Author |
Topic |
Jace
Average Member
1183 Posts |
Posted - 24/12/2008 : 17:09:56
|
quote: Originally posted by ManiaCCC
Jace? Si to ty? :P
Nah..kazdopadne..stastne a vesele..
Moment, checknu sve multinicky: - archetyp venkovskeho sedlaka - schizofrenni transexual libujici si v kozene fetishi - dislektik razici newspeak pojem "zerk"
nee, bohuzel te tentokrat zklamu.
omg, at uz je to blby file, darky a muzu jit pit |
MMOs failed. |
|
|
vlkodlak
Junior Member
556 Posts |
Posted - 25/12/2008 : 14:45:58
|
Zdravim, ohledně Warhammeru, muže tu někdo popsat jak tam funguje pvp system, jaky ma vliv equip na hru a jak se tam ziskava?
Tzn. jestli se špatně equipnuty char muže rovnat s nějakym epix (nebo jak se tam označuje top), jestli zfialovět vyžaduje čas, skill nebo stači byt jen afk na raidu a mit luck/vyskoy roll?
Diky za odpověď. |
|
|
Jaffa
Junior Member
982 Posts |
Posted - 25/12/2008 : 16:58:32
|
quote: Originally posted by vlkodlak
Zdravim, ohledně Warhammeru, muže tu někdo popsat jak tam funguje pvp system, jaky ma vliv equip na hru a jak se tam ziskava?
Tzn. jestli se špatně equipnuty char muže rovnat s nějakym epix (nebo jak se tam označuje top), jestli zfialovět vyžaduje čas, skill nebo stači byt jen afk na raidu a mit luck/vyskoy roll?
Diky za odpověď.
Pokud chceš rychle gear tak na to zapomeň WAR má pěkně stupidní získávání PvP gearu nejen že musíš nafarmit reown rank na použití ale ty musíš mít totální LUCK na drop a roll na něj.
Chest, helma dropy z bosse v PvP zoně (keep lord orvr) potřebuješ raid :), drop a luck na roll, další třeba boty drop v BG další roll i když teď už to je snažší když je item pro tvoji classu tak ty jedinej mužeš need roll ostaní jen greed ale i tak pada to pěkně málo.
Prostě WAR a získávání gearu je pěkněěěě velkej krok zpátky pro solo hrače, tohle není WoW kde 5 hodin hraješ BG + pár Wintergapsu a jdeš si koupit náhrdelník. Proto taky tahle hra nedosáhne nikdy! 11,5 M hráčů na kontě (musel sem si rejnpout).
Pravda najdou se hráči který ti řeknou že když máš grupu která je ti to ochotná vyběhat tak je to otázka týdne, což není pravda protože po zabití keep lorda hra vyhodnotí všechny hráče a určí jim pořadí na bagly a ten kdo má full set ti prostě ten bagl přenechat nemuže protože to nejde.
Přeber si to sám jdu na AoC PvP level 1 už se blíží a s tím i koupení věciček za normál prachy, žádný dropy, rolly.
|
Last hope......Guild Wars 2 "that's not a log, that's a DICK!"
|
Edited by - Jaffa on 25/12/2008 17:01:27 |
|
|
Araya
Moderator
4085 Posts |
Posted - 25/12/2008 : 17:38:50
|
tady koupis zakladni gear u merchanta v klidu.Potrebujes na to jen urcity lvl a reown rank ketry to nepozaduje tak vysoky je to za par babek a na levlovani to staci v pohode |
Edited by - Araya on 25/12/2008 17:39:13 |
|
|
celdric
Average Member
1613 Posts |
Posted - 25/12/2008 : 17:42:13
|
mam pocit, ze rozdil mezi fialkovym ekipem a treba i zelenym ekipem z ah nebyl nejak drasticky rozdilny (s vyjimkou jedne drobnosti, kterou bych popsal nize)
z pvp setu se vzdycky 1 vec kupuje u RR vendora primo (pro devastator jsou to 2), jedna je boe drop z hracu a zbytek jsou z lordu/fortress lordu, set nebyva myslim nejak zasadne velky (myslim 5 veci)
zbrane jsou bud epic quest rewardy a nebo dropy v pve dunzich jewelry presne nevim, plaste apod. presne nevim
co se tyce te drobnosti... v tehle hre zavedli pro "tiered" ekip tzv. ward system, ktery ovsem v boji hrac proti hraci nema zadny vliv (zatim a doufejme nikdy vliv mit nebude) jedine co to ovlivnuje je dmg, kterou dostavas od npc a kterou jim davas... bohuzel se to ovsem tyka i npc v RvR, ve zkratce t1 pomaha v boji s fortress, t2 pri dobyvani mesta a t3 pak proti krali, resp. takhle jsem pochopil zatim vsechny zpravy
k tier itemum je vetsi zkratka pve, v pvp je neprakticke je ziskavat, i kdyz to lze... vyhodou je, ze existuje pve set a pvp set a daji se mixovat, oba typy davaji stejny ward, napr. pro tier 1 je to bloodlord a annihilator set, kde annihilator je z pvp a ziskava se vendor, hraci a bagly z keepu....bloodlord se ziskava v bastion stairs...
