Author |
Topic |
kajda
New Member
390 Posts |
Posted - 09/01/2009 : 20:04:03
|
quote: Originally posted by Hokiag
Je jedno, jakou má mít charakteristiku, hlavně aby byla dobrá. Ta beta je teďka zpochybňovaná. V naší gildě je chlapík, který si psal se dvěma Řeky, kteří byli na té tiskovce a ti povídali, že o betě se nemluvilo (možná to přeslechli), ale 22. ledna platí
Tak tady je preklad toho co rikal tasos na te konferenci. ( EN )
http://forums.darkfallonline.com/showthread.php?t=101543
Takze opravdu potvrdil dtaum vydani a taky rekl ze mesicni predplatne je 10-11 eur. Jinak nic moc o DF pro hrace nerikal ale to se dalo cekat uz z jenom kvuli ucelu cele akce. No a to s tou open betou ( ze bude ne ze bude 15. ) rikal chlapik co psal tenhle preklad ze se ptal osobne tasose ale kdo vi.
quote: Originally posted by Sho
Myslíte že to opravdu bude HC PvP Massive Multiplayer Online Role-Play Game ??? Mě se to nejak nezdá, jen se mi moc libí boje na mountech. ...Oh Soleil :)
No ja si myslim ze HC bude pokud nezacnou menit koncept hry. No a MMO to bude urcite a RPG doufam taky. Vic HC uz by mohla byt tak leda s perma death a odstraneni aligment systemu. A na boje na konich to se taky moc tesim je to asi poprve v MMO kde tohle vidim. Proste tahle hra vypada ze bude na dlouhou dobu mym domovem ale kdo vi clovek se muze mylit.
No a moc se me libi jedna veta 165 00:11:29,970 --> 00:11:31,970 We dont want WoW's users To bych od deva necekal |
Infinity – The Quest for Earth - last hope for good game Darkfall - Suspend EVE - Suspend PoTBS - suspend TR - suspend AOC - Fury - Suspend SWG - To uz je hodne dlouho :-) UO - Bohuzel jenom na emulovanych serverech
|
Edited by - kajda on 09/01/2009 20:26:16 |
|
|
Omnax
Moderator
169 Posts |
Posted - 09/01/2009 : 20:24:53
|
quote: Originally posted by kajda
quote: Originally posted by Hokiag
Je jedno, jakou má mít charakteristiku, hlavně aby byla dobrá. Ta beta je teďka zpochybňovaná. V naší gildě je chlapík, který si psal se dvěma Řeky, kteří byli na té tiskovce a ti povídali, že o betě se nemluvilo (možná to přeslechli), ale 22. ledna platí
Tak tady je preklad toho co rikal tasos na te konferenci. ( EN )
http://forums.darkfallonline.com/showthread.php?t=101543
Takze opravdu potvrdil dtaum vydani a taky rekl ze mesicni predplatne je 10-11 eur. Jinak nic moc o DF pro hrace nerikal ale to se dalo cekat uz z jenom kvuli ucelu cele akce. No a to s tou open betou ( ze bude ne ze bude 15. ) rikal chlapik co psal tenhle preklad ze se ptal osobne tasose ale kdo vi.
quote: Originally posted by Sho
Myslíte že to opravdu bude HC PvP Massive Multiplayer Online Role-Play Game ??? Mě se to nejak nezdá, jen se mi moc libí boje na mountech. ...Oh Soleil :)
No ja si myslim ze HC bude pokud nezacnou menit koncept hry. No a MMO to bude urcite a RPG doufam taky. Vic HC uz by mohla byt tak leda s perma death a odstraneni aligment systemu. A na boje na konich to se taky moc tesim je to asi poprve v MMO kde tohle vidim. Proste tahle hra vypada ze bude na dlouhou dobu mym domovem ale kdo vi clovek se muze mylit.
Je to presne jak rikas, potvrdili 22.ledna. S tim ze cena ma byt kolem 10 euro za mesic, coz je o neco malo levnejsi nez ostatni hry. A co se tyka open bety, tak to padlo pouze z ust autora tohoto clanku, ze se bavil po skonceni tiskovky s vyvojarem (Tassos) a ten mu rekl ze open beta bude tyden pred vydanim hry. |
Edited by - Omnax on 09/01/2009 20:33:23 |
|
|
Hokiag
New Member
264 Posts |
|
kajda
New Member
390 Posts |
Posted - 10/01/2009 : 01:35:39
|
quote: Originally posted by Hokiag
kk. Jinak tady je naše gilda: http://www.republicofchaldor.com/index.php?id=1
Si tam jediny cech nebo je jich uz vic ?
