Author |
Topic |
Shatteren
Senior Member
2735 Posts |
Posted - 05/11/2008 : 13:52:21
|
quote: Originally posted by celdric
nerad jsem offtopic, ale BC pro me wow pohnojil jeste vic nez kdy se povedlo preBC wowku... mam pocit, ze preBC wow melo aspon nejaky svuj smer a focus... BC z toho udelalo dort pejska a kocicky...
jen doufam, ze to samy se nestane s WARem... podle me se neda delat hra "pro vsechny" je z toho pak nechutna bramboracka... vzdycky jsou skupiny ktery vuci sobe souperi a nikdy se neda vyhovet vsem zaraz...
WoTLK po pocatecnim nadseni (hlavne z world pvp zony) po upravach a tweacich z bety + upravy class me presvedcilo, ze WoW je pro me uz pase... jen tak pro srovnani si schvalne bezte precist neco o Lake Wintergrasp a celkovem vyzneni... me to smrdi "just another battleground" na sto honu... uz me Blizzardi nekolikrat presvedcili ze world pvp opravdu neumi a zmeny v bete Lakeu me to jen potvrdili... mythic mel v tomhle u me vzdycky navrch a uvidime jak to dotahnou ve waru... zatim vzdy kdyz se nejake world pvp ve waru skutecne odehravalo tak to melo pro me velkej smrnc a naboj... bohuzel se ho kona zatim dost malo... (aspon v t2 na K-A)
S timhle souhlasi a souhlasilo dost lidi, aspon toho PreBC vs BC. |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
|
|
spajdr
Moderator
3400 Posts |
Posted - 05/11/2008 : 14:28:44
|
Problém u WAR je, že mají zbytečně moc serverů a lidi jsou moc rozlezlí, uvidíme jak dopadne to stěhování low a high populace na jiný server, kde to pak by mělo být na obou stranách medium, já osobně nemám problém vůbec s někým někoho potkat, ať už scénáře, nebo PQ, je tam lidí jak když hra začala, někdy snad i více Hra nemá moc chyb, spíš nedostatky a nedodělky. Myslím že málokterá hra se může pochlubit toliko předplatiteli po prvním měsíci hraní
|
|
|
Eagle
Average Member
2225 Posts |
Posted - 05/11/2008 : 15:53:49
|
quote: Originally posted by spajdr
Myslím že málokterá hra se může pochlubit toliko předplatiteli po prvním měsíci hraní
mylim ze ve svete kde se kazdy snazi uninkout z wow se to da celkem ocekavat :) |
UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
|
Edited by - Eagle on 05/11/2008 16:12:00 |
|
|
pan.filuta
New Member
145 Posts |
Posted - 05/11/2008 : 16:06:47
|
quote: Originally posted by spajdr já osobně nemám problém vůbec s někým někoho potkat, ať už scénáře, nebo PQ, je tam lidí jak když hra začala, někdy snad i více
No nevím, taky hraju trpoše na Burloku a nějak moc lidí nepotkávám (ale je fakt, že se furt plácám v T1/T2 )
Alariele, kde jsem začal s guildou je ještě horší. |
|
|
Mandorallen
Moderator
1212 Posts |
Posted - 05/11/2008 : 16:09:29
|
Presne :). Myslim ze lidi by ted hrali i pacmana online jen aby nemuseli hrat wow, aspon ja sem teda jeden z nich.
Jinak souhlas s tim ze hra ma opravdu malo chyb, ktere by znemoznovali hrani. Uvidim co udela migrace. Doufam ze se nesnizi jen queue time na scenario, ale bude vic RvR akci a ourdoor pvp. AoC bylo jinak v porovnani s WHO plny bugu a nedodelku uz od startu. WHO je mnohem odladenejsi a dokonce mi uz prestaly ty nechutny zaseky ve scenariich. Nevim jestli je to tim ze uz jsem pryc z Tor Aroc scenaria, nebo to opravili, kazdopadne sem to delsi dobu nezaregistroval a hra mi jede opravdu plynuleji. Ja to rozhodne sam nijak neodstranil, nic jsem totiz s nastavenim nedelal. |
DF - Gorf Ash - Reservoir Dogs |
|
|
qsubt
Junior Member
601 Posts |
Posted - 05/11/2008 : 16:16:46
|
quote: Originally posted by Azkaban Scénárka ve WAR jsou mnohem živější, zábavnější a nutí tě je navštěvovat i když nemáš 70lvl. (ještě teda 39 a 51 lvl kvuli bracerum a rewardu za AV)
sorry ale eeee nesouhlas, sc=bg, a zatim asi jeste porad plati ze v T4 tak hrajes porad dokola stupidni serpenty a t3 prevazne jeste stupidnejsi tor anroc - zbytecne velka mapa s lavou a bez mountu.. aa ta obdoba warsongu v t3 (uz nevim jemno), zase zbytecne velka mapa.. potencial tam ale rozhodne je dobry, trosku zrevidovat mapy, a dat nejaky bonus za hrani vsech sc aby porad nejelo jenom jedno dokola.
quote: Originally posted by Mandorallen Moznost vyhladit warcamp druhe frakce a pobit npc at se nemuzou nejakou dobu prihlasovat
imho nesmysl nebo lepe receno, moc by to asi stejne nefungovalo ptz nemuzes prihlasovat = druha strana prahnouci po xp ze sc by taky nehrala nemela by proti komu kdyz by se tamti nemohli prihlasovat:) |
|
|
Mandorallen
Moderator
1212 Posts |
Posted - 05/11/2008 : 18:38:26
|
No a neni to ze by nevyskakovali scenarka tak casto prave to co tu vetsina lidi chce? Lidi by museli hold jit delat rvr a vzit si zpet svuj camp. Vsude by se to rezalo. Navic sem si neuvedomil ze do scenarek by si stejne mohl jen by si neplnil ty questy, takze by mozna lidi prestali levelit timto zpusobem. |
DF - Gorf Ash - Reservoir Dogs |
|
|
Dokky
Starting Member
30 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 11:10:59
|
quote: Originally posted by Mandorallen
No a neni to ze by nevyskakovali scenarka tak casto prave to co tu vetsina lidi chce?