pvp gear je vazany na RR, pve gear neni takze i z tohoto duvodu je vetsi sance ze narazis na nekoho v t2 pve nez v t2 pvp, vim, ze par lidi v guilde uz ma celkem dost veci pve t2, povetsinou mivaj full pve t1 a dost casti pvp t1, pvp t2 v guilde nikdo nema a myslim, ze snad na celym serveru jeste neni |
no mmo
|
|
|
Eagle
Average Member
2225 Posts |
Posted - 25/12/2008 : 17:43:35
|
co to je ekip? |
UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
|
|
|
Jace
Average Member
1183 Posts |
Posted - 25/12/2008 : 18:35:51
|
PVP ve WAR se da shrnout do jednoho screenshotu http://img380.imageshack.us/img380/5561/disabledha4.jpg
No a pak taky pamatne hlasky typu: "Toz me to nelaguje, kup si lepsi pc ty kokot." "CC uplne nici hru, order ho ma min. Rusit ho? Lol... proste dejte to samy i orderu." "GJ Mythic!" "Prestante whinovat vy kokoti. Server shutdown kazdy den je pro dobro nas vsech!" "Working as intended." "RvR here on X rolling every day! Just leave ur Y th deserted server and reroll!" ...
Osobne bych kazdeho, koho chci nasrat, na Vanoce nejradsi obdaroval kopii WAR a rovnou CE. |
MMOs failed. |
Edited by - Jace on 25/12/2008 18:44:49 |
|
|
Filda LNL
Junior Member
723 Posts |
Posted - 25/12/2008 : 20:00:34
|
Naser mě! |
Troll lepší fanboie. |
|
|
qsubt
Junior Member
601 Posts |
Posted - 25/12/2008 : 20:20:22
|
zacatkem rijna se v T4 hralo jedine scenarko (serpents) porad dokola... jaka je situace ted? |
|
|
Pramen
New Member
297 Posts |
Posted - 26/12/2008 : 03:59:42
|
quote: Originally posted by Jaffa Pokud chceš rychle gear tak na to zapomeň WAR má pěkně stupidní získávání PvP gearu nejen že musíš nafarmit reown rank na použití ale ty musíš mít totální LUCK na drop a roll na něj.
Tak luck, pořád se ve hře objevuje bug s contribution, kdy se stává, že i AFK hráč má +500 a ostatní, co tam celou dobu něco dělali, mají mnohém méně. Ale pokud se Keep zabírá v jedné a více warbandech, tak tam člověk je spíše kvůli získávání renownů, locknutí zóny a ne kvůli aby šel pro věci. Jinak ten bug s contribution se jednoduše vyléčí relogem, ale bohužel nenažrané random lidi k tomu nedonutíš.
quote: Originally posted by Jaffa Chest, helma dropy z bosse v PvP zoně (keep lord orvr) potřebuješ raid :), drop a luck na roll, další třeba boty drop v BG další roll i když teď už to je snažší když je item pro tvoji classu tak ty jedinej mužeš need roll ostaní jen greed ale i tak pada to pěkně málo.
Keepa se dá zabrat ve třech lidech, dps, tank, healer a balkónová metoda , takže kvůli získávání věcí z keep je lepší si to někdy dopoledne nebo večer udělat s pár kamarády a se štěstím, že nepříjde mnoho nepřátel na obranu, tak jsou gold bags lehce v kapse.
quote: Originally posted by Jaffa Prostě WAR a získávání gearu je pěkněěěě velkej krok zpátky pro solo hrače, tohle není WoW kde 5 hodin hraješ BG + pár Wintergapsu a jdeš si koupit náhrdelník. Proto taky tahle hra nedosáhne nikdy! 11,5 M hráčů na kontě (musel sem si rejnpout).
Ano bohužel, protože tato hra ani moc o solování není. V primetime v RvR zóně je solování nemožné, solo hunting lidí ve scénářích omrzí a po vlastních zkušenostech se i vcelku blbě hledají expující lidi na oRvR sereverech. Ale na každém serveru se najdou guildy, které nabírají hráče.
quote: Originally posted by Jaffa Pravda najdou se hráči který ti řeknou že když máš grupu která je ti to ochotná vyběhat tak je to otázka týdne, což není pravda protože po zabití keep lorda hra vyhodnotí všechny hráče a určí jim pořadí na bagly a ten kdo má full set ti prostě ten bagl přenechat nemuže protože to nejde.
Tak bohužel se člověk musí smířit i s tímto. Pomáhal jsem se svým WP v jednom ch. 22 PQ v Caledoru (dá se udělat ve dvou) guild AM a ten PQ jsme museli udělat asi 10x, protože jsem těch 9 pokusů předtím byly buď nepotřebné green a modré a asi 5x jsem vyhrál purple/gold já, ikdyž jsem z toho nic nepotřeboval. Věřím, že na tohle už dostali pár apealů/proseb a dočkáme se této možnosti, aby dotyčný mohl přenechat výhru dalšímu pod ním a ten by mohl taky atd...
