Author |
Topic |
Hayabusa
Starting Member
31 Posts |
Posted - 17/06/2010 : 23:59:16
|
Nemam z toho dobry pocit. Zacinam v tom spatrovat pouze hype jak krava. Kdyby to nebylo SW vetsinu lidi by to nezaujalo. Combat vypada archaicky. Prakticky jen 4 classy, sith-jedi je vicemeně mirror. Jestli bude levlovani na delsi dobu, radeji bych clicknul na "accept" než se u kazdeho questu prokousavat dlouhymi dialogy. Taky bych rad grafiku 2010, ne 1999... Ale dokud to nevyjde jen velmi těžko soudit jake to bude. |
|
|
Rodier
Moderator
4328 Posts |
Posted - 18/06/2010 : 08:14:25
|
ad aramir.. az na to ze EA stim nema krome distribuce nic spolecneho..
warhamr byl fail mythicu. fail male amaterske grupy ve ktere uz davno nebyl nikdo z tech, kteri skutecne postavili daoc. [a ti 2-3 co zustali jsou uz proste jini lide..]
ohledne toho boje - taky mi to prislo desne trapne, ale jedna vec je proste boj sledovat a druha ho je hrat. tabula rasa mela krasne akcni combat a stejne se na to koukat nedalo.
Navic porad zapominate na jednu vec, ty hry jsou delane pro nove hrace, maji za cil pritahnout lidi kteri treba nikdy MMO nehrali = pro ne je to novinka a neni to neco stareho a ojeteho. Takhle jako vy knouraji vsichni napric vsema (singel) zanrama.. jedine doporuceni - > prestante hrat hry, zacnete zit normalni zivot. venovat se rodinam atp. Neni proste mozny hrat 20 let a aby vas to porad jeste bavilo, to proste nejde.
- nekdo tady fnuka nad neakcnim soubojem - tak si jdi zkusit MO nebo DF a budes cumet jak moc se to do RPG nehodi.. zvlast do MMO. Nerikam ze by to neslo udelat aspon jako v TR nebo vic exkluzivne.. slo, ale co kdyz by to posrali? poslat k haji x let prace a fajn hru jen kvuli 1 nepovedene feature zvane combat?
- nekdo tady fnuka nad systemem party.. tank..healer.. opet staci se podivat do DF nebo MO a sou tam uplne ty same tendence. tanka ani healera nevymysleli vyvojari ale hraci. protoze to proste nijak nejde, nez rict "jo tak tenhle dostane best armor a ostatni ho budou lecit".
Uz proste nebrecte, ale pochopte ze ste se prehrali a zacnete zit zivot. HRANI SE PROSTE NIKDY NEZMENI. |
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
|
Edited by - Rodier on 18/06/2010 08:45:46 |
|
|
Rodier
Moderator
4328 Posts |
Posted - 18/06/2010 : 08:27:40
|
spis me zajima nemate nekdo to pvP demo o kterem mluvili ze ukazi ? jedi vs smugler?
edit: jinak ono taky ty boje ted vypadaj lame pac tam sou prd efekty.. spis se zamerte na prostredi ktere vypada dost pekne. zadne smutne zdi dungeonu..
hmm datum vydani 2011 ach jo .. to maj fakt jeste hodne dlouho casu
http://e3.g4tv.com/videos/46524/E3-2010-Live-Star-Wars-The-Old-Republic-MMO-Overview/ tady ukazuji vnitrky nejake te lode co muzete mit.. je to jako barak.. dost velkej prostor a muzete tam zvat lidi a ruzne to upravovat (asi budou dekorace?) sem zvedavej jesdtli to bude i nejak funkcni.. nebo jestli to bude proste jen instancovanej barak nekde v dokach ;-DD (no aspon by si to clovek mohl umistit do jakejch dok na jake planete chce ne?? pokud by byl schopnej tam platit najem..) .. no ja doufam ze nejake poletani bude ;-D |
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
|
Edited by - Rodier on 18/06/2010 08:43:12 |
|
|
†… Havran …†
Average Member
1962 Posts |
Posted - 18/06/2010 : 09:13:13
|
quote: Originally posted by Rodier
Uz proste nebrecte, ale pochopte ze ste se prehrali a zacnete zit zivot. HRANI SE PROSTE NIKDY NEZMENI.
