Author |
Topic |
Kurik
Average Member
1444 Posts |
Posted - 08/02/2005 : 16:20:06
|
quote: Originally posted by Khostri
Ve Freeportu dělá kouzla třeba Nobras. Když seš ve hře, tak si v panelu otevři GUILD, pak si to kliknutím na hlavičku sloupce seřaď podle typu craftera a máš to přehledně zobrazeno, kdo co dělá a jestli je online, nebo kdy naposledy byl.
nejsem v guilde, snad jen prozatim :) |
|
|
Jim Kayne
Starting Member
19 Posts |
Posted - 08/02/2005 : 18:38:53
|
quote: Originally posted by Pertha
ne , jediny co je tak ze kdyz mas nevyzvedlej shard tak mas o neco mesi zasobu poweru a healthu
az to zmizi tak se ti power a health vrati jako kdyby sis telo vyzvedl
jediny na co si dej pozor aby si o telo neprisel jeste jednou, za dva spirity nekde je uz dost tvrdej postih do statu
Diky ,dam si bacha :-) |
Mulmanoid-Iquisitor(in progress),Kaynn-Templar,Kaynne-Guardian |
|
|
Atronach
Moderator
2069 Posts |
Posted - 09/02/2005 : 07:45:27
|
Pro zajemce jsem vyjel statistiky pro dva bossaky za vcerejska:
Prvni je Captain ulssissaris z CoD.
Druhy je Vindiami the ancient z Condemmed catacomb v A.
Z toho Q na Vindiamiho je hezka odmena - vyber ze 4 prstenu. Ja si vybral tuhle hracku.
Jeste dve fotecky pro pobaveni: Bosik je pekny maser (hezky kope) Marwyn kricici o pomoc (to se casto nestava)
Edit: oprava linku sorry.
|
WOW: Kasicka, Druid, [Ceska Legie]. Moonglade TESO: Kasicka, Templar, [Ceska Legie, MdK], EU Rift: Kasicka, Cleric, [Ceska legie], Gelidra EQ2: Kasicka, Inquizitor, [Ceska legie], Splitpaw AoC: Casea, Necro, [Legie], Dagon Lotro: Casea, Minstrel, [Myth], Snow Vanguard [R.I.P.]: Attronach, High Elf Psionist, [MdK]
|
Edited by - Atronach on 09/02/2005 08:16:56 |
|
|
Nick
Moderator
455 Posts |
Posted - 09/02/2005 : 08:13:19
|
A kdeze tam jako mam ty statistiky videt |
|
|
Atronach
Moderator
2069 Posts |
Posted - 09/02/2005 : 08:17:51
|
quote: Originally posted by Nick
A kdeze tam jako mam ty statistiky videt
Sorry uz je to opraveno, moc brzo rano no
|
WOW: Kasicka, Druid, [Ceska Legie]. Moonglade TESO: Kasicka, Templar, [Ceska Legie, MdK], EU Rift: Kasicka, Cleric, [Ceska legie], Gelidra EQ2: Kasicka, Inquizitor, [Ceska legie], Splitpaw AoC: Casea, Necro, [Legie], Dagon Lotro: Casea, Minstrel, [Myth], Snow Vanguard [R.I.P.]: Attronach, High Elf Psionist, [MdK]
|
|
|
Iani
New Member
206 Posts |
Posted - 09/02/2005 : 15:11:55
|
Skoda ze jste nam o tom CoD nerekli, take by nas par rado slo :/ |
-= Major Rivers Durant =- Commando Combat Medic - Red Eclipse EU |
|
|
Pedro
Negr
1450 Posts |
Posted - 09/02/2005 : 15:36:18
|
quote: Originally posted by Iani
Skoda ze jste nam o tom CoD nerekli, take by nas par rado slo :/
Neni problem to napsat na forum nebo do CZ chatu. Rad kdykoliv pomuzu. |
Porresha, Calldo - AO - inactive Porresha, Adelka - EQ2 Porresha - VG - inactive Socializer 73% Achiever 60% Explorer 46% Killer 20% |
|
|
Atronach
Moderator
2069 Posts |
Posted - 09/02/2005 : 15:45:33
|
quote: Originally posted by Iani
Skoda ze jste nam o tom CoD nerekli, take by nas par rado slo :/
Jak je nejlepsi dat o tom vedet? /cz /pm /imperium ???
|
WOW: Kasicka, Druid, [Ceska Legie]. Moonglade TESO: Kasicka, Templar, [Ceska Legie, MdK], EU Rift: Kasicka, Cleric, [Ceska legie], Gelidra EQ2: Kasicka, Inquizitor, [Ceska legie], Splitpaw AoC: Casea, Necro, [Legie], Dagon Lotro: Casea, Minstrel, [Myth], Snow Vanguard [R.I.P.]: Attronach, High Elf Psionist, [MdK]
|
|
|
Marwyn
Junior Member
792 Posts |
Posted - 09/02/2005 : 15:45:37
|
quote: Originally posted by Iani
Skoda ze jste nam o tom CoD nerekli, take by nas par rado slo :/
ja sem vecer prudil na CZ chatu a neozval se ani jeden clovicek :) spamoval sem to asi 3x... nakonec sem se odhodlal tellnout Klattua a Porreshu, kteri nam helpli. Kazdopadne urcite pomuzem, pokud bude potreba a nebudem mit zadny jiny plan na dannou dobu... |
Marwyn Zevl Aion - Mytower <Played: 9D, AoC, AO, AC, AC2, DF, D&D, EVE, EQ2, GW, HG-London, Horizons, L2, MoM, Neocron, Ryzom, SWG, TR, UO, Vanguard, WHO, WoW, ...> |
|
|
Jaris
wannabe dictator
1545 Posts |
Posted - 09/02/2005 : 15:53:56
|
Best info je imperium plus predem kontaktovat (alespon 1 az 2 dny predem) nektereho z leaderu ostatnich guild a oni to daji do GUILDMOTD.
