Author |
Topic  |
elidor
Administrator
  
1338 Posts |
Posted - 17/12/2010 : 09:29:05
|
urcite je zmena v tom, ze dungeony se nedaji chodit stylem zerg .. vzdy je nejaka faze, ktera vyzaduje iq40+ ale problem je v tom, ze aby to bylo tezke viz maghteridon na datadisku burning (neplest si s tim co tam je dnes .. ) tak by bossove museli mit vic nez jeden ci dva druhy utoku, museli by je nepravidelne pouzivat nikoliv presne na 78% se spusti toto, na 65% pribehne z leva toto ..
rekl bych, ze vetsi problem dela trash nez bossove, u bossu jsem zatim nezazil pocit boje o preziti, proste jen sledovat kdy co dela a zareagovat na to, pomerne monotone .. muj osobni nazor.
nicmene urcite velky pokrok oproti predchozimu datadisku nejvic mi chybi obtiznost monster jako byl drak v duskwoodu (v twilight grove) |
Byl jsem zmateny a nejisty, jsem sice porad zmateny a nejisty, ale v mnohem vyssi rovine.. [Pratchett] |
Edited by - elidor on 17/12/2010 09:40:24 |
 |
|
Greydawn
New Member

409 Posts |
Posted - 17/12/2010 : 11:26:25
|
Shattered Halls si pamatam, hlavne na tu grupku 7 orkov (6 elite 1 normal) pred prvou zatackou, kde 1 elitak vedel 2 shootnut tanka 
Nepovedal by som, ze Cata je az take tazke. Po 4 dnoch farmy sme HCcka drtili s gildakmi skoro sposobom "koniec wotlk" Ale ano, niektore dungy ako napr Stonecore alebo Grim Batol nam dali zabrat na HC, v Grim Batole sme napr vajpli na druhom bossovi 12x s druid healerom, po vymene za prizta sme to dali na prvy krat, zaujimave.
Ja mam velmi pozitivne skusenosti, hlavne z pohladu pvpera (samozrejme k tomu prispieva insta queue do BG)
Znizenie ratingov na ridiculous uroven vratilo pvp do cias vanilly, kde rouge potreboval 3 cykly stunlockov na zabitie supera.
Behat ako warrior so 120k hp a 10% crit a vychutnavat si 30 sekundove suboje v BG je haluz.
Sialene ceny v AH sa dali ocakavat, ale uz idu dole.
Najvacsia haluz je ale Tol Barad, nova pvp zona na styl WG, len zjednodusena. Ani si nepamatam, kedy som v zivote zazil vacsiu PvP rezbu, kolko krat rozhodovali sekundy... Kazdy teraz chce s nimi reputaciu, takze kazdy fight je 80 vs 80 (pozor, konecne zrusili jebnuty system z WG, ked strana, kde bolo menej ludi, dostala buff, Tol Barad ked ma 30 defenderov, pusti dovnutra iba 30 attackerov, nie viac), odporucam 
A k tym whinom na forach ... je to smiesne, predvcerom zvysili pasivny spirit regen priztom vo fightoch dvojnasobne, pretoze deticky plakali, ze "toto sa neda hrat, ako mam healovat ?" Dufat, ze to tak nebude pokracovat, by bolo naivne. |
MMO traveller |
 |
|
NINJA
Junior Member
 

510 Posts |
|
Marigold
Senior Member
   

3590 Posts |
Posted - 18/12/2010 : 11:26:18
|
quote: Originally posted by Greydawn Ja mam velmi pozitivne skusenosti, hlavne z pohladu pvpera (samozrejme k tomu prispieva insta queue do BG)
13 minut... Je to za hordu aspoň u rated BG lepší? |
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
|
NINJA
Junior Member
 

510 Posts |
Posted - 20/12/2010 : 07:45:49
|
Na DT netuším. Já jsem na Daggerspine a jelikož je tam o hodně víc hordy, tak za alianci nečekám vůbec na nic - a je vždy spousta cílů na koho poslat lightning bolt  |
Ninjagon |
 |
|
elidor
Administrator
  
1338 Posts |
Posted - 20/12/2010 : 08:25:53
|
kdyz jsme u bg, seznam novych skupin pro eu: http://eu.battle.net/wow/en/blog/943559#blog ne ze by to pomohlo oproti stavu pred patchem 4.0.x nicmene fronta je nyni "rozumnych" cca 20+ min |
Byl jsem zmateny a nejisty, jsem sice porad zmateny a nejisty, ale v mnohem vyssi rovine.. [Pratchett] |
Edited by - elidor on 20/12/2010 08:31:25 |
 |
|
tojejedno
Advanced Member
    
5625 Posts |
Posted - 20/12/2010 : 08:53:59
|
quote: Originally posted by Shatteren
A jak to vypadá s Tol Baradem na DT ? Je to 20 vs 20 ?
30 vs 30:) |
AO: Pan Shade Tojejedno + PvP nub - retarded (tm)by NerfTý Mittra VG: Jsem takova mala pisnicka - retarded s potencialem EQ2: Tojeonde - Pivipi - retarded Rift: Tojejedno - nejakej FOTM class, takze klerik asi:/ - retarded FF XIV: Toje Tojejedno - a opet retarded, hrozna hra TESO - tojejedno - sorcka - Sem se vratil z dovolene a prej uz se to nehraje
|
 |
|
Hayabusa
Starting Member
31 Posts |
Posted - 20/12/2010 : 10:23:25
|
quote: Originally posted by elidor
kdyz jsme u bg, seznam novych skupin pro eu: http://eu.battle.net/wow/en/blog/943559#blog ne ze by to pomohlo oproti stavu pred patchem 4.0.x nicmene fronta je nyni "rozumnych" cca 20+ min
když jsme u bg... pišou že všechny battlegoundy jsou spojene ty skupiny jsou pro dungeon finder |
 |
|
Greydawn
New Member