rekl nekdo kdo hraje kazdou hru 2-20 dni, kazdou na zacatku uplne zere a pak desne fuckuje... |
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
|
|
|
Aramir
ex sejra
1083 Posts |
Posted - 18/06/2010 : 09:17:35
|
Tak ono to možná přitáhne nové lidi. Odehrají si single player část a pak pápá :) Samozřejmě to taky může být naprostá bomba, ale po těch failech posledních mmo tomu nevěřím. Plusem je, že to dělá Bioware, takže příběh to budem mít dobrý. |
|
|
bam
Starting Member
34 Posts |
Posted - 18/06/2010 : 09:41:41
|
nechapu co vsichni maji proti grafice.. me se hodne libi a myslim ze je to ta nejlepsi co muze byt v pomeru / aby to vubec fungovalo.. navic se to nejak video od videa lisi.. tady mate vsechny E3 videa http://www.swgc.cz/site-e3-2010
+ starsi video kde tak trosku srovnava ty combaty s jinejma hrama http://www.youtube.com/watch?v=pGB9aoum9a4 v tech e3 videi nejde nic moc videt |
Edited by - bam on 18/06/2010 09:52:00 |
|
|
Isac
Moderator
2433 Posts |
Posted - 18/06/2010 : 09:49:36
|
Rodier: to je otázka vkusu, mně systém boje v DF/MO příjde naprosto odpovídající RPG
druhá věc je, že je dost složitej na implementaci a v žádný AAA hře ho pravděpodobně nikdy neuvidíme, tam se budeme muset spokojit s aktuálně zaběhnutým a nudným stavem |
|
|
Wuuduu
Junior Member
544 Posts |
Posted - 18/06/2010 : 09:54:39
|
1. Aky rozsiahly moze byt PLNE NAHOVORENY pribeh od zaciatku do max. levelu? Kolko desiatok GB bude potom zaberat instalacia, ak ma byt pre kazde povolanie ORIGINALNY? - Niekto tu klame... bud ma klame moj moj odhad, alebo autori spievaju moc kvetnato. Ja tam stale vidim, jak mal mat namakany pribeh Conan a jak to dopadlo v reale.
2. Ked uz clovek bude mat ten max. level ... je mozne to spravit realne tak, aby bolo neustale do coho pichnut a so vsetkou tou extradou a slahackou a tymi ceresnickami, co predvadzaju v ukazkach? - Citim tam klasiku: max. level, nuda, dokola neustale tie iste instancie a cakanie na dalsi obsah v addonoch.
3. Videa na E3: urcite si myslite, ze by niekto ako Bioware na E3 prezentoval videa z hry, ktora este ani zdaleka nema dokoncenu grafiku? Do vydania hry uz dalsie E3 nebude, toto je ich cas, ked sa treba predviest. - Mozno pribudnu nejake efekty, ale necakam rapidnu zmenu. Ona ta grafika nie je az taka zla, len je "staro" posobiaca. |
EVE: H00d – [RG] / [-RZR-] – R.I.P. WAR: Klingac – Causa Justa / Karak Azgal – R.I.P. EQ2: Silwia Luisa – Undead / Runnyeye – R.I.P. GW: Luisa de Silwa – R.I.P. |
Edited by - Wuuduu on 18/06/2010 09:58:10 |
|
|
Jace
Average Member
1183 Posts |
Posted - 18/06/2010 : 11:21:03
|
At ta grafika klidne zustane, jak je (tj. 100 let za opicema), ale v tom boji musi bejt citit pohyb a naboj. Ten jejich combat je na usnuti. Najdete mi hru, ktera mela odlisnou grafiku z gameplay traileru pri launchi. Spravne, zadna takova neni... to je jen zbozny prani fanboiu. Vzdycky to vypadalo akorat jen hur, kdyz byl trailer renderovany.
Ad Rodier: ty uz mas zenu a male Rodiery nebo jsi jen vynechal prasky? |
MMOs failed. |
Edited by - Jace on 18/06/2010 11:22:47 |
|
|
Aramir
ex sejra
1083 Posts |
Posted - 18/06/2010 : 11:44:38
|
Ať se vykašlou na grafiku a raději udělají pořádný gameplay, to jim udrží víc hráčů. |
|
|
Shatteren
Senior Member
2735 Posts |
Posted - 18/06/2010 : 12:39:37
|
Rodier: Tabula Rasa měla targetovací combat bez aimu, ano akční byl ALE... já si představoval v SWTOR combat jako xkrat vylepšenej DF (tím se myslí, že v DF není poškození terénu, nezabodávaj se šipy do stromů atd.) + AoC. Byl jsem naivní... (uplně mě zklamal Dragon Age... v dnešní době dělat klikačku, achjo )
A souhlasím s Isacem, mně combat DF přijde v pořádku + MO také, ale jen z videí. Pochybuju že SWTOR je výhradně pro nové hráče. A také nevím z čeho usuzuješ, že je to fajn hra. Informací je málo a mně to zatím připadá jako bych viděl(by Jace) přetexturovaný WoW, nic breathtaking. Právě combatem by z toho mohli udělat úplně něco nového. Posrat se může všechno, to je základ byznysu (podnikání). Nic mě zatím nepřesvědčilo, že to nemůže dopadnout jako Warhammer Online, kterej dnes jen živěj fanboiové a nováčci, které zláká trailer a cálnou měsíc z trialu.