|
Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ
|
|
|
Iani
New Member
206 Posts |
Posted - 09/02/2005 : 16:03:07
|
Presne tak, davejte to priste prosim sem na imperium. U nas mame myslim alespon 4 lidi na manastone a 3 na tomahawk. Nicmene z vlastnich zdroju nedame raid dohromady ani nahodou. |
-= Major Rivers Durant =- Commando Combat Medic - Red Eclipse EU |
|
|
Marwyn
Junior Member
792 Posts |
Posted - 09/02/2005 : 17:01:51
|
quote: Originally posted by Iani
Presne tak, davejte to priste prosim sem na imperium. U nas mame myslim alespon 4 lidi na manastone a 3 na tomahawk. Nicmene z vlastnich zdroju nedame raid dohromady ani nahodou.
bylo to naplanovany desne na rychlo (asi 19 hodin pred startem ) :P kazdopadne sme mohli dat vede i kdyz sme nepocitali s ucasti od "zlounu", protoze predpokladam ze uz to vsichni maji, kdyz uz se nevyhlasil ride od MdK nejakej ten patek... :D
pokud nekdo chce s necim pomoct, tak az napise, ja osobne se budu snazit vypomoct... |
Marwyn Zevl Aion - Mytower <Played: 9D, AoC, AO, AC, AC2, DF, D&D, EVE, EQ2, GW, HG-London, Horizons, L2, MoM, Neocron, Ryzom, SWG, TR, UO, Vanguard, WHO, WoW, ...> |
|
|
Atronach
Moderator
2069 Posts |
Posted - 10/02/2005 : 07:38:43
|
JJ taky jsem mel pocit ze uz to vsichni zli maj. Mno chybka. Pomoc stejne jako Marw, neni problem.
|
WOW: Kasicka, Druid, [Ceska Legie]. Moonglade TESO: Kasicka, Templar, [Ceska Legie, MdK], EU Rift: Kasicka, Cleric, [Ceska legie], Gelidra EQ2: Kasicka, Inquizitor, [Ceska legie], Splitpaw AoC: Casea, Necro, [Legie], Dagon Lotro: Casea, Minstrel, [Myth], Snow Vanguard [R.I.P.]: Attronach, High Elf Psionist, [MdK]
|
|
|
Raady
New Member
396 Posts |
Posted - 10/02/2005 : 13:09:52
|
Taky rad pomuzu. Stejne bych tam musel, pac nekdo se musi starat o chudaka Marwa. On se sam boji. Ale neni sam, Casea se taky sama bez Marwa boji. Takze hadejte kdo je nejdulezitejsi |
Cleos aka Toodle Noodle <Pohodari> - Everquest II (Nagafen) Cleos <Temp> - Age of Conan (Fury) Sir Zotikus Alexius <Mor do Kuli> - Everquest II (Runnyeye) - retired |
Edited by - Raady on 10/02/2005 13:10:52 |
|
|
ehivar
Junior Member
530 Posts |
Posted - 11/02/2005 : 11:38:23
|
Tak jsem zjistil, ze u hodne vetsich Q je soucasti access Q nekam a co tak posloucham na G kanale co kdo momentalne dela tak vetsina Access Q se sklada z killu nejakejch namedu. Posledni doubou me pripadne ze G stale nekde neco campuje az se to vyspawnuje a TO MUSI bejt teda opruz. Skoda e to neni vyřešeno nějak elegantněji. |
|
|
ehivar
Junior Member
530 Posts |
Posted - 11/02/2005 : 11:40:32
|
jen si rikam kdy pribudou access Q i na vlez do dilny :)) Popripade access Q do vlastniho inventory LOL |
|
|
Raady
New Member
396 Posts |
Posted - 11/02/2005 : 12:31:15
|
jj, mas recht. ta accessy me teda taky drsne prudi. kdyz clovek chce nekam vyrazit, aby si pred tim vyhradil 2 dny na udelani accessu pro vsechny v potenionalni grupe. nedej boze, aby jeden nemohl a musel se shanet nekdo jinej |
Cleos aka Toodle Noodle <Pohodari> - Everquest II (Nagafen) Cleos <Temp> - Age of Conan (Fury) Sir Zotikus Alexius <Mor do Kuli> - Everquest II (Runnyeye) - retired |
|
|
Pertha
Moderator
7950 Posts |
Posted - 11/02/2005 : 12:36:06
|
ja nevim, vzdyt jsou ty access questy zabavny, ja je delam rad |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
|
|
Khostri
prudič
2210 Posts |
Posted - 11/02/2005 : 12:40:24
|
Já taky nevím snad když chci někam vlézt, tak se budu snažit, abych proto udělal všechno. Pokud mě to všechno nebaví dělat, tak přece do dané lokace lézt nemusím. A pak nechápu, jaké questy si představujete - Zabít named moba je opruz (i když to je jedna část většinou mimo dalších zkoumání, donášek atp.). Zajisté toho moba hledáte sami - nebo jste si plán questu přečetli někde na internetu? Pokud přečetli, tak není divu, že se vám jedna část zábavy asi vytratila (myslím část, kterou měli autoři na zřeteli)
Dále - běhání sem tam je opruz (podle reakcí) Takmi laskavě řekněte, jak by musel quest vypadat aby nebyl opruz. A než sem postnete nějaké konstrukce z RPG stolníh her atp, tak se předtím alepoň na chvilku zamyslete, tak ten Váš postup bude vypadat po tom, co někdo dá na inet návod. |
PC, PS3, iPad |
|
|
Atronach
Moderator
2069 Posts |
Posted - 11/02/2005 : 12:45:10
|
quote: Originally posted by Pertha
ja nevim, vzdyt jsou ty access questy zabavny, ja je delam rad
No nekterej lidem proste nevyhovuje kdyz se o neco musej zaslouzt nebo nejak snazit
Pro ty bylo idealni dat do registracni formulare otazecku "Prejete si byt hned L50, mit pristup vsude, mit nejlepsi vybavu, mit 1000pp?"
