Author |
Topic  |
|
M.C warior
Moderator
  

1073 Posts |
Posted - 30/09/2009 : 09:54:08
|
Byť jsem se k accu dostal jak slepej k houslím, tak testuju Aion a hraju gladiátora. Protože věřím, že už se mezi námi najdou šílenci s levelem 20+ tak bych se chtěl poptat po jejich zkušenostech s touhle postavou.
Především bych se chtěl zeptat, jestli je velký rozdíl mezi 2h mečem a halapartnou a případně, kterou z těch dvou variant jste zvolili a proč.
Další věc co mě zajímá je jak gladiátora soketujete, ale v tom mám celkem jasno. Protože mám pořád sebou souseda priesta, tak pro mě je crit+ jasná volba, defense moc nepotřebuju :)
Takže pokud máte zaručený klíč k úspěchu s touhle mlátičkou tak sem s ním, časem dojde na debatu o stigmatech, ale na to jsem zatím moc nízkej level a nerochnil jsem se v tom.
Btw je to jen můj pocit, nebo je expení questěním o pulko pomalejší než prachsprostým grindem mobů ?
|
https://www.facebook.com/esqgame |
Edited by - M.C warior on 30/09/2009 09:54:38
|
|
| |
Luka
New Member

448 Posts |
|
spajdr
Moderator
   

3400 Posts |
Posted - 30/09/2009 : 11:43:42
|
Expení questěním není pomalejší, aspoň né na levelu 20-25 .. pak začnou být velké mezery a půlku levelu musíš jak chuj grindit až do konce, případně dělat ty opakovací questy, nejlepší je podlě me v abyss grindit ty immortal sračky, dostáváš slušné exp, abyss a padají z nich crap věci, které se ale dají slušně prodat. Osobně jsem rozdíl mezi polearm a greatsword neviděl, přijde mi to nastejno. Polearm sice může dávat častěji krity, ale má menší min. damage oproti meči. |
Edited by - spajdr on 30/09/2009 11:45:14 |
 |
|
spajdr
Moderator
   

3400 Posts |
Posted - 30/09/2009 : 11:46:14
|
quote: Originally posted by Luka
Doporučuju ti:
http://forum.aion-cz.com/viewtopic.php?f=21&t=475
Grind je velkou částí AION, např. z lvl 20 na 21 jsem grindil celej lvl, nebyly Q.
To jsi asi věru málo pátral po questech, kolem 20 - 21 je těch questů více než dost. |
 |
|
M.C warior
Moderator
  

1073 Posts |
Posted - 30/09/2009 : 12:41:11
|
quote: Originally posted by spajdr
quote: Originally posted by Luka
Doporučuju ti:
http://forum.aion-cz.com/viewtopic.php?f=21&t=475
Grind je velkou částí AION, např. z lvl 20 na 21 jsem grindil celej lvl, nebyly Q.
To jsi asi věru málo pátral po questech, kolem 20 - 21 je těch questů více než dost.
Díky za info o měči.
Co se questů týče mam jich hromady, jenže jsem došel k tomu, že ty questy jsou stejně totálně nudný a stereotypní a když se postavim někam na louku, kde mlátim o 3-4 levely vyšší NPC tak udělám ten level 2x rychlejc a je to úplně stejná nuda.
Jakej je první dung a kdy se dostanu do PvP ? |
https://www.facebook.com/esqgame |
 |
|
Gabriel
Moderator
  
2156 Posts |
Posted - 30/09/2009 : 13:16:20
|
Toto není quest based hra jako wowko, svým stylem mi to spíše připomíná starý Asheron Call, který byl geniální.
Grind je v mnoha případech výhodnější než questy. Ale naštěstí má zabíjení mobů kromě xp i jiný smysl - pokud teda člověk nejde jen po pvp.
Pvp je od cca levelu 20 ve fortressu a dalších zónách a pak od 25 abyss samozřejmě. Tam je to full. |
 |
|
Arach
Junior Member
 