409 Posts |
Posted - 20/12/2010 : 11:21:22
|
quote: Originally posted by Hayabusa
quote: Originally posted by elidor
kdyz jsme u bg, seznam novych skupin pro eu: http://eu.battle.net/wow/en/blog/943559#blog ne ze by to pomohlo oproti stavu pred patchem 4.0.x nicmene fronta je nyni "rozumnych" cca 20+ min
když jsme u bg... pišou že všechny battlegoundy jsou spojene ty skupiny jsou pro dungeon finder
Presne tak, v BGckach casto beham s typkami z DT s vyslovene ceskymi menami 
No a k tej zmene oproti stavu pred 4.0.x ... u nas to bol vyslovene dar z nebies, ze sa to spojilo. Boli dni, ked som sa snazil urobit CELY den random BG a kludne aj 15 a viac krat sme proste prehrali  Po mergi ? Kazdy jeden den kludne vyhram aj 5x po sebe !!! a win ratio celkovo, by som povedal ze je 60 az 70%. Uplna pohodicka, presne takto si to predstavujem. |
MMO traveller |
 |
|
huhla
New Member

163 Posts |
Posted - 21/12/2010 : 09:44:27
|
co se tyka te obtiznosti tak se bojim, ze to budou velmi brzo nerfovat, z meho pozorovani to cca 15% hracu nedava a to mluvim jen o normal obtiznosti (zacinam mit strach pustit se do random HC), pricemz samotna obtiznost je sice trosku vetsi nez ve wotlk, ale ne o moc (normal dung se da bez problemu projit ve ctyrech)
a rada na zaver, pokud znate nejakeho tanka, ktery to aspon trosku umi klikat a nemlati do cc, tak se ho drzte jak kliste, usetrite si nervy a navic se vam zkrati cekacka na random dung ze 40 minut na cca 15 sec |
 |
|
PRIBOO
Average Member
  

1602 Posts |
Posted - 21/12/2010 : 14:47:13
|
quote: Originally posted by huhla
co se tyka te obtiznosti tak se bojim, ze to budou velmi brzo nerfovat, z meho pozorovani to cca 15% hracu nedava a to mluvim jen o normal obtiznosti (zacinam mit strach pustit se do random HC)
Jistě že to nedává grupa newbiku v zelenkach což jsou v současné době všichni, ostatně tak jako vždy po datadisku. Za měsíc dva bude situace jiná. Nevím co by měli nerfovat. |
 |
|
Jaffa
Junior Member
 
982 Posts |
Posted - 21/12/2010 : 17:05:45
|
quote: Originally posted by PRIBOO
quote: Originally posted by huhla
co se tyka te obtiznosti tak se bojim, ze to budou velmi brzo nerfovat, z meho pozorovani to cca 15% hracu nedava a to mluvim jen o normal obtiznosti (zacinam mit strach pustit se do random HC)
Jistě že to nedává grupa newbiku v zelenkach což jsou v současné době všichni, ostatně tak jako vždy po datadisku. Za měsíc dva bude situace jiná. Nevím co by měli nerfovat.
No dávat to nebudou protože nenaberou eq. a ten nenabereš když to nedaš a hlavní problém je že většina lidi to nedokáže dát s tím itemem level 333 z normalu o to jde.
Musím říct že jako healer co má heroic věci už mi to nepřijde tak těžký. Je tu ovšem problém musí byt v Heroic věcech i zbytek grupy. Když najdu grupu a vidím že nemaj eq. tak jim leavnu protože i pak je mi heroic drop k ničemu.
Zrovna dneska HC run kde sem dostal dps s 5k dmg?? WTF? nešlo healovat než něco killnuli byl jsem 3x OOM.
Kdo z vás ukáže solidárnost a zustane tam s nima na wajp party cele dopoledne???
|
Last hope......Guild Wars 2 "that's not a log, that's a DICK!"
|
Edited by - Jaffa on 21/12/2010 17:07:45 |
 |
|
Araya
Moderator
   
4085 Posts |
Posted - 22/12/2010 : 04:43:56
|
quote: Originally posted by Jaffa
No dávat to nebudou protože nenaberou eq. a ten nenabereš když to nedaš a hlavní problém je že většina lidi to nedokáže dát s tím itemem level 333 z normalu o to jde.
Musím říct že jako healer co má heroic věci už mi to nepřijde tak těžký. Je tu ovšem problém musí byt v Heroic věcech i zbytek grupy. Když najdu grupu a vidím že nemaj eq. tak jim leavnu protože i pak je mi heroic drop k ničemu.
Zrovna dneska HC run kde sem dostal dps s 5k dmg?? WTF? nešlo healovat než něco killnuli byl jsem 3x OOM.
No kdyz jsme zacali HC chodit taky jsme umirali a healer byl OOM, ale nebylo to tak o equipu, ale spise o tom ze clovek neznal taktiky a dostaval zbytecnou dmg ktere se da vyhnout a samozrejme je to dneska zase o CC coz se me libi. |
Edited by - Araya on 22/12/2010 04:44:28 |
 |
|
huhla
New Member

163 Posts |
Posted - 22/12/2010 : 15:24:00
|
quote: Originally posted by Araya No kdyz jsme zacali HC chodit taky jsme umirali a healer byl OOM, ale nebylo to tak o equipu, ale spise o tom ze clovek neznal taktiky a dostaval zbytecnou dmg ktere se da vyhnout a samozrejme je to dneska zase o CC coz se me libi.
no jde o to ze urcita nemala skupina to neda ani se znalosti taktik, ani s equippem (nafarmenym treba za repku) a protoze penize nesmrdi, tak to blizz nerfne aby tihle lidi neprestali platit, je jen otazka kdy to bude, osobne taky doufam, ze nerfy dungu prijdou co nejpozdeji |
 |
|
Rakhen
Junior Member
 
917 Posts |
Posted - 25/12/2010 : 13:25:15
|
quote: Originally posted by huhla no jde o to ze urcita nemala skupina to neda ani se znalosti taktik, ani s equippem (nafarmenym treba za repku) a protoze penize nesmrdi, tak to blizz nerfne aby tihle lidi neprestali platit, je jen otazka kdy to bude, osobne taky doufam, ze nerfy dungu prijdou co nejpozdeji
A není to jedno jestli to nerfnou nebo nenerfnou? JP stejně utrácím za offhandy co dissuju protože za JP všechno mám, VP sice z dungů ještě potřebuju protože toho v raidu zabíjíme málo ale i to přejde... pravda s dalším tierem budem zas dungovat asi všici, ale to je ještě nějakou chvíli daleko.
Spíš by mě zajímalo kolik měsíců bude trvat než "opraví" ten chaotic meta, kterej někdy v říjnu rozhodli že revertnou zpět na 2 modré. |
Edited by - Rakhen on 25/12/2010 13:29:07 |
 |
|
Greydawn
New Member