Pak by na obrazovce bylo 1 obri tlacitko "zabit" - clovek by vybral moba, stisk tlacitko a bylo by vymalovano. To by panecku teprve byla zabava
|
WOW: Kasicka, Druid, [Ceska Legie]. Moonglade TESO: Kasicka, Templar, [Ceska Legie, MdK], EU Rift: Kasicka, Cleric, [Ceska legie], Gelidra EQ2: Kasicka, Inquizitor, [Ceska legie], Splitpaw AoC: Casea, Necro, [Legie], Dagon Lotro: Casea, Minstrel, [Myth], Snow Vanguard [R.I.P.]: Attronach, High Elf Psionist, [MdK]
|
|
|
Pertha
Moderator
7950 Posts |
Posted - 11/02/2005 : 12:48:59
|
quote: Originally posted by Atronach
quote: Originally posted by Pertha
ja nevim, vzdyt jsou ty access questy zabavny, ja je delam rad
Pak by na obrazovce bylo 1 obri tlacitko "zabit" - clovek by vybral moba, stisk tlacitko a bylo by vymalovano. To by panecku teprve byla zabava
kdyby to po stisku toho tlacitka zabit udelalo animaci vystrelu z luku, tak by to bylo solovani presne podle kurika |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
|
|
Rahman
Moderator
4368 Posts |
Posted - 11/02/2005 : 12:54:36
|
Nene, everquestII je prece tymova hra, musel bys udelat tym a vsichni v tymu zmacknout to tlacitko. Ale teda nevim, jestli by to nebyl vopruz...
Edit: spelling |
Edited by - Rahman on 11/02/2005 12:55:18 |
|
|
Khostri
prudič
2210 Posts |
Posted - 11/02/2005 : 13:06:08
|
quote: Originally posted by Pertha
quote: Originally posted by Atronach
quote: Originally posted by Pertha
ja nevim, vzdyt jsou ty access questy zabavny, ja je delam rad
Pak by na obrazovce bylo 1 obri tlacitko "zabit" - clovek by vybral moba, stisk tlacitko a bylo by vymalovano. To by panecku teprve byla zabava
kdyby to po stisku toho tlacitka zabit udelalo animaci vystrelu z luku, tak by to bylo solovani presne podle kurika
No teď zrovna o tomhle Accessu Kurik nic nepsal - to se týká jiných |
PC, PS3, iPad |
|
|
ehivar
Junior Member
530 Posts |
Posted - 11/02/2005 : 13:13:33
|
Tak ze upresnim pro mistni prudice:))
Behani ... nevadi Sbirani ... nevadi Killovani xx/xx nevadi Tezeni ... nevadi Hledani ... nevadi (treba nausnice a hledani ve vode to prave misto SUPER)
Cekani 120 minut v jedne mistnosti az se spawne treba HESS VADI !!
PRIKLAD: cekani na Hesse 1. navteva cca. 2,5 hod a nic potom uz sem o toho skoro spal a spawn byl asi broken 2. navsteva killnutto tesne prede mnou .. opet cekani asi 2 hod na spawn
A nejhorsi je, ze tam proste musite stat a ani nemuzete behat okolo, protoze by vam ho nekdo killnul (pri me smule by se me to stalo)
Tak ze co sem chtel napsat a co si zase plno lidi vylozilo po svem.
Vadi me obcas to nekonecne kempovani.
No a co si predstavuju jako elegant reseni ? V nekolika pripadech dokonce v EQ uplatneno. Vyspawnovat si nameda killem tezsich a tezsich skupin potvor. |
|
|
ehivar
Junior Member
530 Posts |
Posted - 11/02/2005 : 13:37:16
|
No jeste pro predstavu uvedu priklad z realneho zivota.
Prijdete z prace nekdy okolo 1700-1800.
Poladite drobne takove ty veci jako jidlo, deti/manzelka, tuleni/rostenka .. zdvorilostni komunikace :)
Potom utahane sednete na 3-5hod ke hře a těšíte se jak si u toho orazíte a čeká vás v tom horším případě jen kempování něčeho :) |
|
|
Drew
Junior Member
583 Posts |
Posted - 11/02/2005 : 14:05:45
|
No s tím campem,po včerejsku jsem zase o něco víc psychicky odolnej,protože čekat na lfa Rama'nai 11hod je fakt vopruz.A kdyby neotevřeli jinou zónu,tak bych se asi nedočkal.Ale když někdo něco chce,musí něco vydržet a ne příjít,zabít a odejít.Ty acessy beru docela vpoho,akorát by to chtělo nějak rozumněji nastavit zadávání jednotlivých acessů,ne zadání v jedné lokaci a acess úplně jinde,pak v tom má člověk jen zmatek. |
Udan Dirge/Sage (70/70) MdK inactive Drew Temp/Armorer (61/70)MDK inactive Dogra Shadowknight 70MDK inactive Prdola Swashbuckler 80 Pohodari Nagafen Udan Illusionist 80 Pohodari Nagafen |
|
|
Khaot
Average Member
1947 Posts |
Posted - 11/02/2005 : 14:10:38
|
quote: Originally posted by ehivar Cekani 120 minut v jedne mistnosti az se spawne treba HESS VADI !!
PRIKLAD: cekani na Hesse 1. navteva cca. 2,5 hod a nic potom uz sem o toho skoro spal a spawn byl asi broken 2. navsteva killnutto tesne prede mnou .. opet cekani asi 2 hod na spawn
A nejhorsi je, ze tam proste musite stat a ani nemuzete behat okolo, protoze by vam ho nekdo killnul (pri me smule by se me to stalo)
No...hess ma PH, kteri se popuji kazdych 10 nebo 15 minut (nepamatuji se uz, ale neni problem to zjistit, at uz vlastnim usilim, nebo pouzitim webu). Pokud se nepopuje, spawn je broken a nema vyznam tam cekat. Pokud spawn neni broken, tak se da okolo delat dost, treba dalsi questy a vzdy na cas jit zpet. Nebo se domluvit s nekym, grupnout a pokud se popne, ten nekdo ho lockne, pocka az dobehne zbytek a pak se zabije. Spis nez ve spawnu bych videl problem, ze nektere zony jsou jen 2x nebo jen jednou. Pretahovat se o spawn je fakt neprijemne (s ohledem na dalsi veci). |
|
|
ehivar
Junior Member
530 Posts |
Posted - 11/02/2005 : 14:21:16
|
quote: Originally posted by Khaot
quote: Originally posted by ehivar Cekani 120 minut v jedne mistnosti az se spawne treba HESS VADI !!
