Diskuzní klub hráčů online her
Home | Profile | Novy ucet | Active Topics | Active Polls | Members | Private Messages | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

.
 All Forums
 Age of Conan
 Age of Conan - General
 Obecný pokec
 New Topic  New Poll New Poll
 Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 95

Rashaverak
Senior Member

3717 Posts

Posted - 01/07/2008 :  16:20:07  Show Profile  Send Rashaverak an ICQ Message Send Rashaverak a Private Message  Reply with Quote
zajimava je take myslenka mit 150 vesmes neznamych lidi na ventrilu kanale z nichz podstatna cast bude mlit kdykoliv se jim zachce zatimco druha mit mikrak vubec nebude.

lastfm
Go to Top of Page

Reyden
Senior Member

Human

2747 Posts

Posted - 01/07/2008 :  16:25:13  Show Profile  Send Reyden an ICQ Message Send Reyden a Private Message  Reply with Quote
150 lidi z kterych bude 150 rozenych vudcu s jedinou spravnou strategii a odporem vuci autoritam :)

Zenová povídka: Putuji takhle Severní Koreou a najednou potkám Gurrshaela a Pompa držíce se za ruce řkouce "Ano pane Reydene ... až tady jsme zjistili, že jsme míň než ta krabice u cesty ... vyhrál jsi, Ty jsi víc!". Usmál jsem se a odvětil jim: "Od té doby co nemám žádný cíl, už nebloudím!"
Go to Top of Page

Shelaida
New Member

342 Posts

Posted - 01/07/2008 :  16:25:46  Show Profile  Send Shelaida an ICQ Message Send Shelaida a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rashaverak

zajimava je take myslenka mit 150 vesmes neznamych lidi na ventrilu kanale z nichz podstatna cast bude mlit kdykoliv se jim zachce zatimco druha mit mikrak vubec nebude.



Jaký je rozdíl oproti současným raidům 24 lidí?
Jestli mele přes sebe 24 nebo 150 lidí je jedno. V obou případech není nikomu rozumět a vládne chaos. Takže pokud se nějaká skupina chová rozumě v 24 lidech tak by neměl být problém udělat to samé s 150. Nebo může být skupina 150 lidí rozdělená na menší bojové útvary, každý útvar v vlastním kanálu ventrila a příkazy velitelům těch útvarů mohou jít chatem. Řešení je více ne?
Go to Top of Page

Araya
Moderator

4084 Posts

Posted - 01/07/2008 :  17:56:05  Show Profile  Send Araya an ICQ Message Send Araya a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Shelaida

quote:
Originally posted by Rashaverak

zajimava je take myslenka mit 150 vesmes neznamych lidi na ventrilu kanale z nichz podstatna cast bude mlit kdykoliv se jim zachce zatimco druha mit mikrak vubec nebude.



Jaký je rozdíl oproti současným raidům 24 lidí?
Jestli mele přes sebe 24 nebo 150 lidí je jedno. V obou případech není nikomu rozumět a vládne chaos. Takže pokud se nějaká skupina chová rozumě v 24 lidech tak by neměl být problém udělat to samé s 150. Nebo může být skupina 150 lidí rozdělená na menší bojové útvary, každý útvar v vlastním kanálu ventrila a příkazy velitelům těch útvarů mohou jít chatem. Řešení je více ne?


hmm tak jsem nepochopil, jako myslis ze ukocirovat 24 lidi je stejny jako 150? A co kdyz jeden clovek z 30ti je potizista hmm? to asi ve 24 lidech treba nepoznas ani se to neprojevi, ale ve 150ti uz jo ne? Jen ciste teoreticky

Edited by - Araya on 01/07/2008 17:56:42
Go to Top of Page

qsubt
Junior Member

601 Posts

Posted - 01/07/2008 :  17:56:45  Show Profile  Send qsubt an ICQ Message Send qsubt a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Shelaida
Takže pokud se nějaká skupina chová rozumě v 24 lidech tak by neměl být problém udělat to samé s 150.
i have a dream
-
edit: riziko kolapsu neroste linearne radou, tzn pravdepodobnost ze pokud clovek X neni tak dalsi clovek (X+1) bude idiot se neumerne zvysuje s kazdym dalsim +1