409 Posts |
Posted - 27/12/2010 : 07:06:06
|
quote: Originally posted by Rakhen
quote: Originally posted by huhla no jde o to ze urcita nemala skupina to neda ani se znalosti taktik, ani s equippem (nafarmenym treba za repku) a protoze penize nesmrdi, tak to blizz nerfne aby tihle lidi neprestali platit, je jen otazka kdy to bude, osobne taky doufam, ze nerfy dungu prijdou co nejpozdeji
A není to jedno jestli to nerfnou nebo nenerfnou? JP stejně utrácím za offhandy co dissuju protože za JP všechno mám, VP sice z dungů ještě potřebuju protože toho v raidu zabíjíme málo ale i to přejde... pravda s dalším tierem budem zas dungovat asi všici, ale to je ještě nějakou chvíli daleko.
Spíš by mě zajímalo kolik měsíců bude trvat než "opraví" ten chaotic meta, kterej někdy v říjnu rozhodli že revertnou zpět na 2 modré.
chaotic meta som osral tymto: http://www.wowhead.com/item=52228 davam do to zltych slotov, kde ho rata ako modry=problem solved a nie je to z nudze cnost, crit a hit su v top3 statoch pre fury warriora ...som si isty, ze urcite existuje existuje nejaky dream emerald aj pre teba, ked uz nic, crit a hit sa ti urcite zide  |
MMO traveller |
 |
|
NINJA
Junior Member
 

510 Posts |
Posted - 04/01/2011 : 09:42:21
|
Mám jeden návrh na offic EU forum, jak jednoduše změnit systém v Tol Barad, aby obě strany měly vyrovnanou šanci na výhru. Mrkněte a pokud si myslíte že by to mohlo fungovat, písněte tam bump http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/1417588403#1
|
Ninjagon |
 |
|
Marigold
Senior Member
   

3590 Posts |
Posted - 04/01/2011 : 09:53:41
|
Nechtělo by to nejdřív vyřešit to, že Tol Barad je další PVP battleground kde se hlavně nevyplatí provozovat žádné PVP? Poslední ve kterém jsem byl spočíval v tom, že "obránci" seděj v prostřední pevnosti a netrpělivě čekaj až útočníci konečně všechno přeberou, aby si to příště mohli obsadit nazpátek a všichni měli maximum bodů... Zatímco zbytek serveru poskakuje na mostě a leechuje body.
Myslím, že tenhle "BG" se Blizzardu opět mimořádně povedl Trochu mi to připomíná bývalé AV ve stavu kdy kolem sebe jen projeli dva raidy na bosse a hlavní bylo se s nikým pokud možno nemlátit... |
 |
|
Rashaverak
Senior Member
   
3722 Posts |
Posted - 05/01/2011 : 12:10:53
|
dobry popis :) |
lastfm |
 |
|
vool
Junior Member
 
842 Posts |
Posted - 08/01/2011 : 13:58:00
|
quote: Originally posted by huhla
quote: Originally posted by Araya No kdyz jsme zacali HC chodit taky jsme umirali a healer byl OOM, ale nebylo to tak o equipu, ale spise o tom ze clovek neznal taktiky a dostaval zbytecnou dmg ktere se da vyhnout a samozrejme je to dneska zase o CC coz se me libi.
no jde o to ze urcita nemala skupina to neda ani se znalosti taktik, ani s equippem (nafarmenym treba za repku) a protoze penize nesmrdi, tak to blizz nerfne aby tihle lidi neprestali platit, je jen otazka kdy to bude, osobne taky doufam, ze nerfy dungu prijdou co nejpozdeji
Naprostý souhlas. Bohužel však již se nerfuje.
|
 |
|
NINJA
Junior Member
 

510 Posts |
Posted - 10/01/2011 : 12:11:23
|
quote: Originally posted by Marigold
Nechtělo by to nejdřív vyřešit to, že Tol Barad je další PVP battleground kde se hlavně nevyplatí provozovat žádné PVP? Poslední ve kterém jsem byl spočíval v tom, že "obránci" seděj v prostřední pevnosti a netrpělivě čekaj až útočníci konečně všechno přeberou, aby si to příště mohli obsadit nazpátek a všichni měli maximum bodů... Zatímco zbytek serveru poskakuje na mostě a leechuje body.
Myslím, že tenhle "BG" se Blizzardu opět mimořádně povedl Trochu mi to připomíná bývalé AV ve stavu kdy kolem sebe jen projeli dva raidy na bosse a hlavní bylo se s nikým pokud možno nemlátit...
Bohužel nezbývá než souhlasit ..  |
Ninjagon |
 |
|
brutus
Average Member
  