PRIKLAD: cekani na Hesse 1. navteva cca. 2,5 hod a nic potom uz sem o toho skoro spal a spawn byl asi broken 2. navsteva killnutto tesne prede mnou .. opet cekani asi 2 hod na spawn
A nejhorsi je, ze tam proste musite stat a ani nemuzete behat okolo, protoze by vam ho nekdo killnul (pri me smule by se me to stalo)
No...hess ma PH, kteri se popuji kazdych 10 nebo 15 minut (nepamatuji se uz, ale neni problem to zjistit, at uz vlastnim usilim, nebo pouzitim webu). Pokud se nepopuje, spawn je broken a nema vyznam tam cekat. Pokud spawn neni broken, tak se da okolo delat dost, treba dalsi questy a vzdy na cas jit zpet. Nebo se domluvit s nekym, grupnout a pokud se popne, ten nekdo ho lockne, pocka az dobehne zbytek a pak se zabije. Spis nez ve spawnu bych videl problem, ze nektere zony jsou jen 2x nebo jen jednou. Pretahovat se o spawn je fakt neprijemne (s ohledem na dalsi veci).
Jak sem rikal postupnej adrenalinovej spawn by byl super ... bylo by co delat a navic plno zabavy :)
Treba v Asherons Call bylo tusim (uz si to nepamatuju moc dobre). V nejake oblasti se spawnovali konkretni mobove (Olthoiove ... neco mezi pavoukem a cimsi). kdyz se vykudlali prisli jejich silnejsi verze .... potom 3-ti silnejsi grupa a to uz byl fakt mazec a po tehle se teprve spawnuli ty nejsilnejsi co uz byl fakt adrenalin ze kterejch padal uber loot plus po killu se otevrel port do Q dungu. Tzn. o pristup do Q dungu se lide zaslouzili pomerne zabavnou a velice aktivni a adrenalinovou zalezitosti :) |
|
|
Atronach
Moderator
2069 Posts |
Posted - 11/02/2005 : 15:54:15
|
quote: Originally posted by ehivar Potom utahane sednete na 3-5hod ke hře a těšíte se jak si u toho orazíte a čeká vás v tom horším případě jen kempování něčeho :)
A proc to teda hrajes? U kurika je to evidentne proto aby mohl prudit ale u tebe...fakt tomu nerozumim. |
WOW: Kasicka, Druid, [Ceska Legie]. Moonglade TESO: Kasicka, Templar, [Ceska Legie, MdK], EU Rift: Kasicka, Cleric, [Ceska legie], Gelidra EQ2: Kasicka, Inquizitor, [Ceska legie], Splitpaw AoC: Casea, Necro, [Legie], Dagon Lotro: Casea, Minstrel, [Myth], Snow Vanguard [R.I.P.]: Attronach, High Elf Psionist, [MdK]
|
|
|
ehivar
Junior Member
530 Posts |
Posted - 11/02/2005 : 16:12:27
|
Attro obcas me pripadnou tvoje argumenty totalne zcestne. Rozjede se tu nejaka debata co by bylo skvele kdyby to tak fungovalo apod. Coz je podle me jedna z funkci chatovaciho fora. Probiraji se nazory na urcitou vec. Nikdo tady samozdrejme nic nezmeni .... jen se probiraji moznosti. A tvuj argument je proc to tedy hrajeme ? Drew by mel prestat hrat, protoze musel kempovat 11 hodin nejakou kocku a nebyl z toho zrovna odvazanej ? Tzn. ze se mu kvuli tomu nelibi cela hra a mel by ji prestat hrat ?
Attro reknu ti jednu zasadni vec. Vetsina veci na svete se postupne zlepsuje, protoze lide o nich komunikuji a plno napadu z takovych debat muze prejit do realneho vyuziti.
Z argumety lidi jako ty by asi svet daleko ve vyvoji nedosel. Tvoje osobni simpatie nebo antipatie a nazory na konkretni lidi si nech pro sebe a nebo jim to napis soukrome.
A ke tve poznamce. Pokud bych ji mel brat tak jak si ji napsal tak spada presne do kategorie Kurikovin .... Svoji poznamkou si totiz jen rekl, ze te nazory a napady a eventuelne konstruktivni pripominky kohokoliv jineho nezajimaji a jen si chtel nekoho oprudit. |
|
|
Atronach
Moderator
2069 Posts |
Posted - 11/02/2005 : 16:28:47
|
Ehm, nejak mi tam porad schazi ta odpoved na jednoduchou otazku "proc to tedy hrajes". Ja se te jen proste zeptal proc to hrajes kdyz se ti porad neco nelibi. Zrejme jsem precenil tvou schopnost na jednoduchou otazku jednoduse odpovedet, takze to nech plavat.
|
WOW: Kasicka, Druid, [Ceska Legie]. Moonglade TESO: Kasicka, Templar, [Ceska Legie, MdK], EU Rift: Kasicka, Cleric, [Ceska legie], Gelidra EQ2: Kasicka, Inquizitor, [Ceska legie], Splitpaw AoC: Casea, Necro, [Legie], Dagon Lotro: Casea, Minstrel, [Myth], Snow Vanguard [R.I.P.]: Attronach, High Elf Psionist, [MdK]
|
|
|
Drew
Junior Member
583 Posts |
Posted - 11/02/2005 : 16:29:55
|
No je pravda,že ten camp byl hroznej,ale bylo to daný jen 1 instancí a částečně,taky mou leností.Prostě jsem se už tam nechtěl vracet kvůli repopu lfa,a tak jsem stále doufal.Mimo jsme aspoň nahnali do gildy Wispy na zadání HQ a já udělal dvě komplet kolekce.Takže to nebylo zas tak z cesty.Imho myslite,že server rozjedou,jak mají naplánováno,tj.v6? |
Udan Dirge/Sage (70/70) MdK inactive Drew Temp/Armorer (61/70)MDK inactive Dogra Shadowknight 70MDK inactive Prdola Swashbuckler 80 Pohodari Nagafen Udan Illusionist 80 Pohodari Nagafen |
|
|
Atronach
Moderator
2069 Posts |
Posted - 11/02/2005 : 16:44:13
|
Proste mi vadi narky typu:
"proc musim pro XP zabijet moby, to je vopruz?" "proc musim neco vyrabet abych lezl s XP u crafta?" "porc si nemuzu na vyrobu vsechno koupit?" "proc musim vsude delat pristupove questy?" "proc si nemuzu hned koupit vsechno na marketu?" "proc je povolani Xy (doplnte podle toho kdo to pise) tak slabe?"
