Rekl bych ze ted je vhodna chvile koupit Lifetime sub. :D
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
to snad neni pravda, vzdyt je to porad dokola, je to BETA! do launche to jako vzdy vsechno opravi, delate jako by jste nikdy betu nevideli, neuveritelne
to snad neni pravda, vzdyt je to porad dokola, je to BETA! do launche to jako vzdy vsechno opravi, delate jako by jste nikdy betu nevideli, neuveritelne
Tahle hláška se rozmohla hlavně v STO tam sem viděl na foru nebo chatu ve hře jak tohle lidi říkají snad 50x za hodinu.
Je to beetáááá počkejte oni mávnou kouzelným proutkem a za 14 dní bude vše OK.
Last hope......Guild Wars 2 "that's not a log, that's a DICK!"
<sarkasmus>Já myslím, že účel vývoje MMORPG je vydat co největší *ukčars* , aby naštvali co nejvíce lidí v alfě, betě, openbetě a placené betě. To autory, co tomu věnují 5 let života, určitě nejvíce ukojí a tomuto cíli podřídí naprosto vše. </sarkasmus>
Trochu tolerance, prosím.
Pokud Vás to úplně strašně irituje, tak si stáhněte nějakej free "my first mmorpg kit" a můžete to celému světu nandat. Hodně štěstí :)
V jedné nejmenované mmmo sem v ostré verzi zatím nenašel jediný bug, který jsem reportnul během open bety. Doufám, že to samé se povede i v MO.
Pripojit se je treba zkouset vickrat, u me to tak do deseti pokusu zatim vzdycky dopadlo.
Stahl jsem patch i detaily a posteloval NowEngine.ini (nebo tak nejak). V zalidnenych oblastech bohuzel stale velke lagy (utekl jsem z mesta a nekde cestou najednou dostavam zasahy odnikud a od nikoho), ale dobehl po pul hodine do jakesi vesnicky, par domu, par lidi a tam uz to docela slo, nerikam, ze hratelne, ale boj byl vicemene... proveditelny. Dokonce i prvni moby jsem potkal a vykuchal, jakesi listicky to byly.
Kazdopadne, tahle beta bude trvat dlouho, pockam si s hodnocenim na nejakou pozdejsi fazi.
krecku problem je v tom ze po bete casto pomerne rychle nasleduje launch, pokud je to opravdu tomto stavu a planuji to spustit v blizke dobe pak nezbyva nez byt skepticky.
MO me vcelku laka. Moc sem teda nevidel, ale z tech traileru to vypadalo vcelku pekne. Libilo se mi hlavne prostredi a to ze to bylo vic goticky nez DF. Combat co sem videl se mi moc nelibil, ale tezko neco hodnotit z videa. Co sem slysel od hracu co hrali betu tak ze je tam jeste fakt tuna veci co je potreba odladit a ze je to moc nebralo.
Osobne ale doufam ze MO bude propadak :). Protoze ja planuju zustat v DF kterej uz je konecne bez zasadnejsich bugu a vcelku odladenej. Placat se zas nekde odznova, prozivat nervy s balancem a bugama se mi proste nechce. Takze doufam ze MO bude sracka a lidi zustanou pripadne se vrati do DF :D.
To jsem nepochopil. Takhle právě MO již vypadá. Mob mlátí na druhou stranu než stojí hráč. I když je v dohledu cca 5 mobů tak to škube. Apropo jede to někomu. Jsem chtěl testnout novej patch a nemohu se připojit. Klienta jsem stahovat před týdnem a mám verzi 121719.
To jsem nepochopil. Takhle právě MO již vypadá. Mob mlátí na druhou stranu než stojí hráč. I když je v dohledu cca 5 mobů tak to škube. Apropo jede to někomu. Jsem chtěl testnout novej patch a nemohu se připojit. Klienta jsem stahovat před týdnem a mám verzi 121719.
Už druhej den to nejsem schopen rozchodit.
SWG:Dosec soustružník ,Dosec' Yurek JEDI -EU Chimaera server WWIIOL:Oberstleutnant,Axis side, DF:Twombly-meč,srp a kladivo WAR:Yurek pasáček vepřů -Eltharion
Jednu výhodu ten Mortal má... S partou z práce asi 6 lidí jsme se na něj děsně těšili a když začala open beta, tak jsme celý radostní se NALAGOVALI do hry. :-D Když opomeneme ty lagy, který jsou opravdu krutý, tak hra si zaslouží tak minimálně ještě tři čtvrtě roku tvrdého vývoje. :-)) Z toho důvodu jsme se nasrali a všichni jsme si koupili Darkfall. :-D Takže k oné výhodě: Díky znechucení z mortalu dělá tato hra promo Darkfallu, který je na tom podstatně lépe.
tobe se nedari rozchodit neco do stavu kdy to nefunguje ? :) to mas blby :)
nepročítal jsem fóra,jestli to vůbec má fungovat,ono kliknutí na launcher kterej mě vyhodí chybovou hlášku a nazývat to snahou o rozchození bylo pravda trochu nadsazený.