1833 Posts |
Posted - 10/01/2011 : 19:38:32
|
Modrej post k Tpl Baradu
TLDR: Nefunguje to, nevime co s tim, ale to samozrejme neprizname, takze se tvarime ze je to skoro OK a mame v kapse par es jak to doladit na super PvP zonu :)
Now that Cataclysm is out in the wild, more players are getting gearing up and checking out Tol Barad, the new outdoor PvP zone. Today, we wanted to address some of the concerns players have expressed about the zone, including how challenging it can be to win as the attacking team, and provide some insight into our design approach. We also wanted to share some of the lessons we learned from Wintergrasp, discuss the difference between the two zones, and touch upon the recent hotfixes made to Honor Point gains and how we plan to improve Tol Barad going forward. We're confident this zone will provide meaningful and fun PvP for some time to come, but we also recognize additional tuning is required to ensure Tol Barad is everything we intend it to be.
As we mentioned earlier, the attacking faction is having a pretty tough time winning control of Tol Barad -- and we're OK with that, at least in theory. Here's why: When we set out to create Wintergrasp, one of the issues we dealt with was that we were never able to ensure the sides were even -- in fact, they rarely were. Because the smaller team would almost always be assured defeat, we attempted to address team-size imbalance by favoring the attacker. Control of Wintergrasp went back and forth, and the result was that battles lost their impact. On most realms the defenders became complacent, knowing they were likely to lose control of the zone, returning to re-take it when it was their turn to attack. The sides swapped back and forth every few hours, and Wintergrasp wasn’t so much about an epic struggle for a meaningful piece of land as it was a complicated game of leapfrog.
Since then we’ve devised mechanics that help ensure equal team sizes, and we've taken Wintergrasp's lessons to heart when we designed Tol Barad. Tol Barad is intentionally balanced so that it’s a challenge for the attackers, because we want to make sure that control of Tol Barad matters. For the defenders, there’s a sense of urgency that Wintergrasp didn't have -- if you lose it, you’re going to have a hell of a time taking it back. For the attackers, there are a number of rewards at stake -- such as access to the Baradin Hold raid and additional daily quests -- that we hope players feel are worth fighting for. That sort of tension is what we wanted from Wintergrasp, and what we believe Tol Barad can ultimately offer.
With that being said, we want winning Tol Barad to be a challenge for the attacking faction... but we don't want it to be impossible. Taking Tol Barad should be tough -- but right now it’s a little bit too tough, and it’s something we’re actively working to balance. Earlier, we attempted to temporarily address the issue by offering a far better reward to the winning attackers: Honor Points awarded for successfully attacking were increased tenfold, but that was such a great incentive that it ultimately undermined the spirit of competition. Since then, the reward for winning as an attacker has been brought back down to a more reasonable amount.
While we've already made minor adjustments to improve the gameplay and address select exploits, our job in Tol Barad is far from over. We ultimately want to make sure that any changes we make are all steps in the right direction, and we intend to make several updates in the next minor patch to address design and balance issues affecting attackers that we can't address with hotfixes. For example, we plan to alter the battle slightly so that a team with two bases captured can more quickly and easily capture the third, as opposed to a team with one or zero bases. This way, if the defenders turtle up, it'll be a little easier for the attackers to take their last base before the defense can take one of the attackers' other bases.
We've been reading your feedback, watching trends across our global realms, and fighting plenty of battles in Tol Barad ourselves to get a feel for what's working and what isn't, and we're committed to making Tol Barad a fun and engaging zone. We want owning the zone to be meaningful throughout the lifespan of the expansion -- and while the attackers may always face somewhat of an uphill battle, the defenders should feel much more pressure not to lose than they do currently. Just the same, the attacking faction should feel motivated to take Tol Barad back, but they shouldn't feel that the odds are insurmountable. So keep fighting the good fight, and we'll continue watching the battlefield and listening to your feedback.
Cory "Mumper" Stockton is the lead content designer on World of Warcraft and enjoys a good set of LEGOs. |
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE! |
Edited by - brutus on 10/01/2011 19:39:12 |
 |
|
vool
Junior Member
 
842 Posts |
Posted - 11/01/2011 : 10:55:06
|
Já myslím, že Blizzard jasně ukázal, že už jde jen a jen o prachy. Přijde mi, že je to podobný, ať jde o Tol Barad, instance nebo třeba questy. Po všech těch slibech a proklamacích Blizzardu před releasem Cataclysmu o tom, jak budou mít dungeony vysokou obtížnost, jak to jen tak nějaký healer neodhealuje, tank neodtankuje, jak bude třeba používat CC a u hry opravdu myslet a mít aspoň nějaký skill a potom, co jsem dnes prošel poprvé celé nerfnuté Deadmines HC, mi je jasné, jakým směrem Blizzard tuhle hru vede. Tol barad je děsná nuda od začátku. Questění bylo zajímavý jen proto, že jsem procházel novými pěkně udělanými lokacemi a mohl aspoň chvíli zase něco objevovat. Ovšem bylo to strašně rychlý a nenáročný. Archeologie je nuda i jako výplň doby čekání na instanci. S raidy zatím jen začínám, bylo by nespravedlivý hodnotit, ale bohužel se mi nutí myšlenka, že to s nimi dopadne jako třeba s 5man-y. Celkově jsem datadiskem velmi zklamán (ale zvyk či závislost je silnější, takže setrvávám ve hře dál)
Jak to vidíte vy ostatní? Líbí se vám Cata? Jste spokojeni? |
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
Posted - 11/01/2011 : 12:05:16
|
Hmm tak to je fajn, než se dostanu na 85, tak to bude EZ mode jako ve WoTLK. A to jsem chtěl zažít alespoň nějaké napětí.. |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
 |
|
Jaffa
Junior Member
 
982 Posts |
Posted - 11/01/2011 : 13:48:38
|
Tak já jsem rád že nejsem závislák na WoWku a můžu skončit, měsíc mi stačil a 14. ledna končí sub. tak uvidím co dál. Tenhle datáč mi opravdu otevřel oči, možná to je tím že tam je málo lokací není nový kontinent a je jen 5 levelu. Do hry nepřibyla žádná MAJOR změna! Tím myslím něco jako když LOTRo přidalo v Morii legendary zbraně a Mirkwood skimrish system. Jo je to grinda ale aspoň je to něco nového. Co přidalo WoWko??? nic.... a to je ten problém Blizzu neumí nic nového vymyslet.
Teda závislej na jedné věci a to je zvuk při získání achievmentu, proto vlastně WoW hraju. Tohle mi nahradí jedna hra a to je Dibalo3 to snad přebije stupidní WoWko.
Takže ať se radši vrhnou všichni v Blizzu na D3 a new MMO projekt Titan. |
Last hope......Guild Wars 2 "that's not a log, that's a DICK!"
|
 |
|
Seth
Senior Member
   

