Author |
Topic  |
Omnax
Moderator

169 Posts |
Posted - 11/01/2004 : 19:46:24
|
www.darkfallonline.com - Oficialni webova stranka , 25.Unora Release date
Trosku vam schrnu informace ktere jsou zname a overene, aby jste si mohli udelat lepsi obrazek o tom, co ve hre cekat a co ne.
6 Ras - ( Lidi, Mirdaini, Trpaslici, Orkove, Mahrimove, Alfari )
Rasove Alliance:
1. Humans, Dwarves, Mirdains 2. Orks, Mahirims 3. Alfars
Mapa je usporadana nasledovne: http://df.warcry.com/images/view/14913
Na centralnim ostrove od severu podle smeru hodinovych rucicek kolem more jsou: Trpaslici, Orkove, Lidi, Alfari, Mirdaini, Mahirimove, z cehoz jasne vypliva ze kazdy narod sousedi se dvemi znepratelenymi. 4 mensi ostrovy okolo a centralni oblast hlavniho ostrova nepatri nikomu.
Kazda rasa ma jedno hlavni mesto a 3 startovni lokace.S tim ze trpaslici a alfari maji hlavni mesto (mozna vsechny mesta) v podzemi.
FPS bojovy system
Boje probihaji v realnem case, pokud mate zbran na blizko hra se vam automaticky prepne do pohledu 3ti osoby, ktera je dana a nelze ji menit ani s ni otacet (K vuli vybalancovani boje na dalku nebo skryvani se). Pokud mate zbran na dalku, Luk nebo hul na kouzleni hra se prepina do pohledu prvni osoby s klasickym zamerovanim.
Neprobiha zde zadne hazeni kostkou nebo sance na zasah, pokud zamirite a trefite tak zpusobite urcite zraneni. Pokud ne, tak proste minete a vas zasah, nebo sip muze klidne trefit kohokoliv jineho i samozrejme vlastniho spoluhrace. Samozrejmosti je detekce kolize se vsemi hraci a AOE kouzla healy nebo buffy platici jak pro nepratele tak pratele.
Ve hre je taky aktivni system blokovani (hrac ho musi aktivovat), ktery zase nezpusobi to ze plne vykryjete zasah podle hodu kostkou, ale snizi zraneni ktere dostavate podle urovne skillu. To same plati o uhybani, nebo treba odrazeni utoku (parry)
Bojovat se da i na mountech (Kazda rasa ma vlastni, Mahirimove by meli behat po 4rech (nepotvrzene), zde mate moznost volne otacet kamerou, a neni mozne pouzivat na mountech zbrane na dalku (k vuli vybalancovani).
Bojovat se da take na lodich, kdy jeden clovek ovlada lod a ostatni hraci musi ovladat dela. Lode i mounti jsou vyrabene hraci a stejne tak jako mounti se daji ukrast.
Moznost otaceni kamery mate i ve chvili pokud zrovna odpocivate(rest). Kamera se vam prepina do pohledu prvni osoby taky ve chvili, kdy nemate vytazene zbrane. Neni mozne lootovat, pouzivat veci nebo mluvit s NPC, pokud mate v ruce zbran.
Utoky ze zadu a z boku davaji vetsi zraneni.
Svet
Cely svet bude bez instanci, ne vsak bez nacitani. Pokud budete chtit vstoupit do dungeonu, hra se bude normalne nacitat. Pokud se pohybujete v normalnim svete, cas od casu se hra zastavi ve chvili kdy prechazite z jednoho clusteru na druhy. Tato pauza je vsak velice kratka (par sekund) a bez jakekoliv nacitaci obrazovky. Dulezite vsak je, ze vsichni hraci jsou vzdy v jednom svete, a nikoliv v nekolika ruznych instancich stejne lokace.
Svet je opravdu obrovsky a zabere nekolik hodin, nez se dostanete z jednoho rohu do druheho. Ve hre nejsou zadne nepristupne lokace nebo neviditelne zdi. Na jakekoliv misto ktere vidite se da dojit, doplavat, nebo vysplhat, vcetne vrcholku hor.
Na jednom serveru by se melo pohybovat kolem 10 tisic lidi v jednu chvili.
Dynamicke Pocasi
Mapa sveta ma taky vlastni pocasi, ktere neni dane urcitou lokaci, ale je dynamicke, porad se meni, mate moznost videt taky mapu s predpovedi pocasi a vse se plynule pohybuje.
Vyvoj Postavy
Stejne jako v UO a par dalsich hrach, zde nejsou zadne levely ani tridy postav. Nybrz skilly ktere se vam zlepsuji tim ze danou vec delate. Skillu a kouzel by melo nepreberne mnozstvi (nekolik set). A kazdy hrac ma moznost, naucit se cokoliv bude chtit a hrat presne to co mu vyhovuje, nebo si kdykoliv skill ktery mu nesedi zamenit za jiny. Rozmezi skillu je mezi 0-100. Jedine omezeni v tomto smeru je, ze urcity skill se muzete naucit az ve chvili pokud dosahnete dane urovne jineho skillu (skilly na sebe navazujici). Uroven skillu vam taky umoznuje se naucit lepsi kouzla nebo dane specialni utoky. Ve hre neni zadny skill cap, ktery by vam znemoznil se naucit dalsi skill. Ale cim vic skillu umite tim dele vam bude trvat naucit se dalsi. Pokud dosahnete urcite urovne skillu a tento skill nebudete po urcitou dobu pouzivat, zacne vam pomalu klesat. Toto plati jen pokud jste online.
Magie