Teraz si ma pobavil :) Keby ludia nechceli chodit scenarka tak ich nechodia ;)
Ono sa do toho scenarka nemusis prihlasit - no a nebude ti vyskakovat :) nikto na to nemusi dobit tvoj camp. |
|
|
Wuuduu
Junior Member
544 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 11:30:54
|
Dokky nepochopil si podstatu toho, co on myslel.
Ide o to, ze ludia hraje LEN scenarka, pretoze sa tam dobre leveluje, takze potom sa tazko hladaju ludia na ine akcie. Takze ak by sa scenaria nedali hrat, lebo by boli nejako "obsadene" asi by sa hraci, ktori su vacsinou v nich, hrat niekde inde a aby sis to zahral, ked ich oblubujes, musel by si dobit svoj camp spet.
Btw. Jeden BW mi vcera spominal, ze za jedno sc. Mourkain Temple mal 29000XP, to je dost, nie? Rekord som dosiahol nejakych 16000XP, nejak sa cez tuto hranicu za ten cas neviem prehupnut. |
EVE: H00d – [RG] / [-RZR-] – R.I.P. WAR: Klingac – Causa Justa / Karak Azgal – R.I.P. EQ2: Silwia Luisa – Undead / Runnyeye – R.I.P. GW: Luisa de Silwa – R.I.P. |
Edited by - Wuuduu on 06/11/2008 11:32:19 |
|
|
Azkaban
Moderator
1990 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 11:36:49
|
Už vidím jak budu dobívat něčí War Camp místo toho abych si v klídku a bez starostí expil. Popřípadě tím omezoval druhou stranu v přihlašovaní (když si třeba řekneme, že lidi scénárka bez questu za prachy nepudou) tím bych docílel toho, že bude 50 lidí v čekačce z mé frakce na 10 z dobité.. |
|
|
Mandorallen
Moderator
1212 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 13:01:05
|
Scenaria kurvi, omezujou tuhle hru a okradaji lidi o ostatni veci, ktere ve hre jsou. Na tomhle snad asi vsichni shodneme ne? Kdo s timhle nesouhlasi tak vlastne tvrdi ze by mu stacilo WHo, kde by bylo jedno mesto s npc, ktery by ti davali questy do scenarek a svet okolo by nebyl potreba.
Kazdej kdo je ve scenarkach je tam jen kvuli renownum a expum rozhodne ne kvuli nejake zabave. Par lidi to mozna bavi, ale ti by nejspis unesli to, ze by to meli bez odmeny penez a expu za splneni questu, nebo ze by si hold museli ziskat z5 svuj camp.
Takze by na tom vlastne nikdo netrati. Lidi co by chteli dostat lidi do RvR lokaci by slozili grupu a vymlatili a obsadili nepratelske warcampy a tim by prinutili druhou stranu se ucastnit RvR akci v RvR zone.
To jak tu pisete kdo nechce chodit scenarka tak prece nemusi je blbost. Musi, kazdej musi. Kde jinde chces nabrat renown? V soucasne dobe muzes delat ve WHO jen scenarka, pak mozna PQ pokud je uz nemas hotovy, pak zase scenarka, mozna nejaka ta instance a nejaky to RvR, ktereho je tuze malo. Kazdej hraje scenarka, ale ne protoze ho to bavi, ale protoze je to nejlepsi farma renownu. Kazdyho to sere a raci by ziskaval renown v RvR, obsazovani hradu apod. Jenze to nikdo nedela protoze je za to hovno renown a za druhe protoze to je nuda. Proc je to nuda? Protoze vetsinou je to jen pve akce kde jedna strana utoci a druha sedi ve warcampu a diva se jak jim to na mape pekne sviti, kde vsude druha frakce utoci.
|
DF - Gorf Ash - Reservoir Dogs |
Edited by - Mandorallen on 06/11/2008 13:02:53 |
|
|
ManiaCCC
Junior Member
630 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 13:17:11
|
Nepovedal by som ze problem su scenarka.. problem je skor samotne ORvR.. a nie ze by bolo dizajnovane nejako zle a ze by to nebola zabava..ale proste MMORPG su dost aj o "rewardoch"..ak nespravis iniciativu sem ist, tak tam nikto nepojde..
Mna osobne scenarka bavia.. naozaj ma bavia a robil by som ich aj keby ORvR davalo o 100% viac renown a xp.. Len mna bavi aj ORvR..len skoda ze je tam malo ludi.. kvoli scenariam? Da sa nato aj tak pozerat..ale ja som rad ze su v scenaria vo WAR..ale co nie som rad ze odmena v ORvR proste neni adekvatna. |
|
|
Azkaban
Moderator
1990 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 13:25:21
|
quote: Originally posted by Mandorallen ...
