Diskuzní klub hráčů online her
Home | Profile | Novy ucet | Active Topics | Active Polls | Members | Private Messages | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Star Wars: The Old Republic
 Star Wars: The Old Republic - General
 General
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 37

brutus
Average Member

Tidus

1833 Posts

Posted - 14/12/2011 :  23:26:14  Show Profile  Send brutus an ICQ Message Send brutus a Private Message  Reply with Quote
Muze nekdo kdo hraje na LoL napsat jak to vypada s distribuci class? Dcela by mne zajimalo jestli to kopiruje betu nebo se to nekam posunulo :)

Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
Go to Top of Page

Rodier

StavkaDJu

4328 Posts

Posted - 15/12/2011 :  05:09:24  Show Profile  Visit Rodier's Homepage  Send Rodier an ICQ Message Send Rodier a Private Message  Reply with Quote
pokud mate radi pvp, nepujdete na pve.
a - nejde o czechtull a ze zas budou mit cesi ostudu (uz ted spamoval jeden s nickem koblihcz na jednom serveru at jdou cesi na ten legion server..

b - na pve nejsou open world pvp zony s ffa pvp.

First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave!
Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
Go to Top of Page

Pertha

7950 Posts

Posted - 15/12/2011 :  07:28:22  Show Profile  Send Pertha an ICQ Message Send Pertha a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by brutus

Muze nekdo kdo hraje na LoL napsat jak to vypada s distribuci class? Dcela by mne zajimalo jestli to kopiruje betu nebo se to nekam posunulo :)

jo, nejvic je BH a SI
polovina z nich jsou takovi kteri jako powertechove jedou dmg strom atd :)
doufam, ze takovi budou i u republiky at se nazereme i my :D

Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine.
Yours, Scissors.
Go to Top of Page

brutus
Average Member

Tidus

1833 Posts

Posted - 15/12/2011 :  08:04:12  Show Profile  Send brutus an ICQ Message Send brutus a Private Message  Reply with Quote
Rockjaw post ze vcera:

A quick update on today's invites, and a little preview of tomorrow.

Today, we invited people who had pre-ordered up to the very beginning of October (roughly). Tomorrow, we're going to be inviting the same number of people again; that will take us up to the last week or so of November. On Friday, we'll be inviting even more, and we'll give you an update on that tomorrow.

You'll see more servers coming online tomorrow, and almost certainly there will be some queuing. That was always expected. As a reminder, our plan here is to maintain healthy server populations post launch, and during the excitement of launch that will mean queues. That said, we'll be working hard to keep those queues reasonable.

Takze dneska by meli pozvat skoro do konce Listopadu :)

quote:
Originally posted by Pertha
jo, nejvic je BH a SI
polovina z nich jsou takovi kteri jako powertechove jedou dmg strom atd :)
doufam, ze takovi budou i u republiky at se nazereme i my :D

hm takze klasika :) jsem ocekaval ze se vyroji vyrazne vic Sniperu a meleecek se zarivkama ale :)

Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!

Edited by - brutus on 15/12/2011 08:09:12
Go to Top of Page

Kuzmik
Ganja farmer

1328 Posts

Posted - 15/12/2011 :  08:14:54  Show Profile  Send Kuzmik an ICQ Message Send Kuzmik a Private Message  Reply with Quote
quote:

No ja myslim, ze by udelali nejlip, kdyby dneska pustili zbytek, protoze mam dojem ze ten early access byl puvodne slibovanej na 5 dni dopredu... asi spousta lidi bude rvat, az zjisti ze si zaplatili EA a jaksi je to tam driv nepusti

"Nobody likes you. Everybody hates you. You're gonna lose. Smile, you fuck!"
Go to Top of Page

Pertha

7950 Posts

Posted - 15/12/2011 :  08:19:45  Show Profile  Send Pertha an ICQ Message Send Pertha a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Kuzmik

quote:

