Author |
Topic  |
Kolik
Junior Member
 
717 Posts |
Posted - 09/10/2003 : 23:15:35
|
quote: Ad help, klikaci linky a napovedy, dialogy npc: ano, v uo to je, proc porat opakujete, ze neni?
Protože posledního klienta kterýho viděli byla 200x, kde to opravdu není. Ale už i v klientech 306a vejš (např 308a) je aktivní help. Nejnovější klienty (čtyřková řada) jsem sice neviděl pořádně v běhu (nehraju na OSI a na sféře ještě úplně nejdou), ale soudě podle Mecháčova obrázku mám dojem Demo že tentokrát jsi přestřelil.
Demo: Sundej klapky z očí. Nikdo ti tu netvrdí, že na Endoru ten systém nemáte, kdybys nebyl tak zabedněnej taks dávno pochopil, že se ti tu lidi snažej říct, že to o čem se chvástáš že je na POLu jako vaše implementace (NEŘÍKÁM ŽE NENÍ!) je v klasickejch klientech taky, a už pěkně dlouho. Ale to ty se svojí znalostí klienta 200x samozřejmě nemůžeš vědět.
Opět jsi ukázal, že víš starou bačkoru, ale umíš o tom hezky mluvit a mlžit a překrucovat. Jo a taky ignorovat to co se ti nehodí do krámu.  |
Moria - Kermel Lar Dp - Kdysi Anthoria - Neběhá OSI - GL,DF - Šmytec už dlouho (DarkDoomer si zamění I/Y podle nálady) |
Edited by - Kolik on 09/10/2003 23:17:11 |
 |
|
Kate
Starting Member
4 Posts |
Posted - 09/10/2003 : 23:40:18
|
39 stranek, to uz by stalo za to to vydat knizne na pamatku nasim vnoucatum:) |
Love is betrayal. Love is anguish. Love is sin. Love is selfish. Love is hope. Love is pain. Love is death. What is love? Love's a bitch. |
 |
|
Kolik
Junior Member
 
717 Posts |
Posted - 09/10/2003 : 23:42:56
|
NO někdo by to mohl zálohovat a udělat z toho pdfko na dlouhý zimní večery...  |
Moria - Kermel Lar Dp - Kdysi Anthoria - Neběhá OSI - GL,DF - Šmytec už dlouho (DarkDoomer si zamění I/Y podle nálady) |
 |
|
kouba
New Member

136 Posts |
Posted - 09/10/2003 : 23:43:16
|
stop tecka prestavam cist jeste me demo presvedci ze je tak chytrej jak rika  |
 |
|
Kolik
Junior Member
 
717 Posts |
Posted - 09/10/2003 : 23:44:54
|
To bys byl jeden  |
Moria - Kermel Lar Dp - Kdysi Anthoria - Neběhá OSI - GL,DF - Šmytec už dlouho (DarkDoomer si zamění I/Y podle nálady) |
 |
|
kouba
New Member

136 Posts |
Posted - 09/10/2003 : 23:46:22
|
quote: Originally posted by Kolik
To bys byl jeden 
Demo je jak cerv furt vrta vrta dokud se tam kam chce nedovrta  |
 |
|
Kolik
Junior Member
 
717 Posts |
Posted - 09/10/2003 : 23:52:24
|
Budoucí politik. Filtrovat příchozí informace podle vhodnosti do vlastního krámu mu jde dobře  |
Moria - Kermel Lar Dp - Kdysi Anthoria - Neběhá OSI - GL,DF - Šmytec už dlouho (DarkDoomer si zamění I/Y podle nálady) |
 |
|
Azirafal
Envinjatandil
88 Posts |
Posted - 09/10/2003 : 23:58:53
|
Demo..jak to tady ctu tak, i kdyz to nejvic vytykas GM z DP za runy, neumis taky uznat chybu. Neumis rict: "ok, rek sem sracku". At uz to byl s tim mistrem sveta ( to byla velkaa sracka, urcite ses ucastnil nejakeho mistrostvi uo shardu a mas doma medailii..) nebo tedka s clientem, kdy ti Mechach ukaze ze rozhodne nejste jedini.
EDIT: Jen takova rada na zaver: Mozna byste mohli na chvili utnout delani dalsi tuny jedinecnych featur a zacit trochu pracovat na hratelnosti. |
Azirafal[CoNT], Envinjatandil (Dark Paradise -> Endor Alphatest -> Real)
|
Edited by - Azirafal on 10/10/2003 00:07:09 |
 |
|
mechac
New Member