Pisou to podle me lidi kteri nechteji hrat ale chteji spustit hru podivat se jak maji vsechno hned a bez prace a hlavne chteji mit stejne veci, stejne lokace, stejne postaveni, stejny level jako ti, kdo hru HRAJI zkoumaji a bavi je to.
Tem lidem nejde o zlepseni hry ale predelani hry do pozice stupidni klikacky.
Pokud jsem se timto osobnim nazorem nekoho dotknul, tak se mu omlouvam
|
WOW: Kasicka, Druid, [Ceska Legie]. Moonglade TESO: Kasicka, Templar, [Ceska Legie, MdK], EU Rift: Kasicka, Cleric, [Ceska legie], Gelidra EQ2: Kasicka, Inquizitor, [Ceska legie], Splitpaw AoC: Casea, Necro, [Legie], Dagon Lotro: Casea, Minstrel, [Myth], Snow Vanguard [R.I.P.]: Attronach, High Elf Psionist, [MdK]
|
|
|
Drew
Junior Member
583 Posts |
Posted - 11/02/2005 : 16:58:08
|
Tak to chlápci od SOE stihly o hodku dřív. |
Udan Dirge/Sage (70/70) MdK inactive Drew Temp/Armorer (61/70)MDK inactive Dogra Shadowknight 70MDK inactive Prdola Swashbuckler 80 Pohodari Nagafen Udan Illusionist 80 Pohodari Nagafen |
|
|
ehivar
Junior Member
530 Posts |
Posted - 11/02/2005 : 17:40:02
|
Ne Attro ty zijes v presvedceni ze sem si na neco ztezoval v tom smyslu, ze takto je to nehratelne apod. A na tvoji otazku ti odpovim opet otazkou. Nelibi se snad Drewovi cele EQ2 jen proto, protoze musel neco kempovat ? Tady vidis jak byla tvoje poznamka nesmyslna a IMHO jen prudici, protoze ti zda se nesednu. :) A v podstate namirena jen proti me. Proste mas stale tendenci si veci utvaret presne tak jak sednou tobe a k obrazu svemu
Tim co si napsal neprispejes jakkoliv plnohodnotne do zadne diskuze. At uz je o cemkoliv. Kdyby biologicky vyvoj cloveka mel pochazet z nejake diskuze a ty si do ni prispival podobnymi "duchaplnymi a konstruktivnimi" pridavky, tak by lidstvo jeste neslezlo ze stromu. Nenarodil by se tim padem ani Attronach i Ehivar a vubec by pochybuju vznikla nejaka mmorpg. Krome toho EQ2 a jakakoliv jina mmorpg mimo jine bere i dobre napady z podobnych k tomu uzpusobenych for. Kde proste lidi sve nazory pisou, protoze ta hra je kus dobre odvedene prace a zalezi jim na tom aby vypadala jeste lepe.
No co se tyka postu "proc musim pro XP zabijet moby, to je vopruz?" .... atd. Attro vsichni maji na ruzne veci ruzny nazor, ale to jeste vubec neznamena, ze je jako celek ta hra nebavi a neni pro ne skvela. A vubec to neznamena, ze by si tem lidem musel rikat jak sou trapny kdyz tobe se libi vsechno. Taky me pripadne ze ses v tomto ohledu dost nesmyslene vstahovacnej ... az me pripadne, ze ldidi timto potazmo osocuji tebe ze reknou co by mohlo vypadat lepe nebo jinak. Krome toho vetsina toho co si napsal zachazi dost do extremu a pusobi jako nesmysl viz. prvni tve dve tve "proc". Pro me je EQ2 skvela hra a to ze me v ni nejake drobnosti nesedi vubec nic neznamena.
Krome toho za tim campovanim si stojim, protoze to uz je ZNAMEJ NOTORICKEJ problem z EQ1. Jak bych tak rekl ... proc se bavit necodelanim kdyz se muzu bavit nicnedelanim (cekanim na moba). A dosazeni rewardu accesu necodelanim je furt pritazlivejsi nez nicnedelanim (campovanim). Tzn. opet radeji pripomenu, ze to ma za ucel vyvolat nejakou fundovanou debatu jak by to mohlo vypadat jinak. A jak by to lidi vice bavilo. |
|
|
Krvezbrote
New Member
344 Posts |
Posted - 11/02/2005 : 19:58:45
|
Popravdě mi představa, že se začne nějaká hra ladit na základě diskusí hráčů nezasvědcených do budoucího vývoje a ideí tvůrců, nahání přímo panickou hrůzu. Zažil jsem si to v UO. To mi bohatě stačilo.
Věřím, že většinu co teď EQ hrají to baví téměř v celém rozsahu a je mi také jasné, že každý má ve hře svoji "chybu", kterou by nejraději změnil. Ti které to opravdu nebaví, odpadají vždy do několika týdnech.
Člověk se časem naučí být trpělivý. Myslím, že se zatím vždy ukázalo, že případné hodně ostré hrany se obrousily do příjemného herního systému a že řešení tvůrců měla nakonec svá opodstatnění. Ti kdo začínali se vznikem EQ1, se mnou budou souhlasit, že tahle hra ušla pěkně dlouhou cestu. Po všech stránkách. S EQ2 to nebude jiné.
Proč se nenechat překvapit, že? Já se nechávám rád překvapit.
