Diskuzní klub hráčů online her
Home | Profile | Novy ucet | Active Topics | Active Polls | Members | Private Messages | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Tabula Rasa
 Tabula Rasa - General
 mám problem se získáním loga Heal
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Noe

2217 Posts

Posted - 29/11/2007 :  08:48:45  Show Profile  Visit Noe's Homepage  Send Noe an ICQ Message Send Noe a Private Message  Reply with Quote
zdar včera jsme 2x vlezli do té instance kde je logo Heal, nechci komolit název ale myslím je to Cave of Donn či nějak tak ... je to instance v území pavouků - jak jsou uvnitř ti Fiftíci a dvě děla.
V té instanci jsme nedostali žádný quest nikdo nám nic nezadal, vše jsme zabili našli dvě loga ale logo Heal je za dveřmi v secret shrine a netušíme jak ty dveře otevřít ... pls poradí někdo ?

Noe

Aramir
ex sejra

1083 Posts

Posted - 29/11/2007 :  09:25:59  Show Profile Send Aramir a Private Message  Reply with Quote
V první jeskyní (první s fithikama) je umírající forean. Ten by vám měl zadat quest na nalezení přeživších foreanů ve stejné jeskyni. A ti vám pak dají sérii misí, kdy je potřeba prozkoumávat Eloh ruiny v instě (t.j. použít je). Tím se pak otevřou dveře k poslednímu logosu.
Go to Top of Page

Black

2371 Posts

Posted - 29/11/2007 :  09:32:18  Show Profile  Send Black an ICQ Message Send Black a Private Message  Reply with Quote
Ten foreman je neaktivni, zadavatel prvniho questu v Ranje se s nama nebavi (uz si nepamatuju jestli nam daval ten prvni quest) docela mam obavy ze kvuli tomu nedokoncime prvni mapu.

Slo by to pripadne odstartovat jinou postavou a pridat se do grupy k ni nebo neni sance jak ten q "restartovat"

BTW ja tam vcera sel jeste jednou sam a stav byl stejnej instance nespustena.

Black
Go to Top of Page

Teos

478 Posts

Posted - 29/11/2007 :  09:51:59  Show Profile Send Teos a Private Message  Reply with Quote
No s tím umírajícím jsem měl podobný problém. Ale ještě před ním je 1 quest - odrazit útok bane = vlezt do instance, jít pořád rovně do tábora, postřílet všechno co se hýbe (+ výsadek z dropship) a pak se snad zaktivuje quest u toho umírajícího. Prostě ho spouští nějaká činnost předtím, není aktivní hned po nahrání instance. Faktem je, že bez tohoto questu se dál nepohnete.
Go to Top of Page

Aramir
ex sejra

1083 Posts

Posted - 29/11/2007 :  10:03:36  Show Profile Send Aramir a Private Message  Reply with Quote
Když jste vlezli do instu, přistál tam AFS Dropship s vojákama? Měl by mezi nimi být oficír, který vám zadá první misi k prvnímu logosu, kde pak začnou přistávat Bane a musíte je sejmout. Možná tohle triggeruje i toho foreana.
Go to Top of Page

Black

2371 Posts

Posted - 29/11/2007 :  10:05:57  Show Profile  Send Black an ICQ Message Send Black a Private Message  Reply with Quote
nepristalo nic :( ta prvni cast instance ta foremanska znicena vesnice je pusta

Black
Go to Top of Page

Aramir
ex sejra

1083 Posts

Posted - 29/11/2007 :  10:07:04  Show Profile Send Aramir a Private Message  Reply with Quote
A z venku jste dostali nějaký quest do insty?
Go to Top of Page

brutus
Average Member

Tidus

1833 Posts

Posted - 29/11/2007 :  10:16:37  Show Profile  Send brutus an ICQ Message Send brutus a Private Message  Reply with Quote
http://vnboards.ign.com/tabula_rasa/b22750/105339943/p1/

I received an email about my petition/bug.