375 Posts |
Posted - 10/10/2003 : 00:09:21
|
quote: Originally posted by Azirafal
Demo..jak to tady ctu tak, i kdyz to nejvic vytykas GM z DP za runy, neumis taky uznat chybu. Neumis rict: "ok, rek sem sracku". At uz to byl s tim mistrem sveta ( to byla velkaa sracka, urcite ses ucastnil nejakeho mistrostvi uo shardu a mas doma medailii..) nebo tedka s clientem, kdy ti Mechach ukaze ze rozhodne nejste jedini.
Jo, jeste treba tady to jde pekne videt. http://mechac.webzdarma.cz/menu2.jpg |
Mechac, The Druid Templar forever Cyphisek - FFXI tired Nouvej - CS too old :op
|
 |
|
Demostenes
Junior Member
 
818 Posts |
Posted - 10/10/2003 : 00:23:20
|
quote: Originally posted by mechac
Jo, jeste treba tady to jde pekne videt. http://mechac.webzdarma.cz/menu2.jpg
Nj, pekne. Tak jsem holt byl mimo no. .
2azirafal: Pokud definujes hratelnost barevnymi musty a miliony v bance, nebo nutnosti tisicu hodin makra, tak toho se na Endoru nedockas. |
|
 |
|
Kolik
Junior Member
 
717 Posts |
Posted - 10/10/2003 : 00:27:14
|
Mechac - tak přesně to help menu je už i v 306+ klientech. jj
Demo: Gratuluju a ani to nebolelo  |
Moria - Kermel Lar Dp - Kdysi Anthoria - Neběhá OSI - GL,DF - Šmytec už dlouho (DarkDoomer si zamění I/Y podle nálady) |
 |
|
frogger
New Member

122 Posts |
Posted - 10/10/2003 : 03:41:46
|
quote: Originally posted by Demostenes Napriklad si myslim,ze kdyby se DP2 nejmenovalo DP2, ale jakkoliv jinak a byl to samostatny projekt (ne pod hlavickou DP), tak by uz to bylo davno mrtvy, protoze by se to vubec nepovedlo nastartovat, bo by se tam nikdo nelogl.
Nevis o tom proc a jak DP2 vzniknul vubec nic kecalku, DP2 bylo vytvoreno pro relativne uzce zamerenou komunitu podobne jako treba Battleground. Uz v dobe pocatecni bety se vytvorila urcita pevna skupina hracu, ze kterych vetsina na DP2 pretrvava dodnes ... a ver mi ze je jim naprosto fuk jak se shard na kterem hraji jmenuje. DP2 ma s DP1 spolecny jen server ... a tim to konci.
Opravdu si myslis ze tam ti lidi hraji jen kvuli jmenu ? Jak si jiste pamatujes, meli jsme v bete celkem velke problemy ... nejakou dobu nam to hodne padalo, treba i nekolikrat za den, meli jsme dvakrat wipe (bez nahrady) ... a ver nebo never, na statusu online se nijak zvlast neprojevilo, stale se pocet pripojenych hracu pohyboval (a pohybuje) okolo 50 lidi. Jiste, neni to 100 a neni to ani 200, ale neni dulezite kolik lidi je online, ale kdo je online. Citis ten rozdil ?
EDIT: Nicmene, musim uznat ze jistou pravdu mas. Kdyby v urcitou chvili nezasahnul Vasako a nepodal mi pomocnou ruku, tak bych nemel server ani linku kam bych mohl DP2 umistit. Jista moznost se sice rysovala v nahrade za Rhiannon, ale tam to behem asi mesice padlo, takze by to bylo prast jako uhod. A dalsi pripadne moznosti ktere byly k dispozici byly placene zalezitosti, ktere jsem si financne nemohl dovolit.
quote: Originally posted by TheChosen Jinak ad html: Jo jenom vypadaji temer stejne jako zbytek UO.. ale s jednym zasadnym rozdilem , jdou tam delat hyperlinky , tzn kdyz mi NPC vyblafne , Bez zabit toho tam draka a dostanes zlato . Muzu dale vesele kliknout na slovo 'draka' nebo 'zlato' a odnese me to v prislusne sekci ktera mi poradi. Tzn html dialogy. Mozna ses hodne omezenej a reknes si ze je to zbytecne ale pro lidi s trochu fantazie je takhle non-UO featura naprosto k nezaplaceni.. zvlast pro incoming autoquesty
A co jako s tim Chosene ? S timhle si poradi i obycejny gump, neni k tomu treba Html ...
quote: Originally posted by Demostenes
Proste mame na endoru featuru, kterou nikdo na svete nema (asi) a naky dva zabednenci nam to nejsou ani schopni priznat. Na to se da rict jen LOL.
Aspon ze jsi dal do zavorky to "asi". Az pujdes ven, dej si ale pozor at ti nenaprsi do nosu 
|
Edited by - frogger on 10/10/2003 04:10:13 |
 |
|
GM Baltazar
Darkparadise GM