No ja myslim, ze by udelali nejlip, kdyby dneska pustili zbytek, protoze mam dojem ze ten early access byl puvodne slibovanej na 5 dni dopredu... asi spousta lidi bude rvat, az zjisti ze si zaplatili EA a jaksi je to tam driv nepusti

slibovali up to 5 days :) od zacatku rikali, ze to budou poustet postupne

Yours, Scissors.
Go to Top of Page

brutus
Average Member

Tidus

1833 Posts

Posted - 15/12/2011 :  08:23:15  Show Profile  Send brutus an ICQ Message Send brutus a Private Message  Reply with Quote
quote:
... asi spousta lidi bude rvat, az zjisti ze si zaplatili EA a jaksi je to tam driv nepusti

UP to 5 days neznamena 5 dni vsem :)
A pokud chces videt peknou kombinaci demence a brekotu tak si staci otevrit v podstate libovolnej thread v General sekci ofiko for :D

Go to Top of Page

Kuzmik
Ganja farmer

1328 Posts

Posted - 15/12/2011 :  08:23:47  Show Profile  Send Kuzmik an ICQ Message Send Kuzmik a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Pertha

slibovali up to 5 days :) od zacatku rikali, ze to budou poustet postupne

Proste at pohnou... zacali to poustet up to 7 days... takze zadne srani mlada pani a at to vypustej vsechno... bud se to vysere nebo ne. Tak ci onak po releasu budou fronty, stejne jim budou padat servery. cim driv, tim lip pro ne, at maj vic casu na opravy

Go to Top of Page

Rashaverak

3721 Posts

Posted - 15/12/2011 :  08:24:27  Show Profile  Send Rashaverak an ICQ Message Send Rashaverak a Private Message  Reply with Quote
me dojmy, zjednodusena verze tolik vysmivaneho wowka s durazem na pribeh ... proc se tolik zdejsich pseudo-pvp tvrdaku zene prave do teto hry je mi zahadou

lastfm
Go to Top of Page

Kuzmik
Ganja farmer

1328 Posts

Posted - 15/12/2011 :  08:42:56  Show Profile  Send Kuzmik an ICQ Message Send Kuzmik a Private Message  Reply with Quote
protoze uz nejde o PvP ale jen o to "pseudo tvrdactvi"
tak proto PvP... nebude to tam o nic zhavejsi nez na PvE... stejne tak je dost mozny, ze skillem tam bude i vic PvP lamek, jako treba ja, nez na tom PvE...

Ale proste oznaceni serveru PVP je megahustesupertvrde... to jedine nas hodne!

Go to Top of Page

Pertha

7950 Posts

Posted - 15/12/2011 :  09:38:37  Show Profile  Send Pertha an ICQ Message Send Pertha a Private Message  Reply with Quote
quote:

protoze uz nejde o PvP ale jen o to "pseudo tvrdactvi"
tak proto PvP... nebude to tam o nic zhavejsi nez na PvE... stejne tak je dost mozny, ze skillem tam bude i vic PvP lamek, jako treba ja, nez na tom PvE...

Ale proste oznaceni serveru PVP je megahustesupertvrde... to jedine nas hodne!

z tebe by byl skvelej sith, idealne sorcerrer

Yours, Scissors.
Go to Top of Page

brutus
Average Member

Tidus

1833 Posts

Posted - 15/12/2011 :  09:39:15  Show Profile  Send brutus an ICQ Message Send brutus a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by DarkFace

Posted this on another thread, but since BioWare is watching this thread - figure I'd post repro steps on how people are doing this here:

If you watch this guys stream:
http://www.twitch.tv/tamgros

NOTE: He is bug reporting it, and complains that it's really stupid - he only did it once or twice just to show how idiotic it was.

Here's a screenshot (you can tell by damage done etc.. that the match lasted only 2 minutes):
http://imageshack.us/photo/my-images/832/warzonek.jpg/

He recieved 3500 exp for 2 minute WZ due to not enough players.
He recieved a win for that WZ.

He was then able to turn in the Daily PvP quest for another 12,000 EXP.
Daily PvP quests are NOT limited to being daily, so he can instantly pick up the Daily quest again.

Total net = 15,000 EXP for 2 minutes of work = infinitely repeatable.