Kurví a nekurví. Plno lidí to chodí, protože jak už jsi tu mohl číst:"Přijdou domů zapnou scénárko a hrají". Žádný stres cestovat a něco hledat. Navíc rewardy, renow atd. To že se neučastní RvR je podlě z velké části problém jejich guildy. |
|
|
celdric
Average Member
1613 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 13:30:02
|
hlavni problem je, ze podle meho nazoru spousta lidi ani nevi co vsechno se tam da ziskat...
jednodussi je kliknout na tlacitko "join"...nehlede na to, ze mythic i v loading screen tipech to tam ma jako jeden z prvnich tipu co ti hra vubec dava...
napr. malokdo tusi, ze kdyz branis keep tak po odrazeni utoku ti tukne expa a renown... nevim jak u BOcek nikdy jsem aktivne BO nebranil...
btw nevim jestli jste si toho vsimli, ale od witching eventu nedostavam ten 100% expa buff co bys mel dostat po vstoupeni do open rvr zony... dava to jen bolster buff...
dalsi vec co efektivne brani dobremu farmeni expy/rp v open rvr jsou ty kravsky udelany diminishing returns na killech...
a dalo by se pokracovat... podle meho nazoru to neni nahoda...jevi se mi to jak kdyby cast dev tymu proste prosazovala jako hlavni endgame scenaria (at uz z jakychkoliv duvodu... jeden me napada z fleku - je to main forma pvp ve wowku) zajimavy je, ze prvni reakce vsech betatesteru na prvni podcasty o velkem vlivu scenarii na RvR byli at jdou se scenariama k sipku... holt nepoucitelny... misto toho tedkonc horko tezko musi MJ sepisovat zpravy o tom jak hlavni endgame pro ne je open RvR a ze to budou bustovat jak krava... na to asi mohli myslet driv ze... |
no mmo
|
|
|
ManiaCCC
Junior Member
630 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 13:46:19
|
Celdric, pre mna osobne je nepochopitelne to ze v bete to ORvR bolo proste odmenovane viac. Tam boli aj kruvesky velke XP za dobyjanie hradov a BOs..to iste pre renown (i ked v bete ten renown bol inac nastaveny).. ja osobbne nechapem preco sa to prichodom open bety vytratilo..ked este do poslednej chvile to tam bolo.
Ale je viac takych veci ktore sa z bety vytratili a ja netusim preco.. Napriklad CC wardy.. Dostal si root, dalsi root ma kazdu sekudnu 25% sancu ze sam breakne..potom uz 50% sancu..a potom su uz immuny na urictu dobu..bolo to v bete.. fungovalo to vyborne..ale preco sa to nedostalo do release nechapem. |
|
|
celdric
Average Member
1613 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 13:50:35
|
vcera jsem si vsiml jedne veci...obcas dostanu nejakej "root ward" ale co to ma vlastne delat netusim... jediny co vidim je, ze dostanu root, spadne mi, dostanu dalsi a takhle tam muzu stat az do nevidim... a kolikrat do me busi nejakej tank pestickama a ten root nespadne a nespadne a nespadne a...mam vlastne pokracovat?
edit: ono vubec ten root ward je celej divnej...protoze to nema vlastne zadnej poradnej tooltip jak si ted tak vybavuju... |
no mmo
|
Edited by - celdric on 06/11/2008 13:54:19 |
|
|
Jaffa
Junior Member
982 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 13:55:16
|
Pokud budou pokračovat v boostu ORvR stylem, že přidali pěkně stupidně udělanej PQ v rvr zoně při eventu na 100x100 metrech. Nebo teď že přidají "jden golden bag" v lootu, tak tímhle stylem to budou to Orvr oživovat tak dva roky možná že vůbec.
Jo a kvůli def. ticku expy a rr se nikomu nevyplatí branit pokud ho taky drasticky nezvýšej. |
Last hope......Guild Wars 2 "that's not a log, that's a DICK!"
|
|
|
celdric
Average Member
1613 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 14:01:06
|
quote: Originally posted by Jaffa
Pokud budou pokračovat v boostu ORvR stylem, že přidali pěkně stupidně udělanej PQ v rvr zoně při eventu na 100x100 metrech. Nebo teď že přidají "jden golden bag" v lootu, tak tímhle stylem to budou to Orvr oživovat tak dva roky možná že vůbec.
Jo a kvůli def. ticku expy a rr se nikomu nevyplatí branit pokud ho taky drasticky nezvýšej.
kdyby fixli (rozumej odstranili) DR na expe/rp za killy v oRvR tak by se i to braneni mohlo vyplatit... ve scenarku v t2 je za vyhru 600 rp, za prohru nic jako bonus po skonceni a v MT je to otazka 8-10 minut... takze je to otazka lehkych tweaku nekterych cisel potom, ale napred se zbavit DR na killech...
|
no mmo
|
|
|
Kořka
Average Member
1466 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 14:15:29
|
Supr by bylo, kdyby odstranili t4 scenaria. Ať si lidi lvlujou do 30ky a pak ať se jdou masit postaru |
Arokh Estarioll |
|
|
Arach
Junior Member
522 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 14:29:19
|
quote: Originally posted by Wuuduu
Dokky nepochopil si podstatu toho, co on myslel.
Ide o to, ze ludia hraje LEN scenarka, pretoze sa tam dobre leveluje, takze potom sa tazko hladaju ludia na ine akcie. Takze ak by sa scenaria nedali hrat, lebo by boli nejako "obsadene" asi by sa hraci, ktori su vacsinou v nich, hrat niekde inde a aby sis to zahral, ked ich oblubujes, musel by si dobit svoj camp spet.
