20/02/2008 : 09:49:57
|
Zajímalo by mě, jak se vám v Betě daří generovat a využívat MORALE.
Já mám bright wizarda na levelu 13 a naprosto v solo PvE nevygeneruji dost na morale rank 2 abilitu (bojuji s moby také na levelu 13). Po zabití 2. moba v řadě (morale cca. 16) musím chviličku počkat na HP a morale mi klesne na 0.
Znamená to, že Morale je jen do RvR a party, kde dostává člověk healy a může jet non stop? A v PvE na slabší moby? |
|
|
GORTHAUR
New Member
168 Posts |
Posted - 20/02/2008 : 21:56:45
|
Kdyby to nekomu nahodou uniklo tak uz se daji vytvaret nove chary na lvl 13, kvuli testovani dalsiho contentu.
GZ k uctu Lobosi. |
EvE |
|
|
Pepo
Average Member
2118 Posts |
Posted - 22/02/2008 : 08:07:16
|
quote: Originally posted by Oralin
Zajímalo by mě, jak se vám v Betě daří generovat a využívat MORALE.
Já mám bright wizarda na levelu 13 a naprosto v solo PvE nevygeneruji dost na morale rank 2 abilitu (bojuji s moby také na levelu 13). Po zabití 2. moba v řadě (morale cca. 16) musím chviličku počkat na HP a morale mi klesne na 0.
Znamená to, že Morale je jen do RvR a party, kde dostává člověk healy a může jet non stop? A v PvE na slabší moby?
Nie som si presne isty, ale myslim ze tak to Mythic chcel, aby boli morale ability imba ability ktore mozes pouzivat az neskor po dlhsom boji. |
|
|
Meddy
Moderator
5760 Posts |
Posted - 22/02/2008 : 10:32:25
|
quote:
Nie som si presne isty, ale myslim ze tak to Mythic chcel, aby boli morale ability imba ability ktore mozes pouzivat az neskor po dlhsom boji.
Kdyz uz nam prinasis o uzavrenem beta testu inforamce tak se prosim snaz aby mely solidni hodnotu. Vyhybej se vyrazum ktere uzivaji casto pubertalni hraci kteri ani poradne netusi co melou: "imba" tj. imbalance anebo "unba" unbalance jsou vyrazy uzivane pro nevyvazene a spatne odladene a premrstene atributy postavy, predmety, ability atd. zkratka veci ktere do hernich principu vnaseji nerovnovahu a delaji bordel. Tudiz IMBA morale ability zcela jiste nechce zadny developer potazmo Mythic. Pro priste se muzeme domluvit na jinych krasnych slovech kterymi je slovenstina cestina i anglictine dostatecne zasobena. Napriklad: "Janosikovsky silne" "Silne jako silnice" "Fucking strong" apod. |
STS Chvojkovice-Brod |
Edited by - Meddy on 22/02/2008 10:41:53 |
|
|
ManiaCCC
Junior Member
630 Posts |
Posted - 22/02/2008 : 13:49:28
|
quote: Originally posted by Oralin
Zajímalo by mě, jak se vám v Betě daří generovat a využívat MORALE.
Já mám bright wizarda na levelu 13 a naprosto v solo PvE nevygeneruji dost na morale rank 2 abilitu (bojuji s moby také na levelu 13). Po zabití 2. moba v řadě (morale cca. 16) musím chviličku počkat na HP a morale mi klesne na 0.
Znamená to, že Morale je jen do RvR a party, kde dostává člověk healy a může jet non stop? A v PvE na slabší moby?