|
Infinity – The Quest for Earth - last hope for good game Darkfall - Suspend EVE - Suspend PoTBS - suspend TR - suspend AOC - Fury - Suspend SWG - To uz je hodne dlouho :-) UO - Bohuzel jenom na emulovanych serverech
|
|
|
Scathain
Starting Member
94 Posts |
Posted - 10/01/2009 : 08:42:02
|
Hmn, ja som vedel ze anglictina bude problem... ja si len musim najst guildu kde nebudem musiet anglicky hovorit... |
Edited by - Scathain on 10/01/2009 08:43:47 |
|
|
Aratan
Starting Member
19 Posts |
Posted - 10/01/2009 : 09:44:02
|
Já jsem rád že si aspoň pořádně procvičim konverzaci (pokud budu v mezinárodní guildě)
Jinak mám jeden noob dotaz. Když mám účet v CZK a poplatky budou v EUR tak si to při platbě předplatného kreditkou automaticky přepočítá nebo jak to je? |
Edited by - Aratan on 10/01/2009 10:13:01 |
|
|
Almych
Average Member
1691 Posts |
Posted - 10/01/2009 : 10:13:47
|
jasne, strhne ti to podle aktualniho kurzu v korunach |
|
|
M.C warior
Moderator
1073 Posts |
Posted - 10/01/2009 : 10:36:57
|
quote: Originally posted by kajda No a moc se me libi jedna veta 165 00:11:29,970 --> 00:11:31,970 We dont want WoW's users To bych od deva necekal
Mě to přijde chytrý, řekni o někom že nechces, aby hrál tvou hru a on se hned pujde podívat proč by to neměl dělat
-Q:In terms of hardware, what are we talking about? -We talking about lots of servers hundreds of proccessors... in Germany -Q: how many? -80, but times 8 proccessors
80 serverů po 10 000 lidech .. tzn, jestli se nepletu, že jsou na 22. ledna připraveni na nápor 800 000 hráčů, ono je to dost .. ale .. bude to stačit ? :)
Taky by mě zajímalo co je tech 640 CPU zač a jaka je další konfigurace těch strojů.
|
|
|
Omnax
Moderator
169 Posts |
Posted - 10/01/2009 : 10:50:41
|
quote: Originally posted by M.C warior
quote: Originally posted by kajda No a moc se me libi jedna veta 165 00:11:29,970 --> 00:11:31,970 We dont want WoW's users To bych od deva necekal
Mě to přijde chytrý, řekni o někom že nechces, aby hrál tvou hru a on se hned pujde podívat proč by to neměl dělat
-Q:In terms of hardware, what are we talking about? -We talking about lots of servers hundreds of proccessors... in Germany -Q: how many? -80, but times 8 proccessors
80 serverů po 10 000 lidech .. tzn, jestli se nepletu, že jsou na 22. ledna připraveni na nápor 800 000 hráčů, ono je to dost .. ale .. bude to stačit ? :)
Taky by mě zajímalo co je tech 640 CPU zač a jaka je další konfigurace těch strojů.
To co rikas je hloupost, nemaji 80 serveru a kazdy na 10 tisic lidi. Bud je to tak, ze kazdy server ma 8 procesoru, nebo kazdy server ma 1 8jadrovy procesor. Kazdopadne architektura serveru je zalozena na clusterech, kdy se kazdy server stara o neco jineho. Jeden server by nikdy neutahl vse co je ve hre. S nejvetsi pravdepodobnosti techto 80 serveru je potreba na to, aby utahli jeden svet.
A k tomu ze nechteji hrace z wowu, to bylo vytrzeno z kontextu, dal psali, ze je nechteji, protoze tato hra ani neni delana tak aby zaujala hrace wowu. Ze je pro ty hrace, kteri si ve wowu rikaji, proc nemuzu udelat toto, nebo tam to. |
Edited by - Omnax on 10/01/2009 10:52:06 |
|
|
Arach
Junior Member
522 Posts |
Posted - 10/01/2009 : 10:51:16
|
myslim ze nic jinyho nez 4 jadrovy opterony nebo xeony to bejt nemuze, osobne bych to tipoval na opterony : -) |
|
|
Arach
Junior Member
522 Posts |
Posted - 10/01/2009 : 10:56:43
|
Omnax: proc by nemelo 8 4 jadrovejch procesoru utahnout 10k clientu |
|
|
Omnax
Moderator
169 Posts |
Posted - 10/01/2009 : 11:00:34
|
quote: Originally posted by Arach
Omnax: proc by nemelo 8 4 jadrovejch procesoru utahnout 10k clientu
Protoze to proste neni mozne. Mas jeden velky server, bez jakychkoliv zon. Ktery je zalozeny na dynamickem clustrovani. Servery si mezi sebou predavaji data o to kolik potrebuji vypocetni sily a taky se v danou chvili staraji o to nejdulezitejsi. Nekdy vic z nich. V praxi to pak vypada, ze v lokaci kde mas vic lidi, zrovna zpracovava vic serveru. Navic tu mas detekci kolize, realne pocasi, itemy, hrace, AI, Chat, a spostu dalsich veci. O vsechny tyto veci se nezavazne staraji ruzne servery. Itemy ti zpracovava jeden nebo nekolik serveru, Ai dalsi, detekce kolize dalsi, traektorii strel. Jestli si opravdu myslite, ze je v dnesni dobe mozne, aby jeden server utahlo par PC tak jste opravdu najivni. |
Edited by - Omnax on 10/01/2009 11:01:36 |
|
|
Hokiag
New Member
264 Posts |
Posted - 10/01/2009 : 11:20:06
|
quote: Originally posted by kajda
quote: Originally posted by Hokiag
kk. Jinak tady je naše gilda: http://www.republicofchaldor.com/index.php?id=1
Si tam jediny cech nebo je jich uz vic ?
