Author |
Topic  |
Wuuduu
Junior Member
 
544 Posts |
Posted - 07/10/2008 : 15:28:47
|
nastavit v driveroch High Performance a nic si nevsimnut musi byt obtiazne aj pre slepeho, 120 rocneho dedka so sedym a zelenym zakalom na oboch umelych ociach zaroven. |
EVE: H00d – [RG] / [-RZR-] – R.I.P. WAR: Klingac – Causa Justa / Karak Azgal – R.I.P. EQ2: Silwia Luisa – Undead / Runnyeye – R.I.P. GW: Luisa de Silwa – R.I.P. |
 |
|
Jace
Average Member
  

1183 Posts |
Posted - 07/10/2008 : 15:29:07
|
Ano a nas velky hardwarovy odbornik vystoupil a poradil nam defragmentovat HDD, zkontrolovat, zda nahodou nemame zapnuty force antialiasing a v neposledni rade doporucil BuffThrottle, o kterem zajiste drtiva vetsina z nas, co zkousela WAR optimalizovat, nemela ani poneti.
Ty si fakt nevidis do huby. |
MMOs failed. |
 |
|
ManiaCCC
Junior Member
 
630 Posts |
Posted - 07/10/2008 : 15:35:54
|
quote: Originally posted by Wuuduu
nastavit v driveroch High Performance a nic si nevsimnut musi byt obtiazne aj pre slepeho, 120 rocneho dedka so sedym a zelenym zakalom na oboch umelych ociach zaroven.
Nie High Performance... Ale texture filtering = High Performance.. vsetko ostatne si nechaj na High Quality.
Jace, nauc sa aspon citat. |
Edited by - ManiaCCC on 07/10/2008 15:36:10 |
 |
|
Jace
Average Member
  

1183 Posts |
Posted - 07/10/2008 : 15:40:58
|
Na ty tva zjisteni je rozhodne treba mozku genia. Kdybys napsal neco ve stylu: priznavam, ze WAR je vysoce neoptimalizovana hra, ale mam tu par zjisteni, ktere by vam mohly pomoci, tak napisu ok, nekomu to treba pomuze, tak fajn zes to napsal. Ale ty si svymi prispevky zaroven tak neskutecne protirecis, ze me z toho az boli oci.
Na druhou stranu te zklamu, protoze na toho fanboie s 8GB ram jeste porad nemas. |
MMOs failed. |
Edited by - Jace on 07/10/2008 15:42:50 |
 |
|
ManiaCCC
Junior Member
 
630 Posts |
Posted - 07/10/2008 : 15:42:32
|
quote: Originally posted by Jace
Na ty tva zjisteni je rozhodne treba mozku genia. Kdybys napsal neco ve stylu: priznavam, ze WAR je vysoce neoptimalizovana hra, ale mam tu par zjisteni, ktere by vam mohly pomoci, tak napisu ok, nekomu to treba pomuze, tak fajn zes to napsal. Ale ty si svymi prispevky zaroven tak neskutecne protirecis, ze me z toho az boli oci.
Jace, ja som uz napisal ze WAR ma problemy co sa "performance" tyka... mam to pre teba napisat v kazdom poste zvlast? Moja neter co ma 8 rokov ma viac v hlave ako ty. BTW: Nefunguje tu nejake ignore? :( |
Edited by - ManiaCCC on 07/10/2008 15:43:38 |
 |
|
Rashaverak
Senior Member
   
3722 Posts |
Posted - 07/10/2008 : 15:43:42
|
rad bych se ohradil proti tvrzeni ze grafika waru je na stejne urovni jako grafika wowka, je imo podstatne technicky lepsi ostatne bylo by zvlastni kdyby nebyla, to jen k tomu co tu psal marigold. |
lastfm |
 |
|
Azkaban
Moderator
  
1990 Posts |
Posted - 07/10/2008 : 15:44:38
|
quote: Originally posted by ManiaCCC
quote: Originally posted by Jace
Na ty tva zjisteni je rozhodne treba mozku genia. Kdybys napsal neco ve stylu: priznavam, ze WAR je vysoce neoptimalizovana hra, ale mam tu par zjisteni, ktere by vam mohly pomoci, tak napisu ok, nekomu to treba pomuze, tak fajn zes to napsal. Ale ty si svymi prispevky zaroven tak neskutecne protirecis, ze me z toho az boli oci.
Jace, ja som uz napisal ze WAR ma problemy co sa "performance" tyka... mam to pre teba napisat v kazdom poste zvlast? Moja neter co ma 8 rokov ma viac v hlave ako ty. BTW: Nefunguje tu nejake ignore? :(
Můj synovec má 1 rok. Ted tu sedí a furt řve a do toho ještě musím číst jak se tu furt někdo hádá. |
 |
|
Jace
Average Member
  