Btw. Jeden BW mi vcera spominal, ze za jedno sc. Mourkain Temple mal 29000XP, to je dost, nie? Rekord som dosiahol nejakych 16000XP, nejak sa cez tuto hranicu za ten cas neviem prehupnut.
jo protoze byl sam v parte tak nahrabal expy, kdyz ho lidi co v parteo sou s dalsima healujou a podporujou tak se nedivim, normalne v parte 29k expu nejde dat nemeli ho healovat , prave takovy hracu scenarka kurvej protoze tam chodej jen pro expy a ne kvuli pvp
jedina moznost jak z tohohle ven je, ze ve scenarkach drasticky omezej exp gain a nebude to dal jen pug system |
|
|
ManiaCCC
Junior Member
630 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 14:41:10
|
Nerfovanie scenariek neni ten spravny krok.. teraz su by som povedal tak akurat..nerfni ich a xp alebo renown zo scenarka bude "zanedbatelny"...
Co ale treba spravit je psotavit vsetko ostatne minimalne na uroven scenarok..a tym myslim ORvR, Dugeony, PQs alebo aj prach obycajne questovanie. |
|
|
Dokky
Starting Member
30 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 14:41:14
|
quote: Originally posted by Mandorallen
Scenaria kurvi, omezujou tuhle hru a okradaji lidi o ostatni veci, ktere ve hre jsou. Na tomhle snad asi vsichni shodneme ne? Kdo s timhle nesouhlasi tak vlastne tvrdi ze by mu stacilo WHo, kde by bylo jedno mesto s npc, ktery by ti davali questy do scenarek a svet okolo by nebyl potreba.
Kazdej kdo je ve scenarkach je tam jen kvuli renownum a expum rozhodne ne kvuli nejake zabave. Par lidi to mozna bavi, ale ti by nejspis unesli to, ze by to meli bez odmeny penez a expu za splneni questu, nebo ze by si hold museli ziskat z5 svuj camp.
Takze by na tom vlastne nikdo netrati. Lidi co by chteli dostat lidi do RvR lokaci by slozili grupu a vymlatili a obsadili nepratelske warcampy a tim by prinutili druhou stranu se ucastnit RvR akci v RvR zone.
To jak tu pisete kdo nechce chodit scenarka tak prece nemusi je blbost. Musi, kazdej musi. Kde jinde chces nabrat renown? V soucasne dobe muzes delat ve WHO jen scenarka, pak mozna PQ pokud je uz nemas hotovy, pak zase scenarka, mozna nejaka ta instance a nejaky to RvR, ktereho je tuze malo. Kazdej hraje scenarka, ale ne protoze ho to bavi, ale protoze je to nejlepsi farma renownu. Kazdyho to sere a raci by ziskaval renown v RvR, obsazovani hradu apod. Jenze to nikdo nedela protoze je za to hovno renown a za druhe protoze to je nuda. Proc je to nuda? Protoze vetsinou je to jen pve akce kde jedna strana utoci a druha sedi ve warcampu a diva se jak jim to na mape pekne sviti, kde vsude druha frakce utoci.
Tak priatelu, ja napriklad hram scenarka preto ze ma to BAVI. NEMUSIM ich chodit a NEMUSIM ziskavat renown. To ze ty hras hru a robis v nej veci ktore ta nebavia..je, hm..minimalne na zamyslenie.
Mna osobne si celkom pobavil: - zapnes si hru, v ktorej robis nieco co sa Ti robit nechce a co ta nebavi :) (Ja sa hravam WAR lebo ma to bavi a robim si tam co chem) - spolu s Tebou vsetci ostatni (okrem mna) robia to co ich nudi a co sa im nechce namiesto niecoho co by Vas bavilo. - no a to ako si sa rozhodol tobit hovorcu pre 800k ludi (alebo kolko ludi WAR hra) a povedat ze vsetci robia co ich nebavi je uz len taka visnicka na slahacke :)
|
|
|
Jace
Average Member
1183 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 14:59:01
|
Skvela zprava... patch 1.0.5 je na ceste, a co jsem cetl poznamky od MJ, tak mythic vazne nespal. Pokud je alespon polovina z toho pravda, tak s WAR budu pokracovat.
Ceka nas napr. - vyreseni buglych abilit (vcetne not yet ready issue, buglych animaci, problem se setbackem) - velky balanc VSECH class (BW rambos no more... doufam) - udajne masivni prekopani root/snare systemu. Takze melee bude mit smysl. - poreseni nekolika memory leaku (ten s shader cache napr.) - vylepseni UI a celkove zlepseni combat systemu
Vlastne to, co ma byt v 1.1, se presunulo do tohoto patche (krome dvou novych class, vylepseni chatu a linkovani predmetu). Jsem rad, ze si uvedomili situaci a zareagovali doufejme dostatecne rychle, protoze Wrath of the Nerd King se blizi. |
MMOs failed. |
Edited by - Jace on 06/11/2008 15:02:33 |
|
|
ManiaCCC
Junior Member
630 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 15:03:00
|
V skutocnosti v patchy 1.0.5 je vsetko z 1.1 kde nemusel byt meneny priamo kod :) Mark povedal ze este su chystane nejake zmeny pre classy ale tie budu az v 1.1 z dovodu ze tam sa bude muset menit kod..takisto take veci ako RvR Influence, nejame zmeny v systeme lootu a samozrejme dve classy.. takze toto bude asi fakt len taka..sice hojna..ale stale len ochutnavka.. |
|
|
Jace
Average Member
1183 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 15:06:36
|
maniac: rad bych vedel, jak by vyresili shader cache memory leak bez zmeny kodu :) Ale asi mas lepsi informace. |
MMOs failed. |
|
|
Arach
Junior Member
522 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 15:14:45
|
quote: Originally posted by Jace
Skvela zprava... patch 1.0.5 je na ceste, a co jsem cetl poznamky od MJ, tak mythic vazne nespal. Pokud je alespon polovina z toho pravda, tak s WAR budu pokracovat.