Ve hre, bude 13 skol magie(Na obrazku chybi Air Magic) (jeste dodatek, v interview ktere neni tak stare jsem se docetl ze puvodne bylo 11 skol magie, pak to navysili na 13 a pote snizili na 10. Ikdyz je na obrazku 12 skol a chybi tam air magic, je docela mozne ze ty 3 zminene v plne verzi nebudou) http://img360.imageshack.us/img360/7033/magicskillswindowpj1.jpg
Kazda skola magie by mela obsahovat mezi 10 az 20 kouzel. Presne detaily o ruznych kouzlech nejsou zname. Snad jen pripomenu to, ze kouzla budou pro zakouzleni potrebovat Regy (Bylinky), ktere se daji pestovat. A kazda skola magie, stejne jako kazde kouzlo podleha danemu skillu. Pro kouzleni musite mit v ruce vzdy hul.
PVP
Hra se bude velmi tocit kolem PVP. Moznost bojovat s hraci bude jak na zemi, tak na vode i na mountech, nebude zde vsak moznost litat. Bitvy zde nebudou zalozene jen na bojich znepratelenych ras, ale taky na bitvach ruznych guild, o guildovni mesta (Dobyvani pomoci oblehacich stroju a zabirani uzemi), ale taky na loveni PK hracu, protoze hra obsahuje reputaci (velmi dobre znamou z UO), kdy ve chvili pokud zabijite spratelene hrace jde vase reputace razne dolu. Pokud presahnete urcitou hranici stanete se PK a nebudete mit nadale moznost po umreni objevit se ve spratelenem meste, protoze po vas straze (lepe receno, strazne veze pujdou ve chvili kdy vas uvidi). Pote uz mate moznost po smrti objevit se a nakupovat pouze ve mestech pro vyvrhely :-D, ikdyz tento stav neni pernamentni a vzdy se da vratit zpet pomoci dobrych skutku
Dobre je taky zminit, ze ve hre neni jedina bezpecna oblast, takze pocit z nebezpeci ciha opravdu na kazdem rohu. Ve chvili kdy spolu valci znepratelene guildy, mate moznost rubat se i ve mestech a samozrejme nepodlehate ztrate reputace pokud jde o zabijeni spratelenych ras.
Mesta nebude mozne stavet kdekoliv, nybrz na predem urcenych lokacich, kdy kazda ma mit unikatni vzhled. Je to k vuli zachovani esteticnosti sveta, a taky aby neznikl problem toho, ze kazdy bude mit vlastni mesto a nebude duvod o ne bojovat. Mist na kterych se daji postavit mesta by melo byt kolem stovky 50 malych a kolem 50 velkych.
S mesty bude take spojene uzemi, ktere muze guilda vyuzivat pro tezeni surovin a staveni farem nebo ruznych dolu.
Samozrejmosti je po smrti ztrata veskerych veci ktere jste prave meli na sobe a taky obsah vaseho batuzku. Po smrti vam zustanou pouze 3 zakladni zbrane (Club, Sword, Axe) ktere nikdy nedropuji a jsou slabsi nez zakladni zbrane.
Vyrabeni veci
Budete mit moznost vyrobit naprosto vsechny veci ktere ve hre naleznete. System by nemel byt slozity, ani nebude obsahovat zadne mini hry. Proste ziskate potrebne predmety pro vyrobu dane veci, suroviny a tuto vec vyrobite(ala UO). Kvalita se bude odvijet od kvality surovin a od daneho skillu. Jedinou vyjimkou v tomto smeru bude okouzlovani predmetu, ktere bude zalozene na systemu receptu. Neustala poptavka bude zajistena diky ztrate veskerych veci po smrti a taky diky tomu, ze se veci postupem casu opotrebovavaji, takze je nelze opravovat do nekonecna a driv nebo pozdeji o ne stejne prijdete.
AI
Hra ma velmi pokrocilou uroven inteligence nepratel. Rozhodne necekejte ze budete jednou rukou hrat, druhou popijet kaficko a jeste si pritom serfovat na internetu, vsechny utoky ktere provadite, i uhybani ridite vy, musite neustale mirit a davat si pozor na vsechno kolem vas. Nepratele jen tupe nestoji u vas a sekaji do vas do doby nez umrou, ale vyuzivaji slabych mist, slucuji se, umi se stahnout, pouzivaji ruzne zbrane, uhybaji, vyuzivaji zbrane na dalku a to nejlepsi nakonec... ve chvili kdy je porazite, tak veskere veci ktere meli na sobe a pouzivali v boji z nich take vypadnou a muzete si je vzit. Stejne tak jako proti skutecnym hracum. Dalsi rozdil oproti ostatnim MMORPG je ten, ze tady nenajdete nepratele nahodne rozhazene po mape, ale vzdy se slucuji v ruznych hnizdech nebo mestech.
Grafika a zvuky
Graficky na tom darkfall neni nikterak uzasne, ale spatne rozhodne nevypada. Za zminku stoji velmi slabe animace postav, ktere na druhou stranu vyvazuji krasne efekty zapadu slunce, dynamicke stiny a hybajici se stromy a trava ve vetru. Predstavu o kvalite grafiky si muzete udelat z nejnovejsich obrazku na officialnich strankach, ktere jsou v maximalni kvalite.