Edited by - qsubt on 01/07/2008 17:59:32
Go to Top of Page

Meddy
Moderator

5759 Posts

Posted - 01/07/2008 :  20:17:14  Show Profile  Send Meddy an ICQ Message Send Meddy a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by qsubt

quote:
Originally posted by Shelaida
Takže pokud se nějaká skupina chová rozumě v 24 lidech tak by neměl být problém udělat to samé s 150.
i have a dream
-
edit: riziko kolapsu neroste linearne radou, tzn pravdepodobnost ze pokud clovek X neni tak dalsi clovek (X+1) bude idiot se neumerne zvysuje s kazdym dalsim +1



kde jedan blb jest druhy nedaleko byva .. a strasne rychle se mnozi potvory

STS Chvojkovice-Brod
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4352 Posts

Posted - 01/07/2008 :  20:38:03  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Shelaida

Největší problém vidím na straně serverů, co neunesou takovou zátěž. Takže když odladí trochu kod a posílí železo tak by to šlo.



Ehm, to jses hodne HOOOOODNE mimo. Server side takove bitvy v klidu v real time upocita kazda lepsi kalkulacka (rozumej neco kde je procesor, treba vetsina lepsich mobilu).

Hardwarove omezeni masove bitvy je dano ciste: Propostnosti site (tedy taky kvalitou komunikacniho protokolu) a schopnosti klienta zobrazit tolik animovane grafiky naraz (Coz se da poresit vhodnym lodovanim).

Vtip je proste v tom, ze kazda akce kazdeho z 96 hracu se musi posilat vsem ostatnim 95 hracum (v nejake podobe). Tedy ze s poctem ucastniku kvadraticky roste objem prenasenych dat (ktery se samozrejme herni engine snazi co mozna nejvic omezit, ale i tak je tu vzdycky ta nejhorsi varianta, ze vsichni budou soucasne chtit vedet o vsech ostatnich).
Go to Top of Page

Arach
Junior Member

522 Posts

Posted - 01/07/2008 :  21:02:38  Show Profile  Send Arach an ICQ Message Send Arach a Private Message  Reply with Quote
je pro 80 lvl neco jako areny nebo maly mapy pro 4x4 nebo 8x8 treba ?
Go to Top of Page

Filda LNL
Junior Member

Medvídek

723 Posts

Posted - 01/07/2008 :  21:32:01  Show Profile Send Filda LNL a Private Message  Reply with Quote
Leda PvP mini game 6v6.

Troll lepší fanboie.
Go to Top of Page

Pepo
Average Member

2118 Posts

Posted - 01/07/2008 :  23:01:54  Show Profile  Send Pepo an ICQ Message Send Pepo a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Shelaida

quote:
Originally posted by Rashaverak

zajimava je take myslenka mit 150 vesmes neznamych lidi na ventrilu kanale z nichz podstatna cast bude mlit kdykoliv se jim zachce zatimco druha mit mikrak vubec nebude.



Jaký je rozdíl oproti současným raidům 24 lidí?
Jestli mele přes sebe 24 nebo 150 lidí je jedno. V obou případech není nikomu rozumět a vládne chaos. Takže pokud se nějaká skupina chová rozumě v 24 lidech tak by neměl být problém udělat to samé s 150. Nebo může být skupina 150 lidí rozdělená na menší bojové útvary, každý útvar v vlastním kanálu ventrila a příkazy velitelům těch útvarů mohou jít chatem. Řešení je více ne?



Lol, vidim ze si takemu niecomu este vobec nevelil.
Go to Top of Page

sleglik
Average Member

1779 Posts

Posted - 01/07/2008 :  23:09:40  Show Profile  Send sleglik an ICQ Message Send sleglik a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rahman

quote:
Originally posted by Shelaida

Největší problém vidím na straně serverů, co neunesou takovou zátěž. Takže když odladí trochu kod a posílí železo tak by to šlo.



Ehm, to jses hodne HOOOOODNE mimo. Server side takove bitvy v klidu v real time upocita kazda lepsi kalkulacka (rozumej neco kde je procesor, treba vetsina lepsich mobilu).