Ceka nas napr. - vyreseni buglych abilit (vcetne not yet ready issue, buglych animaci, problem se setbackem) - velky balanc VSECH class (BW rambos no more... doufam) - udajne masivni prekopani root/snare systemu. Takze melee bude mit smysl. - poreseni nekolika memory leaku (ten s shader cache napr.) - vylepseni UI a celkove zlepseni combat systemu
Vlastne to, co ma byt v 1.1, se presunulo do tohoto patche (krome dvou novych class, vylepseni chatu a linkovani predmetu). Jsem rad, ze si uvedomili situaci a zareagovali doufejme dostatecne rychle, protoze Wrath of the Nerd King se blizi.
dobra zprava, hlavne aby ten balance nezbalancovali jeste vic : -) |
|
|
ManiaCCC
Junior Member
630 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 15:15:34
|
quote: maniac: rad bych vedel, jak by vyresili shader cache memory leak bez zmeny kodu :) Ale asi mas lepsi informace.
Mozno optimalizaciou? |
|
|
Luka
New Member
448 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 15:17:25
|
Jaky je BW rambo ? Zahrajte si za něj alespoň do 30lvl. Už mi ty pindy fakt lezou krkem. |
|
|
-Mike-
Average Member
1308 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 15:22:49
|
quote: Originally posted by Jace
Skvela zprava... patch 1.0.5 je na ceste, a co jsem cetl poznamky od MJ, tak mythic vazne nespal. Pokud je alespon polovina z toho pravda, tak s WAR budu pokracovat.
Ceka nas napr. - vyreseni buglych abilit (vcetne not yet ready issue, buglych animaci, problem se setbackem) - velky balanc VSECH class (BW rambos no more... doufam) - udajne masivni prekopani root/snare systemu. Takze melee bude mit smysl. - poreseni nekolika memory leaku (ten s shader cache napr.) - vylepseni UI a celkove zlepseni combat systemu
Vlastne to, co ma byt v 1.1, se presunulo do tohoto patche (krome dvou novych class, vylepseni chatu a linkovani predmetu). Jsem rad, ze si uvedomili situaci a zareagovali doufejme dostatecne rychle, protoze Wrath of the Nerd King se blizi.
No jestli tohle splni, tak to snad i zaplatim. |
Krabice je zaklad. |
|
|
Jace
Average Member
1183 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 15:22:56
|
quote: Originally posted by ManiaCCC
quote: maniac: rad bych vedel, jak by vyresili shader cache memory leak bez zmeny kodu :) Ale asi mas lepsi informace.
Mozno optimalizaciou?
A ta tvoje optimalizacia neni snad zmena kodu? Dneska mas slaby den, uz to s tebou neni, co byvalo :)
quote: Originally posted by Luka
Jaky je BW rambo ? Zahrajte si za něj alespoň do 30lvl. Už mi ty pindy fakt lezou krkem.
BW je tak v poradku, ze se ho dev team rozhodl nerfnout. To jsou ale zli chlapci, ze? |
MMOs failed. |
Edited by - Jace on 06/11/2008 15:25:21 |
|
|
ManiaCCC
Junior Member
630 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 15:42:58
|
quote: A ta tvoje optimalizacia neni snad zmena kodu? Dneska mas slaby den, uz to s tebou neni, co byvalo :)
Ked to beries takto tak zmenou kodu je snad kazda zmena.. ci uz menenie nejakych cisielok, nastavenie agro range, zmena damagov a neviem co vsetko.. potom by to vlastne malo vsetko prist az v 1.1.. jj..prisiel si nato genius :) |
|
|
celdric
Average Member
1613 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 15:45:19
|
maniac ale v tomhle ma jace pravdu...na to aby opravili memory leaky musi zmenit klienta... druha vec je, ze drtiva vetsina veci v class balance se resi upravou cisel v DB ;-) |
no mmo
|
|
|
ManiaCCC
Junior Member
630 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 15:48:41
|
:) Otazka.. uz ste niekedy optimalizvaoli ? je jedno uz co.. ci pracou pamete alebo cokolvek.. Optimalziacia = viacmenej robis len s kodom co mas.. ked menis nejak kod..tak su to zasadne zmeny.. bud vkladas nove cykly, nove funkcie alebo celkovo menis "naslednost programu".. mam pocit ze prave toto myslel Mark..
A ci sa upravuje klient ..to nema s tym nic spolocne.. Mythic si moze zmysliet ze chce pridat dve nove farby oci pre WP a uz musis menit klienta. Akurat ze toto bude nejaka texture zapakovana v nejakom MYP-e a v pripade optimalizacie to bude uprava priamo zdrojovych suborov..ci uz exe, dll..cokolvek.. |
Edited by - ManiaCCC on 06/11/2008 15:51:14 |
|
|
Jace
Average Member
1183 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 15:49:50
|
Jj, pro cisilka tu jsou datove struktury. Maniac se nam tu opet predstavil ve svem epic fail svetle... ts ts.
A ano, optimalizoval jsem. Aplikace i stredni databaze typu postgree. Proste obcas staci pridat index, obcas zmenit ciselnou hodnotu a obcas smazat 200 radku kodu a nahradit je necim jinym.