Jinak musím souhlasit s tím, kdo tu poznamenal ať si někdy zkusíte hrát bez informací z webu. Věřte, že takový styl hry - získávat informace jen a pouze od NPC ve hře a ze šrámů na vlastním těle - uvolní víc adrenalinu než snesete. Po čase, až budute znát většinu zón a budete přesně vědět kde co i koho najdete - to už nepůjde uskutečnit.
No, jinak je to jen můj čistě osobní názor, nikdo netvrdí že s ním musí někdo souhlasit. |
"Nemá žádný význam umět se přenést kamkoli, když je někdo kretén všude." Roger Zelazny, Znamení Chaosu
Aktuálně jen Defiance V alpha verzi: Landmark (Galerie) pár poznámek z historie: Krvezbrote, Stistko & spol - EQ, EQ2, Vanguard, Age of Conan, EVE .. (mimo craft v EQ2 a Vanguard vše pohřbeno)
|
|
|
Rahman
Moderator
4368 Posts |
Posted - 12/02/2005 : 02:56:23
|
Tahle diskuze nejspis neovlivni vyvoje EQII, ale dost mozna ovlivni vyvoj nejakych budoucich projektu, nepovazoval bych to za uplne placani do vody ;-)
Jinak divili byste se, ale podobne diskuse na oficielnich forech vysledek velmi casto maji. V AO je to celkem bezna praxe. |
|
|
Kurik
Average Member
1444 Posts |
Posted - 12/02/2005 : 11:33:08
|
quote: Originally posted by Rahman
Tahle diskuze nejspis neovlivni vyvoje EQII, ale dost mozna ovlivni vyvoj nejakych budoucich projektu, nepovazoval bych to za uplne placani do vody ;-)
Jinak divili byste se, ale podobne diskuse na oficielnich forech vysledek velmi casto maji. V AO je to celkem bezna praxe.
ono i na EQ2 je videt, jak feedback od hracu ovlivnuje vyvoj, je to prirozene. navic vyvojovy tymEQ2 je sice mozna profesionalni co se tyka designu, programovani... ale chybi mu to, co mel vyvojovy tymjednicky - hluboke humanitni vzdelani, lidi, ktery vymysleli, jak bude fungovat EQ1 meli diplomy z psychologie a sociologie a na te hre to je znat, EQ2 je jinej. podle me je to skoda, vadi mi na nem hodne veci, ale to neznamena, ze se nedokazu ve hre bavit. |
|
|
Dorlas
Moderator
2784 Posts |
Posted - 12/02/2005 : 12:43:34
|
Me to prijde zcela v norme, klidne bych to vse este zostril... treba to ze 90% lidi na lvl 20-30 beha v questovnim armoru je humus. AQ pokud nechat tak ztizit tak aby si clovek secsakra ten armor zaslouzil. To same plati o heritage a vstup. questech do raid zon atd... I kdyz co se tyce heritage ty sou vcelku ok, este ted s hruzou v ocich ve spanku stale tezim 100 ore a 100dreva |
Dorlas TESO CzH, MdK, ReD, Ragnarok, Pohodari, Multa Nocent UO, SWG, WoW, VG, AoC, DF, EQ2, Rift, Swtor, GW2, Daoc - inactive
|
|
|
Kurik
Average Member
1444 Posts |
Posted - 12/02/2005 : 14:46:09
|
quote: Originally posted by Dorlas
Me to prijde zcela v norme, klidne bych to vse este zostril... treba to ze 90% lidi na lvl 20-30 beha v questovnim armoru je humus. AQ pokud nechat tak ztizit tak aby si clovek secsakra ten armor zaslouzil. To same plati o heritage a vstup. questech do raid zon atd... I kdyz co se tyce heritage ty sou vcelku ok, este ted s hruzou v ocich ve spanku stale tezim 100 ore a 100dreva
to je rpave ono, ty bys to ztizil, ale obecny trend jde opacnym smerem... a z meho pohledu je dobre, ze SOE mirne ustupuje.
pruser je spis v tom, ze je ve hre stale desive malo modelu a textru... vsichni vypadaji, alespon na dalku stejne. kdyby slo nektery veci alespon obarvit... |
|
|
Pedro
Negr
1450 Posts |
Posted - 12/02/2005 : 15:26:50
|
quote: Originally posted by Kurik .... kdyby slo nektery veci alespon obarvit...
Aaaaa to uz jsme tu dlouho nemeli.... |
Porresha, Calldo - AO - inactive Porresha, Adelka - EQ2 Porresha - VG - inactive Socializer 73% Achiever 60% Explorer 46% Killer 20% |
|
|
Kurik
Average Member
1444 Posts |
Posted - 12/02/2005 : 15:49:46
|
a neni to tak? ted sem potkal nejakyho plechovku a ten sedivej armor vypada priserne, i kdyz je mozny, ze na vyssi detaily nez balanced se andherne blejska jako zrcadlo, kdo vi.
co treba ten prvni summon? ypada na vysoky detaily nejak lip nebo je taky hnusnej, jak kdyby nemel zadnou texturu? |
|
|
Krvezbrote
New Member
344 Posts |
Posted - 12/02/2005 : 16:03:30
|
quote: Originally posted by Kurik ... a z meho pohledu je dobre, ze SOE mirne ustupuje.
Popravdě moc nechápu proč by si to někdo přál. Čím je hra zjednoduší a tím rychlejší, tím rychleji se dostane hráč na vrchol a co pak? Ukazovat si nejlepší ohoz či staty, chodit jen do těch pár zón, kde vše nezabije na jednu či dvě rány a na náměstí ukazovat jak dobře umí kouzlit? Jak vidím tak některé věci se tu nezměnili ani za těch několik let.