Jsem tam zatím sám, takže bych byl rád, kdyby se ke mně někdo na začátku přidal. Když se nám tam nebude líbít, můžeme si vždycky najít jiný klan. Řekl bych, že jako Češi - Slováci klan nevytvoříme... tedy alespoň ne takový, který by zvládl udělat město a měl aspoň 50+ accountů. No schválně, kdo by do clanu šel a byl pro udělat ČS klan? Já bych byl rozhodně pro |
|
|
Deesel
ex zedek
145 Posts |
Posted - 10/01/2009 : 11:30:24
|
Tak myslim, ze se lidi najdou... |
WoW --- Zedek --- Mage lvl 60 --- off VG ----- Deesel --- Druid lvl 42 --- off WAR --- Deesel --- BW lvl 40 ----- off
|
Edited by - Deesel on 10/01/2009 11:30:41 |
|
|
M.C warior
Moderator
1073 Posts |
Posted - 10/01/2009 : 11:39:32
|
quote: Originally posted by Omnax
quote: Originally posted by Arach
Omnax: proc by nemelo 8 4 jadrovejch procesoru utahnout 10k clientu
Protoze to proste neni mozne. Mas jeden velky server, bez jakychkoliv zon. Ktery je zalozeny na dynamickem clustrovani. Servery si mezi sebou predavaji data o to kolik potrebuji vypocetni sily a taky se v danou chvili staraji o to nejdulezitejsi. Nekdy vic z nich. V praxi to pak vypada, ze v lokaci kde mas vic lidi, zrovna zpracovava vic serveru. Navic tu mas detekci kolize, realne pocasi, itemy, hrace, AI, Chat, a spostu dalsich veci. O vsechny tyto veci se nezavazne staraji ruzne servery. Itemy ti zpracovava jeden nebo nekolik serveru, Ai dalsi, detekce kolize dalsi, traektorii strel. Jestli si opravdu myslite, ze je v dnesni dobe mozne, aby jeden server utahlo par PC tak jste opravdu najivni.
Hádat se nebudu, nerozumím tomu a ty s tím očividně máš nějaký zkušenosti .. mě to přišlo tak, že Tasos řekl že bude v něměcku 80 herních serverů a když jsem si to přepočítal na 800 000 hráčů, tak mi to tak nějak sedělo.
Nicméně tvrdit že něco není možné toho bych se bál, protože z toho rozhovoru jsem pochopil, že DF se 6 let nevyvíjel samoůčelně, ale proto, aby vytvořila nějaký základ pro další hry, čímž rozumím právě ten jejich home-made systém serverování hry, který umožňuje udržet 10 000 hráčů na jednom serveru naráz a kdyby měl ten systém spočívat jen v tom, že server bude hardwarovy gigant, tak by to asi moc velkej zázrak nebyl .. ale jak říkám, nemám páru o tom jak se serverují takovéhle hry i když by mě to docela zajímalo, třeba jaký je rozdíl mezi serverováním EVE Online, WOWu a Darkfallu .. asi o tom budu muset někde něco načíst :) |
https://www.facebook.com/esqgame |
|
|
Omnax
Moderator
169 Posts |
Posted - 10/01/2009 : 12:00:46
|
More Q&A leaker stuff!
Great
"Which race is your favorite so far, and why?"
Alfar are nice because of the faction issue. Dwarves have the best starting areas. Mahirim have nice starting areas and actully look better than screenshots, but do not run on all fours and I will be amazed if they do by release.
"What is, DF's strongest/best point, and why?" Best world of any MMORPG. The Combat and Monster AI. FFA and full loot. Stability. Hard to pick just one of those. It is a combination of them that is the strongest point.
"And what's the worst thing in DF so far, and why?" Incomplete or not turned on. Very crude interface. Lack of polish with some things. Some of the graphics and sounds. "Are player houses in?" Not that I know of.
"Are mounted combat in or have you seen or heard of it?" Not that I know of, but it could be. Coming soon? "Do you know anything about Necromancy?" There are some spells for it, but I have not used them. What you would expect. Draining health instant ray, debuffs, bolts. No pets. |
|
|
Fragment
Starting Member
24 Posts |
Posted - 10/01/2009 : 12:02:14
|
quote: Originally posted by Omnax
quote: Originally posted by Arach
Omnax: proc by nemelo 8 4 jadrovejch procesoru utahnout 10k clientu
Protoze to proste neni mozne. Mas jeden velky server, bez jakychkoliv zon. Ktery je zalozeny na dynamickem clustrovani. Servery si mezi sebou predavaji data o to kolik potrebuji vypocetni sily a taky se v danou chvili staraji o to nejdulezitejsi. Nekdy vic z nich. V praxi to pak vypada, ze v lokaci kde mas vic lidi, zrovna zpracovava vic serveru. Navic tu mas detekci kolize, realne pocasi, itemy, hrace, AI, Chat, a spostu dalsich veci. O vsechny tyto veci se nezavazne staraji ruzne servery. Itemy ti zpracovava jeden nebo nekolik serveru, Ai dalsi, detekce kolize dalsi, traektorii strel. Jestli si opravdu myslite, ze je v dnesni dobe mozne, aby jeden server utahlo par PC tak jste opravdu najivni.
To je zkušenost z vlastního serveru nebo prostě jen tak něco píšeš? Ono totiž záleží jak na použitém HW, tak taky na kódu, jeho optimalizaci, schopnosti využít dinamické škálovatelnosti výkonu atd. U nás už jsme několik problémů s "nedostatkem" výpočetního výkonu řešily, a nakonec se ukázalo, že v 90% případů za to nemohl HW, ale SW (v práci nemáme rozhodně servery za pár korun). Takže postování o tom, že jeden server neutáhne pár PC je pěkná hovězina (i když, pokud v ně mám nějaký Celeron a 512MB RAM, tak asi neutáhne). Navíc co je u tebe "pár" PC? |
|
|
Omnax
Moderator
169 Posts |
Posted - 10/01/2009 : 12:03:26
|
Here is some more information for those who are curious.