Pravda ze v PvE je generovanie morale dost o hubu..i ked az taky problem to neni.. Ale v pvp to zas taky problem neni.. priblizne tak po 2-3 minutach "boja" mam dost moralky na pouzitie rank 2 morale. |
|
|
Meddy
Moderator
5760 Posts |
Posted - 22/02/2008 : 14:05:22
|
2-3 minuty boje jsou si myslim docela dost.. Ono je asi jeste dost brzo odhadovat jak muze dlouho trvat prumerne ve waru stretnuti treba dvou full grup co? |
STS Chvojkovice-Brod |
|
|
ManiaCCC
Junior Member
630 Posts |
Posted - 23/02/2008 : 03:03:32
|
quote: Originally posted by Meddy
2-3 minuty boje jsou si myslim docela dost.. Ono je asi jeste dost brzo odhadovat jak muze dlouho trvat prumerne ve waru stretnuti treba dvou full grup co?
Tazko povedat ako dvoch full group ale pri zerg open world RvR ak nie si ciste kamikadze, nazivo sa udrzis velmi dlho. (dnes poobede ked sa zergovalo tak dokopy 40-50 hracov tak som mal prvu smrt az po takych 30 minutach (ako sorcka). Pricom full morale som uz mal asi tak po 10 minutach..len skoda ze mi bola nanic :P
Kazdopadne..tu je par postrehov z hry a z fora. -Sorcka bola dost overpowered..ale dnes bol patch kde ju trosku nerfli... -Bright Wizard a Witch Hunter sa skvelo hraju uz teraz. Vyborne odladene classy, dobry progress, vyuzitelne skilly a celkovo velmi flexibilne..sem tam by to chcelo este nieco zmenit..ale vyzera to s nimi velmi velmi dobre -Zealot je utlimatny healer (i ked stale sa daju jeho healy prenukovat pomerne lahko).. ma celko zaujimave skilly ale ma problem v solovani. Kym sorcke zabitie jedneho moba trva tak 20 - 30 sekund, u zealota je to 2-3 minuty O_o. Ale je fakt ze ked naagruje aj 4-5 mobov tak mu je to pomerne jedno..prehealuje ich damage uplne v pohode -Chosen ma velmi zauijmavy system aur ale ma obcas problemy. V PvE je to pomerne zldhave solovanie (ale neni to tak hrozne ako zealot) a v pvp je to hlavne jeho neefektivita aur. Ktore sa daju uplne v pohode ignorovat. -Marauder je masina do PvE.. zabija rychlo a efektivne. V PvP je to uz pomerne horsie. Zatial jediny spomalovaci efekt ma duraciu 4 sekundy a je viazana na jedne typ mutacie. Preto je marauder v pvp dost obmedzeny co sa pouzitia mutacii tyka a ked to toho pridate extremne maly range melee classov, tak ma marauder problem niekoho vobec dobehnut. I ked to sa mozno zmeni na vysich leveloch ked ziska "Tentacle Grab" (viem ze sa to vola teraz inac ale tak to nazval Paul :P ) -Warrior Priest ma podobny problem ako Zealot - solovanie v PvE..ale zas to neni az tak hrozne.. V PvP je to trosku na vaskach. Na jednej strane ma effektive healy, na strane druhej..len pokial ma RF. A tu je pes zakopany. Absencia nejakeho spomalovaca zaprcinuje ze Warrior prieste stoja vzadu ako healboti = malo RF, heal efektivita ide rapdine dolu..pretoze ked nabehnu dopredu.ich ciel im zacne utekat (popripade nejake CC) a konci to tak ze stoji na mieste a snazi sa prehealovat ten nuke co donho ide..