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Jinak co já bych řekl o WAR. Hraji jej, protože Mythic si mě dlouhá léta držel v DAoC, ani davová eufórie z WoW mě nedokázala od něj odradit. Jak DAoC přešel do stavu very low populated (první to odnesly PvP servery, bohužel muj home server), tak člověk raději přešel do zabugovaných DAoC freeshardů, než aby hrál něco jiného. Takže WAR hraji kvůli tomu, že je od autorů DAoC. Je pravda, že se tato hra od DAoC velmi, ale velmi hodně liší, ale člověk s tím počítal. Úvodní start hry od GOA už hodně lidí hodně rozbouřilo a začali takhle vznikat lidé, kterým se hromadilo v hlavách jen to špatné a plnili toto (kdo ví, co ještě) fórum. Já osobně mám mnoho kladů, proč tuto hru hrát, ale většina je již vyřčena a některé si nechávám pro sebe. Určitě má tato hra ještě plno bugů, zakládních chyb apod., ale časem se vše vykrystalizuje a věřím, že z toho vycucnou jen to nejlepší. Jen mě bohužel překvapují poslední patche, které jsou spíše splněnými přáními z whine fór, jemiž jsou např. warhammeralliance, viz. např. nerf Knighta of the Blazing Sun, nevím, jak jste to pocítili vy, ale mě nerfnutí té dps aury donutilo ho přestat hrát, ostatní specky jsou jaksi v porovnání se SM nebo IB nedotažené (v tom smyslu, že každý tank má 3 línie, tedy "zhruba" ofenzivní, defenzivní a něco mezi), sice perfektní do grupy - např. resist aura. Ale nebere mě levelování, že mlatím equal moba 30+sec, to je simply boring. A tohle se podle mě prokázalo u většiny lidí, přešel jsem na White Liona a scenárka z dříve plných kotbs a bg přešly ve scénarka, kde order je happy za jednoho IB a dest tam má stále plno blackguardů. Sice se občas stane, že tam ten kotbs je, ale je strašně poznat, že to ti lidi přestali hrát. Ještě k věcem, nedávno přidali nové rewardy v RvR zonách, za získavaní BO, Keep a za zabíjení hráčů (i za zabíjení těch mobů z aktuálního eventu) se získavají influence, za které pak obdržíš velice slušné věci. Ale pokud bys byl rychlý v levelování, tak bych si to nechal až na Tier 4.
S těmi T4 scénarky, dávám vždy join all a téměř vždy tam naskočí serpent's passage. Problém je, jako vždy, v lidech, kdyby všichni order dávali join all a dest dají všichni serpent's passage, tak bude vždy serpent's nebo naopak. Jen, když je snaha o locknutí zóny někdy skočí reikland hills atd. Ale prostě Serpent's se již vyznačil jako nejvíce farm scenárko, tak proč by lidi měnili?
to Jace: Lol
A závěrem všem přeji prožití zbývajících vánočních dnů v klidu a míru a šťastný nový rok!
edit: pouze opraveny drobné překlepy, czech grammar lover :) |
Edited by - Pramen on 26/12/2008 04:08:34 |
|
|
Genagen
Junior Member
589 Posts |
Posted - 26/12/2008 : 10:10:10
|
V T3 dostava destro pekne na perdel na KA. O vikendu byli az v takovy depresi ze se neodvazili do rvr zony, kdyz jsme je opakovane komplet vycistili od zelenyho neradu :-) |
Genagen [EQ2]: Kerra, ShadowKnight Shadow Wind Guild Leader and RaidWiki admin |
|
|
celdric
Average Member
1613 Posts |
Posted - 26/12/2008 : 18:23:33
|
quote: Originally posted by Genagen
V T3 dostava destro pekne na perdel na KA. O vikendu byli az v takovy depresi ze se neodvazili do rvr zony, kdyz jsme je opakovane komplet vycistili od zelenyho neradu :-)
no vcera uz platilo ovsem neco jinyho...pekne nam tam podkourili hajzlici ;-) minimalne 2-3 wb... |
no mmo
|
|
|
NINJA
Junior Member
510 Posts |
Posted - 07/01/2009 : 12:51:12
|
quote: Originally posted by vlkodlak
Zdravim, ohledně Warhammeru, muže tu někdo popsat jak tam funguje pvp system, jaky ma vliv equip na hru a jak se tam ziskava?
Tzn. jestli se špatně equipnuty char muže rovnat s nějakym epix (nebo jak se tam označuje top), jestli zfialovět vyžaduje čas, skill nebo stači byt jen afk na raidu a mit luck/vyskoy roll?
Diky za odpověď.
nějaké informace o PvP, RvR, scénářích a pod najdeš třeba zde (některé informace mohou být už trochu zastaralé): http://ninjagon.blogspot.com/2008_08_01_archive.html
Jinak aktuální RvR situace, různorodost hraných scénářů a pod. to vše se liší server od serveru. Na tom mém se teď hrají tak 3-4 různé scénáře daného tieru, některé více, jiné méně ale už to není že by se hrál třeba jen jeden typ. Každopádně scénáře jsou pouze jednou a nikoliv však hlavní složkou high end náplně ve WAR.
Equip: K tomu abys měl slušný equip zde nepotřebuješ činit nic složitého , stačí být aktivní v RvR nebo v PvE. Rozdíl mezi vybavením jednotlivých postav je poznat ale není zásadní a šikovný hráč si s protivníkem poradí i v hadrech, narozdíl třeba od WoW, kde equip znamená téměř vše a bez něj máš malou šanci uspět. |
Ninjagon |
|
|
Shemiramoth
Moderator
4339 Posts |
Posted - 08/01/2009 : 07:56:46
|
Nejake zmeny v oRvR t4 zonach. ;-)
http://www.warhammeralliance.com/forums/showthread.php?t=230168
To si prectete. Vcetne replies. Postuje tam i community representative z Mythicu. |
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
|
Edited by - Shemiramoth on 08/01/2009 07:57:40 |
|
|
celdric
Average Member
1613 Posts |
Posted - 08/01/2009 : 08:10:09
|
jako hrac orderu bych mel ted asi zacit jasat ne? ve skutecnosti me to moc nepotesilo... btw doufam, ze brzo udelaj nejake upravy na tema "aoe disables, disorients a bane shield"... on jaksi je duvod proc pro order t4 neni az tak atraktivni... |
no mmo
|
|
|
Wuuduu
Junior Member
544 Posts |
Posted - 08/01/2009 : 10:31:06
|
to je snad najvacsia debilina, aku doteraz boli schopni v tych svojich malych hlavickach vyplodit zo zufalstva...