188 Posts |
Posted - 10/10/2003 : 03:55:54
|
quote: Originally posted by frogger A co jako s tim Chosene ? S timhle si poradi i obycejny gump, neni k tomu treba Html ...
To je jednoduche. Spoustu lidi to tam dost rychle nebavi, tak aspon maji featuru, co jinde neni a smejou se online statusu  |
Please use my PGP key: http://dp.privacy.cz/Baltazar.asc |
 |
|
Mossad
Starting Member
22 Posts |
Posted - 10/10/2003 : 06:36:22
|
demo je nejlepsi na svete ! kdo to nepochopil zemrete ! Endemorland je jeste lepsi nez nejlepsi (ackoliv je to nemozne, je lepsi nez jeho nejlepsi clen, ktery jakozto je nejlepsi... (asi ))... do tanecnich koupim jedny polstrovane topanky a mam support na celej rok, co vic si muzu prat? lagy co obcas mivam se mi ve skutecnosti zdaji, protoze POL nelaguje a to ani v pripade, ze na nem nakej blbecek kompiluje skripty a neraci se to dat vedet broadcast msg... ale jinak je tam fine  |
Killer 86%, Explorer 66%, Socializer 40%, Achiever 6% - Test Your BQ
Dp - Ironfist'z [Brotherhood] / Sold
Let the flamewar begin! |
 |
|
TheChosen
New Member

241 Posts |
Posted - 10/10/2003 : 08:23:04
|
frogger: no jo poradi i obycejny gump ale vypada to o dost hur a napsat html umi i maly dite , navic je to rychlejsi a elegantnejsi |
TheChosen - Close your eyes , to see the light! Be mindful of your thoughts, they shape reality. Go the distance, to find yourself. Noone can be told what the Endor is..Endor has you
|
 |
|
Nat
Average Member
  

1185 Posts |
Posted - 10/10/2003 : 09:32:19
|
... ani nemusím poznamenávat, že tyhle interaktivní dialogy jsou i v daocu žejo, ne já vím, nemusím ((; ... a kdyby jen klikací slova.. (; (nikdo na světě .. hehe) |
[online] family Nathal Tameisha tamer - EU - Black Desert Online [offline] Nathal Asthma berserker - Mordred PvP - Dark Age of Camelot [offline] Johanka cleric - UO Darkparadise |
 |
|
Kuzmik
Ganja farmer
  