Odehrál jsem hodně postav, ale nejvíc jsem si vždy vážil těch, které jsem si v EQ pomalu vypiplal od prvního lvlu. Pomalu, opravdu pomalu, kousek po kousku, pokud možno bez pomoci hlavního charu. O tom ta hra je. Není to zábava na týden, ale na roky. Ti kdo to pochopili už tyto debaty dávno opustili. |
"Nemá žádný význam umět se přenést kamkoli, když je někdo kretén všude." Roger Zelazny, Znamení Chaosu
Aktuálně jen Defiance V alpha verzi: Landmark (Galerie) pár poznámek z historie: Krvezbrote, Stistko & spol - EQ, EQ2, Vanguard, Age of Conan, EVE .. (mimo craft v EQ2 a Vanguard vše pohřbeno)
|
|
|
vali
Starting Member
32 Posts |
Posted - 12/02/2005 : 16:04:02
|
quote: Originally posted by Kurik
a neni to tak? ted sem potkal nejakyho plechovku a ten sedivej armor vypada priserne
A to jako chceš aby rytíři běhali v zelenym, červenym, žlutym nebo růžovym brnění? To by teda byla pěkná zhovadilost...
|
WoW: Kopytko - Chrocht, Thunderhorn, Druid EQ2: Nobras - Mor do Kulí, Runnyeye, Wizard (retired) SWG: Nobras Vali - BoH, Eclipse (retired) |
|
|
Kurik
Average Member
1444 Posts |
Posted - 12/02/2005 : 16:11:17
|
quote: Originally posted by vali
quote: Originally posted by Kurik
a neni to tak? ted sem potkal nejakyho plechovku a ten sedivej armor vypada priserne
A to jako chceš aby rytíři běhali v zelenym, červenym, žlutym nebo růžovym brnění? To by teda byla pěkná zhovadilost...
slysel si nekdy o veci, ktera se jmenuje varkoc?
"Odění kryjící zbroj - varkoč:
Během 13. století se i u nás prosadil zvyk oblékat přes zbroj heraldicky zdobené a označené suknice - varkoče. České slovo varkoč zřejmě pochází z německého označení bojové suknice - Waffenrock. Francouzsky surcoat. Tento zvyk přinesli křižáci ze Svaté země, kde horké slunce Palestiny neúnosně rozpalovalo kovové zbroje rytířů. Varkoče se sice objevují na vyobrazení již v druhé polovině 12.st. (např. iluminace Winchesterské bible) ale v masovém měřítku se prosadily až ve století třináctém. Zdá se ale, že se tento zvyk neprosadil plošně a naráz, protože podobně jako máme řidší výjevy bojovníků oděných v kroužkovou zbroj a varkoč z konce 12.st. máme ještě i ze 13.st. doloženy výjevy těžkooděnců oděných jen v holou kroužkovou brň (některé výjevy v Codexu Manesse aj.). Střihově varkoč připomíná jeden z typů tuniky bez rukávů nebo s krátkým rukávem. V mírném podnebí Evropy varkoč (též gambeson) svou původní funkci ochrany před žárem ztratil, ale stal se oblíbeným módním doplňkem zbrojí, demonstrující často svou drahou látkou okázalost feudála a erbem jeho rod v bitvách a turnajích. Důležitějším přínosem varkoče byl fakt, že náležitě heraldicky a barevně vyveden, pomáhal bojujícím feudálům v lepší orientaci v boji a v rozlišování spolubojovníků od soupeřů. Rytíř musel tedy do jisté míry znát i znaky a barvy svých soupeřů. Někdy se pro zjednodušení orientace věc řešila přidáním výrazného orientačního znamení (např. našitý barevný kříž) a pokřikem bojových hesel (např. na Moravském poli byl údajně válečný pokřik českých bojovníků "Praga!"). Zvláštností pak byli řádoví rytíři. Jejich poněkud prosté, ale pevné plátěné varkoče bývaly buď čistě bílé, nebo častěji s našitým znakem řádu (templáři - červený kříž, němečtí rytíři - černý kříž, mečoví bratři - rudé zkřížené meče apod.). Na konci 13. a v první polovině 14. st. se objevují pokusy zesílit ochranu bojovníka (zejména proti stále častějším bodům) podšitím varkoče kůží a podnýtováním kovovými lamelami zpravidla na prsou, někdy i zádech. Tyto pokusy se dělaly na všech typech varkočů a předcházely tak plátové kabátce a brigantiny." http://www.wothanburg.cz/13stoleti.html
a to nemluvim o moznostech zdobeni zbroji intarzovanim, pouzitim ozdobnyhc materialu (kovove zbroje) popripade uprava morenim a barvenim u zbroji latkovych a kozenych
jiste, ze musi byt dostupna omezena paleta barev pro ruzne predmety, nejlepe podle historicky dolozenych moznosti barveni. to plati pro stity, bezne odevy a tak dale. nehlede o moznosti, ktere cloveku poskytuje magie, takze bychom mohli mit klidne barevne zbrane se svetelnymi efekty...
proste technologie super,. engine kvalitni, ted jsem prepnul na high detaily s vypnutim stinu (20 fps v queynosu), ty oblecky jsou pekny, ale chybi tomu variabilita, zatim je to rposte technologiecke demo takove |
|
|
Genagen
Junior Member
589 Posts |
Posted - 12/02/2005 : 16:12:17
|
a neni to tak? ted sem potkal nejakyho plechovku a ten sedivej armor vypada priserne, i kdyz je mozny, ze na vyssi detaily nez balanced se andherne blejska jako zrcadlo, kdo vi.
co treba ten prvni summon? ypada na vysoky detaily nejak lip nebo je taky hnusnej, jak kdyby nemel zadnou texturu?
Nic osobniho - opravdu ne. Ale s grafarnou 5700 nekritizuj grafiku eq2 :-)
Ja uprimne musim rict - ze graficky na me zadna hra tak nezapusobila jako eq2. Vcetne poslednich pecek D3 ci HL2 ci swg. Za sebe muzu rict, ze lepsi grafiku technicky zprfacovanou jsem ve hre nevidel.
Textury jsou super, detaily postav. Prehrsle efektu (treba prave na brneni).A kdyz jedu na koni zapadem ci vychodem slunce v Commons (graficky IMO jedna z graficky nejpovedenejsich zon (znam zony az do zeku a el, dal ne) - tak mi tecou sliny i kdyz uz to vidim po stopadesaty prvni.