522 Posts |
Posted - 30/09/2009 : 13:23:44
|
me teda nejlip vychazi davat tak o dva tri levely mensi moby co se rychlosti zabijeni a expu tyce, mam teda jen assasina na 10 lvl zatim s o level dva vyssim mobem uz se dost seru |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 30/09/2009 : 13:34:05
|
- polearmy maji vetsi zakladni crit bonus. Rozdil ale nejspis ani moc nepoznas, takze je nejlepsi vybirat podle vzhledu nebo dostupnosti :)
- buh sud co vlastne jednotlive staty delaji. Na levleni to ale temer urcite chce ofenzivni staty, tedy pro meleeka: Physical crit, attack a accuracy. Od levlu 20 vys mobove celkem dodguji a vzhledem k tomu, ze dodgnuty prvni skill z chainu zabije cele kombo, doporucuju accuracy nepodcenovat (jak to tak vypada tak proti dodgi celkem funguje, ale mozna se pletu).
- stigma z levlu 20 dava heal za 20% hp a bonus 20% hp a nejakou def na 2 minuty, cd 3 minuty. Jinymi slovy docela imba tankovaci abilita s 66% uptimem a hodi se i pri levleni - heal za 20% hp sice neni az tak moc, ale jiny heal gladdie nema.
- nektere questy (zvlast repeatable) davaji vyrazne mensi xp reward. Pokud je reward ekvivalent zabiti 2-3 mobu, tak se samozrejme nevyplati behat to odevzdat. U vetsiny questu je to ale podobne jako ve wow, tj napriklad quest na zabiti 10 mobu da reward jako kdybyste zabili dalsich zhruba 10 mobu. Samozrejme questy typu zabij tezce zacampovaneho moba ktery se spawnuje na jedne ze 3 random lokaci se tezce nevyplaci. Obecne je to ale asi otazka toho, co koho bavi (nebo min nebavi ;-)).
- z tech par duelu a pvp situaci mam zatim pocit, ze hraju MS warra bez MS, hamstringu a charge/interceptu (to co ma gladiator a jmenuje se to charge je ve skutecnosti 60% sprint na 10s na 3 min cd - uzitecne, ale moc dlouhy cd a neresi to snary). Healer me v pohode prehealuje (i chanter, o clericovi nemluve), jakakoliv ranged class me ukituje tak, ze se k ni nemam sanci dostat a mlatim ji cleavou jednou za 16s (jediny ranged utok s dosahem tusim 15m). Obcas uvazuju, jestli by nebylo lepsi strilet z luku bez specek... S meleekama je to trochu lepsi. Templare povetsinou zmlatim (maji mensi damage), s asasinem nemam moc zkusenosti. Co se arzenalu abilit tyce, tak knockbacky jsou nespolehlive (nefunguji vzdy) a jsou ze skill chainu, tzn casto se k nemu ani nedostanu). Snare zadny, root zadny (casem by mela byt moznost stigma rootu (ranged root na absurdne dlouhem cd a close range 3s root na rozumnem cd), snad to pak bude lepsi). Healeri mi vseobecne prijdou jako jina liga (tzn na healera idealne nabehnout ve velkem zergu a pockat par minut nez se vymani). |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 30/09/2009 : 13:36:54
|
quote: Originally posted by Arach
me teda nejlip vychazi davat tak o dva tri levely mensi moby co se rychlosti zabijeni a expu tyce, mam teda jen assasina na 10 lvl zatim s o level dva vyssim mobem uz se dost seru
Warrior classy jsou na tom diky absorbu (rage) s grindovanim o trochu lip. Kolem levlu 23-25 uz ale zacinaji mobove davat ruzne poizny dotky a stuny, kterymi i gladiatora casto sezerou o 50% hp na jednoho moba stejneho levlu, coz uz herb heal neporesi. |
 |
|
spajdr
Moderator
   

3400 Posts |
Posted - 30/09/2009 : 13:48:07
|
jj, co se týče toho rootu, tak máme Ankle Snare, to je super, ale.. http://www.aionarmory.com/item.aspx?id=140000011 buď se nedá sehnat, nebo stojí přes půl miliónu. Já osobně jsem ho teda neviděl vůbec v aukci  |
Edited by - spajdr on 30/09/2009 13:48:40 |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 30/09/2009 : 13:49:48
|
quote: Originally posted by spajdr
jj, co se týče toho rootu, tak máme Ankle Snare, to je super, ale.. http://www.aionarmory.com/item.aspx?id=140000011 buď se nedá sehnat, nebo stojí přes půl miliónu. Já osobně jsem ho teda neviděl vůbec v aukci 
cd 2 minuty |
 |
|
Everhate
New Member


101 Posts |
Posted - 01/10/2009 : 13:13:53
|
quote: Originally posted by Rahman Obcas uvazuju, jestli by nebylo lepsi strilet z luku bez specek...
Rozhodně Rahmane, s lukem chodím už nějakou dobu a kromě pullovaní je to jedinej způsob jak nasázet rooterům nějakej dmg. Dobrý je, že ratingy se promítají i do luku, takže poměrně crituje. Tzn. crit je interrupt na channel kouzla. |
Stormkiss ToS Fury Arasham HoX Wildsoul Warigan BS Wildsoul Achiever 73.33%, Explorer 26.67%, Killer 86.67%, Socializer 13.33% |
 |
|
spajdr
Moderator
   

3400 Posts |
|
|
Topic  |
|