1328 Posts |
Posted - 10/10/2003 : 10:48:22
|
quote: Originally posted by Demostenes Ja moc dobre vim, jak TEZKY je udelat klienta. Akorat vzhledem k tomu, jake ma origin prostredky a kolik let uz to vyvyji je ten client fakt slabota. Nehlede na to, ze to psali fakt prasata (dle slov krtecka a ten o programovani vi vice nez kdokoliv z nas)
PRO DEMONSTENA Jak je tezky udelat klienta????
Jaky prostredky k tomu ma Origin???? (presna data plz)
Jak dlouho uz Origin vyviji klienta pro emulatory????(emulatory myslim obecne Spheru, POL a jine)
Kdy mel moznost Krtecek nahlednout do klienata vyvijenym Originem???? (ne jiz vyvinutym)(staci datum... presny cas me uz tak nezajima)
Diky za odpovedi Demo... (*odpovida ze prej neni zac*)
MNO JELIKOZ TYTO MOJE KONKRETNI OTAZKY DEMONSTENES TOTALNE IGNORUJE (nic jineho mu totiz nezbyva, ponevadz nevi jak by mel odpovedet, ponevadz nevi.... a nevi a nevi, jen blbe keca) ASI SI BUDEME MUSET ODPOVEDET SAMI. MYSLIM ZE JE TU DOST LIDI KTERE BY ODPOVEDI ZAJIMALI, TAK TO UDELAME ZA DEMONSTENA A VLOZIME MU DO UST TO CO ASI SAM NEVI...... DOST MOZNA VI, ALE MUSEL BY PRIZNAT ZE JEN BLBE KECA. DO TOHO SE MU SAMOZREJME NECHCE, PROTOZE BY ZE SEBE UDELAL JESTE VETSIHO VOLA NEZ JAK VYPADA TED. (z toho plyne dalsi otazka zda-li to jeste de, aby vypadal jako vetsi vul???..... ne nejde! 
Jak je tezky udelat klienta???? odpoved: Je to vazne tezky... Krtecek i ti ostatni scripteri z Endoru mi rikali ze je to vazne hukot..... a ze aby to mohli udelat, potrebovali by minimalne z poloviny takove prostredky jako mel k dispozici ORIGIN pri vyvoji te sve prasarny. Bohuzel v dnesni dobe nejsem schopnej takove prostredky zajistit, a tak mi nezbejva nez jen tak blbe placat kolem sebe 
Jaky prostredky k tomu ma Origin???? (presna data plz) odpoved: To samozrejme presne nevim. Jen sem chtel vypadat zajimave ze neco vim, ale odhalili ste me. Podle vseho to bude dost, ale predstavy vsech se ruzni, protoze ORIGIN nikdy nezverejnil svoje presne vydaje na vyvoj a nasledujici spravu clienta. Rozhodne vim ze za polovinu toho by muj ENDOR TEAM dokazal odvest daleko lepsi praci nez Origin.... taky by sme na tom udelali daleko vetsi balik nez ty pseudo profesionalove z ORIGINU.
Jak dlouho uz Origin vyviji klienta pro emulatory????(emulatory myslim obecne Spheru, POL a jine) odpoved: Nevyviji a nikdy vyvijet nebude, naopak je moznost ze vsechny tyhle smejdy co pouzivaji emulatory zazaluje. Nastesti pro nas to jeste neudelal, nebot bych pak musel rozpustit nas skvely ENDOR TEAM a to by me vazne mrzelo, protoze my tu nejsme pro sebe, ale pro lidi.
Kdy mel moznost Krtecek nahlednout do klienata vyvijenym Originem???? (ne jiz vyvinutym)(staci datum... presny cas me uz tak nezajima) odpoved: Krtecek se maximalne povrtal ve stavajicim (totalne zprasenym clientovi, jak o nem tvrdi). K nove vyvijenemu se nam jeste nepodarilo dostat, i kdyz jsme z nasich rad vybrali toho nejlepsiho a jako spiona jsme ho vyslali do sluzeb Originu, aby nam primo od zdroje zajistoval informace. Bohuzel uz o nem rok nemame zadne zpravy, takze je dost mozne ze byl odlapen temi psychopatickymi imbecili z Originu a asi bruci v base. |
"Nobody likes you. Everybody hates you. You're gonna lose. Smile, you fuck!" |
 |
|
Tartaros
Junior Member
 
527 Posts |
Posted - 10/10/2003 : 10:52:56
|
quote: Originally posted by -corwin- kdo je tu blbec, ale sphere mela vzdy "skryte moznosti", nedokumentovane funkce :) vice infa ti muze dat baltazar ci froger ;) takze tvrzeni "znam 100% moznosti sphere" je irelevantni a stejne smesne jako demostenovi posty "endor je 100% nejlepsi shard na svete"...
jaky nedokumentovany funkce? vis vubec o tom ze 55i nemela zadnou dokumentaci kromne seznamu keywordu, tzn. nedokumentovany bylo vsechno? muzes mi dat nejakej priklad ty nulo? pochopitelne mluvim o sphere 55i nebo 99t+, nic starsiho bo to sem neresil. a mimochodem vis aspon co znamena slovo "irelevantni", kdyz uz ho pouzivas? sem se totiz vubec nehodi
2baltazar a frogger: dejte mi prosimvas nejaky info :)) mjo a balte rekni mi kam ti mam poslat ten zdrojak :) |
SteamEngine: novy UO emulator ve vyvoji. Programujte (nejen) objektove |
Edited by - Tartaros on 10/10/2003 11:24:55 |
 |
|
Kolik
Junior Member
 