Dulezite je taky rict, ze grafika zde neni jen pro efekt, ale taky pro urcite moznosti hry. Stiny by vam meli pomoct se ukryt, kozene brneni vam na jednu stranu neposkytne moc velkou ochranu ale na stranu druhou bude pro vas jednodussi se ukryt v terenu, coz bude jen velmi tezke s nabliskanym platovym brnenim, ktere jde videt na 10ky metru dopredu a taky neni zrovna nejtizsi za behu. Zvuky hraji taky dulezitou roli, oproti jinym hram, jdou slyset z opravdu velke dalky, a diky tomu pro vas bude jedodussi urcit polohu nepratel a nejednou se vam stane, ze protivnika prvni uslysite nez ho budete mit moznost spatrit.
Questy
Ve hre bude pri vydani pres 600 questu.Questy ve hre jsou resene pres internetovy prohlizec ve hre, a ne pres UI rozhrani ve hre. Coz je docela zajimave reseni, co se tyka pridavani novych questu za behu, ci zmen. Uvidime jak dobre to vyuziji.
Dodatecne Informace
Rad bych vas predem upozornil, ze uzivatelske rozhrani neni zrovna intuitivni. Pokud nekdo hral Hellgate london, tak budete mit velmi dobrou predstavu o tom, jakym zpusobem (a asi je to jen jediny) v FPS lze vyresit praci s inventarem, pokud musite neustale mirit. Jednoduse, pry pohybu a bojovani neni mozne hrabat se v baglech protoze nemate kurzor nybrz krizek na zamerovani. Invetorar se vyvola pomoci stiku klavesy, kdy se vase postava zastavi, zpristupni se vam kurzor mysi a vy teprve potom mate moznost si precist informace o Questech, skillech nebo nebo se hrabat v batohu. Kazde okno ktere mate moznost videt si muzete nechat na obrazovce kdykoliv nebo si muzete zakliknout aby se vam objevilo az ve chvili kdy prejdete do modu prace s inventarem.
Ve hre neni zadny skill nebo kouzlo ktere by vas ucinilo neviditelnym, vyvojari si velice stavi na tom, aby tato hra byla o skillu samotneho hrace a ne o nahode, nebo hodu kostkou. Proto k tomu aby jste se k nekomu proplizili budete muset vyuzivat teren, schovavat se za stromy nebo budovy nebo se treba ukryt ve vysokem porostu a budete se muset snazit byt zticha.
Ve hre neni zadne oznacovani cilu pomoci kliknuti, ani zde nenarazite na litajici jmena nad hraci, nebo na chatovaci bubliny. To prave proto, aby jste meli moznost se ukryt, nebo si pockat diky terenu a mohli jste nekoho prekvapit nebo necekane zautocit. Informace o hraci ziskate jen tak, ze jste u nej dostatecne blizko a najedete na nej krizkem pro zamerovani.
Nebudete mit ani prehled o zdravi vasich nepratel, protoze nebudete mit moznost zamerit si nepratele ci pratele. Toto poznate podle zraneni ktere bude viditelne na samotne postave hrace. Jediny ukazatele zdravi ktery uvidite je ten vas, a lidi ve vasi grupe + toho na ktereho najedete zamerenim.
Ve hre neni tamovani, mounti se craftuji.
Ve hre nebudou peti. Vyjadreni k tomuto bylo, ze proste nechteji ve hre jedinou featuru ktera by za cloveka udelala praci, a taky ze nesnasi kdyz si hrac nekam stoupne, zaklikne nepritele posle peta a pak se jen diva jak umira.
Ve hre nebudou NPC guardi, tito byli nahrazeny straznymi vezmi (K vuli problemum s pathfindingem), ktere budou automaticky utocit na nepratele pokud je ve svem meste postavite.
Ve hre nebudete mit moznost krast(Z inventare druheho hrace). Zase, nechteji nejakou featuru ktera bude zalozena na nahode, chcete nekoho obrat o veci, tak ho proste zabijte at mate oba dva ferovou sanci.
Hra bude mit univerzalni banky s omezenym mnozstvim.
Budete moct mit jen jednu postavu na danem serveru.
Ve hre taky musite mit jak jmeno tak prijmeni.
Tak a to bude vse, vypsal jsem asi ty nejdulezitejsi veci, ktere by jste meli vedet. Informace ktere jsem sem napsal, jsou aktualni a z 99% officialni. Rad bych taky podotknul, ze v soucasne bete, je jeste stale velke mnozstvi veci vypnutych(Nebo tam nejsou). Nikde se nemluvi konkretne o tom co je zatim vypnute. Ale to co jsem napsal ja, ve hre ma byt. Pokud opravdu bude, to ukaze az cas. Tedy presneji 22.leden pokud stihnou datum vydani. V pripave je taky nova oficialni webova stranka, ktera ma byt spustena v den vydani hry. Hra by mela mit taky od zacatku pristupny trial, kdy budete mit moznost si hru prvni vyzkouset, nez ji jen na slepo kupovat a doufat, ze dopadne dobre. Proto ani necekejte v blizke dobe predobjednavky. Hra bude nejspise prvni dosupna pouze ke stahnuti a velikost klienta v soucasne dobe je asi 19GB.
Omlouvam se za gramaticke chyby, i za to ze nepisu hacky a carky, proste na to nemam cas :-) a komu se to nelibi at mi...vite co :-D
Vse co najdete na nasledujicich par strankach pod timto prehledem je naprosto out of date
|
Edited by - Omnax on 20/01/2009 22:45:53
|
|
| |
Pacient
New Member