2564 Posts |
Posted - 11/01/2011 : 16:06:46
|
quote: Originally posted by vool
Po všech těch slibech a proklamacích Blizzardu před releasem Cataclysmu o tom, jak budou mít dungeony vysokou obtížnost, jak to jen tak nějaký healer neodhealuje, tank neodtankuje, jak bude třeba používat CC a u hry opravdu myslet a mít aspoň nějaký skill a potom, co jsem dnes prošel poprvé celé nerfnuté Deadmines HC, mi je jasné, jakým směrem Blizzard tuhle hru vede.
A to si sel s pickup grupou a nebo kamosema? Nekteri healeri a tanci proste HC dungy nedaji. Lehke to neni a to ze ubrali 3 packy trashe (v HC deadmines) rozhodne obtiznost nesnizilo, jen to zkratilo uz tak dlouhej dung
quote:
Tol barad je děsná nuda od začátku.
Souhlas, TB je pruser :o(
quote:
Questění bylo zajímavý jen proto, že jsem procházel novými pěkně udělanými lokacemi a mohl aspoň chvíli zase něco objevovat. Ovšem bylo to strašně rychlý a nenáročný.
Pri questovani ve starem zmenenem svete jsem se opravdu bavil - tohle Blizz zvladl skvele. Predelavka sveta byla velka prace a povedla se jim
quote:
S raidy zatím jen začínám, bylo by nespravedlivý hodnotit, ale bohužel se mi nutí myšlenka, že to s nimi dopadne jako třeba s 5man-y. Celkově jsem datadiskem velmi zklamán (ale zvyk či závislost je silnější, takže setrvávám ve hře dál)
Raidy jsou porad stejne, progress je porad stejny. Pokud te nebavilo raidovat pred Cata, tak se nic nezmenilo. |
Seth Forgotten
bo=protoze!
|
 |
|
Arlach
Starting Member
94 Posts |
Posted - 11/01/2011 : 16:52:40
|
Ja s timhle datadiskem spokojenej rozhodne nejsem. Tesil sem se hlavne na expeni v novych mapach z 80 - 85, coz me hodne zklamalo. Da se to zmaknout za, doslova, par hodin. Oproti predchozym datadiskum slabota. Tenhle datac je ocividne cilenej na novy hrace. K cemu je me dobry, ze je predelanej celej starej svet, kdyz nemam nejmensi zajem expit po stoprvni nejakej novej charakter. Po dosazeni max levelu je to stejna nuda, jako pred datadiskem. Zadny novy mechanizmy, zabava, motivace. Nic, co by me tam udrzelo. Takze se budu tesit za dalsi 2 roky. |
 |
|
vool
Junior Member
 
842 Posts |
Posted - 11/01/2011 : 18:32:03
|
Sethe, souhlas, že předělávka starýho světa nebyla špatná a projít nový questy bylo zábavný. Ovšem vzhledem k tomu, že tohle jsem měl dostupný už před zakoupením Cataclysmu, do svého nespokojeného hodnocení jsem to ani nezahrnul.
quote: A to si sel s pickup grupou a nebo kamosema? Nekteri healeri a tanci proste HC dungy nedaji. Lehke to neni a to ze ubrali 3 packy trashe (v HC deadmines) rozhodne obtiznost nesnizilo, jen to zkratilo uz tak dlouhej dung
Tentokrát jsem šel s PUGem. Nemohu však souhlasit, že obtížnost dungu není změněna. Je to zjednodušený a obtížnost je značně snížena. Samozřejmě to nesleduji do detailu, takže nemohu tvrdit, že to všechno ponerfovali teď najednou, možná ubírali postupně, nicméně postnu aspoň pár postřehů, které myslím svědčí o značně snížené obtížnosti. -1- Encounter 1.boss - spawnuje se podstatně méně těch addů nebo co to je, což dělá encounter mnohem snažší. Tohle ale nerfli možná již dříve. -2- Mobové (stráže) před druhým bossem (původně hodně zajímavej herní moment)- u vrat místo dvou stojí jeden, což dělá ono místo naprosto perfektně průchozí. Navíc bych vsadil na to, že tenhle typ mobů značně nerfli co se týče dmg , kterou dávají. Soudím tak z toho, že vidím, jak snadno se nyní dají tito mobove nabrat a zabít po dvou. V místnosti s bossem je taky ubráno mobů nicméně to opravdu obtížnost insty nesnižuje, ty se dali nabírat po jednom, ti u vrat většinou ne. -3- Zrušili kompletně skupinu mobů, která vyběhne z vrat po rozstřelení dělem. Býval to pěkněj herní okamžik. -4- Cesta po lodi k admirálovi je taky zcela o něčem jiným, nejen že je tam těch mobů polovina, ale co hlavně, jsou nerfnutý ty skupinky. -5- Encounter s admirálem je stopro taky nerfnutej co do přijatýho dmg. Tohle ale možná nerfli už taky dříve. -6- U kuchtíka si nejsem jistej, ale Vanessa je rozhodně taky nerfnutá, minimálně její addi nejsou tak nebezpeční.
Nejspíš tam toho bude nerfnutýho mnohem více(to soudím z celkovýho dojmu), ale já nejsem zas tak dobrej hráč a spoustu věcí nejspíš nestíhám sledovat. Ovšem na straně druhé tu instu relativně znám jak z pohledu DPS tak healera převážně s PUGy, takže myslím, že mám dle čeho srovnávat.
Nechci ale zas tvrdit, že je ta insta zcela na nic. Pro někoho, kdo tam půjde poprvé či nebude vědět, jaké to bylo ze začátku, to zábavné být může, pro mne už asi ne. |
 |
|
spajdr
Moderator
   

3400 Posts |
Posted - 11/01/2011 : 18:49:11
|
Polymorph and many other CC abilities are being reduced to 8-second durations  |
 |
|
vool
Junior Member
 
842 Posts |
Posted - 11/01/2011 : 19:12:56
|
•Heroic Deadmines now has significantly less trash mobs. •The mechanical nightmare section of the Vanessa VanCleef encounter has less sparks of doom, and is notably easier and faster to navigate. •Vapors in the Ripsnarl encounter now increase in power every 8 seconds, up from 6
zdroj: http://us.battle.net/wow/en/blog/1232869 |
 |
|
spajdr
Moderator
   

3400 Posts |
Posted - 12/01/2011 : 03:33:57
|
Tremor Totem has been redesigned. The totem is now usable under Fear, Charm, or Sleep effects, and pulses much more rapidly, but lasts 6 seconds and has a 1-minute cooldown.
 |
 |
|
vool
Junior Member
 