S mythicem se hadat nebudu, protoze bych nikdy nedokazal stvorit/spolupracovat na veci typu komercni MMORPG, ale to, ze nemas pravdu, ti rad napisu a jeste ti i vysvetlim proc... zcela zdarma :)
A navic ses nechutnej WA addict... http://www.warhammeralliance.com/forums/member.php?u=8169 |
MMOs failed. |
Edited by - Jace on 06/11/2008 15:58:26 |
|
|
ManiaCCC
Junior Member
630 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 15:50:29
|
Ah Jace, este ze ty si epic winrar
Jace, ked si taky mudry tak sa chod hadat s Markom :D myslim ze potom by sme videli kto je epic fail :)
quote: A ano, optimalizoval jsem. Aplikace i stredni databaze typu postgree. Proste obcas staci pridat index, obcas zmenit ciselnou hodnotu a obcas smazat 200 radku kodu a nahradit je necim jinym.
No..a stale sa ides hadat?
Sa mi paci ze so odpovedame v jednom poste quote: S mythicem se hadat nebudu, protoze bych nikdy nedokazal stvorit/spolupracovat na veci typu komercni MMORPG, ale to, ze nemas pravdu, ti rad napisu a jeste ti i vysvetlim proc... zcela zdarma :)
Chces mi tvrdit, ty ako koder a programator..zmena nejakych indexov, premenych alebo hodnot povazujes za nejaku zasadnu zmenu v kode ktora musi byt riadne otestovana a preverena testermi ci nezasahuje do inych casti programu alebo inym sposobm nesposobuju ine komplikacie predtym ako to das "von" ? :) ak hej tak to potom good luck :) jednu malu zaplatu budes robit dva roky.
Alebo ak si vazne nepochopil co asi mark myslel vyjadrenim "Do 1.0.5 sa nedostali vsetky zmeny pretoze pri niektorych treba zasadne menit kod a musime to riadne otestovat" tak potom radsej nic nerob .
quote: A navic ses nechutnej WA addict... http://www.warhammeralliance.com/forums/member.php?u=8169
Boze, ty si ale kokot... |
Edited by - ManiaCCC on 06/11/2008 16:05:24 |
|
|
Jace
Average Member
1183 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 16:08:21
|
Ty jsi vazne debil. Zacal jsem to tebe ryt jen tak ze srandy, a zase to tva horka hlava nezvladla.
Kde jsem zas napsal, ze by zmeny indexu meli testovat roky? Proste optimalizace bud muze anebo nemusi zasahovat do kodu, ale vetsinou do nej zasahuje. A BTW budou k dispozici testovaci servery (public, zatim asi US only). |
MMOs failed. |
|
|
ManiaCCC
Junior Member
630 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 16:11:41
|
Horka hlava? Ver mi ze to zobral absolutne s chladnou hlavou..len som napisal prve co mi prebesklo v mysli ked som to videl.. a zatym si stojim :P
Mimochodom.. Testovacie servre budu aj pre EU ak sa nic neposerie. |
|
|
Mandorallen
Moderator
1212 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 16:19:44
|
quote: Originally posted by Dokky
quote: Originally posted by Mandorallen
Scenaria kurvi, omezujou tuhle hru a okradaji lidi o ostatni veci, ktere ve hre jsou. Na tomhle snad asi vsichni shodneme ne? Kdo s timhle nesouhlasi tak vlastne tvrdi ze by mu stacilo WHo, kde by bylo jedno mesto s npc, ktery by ti davali questy do scenarek a svet okolo by nebyl potreba.
Kazdej kdo je ve scenarkach je tam jen kvuli renownum a expum rozhodne ne kvuli nejake zabave. Par lidi to mozna bavi, ale ti by nejspis unesli to, ze by to meli bez odmeny penez a expu za splneni questu, nebo ze by si hold museli ziskat z5 svuj camp.
Takze by na tom vlastne nikdo netrati. Lidi co by chteli dostat lidi do RvR lokaci by slozili grupu a vymlatili a obsadili nepratelske warcampy a tim by prinutili druhou stranu se ucastnit RvR akci v RvR zone.
To jak tu pisete kdo nechce chodit scenarka tak prece nemusi je blbost. Musi, kazdej musi. Kde jinde chces nabrat renown? V soucasne dobe muzes delat ve WHO jen scenarka, pak mozna PQ pokud je uz nemas hotovy, pak zase scenarka, mozna nejaka ta instance a nejaky to RvR, ktereho je tuze malo. Kazdej hraje scenarka, ale ne protoze ho to bavi, ale protoze je to nejlepsi farma renownu. Kazdyho to sere a raci by ziskaval renown v RvR, obsazovani hradu apod. Jenze to nikdo nedela protoze je za to hovno renown a za druhe protoze to je nuda. Proc je to nuda? Protoze vetsinou je to jen pve akce kde jedna strana utoci a druha sedi ve warcampu a diva se jak jim to na mape pekne sviti, kde vsude druha frakce utoci.
Tak priatelu, ja napriklad hram scenarka preto ze ma to BAVI. NEMUSIM ich chodit a NEMUSIM ziskavat renown. To ze ty hras hru a robis v nej veci ktore ta nebavia..je, hm..minimalne na zamyslenie.
Mna osobne si celkom pobavil: - zapnes si hru, v ktorej robis nieco co sa Ti robit nechce a co ta nebavi :) (Ja sa hravam WAR lebo ma to bavi a robim si tam co chem) - spolu s Tebou vsetci ostatni (okrem mna) robia to co ich nudi a co sa im nechce namiesto niecoho co by Vas bavilo. - no a to ako si sa rozhodol tobit hovorcu pre 800k ludi (alebo kolko ludi WAR hra) a povedat ze vsetci robia co ich nebavi je uz len taka visnicka na slahacke :)
Priatelu. To ze ty si dement co mel zustat ve wow, tam si farmit honory neni muj problem. Ja sel do WHO protoze jsem cekal zmenu .Necekal jsem ze jediny co se bude dat hrat a poradne ve hre pojede, bude jedna posrana mapa porad dokola. KAPISTO? Nebo je na tvuj omezenej mozek moc narocny pochopit ze nekoho opravdu nebavi hrat jednu mapu porad dokola. Pro tohle si nekupuju mmo. Kdyz budu chtit nakou rubacku, kde se mi stridaji tri mapy porad dokola tak je tu tisice jinejch her, ktery sou kolikrat i lepsi.