1183 Posts |
Posted - 07/10/2008 : 15:46:10
|
Nebudu quotovat veskerej ten bullshit, cos kde napsal. Ono kazdy, kdo si precte vyroky jako "hral jsem dlouho betu a ladil jsem to tam" a porovna je s "defragmentujte HDD" nebo "nastavte si u driveru v control center posuvniky na high performance" si udela obrazek sam. |
MMOs failed. |
 |
|
ManiaCCC
Junior Member
 
630 Posts |
Posted - 07/10/2008 : 15:48:40
|
Azkaban .. to mi je luto :p ale ak povies ze toto foruj je na urovni 1 rocneho chlapca tak prekvapeny fakt nebudem :)
Jace, teba uz neriesim.. |
 |
|
Jace
Average Member
  

1183 Posts |
Posted - 07/10/2008 : 15:53:10
|
Je to smutny, kdyz fanboiovi dojdou argumenty no :/ |
MMOs failed. |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 07/10/2008 : 15:56:34
|
quote: Originally posted by Rashaverak
rad bych se ohradil proti tvrzeni ze grafika waru je na stejne urovni jako grafika wowka, je imo podstatne technicky lepsi ostatne bylo by zvlastni kdyby nebyla, to jen k tomu co tu psal marigold.
A v cem je lepsi?
Material blending - pouzivaji oba enginy. Specular lightning - pouzivaji oba enginy. Environmental mapping - imho umi jen who, ale pouziti jsou misty dost nedotazena. Vertex shader na vodu tusim nepouziva ani jeden, wow ma tusim jen texturovou animaci, who nejaky celkem pekny pixel shader. Lightmapping - pouzivaji oba enginy. (Wow ma pravdepodobne mensi rozliseni lightmap a dost mozna jsou jen cernobile. U who nevim).
Jak jsou implementovane animace netusim, klidne by to u obojiho mohlo byt softwarove. Animation blending umeji do urcite miry oba enginy.
LOD samozrejme do jiste miry umeji oba enginy, nedokazu rict jakou metodou a do jake hloubky.
WoW v aktualnim buildu nema dynamicke stiny (flek pod nohama je decal), tusim, ze by mely pribyt ve wotlk.
Who ma vyrazne vetsi polygon count, krom postav (a zde je rozdil mezi pre-bc a bc modelama), totez ppm (pixel per meter) density textur (nebo rozliseni textur chcete-li). U wow je ale stylizovana grafika do znacne miry postavena tak, ze by pri beznem hernim pohledu vyssi pixel density neprinesla zlepseni.
Netroufam si odhadnout, jak jsou na tom oba enginy s dynamickym osvetlenim.
Celkove tezko rict, jestli who engine prinasi neco prevratneho. Jestli ano, tak to moc neni videt. |
Edited by - Rahman on 07/10/2008 15:57:16 |
 |
|
ManiaCCC
Junior Member
 
630 Posts |
Posted - 07/10/2008 : 16:01:14
|
Mna napadaju len tie dynamicke tiene..a shadre.. WAR pouziva o dost viac shaderov nez WoW.
Co sa Specularu tyka.. oprav ma ak sa mylim ale Specular vo WoW je pouzity len cisto na povrchoch, kym vo WAR je specualar velmi pekne pouzity aj na modeloch zbrani a brneni.
trosku ma mrzi ze sa obe hry nejako vyhybaju pouzitiu normalovych map alebo aspon bump map. |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 07/10/2008 : 16:07:07
|
quote: Originally posted by ManiaCCC
Co sa Specularu tyka.. oprav ma ak sa mylim ale Specular vo WoW je pouzity len cisto na povrchoch, kym vo WAR je specualar velmi pekne pouzity aj na modeloch zbrani a brneni.
Mylis se, podivej se nekdy pozorneji. Ono to tak byva, ze dobre efekty nejsou prehnane videt a clovek si toho vsimne, az kdyz tam nejsou :) |
 |
|
ManiaCCC
Junior Member
 
630 Posts |
Posted - 07/10/2008 : 16:22:59
|
Mno pozeram nejake videa ale priznam sa ze som asi slepy.. ja to tam fakt nevidim :)...a na tej zemi to az bije do oci (lesknuca sa trava FTW :) ) ale na tych armoroch a zbraniach to nevidim.. I ked je pravda ze z tych videi na youtube alebo filefron je to dost o hubu..
Kazdopadne, mozme sa bavit ako je WAR engine lepsi od WoW enginu.. a prisli by se mozno nato ze prakticky nijak kedze oba enginy podporuju prakticky to iste. Ale ak sa bavime o WAR a WoW konkretne, tak myslim ze sa neda popriet ze WAR je proste natom lepsie...ako bolo by smutne keby nebol...
A napada ma jedna vec co sa mi na WAR paci o dost viac ako vo WoW..a to su particle effekty :) (i ked je pravda ze su tu aj take co stoja za staru belu) |
 |
|
Rashaverak
Senior Member
   