A vraj: The epic battle between the forces of Order and Destruction...
Odjakziva som tvrdil, ze levely su v tejto hre nahovno a zbytocne... dementi z Mythicu na to prisli az teraz. Akurat mam dojem, ze keby vsetci boli hned level 40 viac ludi by sa zabavilo... ako toto. Takto maju signal: nie si lvl 40? Nehraj. |
EVE: H00d – [RG] / [-RZR-] – R.I.P. WAR: Klingac – Causa Justa / Karak Azgal – R.I.P. EQ2: Silwia Luisa – Undead / Runnyeye – R.I.P. GW: Luisa de Silwa – R.I.P. |
Edited by - Wuuduu on 08/01/2009 10:39:03 |
|
|
Jace
Average Member
1183 Posts |
Posted - 08/01/2009 : 12:04:22
|
Tak tomu jsem se musel od srdce zasmat. Ted i nejvetsi hardcore fanboiz musi smrkat do kapesnicku ve svych emo cornerech. |
MMOs failed. |
|
|
Kořka
Average Member
1466 Posts |
Posted - 08/01/2009 : 12:33:43
|
Mě to nějak nestresuje... jestli budu lagovat s lowlevlama nebo bez nich, je mi to jedno |
Arokh Estarioll |
|
|
Havran
New Member
305 Posts |
Posted - 08/01/2009 : 14:43:00
|
quote: Originally posted by Wuuduu
to je snad najvacsia debilina, aku doteraz boli schopni v tych svojich malych hlavickach vyplodit zo zufalstva...
A vraj: The epic battle between the forces of Order and Destruction...
Odjakziva som tvrdil, ze levely su v tejto hre nahovno a zbytocne... dementi z Mythicu na to prisli az teraz. Akurat mam dojem, ze keby vsetci boli hned level 40 viac ludi by sa zabavilo... ako toto. Takto maju signal: nie si lvl 40? Nehraj.
Kdyz nepocitam to ze se zacnou nizsi levely kopat ven az po zaplneni fortress nekolika stovkama hracu, tak se muzou nizsi ranky i dal venovat dobyvani keepu a oRvR (o tom ze by nedejboze mohli levlovat na r40 ani nemluvim). Navic nechapu co si myslis ze pri dobyvani fortress takovej r31-35 uhraje... krome lagu neprispiva vubec nicim. Jinak pomlouvat male hlavicky developeru dokaze kazdy nouma, zkus si napsat sam kolize par set objektu v "realnem" case a pak mudruj... |
Edited by - Havran on 08/01/2009 14:43:38 |
|
|
Jace
Average Member
1183 Posts |
Posted - 08/01/2009 : 15:08:00
|
Ja teda nevim, ale takovy reseni by me nenapadlo ani po 3 mrtvicich. Co se stane, az ti lowbies hitnou 40? Koho to bude kopat pak? Nicmene jsem rad, ze se ta jejich neschopnost a reklamni lzi stavaji cim dal vic viditelnejsi. Snad si to lidi konecne zapisou do svych prazdnych hlav a prestanou za ten shit platit.. a mozna pak se dockame poradny mmo.
A argumenty typu zkuste si to taky jsou uplne mimo. Proboha kdyz jim to evidentne nefunguje a nevedej si s tim rady, a presto to za tezky prachy pod lzivou reklamou prodavaj lidem, tak je to evidentne podvod. |
MMOs failed. |
Edited by - Jace on 08/01/2009 15:10:07 |
|
|
Wuuduu
Junior Member
544 Posts |
Posted - 08/01/2009 : 15:09:09
|
myslim, ze healer aj na 35 dokaze dost veci.
A ze nadavam na developerov? NO A ČO? ...ich praca stoji za howno. Hru som hral, za ich pracu zaplatil, mozem kritizovat.
V programovani WAR enginu by som urcite moc neexceloval, ale svoju pracu robim dobre a moji zakaznici su s nou spokojni, inak by som uz davno pre nich nerobil a zivnost zabalil pred rokmi. |
EVE: H00d – [RG] / [-RZR-] – R.I.P. WAR: Klingac – Causa Justa / Karak Azgal – R.I.P. EQ2: Silwia Luisa – Undead / Runnyeye – R.I.P. GW: Luisa de Silwa – R.I.P. |
|
|
Havran
New Member
305 Posts |
Posted - 08/01/2009 : 15:24:42
|
quote: Originally posted by Wuuduu
myslim, ze healer aj na 35 dokaze dost veci.
A ze nadavam na developerov? NO A ČO? ...ich praca stoji za howno. Hru som hral, za ich pracu zaplatil, mozem kritizovat.
V programovani WAR enginu by som urcite moc neexceloval, ale svoju pracu robim dobre a moji zakaznici su s nou spokojni, inak by som uz davno pre nich nerobil a zivnost zabalil pred rokmi.
Healer na 35 ve fortress dokaze tak akorat behem vteriny zdechnout na prvni ae. Developeri podavaji imo pomerne solidni vykon (napr. dnesni 'top' informacni systemy dokaze vykonove polozit na kolena i 50 intenzivne pracujicich uzivatelu - a to je ten system cenove nekde uplne mimo), neni skutecne jejich vinou ze slozitost vypoctu roste s poctem hracu exponencialne.