297 Posts |
Posted - 11/01/2004 : 21:15:14
|
No hlasky jako "nejvetsi svet" (rozumej: budes chodit cely dny po furt stejny krajine a nepotkas ani zivacka) "Miliony questu" (kdo pozna 2 rozdily?) "Vic nez 1000 skillu a kouzel" (viz vyse) "Tvorba vlastnich kralovstvi" (one kingdom to rule them all) to zni jak parodie na ostatni mmorpg ;p Jinak montovat do hry rasovy valky chce docela odvahu ;p
|
Dutá hlava víc duní. |
 |
|
Sir Lukas
Junior Member
 
544 Posts |
Posted - 12/01/2004 : 10:15:34
|
stejne nejlepsi PvP bylo v UO(na OSI) nez vydali datadisk AoS a nikdo mi to nerozmluvi |
Sir Lukas CzH tolik rostlin a tak málo času... momentálně na poloherním odpočinku (na pařbu a flink stačí půl člověka)
|
Edited by - Sir Lukas on 12/01/2004 10:16:09 |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 12/01/2004 : 13:42:30
|
quote: Originally posted by Omnax Zaklady: 6 hratelnych ras (Humans, Orks, Alfars, Mahrims, Dwarfs, Mirdains)
System je plne skillbased bez jakychkoliv omezeni, je mozne se zdokonalovat ve vsem do jakekoliv vysky, stim ze pokud pouzivas urcity skill roste ti i jeho dovednost, cim vyssi ji mas tim pomalej roste a pokud ho nepouzivas zase ti klesa.
6 ras je imho malo, ale co se da delat.
Podle popisu skutecne hra vypada tak, ze si vzala to nejlepsi ze vsech her a pridala i to co jsem hledal (uhybani hitum ci magiie nezavisle pouze na hodnote 'rezistu' charu, ale skutecne na hbitosti prstu (bohuzel zcela jiste zavisle na pingu).
Ale system skillu bude imho moc i na mne (ktery je schopen vzit si dovolenou a hrat 7 x 20 hodin). Pokud kazdy bude moci vymaxovat vsechny skilly a jejich udrzitelnost zavisi na jejich pouzivani tak je pvp v hajzlu. Kdo pvp hraje jiste vi proc ...
Darkfall jde viditelne zcela jinou cestou nez ostatni firmy jiz delsi dobu delajici do pvp v mmorpg, kde se naopak omezuje exponencialni zvyhodnovani uchylnych nezamestnanych 'hardcore' hracu. Tato cesta je viditelne spatna (pokud jsou informace co jsem zde cetl pravdive).
|
Edited by - VT on 12/01/2004 13:44:02 |
 |
|
Omnax
Moderator

169 Posts |
Posted - 12/01/2004 : 13:47:54
|
quote: Originally posted by Van Tassel
quote: Originally posted by Omnax Zaklady: 6 hratelnych ras (Humans, Orks, Alfars, Mahrims, Dwarfs, Mirdains)
System je plne skillbased bez jakychkoliv omezeni, je mozne se zdokonalovat ve vsem do jakekoliv vysky, stim ze pokud pouzivas urcity skill roste ti i jeho dovednost, cim vyssi ji mas tim pomalej roste a pokud ho nepouzivas zase ti klesa.
6 ras je imho malo, ale co se da delat.
Podle popisu skutecne hra vypada tak, ze si vzala to nejlepsi ze vsech her a pridala i to co jsem hledal (uhybani hitum ci magiie nezavisle pouze na hodnote 'rezistu' charu, ale skutecne na hbitosti prstu (bohuzel zcela jiste zavisle na pingu).
Ale system skillu bude imho moc i na mne (ktery je schopen vzit si dovolenou a hrat 7 x 20 hodin). Pokud kazdy bude moci vymaxovat vsechny skilly a jejich udrzitelnost zavisi na jejich pouzivani tak je pvp v hajzlu. Kdo pvp hraje jiste vi proc ...
Darkfall jde viditelne zcela jinou cestou nez ostatni firmy jiz delsi dobu delajici do pvp v mmorpg, kde se naopak omezuje exponencialni zvyhodnovani uchylnych nezamestnanych 'hardcore' hracu. Tato cesta je viditelne spatna (pokud jsou informace co jsem zde cetl pravdive).
K tem skillum mas v jistem smeru pravdu...Ale ja tam jaksi zapomnel dopsat ze cim vic skillu umis tim hur se ti kazdy novy uci, stejne tak jak kdyz ho tahas co nejvis...Takze ve skutecnosti nikdy nemuzes umet vse ale pokud budes hrat hodne casto muzes toho umet vic to je pravda. |
 |
|
Pacient
New Member

297 Posts |
Posted - 12/01/2004 : 13:51:27
|
quote: Originally posted by Omnax Nepritatele ziji svym zivotem. Bojuji mezi sebou. Pokud chodite skillovat na urcitou lokaci a vybijite neustale jeden a ten samy druh nestvury, tak vyhyne nebo migruje jinam. Naopak pokud nechate napr. skrety samotne, muzou si postavit tvrz a produkovat zde vice nepratel a rozdilnych druhu.
Todle bylo v pocatku testovani uo, meli na to super live system kerej vymysleli hrozne chytri lidi z nejake univerzity co delali takove simulatory zivych spolecenstev a bylo to hodne slozity. Hroutilo se to vzdy jen nekolik hodin po spusteni a nakonec se na to uplne vybodli. Jeste nekde na netu se da docist, proc takove veci ve hrach s lidma nefungujou. A pokud fungujou, tak to neni uplne "zive", ale prednastavene ;p Ostatne pokud by byl takovy system vyrobeny kvalitne, zbyli by ve hre nakonec pouze hraci ;p Ale treba se dilo podari, nechame se prekvapit :) |
Dutá hlava víc duní. |
 |
|
Omnax
Moderator

169 Posts |
Posted - 12/01/2004 : 13:56:47
|
quote:
Todle bylo v pocatku testovani uo, meli na to super live system kerej vymysleli hrozne chytri lidi z nejake univerzity co delali takove simulatory zivych spolecenstev a bylo to hodne slozity. Hroutilo se to vzdy jen nekolik hodin po spusteni a nakonec se na to uplne vybodli. Jeste nekde na netu se da docist, proc takove veci ve hrach s lidma nefungujou. A pokud fungujou, tak to neni uplne "zive", ale prednastavene ;p Ostatne pokud by byl takovy system vyrobeny kvalitne, zbyli by ve hre nakonec pouze hraci ;p Ale treba se dilo podari, nechame se prekvapit :)
Pravda pravda, berte to proto jako info, toto ve hre ma byt, a zni to nadejne nemusi to vsak znamenat ze to taky bude fungovat :o).a nebo ze to tak opravdu bude.Rozhodne se mi ale libi pristup developeru a taky zatim minimalni komercionalni propagace. Mimochodem vsichni vyvojari jsou taky stale hrajici MMORPG hraci pamatujici jeste dodnes dokonale UO :o). |
Edited by - Omnax on 12/01/2004 14:00:33 |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 12/01/2004 : 14:00:19
|
quote: Originally posted by Omnax Ale ja tam jaksi zapomnel dopsat ze cim vic skillu umis tim hur se ti kazdy novy uci, stejne tak jak kdyz ho tahas co nejvis...Takze ve skutecnosti nikdy nemuzes umet vse ale pokud budes hrat hodne casto muzes toho umet vic to je pravda.
Nepodcenuj lidi, dokazali vzdy vice nez DEV nebo jakykoliv system hry nabizel. Lidi to dokazou a budou mit vsechno na max. |
 |
|
Omnax
Moderator