With starter weapons and skills it seems to take around 12-20 hits to kill someone in PvP on average. This varies of course, but that should give you an idea of timing. Swings are about once a second, and I assume may vary depending on weapon speed, but I am not positive. You can also sprint while swinging and attacking to increase your movement rate or to chase people down, and you can box people into corners or against rocks and such, as reported. Collision detection works great.
Harvesting resources appear static and replenish over time. Larger and smaller resources appear to have the same amount of yield from what I can tell. Common ones are all over the place and yield around 10-20 items each, with a couple different item types coming from the same resource. There are also rare things to harvest in harder to reach locations. Resources, once harvested, also have a small amount of sales value unlike some games. So you can sell them to purchase whatever you like.
So you could be a crafter that chooses not to fight monsters. You could gain your combat and magic skills just through PvP. You could even run off in the wilderness and avoid almost all the people and be a hermit. So it is very open ended like they claimed.
What you see is what you get is also certainly true. You see a monster you think has nothing on it, it likely does not, other than what you can harvest. If it is wearing or holding something, it drops it. For example, you want to be a mage? Kill a caster mob and take their staff. Same goes for archery and so on. |
|
|
Wuuduu
Junior Member
544 Posts |
Posted - 10/01/2009 : 12:04:00
|
quote: Originally posted by Hokiag
..No schválně, kdo by do clanu šel a byl pro udělat ČS klan? Já bych byl rozhodně pro
Ja si urcite nieco najdem, ale jedno je 100% iste, nebude CZ/SK. |
EVE: H00d – [RG] / [-RZR-] – R.I.P. WAR: Klingac – Causa Justa / Karak Azgal – R.I.P. EQ2: Silwia Luisa – Undead / Runnyeye – R.I.P. GW: Luisa de Silwa – R.I.P. |
|
|
Omnax
Moderator
169 Posts |
Posted - 10/01/2009 : 12:05:26
|
quote: Originally posted by Fragment
quote: Originally posted by Omnax
quote: Originally posted by Arach
Omnax: proc by nemelo 8 4 jadrovejch procesoru utahnout 10k clientu
Protoze to proste neni mozne. Mas jeden velky server, bez jakychkoliv zon. Ktery je zalozeny na dynamickem clustrovani. Servery si mezi sebou predavaji data o to kolik potrebuji vypocetni sily a taky se v danou chvili staraji o to nejdulezitejsi. Nekdy vic z nich. V praxi to pak vypada, ze v lokaci kde mas vic lidi, zrovna zpracovava vic serveru. Navic tu mas detekci kolize, realne pocasi, itemy, hrace, AI, Chat, a spostu dalsich veci. O vsechny tyto veci se nezavazne staraji ruzne servery. Itemy ti zpracovava jeden nebo nekolik serveru, Ai dalsi, detekce kolize dalsi, traektorii strel. Jestli si opravdu myslite, ze je v dnesni dobe mozne, aby jeden server utahlo par PC tak jste opravdu najivni.
To je zkušenost z vlastního serveru nebo prostě jen tak něco píšeš? Ono totiž záleží jak na použitém HW, tak taky na kódu, jeho optimalizaci, schopnosti využít dinamické škálovatelnosti výkonu atd. U nás už jsme několik problémů s "nedostatkem" výpočetního výkonu řešily, a nakonec se ukázalo, že v 90% případů za to nemohl HW, ale SW (v práci nemáme rozhodně servery za pár korun). Takže postování o tom, že jeden server neutáhne pár PC je pěkná hovězina (i když, pokud v ně mám nějaký Celeron a 512MB RAM, tak asi neutáhne). Navíc co je u tebe "pár" PC?
Ja s tim zkusenosti samozrejme nemam. Vychazim z toho co vyvojari napsali o sve architekture serveru. |
|
|
Fragment
Starting Member
24 Posts |
Posted - 10/01/2009 : 12:16:39
|
quote: Originally posted by Omnax
quote: Originally posted by Fragment
quote: Originally posted by Omnax
quote: Originally posted by Arach
Omnax: proc by nemelo 8 4 jadrovejch procesoru utahnout 10k clientu
Protoze to proste neni mozne. Mas jeden velky server, bez jakychkoliv zon. Ktery je zalozeny na dynamickem clustrovani. Servery si mezi sebou predavaji data o to kolik potrebuji vypocetni sily a taky se v danou chvili staraji o to nejdulezitejsi. Nekdy vic z nich. V praxi to pak vypada, ze v lokaci kde mas vic lidi, zrovna zpracovava vic serveru. Navic tu mas detekci kolize, realne pocasi, itemy, hrace, AI, Chat, a spostu dalsich veci. O vsechny tyto veci se nezavazne staraji ruzne servery. Itemy ti zpracovava jeden nebo nekolik serveru, Ai dalsi, detekce kolize dalsi, traektorii strel. Jestli si opravdu myslite, ze je v dnesni dobe mozne, aby jeden server utahlo par PC tak jste opravdu najivni.