SWG:Dosec soustružník ,Dosec' Yurek JEDI -EU Chimaera server WWIIOL:Oberstleutnant,Axis side, DF:Twombly-meč,srp a kladivo WAR:Yurek pasáček vepřů -Eltharion
Jednu výhodu ten Mortal má... S partou z práce asi 6 lidí jsme se na něj děsně těšili a když začala open beta, tak jsme celý radostní se NALAGOVALI do hry. :-D Když opomeneme ty lagy, který jsou opravdu krutý, tak hra si zaslouží tak minimálně ještě tři čtvrtě roku tvrdého vývoje. :-)) Z toho důvodu jsme se nasrali a všichni jsme si koupili Darkfall. :-D Takže k oné výhodě: Díky znechucení z mortalu dělá tato hra promo Darkfallu, který je na tom podstatně lépe.
Jednu výhodu ten Mortal má... S partou z práce asi 6 lidí jsme se na něj děsně těšili a když začala open beta, tak jsme celý radostní se NALAGOVALI do hry. :-D Když opomeneme ty lagy, který jsou opravdu krutý, tak hra si zaslouží tak minimálně ještě tři čtvrtě roku tvrdého vývoje. :-)) Z toho důvodu jsme se nasrali a všichni jsme si koupili Darkfall. :-D Takže k oné výhodě: Díky znechucení z mortalu dělá tato hra promo Darkfallu, který je na tom podstatně lépe.
Přesně z toho důvodu jsem se o tu hru ani moc nezajímal, cíluje prakticky stejný zákazníky a navíc je to stejně amatérskej projekt. Darkfall už za ten rok dali do celkem utěšenýho stavu a znova nic takovýho podstupovat nehodlám.
To si myslím řekne dost lidí a vypadá to na vlnu návratu do Darkfallu, zrovna nedávno jsem koukal, že se vrátila celá guilda, co odešla z Darkfallu a půl roku čekala na Mortal.
quote:Hahah, that's funny thatguy. Because last time I had half an hours worth of all my timber stolen from me, it was while I was literally whaking the thief in the head with my axe. Yes, while I was attacking him, he casually stole items from my inventory, then ran away.
I even chased him for awhile. That got me nowhere. He even stopped to steal from other gatherers while he ran from me.
So, does SV really plan on releasing MO with a system that allows you to steal while being hit with an axe, AND allows you to dash away?
Jaký je Váš názor na okrádání ostatních hráčů? Vyhovuje Vám, jak je systém nastaven?
Z MO fóra: [quote]Hahah, that's funny thatguy. Because last time I had half an hours worth of all my timber stolen from me, it was while I was literally whaking the thief in the head with my axe. Yes, while I was attacking him, he casually stole items from my inventory, then ran away.
I even chased him for awhile. That got me nowhere. He even stopped to steal from other gatherers while he ran from me.
So, does SV really plan on releasing MO with a system that allows you to steal while being hit with an axe, AND allows you to dash away?
Prdel :-). Asi si hodil 1D20 a hodil 20, takže se mu povedlo ho okrást. Nebo měl brutálně vyskillovaný okrádací skill
Já to hraji nějaký týden a když jdeš dál od města je to hratelné :) Pokud se ale dostanu do města nebo do lokace kde je více hráčů jsou tam velké lagy :( 30s až 2minuty)
Tak po měsicí opět napatchováno, cca 3gb, a zjištěno, že je to stále nehratelné....zapinám odpočet do konce měsíce března. Pak to znova testnu. *Ve městě hra do 5 min spadne. A pokud nespadne klient, tak server. Lagy už jsou skoro v pohodě. Pokud tedy to, že postava máchne mečem tak každé sudé zmáčknutí myši, je mojim skilem a ne lagem.
Ten trailer se mi docela líbí. Nějaké aktuální shrnutí hry?
Hmm..
Q: How much will it cost? A: Mortal Online will require a monthly fee similar to other MMOGs on the market. 14.25€ (including VAT) for customers from the EU and 14.25$ (no VAT) for everybody else, plus the initial cost for the client (includes 1 free month).
We are very happy to announce that Mortal Online will launch in March 2010. As most of you know, we implemented the features planned for release and even managed to get in a few more that were initially planned for post-release. We are currently focussing solely on bugfixing and polish.
Pro ty co neumějí anglicky jsem to oznámení přeložil. S hrdostí Vám oznamuje, že nám docházejí peníze a tak jsme se rozhodli to šoupnout na trh. Jak jistě víte, snažili jsme se do vydání přidat všechny věci, co jsme Vám naslibovali. Serem na to! Do vydání se ted hlavně zaměřujeme na bugy a Poláky.
Nepohyblive npc (to je vskutku pruser, protoze oni to udelat neumeji, proto nejsou ve hre zadny guardi, ale primitivni strazni veze), opravdu nic moc grafika, zadny poradny animace, zadna dynamika prostredi a protoze neni uz technicky mozny, aby neco takoveho do hry pridali, tak je to zastaraly. Tim nerikam, ze je DF sracka, tim rikam, proc je to pro me zastarala hra[.