Ja chci to co kurva slibovali, valku vsude kde se hnes. RvR akce na kazdym kroku. To se ted bohuzel nedeje, protoze mythic nuti hrace, levelit a ziskavat rank pouze ve scenariich. At klidne nechaj scenarka pro par dementu co je to bavi delat porad dokola, ale proboha to nemuzou odmenovat vic nez jakoukoli jinou cinnost ve hre. To z tehle hry dela naprostou sracku. |
DF - Gorf Ash - Reservoir Dogs |
Edited by - Mandorallen on 06/11/2008 16:52:20 |
|
|
Eagle
Average Member
2225 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 16:28:39
|
quote: Originally posted by Mandorallen
At klidne nechaj scenarka pro par dementu co je to bavi delat porad dokola, ale proboha to nemuzou odmenovat vic nez jakoukoli jinou cinnost ve hre. To z tehle hry dela naprostou sracku.
no pokud manazeri war nekdy slyseli aspon zminku o wow ... tak muzou :) protoze ve wow se touhle cinnosti bavi 98% hracu ... nevim esli primo bavi ale delaji to ... tak proc menit neco co funguje? rekli si zmenime bg za scenaria a honor za renown a mame neco co lidi udrzi :) a tak to tak udelali ... a co na tom ze par lidi nadava nekde na nejakych bezvyznamnych diskusnich forech ktere nikdo necte? :) |
UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
|
Edited by - Eagle on 06/11/2008 16:29:38 |
|
|
Jace
Average Member
1183 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 16:32:43
|
No hlavni rozdil je v tom, ze WoW byl jasne vydan jako pve titul s BG na sideline, zatimco WAR byl jasne vydan jako pvp (rvr) titul bez BG jako hlavni naplne. To, ze nalakali spoustu hrace na neco, co neexistuje, se neda nicim omluvit. Snad jen vcasnou napravou.
Nicmene mythic o tom vi a bude to pry v blizke dobe resit. Ja jen doufam, ze odstrani keepy anebo je nejak zasadne vylepsi, protoze takhle to nemuze zustat. |
MMOs failed. |
Edited by - Jace on 06/11/2008 16:34:13 |
|
|
ManiaCCC
Junior Member
630 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 16:34:29
|
Myslis ze budu odstranovat nieco co si beta testery vyprosili? Ono to hlavne nema ziadny zmysel odstranovat keepy. Len co im chyba je nieco co by dotiahlo ludo do tychto RvR zon. |
|
|
Jace
Average Member
1183 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 16:43:31
|
Hral jsi nekdy keep siege? Bavi te stat 20 minut u beranidla a mackat jedno tlacitko? A pak zergnout lorda v maly mistnustce a divat se na tu nadhernou slideshow, kdyz se tam nedej boze vyskytne treba 100 lidi?
Ja si teda predstavoval padajici hradby, katapulty, lucistniky na ochozech a takovej vic cinematic nez arcade flash zazitek. |
MMOs failed. |
|
|
ManiaCCC
Junior Member
630 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 16:52:22
|
Toto povazujes za keep siege?
Ja som keep siege hral.. v bete prakticky stale a postastilo sa mi aj po release.. Ked desiatky ludi na oboch stranach.. siege stroje sa pouzivali vsetky..nie len olej a baranidlo, potom boj na hradbach a pod nimi ..a potom boj vnutri keepu.. a FPS nepadalo pod hranicu 20-30 FPS vobec.. hej..tieto siege ma bavili....a myslim ze by bavili kohokolvek kto ma rad taketo boje..len ide o to ze ich je malo.. |
Edited by - ManiaCCC on 06/11/2008 16:52:51 |
|
|
NoX
Moderator
1051 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 17:05:57
|
quote: Originally posted by Jace To, ze nalakali spoustu hrace na neco, co neexistuje, se neda nicim omluvit. Snad jen vcasnou napravou.
Nikdy jsem nečetl, že by Mythic před release psal něco o tom, že WAR bude primárně OPvP hra bez scenarios. Nicméně současný stav není chyba WAR/devů, ale hráčů jako takových. To, že se dnes střední proud už neumí bavit ničím jiným, než instančním zergfestem, není chyba Mythicu. Odstraněním scenarios by sice zvedli vlnu nadšení mezi několika málo old-school či pure PvP hráči, ale dost lidí by jim cancelnulo, nebo protestně uwhinovalo k smrti za návrat jejich milovaných scénárek. A úbytek čísel je to poslední co by EA, po tak nákladném a táhlém vývoji, chtělo. |
Lišák A20.00%, E80.00%, K46.67%, S53.33%
|
Edited by - NoX on 06/11/2008 17:06:23 |
|
|
-Mike-
Average Member
1308 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 17:15:18
|
Proc neudelaji jeden typ serveru bez scenarii? Tim by pak mohli uspokojit vsechny ne? |
Krabice je zaklad. |
|
|
Lobos
Junior Member
572 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 17:16:39
|
Zrovna dneska/vcera to psal Jacobs na VN boardech. Bylo to neco ve smyslu, ze nejdrive zkusi natahnout lidi do orvr jinym zpusobem, pokud to nezabere udelaji nejspis tento druh serveru. |
|
|
Dokky
Starting Member
30 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 17:18:10
|
quote: Originally posted by Mandorallen
quote: Originally posted by Dokky
[quote]Originally posted by Mandorallen
Priatelu. To ze ty si dement co mel zustat ve wow, tam si farmit honory neni muj problem. Ja sel do WHO protoze jsem cekal zmenu .Necekal jsem ze jediny co se bude dat hrat a poradne ve hre pojede, bude jedna posrana mapa porad dokola. KAPISTO? Nebo je na tvuj omezenej mozek moc narocny pochopit ze nekoho opravdu nebavi hrat jednu mapu porad dokola. Pro tohle si nekupuju mmo. Kdyz budu chtit nakou rubacku, kde se mi stridaji tri mapy porad dokola tak je tu tisice jinejch her, ktery sou kolikrat i lepsi.