To je zkušenost z vlastního serveru nebo prostě jen tak něco píšeš? Ono totiž záleží jak na použitém HW, tak taky na kódu, jeho optimalizaci, schopnosti využít dinamické škálovatelnosti výkonu atd. U nás už jsme několik problémů s "nedostatkem" výpočetního výkonu řešily, a nakonec se ukázalo, že v 90% případů za to nemohl HW, ale SW (v práci nemáme rozhodně servery za pár korun). Takže postování o tom, že jeden server neutáhne pár PC je pěkná hovězina (i když, pokud v ně mám nějaký Celeron a 512MB RAM, tak asi neutáhne). Navíc co je u tebe "pár" PC?
Ja s tim zkusenosti samozrejme nemam. Vychazim z toho co vyvojari napsali o sve architekture serveru.
No a to je prave ono. Typů clusterů existuje několi, způsobů zpracování dat těmito clustry existuje několik. Velmi důležitou součástí je také schopnost zapsat rychle velké množství dat, většina herních serverů teď přechází na tovární SSD HDD. Vem si například EVE, to má jeden herní server a utáhne na něm ve špičce 45k hráčů, ale rozhodně se hardwarově nejedná o stovky serverů. |
|
|
kajda
New Member
390 Posts |
Posted - 10/01/2009 : 12:21:05
|
quote: Originally posted by Hokiag
quote: Originally posted by kajda
quote: Originally posted by Hokiag
kk. Jinak tady je naše gilda: http://www.republicofchaldor.com/index.php?id=1
Si tam jediny cech nebo je jich uz vic ?
Jsem tam zatím sám, takže bych byl rád, kdyby se ke mně někdo na začátku přidal. Když se nám tam nebude líbít, můžeme si vždycky najít jiný klan. Řekl bych, že jako Češi - Slováci klan nevytvoříme... tedy alespoň ne takový, který by zvládl udělat město a měl aspoň 50+ accountů. No schválně, kdo by do clanu šel a byl pro udělat ČS klan? Já bych byl rozhodně pro
No me je celkem jedno jesli CZ nebo jiny klan v EvE sem hraval s hromadou rusu a taky to slo. Kazdopadne ja ted bohuzel mam zkouskove ktere konci 22.1.09 takze guildu budu hledat az potom ted nemam na to cas bohuzel. |
Infinity – The Quest for Earth - last hope for good game Darkfall - Suspend EVE - Suspend PoTBS - suspend TR - suspend AOC - Fury - Suspend SWG - To uz je hodne dlouho :-) UO - Bohuzel jenom na emulovanych serverech
|
|
|
Rashaverak
Senior Member
3722 Posts |
Posted - 10/01/2009 : 12:23:32
|
quote: Originally posted by Omnax
You could even run off in the wilderness and avoid almost all the people and be a hermit.
tohle predpoklada obrovsky svet, zvlast pri 10K simultanne pripojenych hracich a to zase zavani pustosti, jednotvarnosti a realnosti sveta, neco na zpusob daoc, vg, uo opak k wow, war, eq2 kde byly mikro zony naplacana jedna zajimava lokace na druhe, kazde steblo travy bylo pomalu na quest a cele to bylo strasne preplacane a neuveritelne.
k tem 80 serverum a 800K hracu, i pokud by to bylo opravdu 80 serveru tak to neni na 800K hracu, pokud vim jedna se o najednou pripojene hrace, na tom serveru jich muze hrat 20x vice a to uz by bylo opravdu hodne predimenzovane reseni.
To ze mate nekde nejake vykone servery kdesi ve firme kteri vam utahnou sami x klientu je irelevantni, nelze porovnavat mmorpg hru s nejakou webovou strankou nebo podobnou kravinkou, to muzu rict na zaklade selskeho rozumu, ani tomu nemusim rozumet. Obecne je efektivnejsi specializace nez kdyz kazdy dela vsechno, zaklady ekonomie :) |
lastfm |
Edited by - Rashaverak on 10/01/2009 12:28:28 |
|
|
Omnax
Moderator
169 Posts |
Posted - 10/01/2009 : 12:32:53
|
quote:
No a to je prave ono. Typů clusterů existuje několi, způsobů zpracování dat těmito clustry existuje několik. Velmi důležitou součástí je také schopnost zapsat rychle velké množství dat, většina herních serverů teď přechází na tovární SSD HDD. Vem si například EVE, to má jeden herní server a utáhne na něm ve špičce 45k hráčů, ale rozhodně se hardwarově nejedná o stovky serverů.
EVE rozhodne nema jen jeden server. Jako jeden herni ano. Ale tento svet zpracovava spousta dalsich serveru v clusteru. Neni mozne aby ti jedno PC utahlo 45 tisic lidi. A je to presne jak jsi napsal, jedna se hardwarove o destiky serveru, netroufal bych si rict stovky, ale desitky ano. |
Edited by - Omnax on 10/01/2009 12:33:30 |
|
|
Omnax
Moderator
169 Posts |
Posted - 10/01/2009 : 12:46:07
|
Aby jsi mel lepsi prestavu, Postnu ti neco co se da najit na webu EVE ohledne jejich architektury serveru.
Why isn't EVE a multithreaded "application"?
First off, EVE is a very very multithreaded application and far more so than most you will encounter. We use Stackless Python to get microthreading abilities within the single process running on each CPU.
To better clarify that, right now, the EVE cluster is running 110 threads on 110 CPU's. Within those threads we have 100's to 1000's of microthreads running various services.