No-one is 'exploiting' this aspect of the game. We have looked at the metrics across every server, and no-one is earning an unusual amount of experience from PvP Warzones. In fact, when looking at the top-level players in the entire game, they are gaining XP fastest from completing quests. Also as of this morning, our top player on all servers was not in the 30-40 level range. They probably are now, but then they've been playing a lot - and gaining the bulk of their XP from normal quests.

In other words, whoever started this rumor was either confused or deliberately trying to start confusion.

Like I said, I'm tracking down Gabe to talk more about how Warzone XP is allocated and the design decisions behind it. Right now, however, we do not see this as an exploit. In simple terms, a player can gain more XP in the same period of time from normal play than from doing this.

Go to Top of Page

ceh430
Starting Member

20 Posts

Posted - 15/12/2011 :  09:45:01  Show Profile Send ceh430 a Private Message  Reply with Quote
ja uplne brecim smichy, jak lidi nadavaj a rusi SWTOR na tom offic foru kvuli tomu ze se nedostali do hry 5 dni predem
Go to Top of Page

Greydawn

409 Posts

Posted - 15/12/2011 :  10:25:37  Show Profile  Send Greydawn an ICQ Message Send Greydawn a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by ceh430

ja uplne brecim smichy, jak lidi nadavaj a rusi SWTOR na tom offic foru kvuli tomu ze se nedostali do hry 5 dni predem

brutus 14.12.2011 17:17

lidi zesileli

MMO traveller
Go to Top of Page

Azkaban

1990 Posts

Posted - 15/12/2011 :  10:33:25  Show Profile  Send Azkaban an ICQ Message Send Azkaban a Private Message  Reply with Quote
quote:

No vida.. takže hned se zbavíme pár hlupáků :o)
Go to Top of Page

Greydawn

409 Posts

Posted - 15/12/2011 :  10:41:54  Show Profile  Send Greydawn an ICQ Message Send Greydawn a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Azkaban

quote:

No vida.. takže hned se zbavíme pár hlupáků :o)

Ano, to by bolo super, len skoda, ze su to len silne reci

MMO traveller
Go to Top of Page

Noe

2217 Posts

Posted - 15/12/2011 :  12:26:52  Show Profile  Visit Noe's Homepage  Send Noe an ICQ Message Send Noe a Private Message  Reply with Quote
Až tak velký hipe jsem nečekal

K víře rytířů Jedi z Hvězdných válek se přihlásilo více lidí než k romské národnosti.

http://zpravy.idnes.cz/pribylo-vericich-bez-vyznani-a-moravanu-rytiru-jedi-je-vic-nez-romu-1pa-/domaci.aspx?c=A111215_095802_domaci_hv

Noe

Edited by - Noe on 15/12/2011 12:28:31
Go to Top of Page

M.C warior

me

1073 Posts

Posted - 15/12/2011 :  16:11:02  Show Profile  Visit M.C warior's Homepage  Send M.C warior an ICQ Message Send M.C warior a Private Message  Reply with Quote
LoL je v tuhle chvíli heavy a to je patnáctého.

https://www.facebook.com/esqgame
Go to Top of Page

M.C warior

me

1073 Posts

Posted - 15/12/2011 :  18:25:32  Show Profile  Visit M.C warior's Homepage  Send M.C warior an ICQ Message Send M.C warior a Private Message  Reply with Quote
LOL je full s 15m frontou.

https://www.facebook.com/esqgame
Go to Top of Page

Scout

256 Posts

Posted - 15/12/2011 :  18:31:30  Show Profile  Send Scout an ICQ Message Send Scout a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by M.C warior

LOL je full s 15m frontou.

doufam ze se tam pujde jeste prihlasi, kdyz nekteri z nas jeste cekaji na invite

Go to Top of Page

spajdr

Benny

3400 Posts

Posted - 15/12/2011 :  18:40:28  Show Profile  Visit spajdr's Homepage  Send spajdr an ICQ Message Send spajdr a Private Message  Reply with Quote
No jo, češi se vserou na jeden server a vypadá to jak další shadowmoon.

