Author |
Topic  |
|
Raady
New Member

396 Posts |
Posted - 20/02/2006 : 13:41:05
|
Na forech je spousta abilit co zvysuji critical chance u melee i u kouzel. Nevi nahodou jak se onen critical projevuje? A taky jak se pocita pravdepodobnost. Je sice pekny, ze se zvedne critical chance treba o 40 ... Ale 40 ceho? Je to nejakej skill, % nebo co to je?
|
Cleos aka Toodle Noodle <Pohodari> - Everquest II (Nagafen) Cleos <Temp> - Age of Conan (Fury) Sir Zotikus Alexius <Mor do Kuli> - Everquest II (Runnyeye) - retired |
|
| |
Dr.Krychlin
Moderator
 

654 Posts |
Posted - 20/02/2006 : 14:26:32
|
Imho klasicky, máš danou šanci (%) že při každým hitu/spellu/healu dáš třeba o +50% větší dmg/dmg/heal  |
Imaziel
|
 |
|
Raady
New Member

396 Posts |
Posted - 20/02/2006 : 14:53:34
|
quote: Originally posted by Dr.Krychlin
Imho klasicky, máš danou šanci (%) že při každým hitu/spellu/healu dáš třeba o +50% větší dmg/dmg/heal 
Imho je tomu tak jak rikas. Ale stejne jako ja i ty hadas Jde mi o to, jestli se najde nekdo, kdo si nebude vymyslet jak u zkousky na vysoke  |
Cleos aka Toodle Noodle <Pohodari> - Everquest II (Nagafen) Cleos <Temp> - Age of Conan (Fury) Sir Zotikus Alexius <Mor do Kuli> - Everquest II (Runnyeye) - retired |
Edited by - Raady on 20/02/2006 14:53:56 |
 |
|
Dr.Krychlin
Moderator
 

654 Posts |
Posted - 20/02/2006 : 15:00:17
|
quote: Originally posted by Raady Jde mi o to, jestli se najde nekdo, kdo si nebude vymyslet jak u zkousky na vysoke 
Bah, zatím to prochází   |
Imaziel
|
 |
|
Pedro
Negr
  
1450 Posts |
Posted - 20/02/2006 : 15:00:42
|
Na "moncicim" foru (z bravlerskeho to nejakym zahadnym zpusobem zmizelo) jsem nasel obrazky AA. Je to sice pro brawlery, ale princip bude u vsech klasu stejny. Celkove mi pripadaji AA (a nejenom me) dost nedodelane a nepouzitelne, vzhledem k tomu, ze maji "omezeni", kdy se muzou pouzivat. To zase SOE vypusti nedodelanou kravinu, aby se zase o krucek priblizila WOW a pak to bude cele znova prekopavat....
Edit: obzvlaste "povedena" je prave ta critikal lajna, ktera vychazi z int (coz int brawlwri potrebuji stejne jako zergove ). |
Porresha, Calldo - AO - inactive Porresha, Adelka - EQ2 Porresha - VG - inactive Socializer 73% Achiever 60% Explorer 46% Killer 20% |
Edited by - Pedro on 20/02/2006 15:06:38 |
 |
|
Jaris
wannabe dictator
  

1545 Posts |
Posted - 20/02/2006 : 15:17:42
|
quote: Originally posted by Pedro
Na "moncicim" foru (z bravlerskeho to nejakym zahadnym zpusobem zmizelo) jsem nasel obrazky AA. Je to sice pro brawlery, ale princip bude u vsech klasu stejny. Celkove mi pripadaji AA (a nejenom me) dost nedodelane a nepouzitelne, vzhledem k tomu, ze maji "omezeni", kdy se muzou pouzivat. To zase SOE vypusti nedodelanou kravinu, aby se zase o krucek priblizila WOW a pak to bude cele znova prekopavat....
Edit: obzvlaste "povedena" je prave ta critikal lajna, ktera vychazi z int (coz int brawlwri potrebuji stejne jako zergove ).
No ja nevim, jak nedodelane, ale critical zalezitosti a i nejake AA ruzne feature byli jiz dost davno u SOE v EQ1. Podle me jen uvolnuji postupne ruzne "doplnky" hry, ktere jiz maji. Navic me to nedodelane neprijde, omezeni je imho dle vyvazenosti a zaroven rozdilnosti (max AA bodu a napr. equip pro abilitu) a taky dle ruznych stylu hry (napr. saman ma finalni ability ve vetvich tak nejak dle stylu - neco na raid, neco na solo, neco na grupu) |
Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ

|
 |
|
Raady
New Member

396 Posts |
Posted - 20/02/2006 : 15:35:48
|
AA u templare mi prijdou docela pouzitelny. Jen mi fakt neni jasny, co pro me znamena popis u ability: Increase melee critical chance of caster by 40. Je to hodne nebo malo? A kdyz bude critical, jak se to vlastne projevi? To jsou imho dost zasadni otazky pro distribuci bodu. |
Cleos aka Toodle Noodle <Pohodari> - Everquest II (Nagafen) Cleos <Temp> - Age of Conan (Fury) Sir Zotikus Alexius <Mor do Kuli> - Everquest II (Runnyeye) - retired |
 |
|
Genagen
Junior Member
 
589 Posts |
Posted - 20/02/2006 : 15:50:14
|
Crusaderi maji take critical line :-) Na nasich forech jsem nasel jen tohle:
Crits add dmg to the normal dmg that was "rolled" for the current hit. I had my Pestilent Touch Master I hit a Tanglefly for 10478dmg (something around 6.5k listed in spell description)
Z predchoziho ne uplne jasne plyne, ze do ability narval 4-5 bodu.
Crits are definitly ADDing damage. I also had Tap Veins hit for 1900dmg + 700 heal, no brigand debuffs, that's way over the max damage
Coz je cca dvojnasobek (nevim na jakym lvl mel to kouzlo. |
Genagen [EQ2]: Kerra, ShadowKnight Shadow Wind Guild Leader and RaidWiki admin |
 |
|
|
Topic  |
|