Combat feature se dost podílí na celkovém gameplay, takže to opravdu není "jen" feature.. |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
Edited by - Shatteren on 18/06/2010 13:08:59 |
|
|
Stirius
New Member
416 Posts |
Posted - 18/06/2010 : 12:55:27
|
Grafika je taková, jaká je, protože chtějí a musejí mít velkou hráčskou základnu. Proč má tolik hráčů wowko? Protože to rozjedete na kalkulačce. A tady to musí být podobné. |
Boiians leader http://www.boiians.cz
|
|
|
Shatteren
Senior Member
2735 Posts |
Posted - 18/06/2010 : 13:04:19
|
Ale i WoW na opravdu plné detaily na velkém rozlišení, má víc než dostačující grafiku + žere hodně výkonu. Takže grafika SWTOR mi určitě nevádí, combat ano. |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
|
|
Jace
Average Member
1183 Posts |
Posted - 18/06/2010 : 13:07:19
|
quote: Originally posted by Stirius
Grafika je taková, jaká je, protože chtějí a musejí mít velkou hráčskou základnu. Proč má tolik hráčů wowko? Protože to rozjedete na kalkulačce. A tady to musí být podobné.
Co takhle vydat hru s bohatym nastavenim, kde si hraci s low-end masinama nastavi zhruba tak, jak to vypada ted, a ti majetnejsi tak, jak by mela vypadat hra dneska? Ty penize se tady utopily v prisernym dabingu a masivnim marketingu. V jednom z video rozhovoru dokonce padaji fraze "it works just like in wow" (prenesene). Oni proste ziji v presvedceni, ze predchozi hry zfailovaly ne z duvodu, ze zkopirovaly wow, ale ze ho zkopirovaly blbe. A tak oni budou ti, kteri vytvori perfektne fungujici kopii wowka, protoze wow je to, co ma xx mega subscriberu, a to, co lidi chteji. |
MMOs failed. |
Edited by - Jace on 18/06/2010 13:08:16 |
|
|
Rahman
Moderator
4368 Posts |
Posted - 18/06/2010 : 13:59:37
|
quote: Originally posted by Hayabusa
Jestli bude levlovani na delsi dobu, radeji bych clicknul na "accept" než se u kazdeho questu prokousavat dlouhymi dialogy.
Zkousel jsi nekdy zacatek AoC (staci trial)?
Tam me kupodivu bavilo ty monology poslouchat a pri opakovanem prochazeni stejnych kvestu nebyl problem to rychle odklikat.
Dokonce me to celkem bavilo i cist u dalsich kvestu, kde uz voiceover nebyl. Duvodem je asi to, ze ty hlasky v dialozich jsou realtivne kratke (malokdy je tam wall of text typicky ve wowu lotru atp.) a obcas i celkem vtipne - protoze to odrazi to NPC, ktere to rika (coz wall of text podani zadani obvykle nema).
Popravde se na tohle docela tesim, i kdyby ten zbytek za moc nestal, tak tohle muze poskytnout zabavu na par mesicu. |
|
|
Rahman
Moderator
4368 Posts |
Posted - 18/06/2010 : 14:02:45
|
quote: Originally posted by Rodier
warhamr byl fail mythicu. fail male amaterske grupy ve ktere uz davno nebyl nikdo z tech, kteri skutecne postavili daoc. [a ti 2-3 co zustali jsou uz proste jini lide..]
Fail byl, ze skoncil vyvoj (a tudiz to prestali hrat hraci - nemluvim o hype-motivated hracich kteri vdycky kazdou novou hru zkusi a hned ji pohrbi, mluvim o tech, kteri po dvou mesicich zustanou). Jinak bych WHO nepovazoval za fail. To, co v nem je hlavni (RvR) tam imho funguje dobre a zabavne. |
|
|
Rahman
Moderator
4368 Posts |
Posted - 18/06/2010 : 14:04:53
|
quote: Originally posted by bam
nechapu co vsichni maji proti grafice..