Apparently, after the patch, when you enter the instance and get that first radio transmission about the distress signal, you have to wait for a dropship to drop in Lt. Stone and the AFS NPC's. Lt. Stone is the initial quest giver inside Donn, and without him, you cannot complete. And, the email said if he doesn't appear, reset the instance waiting up to 8 minutes then reenter. And... it may take up to an HOUR before the drop ship appears, and it is IMPORTANT not to procede with the instance before speaking with Lt. Stone, otherwise it can break the chain and cause the quests to be incompletable. Uh... yeah. It would have been nice to know about this "known issue" before entering and finding out the hard way. :\

"It's the same problem a couple of us here have had since the patch. I just received a second email: Walk around the medic at the entrance, this is a possible workaround to get Lt. Stone to spawn. Which is basically what a couple of others have said. So, will give it a try when I'm able. "

Hi! Please try walking around the actual "blue forcefield" entrance - I couldn't get Lt.Stone to spawn by walking around the medic. Instead I was walking around the forcefield that teleport you to the outside world.

(Proste je potreby somrovat u vchodu/medica dokud ten kokot nespawne - bez nej to nema cenu prochazet)

Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
Go to Top of Page

Black

2371 Posts

Posted - 29/11/2007 :  10:23:27  Show Profile  Send Black an ICQ Message Send Black a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Aramir

A z venku jste dostali nějaký quest do insty?

Urcite na ziskani 3x loga. Ten co zadava postava ve vesnici Ranja Enter to Cave nebo tak nejak si nejsem jistej, spis ne.

Black
Go to Top of Page

Aramir
ex sejra

1083 Posts

Posted - 29/11/2007 :  10:24:18  Show Profile Send Aramir a Private Message  Reply with Quote
Tak myslím, že to Brutus vyřešil :)
Go to Top of Page

Black

2371 Posts

Posted - 29/11/2007 :  10:25:50  Show Profile  Send Black an ICQ Message Send Black a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by brutus
(Proste je potreby somrovat u vchodu/medica dokud ten kokot nespawne - bez nej to nema cenu prochazet)

Jdu to zkouset :)

EDIT> jo tak staci tam chvili somrovat kolem vchodu. Takze vyreseno. Dik za rady.

Doufam ze jsme si to ted neposrali dal kdyz jsme to rozjeli do pulky tesne pred restartem :)

Black

Edited by - Black on 29/11/2007 11:04:04
Go to Top of Page

Gabriel

2156 Posts

Posted - 29/11/2007 :  10:27:36  Show Profile Send Gabriel a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Black

quote:

I já :-)
Go to Top of Page

Gabriel

2156 Posts

Posted - 29/11/2007 :  11:05:19  Show Profile Send Gabriel a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Black

quote:

EDIT> jo tak staci tam chvili somrovat kolem vchodu. Takze vyreseno. Dik za rady.

Doufam ze jsme si to ted neposrali dal kdyz jsme to rozjeli do pulky tesne pred restartem :)

Snad ne. Bude klasicky failed a znovu.
Go to Top of Page

Zodiac-r
Starting Member

35 Posts

Posted - 06/12/2007 :  07:39:55  Show Profile  Visit Zodiac-r's Homepage  Send Zodiac-r an ICQ Message Send Zodiac-r a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Zodiac-r

Já to udělal vše, jinak já mám zase problém se dostat v - Crater Lake Research Facility , dostat se do tý pevnosti pro logo Chaos.

http://s1.darkpirates.cz/c.php?uid=45190
http://www.hattrick.org
http://imazodiac.sweb.cz/DDD.jpg
Go to Top of Page

Zodiac-r
Starting Member

35 Posts

Posted - 06/12/2007 :  13:11:42  Show Profile  Visit Zodiac-r's Homepage  Send Zodiac-r an ICQ Message Send Zodiac-r a Private Message  Reply with Quote
quote:

quote:

Já to udělal vše, jinak já mám zase problém se dostat v - Crater Lake Research Facility , dostat se do tý pevnosti pro logo Chaos.

tak už mic, už sem na to přišel.

http://s1.darkpirates.cz/c.php?uid=45190
http://www.hattrick.org
http://imazodiac.sweb.cz/DDD.jpg
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Diskuzní klub hráčů online her © © 2000 CzechHeroes Go To Top Of Page
This page was generated in 0,09 seconds. on eygor Snitz Forums 2000