717 Posts |
Posted - 10/10/2003 : 11:06:43
|
Kuzmik: 
Tartaros: Tvrde do nej, nedej se  |
Moria - Kermel Lar Dp - Kdysi Anthoria - Neběhá OSI - GL,DF - Šmytec už dlouho (DarkDoomer si zamění I/Y podle nálady) |
 |
|
sword
Nerizena Puma
 
666 Posts |
Posted - 10/10/2003 : 11:38:04
|
Tartaros: mel si nejake ostre feferony dneska ne? coapk se ti stalo?  |
Sid: mokrani to jee ten nejlepsi poyitek ye hry..pukx not dead ty v*le
|
 |
|
Tartaros
Junior Member
 
527 Posts |
Posted - 10/10/2003 : 11:45:32
|
sword: ticho.
mimochodem co se tyce toho hypertextovyho prikazu v tom endorskym klientovi myslim ze to neni ani v nejnovejsich klientech, demo evidentne ani nevi co vlastne ma kdyz ho presvedcily ty ruzny fotky ktery nic nedokazujou :) ta "< ? >" sekce v novym klientovi je vestavena v cliloc souborech, tzn. se serverem si o tom nepovida. Ta feature mozna v trojkovejch kientech je, ale jeste sem to nevidel pouzity... |
SteamEngine: novy UO emulator ve vyvoji. Programujte (nejen) objektove |
Edited by - Tartaros on 10/10/2003 11:48:35 |
 |
|
None
Starting Member
74 Posts |
Posted - 10/10/2003 : 13:01:19
|
Post up. |
<font color="#FF9900">Czech Heroes member[/orange]
Feel of power! Feel of Beat! Radio Beat on 95.3FM!
|
 |
|
Pacient
New Member

297 Posts |
Posted - 10/10/2003 : 13:01:49
|
quote: Originally posted by Tartaros
sword: ticho.
mimochodem co se tyce toho hypertextovyho prikazu v tom endorskym klientovi myslim ze to neni ani v nejnovejsich klientech, demo evidentne ani nevi co vlastne ma kdyz ho presvedcily ty ruzny fotky ktery nic nedokazujou :) ta "< ? >" sekce v novym klientovi je vestavena v cliloc souborech, tzn. se serverem si o tom nepovida. Ta feature mozna v trojkovejch kientech je, ale jeste sem to nevidel pouzity...
Ty si myslis, ze gamemasteri, rewardy a questy sou nainstalovany na tvym pocitaci? Uz uplne vidim ty hrace jak vyplnujou do souboru "nasbiral sem uz 1000 kosticek, ne 10". Dovedes si predstavit, jak by to dopadlo, kdyby kazdy kliknuti pri vybirani rewardu nekontroloval server? :) |
Dutá hlava víc duní. |
 |
|
Coriven
The Judge

328 Posts |
Posted - 10/10/2003 : 13:04:57
|
Kuzmo, bez do riti, z tech tvych postu bolej oci...
Svet se asi zhrouti, Tartaros se zastava Dema... |
Dávejte na sebe pozor, holoto! Dobře už bylo... |
 |
|
sword
Nerizena Puma
 
666 Posts |
Posted - 10/10/2003 : 13:11:03
|
Tartaros: nikdy !  |
Sid: mokrani to jee ten nejlepsi poyitek ye hry..pukx not dead ty v*le
|
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 10/10/2003 : 13:34:26
|
quote: Originally posted by Demostenes
Ne, opravdu ne. Logni se na endor a uvidis co mam na mysli. Html help ani dialogy opravdu standardne v UO nejsou.
hehe kdys naposled hral na OSI, nebo je nejakej jinej standard v UO ? |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
ToHor
reMember

488 Posts |
Posted - 10/10/2003 : 13:38:51
|
jak se prosimvas dostanu na nadrazi? |
ego tycoon |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 10/10/2003 : 13:43:31
|
quote: Originally posted by ToHor
jak se prosimvas dostanu na nadrazi?
rovne a dopredu |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
Tartaros
Junior Member
 