842 Posts |
Posted - 12/01/2011 : 10:57:17
|
... a zábava pokračuje:
Blackrock Caverns •Beauty now spawns with only two pups in Heroic difficulty. Not to worry though, the missing pup has been adopted by a wonderful, if not insane family.
Grim Batol •Faceless Corruptors now move 10% more slowly. •Players may still use spell and abilities while afflicted by Forgemaster Throngus's Impaling Slam. •Valiona's Devouring Flame damage has been reduced by 20%.
Halls of Origination •The duration of the Flame Wardens' Raging Inferno has been reduced by 80%. •Anraphet's Nemesis Strike now does 75% of weapon damage, up from 50%. In addition, the damage-over-time effect applied by this ability does 15,000 damage every 2 seconds, up from 9,000. •Earthrager Ptah's Flame Bolt now deals more damage per second on Heroic difficulty. •Setesh seeks a portal every 25 seconds, up from 20.
Lost City of the Tol'vir •Lockmaw no longer tolerates fighting in his treasure room.
Shadowfang Keep •Baron Ashbury •Sadly, in his hubris he has forgotten how to Mend Rotten Flesh. •Lord Walden •Conjure Poisonous Mixture now deals more initial damage. •Frost Mixture is now area-of-effect damage. •Toxic Catalyst now deals less damage over time.
The Stonecore •Stonecore Earthshapers' Dust Storm does slightly less damage. •Corborus •The warning time for Thrashing Charge has been increased by 1 second. In addition, Thrashing Charge now happens 4 times, down from 5. •The visual for Rock Borers spawning during the submersion phase is now different from the Thrashing Charge visual. •High Priestess Azil •She grew! She's now 175% the size of a human, up from 125%. •Gravity Wells should kill Devout Followers more quickly. •The cast time of Force Grip is now 1.5 seconds, up from 1. •The size of the warning visual for Seismic Shard has been increased to more accurately reflect the area it affects. •Slabhide •The ground phase lasts longer and has fewer stalactites. •Ozruk •There is now a precast visual on the ground to make it clear how far away a player must get to be clear of Shatter. •The cast time of Shatter has been increased to 3 seconds, up from 2.5. •Shatter damage is now reduced by armor, but has been increased by 33.3% (repeating, of course) as a result. •Bug Fixes •Fixed a bug that made Ozruk's Shatter knockback component 10-yard range while the damage had a 15-yard range. Both are 15 yards now.
Throne of the Tides •The damage done by Lady Naz'jatar's Shock Blast and Naz'jar Tempest Witch Chain Lightning has been reduced. •Tainted Sentries Swell damage has been reduced. •The damage of Blight of Ozumat has been reduced by 25% per stack.
The Vortex Pinnacle •Creatures •Desperate Speed cast by Temple Adepts has had its duration reduced significantly. •Altairus •The visual effects in this encounter have been adjusted to make the wind direction easier to read. •Cyclones now knock players straight up, and players hit by a cyclone cannot be hit again for a few seconds. •Asaad •Skyfall Stars are now summoned to help him defeat players. •Static Cling has had its cast time increased to 1.25 seconds, up from 1. •Grand Vizier Ertan •His health has been reduced slightly. •He now knocks away players standing too close to him when he retracts his Cyclone Shield, which now inflicts Nature damage if it touches players. •Bug Fixes •Fixed a bug that made Ozruk's Shatter knockback component 10-yard range while the damage had a 15-yard range. Both are 15 yards now.
mimochodem třeba: •Chain Heal's effectiveness has been increased by approximately 10%. To je od 4.01 již podruhý, co boostnuli chain heal. Důvod je jediný. Inteligence průměrného hráče wow mu neumožňuje zvyknout si na fakt, že healování se shamanem už není jen o spamu chain healu.
Blizzard vyinkasovali za datadisk a za předplatné spousty nových a staronových hráčů, které nalákal na lživé informace. |
Edited by - vool on 12/01/2011 11:23:21 |
 |
|
vool
Junior Member
 
842 Posts |
Posted - 12/01/2011 : 11:04:02
|
quote: Originally posted by spajdr
Tremor Totem has been redesigned. The totem is now usable under Fear, Charm, or Sleep effects, and pulses much more rapidly, but lasts 6 seconds and has a 1-minute cooldown.

Já se moc těším, až mi konečně přidají na lištu tlačítka typu "kill this boss" nebo "earn this achievment"
Tohle je taky dobrý http://www.mmo-champion.com/threads/829237-Wow-Dungeons-are-Hard! :(
Ono hlavní problém podle mě není až tak ta obtížnost sama o sobě. Hlavní problém vidím v tom, že se lidem řeklo, že je to těžký, tak tam nechodili, teď se dozvídaj, že už to tak těžký není tak se tam nacpe každej faggot. Díky aspoň za těch pár prvních dní po releasu, kdy pugy byly fakt zábavný a člověk si dobře zahrál. |
Edited by - vool on 12/01/2011 16:36:17 |
 |
|
Jaffa
Junior Member
 
982 Posts |
Posted - 12/01/2011 : 13:44:14
|
a ty se divíš??? třeba já jim při rušení předplatného napsal že dungy jsou moc těžké a healovaní taky :)))))
Nečekal jsem že něco změním :) |
Last hope......Guild Wars 2 "that's not a log, that's a DICK!"
|
 |
|
Noe
Moderator
  
2217 Posts |
Posted - 12/01/2011 : 13:49:37
|
tož děcka nebéčte zde nad datáčem a podívejte se na RIFT, nechci Vás nikam tlačit nebo dělat agitku.
http://www.riftgame.com/en/ http://www.imperium.cz/forum/forum.asp?FORUM_ID=301
Kdyby někdo ze starých pardálů s kým se osobně dobře znám měl zájem se podívat příští víkend do bety, klidně mu půjčím acc aby poreferoval páč nemá smysl Vám psát, že je to fakt dobrý neb by jste mě nevěřili ani plk. |
Noe
|
 |
|
beldor5
Average Member
  