Ja chci to co kurva slibovali, valku vsude kde se hnes. RvR akce na kazdym kroku. To se ted bohuzel nedeje, protoze mythic nuti hrace, levelit a ziskavat rank pouze ve scenariich. At klidne nechaj scenarka pro par dementu co je to bavi delat porad dokola, ale proboha to nemuzou odmenovat vic nez jakoukoli jinou cinnost ve hre. To z tehle hry dela naprostou sracku.
Jedine na co si sa zmohol su urazky :) Ty sam prispievas k tomu, ze sa hra jedna mapa stale dokola - tym ze sa toho zucastnujes. A mythic ta do nicoho nenuti :) ty sam si si zvolil cestu levelovania cez BG a potom tu places na fore ake je to nudne :) Ak je WAR taky nudny, zly a neviem co este - na to je jednoduchy liek - nehraj ho.Alebo si velmi zavisly a musis WAR hrat aj ked ta nebavi? Ak by nejaka hra nebavila mna tak ju vymazem a nehram (asi ako kazdy rozumny clovek). Alebo si najdem partu ludi, ktorych v hre bavi to iste co mna, a hram to co ma bavi (ved nakoniec kazdeho scenarka podla tvojich vlastnych slov otravuju, takze by to nemalo byt tazke najst partu ludi ktory budu hrat open RVR - mozno by stacilo oslovit par guild na oboch stranach) - ale ty budes asi clovek ktory sa vie iba stazovat a nespravi nic.
|
|
|
qsubt
Junior Member
601 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 17:23:46
|
quote: Originally posted by Jace
No hlavni rozdil je v tom, ze WoW byl jasne vydan...
hlavni rozdil mezi BG a SC je ten, ze SC jde join odkudkoliv, BG zatim ne, a v tom ze BG si na endlvlu v tuto dobu muzes zahrat dejme tomu 4 ruzne druhy.. a SC si zahrajes jedine "genialni" Serpent, coz se zmeni az bude vic 40ek, zatim tomu pevne verim.
quote: Originally posted by NoX
nebo protestně uwhinovalo k smrti za návrat jejich milovaných scénárek.
no, jsou i lidi, co hraji dejme tomu rozkouskovane, anebo malo, a ti kdyz to pusti, mnohdy je pro ne nejake to "instantni" sc nejlepsi reseni. nemyslim ze je jich az tak malo. |
|
|
NoX
Moderator
1051 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 17:25:11
|
quote: Originally posted by -Mike-
Proc neudelaji jeden typ serveru bez scenarii? Tim by pak mohli uspokojit vsechny ne?
To by určitě řešení bylo, ale je otázka, jestli by na něj šel dostatek lidí, aby to uspokojilo potřeby OPvP friendly lidí. Taky to může vypadat tak, že je tam ve špičce 200-300 lidí online a celé večery potkáváš 3-4 stejné grupy lidí. |
Lišák A20.00%, E80.00%, K46.67%, S53.33%
|
|
|
Jace
Average Member
1183 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 17:26:14
|
quote: Originally posted by ManiaCCC
Toto povazujes za keep siege?
Ja som keep siege hral.. v bete prakticky stale a postastilo sa mi aj po release.. Ked desiatky ludi na oboch stranach.. siege stroje sa pouzivali vsetky..nie len olej a baranidlo, potom boj na hradbach a pod nimi ..a potom boj vnutri keepu.. a FPS nepadalo pod hranicu 20-30 FPS vobec.. hej..tieto siege ma bavili....a myslim ze by bavili kohokolvek kto ma rad taketo boje..len ide o to ze ich je malo..
Tak takove siege jsem jeste nemel tu moznost hrat. A to jsem zkousel byt na vetsine, co probihala.
-----
Tak jasne, proc by meli lidi delat oRvR, kdyz jim to neumoznuje vyvoj postavy? Snad RPG hraje vetsina lidi prave kvuli tomu. Kdyby meli ballz a dali za dobyti keepu treba 50k XP zaklad + podle contribution, tak jasne ze tam ty lidi pujdou. Proste oni chteji, aby se jejich postava vyvijela... to je bavi a jsou kvuli tomu ochotni grindovat stale tu jednu mapu jak opice a ti odolnejsi z nich jeste tvrdit, jak je to bavi. Takhle by vedeli, ze za scenario dostanou dejme tomu 10k (pokud vyhra), ale radeji by sli na ten keep, protoze nabizi 5x vic, ale zas neni garantovano, ze to bude za 5 minut jako v pripade scenaria. Samozrejme ze pak tu mame midnight farmery, kteri by si to nahrabali rano, kdy by nikdo nebranil, ale to uz by nemel byt takovy problem osetrit.
Osobne bych nechal jen BO, zmensil mapy a provedl XP boost. Ty keepy mi prijdou brutalne nedotazeny. |
MMOs failed. |
Edited by - Jace on 06/11/2008 17:38:52 |
|
|
Topic |
|