527 Posts |
Posted - 10/10/2003 : 13:45:05
|
pacient: jestli to vazne byla odpoved na muj post tak ses uplne mimo. Netusim o cem to kecas.
coriwen: to se pletes. rikam ze demo je idiot bo se nechal presvedcit :) ale ze tam tu featuru maj je proste fakt, proc se o tom hadat? A rikam ze v novejch klientech je to mozna taky, ale este sem to envidel. Pripominam rec je o hypertextu kterej pusti nejakou odezvu serveru. |
SteamEngine: novy UO emulator ve vyvoji. Programujte (nejen) objektove |
 |
|
frogger
New Member

122 Posts |
Posted - 10/10/2003 : 14:13:55
|
quote: Originally posted by TheChosen
frogger: no jo poradi i obycejny gump ale vypada to o dost hur a napsat html umi i maly dite , navic je to rychlejsi a elegantnejsi
Pokud si preddefinujes sablony, tak udelat jakykoliv gump neni o nic moc obtiznejsi. Faktem je, ze s gumpy nemuze delat male dite, urcite povedomi o designu a scriptu sphere je nutnost. Nicmene, mam dojem ze tato debata vede do ztracena ... shodneme se tedy ze oboji je pouzitelne.
quote: Originally posted by -corwin- kdo je tu blbec, ale sphere mela vzdy "skryte moznosti", nedokumentovane funkce :) vice infa ti muze dat baltazar ci froger ;) takze tvrzeni "znam 100% moznosti sphere" je irelevantni a stejne smesne jako demostenovi posty "endor je 100% nejlepsi shard na svete"...
No, je pravda ze jsem nekolik nedokumentovanych funkci objevil, ale z nich plnohodnotne fungovala myslim jenom jedna (a ani jsem ji nevyuzil ...). Takze Tartare, muzes mit zase klidne spani, opravdu o nic nejde. Spise slo o to, ze kdyz kdyz jsem nejakou zvlastni funkci potreboval, tak jsem si ji vytvoril ze stavajich prostredku ... pro priklad neni treba chodit daleko, na Sphere 51a si jiste Corwine vzpominas na zprovozneni zvlastnich abilit u NPC (to bylo vlastne jedno z mych prvnich "precurani" Sphery). Shrnuto - moznosti Sphery jsou jen takove, jake jsou hranice predstavivosti toho kdo ji scriptuje. Myslim ze to je asi nejvhodnejsi definice teto zalezitosti.
|
 |
|
Kolik
Junior Member
 
717 Posts |
Posted - 10/10/2003 : 14:27:52
|
quote: ale ze tam tu featuru maj je proste fakt, proc se o tom hadat?
Vtip je prave v tom, ze to nikdo nepopiral...  |
Moria - Kermel Lar Dp - Kdysi Anthoria - Neběhá OSI - GL,DF - Šmytec už dlouho (DarkDoomer si zamění I/Y podle nálady) |
 |
|
Tartaros
Junior Member
 
527 Posts |
|
Kolik
Junior Member
 
717 Posts |
Posted - 10/10/2003 : 14:50:11
|
To nikdo nevi, nejspis kolektivni nedorozumeni...
EDIT: Omyl je to opet Demova vina (zabednenost? zahledenost do Endoru? "vybirani toho co se hodi"? ) na strankach 37 a dal se o tom zacalo mluvit. Napred Demo vychvaloval prednosti tech Endorskych gumpu a tvrdil ze to v UO neni. Nacez prohlasil (kdyz mu dotycni nekolikrat opakovali, ze v klasicke UO neco takoveho samozrejem existuje): "Me fakt fascinuje, ze vubec nekdo diskutuje o tom, co na endoru je a co neni, ackoliv tam navic ani nebyl."
Posleze to ovsem rozstipl: "Proste mame na endoru featuru, kterou nikdo na svete nema (asi) a naky dva zabednenci nam to nejsou ani schopni priznat.Na to se da rict jen LOL."
Demo Demo. 
(kdo chce znat pravdu necht se podiva na konec str37 a str38) |
Moria - Kermel Lar Dp - Kdysi Anthoria - Neběhá OSI - GL,DF - Šmytec už dlouho (DarkDoomer si zamění I/Y podle nálady) |
Edited by - Kolik on 10/10/2003 15:01:36 |
 |
|
Tartaros
Junior Member
 