Po technicke strance tezko rict, to imho nikdo nehodnoti. Proste to vypada hnusne, hranate, smesne cartoonoidne (coz se ke Starwars vubec nehodi).
Neni to otazka technologie (to pujde posoudit az ze hry), je to otazka toho, jestli nakreslis pekny obrazek, nebo skaredy obrazek.
Nicmene - zvyknout se da na ledacos, treba aspon prostredi bude pekne a stylove... |
|
|
Rahman
Moderator
4368 Posts |
Posted - 18/06/2010 : 14:12:11
|
quote:
Grafika je taková, jaká je, protože chtějí a musejí mít velkou hráčskou základnu. Proč má tolik hráčů wowko? Protože to rozjedete na kalkulačce. A tady to musí být podobné.
Imho to nesouvisi s technologii, ale s grafickou 'stylizaci' a schopnosti ci neschopnosti grafiku udelat neco, co vypada pekne.
quote:
Ty penize se tady utopily v prisernym dabingu a masivnim marketingu.
Coz bohuzel znamena, ze to bude 'uspesne'. Minimalne v poctu prodanych krabic.
quote:
V jednom z video rozhovoru dokonce padaji fraze "it works just like in wow" (prenesene). Oni proste ziji v presvedceni, ze predchozi hry zfailovaly ne z duvodu, ze zkopirovaly wow, ale ze ho zkopirovaly blbe. A tak oni budou ti, kteri vytvori perfektne fungujici kopii wowka, protoze wow je to, co ma xx mega subscriberu, a to, co lidi chteji.
Ono to tak nejspis je. Klic k 'uspechu' merenemu poctem subskripci nepochybne je udelat temer presou kopii wowka z nejakeho extremne popularniho a proflaknuteho franchise a spolehlive tak wowku ukrast hrace v obdobich, kdy ve wow uz nemaji dost contentu (coz je s vyjimkou prvnich par mesicu po vydani datadisku prakticky neustale - s vyjimkou sportovnich raideru, kterym samozrejme obcasny patch s novym raidovym dungem staci).
Otazka je, jestli to bude dobre i tak. Vzato kolem a kolem si myslim, ze bude, protoze treba wow me bavi (opravdu hodne vzdycky tech par mesicu po vydani datadisku dokud jsou jeste zajimave 5 man dungeony, questy a tak, pak uz me bavi jen raidovani a to je proste malo). Neni to uplne presne MMO jakou bych nejradsi hral, ale to jeste neznamena, ze me to nebavi vubec (navic to je dost o lidech a ve wow lidi jsou). |
Edited by - Rahman on 18/06/2010 14:14:16 |
|
|
Hayabusa
Starting Member
31 Posts |
Posted - 18/06/2010 : 14:22:21
|
quote: Originally posted by Rahman Zkousel jsi nekdy zacatek AoC (staci trial)? ...
Jojo, AoC sem hral asi do lvlu 40. Podle me tomu chyběly 3 věci - pvp reward system, normální ne-instanční svět a combat system bez comb... pak bych nequitnul tak brzo. Funcom tomu mohl dat par měsicu navic snahy a nápadů, mohla to byt dobra hra. A musim se priznat, že ty dialogy, pres jejich dobre zpracovani (tedy po Tortage) sem i tak casto rychle odklikaval :)
EDIT:umazani casti quote |
Edited by - Hayabusa on 18/06/2010 14:23:35 |
|
|
Rodier
Moderator
4328 Posts |
Posted - 18/06/2010 : 20:20:18
|
quote: Originally posted by †… Havran …†
quote: Originally posted by Rodier
Uz proste nebrecte, ale pochopte ze ste se prehrali a zacnete zit zivot. HRANI SE PROSTE NIKDY NEZMENI.
rekl nekdo kdo hraje kazdou hru 2-20 dni, kazdou na zacatku uplne zere a pak desne fuckuje...
no protoze sem za to placenej (nekdy) a protoze me uz ani to ziti a sukani nebavi :-D |
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
|
|
|
Rodier
Moderator
4328 Posts |
Posted - 18/06/2010 : 20:28:58
|
jinak ta grafika mi taky moc nesedi ten styl.. ale tak vetsina SW fanbois ted koukaji na clone wars a to je v tomhle stylu, tak asi proto..
ad boj v DF - ja nechtel rici ze se tam nehodi, ja nevim jak to popsat ale proste presto ze jsem skilled FPS hrac tak v DFku sem se proste nechytal, ani lukem, ani magii ani meeleckem. Imho ze tam proste ty sipy i ta magie litala moc pomalu na FPS styl.. nevim no. Proste to nebylo pure FPS tak jak by melo byt, jako je napriklad v Planetside.. nebo proste v klasicke FPS hre.