Okej..dalsich par postrehov
-Samotne PvP, aspon na mna osobne, posobi ovela lepsie ako naprikald vo WoW. Damage neni az tak nehorazny oproti k poctu zivotom a prakticky vdaka neexistujucim skillom ktore uplne znemoznia kontrolu charakteru (stuny, feary atd a aj tych par co tam je su dmg prerusene) samotne pvp posobi velmi plynulo. -je mozne efektivne levelovat pomocou PvP..co je vyborne -Scenaria ( i ked su bugnute) su velmi dobre designovane a je to zabava :).. (ked su aspon relativne vyrovnane tymy) -Battlefield objectives okrem toho ze pridavaju dalsie starze do keepov tak zvysuju renown a xp gain v rvr zonach.. a este nejake benefity co ale nie su momentalne "pustene" -Normalne Questy su pomerne napadite a plnenie PQs ma dost bavi.. i ked su to klasicke zabi, ochran, dones ale pritomnost dalsich hracov a boss fight na konci (+ loot) stoji fakt zato. Velmi milo ma prekvapil naprikald prvy PQ za Empire kde pride ako boss obor ktor cestou kaca stromy..vyzera to velmi efektne :)
A este par detajlov a blbosticiek :P -Ak ma charakter pod 15% Hp (alebo tak nejak), tak je spomaleny -Ked roztocite charakter pri obrazovke vyberu charakterov tak "dostane" stun... ti kto ste v Bete tak to skuste :P -I ked tieto animacie nie su este dokonale..celkom ma prekvapilo ze maju charaktery zvlast animacie ked chodia v plitkej vode, potom ked sa brodia hlbsou vodou a potom plavanie :) -Minimalne Empirske charaktery kricia a nadavaju pocas boja :P obcas to znie celkom komicky ked critnem warrior priesta a ten na mna zreve "You Bastard!!" :D
No ak ma este nieco napadne tak doplnim :) |
|
|
Lahvan
Dictator Apprentice
318 Posts |
Posted - 23/02/2008 : 09:53:23
|
Je tu někdo kdo hraje za Order? |
|
|
Pepo
Average Member
2118 Posts |
Posted - 23/02/2008 : 10:50:18
|
quote: Originally posted by Meddy
quote:
Nie som si presne isty, ale myslim ze tak to Mythic chcel, aby boli morale ability imba ability ktore mozes pouzivat az neskor po dlhsom boji.
Kdyz uz nam prinasis o uzavrenem beta testu inforamce tak se prosim snaz aby mely solidni hodnotu. Vyhybej se vyrazum ktere uzivaji casto pubertalni hraci kteri ani poradne netusi co melou: "imba" tj. imbalance anebo "unba" unbalance jsou vyrazy uzivane pro nevyvazene a spatne odladene a premrstene atributy postavy, predmety, ability atd. zkratka veci ktere do hernich principu vnaseji nerovnovahu a delaji bordel. Tudiz IMBA morale ability zcela jiste nechce zadny developer potazmo Mythic. Pro priste se muzeme domluvit na jinych krasnych slovech kterymi je slovenstina cestina i anglictine dostatecne zasobena. Napriklad: "Janosikovsky silne" "Silne jako silnice" "Fucking strong" apod.
Au, to bolelo Dobre, takze ,,fucking strong,, ability |
|
|
GORTHAUR
New Member
168 Posts |
Posted - 23/02/2008 : 16:55:16
|
quote: Originally posted by Lahvan
Je tu někdo kdo hraje za Order?
Ja hravam za order, dest ma celkem velkou pocetni pravahu, tak podporuju mensinu. |
EvE |
|
|
ManiaCCC
Junior Member
630 Posts |
Posted - 23/02/2008 : 17:01:00
|
quote: Originally posted by GORTHAUR
quote: Originally posted by Lahvan
Je tu někdo kdo hraje za Order?
Ja hravam za order, dest ma celkem velkou pocetni pravahu, tak podporuju mensinu.
Mno ja som zzatial zazil len situacie kde bol des totalne overnumbered..Asi mam smolu alebo co :) ale este som v takom boji nebol kde by sme mali ciselnu prevahu :)..skor naopak.... I ked momentalne skusam Warriro Priesta. :) |
|
|
Lahvan
Dictator Apprentice
318 Posts |
Posted - 24/02/2008 : 14:19:16
|
quote: Originally posted by GORTHAUR Ja hravam za order, dest ma celkem velkou pocetni pravahu, tak podporuju mensinu.