Abych jenom nechvalil, myslim si ze tahle hra ma daleko vetsi problem nez to ze obrovsky stado ovci v honbe za zlatym pytlikem shodi zonu - a to v navrhu a distribuci cc mezi obe strany, nedodelane/nefungujici ability, ballance stran...apod. V designu se holt tentokrat Mythic prilis neukazal.
|
Edited by - Havran on 08/01/2009 15:27:35 |
|
|
Dragnor
Starting Member
48 Posts |
Posted - 08/01/2009 : 18:19:50
|
mno tak je videt, ze nejsou schopni zajistit sve plany, aby engine zvladal ohromne masy hracu, tak zavedli strop. To je smutne. Na druhou stranu je pekne, ze si to priznali a zavedli opatreni diky nimz se to snad bude dat konecne poradne hrat a snad se i vic lidi zacne venovat main charakterum a ne svym 20-ti altum. Zpusob jakym to bude low lvl postupne kopat je spravnym krokem. Holt chlapci se svymi ambicemi trochu prestrelili. Nicmene vykon hry a klienta se za posledni dobu tak enormne zvedl, ze musim uznat ze se tvurci opravdu snazi a jde jim to. |
|
|
Shemiramoth
Moderator
4339 Posts |
Posted - 08/01/2009 : 18:39:54
|
Takze tohle reseni je mozna temporary. Staci cist dal komentare. Jde o to, ze to zavedli kvuli tomu, ze tedka hrube predelavaji kod a to nemuzou vypichnout raz naraz ,protoze svete div se, je to propojene. Tzn. komplexni fix ci predelani vnitrku kodu muze zabrat tydny i mesice. Clovek to nesmi posrat, ale to si tady mudrcove jako Jace apod neuvedomuji. Tento fix je reseni, kterym odlehci zonam, ale sam Mythic representative napsal, ze po zavedeni fixu, existuje varianta, ze to zrusi.
Tento fix je dobry reseni. Lepsi nez crashe pripadne vypichnuti verze, ktera znici kde co. I kdyby prace na kodu trvala tydny, tak dalsi tydny muzete dat za "vinu" internimu testovani + test serveru pro lidi.
Jako jestli si nekdo mysli, ze hra utahne 500 na 500, tak se seredne myli...stejne by byl cap tak i tak. Teda pokud nechcete, aby byly efekty off, behali tam panaci s 10ti poly apod... |
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
|
Edited by - Shemiramoth on 08/01/2009 18:40:51 |
|
|
Kar-Chee
Junior Member
960 Posts |
Posted - 08/01/2009 : 18:50:39
|
quote: Originally posted by Shemiramoth
Teda pokud nechcete, aby byly efekty off, behali tam panaci s 10ti poly apod...
Pokud by se pak mohlo potkat dvakrat vic lidi, tak radeji tohle.. |
Planetside 2, Diablo 3 |
|
|
celdric
Average Member
1613 Posts |
Posted - 08/01/2009 : 18:51:31
|
mno pokud by grafika byla jak wow a behalo 500 na 500 celkem rozumne aspon tak aby nebyla zalagovana cela zona i kdyz se fajti nekde uplne jinde tak bych myslim min polygonu opravdu prezil...
uvidime s cim se vytasi blizzard ve svem dalsim MMO projektu...
ostatne dost si myslim, ze soucasne problemy se dali predejit i sikovnejsim game designem... opravdu predstava, ze hlavni boj se ma odehrat na prostoru 10x10 metru, kde se logicky musi pak vsici nacpat a cekat, ze tam bude 900 lidi je prinejmensim utopicka... kdyby od zacatku udelali vic mist, ktere se musi znicit v jeden cas tak aby nemohl vzniknout jeden velky zerg tak by rozhodne udelali lip... |
no mmo
|
|
|
Jace
Average Member
1183 Posts |
Posted - 08/01/2009 : 19:02:15
|
Porad me udivuje, ze existuje skupina lida, ktera si mysli, ze ten jejich pseudokod predelaji na neco provozu schopneho. Kdyz jsem po 1.0.5 leavoval, tak jsem mel brutalni zaseky i u 10 lidi v keep chamber na nadupany masine. Tak se fakt nemuzu dockat.
Oni proste nezverejni nejakou oficialni zpravu, ze jejich engine je shit a ten reklamni bullshit je dobrej akorat tak na plakaty. Hodne lidi ceka na fixy, takze patrne jeste pojedou na setrvacnost z jejich trpelivosti, az se to proste zlomi.
Ted je diskriminace levelu (ocividne temporary fix), pak se to treba upravi na renown rank atd. Takze ve finale si tu jejich "mlat20minutdodverianechseupectnarampe" endgame "uzijou" maximalne tak hc noliferi.
Je ale pekny, ze lidi stale jeste veri na zazraky.
|
MMOs failed. |
Edited by - Jace on 08/01/2009 19:02:32 |
|
|
Shemiramoth
Moderator
4339 Posts |
Posted - 08/01/2009 : 19:42:08
|
quote: Originally posted by Kar-Chee
quote: Originally posted by Shemiramoth
Teda pokud nechcete, aby byly efekty off, behali tam panaci s 10ti poly apod...
Pokud by se pak mohlo potkat dvakrat vic lidi, tak radeji tohle..
Kar-Chee pochop ze tvoji schovivavost bude mit mozna 1/10 lidi. Ano nova komunita lidi kolem MMO je obcas dosti skazena a jedno ti reknu, vizualni stranka je stejne dulezita jako hratelnost. Takto to dnes plati. HC playeri je neuzivi a ti ostatni (vetsina) neni tak schovivava jako ty. Chteji vsechno, hned a na 100%.