Hardwarove omezeni masove bitvy je dano ciste: Propostnosti site (tedy taky kvalitou komunikacniho protokolu) a schopnosti klienta zobrazit tolik animovane grafiky naraz (Coz se da poresit vhodnym lodovanim).

Vtip je proste v tom, ze kazda akce kazdeho z 96 hracu se musi posilat vsem ostatnim 95 hracum (v nejake podobe). Tedy ze s poctem ucastniku kvadraticky roste objem prenasenych dat (ktery se samozrejme herni engine snazi co mozna nejvic omezit, ale i tak je tu vzdycky ta nejhorsi varianta, ze vsichni budou soucasne chtit vedet o vsech ostatnich).



Chtěl bych tu kalkulačku vidět, aby to stíhala upočítat. 96 lidí každý má desítky atributů, které se navzájem ovlivnují. Pak berem v potaz, že ten server naráz bude mít desítky online lidí (jinde než na té bitvě). To znamená, že musí udržovat nějaké aktivní session. Nevím, ale myslím si, že lepší mobily se na to nehodí :).

Co se týká té grafiky ono je otázkou jakou grafiku. Pokud by to bylo na urovni starého Dooma tak pak asi ano :).

Podle mého názoru on tak HOOOODNĚ mimo nebyl, protože zátěž serveru se naprosto nevylučuje s tím, že uzké hrdlo bude komunikace mezi serverem a klientem. Jenže to by nebyl Rahman Rahmanem, aby někoho neopravil pokud to není 100% správně napsané.

Pravda je taková, že v součanosti to ty servery neutáhnou a je jedno jestli z důvodu sítového protokolu anebo pomalý HW na serveru. Výsledek je pro hráče stejný




-
Go to Top of Page

Pertha
Moderator

7950 Posts

Posted - 01/07/2008 :  23:19:28  Show Profile  Send Pertha an ICQ Message Send Pertha a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by sleglik
Jenže to by nebyl Rahman Rahmanem, aby někoho neopravil pokud to není 100% správně napsané.



a to by nebyl sleglik sleglikem aby nenapsal totalni picov**u

Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine.
Yours, Scissors.
Go to Top of Page

x2z
New Member

299 Posts

Posted - 01/07/2008 :  23:36:57  Show Profile Send x2z a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by sleglik

quote:
Originally posted by Rahman

quote:
Originally posted by Shelaida

Největší problém vidím na straně serverů, co neunesou takovou zátěž. Takže když odladí trochu kod a posílí železo tak by to šlo.



Ehm, to jses hodne HOOOOODNE mimo. Server side takove bitvy v klidu v real time upocita kazda lepsi kalkulacka (rozumej neco kde je procesor, treba vetsina lepsich mobilu).

Hardwarove omezeni masove bitvy je dano ciste: Propostnosti site (tedy taky kvalitou komunikacniho protokolu) a schopnosti klienta zobrazit tolik animovane grafiky naraz (Coz se da poresit vhodnym lodovanim).

Vtip je proste v tom, ze kazda akce kazdeho z 96 hracu se musi posilat vsem ostatnim 95 hracum (v nejake podobe). Tedy ze s poctem ucastniku kvadraticky roste objem prenasenych dat (ktery se samozrejme herni engine snazi co mozna nejvic omezit, ale i tak je tu vzdycky ta nejhorsi varianta, ze vsichni budou soucasne chtit vedet o vsech ostatnich).



Chtěl bych tu kalkulačku vidět, aby to stíhala upočítat. 96 lidí každý má desítky atributů, které se navzájem ovlivnují. Pak berem v potaz, že ten server naráz bude mít desítky online lidí (jinde než na té bitvě). To znamená, že musí udržovat nějaké aktivní session. Nevím, ale myslím si, že lepší mobily se na to nehodí :).

Co se týká té grafiky ono je otázkou jakou grafiku. Pokud by to bylo na urovni starého Dooma tak pak asi ano :).

Podle mého názoru on tak HOOOODNĚ mimo nebyl, protože zátěž serveru se naprosto nevylučuje s tím, že uzké hrdlo bude komunikace mezi serverem a klientem. Jenže to by nebyl Rahman Rahmanem, aby někoho neopravil pokud to není 100% správně napsané.