Scout : tam pomůže akorát to, že to lidi přestanou hrát úplně, nebo půjdou na jiný server, jinak budeš čekat každý den.
Go to Top of Page

Scout

256 Posts

Posted - 15/12/2011 :  19:05:46  Show Profile  Send Scout an ICQ Message Send Scout a Private Message  Reply with Quote
2Spajdr : o frontu mi az toliko nejde, spis aby tam nebylo neco jako ze kdyz je server full tak nejdou zaklada nove postavy :)

Go to Top of Page

razorek

head

204 Posts

Posted - 15/12/2011 :  19:14:41  Show Profile  Visit razorek's Homepage  Send razorek an ICQ Message Send razorek a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Scout

2Spajdr : o frontu mi az toliko nejde, spis aby tam nebylo neco jako ze kdyz je server full tak nejdou zaklada nove postavy :)

Byl full a zalozit postava sla (po cca 15min. fronte). Preorder zadany 22.11. Pred chvili me to pustilo do hry.

Meder [] - Necromancer (AoC)
Shay [Rytiri Lva] - Fury/alchemist (sleeping EQ2)
Bucho [The Dale Vanguard] - Burglar (LOTRO)
Meder - Mage (inactive WoW)
Shay [Dread Return] - Priest (WoW)
Gankenstain [Dread Return] - Rogue (WoW)
Go to Top of Page

Luka

448 Posts

Posted - 15/12/2011 :  20:03:01  Show Profile  Send Luka an ICQ Message Send Luka a Private Message  Reply with Quote
zdravím, je 20:00
server: Legions of Lettow
řada:561
čas čekání: méně než 40 min

:o/

Edited by - Luka on 15/12/2011 20:03:47
Go to Top of Page

hRoch

360 Posts

Posted - 15/12/2011 :  21:10:43  Show Profile  Visit hRoch's Homepage Send hRoch a Private Message  Reply with Quote
Ray Muzyka
Thanks for your feedback – we’ll provide a 48-hour grace period for #SWTOR until 12:01AM EST on Dec 22!
More info here: bit.ly/uYRnHq

DAoC, AC2, SWG, WoW, EQ2, VG, AO, Rift, SWToR, GW2, WildStar.
Go to Top of Page

Warlord

Miralis

892 Posts

Posted - 15/12/2011 :  21:37:45  Show Profile  Send Warlord an ICQ Message Send Warlord a Private Message  Reply with Quote
kod jsem zadal 30/11 a uz si stojim ve fronte... chvilu pred 21:00 jsem to pustil a byla fronta 912... ted jsem na 234
Go to Top of Page

ceh430
Starting Member

20 Posts

Posted - 15/12/2011 :  22:38:38  Show Profile Send ceh430 a Private Message  Reply with Quote
Day 1 Summary: Waves 1-4: July 21 - July 27

Day 2 Summary: Waves 1-4: July 28 - October 4

Day 3:

Wave 1 (9AM EST): October 26th
Wave 2 (~10AM EST): November 9th
Wave 3 (~11AM EST): November 16th
Wave 4 (~12PM EST): November 24th

Additional Waves:

Bonus Wave 1 (1PM EST): November 27th
Bonus Wave 2 (2:20PM EST): December 1st
Bonus Wave 3 (3:15PM EST): December 3rd
Bonus Wave 4 (4:00PM EST): December 6th

super vlezl sem se do posledni bonus vlny!
Go to Top of Page

Anomaly

132 Posts

Posted - 15/12/2011 :  23:06:29  Show Profile  Send Anomaly an ICQ Message Send Anomaly a Private Message  Reply with Quote
No skvělé, vyčekám si 900 řadu...., pak mi to hodí error a můžu čekat znovu...

Edited by - Anomaly on 15/12/2011 23:07:09
Go to Top of Page

Kar-Chee

Parental3

960 Posts

Posted - 15/12/2011 :  23:38:45  Show Profile Send Kar-Chee a Private Message  Reply with Quote
Když koukám na ty fronty už patnáctého, nestálo by za to mergnout na nějaký jiný server? Dokud ještě lidi nemají moc velké lvly?