Jace ty jsi fakt mimo. Pripominas mi cloveka, ktery si koupi hamburger a necha si zavolat sefa, zaridi vyhazov cloveku co mu prodal a to jen za to, ze na jeho hamburgeru nebyla okurcicka. Covece co ty z toho zivota mas nevim. Mozna by to chtelo videt dal, nez na spicku nosu.
To Havran a dalsi: Orvr keep system je spatne reseny a nedusledne udelany, jenze server pada i na open fieldu. Holt to bude chtit kompromis, ale necekal bych zazraky. Ono preci jenom technologie ma i sve limity a zatim jsem nevidel engine, kde by behalo 500 lidi v plny kvalite se vsema efektama a WAR neni vyjimka. |
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
|
|
|
Patas
Senior Counsellor
304 Posts |
Posted - 08/01/2009 : 20:35:12
|
quote: Originally posted by celdric ostatne dost si myslim, ze soucasne problemy se dali predejit i sikovnejsim game designem... opravdu predstava, ze hlavni boj se ma odehrat na prostoru 10x10 metru, kde se logicky musi pak vsici nacpat a cekat, ze tam bude 900 lidi je prinejmensim utopicka...
Zcela souhlas, pokud je hlavnim tahakem hry RvR boj o keepy a v podstate se to smrsklo na boj o nekolikery jedny vrata a pak tlacenici na rampe lze rici ze design endgame totalne nezmakli. Na WAR jsou bezkonkurencne nejzabavnejsi scenarka T1 ty se fakt povedli a je to cista zabava ... |
Patas member of CzH, CzA, BoH & MdK |
|
|
ManiaCCC
Junior Member
630 Posts |
Posted - 08/01/2009 : 21:19:11
|
quote: Zcela souhlas, pokud je hlavnim tahakem hry RvR boj o keepy a v podstate se to smrsklo na boj o nekolikery jedny vrata a pak tlacenici na rampe lze rici ze design endgame totalne nezmakli.
Pre mna je nepochopitelne to ze pocas bety boli fora plne napadov priamo od Mythicu kde pisali co vsetko sa chysta a pripravuje.. tak len par co ma momentalne napada..
Moznost upgradovat keep a mat kontrolu nad obrancami(NPC), moznost tankov "katapultovat" na hradby, obliehacie veze, obliehacie rebriky, upgrady pre siege zbrane, lana s hakmi na preliezanie hradieb, moznost sa dostat rychlo z warcampu do hradu ktory je pod kontrolou, takisto spominali znicitelne hradby, mini-open scenaria za hlavnou hradbou (aka nejake "objectives" ktore treba branit/obsadit este pred drunhou brano do hradu) a este par veci na ktore si momentalne nespomeniem.. Toto vsetko by prispelo k lepsim, taktickejsim a hlavne zabavnejsim bojom o hrady ako je teraz.. este keby zmenili celkovy design hradov, bolo by to super...
Teraz znie otazka... ulozili tieto vlastne napady k ladu definitvne? Alebo sa toho v buducnosti dockame? Pretoze neda sa povedat ze by napadi nemali dobre, ale mam pocit ze to co maju teraz v hre (co sa hradov tyka) je len takych 30% z toho co tam chceli dat.. No uvidime..kazdopadne dufam ze Mythic si uvedomuje ze tie hrady nemozu takto zostat..
Edit: Mimochodom..polygony nemaju nic spolocne s tym ze pada server :) ..kazdy pandulak by mohol byt jeden polygon ale zataz na server by bol stale rovnaka (ale co sa tyka klienta, tak to je uz iny pribeh ) |
Edited by - ManiaCCC on 08/01/2009 21:22:21 |
|
|
Jace
Average Member
1183 Posts |
Posted - 08/01/2009 : 21:59:47
|
Bohuzel v pripade waru tomu burgeru nechybi okurcicka, zato je prolezly cervy. |
MMOs failed. |
Edited by - Jace on 08/01/2009 21:59:59 |
|
|
NINJA
Junior Member
510 Posts |
Posted - 13/01/2009 : 09:32:31
|
haha, Jace, když to nehraješ a nelíbí se ti to, co tu děláš ? Zasíráš tu forum ? Nikdo na tebe není zvědavý.
A jinak, ukažte mi fantasy online hru tohoto typu, kde bojuje najednou 400 lidí a jede to plynule na max detaily. Neukážete protože nic takového neexistuje. WAR v těchto počtěch normálně funguje ale je třeba mít alespoň průměrně výkonný systém, stáhnout si detaily a i tak FPS klesne, nicméně je to hratelné.
A Patas: end game, že je "souboj a několikery dveře a pak tlačenice na rampě" ? ROFL, tak jako sorry tohle už je no comment, zřejmě si WAR nikdy nehrál anebo jsi nevystrčil paty z T1 |
Ninjagon |
|
|
Wuuduu
Junior Member
544 Posts |
Posted - 13/01/2009 : 10:31:42
|
quote: Originally posted by NINJA
haha, Jace, když to nehraješ a nelíbí se ti to, co tu děláš ? Zasíráš tu forum ? Nikdo na tebe není zvědavý.
A jinak, ukažte mi fantasy online hru tohoto typu, kde bojuje najednou 400 lidí a jede to plynule na max detaily. Neukážete protože nic takového neexistuje. WAR v těchto počtěch normálně funguje ale je třeba mít alespoň průměrně výkonný systém, stáhnout si detaily a i tak FPS klesne, nicméně je to hratelné.
Jace ma rovnake pravo na svoje vyjadrena ako mas ty, addict, na svoje trapne nadavky.