Faktem je, ze si dokazu predstavit fps styl boje z third person pohledu, ostatne to ma cela rada single her a funguje to celkem v pohode.. jen by to proste chtelo aby boj na dalku byl rychlej.. v DF me ta pomalost vadila.. vecne sem trefoval do nekoho jinyho nez jsem chtel protoze te rane se vyhnul i ponocnej :-D samozrejme budete zvanit o predikci..ale me neprijde ze by sipy nebo magie mela bejt takhle pomala.. v podstate si myslim ze vrealu je temer nemozny se vyhnout leticimu sipu.. to je asi duvod proc mi v DF ten fps styl boje nesedel. V kazdem pripade asi ho neodsuzuji a urcite bych radeji cokoliv nez pretexturovane wowko..
na druhou stranu, koho wowko nikdy aspon chvili nebavilo, hodte po me kamenem.. a kdyz na to prijde, scifi wowko = proc ne.. na nakej ten mesic nebo rok hrani.. pokud se jim to povede a budou mit par mega subs.. ono se to potom taky dost promitne ve vyvoji dalsich her
ad warhammer - musim rict ze me warhammer hodne bavil, jen me sralo to rozdeleni sveta, ze kazdy zacinal jinde atd. a taky ze tam proste nebyli moc dungy.. ono se rika je to pvp hra, ale me ten pve content prisel hodne slusnej, jen proste pridat dungy. + samozrejme asi doladit PvP .. fakt me sralo kdyz sem zacal po prve ve volnem svete potkavat order a jako takovej ten mutant sem nemel treba na toho fire maga vubec sanci.. zapastil me a usmazil a ja moh jenom koukat.. nemel jsem na dalku nic. Je to asi stejna demence jako ted Death Knight ve wowku. on je to plate meeleer dmg jak svine a oni mu daji grapling hook aby si mohl pritahovat ranged DPS ktere na blizko nema sanci.. PvP probiha s DK stylem ze si te pritahne da ti 3 rany a jsi dead. proste demence. |
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
|
Edited by - Rodier on 18/06/2010 20:33:15 |
|
|
Jace
Average Member
1183 Posts |
Posted - 18/06/2010 : 22:04:41
|
Ok, jdu si nachystat kamen, protoze tak jako trial WoWka me dlouho nic neznechutilo. Na ty hre mi nesedelo vsechno od uber slow paced combatu az po to, ze 200 kilovej ork pri vyskoku plachti 2 sekundy ve vzduchu. Zluty vykricniky uz me z miry nevyvedly.
Proste nepochopim, proc je u kazdy novy big budgetovy MMO combat az na desatym miste. Vsak to je cinnost, kterou hrac dela celou dobu. To prece musi bejt kralovsky vyladeny, musi tam bejt znat ta sila a akce. Ted se dva typci postavi 5 metru od sebe a robotickymi pohyby do sebe rezou/strileji, dokud jeden z nich nepadne, za soustavneho "och.. ah... aaah". Naky questy, auction house, customizace... to vsechno by melo mit milionkrat nizsi prioritu nez combat, cinnost zabirajici 99% hrani (teda pokud nekdo zrovna nespamuje trade channel nebo lf neco). |
MMOs failed. |
|
|
Rodier
Moderator
4328 Posts |
Posted - 19/06/2010 : 05:44:01
|
nj, zkus vyhrat nakou soutez.. nebo zajet na bioware-con nebo na blizzcon a zeptej se jich proc to tak je.
Taky to sam nechapu. a na tech videiich je videt ze by si zaslouzili aspon boj jako byl v TR (sice tam byl target, ale mam dojem ze kdyz clovek neaimil tak to davalo mensi dmg.. navic clovek proste aimil :))
v single RPG je taky boj normalne FPS, ne tak narocnej jako v DF/MO ale je, tak ja nevim proc v MMO to delaji tak blbe :( |
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
|
|
|
Milan
Junior Member
777 Posts |
Posted - 19/06/2010 : 11:02:39
|
quote: Originally posted by Rodier
nj, zkus vyhrat nakou soutez.. nebo zajet na bioware-con nebo na blizzcon a zeptej se jich proc to tak je.