Planetside 2, Diablo 3
Go to Top of Page

Jaffa

982 Posts

Posted - 16/12/2011 :  00:22:23  Show Profile Send Jaffa a Private Message  Reply with Quote
Buď rád mi jsme skončili na nejdebilnějším EU serveru Freedon Nadd fronty 3 hodiny.

Last hope......Guild Wars 2
"that's not a log, that's a DICK!"
Go to Top of Page

Lobos

572 Posts

Posted - 16/12/2011 :  07:20:34  Show Profile  Send Lobos an ICQ Message Send Lobos a Private Message  Reply with Quote
Já když viděl ty fronty tak jsem jen na zkoušku založil panáka jinde, abych zjistil že vlastně vůbec nevim jestli chci hrát operative nebo sorcerer, jak tohle rozhodnu to teda nevím
Go to Top of Page

Pertha

7950 Posts

Posted - 16/12/2011 :  07:24:29  Show Profile  Send Pertha an ICQ Message Send Pertha a Private Message  Reply with Quote
fronty jsou vzdycky a jsou zarukou toho ze za dva mesice nebudete na poloprazdnem serveru, takze ti co to planuji hrat mesic jen vylevelovat a skoncit klidne muzou zakladat chary kdekoliv jinde kde fronty nejsou

ostatnim doporucuju radeji vydrzet nez za dva mesice zakladat novy chary / platit transfer / ....

Yours, Scissors.
Go to Top of Page

Rashaverak

3721 Posts

Posted - 16/12/2011 :  08:12:18  Show Profile  Send Rashaverak an ICQ Message Send Rashaverak a Private Message  Reply with Quote
na rp serveru zadna fronta, lidi presto hodne, chovaji se k sobe slusne, zadne xxxCZ jmena, zadny spam do generalu atd.. ostatne jako v kazde hre na rp serverech, inu uzivejte PVP serveru, tam je to boj o preziti od prvni vteriny ve fronte

lastfm

Edited by - Rashaverak on 16/12/2011 08:13:44
Go to Top of Page

Pertha

7950 Posts

Posted - 16/12/2011 :  08:23:26  Show Profile  Send Pertha an ICQ Message Send Pertha a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rashaverak

na rp serveru zadna fronta, lidi presto hodne, chovaji se k sobe slusne, zadne xxxCZ jmena, zadny spam do generalu atd.. ostatne jako v kazde hre na rp serverech, inu uzivejte PVP serveru, tam je to boj o preziti od prvni vteriny ve fronte

jojo a my ostatni co vime pravy duvod proc je vzdycky na RP serverech oblibena jedna cantina, aby se tam za tri mesice v prime time sesli vsichni hraci a tak si nepripadali na svete tak sami

Yours, Scissors.
Go to Top of Page

Azkaban

1990 Posts

Posted - 16/12/2011 :  08:50:35  Show Profile  Send Azkaban an ICQ Message Send Azkaban a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Kar-Chee

Když koukám na ty fronty už patnáctého, nestálo by za to mergnout na nějaký jiný server? Dokud ještě lidi nemají moc velké lvly?

Vydrz, tohle je normal. Nema cenu se tristit. Navic, treba zvednou kapacitu.
Go to Top of Page

brutus
Average Member

Tidus

1833 Posts

Posted - 16/12/2011 :  09:17:01  Show Profile  Send brutus an ICQ Message Send brutus a Private Message  Reply with Quote
Musim rict, ze na LoL to zatim taky jde - za vcerejsi vecer mel potrebu mluvit cesky v /1 jen jeden mantak (kupodivu stejnej nick co si ho pamatuju jako mantaka i z jinejch her - ze by nahoda? :D a toho hned sejmulo x dalsich lidi stylem EN in general pls takze rychle zmlknul.
Jinak hraje se fajne, neni problem sehnad lidi na +2/+4 content... prozatim spokojenost.