169 Posts |
Posted - 12/01/2004 : 14:02:57
|
quote:
Nepodcenuj lidi, dokazali vzdy vice nez DEV nebo jakykoliv system hry nabizel. Lidi to dokazou a budou mit vsechno na max.
Uvidime :o).Aspon je na co se zase tesit ne? :o).Brzo by meli byt rozjete nove www, se spostou noveho infa atp...Tak uz se tesim, tyto jsou mirne zanedbane a na vlastnich www se doctete minimum. Je potreba prolezt fora, interview, irc logy atp... |
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 12/01/2004 : 20:31:00
|
quote: Originally posted by Omnax
quote:
Nepodcenuj lidi, dokazali vzdy vice nez DEV nebo jakykoliv system hry nabizel. Lidi to dokazou a budou mit vsechno na max.
Uvidime :o).Aspon je na co se zase tesit ne? :o).Brzo by meli byt rozjete nove www, se spostou noveho infa atp...Tak uz se tesim, tyto jsou mirne zanedbane a na vlastnich www se doctete minimum. Je potreba prolezt fora, interview, irc logy atp...
cejtim pruser. financovani. neznamy recky distributor... kurna na finance dojizdi vsechny mmorpg a cim vic jich je, tim horsi problemy, protoze kolac penez v online hrani se moc nezvetsuje, narozdil treba od koreje. takze je otazka, kolik z toho slibovaneho prinesou. vypada to zajimave (zalezi, jak bude udelane presne pvp, free for all zaznamenava vyrazny odklon, trend je pvp pouze dobrovolne). takze cekat, betatestovat a uvidi se. jinka 6 ras tak malo neni, zvlast, kdyz budou skutecne rozdilne. |
 |
|
Omnax
Moderator

169 Posts |
|
Omnax
Moderator

169 Posts |
Posted - 12/01/2004 : 20:41:07
|
quote:
cejtim pruser. financovani. neznamy recky distributor... kurna na finance dojizdi vsechny mmorpg a cim vic jich je, tim horsi problemy, protoze kolac penez v online hrani se moc nezvetsuje, narozdil treba od koreje. takze je otazka, kolik z toho slibovaneho prinesou. vypada to zajimave (zalezi, jak bude udelane presne pvp, free for all zaznamenava vyrazny odklon, trend je pvp pouze dobrovolne). takze cekat, betatestovat a uvidi se. jinka 6 ras tak malo neni, zvlast, kdyz budou skutecne rozdilne.
Jo taky me to zarazilo.Je to docela zajimave.K tomu co prinesou, ono vse zminovane uz je ve hre: http://forums.darkfallonline.com/index.php?showtopic=6426 http://forums.darkfallonline.com/index.php?showtopic=6598
To jsou pres mesic stare, v podstate ted dokoncuji svet ktery delaji rucne a kde maji taky nejvetsi spozdeni.Takze toto ve hre je, otazkou je jak to vsechno bude fungovat a jak se to bude hrat. To ukaze az beta. |
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 12/01/2004 : 22:34:31
|
quote: Originally posted by Omnax
quote:
cejtim pruser. financovani. neznamy recky distributor... kurna na finance dojizdi vsechny mmorpg a cim vic jich je, tim horsi problemy, protoze kolac penez v online hrani se moc nezvetsuje, narozdil treba od koreje. takze je otazka, kolik z toho slibovaneho prinesou. vypada to zajimave (zalezi, jak bude udelane presne pvp, free for all zaznamenava vyrazny odklon, trend je pvp pouze dobrovolne). takze cekat, betatestovat a uvidi se. jinka 6 ras tak malo neni, zvlast, kdyz budou skutecne rozdilne.
betu vyzkousim, stejne budu muset :-)
Jo taky me to zarazilo.Je to docela zajimave.K tomu co prinesou, ono vse zminovane uz je ve hre: http://forums.darkfallonline.com/index.php?showtopic=6426 http://forums.darkfallonline.com/index.php?showtopic=6598
To jsou pres mesic stare, v podstate ted dokoncuji svet ktery delaji rucne a kde maji taky nejvetsi spozdeni.Takze toto ve hre je, otazkou je jak to vsechno bude fungovat a jak se to bude hrat. To ukaze az beta.
|
 |
|
Omnax
Moderator

169 Posts |
Posted - 15/01/2004 : 17:58:16
|
Tak jsem vam trosku updatnul topic ohledne featur Darkfallu. Kdyztak to zkouknete :o). |
 |
|
Omnax
Moderator

169 Posts |
|
Omnax
Moderator

169 Posts |
|
Rodier
Moderator
   

4328 Posts |
Posted - 16/01/2004 : 23:05:34
|
no nevim, prijde mi ze si nekdo sedl a vyjmenoval spoustu super featur.. ale kdyby to tam vsecko dali tak by to bylo az moc dobre mmorpg ;] az moc bezkonkurencni a to se nestava.. leda ze by to necim podelali ;]
ad migrace monster.. vtom nevidim problem, pokud ten svet bude hodne velkej tak proste nekde vyhynou a jinde se v momente objevi.. proc by meli vyhynout uplne a tudiz by tam meli zustat jen hraci ? |
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
|
 |
|
Omnax
Moderator