Taky to sam nechapu. a na tech videiich je videt ze by si zaslouzili aspon boj jako byl v TR (sice tam byl target, ale mam dojem ze kdyz clovek neaimil tak to davalo mensi dmg.. navic clovek proste aimil :))
v single RPG je taky boj normalne FPS, ne tak narocnej jako v DF/MO ale je, tak ja nevim proc v MMO to delaji tak blbe :(
Tabula měla asi jeden z best combat systemů. DF a MO tomu sahají tak nanejvíš k pasu. V těchto MMO je boj strašně nepřehledný. Tank tam pobíha s tunovým plátem a sto kilovým mečem jak fretka okolo hráče. Seky se nejlépé dávají při výskoku s trojitým axlem. Div že tam nedělá přemety. Spíše než souboje to připomíná jako kdyby vše bylo z papíru a Chocholouškovi utekly pacienti z pavilonu gymnastů. Pokud mi nějaká hra zprostředkuje PvP souboje jako Tabula nebo Planetside. Tak budu jen nadšenej. |
|
|
Shatteren
Senior Member
2735 Posts |
|
WereHamster
Junior Member
982 Posts |
Posted - 19/06/2010 : 20:15:45
|
A co říkáte na combat systém třeba Fallen Earth? To se Vám líbí? Co NGE SWG? To se Vám líbí?
Opět se to tu zvrhává v boj "chci umísťovat křížek na cíl, protože takhle už se bojuje od dob Spear of Destiny" vs "chci targetovat cíl tabulátorem, protože tohle už bylo v ...".
(Podle mne by to že nejsem schopnej zasáhnout běžící postavu automatickou puškou na vzdálenost 300m mělo více záležet na skillu postavičky a ne na mojí neschopnosti umístit 10ti pixelový křížek na 5ti pixelovou postavičku pohybující stylem křečka vypadlého z mixéru)
Proč se tu nikdo nepozastavil nad možností "konečně" moci používat při boji terén, schovávat se za předměty, vykukovat? V jaké mmorpg tohle bylo?
Jestli jsou animace z alfa režimu finální, o tom se můžeme jen dohadovat. O grafice taky. Myslím že AOC i FE měnili něco z tohodle i za běhu ostré hry, nejen v alfě / betě.
p.s. Nemám rád aimboty. |
|
|
Jace
Average Member
1183 Posts |
Posted - 19/06/2010 : 20:59:50
|
Tady se neresi tabulator vs krizek, ale ze ten souboj vypada jak valka tech uplne prvnich japonskych robotu, co se zasekavaly o steny. |
MMOs failed. |
|
|
WereHamster
Junior Member
982 Posts |
Posted - 19/06/2010 : 21:12:42
|
Ale boj smuglera nebo imp. špióna podle mne nevypadá jako boj japonských robotů.. nebo jo? |
|
|
Milan
Junior Member
777 Posts |
Posted - 20/06/2010 : 11:29:26
|
O FE se tu taky nikdo nebaví. To je amaterská sračkoidní hra, parazitující na fallout světě. Já bych chtěl souboje jako v té poslední Starwars hře, co vyšla nejdřívě na konzolích a pak byl port na PC. Nepamatují si název, ale ovládal se tam nějaký učedník Dark Vaidera a byla tam nějaká sexy imperiální pilotka. Tento styl boje by mi zcela vyhovoval. |
Edited by - Milan on 20/06/2010 11:30:22 |
|
|
Jedi_Knight
Average Member
1690 Posts |
Posted - 20/06/2010 : 21:38:00
|
Tak zrovna Force Unleashed byla arkáda jak prase - ne že by nebyla zábavná, ale byla to furt především singleplayer arkáda. |
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus |
|
|
WereHamster
Junior Member
982 Posts |
|
Hayabusa
Starting Member
31 Posts |
Posted - 20/06/2010 : 23:13:17
|
quote: Originally posted by WereHamster
Srovnání boje SWTOR a některých dalších MMO (AOC, Wow, ...) http://www.youtube.com/watch?v=pGB9aoum9a4&feature=related Neříkám, že by to nemohlo být lepší.. A neříkám, že to video je nějak megaobjektivní :) Ale myslím že tam je i pár nových záběrů z boje...