WAR normalne funguje? Ukaz mi, kedy a kde WAR normalne fungoval, co viem, WAR este nikdy, ani v jednom, jedinom pripade normalne nefungoval a nakoniec sa vzdy nieco niekde poserie. Na grafiku vo WAR staci predsa aj podpriemerne PC - na tom stiahnes detaily a ides, nemusi byt ani priemerne. |
EVE: H00d – [RG] / [-RZR-] – R.I.P. WAR: Klingac – Causa Justa / Karak Azgal – R.I.P. EQ2: Silwia Luisa – Undead / Runnyeye – R.I.P. GW: Luisa de Silwa – R.I.P. |
|
|
skuko
New Member
140 Posts |
Posted - 13/01/2009 : 10:39:41
|
suhlas s hoodom (CAU HOODE!!!!)
warhamemr som hral v unimpressed do levlu 36 za warrior priesta a v T4 sa to zvrhlo bud na keep zerg, alebo grind (scenarka/PQ/BOcka)
PVE vo warhammeri je v porovnani s wowkom/lotrom uplny joke (ale nato warhammer neni stavany), takze uz mi ta hra nemala co ponuknut -> selavi.
este ze mame EVE co? :) |
|
|
Filda LNL
Junior Member
723 Posts |
Posted - 13/01/2009 : 10:45:35
|
Tos toho pve na 36 asi moc neviděl. Je logické, že na LOTRO to nemá, když LOTRO je pure pve hra, ale až na warpblade tunnels sem zatím se všemi dungy spokojen. |
Troll lepší fanboie. |
|
|
Kořka
Average Member
1466 Posts |
Posted - 13/01/2009 : 12:23:06
|
quote: Originally posted by NINJA
A Patas: end game, že je "souboj a několikery dveře a pak tlačenice na rampě" ?
All hail the door god! |
Arokh Estarioll |
|
|
NINJA
Junior Member
510 Posts |
Posted - 13/01/2009 : 12:56:29
|
quote: Originally posted by Wuuduu WAR normalne funguje? Ukaz mi, kedy a kde WAR normalne fungoval, co viem, WAR este nikdy, ani v jednom, jedinom pripade normalne nefungoval a nakoniec sa vzdy nieco niekde poserie. Na grafiku vo WAR staci predsa aj podpriemerne PC - na tom stiahnes detaily a ides, nemusi byt ani priemerne.
Jsou tam chyby neříkám že nejsou, například když v jedné konkrétní pevnosti chybí dveře tak je to zásadní chyba, ale tohle na 100% bude opraveno. Jinak to ale funguje - herní principy, RvR, PvE, nemám s tím problém ale je co vylepšovat. A jinak - ano WAR ti v menších počtech utáhne i podprůměrný comp, ale na skutečné RvR kde jsou desítky a někdy i stovky hráčů to chce dneska alespoň průměrný výkon a dostatek paměti (nejlépe 4GB). Mrkni třeba sem: http://www.warhammeralliance.com/forums/showthread.php?t=38651 |
Ninjagon |
|
|
Shemiramoth
Moderator
4339 Posts |
Posted - 18/01/2009 : 10:08:12
|
http://www.keenandgraev.com/?p=1843 ;-))) |
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
|
|
|
Marigold
Senior Member
3590 Posts |
Posted - 18/01/2009 : 12:36:19
|
Kurňa, škoda že to CZDorlas nehraje, mohl by Arayovi nastřelit nějaký pěkný účes |
|
|
NINJA
Junior Member
510 Posts |
Posted - 21/01/2009 : 13:08:59
|
Tady je zajímavé porovnání populace jednotlivých frakcí na USA serverech (které se od EU moc lišit nebudou). Jednoznačne z toho vyplývá jediná věc: Strany jsou co do počtu perfektně vyrovnané a pokud jedna válcuje druhou, tak je to díky tomu že jsou prostě lepší a lépe organizovaní, nikoliv kvůli tomu, že je jich víc http://herald.warhammeronline.com/warherald/NewsArticle.war?id=573 |
Ninjagon |
|
|
Filda LNL
Junior Member
723 Posts |
Posted - 21/01/2009 : 14:52:18
|
právě jsem dělal jeden průzkum - průměrná délka mužského přirození je 13 cm, moje je 27. Tato čísla se 100% zakládají na pravdě, prostě sem si ho líp zorganizoval. |
Troll lepší fanboie. |
|
|
Eagle
Average Member
2225 Posts |
Posted - 21/01/2009 : 15:33:01
|
quote: Originally posted by Filda LNL
právě jsem dělal jeden průzkum - průměrná délka mužského přirození je 13 cm, moje je 27. Tato čísla se 100% zakládají na pravdě, prostě sem si ho líp zorganizoval.
lip? no chudak tvoje pritelkyne :) nebo spis chudak ty :) |
UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
|
|
|
Shemiramoth
Moderator
4339 Posts |
Posted - 21/01/2009 : 15:46:14
|
Chlap přijde k doktorovi: "Pane doktore, já mám hrozně krátkej penis, můžete mi s tím něco udělat?" "No, nevím, jedině snad přioperovat chobot z mláděte slona." Tak to udělají. Za měsíc přijde chlap na kontrolu a doktor se ptá: "Tak co? Jak to funguje?" "Ale funguje to dobře, akorát když jdu po louce, tak jak je dlouhej, tak škube trávu a cpe mně ji do zadku!"
