Diskuzní klub hráčů online her
Home | Profile | Novy ucet | Active Topics | Active Polls | Members | Private Messages | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

.
 All Forums
 Tabula Rasa
 Tabula Rasa - General
 Patch 1.4 - dojmy
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Teos
New Member

478 Posts

Posted - 30/01/2008 :  22:40:20  Show Profile Send Teos a Private Message  Reply with Quote
Moje dojmy jsou zatím velmi rozpačité, spíše záporné. Pro vyzkoušení jsem navštívil Sanctus Grotto, nová instance s mobama tak 52-54. Po asi 15 smrtích jsem toho radši nechal. Všechny poznámky se týkají eng profese (jiný level 50 nemám)
+ udělal jsem si thrax hybrida enga s 46k hp a 113k armoru
+ vydržím celkem dlouho naživu například proti striderovi (pokud je sám)

- dmg od mobů se drsně zvýšila. Ve výsledku jsem ani nestřílel a jen opravoval armor. Což mě bylo houby platný protože repair tooly healují stejně jako před patchem a absolutně nestačí.
- hp/armor mobů se taky drsně zvýšil - zabíjení trvá mnohem dýl. Shield drona level 52 jsem zabíjel asi minutu s blue EMP rifle 46 + EMP turret
- regen armoru/hp u mobů je naprosto brutální. Brokovnici level 50 s 11k dmg můžu zahodit - než vystřelím podruhé tak mobové zregenerují. Zabíjení většího počtu mobů najednou pomocí turrets je o ničem, jedna věž nic nezabije. Tím pro mě končí jakýkoliv pokusy o assault/defense CP. Zabíjení miasmas je extrémně problematický - v mlze kdy nejdou zasáhnout tak zregenerují.
- věže mají dost velký problémy s LOS - občas nebyly schopný střílet na moba metr od nich a bez jakýkoliv překážky.
- v patchi se tvrdí, že se zvýšila účinnost EMP bomb. To jsem sice nevyzkoušel (ale tooltip má pořád starý hodnoty dmg), zato jsem si všimnul, že naprosto šíleně vzrostla jejich cena (asi tak o 2 řády). Neumím si představit, že je teď bude někdo schopný za ty ceny kupovat a používat.
- díky extrémní závislosti hp a armoru na atributu body je potřeba celkem dost využívat rezkity - rozdíl hp/armoru v rez sickness dělá i víc než 50%

Ve výsledku to zatím vidím, že tuhle hru odložím, protože momentálně se to pro mě nedá hrát.

NoX
Moderator

cat

1051 Posts

Posted - 31/01/2008 :  08:15:52  Show Profile  Send NoX an ICQ Message Send NoX a Private Message  Reply with Quote
Hrál jsem po patchi zatím jen chvilku. Mám zatím lvl 25 Rangera a můj pocit z toho nového patche je zhruba stejný jako Tvůj.
Přijde mi, že líp než nově upravený Stealth armor, nyní chrání i papírový pytlík. Dostávám i od řadových mobů neskutečnou čočku. Průměrně na zabití jednoho moba vystřílim 2-3x tolik nábojů než před patchem. Více mobů naráz už je pro mě celkem jasná návštěva nemocnice. Strideři i Stalkeři si mě dávají na 4 rány, naoplátku jim na dva zásobníky pušky seberu tak 3/4 armoru. Čili na jakýkoliv grind můžu nyní zapomenout.
Zvýšení obtížnosti mi nevadí, ale mělo by to být udělané rozumně. Současný stav hry je ale pro mě spíš otrava než zábava. Nevím jestli tohle bylo od DG úmyslné a vysloveně tak nutí hráče ke group play, nebo jestli to jen byl nějaký omyl a brzy přijde opravný patch, který to upraví do hratelné podoby. Osobně doufám v druhou variantu.


Lišák
A20.00%, E80.00%, K46.67%, S53.33%

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Diskuzní klub hráčů online her © © 2000 CzechHeroes Go To Top Of Page
This page was generated in 0,08 seconds. on eygor Snitz Forums 2000