Pravda je taková, že v součanosti to ty servery neutáhnou a je jedno jestli z důvodu sítového protokolu anebo pomalý HW na serveru. Výsledek je pro hráče stejný







Tys asi neslyšel o server clusteringu?
Go to Top of Page

Jedi_Knight
Average Member

Phobos

1690 Posts

Posted - 01/07/2008 :  23:55:39  Show Profile  Send Jedi_Knight an ICQ Message Send Jedi_Knight a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by x2z
Tys asi neslyšel o server clusteringu?

Já třeba ne. To je jako hodně serverů najednou, jó? Nebo jako víc počítačů dohromady? Teda, to musí bejt dělo!

Nicméně abych taky řekl něco k tématu - 150 lidí dělajících co jim kdo řekne je utopie. Berte to jako fakt a nebuďte překvapení, až se někde takováhle horda sejde a začně si každej dělat co chce, protože přesně to nastane.

[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]

Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4352 Posts

Posted - 02/07/2008 :  00:36:05  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by sleglik

quote:
Originally posted by Rahman

quote:
Originally posted by Shelaida

Největší problém vidím na straně serverů, co neunesou takovou zátěž. Takže když odladí trochu kod a posílí železo tak by to šlo.



Ehm, to jses hodne HOOOOODNE mimo. Server side takove bitvy v klidu v real time upocita kazda lepsi kalkulacka (rozumej neco kde je procesor, treba vetsina lepsich mobilu).

Hardwarove omezeni masove bitvy je dano ciste: Propostnosti site (tedy taky kvalitou komunikacniho protokolu) a schopnosti klienta zobrazit tolik animovane grafiky naraz (Coz se da poresit vhodnym lodovanim).

Vtip je proste v tom, ze kazda akce kazdeho z 96 hracu se musi posilat vsem ostatnim 95 hracum (v nejake podobe). Tedy ze s poctem ucastniku kvadraticky roste objem prenasenych dat (ktery se samozrejme herni engine snazi co mozna nejvic omezit, ale i tak je tu vzdycky ta nejhorsi varianta, ze vsichni budou soucasne chtit vedet o vsech ostatnich).



Chtěl bych tu kalkulačku vidět, aby to stíhala upočítat. 96 lidí každý má desítky atributů, které se navzájem ovlivnují. Pak berem v potaz, že ten server naráz bude mít desítky online lidí (jinde než na té bitvě). To znamená, že musí udržovat nějaké aktivní session. Nevím, ale myslím si, že lepší mobily se na to nehodí :).

Co se týká té grafiky ono je otázkou jakou grafiku. Pokud by to bylo na urovni starého Dooma tak pak asi ano :).

Podle mého názoru on tak HOOOODNĚ mimo nebyl, protože zátěž serveru se naprosto nevylučuje s tím, že uzké hrdlo bude komunikace mezi serverem a klientem. Jenže to by nebyl Rahman Rahmanem, aby někoho neopravil pokud to není 100% správně napsané.

Pravda je taková, že v součanosti to ty servery neutáhnou a je jedno jestli z důvodu sítového protokolu anebo pomalý HW na serveru. Výsledek je pro hráče stejný







Zkus si trochu zavzpominat na to, co bezelo na 386kach se 4mb pameti (treba UFO: Enemy Unknown, at nechodim daleko).

Dneska jsou v hrackach co nosis co nosis v kapse nesrovnatelne vykonesi procesory. Napriklad bezne se pouziva mobilni verze windozu.


Ja narazim na tvrzeni, ktere je uplne mimo misu a vysvetluju proc. Ty tu rejes do meho prirovnani, prestoze jsem zamerne dodal, ze mam na mysli vykonejsi modely z hlediska vypocetniho vykonu. Takze sis akorat mozna spletl jmeno :)

A co se tyka omezeni dane propustnosti site. To je proste vec, kterou koupi noveho serveru nespravis. Takze ne, neni to o tom, jestli to servery utahnou a jestli neni potreba poridit silnejsi. Muzes poridit klidne mainframe a bude ti to plat prtne. Muzes dokonce poridit ultramegasuper propustne pripojeni serveru na pater a bude ti to porad plat prtne. Protoze ta data porad musi dotect ke kazdemu z hracu.