3722 Posts |
Posted - 07/10/2008 : 16:42:35
|
quote:
A v cem je lepsi?
nevim, nejsem grafik a temer zadny z tech nazvu ktere jsi zminil mi nic nerika, jsem konzument grafiky ktery dokaze rozlisit jak na nej grafika pusobi technicky a jak pocitove.
Pocitove jsou nektere zony v obou hrach uzasne, jine nic moc.
Technicky mi war zkratka prijde mnohem detailnejsi. |
lastfm |
 |
|
Marigold
Senior Member
   

3590 Posts |
Posted - 07/10/2008 : 19:49:49
|
quote: Originally posted by Rahman
quote: Originally posted by Marigold
Nutno konstatovat že optimalizaci by to zasloužilo (a zřejmě neproběhla), protože výsledkem je grafika na úrovni WOW (několik let zpátky) která běhá POMALEJI než AOC s neskonale lepší a modernější grafikou.
Samozrejme nemam moznost videt jak je ten engine postaveny, ale podle toho jake pouziva efekty je zrejme zhruba srovnatelny (jak wow tak aoc tak who). Zasadni rozdil AoC je pouziti normalovych map. Krom toho ma AoC vyrazne vetsi budget na postavy (zrejme vetsi polygont count, urcite vetsi focus grafiku), coz je vec, na kterou hrac kouka naprosto porad, takze je nejvic videt.
Já tohle fakt nemůžu odborně posoudit, snad jedině podle toho, že při AOC mi větrák na grafice jel jako turbína, zatímco při WAR se nevzrušuje ze své Windowsové rychlosti. Laicky bych řekl, že to svědčí o větším využití (možností?) karty.
Subjektivně pak můžu konstatovat že i když nechám postavy postavami, prostředí vypadalo v AOC asi tak pětkrát líp. A to nemyslím vodu a odrazy v ní, ale celkový vzhled zón. A na stejném PC mi to kupodivu běhalo rychleji, a hlavně bez sekání. Doufám, že se to postupně optimalizací ve WAR odstraní... |
 |
|
Marketa
New Member


294 Posts |
Posted - 08/10/2008 : 07:41:27
|
Je to jednoduche panove.
A- Hra me bavi a hraju ji.
B- Hra me nebavi a nehraju ji.
Pokud ma nekdo nejaky problem primo s chodem hry mel by svoje stiznosti smerovat na vyvojare, potazmo provozovatele hry.Nevim kolik lidi starajici se o chod hry umi CZ a chodi si cist vase rozumy na imperium.
|
WHO-Marketka
Veskere flame je zde :http://www.imperium.cz/forum/forum.asp?FORUM_ID=116
Tak prijd cekame na tebe:-)Uvidite co nasi exoti dovedou.A to vse zdarma !
Soustavnym psanim pravopisnych chyb protestuji proti zabijeni velryb !!!
Mala ukazka autor Wuuduu - "co som letmo zahliadol, aj napriek tomu, ze som to naozaj necital" |
 |
|
Azkaban
Moderator
  
1990 Posts |
Posted - 08/10/2008 : 09:03:00
|
quote: Originally posted by Rashaverak
quote:
A v cem je lepsi?
nevim, nejsem grafik a temer zadny z tech nazvu ktere jsi zminil mi nic nerika, jsem konzument grafiky ktery dokaze rozlisit jak na nej grafika pusobi technicky a jak pocitove.
Pocitove jsou nektere zony v obou hrach uzasne, jine nic moc.
Technicky mi war zkratka prijde mnohem detailnejsi.
Subjektivně se mi líbi obě hry a WAR je přeci jen trošku někde jinde. Co se modelů mobů a postav týká. Na druhou stranu za Order jsou koukatelní jen WP a BW. Elfové a trpoši vypadaj hrozně. Za Destro je to pastva pro oči. Chosen, Zaelot, DoK nebo i BO. I elfíci vypadaj dobře. |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 08/10/2008 : 10:25:02
|
Co furt mate s tou VALKOU? To ze se nejakej nouma z marketingu rozhodnul, ze valka je slovo, ktere zaruci skvele prodeje snad neznamena, ze nemuzeme pouzivat WHO jako doposud, ne? |
 |
|
ManiaCCC
Junior Member
 
630 Posts |
Posted - 08/10/2008 : 10:33:08
|
Co mas proti WAR :) WAR sa pouziva uz od doby co bolo WAR ohlasene.. to ze par ludi pouziva WHO nic nemeni natom ze WAR je naozaj akronym oficialne pouzivany pre tuto hru. |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 08/10/2008 : 10:39:17
|
quote: Originally posted by ManiaCCC
Co mas proti WAR
Hnusi se mi vsechny formy komercializace, ktere nici dobre veci a napady. Tohle je spis jen hnusna forma komercializace, ale zato zjevna jak flastr pres brejle.
|
 |
|
ManiaCCC
Junior Member
 
630 Posts |
Posted - 08/10/2008 : 10:44:12
|
Je bezne ze vymyslas nazov tak aby sedel nato akronym.. deje sa to stale a spravili to aj s WAR.. ak ti to vadi, je to viac-menej len tvoj problem. Mimochodom... World of Warcraft tiez nevznikalo bez zameru. |
 |
|
Azkaban
Moderator
  