Protože WoW je o tom jak se moonkin se mlati s felguardem na autoattack, AoC jak se guardian se mlati s nejakym žabakem opět autoattackem. Zato SWTOR ma mega uber propracovanou animaci lightsaberu... a toho smuglera co je tam zakopany jak křeček a střili s absolutni přesnosti na fullauto si asi nemame všimat :) |
|
|
Dorlas
Moderator
2784 Posts |
Posted - 21/06/2010 : 11:00:45
|
bude to skill based nebo lvl? |
Dorlas TESO CzH, MdK, ReD, Ragnarok, Pohodari, Multa Nocent UO, SWG, WoW, VG, AoC, DF, EQ2, Rift, Swtor, GW2, Daoc - inactive
|
|
|
WereHamster
Junior Member
982 Posts |
Posted - 21/06/2010 : 11:06:40
|
quote: Originally posted by Dorlas
bude to skill based nebo lvl?
Class + level based Myslím že někde tipují podle ukázaných záběrů zatím max level 50, na levelu 10 si volíš specializaci
|
Edited by - WereHamster on 21/06/2010 11:07:00 |
|
|
Aramir
ex sejra
1083 Posts |
Posted - 21/06/2010 : 11:56:57
|
A budou se rozdělovat talenty a farmit epixy? |
|
|
†… Havran …†
Average Member
1962 Posts |
Posted - 21/06/2010 : 12:42:08
|
a hrat BG |
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
|
|
|
Jace
Average Member
1183 Posts |
Posted - 21/06/2010 : 13:23:46
|
A v EA-bioware cash shopu bude k dispozici letajici mount duhovy tie fighter za 50$. |
MMOs failed. |
|
|
Shatteren
Senior Member
2735 Posts |
|
Aramir
ex sejra
1083 Posts |
Posted - 21/06/2010 : 15:30:35
|
quote: Originally posted by †… Havran …†
a hrat BG
Náhodou, takový Alderan Valley... |
|
|
WereHamster
Junior Member
982 Posts |
Posted - 21/06/2010 : 16:13:57
|
A hlavně orbitální bombardování... |
|
|
Vali.
New Member
108 Posts |
Posted - 21/06/2010 : 19:35:16
|
Pssst tohle dela Bioware ... |
|
|
Jace
Average Member
1183 Posts |
Posted - 21/06/2010 : 19:48:30
|
Toho se prave bojim, ze to dela Bioware. Bioware = dobrej storytelling, minimalni inovace a lehce outdated technicky provedeni. A ze dnesni MMO by potrebaly inovaci jako prase drbani o tom nemuze bejt pochyb. Nejvetsi pruser je u nich tady combat a ze to na prvni pohled nejde rozeznat od WoW. |
MMOs failed. |
Edited by - Jace on 21/06/2010 19:49:18 |
|
|
Milan
Junior Member
777 Posts |
Posted - 21/06/2010 : 20:48:27
|
Nejhorší problémje ten, že jim to nikdo neřekne. V každém inteview je každý plácá po ramenouch, mlaská a rochní si. Aby jim rovnou v pálik do xichtu, kolik je za to blizárd platí, že jim dělají datadisk k wow-ku. To ne. |
|
|
Lucas
New Member
117 Posts |
Posted - 22/06/2010 : 07:04:46
|
Hra jeste nevysla a vsichni uz vi ,ze bude stat za hovno. Takove blbe reci me na forech vzdycky pobavi.
Az to vyjde,tak to vyzkousejte,a kdyz se nebude libit tak to nehrajte. Nikdo vas nenuti.
Taky nechapu to naivni cekani na zazrak ze konecne prijde MNORPG ktera vsem ostatnim ukaze cestu ke svetlym zitrkum. Po tech letech marnosti by vas mohla davno opustit |
Sludig - Dwarf - Guardian (LOTRO) Dageorn - Man - captain(LOTRO) czlucas - WWII online, Czechoslovak PanzerBrigade Lucas -kdysi davno UO Maniak
|
Edited by - Lucas on 22/06/2010 07:12:48 |
|
|
Aramir
ex sejra
1083 Posts |
Posted - 22/06/2010 : 07:44:20
|
Jediný zázrak je Lego Universe! |
|
|
Wuuduu
Junior Member
544 Posts |
Posted - 22/06/2010 : 09:31:55
|
quote: Originally posted by Lucas
Hra jeste nevysla a vsichni uz vi ,ze bude stat za hovno. Takove blbe reci me na forech vzdycky pobavi.
Veru, pravdu mas. Ked ta hra vyjde, bude to absolutna spicka v MMO, to co doteraz ukazovali na E3, vlastne nema s realnou dokoncenou hrou nic spolocne, grafika bude najlepsia zo vsetkych hier, t.j. uplne ina, ako teraz a slubovane featurky su len slabym odvarom toho, co bude vo finalnej hre. Vdaka tejto hre stomiliony hracov prestanu zit realne zivoty a bude len hrat a hrat, cele roky, tak to bude dobra hra.