V povidane forme to ma lepsi grady... |
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
|
|
|
Gaunero
Starting Member
44 Posts |
|
meloun
New Member
104 Posts |
Posted - 22/01/2009 : 21:13:07
|
Hehe no byl sem nejakou dobu pryc a jaks e koukam tak se nic nezmenilo:Na zacatku je vzdycky nadseny topic co dalsiho bylo ve hre super...nasleduje zaporna odvoved a hadka je na svete, pak uz se to jenom prevali pres sproste nadavani k prirovnavani k jidlu a naslednemu odlehceni pomoci par vtipku a zase je na chvili klid. Porad stejne |
-------------------------------------------- =>!!!We ArE ThE PulSSe Of ThE MaGGotS!!!!<= -------------------------------------------- |
Edited by - meloun on 22/01/2009 21:14:09 |
|
|
Greydawn
New Member
409 Posts |
Posted - 23/01/2009 : 11:30:27
|
neviem, ako mam nastavit sorcku
mam 986 INT self buffed, a mam viacero issues:
nemyslim si, ze 986 int je malo, a aj tak mam pocit, ze robim malo dmg. citim sa znevyhodneny oproti orderu, kde proti magic dmg destra im staci stackovat spirit resist, pricom destro musi stackovat elemental, a este viac corporeal. ale budiz, pocitujem to ako minor issue. len ma len potom strasne nasiera, ked citam combat log a vidim vsade tie obrovske resisty na moj dmg
a tym sa dostavam k hlavnej otazke, vyzera to tak, ze vo vseobecnosti idu hraci na survival ? v gilde vidim, ze kazdy cpe wounds gemy do equipu a stale hovoria, ze sorcka do PvP musi dat do equipu toughness/wounds aby prezila WH ambushe (co musim uznat, je asi najvacsi problem pre casterov)
mam pripravene gemy na wounds a toughness, ale urobil som test, ked som si zrusil +160 int z taktiky(co je priblizne tolko, kolko stratim, ked removnem vsetky int gemy z equipu) a skusil robit dmg ..a bola to velka bieda.
viem ze resisty su teraz naozaj dobre, mam 1022 elemental a 900 corporeal na healerovi a to uz pomaly resistujem cely dps BW (Ninjagon mi vcera na lvli 37 dokonca nedal dmg ani cez crity)
lenze bohuzial equipnuty resist gear=no dmg
ako hrate vy ?
|
MMO traveller |
|
|
Kořka
Average Member
1466 Posts |
Posted - 23/01/2009 : 13:03:10
|
Já jedu s WP určitě na survivability(ale pozor, WE hraje tak 4x tolik co WH :)). Mám něco kolem 900 willpower a buffnutý přes 8k životů a už se dá přežít dmg jednoho WE (tedy pokud mě někdo healuje :)).
Proč je taky výhodné cpát wounds gemy do equipu je, že když si wounds kupuješ za RR body, tak stojí 2x tolik co ostatní staty. Ono hodně záleží, co jezdíš, jeslti SC nebo open rvr. V zergování sou ti HP vcelku jedno, takže tam si klidně můžeš nastackovat int plnou prdel, ale ve SC je hodně důležité přežít, protože v zergu je ztráta jednoho irrelevantní :) |
Arokh Estarioll |
|
|
NINJA
Junior Member
510 Posts |
Posted - 23/01/2009 : 13:04:02
|
Ty hade, to se dělá mít 1022 elemental a 900 corporeal ? Hambááá! Jinak Order také musí stackovat hlavně 2 resisty - spiritual i corporeal, v tomhle je to stejné. Vysoká int = malé resisty a naopak. Z té rovnice není východiska, jde jen balancovat. Určitě si sniž resisty, hned tě to bude víc bavit |
Ninjagon |
|
|
ManiaCCC
Junior Member
630 Posts |
Posted - 23/01/2009 : 13:13:47
|
Ja osobne sa snazim mat vzdy vysoku "iniciativu".. stiahnut crit sancu tak na 5% alebo dokonca pod 5% spravi podla mna ovela viac ako stackovanie resistov alebo wounds.. Ale nehovorim, ak z RR a gearu mam dostatok iniciativy, tak pouzivam talismany na wounds a trochu resisty. Takze v skratke..hej.. aj ja idem dost na "prezitie" ..i ked sa priznam ze s mojim Magusom som nejako vyraznu stratu dmg nepocitil. |
|
|
Greydawn
New Member
409 Posts |
Posted - 23/01/2009 : 14:07:50
|
quote: Originally posted by Kořka
Mám něco kolem 900 willpower a buffnutý přes 8k životů a už se dá přežít dmg jednoho WE (tedy pokud mě někdo healuje :)).
Inac toto ma privadza k myslienke, ako je to mozne ? ja mam full sentinel na DoKovi a kvalitny jewelry set, komplet +16 willpower gemy, cize 9 gemov. a aj tak mi to dava necelych 870 willpower. no ale co chcem povedat, ani NAHODOU sa neblizim k 8000 hp buffnuty, chcelo by to tak ....dalsich 12 +16 wounds gems :) Lenze problem je, ze nejak mi dosli sloty na talismany ^^ je mi to zahadne, pretoze vela ludi pise "i have 1000 str and 700 toughnes with 8000 hp (marauders napr)
no smejem sa, lebo to nie je mozne podla toho, co som mal moznost vidiet (mam tri chary, dok sorc a BG). itemizacia nie je taka, aby bol rozdiel medzi annihilator, a troska prezeniem, full darkpromise (co ma tak 5% ludi) dajme tomu 200 wounds
please explain |
MMO traveller |
Edited by - Greydawn on 23/01/2009 14:14:26 |
|
|
Topic |
|
|
|