169 Posts |
Posted - 17/01/2004 : 13:50:48
|
http://www.thewizardsway.net/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=36
Novinky!! :
Bojovy system bude na dalku resen z pohledu vlastni osoby a mireni. Pri boji na blizko se camera prepne do 3rd-person view kde bude muset hrac sam delat comba, uhyby, braneni atp..(Mozna neco jako mortal Combat :-ppp)
Servery budou umisteny v Evrope, Us a Asii nejlepsi na tom je ze Evropske servery budou nejspise v NEMECKU !!!!
Nove www jsou hotove, bude na nich veskere info o vsech rasach, spousta novych screenshotu, infa atp.. Horsi zprava je ze je jeste nechteji spustit :o)). |
Edited by - Omnax on 17/01/2004 17:54:04 |
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 17/01/2004 : 14:06:49
|
quote: Originally posted by Omnax
Dalsi zajimavosti !! :
Bojovy system bude na dalku resen z pohledu vlastni osoby a mireni. Pri boji na blizko se camera prepne do 3rd-person view kde bude muset hrac sam delat comba, uhyby, braneni atp..(Mozna neco jako mortal Combat :-ppp)
Servery budou umisteny v Evrope, Us a Asii nejlepsi na tom je ze Evropske servery budou nejspise v NEMECKU !!!!
Nove www jsou hotove, bude na nich veskere info o vsech rasach, spousta novych screenshotu, infa atp.. Horsi zprava je ze je jeste nechteji spustit :o)).
ty souboje zni zajimave... vzhledem k tomu, ze ted nejradsi hraju za rangery.. asi to vyzkousim :) |
 |
|
SHIMI
Junior Member
 
915 Posts |
Posted - 19/01/2004 : 14:26:22
|
verejnej beta test prej zacne asi nekdy v dubnu odhadujou... |
i got no time to lose mon, so i prefer having fun in real life ... comprehende ? |
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 19/01/2004 : 14:47:04
|
quote: Originally posted by SHIMI
verejnej beta test prej zacne asi nekdy v dubnu odhadujou...
tak to je do te doby skoro zbytecne se vzrusovat :-) viz zklamani z alfa verze wish |
 |
|
Omnax
Moderator

169 Posts |
Posted - 19/01/2004 : 15:09:28
|
quote: Originally posted by SHIMI
verejnej beta test prej zacne asi nekdy v dubnu odhadujou...
Kde jsi slysel nebo se docet ze to ma byt v dubnu? Ja o zadnem datumu nebo necem takovem neslysel.
Ja doufam ze to bude v breznu, to je muj odhad...presnej datum zatim nikdo nerekl takze se muzeme nechat jen prekvapit. :o) |
Edited by - Omnax on 19/01/2004 15:17:11 |
 |
|
Omnax
Moderator

169 Posts |
Posted - 19/01/2004 : 15:10:34
|
quote: Originally posted by Kurik
quote: Originally posted by SHIMI
verejnej beta test prej zacne asi nekdy v dubnu odhadujou...
tak to je do te doby skoro zbytecne se vzrusovat :-) viz zklamani z alfa verze wish
Alfa verzi uz maji davno za sebou a jela rok a pul(tato hra je ve vyvoji od roku 1999), interni beta verze jede od zari minuleho roku, a exerni ma zacit ted nekdy, pak bude jeste public beta pristupna vsem k vuli stres testu serveru. |
Edited by - Omnax on 19/01/2004 15:29:02 |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 19/01/2004 : 16:04:27
|
quote: Originally posted by Kurik tak to je do te doby skoro zbytecne se vzrusovat :-) viz zklamani z alfa verze wish
Ty stejne jako kazdy kdo na teto planete o to pozadal nebyl/neni v 'alpha verzi', ale az v beta verzi Wish.
Alpha verze jiz davno nebezi.
Podle verze 0.000000001 nemuzes hru hodnotit. |
Edited by - VT on 19/01/2004 16:15:48 |
 |
|
SHIMI
Junior Member
 
915 Posts |
Posted - 19/01/2004 : 17:19:24
|
quote: Originally posted by Omnax
quote: Originally posted by SHIMI
verejnej beta test prej zacne asi nekdy v dubnu odhadujou...
Kde jsi slysel nebo se docet ze to ma byt v dubnu? Ja o zadnem datumu nebo necem takovem neslysel.
Ja doufam ze to bude v breznu, to je muj odhad...presnej datum zatim nikdo nerekl takze se muzeme nechat jen prekvapit. :o)
povidalo se to na mistnim chatu  |
i got no time to lose mon, so i prefer having fun in real life ... comprehende ? |
 |
|
Omnax
Moderator

169 Posts |
Posted - 19/01/2004 : 18:00:21
|
quote: Originally posted by SHIMI
quote: Originally posted by Omnax
quote: Originally posted by SHIMI
verejnej beta test prej zacne asi nekdy v dubnu odhadujou...
Kde jsi slysel nebo se docet ze to ma byt v dubnu? Ja o zadnem datumu nebo necem takovem neslysel.
Ja doufam ze to bude v breznu, to je muj odhad...presnej datum zatim nikdo nerekl takze se muzeme nechat jen prekvapit. :o)
povidalo se to na mistnim chatu 
Malo kdo se o tu hru zajima tak jak ja :o)...je to vazne jen "povidalo" :o). |
 |
|
SHIMI
Junior Member
 
915 Posts |
Posted - 19/01/2004 : 20:40:35
|
dyt rikam,byly to jen dohady |
i got no time to lose mon, so i prefer having fun in real life ... comprehende ? |
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 19/01/2004 : 20:42:01
|
quote: Originally posted by Van Tassel
quote: Originally posted by Kurik tak to je do te doby skoro zbytecne se vzrusovat :-) viz zklamani z alfa verze wish
Ty stejne jako kazdy kdo na teto planete o to pozadal nebyl/neni v 'alpha verzi', ale az v beta verzi Wish.
Alpha verze jiz davno nebezi.
Podle verze 0.000000001 nemuzes hru hodnotit.
mluvim o te "bete" co bezi ted. a nehodnotim hru, hodnotim soucasny stav, ve kterem s eto v podstate neda hrat. proto si radsi pockam ten rok na druhou fazi bety. v cem je problem? |
 |
|
Rodier
Moderator
   