1990 Posts |
Posted - 08/10/2008 : 11:11:44
|
Flame na tema WAR/WHO už to bylo. At si tomu každej říka jak chce. |
 |
|
Fuujin
New Member

122 Posts |
Posted - 08/10/2008 : 11:18:42
|
quote: Originally posted by Azkaban
Flame na tema WAR/WHO už to bylo. At si tomu každej říka jak chce.
Tak kdyz je klid/konec od flamu, tak se zase musi flamovat ne ? tak proc ne se hadat jak se hra jmenuje .. lol |
 |
|
Rashaverak
Senior Member
   
3722 Posts |
Posted - 08/10/2008 : 11:43:48
|
pro ceskou republiku ho mozna prejmenuji na Vas-Hammer pripojeno |
lastfm |
 |
|
Sho
New Member


242 Posts |
Posted - 08/10/2008 : 11:46:44
|
quote: Originally posted by Rashaverak
quote:
A v cem je lepsi?
Technicky mi war zkratka prijde mnohem detailnejsi.
jj souhlas.
|
Hloupému člověku nejvíce prospívá, když mlčí. Kdyby to však věděl, nebyl by už hloupý.
DotA - This Way
|
 |
|
Arach
Junior Member
 
522 Posts |
Posted - 08/10/2008 : 11:52:42
|
proc porad resite tu grafiku, ja teda k tomu aby me hra bavila nepotrebuju grafiku ala crysis nebo AOC
optimalizace je ten nejmensi problem kdyz bude vule ze strany autoru a ze strany ati a nv, coz me docela prijde divny ze who nema v logu nvidii nebo ati ;-) (nebo sem se prekouk ?) daleko horsi by bylo kdyby byl system uplne k prdu jak se to stalo u AOC a grafika skvela |
 |
|
Araya
Moderator
   
4085 Posts |
Posted - 08/10/2008 : 11:56:16
|
presne me taky grafika vubec nesere. AoC bylo graficky skvele a jak to dopadlo a Vanguard jakbysmet. |
Edited by - Araya on 08/10/2008 11:57:03 |
 |
|
tojejedno
Advanced Member
    
5625 Posts |
Posted - 08/10/2008 : 12:02:22
|
Zlatej Vanguard je dobrej. Akorat tam nemeli davat pivipi;) |
AO: Pan Shade Tojejedno + PvP nub - retarded (tm)by NerfTý Mittra VG: Jsem takova mala pisnicka - retarded s potencialem EQ2: Tojeonde - Pivipi - retarded Rift: Tojejedno - nejakej FOTM class, takze klerik asi:/ - retarded FF XIV: Toje Tojejedno - a opet retarded, hrozna hra TESO - tojejedno - sorcka - Sem se vratil z dovolene a prej uz se to nehraje
|
 |
|
JerzeeG
Moderator
   

4364 Posts |
Posted - 08/10/2008 : 12:11:25
|
mam takovy pocit, ze tam logo nvidie je :) |
Jerzee <Mor do Kuli> |
 |
|
Wuuduu
Junior Member
 
544 Posts |
Posted - 08/10/2008 : 12:12:53
|
preco by sa nemohla riesit grafika? V sucasnej dobe mame pocitace na urovni, aby zvladali aj lepsiu grafiku, ako textove okno v starych povodnych textovkach, pred X rokmi.
V sucasnosti ide AJ O GRAFIKU, davno su prec doby, ked sa pre slaby HW na grafiku az tak nepozeralo a dolezita bola LEN hratelnost. Dnes je to hratelnost, zvuk, grafika a vsetko okolo toho. A to vsetko je sucastou hry, za ktoru som zaplatil a tym padom ju mam pravo kritizovat, ak sa mi nieco nepaci. Zvuk, grafiku, pribeh, UI, support... vsetko mam pravo "riesit".
Ked si myslis, ze grafika nie je dolezita, skus si zahrat povodny Descent, alebo System Shock jednicku. V tej dobe super hry, teraz takmer nehratelne, prave koli grafike. |
EVE: H00d – [RG] / [-RZR-] – R.I.P. WAR: Klingac – Causa Justa / Karak Azgal – R.I.P. EQ2: Silwia Luisa – Undead / Runnyeye – R.I.P. GW: Luisa de Silwa – R.I.P. |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 08/10/2008 : 12:16:11
|
quote: Originally posted by Arach
optimalizace je ten nejmensi problem kdyz bude vule ze strany autoru a ze strany ati a nv, coz me docela prijde divny ze who nema v logu nvidii nebo ati ;-) (nebo sem se prekouk ?)
To nemusi byt tak docela pravda. V tomhle ohledu mam nanestesti pomerne bohate zkusenosti. Pokud mas strukturu enginu blbe navrzenou, nedej boze blbe navrzene formaty grafickych a designerskych dat, pokud mas kod enginu zbastleny a zaplatovany, tak je to obrovsky prusvih. Predelavat engine (i za predpokladu, ze by v takovem pripade sehnali schopne enginisty) za behu ostatniho vyvoje, ktery se logicky u online hry nikdy nemuze na rok dva zastavit, je obrovsky problem. Klasicky priklad je Operation Flashpoint a nasledny Armed Assault - neskutecny bastl, ktery je ted v takovem stavu, ze se z toho proste neda udelat pouzitelna hra bez kompletniho prepsani (v Armed Assaultu vyrobili designeri beze sporu to nejlepsi, co bylo s danymi prostredky mozne, a i tak to byl des).
quote: Originally posted by Arach daleko horsi by bylo kdyby byl system uplne k prdu jak se to stalo u AOC
Nesouhlasim. AoC vubec nemelo spatny system. WHO je co se systemu tyce okopirovane wow. Vicemene jsem nenarazil na zadny herni mechanismus, ktery by byl alespon trochu novy a napadity. AoC naproti tomu slo novou a zajimavou cestou. Nektere principy, jako treba fungovani healeru, se mi zatracene libej.
Vyhrady by samozrejme byly k nedodelanosti a k nulove game balance, ale ne k systemu jako takovemu. |
 |
|
Marketa
New Member