Braveni brneni - mi prijde jako pakoska. Nevim, jestli by to spis nerusilo. Lidi hraje hodne. Ze bych potkaval lidi ve stejnym obleceni - mi moc neprijde. Kazdej ma vyply showhood. Problemy s uniformitou nemam.
Dulezity je, ze tym okolo eq2 maka na hre, na pravidlech. Na chybach. IMO pracujou na dulezitejch vecech (narozdil treba od tymu SWG, kterej se hrabe jenom v kravinach. takze treba tam barvit brneni jde - kdyz uz VSECHNY postavy z 98% muzou pouzivat jenom to jedno jediny - ale hrat se to moc neda (pokud teda jeste neprobeh combat revamp - IMO jeste neprobeh - optimiste ho cekaji do leta :-)) |
Genagen [EQ2]: Kerra, ShadowKnight Shadow Wind Guild Leader and RaidWiki admin |
|
|
Kurik
Average Member
1444 Posts |
Posted - 12/02/2005 : 16:19:41
|
quote: Originally posted by Genagen
a neni to tak? ted sem potkal nejakyho plechovku a ten sedivej armor vypada priserne, i kdyz je mozny, ze na vyssi detaily nez balanced se andherne blejska jako zrcadlo, kdo vi.
co treba ten prvni summon? ypada na vysoky detaily nejak lip nebo je taky hnusnej, jak kdyby nemel zadnou texturu? Nic osobniho - opravdu ne. Ale s grafarnou 5700 nekritizuj grafiku eq2 :-)Ja uprimne musim rict - ze graficky na me zadna hra tak nezapusobila jako eq2. Vcetne poslednich pecek D3 ci HL2 ci swg. Za sebe muzu rict, ze lepsi grafiku technicky zprfacovanou jsem ve hre nevidel.
Textury jsou super, detaily postav. Prehrsle efektu (treba prave na brneni).A kdyz jedu na koni zapadem ci vychodem slunce v Commons (graficky IMO jedna z graficky nejpovedenejsich zon (znam zony az do zeku a el, dal ne) - tak mi tecou sliny i kdyz uz to vidim po stopadesaty prvni.
Braveni brneni - mi prijde jako pakoska. Nevim, jestli by to spis nerusilo. Lidi hraje hodne. Ze bych potkaval lidi ve stejnym obleceni - mi moc neprijde. Kazdej ma vyply showhood. Problemy s uniformitou nemam.
Dulezity je, ze tym okolo eq2 maka na hre, na pravidlech. Na chybach. IMO pracujou na dulezitejch vecech (narozdil treba od tymu SWG, kterej se hrabe jenom v kravinach. takze treba tam barvit brneni jde - kdyz uz VSECHNY postavy z 98% muzou pouzivat jenom to jedno jediny - ale hrat se to moc neda (pokud teda jeste neprobeh combat revamp - IMO jeste neprobeh - optimiste ho cekaji do leta :-))
pozor, ja nekritizuju kvalitu textur, ale design, to josu dve rozdilne veci, nemluve o tom, ze vetsina lidi hraje stale jeste na karte se 128 MB RAM :) ale jak rikam vys, prepnuti na high detaily je velkej rozdil, ale neresito ten zasadni problem - uniformitu. nevim, jk to vypada na lvevelech nad 30, ale to, co potkavm ve mestech a lidi, se kterejma hraju, vypadaji stejne, makove maji svoje habity, vsichni ostatni maji stejne kozene zbroje z questu.
Obdobne je to u zbrani, nejvic me ted dostal queynos longsword, ktery vypada jak recky kratky mec, rozhodne ma daleko do klasckeho "dlouheho" mese, tedy klasicke goticke jednorucky pripadne bastarda. nebo dyky, ktere vypadaji jak byzantske siroke noze... chapu, je to fantasy hra a tak vubec, ale je hezke, kdyz designeri maji nejake poneti o historickych zbranich, jejich vzhledu, ucelu, funkcich... holt sem postizenej tim, ze jsme nejakou dobu fusoval do historickeho sermu.
prace na rpavidlech a vymysleni veci pro solo hru mi nevadi, ale grafiku a programovani a design hry jako celku a graficky design delaji ruzni lide, ne jeden team...
no a nakonec... commonlands se mi moc nelibi, antonica mi prijde clenitejsi, zaot je zajimavejsi freeport, krasne temnej plnej krivolakejch ulicek, ten je imho hodne povedenej
|
|
|
vali
Starting Member
32 Posts |
Posted - 12/02/2005 : 16:34:31
|
ad varkoč - pěkná to věc... zajímalo by mě, jak by se hra hýbala, kdyby na každý plechovce ještě vlál kus hadru :-)
Nicméně předtim si mluvil o barvení. Pokud by to mělo vypadat jako v SWG, tak by se to sem podle mě vážně nehodilo... |
WoW: Kopytko - Chrocht, Thunderhorn, Druid EQ2: Nobras - Mor do Kulí, Runnyeye, Wizard (retired) SWG: Nobras Vali - BoH, Eclipse (retired) |
|
|
ehivar
Junior Member
530 Posts |
Posted - 12/02/2005 : 16:54:21
|
No pridam jeden priklad z jine hry. Ve hre bylo X typu brni a kazdy se skladal z nekolika kusu ... podopbne EQ a jine hry. A ted .. breni mwlo nejakou zakladni podkladovou barvu a na tom nejaky vzorek, ktery mel jinou barvu a cele to bylo takove pekne poskladane. No a mohl si lootnout statove super kusy brnei ale barevne byli odl#239;sne, tak ze sem v tom vypadal jak kasparek. Umeni bylo najit dobre kusy navic aby do sebe skvele zapadali barvou podkladu a vzorku atd. Hrozne se s tim obchodovalo. |
|
|
ehivar
Junior Member
530 Posts |
Posted - 12/02/2005 : 16:55:48
|
Jeste bych dodal, ze kolikrat se i ozelelo to ze ty staty nejsou uplne maxove, hlavne kdyz to super vypadalo. |
|
|
Topic |
|
|
|