Tazke ne, hrubou silou a Billovou metodou, ze kdyz je pomaly software, tak to proste znamena, ze si vsichni musi koupit vykonnejsi hadware, tohle proste nevyresis. Rozhodne ne v dohledne dobe.
Go to Top of Page

Shelaida
New Member

342 Posts

Posted - 02/07/2008 :  08:35:15  Show Profile  Send Shelaida an ICQ Message Send Shelaida a Private Message  Reply with Quote
Fíha .. tady je takových odborníků, že by jste měli jít dělat do funcomu a bude to za týden všechno odladěné
Takže ... ano Funcom má slabé servery. Zatím. Až se to zlepší a zlepší se kod pujde líp hra a battle keep siege budou hratelný.
A ano, myslím že je to samé udržet v klidu 24 lidí jako 150. Když se dá pravidlo že mludví jen leader a někdo do toho začne krafat, dá se mu mute/kick a je ticho A je jedno jestli je to jeden z 24 nebo 150.
Go to Top of Page

WereHamster
Junior Member

WereHamster

982 Posts

Posted - 02/07/2008 :  08:37:57  Show Profile Send WereHamster a Private Message  Reply with Quote
Na těch 386 ale také běhali mud servery, které dokázaly posílat info o desítkách (i více) hráčích.. a ti hráči si mohli povídat, bojovat, odsekávat si končetiny, jejich jednotlivé kusy brnění se opotřebovávaly, prostě komplexní systém, ne jen chodící červená a modrá koule.
Go to Top of Page

Pertha
Moderator

7950 Posts

Posted - 02/07/2008 :  08:49:04  Show Profile  Send Pertha an ICQ Message Send Pertha a Private Message  Reply with Quote
quote:
[i]A ano, myslím že je to samé udržet v klidu 24 lidí jako 150. Když se dá pravidlo že mludví jen leader a někdo do toho začne krafat, dá se mu mute/kick a je ticho A je jedno jestli je to jeden z 24 nebo 150.


v battlesiege ale prave vubec nejde o to jestli mluvi jeden :)

Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine.
Yours, Scissors.
Go to Top of Page

†… Havran …†
Average Member

1962 Posts

Posted - 02/07/2008 :  09:13:20  Show Profile  Send †… Havran …† an ICQ Message Send †… Havran …† a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rashaverak

zajimava je take myslenka mit 150 vesmes neznamych lidi na ventrilu kanale z nichz podstatna cast bude mlit kdykoliv se jim zachce zatimco druha mit mikrak vubec nebude.



v eve mame na TS i pres 500 lidi na kanale... je to jen o organizaci mluvit smi jen a pouzi comander kdykoliv jinej zacne kecat a neni tazan dostava okamzite kick

EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever
KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
Go to Top of Page

B8M
Junior Member

719 Posts

Posted - 02/07/2008 :  09:32:05  Show Profile  Send B8M an ICQ Message Send B8M a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by †… Havran …†

quote:
Originally posted by Rashaverak

zajimava je take myslenka mit 150 vesmes neznamych lidi na ventrilu kanale z nichz podstatna cast bude mlit kdykoliv se jim zachce zatimco druha mit mikrak vubec nebude.



v eve mame na TS i pres 500 lidi na kanale... je to jen o organizaci mluvit smi jen a pouzi comander kdykoliv jinej zacne kecat a neni tazan dostava okamzite kick



a o tom to je.. jen a jen o ranku a soudnosti lidi pod nim.. kdo ji nema nechce hrat = banan a pryc s nim

88% BugMasta, 1% Killa, 11% Lama
Go to Top of Page

beldor5
Average Member

1144 Posts

Posted - 02/07/2008 :  09:41:05  Show Profile  Send beldor5 an ICQ Message Send beldor5 a Private Message  Reply with Quote
Mno vono EVE tady radsi nevytahuj,To je mirne jiny typ hry.Tam je stejne pulka z tech 500lidi kdyz se nefajti FK a kdyz se fighti tak maj lagy jak krava.Samozrejmne 500lidi na VT/TS se zvladnout da.Ale chovani tech 500 ve hre uz ne.Mozna za par let az budeme mit vsichni gigove pripojeni tak si takove massive bitvy konecne zahrajem...