294 Posts |
Posted - 08/10/2008 : 12:27:20
|
quote: Originally posted by Rahman
quote: Originally posted by Arach
optimalizace je ten nejmensi problem kdyz bude vule ze strany autoru a ze strany ati a nv, coz me docela prijde divny ze who nema v logu nvidii nebo ati ;-) (nebo sem se prekouk ?)
To nemusi byt tak docela pravda. V tomhle ohledu mam nanestesti pomerne bohate zkusenosti. Pokud mas strukturu enginu blbe navrzenou, nedej boze blbe navrzene formaty grafickych a designerskych dat, pokud mas kod enginu zbastleny a zaplatovany, tak je to obrovsky prusvih. Predelavat engine (i za predpokladu, ze by v takovem pripade sehnali schopne enginisty) za behu ostatniho vyvoje, ktery se logicky u online hry nikdy nemuze na rok dva zastavit, je obrovsky problem. Klasicky priklad je Operation Flashpoint a nasledny Armed Assault - neskutecny bastl, ktery je ted v takovem stavu, ze se z toho proste neda udelat pouzitelna hra bez kompletniho prepsani (v Armed Assaultu vyrobili designeri beze sporu to nejlepsi, co bylo s danymi prostredky mozne, a i tak to byl des).
quote: Originally posted by Arach daleko horsi by bylo kdyby byl system uplne k prdu jak se to stalo u AOC
Nesouhlasim. AoC vubec nemelo spatny system. WHO je co se systemu tyce okopirovane wow. Vicemene jsem nenarazil na zadny herni mechanismus, ktery by byl alespon trochu novy a napadity. AoC naproti tomu slo novou a zajimavou cestou. Nektere principy, jako treba fungovani healeru, se mi zatracene libej.
Vyhrady by samozrejme byly k nedodelanosti a k nulove game balance, ale ne k systemu jako takovemu.
Muzu se te zeptat pro tuhle hru hrajes a nehrajes AOC ? |
WHO-Marketka
Veskere flame je zde :http://www.imperium.cz/forum/forum.asp?FORUM_ID=116
Tak prijd cekame na tebe:-)Uvidite co nasi exoti dovedou.A to vse zdarma !
Soustavnym psanim pravopisnych chyb protestuji proti zabijeni velryb !!!
Mala ukazka autor Wuuduu - "co som letmo zahliadol, aj napriek tomu, ze som to naozaj necital" |
 |
|
Azkaban
Moderator
  
1990 Posts |
Posted - 08/10/2008 : 12:34:30
|
Okopírované WoW? Jasný a HL2 je okopírovaný DOOM. Nikomu to nevadí. Lidé tu hru nechtějí hrát kvůli tomu, že se jinak healuje a jinak se dělá tamto, ale proto že můžou bojovat o hrady, scénaře prostě PvP. Co by jsi chtěl? Mít připojený ovladač od "ví" a sekat mečem? Nebo healovaní tím, že budeš mít připojený microfon a říkat zaříkadla? :o) |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 08/10/2008 : 12:35:25
|
quote: Originally posted by Marketa Muzu se te zeptat pro tuhle hru hrajes a nehrajes AOC ?
Ne. |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 08/10/2008 : 12:36:50
|
quote: Originally posted by Azkaban
Nebo healovaní tím, že budeš mít připojený microfon a říkat zaříkadla? :o)
To zni dost dobre. Bez legrace, na tomhle by se imho dala postavit hodne uspesna hra. |
 |
|
Azkaban
Moderator
  