4328 Posts |
Posted - 20/01/2004 : 22:51:58
|
Hm, tak to stim 1st/3rd view mi zavani diktaturou.. "meele combat - prepnuto do 3rd view - a proc ? protoze nam prisel 1st view nezabavnej a my chceme hru zabavnou.." no co to ma bejt kurna ? Prece by to melo bejt ad si kazdej rekne co chce ne ? AO se hraje naprosto bez problemu za meelery ve 1st view a to i kdyz mas v ruce kladivo velky jako cela tvoje hlava :-)
Jinak ve Freeworldu (jinej topic tady) ten system FPS boju maji a je to pekne na prd.. zatimco v Neocronu {2 mesice pvm potom ryze pvp..} je to hodne dobre udelane.. takze uvidime.
ad Wish..hm mi prisel letter s uctem na login na web.. a jinak nic..zadnej client download.. lamy :( |
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
|
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 20/01/2004 : 23:15:26
|
quote: Originally posted by Rodier
ad Wish..hm mi prisel letter s uctem na login na web.. a jinak nic..zadnej client download.. lamy :(
na to foru je postup registrace vcetne odkazu na stazeni, mas to napsany v tom mailu, lamko |
 |
|
Omnax
Moderator

169 Posts |
Posted - 22/01/2004 : 21:26:10
|
quote: Originally posted by Rodier
Hm, tak to stim 1st/3rd view mi zavani diktaturou.. "meele combat - prepnuto do 3rd view - a proc ? protoze nam prisel 1st view nezabavnej a my chceme hru zabavnou.." no co to ma bejt kurna ? Prece by to melo bejt ad si kazdej rekne co chce ne ? AO se hraje naprosto bez problemu za meelery ve 1st view a to i kdyz mas v ruce kladivo velky jako cela tvoje hlava :-)
Jinak ve Freeworldu (jinej topic tady) ten system FPS boju maji a je to pekne na prd.. zatimco v Neocronu {2 mesice pvm potom ryze pvp..} je to hodne dobre udelane.. takze uvidime.
ad Wish..hm mi prisel letter s uctem na login na web.. a jinak nic..zadnej client download.. lamy :(
No co jsem si cet k tem bojum tak Fps to na dalku musi byt rozhodne jelikoz musis mirit, tim nemyslim ze kliknes na hrace a ono to tam streli ale opravdu mirit nebo minout. Pokud by to bylo z pohledu 3ti osoby tak by to slo asi hodne tezko.
Z first personu mel byt i boj na blizko, ale jak psali prisel jim nudny, opravdu tezko by se delali nejake comba atp..a slo by jen o tupe sekani :o)).Tak se rozhodly pro 3-rd person JEN v boji na blizko.
Ten first person je tam take proto aby nebylo znemoznene backstabovat, utocit z boku atp, coz je z pohledu treti osoby docela problem jelikoz je vetsinou moznost volne otacet kamerou a tim ma hrac dokonaly prehled o celem deni kolem nej.
Tak asi takto, a kdyby to bylo volitelne tak by to bylo zase nefer vuci ostatnim...Uz jsem se o tomto s par lidma bavil a rikali ze to treba nebudou hrat jen k vuli tomu ze to je FPS coz me naopak zase dokonale vyhovuje a tesim se na to. Je to urcite hodne individualni.
To ze chteji udelat hru zabavnou a hlavne fer mi neprijde jako spatna vec. |
 |
|
Omnax
Moderator

169 Posts |
|
Omnax
Moderator

169 Posts |
|
Omnax
Moderator

169 Posts |
Posted - 28/02/2004 : 13:01:38
|
NOVE WWW A ZACATEK BETY BEHEM 2 TYDNU !!! |
 |
|
Rodier
Moderator
   

4328 Posts |
Posted - 29/02/2004 : 13:30:09
|
jsem v alfa verzi freeworldu ktery je taky FPS systemem boje a muzu ti rict, ze mi pohled z 3. osoby vyhovuje daleko vic (mas prehled jestli na tebe nejde neco ze zadu atp.. navic freeworld ma predem stanovene i komba na slehani za sebe a kolem sebe.. ) |
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
|
 |
|
Omnax
Moderator

169 Posts |
Posted - 29/02/2004 : 18:47:03
|
quote: Originally posted by Rodier
jsem v alfa verzi freeworldu ktery je taky FPS systemem boje a muzu ti rict, ze mi pohled z 3. osoby vyhovuje daleko vic (mas prehled jestli na tebe nejde neco ze zadu atp.. navic freeworld ma predem stanovene i komba na slehani za sebe a kolem sebe.. )
No k vuli tomu prehledu a hlavne pohledu do zadu to tam nechteli davat, protoze to znemoznuje backstab...ale pohled z treti osoby tam nejspis bude...Momentalne ma i neomezenou kameru co se otaceni tyce...uvidime, ja to jeste nehral :o) |
 |
|
Omnax
Moderator

169 Posts |
Posted - 30/03/2004 : 12:36:11
|
NOVY WEB: www.darkfallonline.com
Konecne i kdyz trosku se spozdenim byly rozjete nove www, je na nich videt novy updatovany graficky engine, na kterem se v tuto chvili prave pracuje a ktery se bude jeste zlepsovat.
Nyni se da najit spousta informaci o svete Agon. Take o vsech 6 rasach, mapa sveta a jine zajimavost...Stranky by meli byt updatovany velmi casto, takze stoji za to, se na ne sem tam podivat.
Omrknete to a reknete co na to rikate :o).Doporucuju precist vsechny odkazy se zlatym pismem na levo:
http://www.darkfallonline.com/features/ |
Edited by - Omnax on 30/03/2004 13:09:04 |
 |
|
Omnax
Moderator