Go to Top of Page

Khostri
prudič

2210 Posts

Posted - 16/12/2011 :  09:58:30  Show Profile  Send Khostri an ICQ Message Send Khostri a Private Message  Reply with Quote
No založil jsem postavu také na LoL. Fronta blbá, ale nejvíc tragické je to ve hře.
Vytvořil jsem postavu a první, co jsem v generalu viděl byla polovina hlášek česky a dále hádka o tom, proč má někdo psát anglicky, když stejně většina lidí jsou češi.
Docela se obávám toho, jak to bude dále vypadat. Jelikož čeština skončila kolem 23 hodiny, tak se dá s úspěchem pochybovat, že tito "lidé" mají vůbec občanky.
Dnes večer začnu hledat, jakým způsobem funguje ignore list a zda nemá nějaký limit na počet záznamů.

Jinak jsem tam jako Khosor - hustej tlustej týpek se zářivkou :)

PC, PS3, iPad
Go to Top of Page

Azkaban

1990 Posts

Posted - 16/12/2011 :  10:22:19  Show Profile  Send Azkaban an ICQ Message Send Azkaban a Private Message  Reply with Quote
Tohle vyřeší nějakej czsvk kanál. Začal bych osvětou u guild leaderu a vysvětlil, že pro všechny je lepší aby se komunikovalo v jednom czsvk kanalu. Už pro to, abychom neštvali ostatní národy a také proto, aby si czsvk hráči, kterým čeština vadí, tyto kanály mutnuly:o)

Edited by - Azkaban on 16/12/2011 10:22:51
Go to Top of Page

Pertha

7950 Posts

Posted - 16/12/2011 :  10:35:50  Show Profile  Send Pertha an ICQ Message Send Pertha a Private Message  Reply with Quote
quote:

Tohle vyřeší nějakej czsvk kanál. Začal bych osvětou u guild leaderu a vysvětlil, že pro všechny je lepší aby se komunikovalo v jednom czsvk kanalu. Už pro to, abychom neštvali ostatní národy a také proto, aby si czsvk hráči, kterým čeština vadí, tyto kanály mutnuly:o)

na imperium strane kdosi cosi vytvoril
quote:

na serveru Legions of Lettow. byl vytvořen českej kanal ten přijmete tak že ve hře do chatu napíšete /cjoin Czech aby jste do něj mohli psát je třeba napsat příkaz /4 pak je dobre si vytvořit novej tab, to udělate tak že na chat kliknete pravym a date add tab pojmenujete si ho a pak navolite co v nem bude zobrazeno

Yours, Scissors.
Go to Top of Page

Azkaban

1990 Posts

Posted - 16/12/2011 :  10:36:44  Show Profile  Send Azkaban an ICQ Message Send Azkaban a Private Message  Reply with Quote
Ted jen vysvětlit lidem at tam píšou :o)
Go to Top of Page

Pertha

7950 Posts

Posted - 16/12/2011 :  10:41:46  Show Profile  Send Pertha an ICQ Message Send Pertha a Private Message  Reply with Quote
quote:

Ted jen vysvětlit lidem at tam píšou :o)

ja to mam jednoduchy , vidim, ze nekdo pise cesky - reportuju ho za harrasment a radim to i ostatnim, funguje to jako zkratka k banu dotycnyho

Yours, Scissors.
Go to Top of Page

Kar-Chee

Parental3

960 Posts

Posted - 16/12/2011 :  10:43:42  Show Profile Send Kar-Chee a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Lobos

Já když viděl ty fronty tak jsem jen na zkoušku založil panáka jinde, abych zjistil že vlastně vůbec nevim jestli chci hrát operative nebo sorcerer, jak tohle rozhodnu to teda nevím

Hraj obojí :)

Planetside 2, Diablo 3
Go to Top of Page

Lobos

572 Posts

Posted - 16/12/2011 :  11:18:54  Show Profile  Send Lobos an ICQ Message Send Lobos a Private Message  Reply with Quote
Na to už nemám čas :)

Docela se mi líbí Lethality u Opse, takový mid range fighter, jenže tam není nic co generuje TA na aspoň 10m (kromě healu). Takže stejně musím na melee víc než často, navíc podle postů všude možně je Concealment tree uplně jinde co se týče demidž.

Sorc je taková klasika, má taky pěkný věci jako třeba "life grip", zajímavej Madness tree a healování přes Force Bending, jenže to bude hrát každej a navíc je to samej fialovej blesk.