Other MMO's are usually doing a monolithic design (one big supercomputer) which do not scale very well or they have a distributed design but have physical assignment of threads to CPU's where a thread is running a geographical part of the universe but do instancing which they can run abstract from the geography because the instanced location has nothing to do with the geography and thus does not matter to the universe.
Jen dodam ze toto jsem nasel velice rychle a je to z roku 2005. V tuto chvili maji techto clusteru urcite jeste vic, protoze hracu stale pribyva a svet se rozsiruje. |
Edited by - Omnax on 10/01/2009 12:48:17 |
|
|
kajda
New Member
390 Posts |
Posted - 10/01/2009 : 12:51:11
|
quote: Originally posted by Omnax
Aby jsi mel lepsi prestavu, Postnu ti neco co se da najit na webu EVE ohledne jejich architektury serveru.
Why isn't EVE a multithreaded "application"?
First off, EVE is a very very multithreaded application and far more so than most you will encounter. We use Stackless Python to get microthreading abilities within the single process running on each CPU.
To better clarify that, right now, the EVE cluster is running 110 threads on 110 CPU's. Within those threads we have 100's to 1000's of microthreads running various services.
Other MMO's are usually doing a monolithic design (one big supercomputer) which do not scale very well or they have a distributed design but have physical assignment of threads to CPU's where a thread is running a geographical part of the universe but do instancing which they can run abstract from the geography because the instanced location has nothing to do with the geography and thus does not matter to the universe.
Jen dodam ze toto jsem nasel velice rychle a je to z roku 2005. V tuto chvili maji techto clusteru urcite jeste vic, protoze hracu stale pribyva a svet se rozsiruje.
JJ CCP porad pridava pc do clusteru dneska jich bude urcite vic nez 110 a navic v tom cisle 110 asi nebyly zapocitane servery ktere se srataji o pripojovani hracu a databazove servery. |
Infinity – The Quest for Earth - last hope for good game Darkfall - Suspend EVE - Suspend PoTBS - suspend TR - suspend AOC - Fury - Suspend SWG - To uz je hodne dlouho :-) UO - Bohuzel jenom na emulovanych serverech
|
|
|
Milan
Junior Member
777 Posts |
Posted - 10/01/2009 : 13:09:56
|
Nechce tedy někdo kompetentní založit už tu Darkfall sekci? Aspon by se odělilo zrno od plev. :-) Nehlede na to, že by mě zajímalo hlasování kdo si veme jakou postavu. |
|
|
Hokiag
New Member
264 Posts |
Posted - 10/01/2009 : 13:34:40
|
Taky se přimlouvám za novou sekci, pls |
|
|
Krajec
New Member
370 Posts |
Posted - 10/01/2009 : 14:06:35
|
Zdravim. Ja s par kamaradama bysme urcite taky ucenili nejakou CZ/SK guildu :) .. Kdyz to fungovat nebude, vzdycky se to da zrusil a rozbehnout se jinam ;) ... jen mozna bude problem se domluvit na rasach a podobne ;(
|
Darkfall - Krajec McSlicer [ReD] |
|
|
Fragment
Starting Member
24 Posts |
Posted - 10/01/2009 : 17:08:03
|
quote: Originally posted by Omnax
Aby jsi mel lepsi prestavu, Postnu ti neco co se da najit na webu EVE ohledne jejich architektury serveru.
Why isn't EVE a multithreaded "application"?
First off, EVE is a very very multithreaded application and far more so than most you will encounter. We use Stackless Python to get microthreading abilities within the single process running on each CPU.
To better clarify that, right now, the EVE cluster is running 110 threads on 110 CPU's. Within those threads we have 100's to 1000's of microthreads running various services.
Other MMO's are usually doing a monolithic design (one big supercomputer) which do not scale very well or they have a distributed design but have physical assignment of threads to CPU's where a thread is running a geographical part of the universe but do instancing which they can run abstract from the geography because the instanced location has nothing to do with the geography and thus does not matter to the universe.
Jen dodam ze toto jsem nasel velice rychle a je to z roku 2005. V tuto chvili maji techto clusteru urcite jeste vic, protoze hracu stale pribyva a svet se rozsiruje.
Ano a v té dobe se 1CPU = 1 jádro (pokud by šáhly hodně do kapsy tak 2 jádra).
Pokud se podivam na specifikaci u DF tak 80 serverů x 8 CPU = 640 procesorů a pokud použí čtyř jádra tak tu máme 2460 jednotlivých výpočetních jader. No a kdyby si chlapci hodně šáhli do kapsy a vytáhli se s i7Core tak jsou na 5120 výpočetních jádrech.
Takže mi řekni proč by nemohli společně utáhnout třeba 800 000 tisíc lidí? :) Tedy za předpokladu, že něco hodně nepohnojí.