1144 Posts |
Posted - 12/01/2011 : 18:25:16
|
Rekl bych , ze uz je cas zacit delat tri stupne dungu :d 1) Normal pro desny lamy (cili tak 70% populace) 2) Heroic pro cassualy s IQ vetsim nez 100 3) Insane pro ty co maji dobry equip a sehranou grupu.
Mozna casem bude 4-5 stupnu obtiznosti a IQ test na zacatku
 |
..... http://volby.kategorie.cz/ |
 |
|
vool
Junior Member
 
842 Posts |
Posted - 12/01/2011 : 18:38:57
|
quote: Originally posted by beldor5
Rekl bych , ze uz je cas zacit delat tri stupne dungu :d 1) Normal pro desny lamy (cili tak 70% populace) 2) Heroic pro cassualy s IQ vetsim nez 100 3) Insane pro ty co maji dobry equip a sehranou grupu. Mozna casem bude 4-5 stupnu obtiznosti a IQ test na zacatku

Nene tohle by nepomohlo, protože těch 70% by se zase vztekalo a chodilo plakat na ofi fora, že jak je možný, že neprojdou v poho to INSANE. Já ten jejich postup i chápu, Blizzardu postup myslím, ale štve mě, že ještě před "pár týdny" proklamovali právě pravý opak jakože třeba ve stylu: "No vždyť je to HEROIC, tak ten by neměl být pro každého". |
 |
|
Shemiramoth
Moderator
   
4339 Posts |
Posted - 12/01/2011 : 20:22:38
|
Prominte, ale co si Blizzard vychoval, to ma. Neni to vina komunity, je to vina Blizzardu a jejich strategie. Pokud by se drzeli stale stejneho konceptu nejen pro dane obtiznosti, ale take pro mechaniky obecne, tak si lidi zvyknou. Kdyz to napisu velice prehnane. Pokud nekomu nabidnu instant kill, tak uz nikdo nebude chtit 1 minutovy boj s mobem ci playerem. Tedy vetsina nebude chtit.
Ono se snadno zvyka na veci, co jsou "zadarmo" a uz to jde hure, kdyz musim neco udelat. Proc bych taky mel, kdyz si za to platim! Mno, vzdyt to same muzeme videt v realnem zivote, tak proc se divit.
Nechapu tudiz, co vlastne resite. Jestli vam tohle nebylo jasne uz od pocatku, tak opravdu nevim, co si mam myslet.  |
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
|
 |
|
vool
Junior Member
 
842 Posts |
Posted - 12/01/2011 : 23:20:39
|
quote: Originally posted by Shemiramoth
Prominte, ale co si Blizzard vychoval, to ma. Neni to vina komunity, je to vina Blizzardu a jejich strategie. Pokud by se drzeli stale stejneho konceptu nejen pro dane obtiznosti, ale take pro mechaniky obecne, tak si lidi zvyknou. Kdyz to napisu velice prehnane. Pokud nekomu nabidnu instant kill, tak uz nikdo nebude chtit 1 minutovy boj s mobem ci playerem. Tedy vetsina nebude chtit.
Ono se snadno zvyka na veci, co jsou "zadarmo" a uz to jde hure, kdyz musim neco udelat. Proc bych taky mel, kdyz si za to platim! Mno, vzdyt to same muzeme videt v realnem zivote, tak proc se divit.
Nechapu tudiz, co vlastne resite. Jestli vam tohle nebylo jasne uz od pocatku, tak opravdu nevim, co si mam myslet. 
Mno tak to teda nevím, ale rozhodně vím, že spousta z těch, co se vrátili do wow se vraceli s tím, že hra bude mít na své základní úrovni aspoň nějakou obtížnost, že se tedy vzdáli od svého trendu blížícího se jednotlačítkové verzi, že bude zase dobrý PvP, že epic bude zase epic po všech stránkách a podobně. Blizzard tohle sliboval a na to spoustu lidi "dostal" Btw když už jsem u těch epiců, jednak si s tím mohli dát více práce, protože některé jsou dosti srovnatelné s rare itemy o 13ilvl nižšími a druhak první den po releasu odpoledne jich bylo v BOE provedení na AH cca 15 ... a to jsme realm spíše menší nebo nanejvýš středně obydlený :) Navíc expy za kopaní rud a sbírání kytiček jsou taky super tah neb nyní vám bot nejen vydělá goldíky, ale navíc klidně i vyexpí postavu. |
Edited by - vool on 12/01/2011 23:24:25 |
 |
|
Rakhen
Junior Member
 
917 Posts |
Posted - 13/01/2011 : 01:20:55
|
quote: Originally posted by vool Btw když už jsem u těch epiců, jednak si s tím mohli dát více práce, protože některé jsou dosti srovnatelné s rare itemy o 13ilvl nižšími a druhak první den po releasu odpoledne jich bylo v BOE provedení na AH cca 15 ... a to jsme realm spíše menší nebo nanejvýš středně obydlený :) Navíc expy za kopaní rud a sbírání kytiček jsou taky super tah neb nyní vám bot nejen vydělá goldíky, ale navíc klidně i vyexpí postavu.
Hlavně bude mazec až přijdou content patche. Rozdíl mezi ilvl 333 a 346 je cca 12.5 %. Rozdíl mezi 346 a 359 je cca 12.5 %. Rozdíl mezi 359 a 372 je cca 14 %.
Pokud se budou držet toho, jak to fungovalo ve wotlk (jakože to tak zatím vypadá), další content přinese pravděpodobně 378 a 391, pak 398 a 411 a další 417 a 430. Řečeno čísly, ilvl 430 bude mít všechny staty cca dvojnásobné proti ilvl 333. Takže se heroiky budou zas chodit jak na procházku se psem. |
 |
|
Shemiramoth
Moderator
   
4339 Posts |
Posted - 13/01/2011 : 06:37:46
|
To Vool: Jenze pokud ja vim, tak s kazdym novym datadiskem, se lidi drive ci pozdeji vraceli (vcetne me), kvuli tomu, ze to bude lepsi. Tentokrat jsem jim na to neskocil.  |
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
|
 |
|
Eagle
Average Member
  