No kvůli tomu se za Order taky, ale chtělo by to nějakou tu stálejší partičku, ty adhoc grupy, pokud nějaký jsou, nicmoc. |
|
|
Lobos
Junior Member
572 Posts |
Posted - 25/02/2008 : 11:03:17
|
Ohledne delky boje, tohle se dnes objevilo na foru:
I wanted to take a minute to address a MAJOR beta concern we've been hearing as of late. So players know we are in fact planning on addressing it. This issue is Time to Kill (TTK) of players in RvR.
Currently the fastest TTK in the game sits around 10 - 12s. At low levels it predominantly Sorc/Bright Wizards since resistances are pretty hard to find. At later levels where resist gear is more common the crown gets passed to the Witch Hunter & Witch Elf (when attacking light armor or Robed opponents). Obviously if somebody can drop sombody else Solo in 12s that means that for a 3 on 1, that same person will die in around 4s. Thats not enough time for them to react to an ambush and run away. Which is BAD.
That being said this is not our vision for Warhammer. We want players to be powerful in PvE against normal monsters and kill them at a good clip. But we do NOT want players to drop as fast in RvR. Players should have the opportunity to think and react to the situation and choose to attack or withdraw, not just die.
Over the next Month we'll be looking at Time To Kill in RvR and increasing survivability globally across the board. This will likely come in the form of boosted HP for everyone, with a finer level of granularity in HP differences between the Careers. We will not be significantly reducing DPS but we will be looking carefully at Burst DPS (especially on ranged casters) as a whole.
Expect to see the fastest TTK in RvR increase to 1.5 - 2x as long as it is now. With our goal being to give a player who is ganged up on 3 on 1 to have a good solid 6-8s window to get the hell out of dodge. |
|
|
Oralin
New Member
243 Posts |
Posted - 25/02/2008 : 11:32:13
|
To jsem tedy zvědav. Už teď když mi někdo začne utíkat, tak je velmi malá šance, že ho zabiju. Takže oni plánují, že když někdo po půl minutě boje zjistí, že prohrává, tak zdrhne a konec?
Mě přijde normální, že když na někoho ze zálohy vlítnou 3 hráči, tak umře... |
|
|
Oralin
New Member
243 Posts |
Posted - 25/02/2008 : 11:35:41
|
ad morale - včera jsem si vyzkoušel plnění PQ ve full grupě. A tam jede morale naplno a v pohodě se plní. Takže to vypadá, že je určena hlavně do PvE bojů s elite a bossy a do PvP ve skupině. |
|
|
Lobos
Junior Member
572 Posts |
Posted - 25/02/2008 : 11:36:57
|
No problem vidim predevsim v casterech (wizard a sorc). Pokud jsou 2 je to temer instagib :)
Jinak dneska vypinaj servery, pristi faze bety DE/HE general testing.
S morale dost zalezi na charu no, ja treba s zealotem na sebe natahnu 4 moby a pak je pomalu kosim, a neni problem udelat 100% nicmene zatim nemam zadnou pouzitelnou abilitu |
Edited by - Lobos on 25/02/2008 11:38:09 |
|
|
NoX
Moderator
1051 Posts |
Posted - 25/02/2008 : 12:14:53
|
Celkem mě překvapuje, že si dávaj tak na čas. Jak Reqiel píše "for a couple of weeks then some PvP testing" vypadá, že nějak moc nespěchají. Uvidíme no... |
|
|
ManiaCCC
Junior Member
630 Posts |
Posted - 25/02/2008 : 13:11:42
|
Ad Lobos a instantgib :)
Dnes sa na fore objavila sprava ze sa kratka zivotnost charov proti niektorym classam nepaci ani developerom a ze buduci mesiac mame cakat nejake vacsie zmeny co sa tyka v pomere zivotov a damagu, a budu nejaky sposobom redukovat burst damage.
Ale okrem toho pisali tiez ze na vyssich tieroch je resistovy gear ovela viac dostupnejsi..ze aj preto maju Sorcky a BW pomerne slusne vyhody v pvp v tejto faze bety. |
|
|
Topic |
|