.....
http://volby.kategorie.cz/
Go to Top of Page

Shelaida
New Member

342 Posts

Posted - 02/07/2008 :  09:45:30  Show Profile  Send Shelaida an ICQ Message Send Shelaida a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by beldor5

Mno vono EVE tady radsi nevytahuj,To je mirne jiny typ hry.Tam je stejne pulka z tech 500lidi kdyz se nefajti FK a kdyz se fighti tak maj lagy jak krava.Samozrejmne 500lidi na VT/TS se zvladnout da.Ale chovani tech 500 ve hre uz ne.Mozna za par let az budeme mit vsichni gigove pripojeni tak si takove massive bitvy konecne zahrajem...



Já nemluvil o zvládnutí lidí ve hře ale na Ventrilu
A jsem rád že konečně někdo pochopil o čem tu mluvím.
Go to Top of Page

†… Havran …†
Average Member

1962 Posts

Posted - 02/07/2008 :  09:47:38  Show Profile  Send †… Havran …† an ICQ Message Send †… Havran …† a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by beldor5

Mno vono EVE tady radsi nevytahuj,To je mirne jiny typ hry.Tam je stejne pulka z tech 500lidi kdyz se nefajti FK a kdyz se fighti tak maj lagy jak krava.Samozrejmne 500lidi na VT/TS se zvladnout da.Ale chovani tech 500 ve hre uz ne.Mozna za par let az budeme mit vsichni gigove pripojeni tak si takove massive bitvy konecne zahrajem...



1 lagy mozna jsou ale ne vzdy
2 jakej je rozdil mezi 500 lidma u eve a 500 lidma u aoc v situaci na TS/VT?
3 da se to zvladnou i ve hre.. jde o to ze musis mit lidi kteri hrajou uz trosku jinou ligu nez cutanou pred barakem
a za 4 mame tak prisny pravidla na TS ze lidi co jsou afk nemaj co bejt v kanale kdyz o tom nic nevis nekomentuj

EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever
KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7

Edited by - †… Havran …† on 02/07/2008 09:49:22
Go to Top of Page

beldor5
Average Member

1144 Posts

Posted - 02/07/2008 :  10:41:16  Show Profile  Send beldor5 an ICQ Message Send beldor5 a Private Message  Reply with Quote
1)Mno vzdy ne ,kdyz jste v systemu sami bez enemaku tak nejsou
2)Vazne nepozorujes rozdil mezi stylem pvp v eve/aoc?
3)jo to mas pravdu ,ale tezko to zvladnes na serveru typu AoC,mozna kdyby umoznili nejake mezi serverove bitvy,ale pochybuji.100+ sehranych lidi na 1 server nedostanes a kdyz dostanes tak tam stejne nebudou mit proti nikomu bojovat.
4)Jasne ja vim jak to funguje,kazdej si u pc neco dela eve je minimalizovana protoze se nic nedeje a kdyz se jednou za cas neco deje tak das alt+tab.Ne vazne i kdyz se neco deje tak srovnavat Eve s AoC muze jen blazen(jop mas recht oboji se hraje na internetu)

.....
http://volby.kategorie.cz/
Go to Top of Page

Nogglli Guemaah
New Member

202 Posts

Posted - 02/07/2008 :  10:44:44  Show Profile  Send Nogglli Guemaah an ICQ Message Send Nogglli Guemaah a Private Message  Reply with Quote
No za tech par postu jsem hodne nasmal. Ti co na mass PvP legracne reagovali snad v zivote mass PvP nehrali a jenom blbe zvastaji. Da se to v pohde zvladnout, jenom to chce disciplinu.
Go to Top of Page
Page: of 95 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  New Poll New Poll
 Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Diskuzní klub hráčů online her © © 2000 CzechHeroes Go To Top Of Page
This page was generated in 1,06 seconds. on eygor Snitz Forums 2000