2225 Posts |
Posted - 13/01/2011 : 08:11:43
|
ja teda doufal ze to bude jednodussi .. ani ne tak kvuli sobe ale kvuli tem ostatnim v grupe .. protoze koukat celej vecer na to jak nekdo nedokaze pochopit zakladni princip boje me nebavi .. jasne muzu zmenit grupu ale proc bych to proboha delal kdyz s tema lamama hrat chci? .. mluvim o raidu ... heroicky problem nejsou |
UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
|
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
Posted - 13/01/2011 : 10:58:45
|
Z pohledu hráče co jede od lvl 1, tak je datadisk fajn, upravené zóny jsou skvělé a bylo to zábavné. Jaký je to PvP na 85 ? Už je to hratelný ? (Rated BGs, arény) |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
 |
|
Dorlas
Moderator
   

2784 Posts |
Posted - 13/01/2011 : 11:01:58
|
jediny co se proti tomu da delat, je prestat to hrat a zacit hrat neco smysluplnyho    |
Dorlas TESO CzH, MdK, ReD, Ragnarok, Pohodari, Multa Nocent UO, SWG, WoW, VG, AoC, DF, EQ2, Rift, Swtor, GW2, Daoc - inactive
|
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 13/01/2011 : 11:47:39
|
Tak coz o to, Cataclysm skutecne je vyrazne lepe nastaveny, nez WotLK, a to jak po strance pve, tak pvp.
Heroiky mely pro cerstve dolevlovane chary celkem prijemnou obtiznost, raidy ji pro casualy maji taky a pro necasualy jsou hard mody, takze dejme tomu ok.
Po dlouhe dobe se jim tez podarilo smysluplne nastavit healovani, takze nezbyva nez doufat, ze to vydrzi i s novymi tiery equipu.
PvP je bohuzel stale strasne moc o resilienci, nicmene celkove uz to neni takova instagibarna, ze hry prakticky zmizel nesmyslne silny heal debuff a dispell war se vratila o par kroku zpet - celkove dobre zmeny.
Stale tu vsak zustava par klasickych bolistek:
Problem heroiku je, ze jsou brane jako predstupen raidum, takze je hraci rychle outgearnou. O to vic nechapu hromadne nerfy obtiznosti, zvlast pote, kdy se Blizzardi celkem jednoznacne vyjadrili, ze budou pouze opravovat drobnosti...
Neni prakticky zadny grupovy content krome 5 manu, a ty vydrzi i casualum tak maximalne na mesic, pak uz jim v nich nic nepada.
A asi to nejzasadnejsi: Blizzardi stale nemaji nejmensi predstavu, jak nastavit zakladni herni system tak, aby vsichni scalovali stejne. Diky tomu se stale dokola odehrava nekonecna serie buffu a nerfu a to celkem dost kazi hru. Smutne je, ze se z toho Blizzardi nikdy nemuzou dostat, by voko nastavene scalovaci koeficienty znamenaji, ze se jim to kazdy dalsi tier equipu nutne zase musi rozjet.
Kazdopadne par duvodu, proc to prece jen hrat: - Je to stale stejne wow, vite naprosto presne, co od toho muzete cekat (zajimave mechaniky v raidech, slusna obtiznost hard modu, competitivni areny - to sice nema s mmo nic spolecneho, ale spoustu lidi to bavi, ze). - pribyly rated battlegroundy. Sice to opet nema s mmo pvp vcelku nic spolecneho, ale aspon uz je to o kooperaci tymu a ne o tom naucit se postup, jak v dane kombinaci hrat proti moznym kombinacim oponentu v arene. - 10 man raidy bez nutnosti chodit 25 man. Podle me velice dobry tah. - |
 |
|
Dynty
New Member


310 Posts |
Posted - 13/01/2011 : 13:00:23
|
nadruhou stranu..ja jsem taky starej wowkar,nebudu tu vypisovat svoji historii tam,ale hral jsem to dlouho a hodne,na 60tce jsem raidoval,na 70tce taky,na 80tce uz jsem jentak doleveloval par postav,posbiral 5man epiky a pvp sety za bg/areny,ale prislo mi to furt stejny jako na ty 60-70 a uz me to moc nebavilo..tu novou expanzi uz jsem si ani nekoupil a nelaka me to. Protoze je to wowko,sice dobry,mozna i nejlpsi,ale furt stejny :)
Tim sem chtel rict,ze pro me je nejvestim zklamanim to,ze nepridali nic co by me nalakalo to resubnout..
|
www.boiians.cz |
Edited by - Dynty on 13/01/2011 13:02:04 |
 |
|
Eagle
Average Member
  
2225 Posts |
Posted - 13/01/2011 : 13:11:15
|
quote: Originally posted by Dynty
nadruhou stranu..ja jsem taky starej wowkar,nebudu tu vypisovat svoji historii tam,ale hral jsem to dlouho a hodne,na 60tce jsem raidoval,na 70tce taky,na 80tce uz jsem jentak doleveloval par postav,posbiral 5man epiky a pvp sety za bg/areny,ale prislo mi to furt stejny jako na ty 60-70 a uz me to moc nebavilo..tu novou expanzi uz jsem si ani nekoupil a nelaka me to. Protoze je to wowko,sice dobry,mozna i nejlpsi,ale furt stejny :)
Tim sem chtel rict,ze pro me je nejvestim zklamanim to,ze nepridali nic co by me nalakalo to resubnout..
ty uz jsi pro blizzard starj a neperspektivni ... tenhle datadisk je delanej pro novy hrace kteri uz dorostli .. precijen je to par let a ti hraci se obcerstvuji no a ten novym to nepripada vsechno stejny takze je to bavi |
UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
|
 |
|
vool
Junior Member
 
842 Posts |
Posted - 13/01/2011 : 14:56:26
|
2 Rahman: Healování bylo super, ale jak čtu, že zas chtěj boostnout chain heal o 10%, tak v tom bohužel vidím jen další posun k těm jednotlačítkovým verzím.
Jinak samozřejmě, že ač brečím a nadávám, stále dál hraju. Kdybych myslel, že jinde bude líp, už bych tam byl, ale nevěřím tomu :) |
Edited by - vool on 13/01/2011 14:57:09 |
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
Posted - 13/01/2011 : 15:37:33
|
Ono jinde líp nebude, párkrát jsem si odskočil do Darkfallu a nevydrželo to A Age of Conan vůbec. |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
 |
|
Topic  |
|
|
|