169 Posts |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
|
Rodier
Moderator
   

4328 Posts |
Posted - 06/08/2006 : 03:24:39
|
co tu dela tohle.. v pripravovanejch online hrach.. uz 2 roky? nevyslo to nahodou ?;]
edit - aha nevyslo.. misto toho se to presunulo do stadia mrtvolneho produktu s 0 sanci na vydani |
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
|
Edited by - Rodier on 06/08/2006 03:25:34 |
 |
|
Kana
New Member

109 Posts |
Posted - 06/08/2006 : 12:54:56
|
quote: Originally posted by Rodier
co tu dela tohle.. v pripravovanejch online hrach.. uz 2 roky? nevyslo to nahodou ?;]
edit - aha nevyslo.. misto toho se to presunulo do stadia mrtvolneho produktu s 0 sanci na vydani
tak to je velka skoda vypadalo to nadejne  |
Dr.Shadow WILDHAMMER undead rogue |
 |
|
Lahvan
Dictator Apprentice

318 Posts |
Posted - 07/08/2006 : 15:31:53
|
Jestli vydali nové screeny minulý měsíc, tak nějaká aktivita kolem toho asi bude, což?  |
 |
|
Omnax
Moderator

169 Posts |
Posted - 11/11/2006 : 00:06:15
|
Veril jsem jim a doufal :-) jedina online hra se stystemem pro ktery stalo za ni jit... Ale uz se to tahne nejak dlouho, nove jsou jen screeny a interview, a vse uz znam 3 roky :-).
Ale ted byly dve invitace do bety, clan bety... Tak jestli to nedopadne jak minuly rok(to uz totiz taky jedna byla a beta nezacla do dneska). Tak bude snad vic infa... :-) |
 |
|
Temper
New Member

336 Posts |
Posted - 12/11/2006 : 07:24:53
|
Sleduju ten vyvoj uz od chvile kdy se ti kluci v Norsku domluvili ze udelaj PvP hru a porad verim ze se jim to podari... Buh vi kdy, mozna uz budu v duchode a budu mit cas to hrat. |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 01/12/2006 : 11:59:38
|
DF interview: http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/setview/features/loadFeature/733/gameID/4
...
Darkfall features unrestricted PvP combat with accountability. Combat is real-time and attacks are aimed. There's full looting and an alignment system. Darkfall has a skill system where your character's skills improve through use, and no levels. More than 10 thousand players can be online at the same time. Player skill is as important as character development. All items in the world are player crafted. There is mounted and naval combat. There's a "real" weather and planetary system. The terrain is fully hand-crafted, all locations are unique. There are more unique mobs in Darkfall than in any other MMO. Clans can engage in empire building, conquest, massive battles, and there is control and ownership of areas. There's much more that we haven't and won't talk about before the game is released.
...
Snad se to bude i dobre hrat. |
 |
|
M.C warior
Moderator
  

1073 Posts |
|
Rodier
Moderator
   

4328 Posts |
Posted - 02/12/2006 : 09:46:36
|
hmm topic zalozen v roce 2004 "Jedna z nejnadejnejsich MMORPG ktere budou vydane v tomto roce."
..ehm..
ale v kazdem pripade porad tomu drzim place :) hlavne ad spusti max 2 servery 1 usa 1 euro :))) nebo jen 1 centralni pokud nebude zalezet na pingu do 200ms.. |
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
|
Edited by - Rodier on 02/12/2006 09:52:35 |
 |
|
Yennefer
mad kobold
  
1603 Posts |
|
M.C warior
Moderator
  

1073 Posts |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 15/03/2007 : 15:34:50
|
Ukazka toho co nas ceka v Darkfall:
http://youtube.com/watch?v=_bYYT6Wg3Gg http://youtube.com/watch?v=aQHunG2eCNc&mode=related&search=
Napr. group combaty uz nebudou o tom, ze nekdo supportuje, nekdo damaguje. Proste jeden za vsechny, vsichni za jednoho a hlavne kazdy sam za sebe (hrac bude muset uhybat pred utokem, bude se muset 'trefit' do soupere).
Od AC1 tu zadna podobna vec nebyla, vsechny mmorpg jsou nesmysly, kde musis tupe cekat na uder a zaroven se vzdy se trefis, vsechny nove mmorpg jsou level based only (EQ2,WOW,DAOC,VSOH) atd. atd..
Ovsem nebude to pro kazdeho. Obtiznost bude maximalni, budou jenom ffa servery. |
Edited by - VT on 15/03/2007 15:46:13 |
 |
|
Marwyn
Junior Member
 
792 Posts |
Posted - 15/03/2007 : 16:42:20
|
quote: Originally posted by Van Tassel
Ukazka toho co nas ceka v Darkfall:
http://youtube.com/watch?v=_bYYT6Wg3Gg http://youtube.com/watch?v=aQHunG2eCNc&mode=related&search=
Napr. group combaty uz nebudou o tom, ze nekdo supportuje, nekdo damaguje. Proste jeden za vsechny, vsichni za jednoho a hlavne kazdy sam za sebe (hrac bude muset uhybat pred utokem, bude se muset 'trefit' do soupere).
Od AC1 tu zadna podobna vec nebyla, vsechny mmorpg jsou nesmysly, kde musis tupe cekat na uder a zaroven se vzdy se trefis, vsechny nove mmorpg jsou level based only (EQ2,WOW,DAOC,VSOH) atd. atd..
Ovsem nebude to pro kazdeho. Obtiznost bude maximalni, budou jenom ffa servery.
zni to tak lakave, ze to nemuze byt pravda :( podle me to jen tak nevyjde, pokud vubec... |
Marwyn Zevl Aion - Mytower <Played: 9D, AoC, AO, AC, AC2, DF, D&D, EVE, EQ2, GW, HG-London, Horizons, L2, MoM, Neocron, Ryzom, SWG, TR, UO, Vanguard, WHO, WoW, ...> |
 |
|
Topic  |
|
|
|