Jinak nikdy jsem netvrdil, že 45000 lidí táhne jeden server a neplést si to i tak s počítačem co mají lidi doma na stole nebo pod stolem. |
|
|
Arach
Junior Member
522 Posts |
Posted - 10/01/2009 : 18:08:39
|
Omnax: no ale tak kdyz si vemes ze to eve zvlada 110 threadu na 110 cpu, tak ty cpu jsou jednojadrovy a mas to na 45k lidi tady mas 8 cpu a myslm ze budou 100% 4 jadrovy to mas 32 threadu na masinu na 10k lidi, takze me to neprijde zas tak nerealny to takhle pocitat
edit: navic jestli ty eve masiny jsou jednojadra tak to urcite budou procaky nekde na bazi starejch amd opteronu , soucasny xeony nebo barcelony jsou vykonem uplne nekde jinde... |
Edited by - Arach on 10/01/2009 18:11:37 |
|
|
Hokiag
New Member
264 Posts |
Posted - 10/01/2009 : 18:54:24
|
S těmi servery je to fuk, hlavně, aby bylo dost míst a abychom se potom dohodli na serveru. I když třeba nebudete v chaldorské republice, byl bych rád s vámi na serveru a bude mi ctí, když mě zabijete a oberete |
|
|
celdric
Average Member
1613 Posts |
Posted - 10/01/2009 : 23:42:49
|
mam pocit, ze u mmorpg neni ani tak problem ve vlastnim vypocetnim jadru ale v komunikaci dat... tzn. vypocitam vic nez dokazu prenyst lidem zpatky... |
no mmo
|
|
|
M.C warior
Moderator
1073 Posts |
|
gandalf
New Member
161 Posts |
Posted - 11/01/2009 : 01:12:28
|
koukam tenhle topic se nejak rozjel :)
no kazdopadne ja mam uz nejakou dobu jasno - vanoce me letos zacinaji uz 22.ledna..... |
Gandalf, Czech Heroes www.czechheroes.cz |
|
|
kajda
New Member
390 Posts |
Posted - 11/01/2009 : 02:38:11
|
Jo sekce pro DF by byla paradni taky bych se za to primluvil. Dofam ze se najde dost lidi co bude DF hrat abych nemusel porad jenom kecat anglicky. |
Infinity – The Quest for Earth - last hope for good game Darkfall - Suspend EVE - Suspend PoTBS - suspend TR - suspend AOC - Fury - Suspend SWG - To uz je hodne dlouho :-) UO - Bohuzel jenom na emulovanych serverech
|
|
|
Omnax
Moderator
169 Posts |
|
Milan
Junior Member
777 Posts |
|
M.C warior
Moderator
1073 Posts |
Posted - 11/01/2009 : 13:10:09
|
Přidávám se k prosbě o vytvoření sekce Darkfallu s klasickým rozložením..
Sticky : pravidla sekce, guildy, odkazy, addony, seznam hráčů, obrázky/videa + obecný pokec
|
https://www.facebook.com/esqgame |
|
|
Deesel
ex zedek
145 Posts |
Posted - 11/01/2009 : 13:30:32
|
quote: Originally posted by Omnax
http://darkfallleaks.blogspot.com/
Rozhodne sledujte tento web. kazdy den tam pribyva nove a nove info z leaku bety.
Tak jsem koukal, ze v bete jeste nejsou lode a siege stroje...Myslite, ze to bude v releasu? |
WoW --- Zedek --- Mage lvl 60 --- off VG ----- Deesel --- Druid lvl 42 --- off WAR --- Deesel --- BW lvl 40 ----- off
|
|
|
Omnax
Moderator
169 Posts |
Posted - 11/01/2009 : 13:35:42
|
quote: Originally posted by Deesel
quote: Originally posted by Omnax
http://darkfallleaks.blogspot.com/
Rozhodne sledujte tento web. kazdy den tam pribyva nove a nove info z leaku bety.
Tak jsem koukal, ze v bete jeste nejsou lode a siege stroje...Myslite, ze to bude v releasu?
Ja doufam ze ano, v officialnim traileru, ktery je pres pul roku stary. Lode i dobyvaci stroje byly. Takze by mely byt hotove, nebo alespon urcitym zpusobem fungovat. |
|
|
Isac
Moderator
2433 Posts |
Posted - 11/01/2009 : 14:17:56
|
quote: Originally posted by M.C warior
Přidávám se k prosbě o vytvoření sekce Darkfallu s klasickým rozložením..
Sticky : pravidla sekce, guildy, odkazy, addony, seznam hráčů, obrázky/videa + obecný pokec
Nové fórum vytvořeno, diskuze přesunuta. Moderátor jsem zatím já a Omnax (za těch 5 let si to zasloužil :) )
Kvalitní vlákna nahoru přilepím, řízení a vytváření obsahu fóra shora se nepředpokládá, spoléhám na aktivitu komunity. |
|
|
kajda
New Member
390 Posts |
Posted - 11/01/2009 : 15:29:33
|
quote: Originally posted by Isac
quote: Originally posted by M.C warior
Přidávám se k prosbě o vytvoření sekce Darkfallu s klasickým rozložením..
Sticky : pravidla sekce, guildy, odkazy, addony, seznam hráčů, obrázky/videa + obecný pokec
Pekne tam uz mame vlastni DF sekci tak doufejme ze to 22. vyjde ab sme ju meli i k cemu pouzit. Nové fórum vytvořeno, diskuze přesunuta. Moderátor jsem zatím já a Omnax (za těch 5 let si to zasloužil :) )
Kvalitní vlákna nahoru přilepím, řízení a vytváření obsahu fóra shora se nepředpokládá, spoléhám na aktivitu komunity.