1990 Posts |
Posted - 08/10/2008 : 12:42:13
|
quote: Originally posted by Rahman
quote: Originally posted by Azkaban
Nebo healovaní tím, že budeš mít připojený microfon a říkat zaříkadla? :o)
To zni dost dobre. Bez legrace, na tomhle by se imho dala postavit hodne uspesna hra.
Víš kolik by bylo rozvodů a rozchodů? :o) Navíc by se to nemohlo hrát večer páč by jsi rušil okolí. Mě se spíš líbí zapojení nějakých těch prvnků pohybu. |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 08/10/2008 : 12:44:13
|
quote: Originally posted by Azkaban Víš kolik by bylo rozvodů a rozchodů? :o) Navíc by se to nemohlo hrát večer páč by jsi rušil okolí. Mě se spíš líbí zapojení nějakých těch prvnků pohybu.
Takove hry uz se delaji na konzoli.
Hlavne by byla sranda na ventrilu, kdyz by to bylo implementovane do neceho jako wow.
"RL drz mlc, nefungujou nam healy" :) |
 |
|
Rashaverak
Senior Member
   
3722 Posts |
Posted - 08/10/2008 : 13:06:04
|
quote: Originally posted by Rahman Nesouhlasim. AoC vubec nemelo spatny system. WHO je co se systemu tyce okopirovane wow.
ja nechci zpochybnovat tve zkusenosti s vyvojem her ale nekdy to zni jako ze si myslis ze na jejich zaklade je tvuj nazor vzdy obecnou pravdou, alespon soude podle zpusobu kterym nazory prezentujes. Nazor je porad jen nazorem a nemusi byt nutne pravdou i pres dosazene zkusenosti. |
lastfm |
Edited by - Rashaverak on 08/10/2008 13:07:02 |
 |
|
Wuuduu
Junior Member
 
544 Posts |
Posted - 08/10/2008 : 13:07:52
|
a co taki tanci... museli by vydavat bojovne zvuky, pokriky a vykriky... Zachripnuty tank by neutankoval ani o 10 levelov nizsieho protivnika, parada. |
EVE: H00d – [RG] / [-RZR-] – R.I.P. WAR: Klingac – Causa Justa / Karak Azgal – R.I.P. EQ2: Silwia Luisa – Undead / Runnyeye – R.I.P. GW: Luisa de Silwa – R.I.P. |
 |
|
Marketa
New Member


294 Posts |
Posted - 08/10/2008 : 13:09:58
|
quote: Originally posted by Rahman
quote: Originally posted by Marketa Muzu se te zeptat pro tuhle hru hrajes a nehrajes AOC ?
Ne.
Ja dobre vim proc ji hrajes, ale kdybych to tady napsala zase prijde upozornovac Pertha.
Jen mi napis kolik poznatku jsi poslal jako reportbug a nebo jsi odbornik jen tady na imperiu ? Takove to domaci žví/ýkání ze. |
WHO-Marketka
Veskere flame je zde :http://www.imperium.cz/forum/forum.asp?FORUM_ID=116
Tak prijd cekame na tebe:-)Uvidite co nasi exoti dovedou.A to vse zdarma !
Soustavnym psanim pravopisnych chyb protestuji proti zabijeni velryb !!!
Mala ukazka autor Wuuduu - "co som letmo zahliadol, aj napriek tomu, ze som to naozaj necital" |
Edited by - Marketa on 08/10/2008 13:26:44 |
 |
|
Rashaverak
Senior Member
   