Otazka znie, naco nam potom pustaju tie srackove videjka, ktore vela ludom len pokazili naladu... a ukazuju tu hru len ako obycajny graficky zastaraly, PvE klon WOW zo sveta SW. |
EVE: H00d – [RG] / [-RZR-] – R.I.P. WAR: Klingac – Causa Justa / Karak Azgal – R.I.P. EQ2: Silwia Luisa – Undead / Runnyeye – R.I.P. GW: Luisa de Silwa – R.I.P. |
|
|
Shigi
New Member
165 Posts |
Posted - 22/06/2010 : 12:48:39
|
Osobně mám z ingame videi velmi dobrý pocit. Krajina je k sežrání, už bych na ni nic neměnil. Avatary ještě porenderujou a systém boje zhodnotím po zahrání, nicméně uplně přesně nechápu co mu tady lidi vyčítají, rozhodně mi nepříjde nudný, ale asi jsem ovlivněn lidmi co to ve zkutečnosti hráli a ti to hodnotí vezkrze kladně. (třeba tady: http://www.tor-aid.com/20100616226/TOROcast/brandons-hands-on-impressions-of-swtor.html ) |
WoW/Drak´thul/Shigolas,Srugrug -offline WAR/Eltharion/Shigi -offline AION/Gorgos/Shigi -offline RIFT/Imperium/Shigi -OFFline
|
|
|
Jace
Average Member
1183 Posts |
Posted - 22/06/2010 : 14:18:42
|
Bioware: v nasi hre nenajdete questy typu "kill X of that". Hrac bude mit pocit, ze je skutecne jedi, a kazdy boj bude maximalne heroicky.
E3 video: zenska nabiha ke trem typkum, ktery maji nulove aggro. Zacina cosi jako souboj, kdy se na ni vsichni tri divaji a ona se diva na ne. Po 5 sekundach sekne mecem, jeden umre... po dalsich 2 sekundach jeden vystreli, nacez se spusti animace odrazeni strely. Po kazdym killu se updatuje quest vpravo nahore X/10 killed.
Bioware: v nasi hre zapomente na stereotypni a nudny trio tank - dps - healer. Stejne tak XY hracu nebude bojovat s jednim bossem, ale budou to skutecne valky a HEROICKA AKCE.
E3 video: 4 hraci gankuji jednoho bosse. Vzadu je healer, tankuje jedi a drzi aggro a zbytek ho rube.
Mam pokracovat? Hele i kdybych si kazdej den predstavoval Paroubka o 50 kilo lehciho a nalhaval si to, pokazdy co ho uvidim, ta sance, ze se mi to splni, je vazne miziva. |
MMOs failed. |
Edited by - Jace on 22/06/2010 14:19:16 |
|
|
Shigi
New Member
165 Posts |
Posted - 22/06/2010 : 16:17:53
|
Tank-DPS-Healer je nutná, zábavná, nejlogičtější a hlavně nejefektivnější kombinace. Jak jinak by sis představoval spolupráci charakteru? Nebo by bylo lepší bez spolupráce? Existujou hry, kde tyto archeotypy nejsou vývojáři předem dány a přesto se používají protože jak už jsem psal výše jsou nejefektivnější.
Ale to už opakuji něco co již bylo řečeno. Dokonce si troufnu tvrdit, že hra kde bude tato spolupráce zjevně nutná a dovedena k dokonalosti tzn. úspěch bude spočívat, jak v equipu, tak ve skilu (healer mana management, tank agrohold, ) bude ta nejzábavnější tedy pro mne zcela jistě.
Mno a k tomu ostatnímu co jsi postoval. Chci napsat jen to, že samozřejmě záleží na tom, co od té hry čekáš. Pokud eqivalent Parobkova zhubnutí budeš zklamán. Protože srovnání politiků a herních vývojářů tentokrát sedí. Všichni totiž lžou ;-) |
WoW/Drak´thul/Shigolas,Srugrug -offline WAR/Eltharion/Shigi -offline AION/Gorgos/Shigi -offline RIFT/Imperium/Shigi -OFFline
|
|
|
Aramir
ex sejra
1083 Posts |
Posted - 22/06/2010 : 16:37:50
|
Paroubek hubne?
Nejlepší je nečekat nic a možná být mile překvapen. Rozhodně bych ale do toho nešel od začátku, když si jako trubka člověk koupí i sběratelskou edici a ono to pak stojí zaprd :) |
|
|
Topic |
|