Tak uz mame i vlastni sekci doufejme ze to 22. vyjde ab sme ju meli k cemu pouzit
|
Infinity – The Quest for Earth - last hope for good game Darkfall - Suspend EVE - Suspend PoTBS - suspend TR - suspend AOC - Fury - Suspend SWG - To uz je hodne dlouho :-) UO - Bohuzel jenom na emulovanych serverech
|
Edited by - kajda on 11/01/2009 15:30:12 |
|
|
Archie
Starting Member
89 Posts |
Posted - 11/01/2009 : 17:35:15
|
Nechci panikařit, ale na jednom webu je jako datum vydání až 29.leden Ale jiná otázka, nějak se mi nepodařilo najít, jakou formou bude hra dostupná. Možná nehledám dost pečlivě, ale netuší to někdo? Bude klient ke stažení ? |
|
|
Omnax
Moderator
169 Posts |
Posted - 11/01/2009 : 18:36:58
|
quote: Originally posted by Isac
quote: Originally posted by M.C warior
Přidávám se k prosbě o vytvoření sekce Darkfallu s klasickým rozložením..
Sticky : pravidla sekce, guildy, odkazy, addony, seznam hráčů, obrázky/videa + obecný pokec
Nové fórum vytvořeno, diskuze přesunuta. Moderátor jsem zatím já a Omnax (za těch 5 let si to zasloužil :) )
Kvalitní vlákna nahoru přilepím, řízení a vytváření obsahu fóra shora se nepředpokládá, spoléhám na aktivitu komunity.
Dik :-D ja tam neco doplnim, az si najdu cas, at se porad nekladou ty same otazky dokola...
quote: Originally posted by Archie
Nechci panikařit, ale na jednom webu je jako datum vydání až 29.leden Ale jiná otázka, nějak se mi nepodařilo najít, jakou formou bude hra dostupná. Možná nehledám dost pečlivě, ale netuší to někdo? Bude klient ke stažení ?
Na 99% to bude digital download pri vydani. Jakekoliv datum mimo officialni web darkfallu se neda povazovat za duveryhodne. Stale plati 22.leden pokud nereknou jinak. Snad se to brzy dovime. |
Edited by - Omnax on 11/01/2009 18:38:16 |
|
|
Blooderine
Starting Member
45 Posts |
Posted - 12/01/2009 : 00:03:57
|
Omnax: Dík za ty betaleaky...
Mám dotaz... Už se ví, jak důležitý budou ty základní vlastnosti, a jestli půjdou taky trénovat? Mám na mysli STR, INT, VIT atd...
Aby nebyl třeba trpaslík kouzelník odepsanej jen tím, že má malou INT. To by pak popíralo tu volnost, kterou se tak chlubí |
Edited by - Blooderine on 12/01/2009 00:04:13 |
|
|
Omnax
Moderator
169 Posts |
Posted - 12/01/2009 : 00:07:37
|
quote: Originally posted by Blooderine
Omnax: Dík za ty betaleaky...
Mám dotaz... Už se ví, jak důležitý budou ty základní vlastnosti, a jestli půjdou taky trénovat? Mám na mysli STR, INT, VIT atd...
Aby nebyl třeba trpaslík kouzelník odepsanej jen tím, že má malou INT. To by pak popíralo tu volnost, kterou se tak chlubí
Co delaji staty se nevi, jedine info ktere je zname z bety je na te strance. Kazdopadne co se statu tyce. Ocekavam ze budou provazane se skillama ktere se naucis. Takze pokud budes trenovat magii poroste ti inteligence a wisdom, pokud zbrane tak ti poroste sila atp... Body se urcite rozdelovat rucne nebudou. Ani se nevi, jak moc velky rozdil je mezi danym poctem bodu, takze tezko rict, jak moc velky rozdil tech 5 bodu pri zakladani udela. Podle me to moc velky rozdil nebude, protoze by to nutilo hrat lidi danou rasu podle toho jake povolani chteji hrat a tim by utrpela volnost. |
|
|
Dargnon
Moderator
441 Posts |
Posted - 12/01/2009 : 00:19:17
|
Po pravdě, nezažil jsem takhle slibné MMO. Když bylo ve vývoji UO, EVE nebo SWG, tak sem o nich ještě nevěděl.
Tohle je pro mě jako milovníka sandboxu boží dar :) |
"Když si Matrix nepřijde pro nás, uděláme si svůj." Guild Master of URNA (Útvar Rychlého Nasazení) - Star Wars Galaxies cz/sk guild on Chimaera |
|
|
Krajec
New Member
370 Posts |
Posted - 12/01/2009 : 00:39:11
|
mno, doufam,z e to nic moc ovlivnovat nebude, pac nejradsi bych se videl jako Alfar archer, coz by jinak bylo celkem vylouceny ...
ale vemte si, ze by staty ovlivnovaly hodne....by proti sobe v bojich nastoupila treba jedna strana plna magu (alfaru) a druha strana plna archeru (elfu)...by byla pekna kravina |
Darkfall - Krajec McSlicer [ReD] |
|
|
Milan
Junior Member
777 Posts |
Posted - 12/01/2009 : 10:20:16
|
To Omnax: Abych to nepasal do tveho guild topicu, kam to nepatri. Ale ja jsem četl, že pokud budeš s někým v grupě tak nebudeš dostávat area damage od svojich spolubojovniku. Podle meho by to meli rozsirit i na guildu, ale i ta grupa je lepsi nez to co pises ty. Kdo ma tedy pravdu? Ja nebo ty? Podle meho ja a je to i logicky. S tim co tvrdis ty by to totiz totalne odrovnalo magy, kteri by v boji byli nepouzitelni jelikož skoro všechny jejich kouzla jsou area. Mno, uvidime toho 22.1. |
|
|
Topic |
|