3722 Posts |
Posted - 08/10/2008 : 13:10:37
|
quote: Originally posted by Wuuduu
a co taki tanci... museli by vydavat bojovne zvuky, pokriky a vykriky... Zachripnuty tank by neutankoval ani o 10 levelov nizsieho protivnika, parada.
jiste kazda nadavka by byla ohodnocena urcitymi taunt body a dobry tank by musel hravat v kanale aby ho sousedi neslyseli. |
lastfm |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 08/10/2008 : 13:15:25
|
quote: Originally posted by Rashaverak ja nechci zpochybnovat tve zkusenosti s vyvojem her ale nekdy to zni jako ze si myslis ze na jejich zaklade je tvuj nazor vzdy obecnou pravdou, alespon soude podle zpusobu kterym nazory prezentujes. Nazor je porad jen nazorem a nemusi byt nutne pravdou i pres dosazene zkusenosti.
Kdyz uz tak to quotuj cele. Je to nejake tvrzeni (nazor), ktere rozvadim osobni zkusenosti a pozorovanim.
Nikde tam netvrdim, ze se mnou musi vsichni souhlasit. Ono priznejme si, psat do kazde vety IMHO by sice IMHO bylo pekne co se tyce zdurazneni toho, ze se jedna o nazor, ale IMHO by to trosku spamovalo a stylisticky haprovalo.
Aneb jak rika klasik: IMHO lol. |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 08/10/2008 : 13:16:06
|
quote: Originally posted by Rashaverak
quote: Originally posted by Wuuduu
a co taki tanci... museli by vydavat bojovne zvuky, pokriky a vykriky... Zachripnuty tank by neutankoval ani o 10 levelov nizsieho protivnika, parada.
jiste kazda nadavka by byla ohodnocena urcitymi taunt body a dobry tank by musel hravat v kanale aby ho sousedi neslyseli.
Hmm, Araya by byl nejspis nepreaggrovatelny :) |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 08/10/2008 : 13:24:12
|
quote: Originally posted by Marketa
quote: Originally posted by Rahman
quote: Originally posted by Marketa Muzu se te zeptat pro tuhle hru hrajes a nehrajes AOC ?
Ne.
Ja dobre vim proc ji hrajes, ale kdybych to tady napsala zase prijde upozornovac Pertha.
Jen mi napis kolik poznatku jsi poslal jako reportbug a nebo jsi odbornik jen tady na imperiu ? Takove to domaci žvíkání ze.
Klidne napis. Nebo nedokazes napsat nazor bez pouziti vulgarnich vyrazu ci osobnich urazek?
Mozna se budes divit, ale sem tam prispivam na oficialni fora prave v tomhle smyslu. Betu jsem nehral ani u AoC ani u WHO.
Doufam, ze ostatni omluvi trochu spamu, tyka se to AoC:
quote: Posted by Rahman Map focus issue --------------- - You press right mouse button and hold it to rotate camera - press 'm' to view your map while still holding rmb - release rmb (to drag your map, use mouse wheel to zoom etc) - this will set focus to the map (assuming you want to add a waypoint) - At this point I usualy want to press 'm' again to close the map and it wont work, because map has focus. Map should only get focus on rmb down (or a corresponding pair of downs and ups)
/g problem ---------- Just a habbit from other games to use /p text for party chat, /g text for guild chat - /g conflicts with /group in AoC Easiest solution (at least for me) is to prioritize scripts over commands so I could make scripts named g containing /g %* (btw if there is a wildcard for a whole imput line to be used in script I just can't find it. Have to use lots of single-word wild cards instead).
Chat input coloring ------------------- If you are used to use /p text to write to party chat, it helps if an imput line changes color to match the channel you are writing to at the time you finish typing of channel determining prefix ('/p ' in this case). It gives visual confirmation and thus prevents many misschannel messages
Chat click-through option improvement ------------------------------------- Chat window should be click-though by default, with the following exceptions: - Mouse wheeling over char window scrolls the text - Clicking a link in chat activates the link, but does not set focus to the input area - LMB clicking an input area activates an input area - clicking slider or slide buttons enables slider draging or scrolls the text, but does not set focus to the input area
The most annoying behaviour at the present state includes: - clicking the link (item link etc) activates chat input - clicking chat window with disabled text input sets focus to that window (and you start typing where you clicked, mostly under the text already present so you don't notice at first).
Linking items to the chat ------------------------- - shift+click would be great (to paste item link to the default input) - link color should match item quality color - mouse overing a linked item could display item properties in tooltip window (possibly with a short tooltip delay to prevent unintentional info frame flickering) - worn item comparison should be active when inspecting items linked in the chat
Multiple info frames -------------------- Multiple clicking the same link produces multiple information windows - this usualy happens when comparing two items (clicking one and another back and again). You need to close all the windows produced this way when you are over. There should only be one instance of the same info window, additional clicking of the same link should just put the corresponding info window to the front. (There could be a way (ctrl+click or something like that) to bypass this default functionality on demand).
Worn item comparision offset bug -------------------------------- Info frames sometimes show out of the screen, rarely even pushing actual item tooltip out of view. This can mostly be bypassed by moving the inspected item, but in some cases (like quest rewards in quest journal), there is no such option.
Linking quest rewards to the chat --------------------------------- - linking quest reward from quest journal reward listing could possibly be enabled
Jinak doma zasadne žvýkám, žvíkání mi nikdy moc neslo. |
 |
|
Marketa
New Member