Jsem prostě roztrhanej. Každopádně se asi rozhodnu během několika hodinový fronty co určitě bude dnes večer na LoL.

Edited by - Lobos on 16/12/2011 11:20:46
Go to Top of Page

Azkaban

1990 Posts

Posted - 16/12/2011 :  12:57:12  Show Profile  Send Azkaban an ICQ Message Send Azkaban a Private Message  Reply with Quote
Co myslíte, pustí dnes zbytek? :D
Go to Top of Page

Jace
Average Member

xcom

1183 Posts

Posted - 16/12/2011 :  14:42:29  Show Profile Send Jace a Private Message  Reply with Quote
Chtel bych to taky vyzkouset, i kdyz me SW moc neberou, ale vazne neni moc co hrat. Kdyz si koupim hru od toho typka na Aukru, mam nejakou sanci se tam dnes/zitra dostat?

MMOs failed.
Go to Top of Page

Azkaban

1990 Posts

Posted - 16/12/2011 :  15:21:55  Show Profile  Send Azkaban an ICQ Message Send Azkaban a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Jace

Chtel bych to taky vyzkouset, i kdyz me SW moc neberou, ale vazne neni moc co hrat. Kdyz si koupim hru od toho typka na Aukru, mam nejakou sanci se tam dnes/zitra dostat?

Ještě bych počkal :o) Nevím jak jsou na tom ostatní co to od toho pána koupili, ale ještě nejsem ve hře. Jasně je to dáno tím, že preoder jsem zaregistroval 12.12, ale i tak bych možná neriskoval. Zatím to není potvrzené. Navíc tu někdo zmínil, že to možná není uplně normální, že dostaneš jen jeden kod. Takže já čekám na invite a budu doufat na to druhé číslo co hra bude pokračovat. V opačeném případě to řeším přes aukro a koupím hru v Alze.
Go to Top of Page

Kuzmik
Ganja farmer

1328 Posts

Posted - 16/12/2011 :  15:32:25  Show Profile  Send Kuzmik an ICQ Message Send Kuzmik a Private Message  Reply with Quote
No ja teda nevim, ale mam takovej feeling, ze ten kdo si koupil digital download, jiz davno ma svuj "Game key".
Stejne tak ja, jsem si byl treba v utery vyzvednou v krame krabici... ve ktere je samozrejme druhy, herni, klic.
Takze i lidi, co nemaj rychlejsi dogital download, kterej ditribuovali drive, stejne tak lidi co chteli mit krabici a cekali na dodani do kramu uz svuj druhy klic maji.

Pokud pan z aukra nema druhej klic, je mozne ze vam bude fungovat jak na early access jeden a ten samej na hru. To se da lehce zjistit v nastaveni uctu, kde si ho pokus redeemnout a bud ti ho to veme jako herni, a zaroven potvrdi "SWTOR: Deluxe edition" nebo "SWTOR: Standard digital download edition" je aktivovana... napriklad.

Pokud ne, potrebujes druhej klic... jednoduchy jak facka.

Go to Top of Page

Rashaverak

3721 Posts

Posted - 16/12/2011 :  16:01:50  Show Profile  Send Rashaverak an ICQ Message Send Rashaverak a Private Message  Reply with Quote
mam digital download a zadny druhy klic mi doposud neprisel

lastfm
Go to Top of Page

Kuzmik
Ganja farmer

1328 Posts

Posted - 16/12/2011 :  16:40:53  Show Profile  Send Kuzmik an ICQ Message Send Kuzmik a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rashaverak

mam digital download a zadny druhy klic mi doposud neprisel

ok, tim lip...

Go to Top of Page

Azkaban

1990 Posts

Posted - 16/12/2011 :  16:47:32  Show Profile  Send Azkaban an ICQ Message Send Azkaban a Private Message  Reply with Quote
Mám objednanou krabici pro jistotu :D
Go to Top of Page
Page: of 37 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Diskuzní klub hráčů online her © © 2000 CzechHeroes Go To Top Of Page
This page was generated in 0,58 seconds. on eygor Snitz Forums 2000