294 Posts |
Posted - 08/10/2008 : 13:24:21
|
quote: Originally posted by Rahman
quote: Originally posted by Rashaverak ja nechci zpochybnovat tve zkusenosti s vyvojem her ale nekdy to zni jako ze si myslis ze na jejich zaklade je tvuj nazor vzdy obecnou pravdou, alespon soude podle zpusobu kterym nazory prezentujes. Nazor je porad jen nazorem a nemusi byt nutne pravdou i pres dosazene zkusenosti.
Kdyz uz tak to quotuj cele. Je to nejake tvrzeni (nazor), ktere rozvadim osobni zkusenosti a pozorovanim.
Nikde tam netvrdim, ze se mnou musi vsichni souhlasit. Ono priznejme si, psat do kazde vety IMHO by sice IMHO bylo pekne co se tyce zdurazneni toho, ze se jedna o nazor, ale IMHO by to trosku spamovalo a stylisticky haprovalo.
Aneb jak rika klasik: IMHO lol.
WHO mozna bude dobry, ale vybral si pro me spatny termin launche. Nova onlinovka o ktere navic bylo z bety spousta zprav o katastrofalni nefukcnosti 2 mesice pred releasem datadisku kvalitni a funkcni mmo, ktera ma navic za sebou jeden prakticky bezchybny launch datadisku by pro me znamenalo vedomi, ze v te hre temer zarucene nestravim vic jak 2 mesice. A to si radsi zahraju nejakou dobrou offlinovku.
Poznavas kdo to napsal ? Je mi uz jasne ze WAR jsi videl u kamarada v rychliku cestou ze skoly.No holt na hodnoceni ti to evidentne staci.Dalsi odbornik na MMORPG. Sakra kde se to porad tak roji ?
PS: spletl jsi si topic tady je WAR a ne AOC  |
WHO-Marketka
Veskere flame je zde :http://www.imperium.cz/forum/forum.asp?FORUM_ID=116
Tak prijd cekame na tebe:-)Uvidite co nasi exoti dovedou.A to vse zdarma !
Soustavnym psanim pravopisnych chyb protestuji proti zabijeni velryb !!!
Mala ukazka autor Wuuduu - "co som letmo zahliadol, aj napriek tomu, ze som to naozaj necital" |
Edited by - Marketa on 08/10/2008 13:28:01 |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 08/10/2008 : 13:28:55
|
quote: Originally posted by Marketa WHO mozna bude dobry, ale vybral si pro me spatny termin launche. Nova onlinovka o ktere navic bylo z bety spousta zprav o katastrofalni nefukcnosti 2 mesice pred releasem datadisku kvalitni a funkcni mmo, ktera ma navic za sebou jeden prakticky bezchybny launch datadisku by pro me znamenalo vedomi, ze v te hre temer zarucene nestravim vic jak 2 mesice. A to si radsi zahraju nejakou dobrou offlinovku.
Clovek mini, spoluhraci meni. Poslouchat na ventrilu kecy ze hry kterou nehraju se vazne neda :)
Tenhle problem ma dve moznosti fixnuti a nelogovat na ventrilo se mi nechtelo. |
 |
|
Araya
Moderator
   
4085 Posts |
Posted - 08/10/2008 : 13:29:52
|
quote: Originally posted by Wuuduu
a co taki tanci... museli by vydavat bojovne zvuky, pokriky a vykriky... Zachripnuty tank by neutankoval ani o 10 levelov nizsieho protivnika, parada.
Hmm to bych mohl byt dobrej tank |
 |
|
Araya
Moderator
   
4085 Posts |
Posted - 08/10/2008 : 13:31:01
|
quote: Originally posted by Rahman
Hmm, Araya by byl nejspis nepreaggrovatelny :)
jsem byl pomalejsi :o)) |
 |
|
Marketa
New Member


294 Posts |
Posted - 08/10/2008 : 13:50:30
|
quote: Originally posted by Rahman
quote: Originally posted by Marketa WHO mozna bude dobry, ale vybral si pro me spatny termin launche. Nova onlinovka o ktere navic bylo z bety spousta zprav o katastrofalni nefukcnosti 2 mesice pred releasem datadisku kvalitni a funkcni mmo, ktera ma navic za sebou jeden prakticky bezchybny launch datadisku by pro me znamenalo vedomi, ze v te hre temer zarucene nestravim vic jak 2 mesice. A to si radsi zahraju nejakou dobrou offlinovku.
Clovek mini, spoluhraci meni. Poslouchat na ventrilu kecy ze hry kterou nehraju se vazne neda :)
Tenhle problem ma dve moznosti fixnuti a nelogovat na ventrilo se mi nechtelo.
Kdyby sem nekdo kdo o WAR nic nevi prisel a precetl tady tyhle radobyobdorne honoceni tak musi hruzou utect a na hru se ani nepodivat. Ja hraji WAR od bety,budu zachvilku mit 40 lvl.Ve hre se kralovsky bavim, nepada me,jede mi naplno a nemam zadny problem az na drobne veci.Kdyby me to nebavilo tak hraji neco jineho. Grafika je jaka je.V AOC jsem uz od 50 lvl mela grafiky plne zuby a hrala jsem to jen ze setrvacnosti a na 70+ sem uz na to nemela silu, byla to desna nuda.AOC je jako dia dort.Vypada moc pekne ale jist se to neda. Jestli Vas to nebavi a nebo neco zasadne vadi TAK TO NEHRAJTE ! Nemusite to platit,jdete do AOC, WoW atd. Me pripada ze nekteri tu hru hraji jen proto, aby meli dalsi moznost se predvadet na imperiu. Az vyjde datac k WoW, tak zase budou delat odborniky tam.Je to porad dokola.Tohle neni druha strana WAR tohle je druha strana CZ komunity ve WAR.
|
WHO-Marketka
Veskere flame je zde :http://www.imperium.cz/forum/forum.asp?FORUM_ID=116
Tak prijd cekame na tebe:-)Uvidite co nasi exoti dovedou.A to vse zdarma !
Soustavnym psanim pravopisnych chyb protestuji proti zabijeni velryb !!!
Mala ukazka autor Wuuduu - "co som letmo zahliadol, aj napriek tomu, ze som to naozaj necital" |
Edited by - Marketa on 08/10/2008 13:51:03 |
 |
|
Topic  |
|