527 Posts |
Posted - 10/10/2003 : 15:08:40
|
ale ono to v klasickejch klientech vazne neni, thats the point. aspon teda rozhodne ne v dvojkovejch, a myslim ze ani v nejnovejsich. |
SteamEngine: novy UO emulator ve vyvoji. Programujte (nejen) objektove |
 |
|
Pacient
New Member

297 Posts |
Posted - 10/10/2003 : 15:19:01
|
quote: Originally posted by Tartaros
ale ono to v klasickejch klientech vazne neni, thats the point. aspon teda rozhodne ne v dvojkovejch, a myslim ze ani v nejnovejsich.
Tak si to prosim nemysli ;p |
Dutá hlava víc duní. |
 |
|
Tartaros
Junior Member
 
527 Posts |
Posted - 10/10/2003 : 15:20:29
|
tak mi prosim ukaz neco co mi to vyvrati. nebo mi rekni nejakej konkretni priklad kde dco jak funguje. |
SteamEngine: novy UO emulator ve vyvoji. Programujte (nejen) objektove |
 |
|
Tragedy
Moderator
   

2637 Posts |
Posted - 10/10/2003 : 15:21:31
|
quote: Originally posted by Tartaros
ale ono to v klasickejch klientech vazne neni, thats the point. aspon teda rozhodne ne v dvojkovejch, a myslim ze ani v nejnovejsich.
Ja si teda myslim, ze to tam je... pred rokem a pul na OSI to tam teda snad bylo, jestli me pamet neklame. |
Tragedy "Killing is my business... ...and business is good!" |
 |
|
Tartaros
Junior Member
 
527 Posts |
|
sword
Nerizena Puma
 
666 Posts |
Posted - 10/10/2003 : 15:24:46
|
Tartaros: je mi to fuk feature me nezajima :)) holt ten vas vidlakov to je taky sama feature?
Apropo nejlepsi je flamovat s GM po telefonu, zrovna mi pred chvili nejaky volal  |
Sid: mokrani to jee ten nejlepsi poyitek ye hry..pukx not dead ty v*le
|
 |
|
Tartaros
Junior Member
 
527 Posts |
Posted - 10/10/2003 : 15:33:17
|
btw jakejsi blazen zacal vyvijet dalsi uo emu :) a kdyby to nekam dotah, byl by to muj sen...planuje tam totiz mit jako "vedlejsi" moznost mit spherescript support, a pritom by to cely bylo opensource a s kompilovanejma normalnima skriptama. Tzn nemusel bych prepisovat to co uz mam a cely by to bylo good :) menuje se to SteamEngine mimochodem...najdete to na sf ale zatim zadnej release, jen jakejsi cvs development pack :) |
SteamEngine: novy UO emulator ve vyvoji. Programujte (nejen) objektove |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 10/10/2003 : 15:35:41
|
hasismarja se podivej tartare na ty obrazky od mechace jsou z OSI a tam normalne jsou menu ke questum atd formou hypertextu, napriklad i helpmenu je tak, a tam je napriklad konkretni akce vysekani ze stuck, kterou zvolis hypertextem a vysledkem je tve froznuti na nejakej cas a pote odeslani na zvolene misto |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
Tragedy
Moderator
   

2637 Posts |
Posted - 10/10/2003 : 15:40:09
|
quote: Originally posted by Tartaros
to je ovsem konkretni priklad jak stehno.
hehe :) No jestli sem nejaky screeny mel, tak lehli i s mym harddiskem :) Budeme muset kontaktovat nekoho UO-total-positivniho cloveka. Treba Bearsona... |
Tragedy "Killing is my business... ...and business is good!" |
 |
|
beholder
New Member


224 Posts |
Posted - 10/10/2003 : 15:56:11
|
quote: Originally posted by Tartaros
btw jakejsi blazen zacal vyvijet dalsi uo emu :) a kdyby to nekam dotah, byl by to muj sen...planuje tam totiz mit jako "vedlejsi" moznost mit spherescript support, a pritom by to cely bylo opensource a s kompilovanejma normalnima skriptama. Tzn nemusel bych prepisovat to co uz mam a cely by to bylo good :) menuje se to SteamEngine mimochodem...najdete to na sf ale zatim zadnej release, jen jakejsi cvs development pack :)
Nejlepsi volba pro novej shard je dneska RunUO a to protoze: 1) Ma inteligentni, znamej a dobrej vyvojovej tym 2) podporuje AOS, tj nejnovejsi verzi UO, vsechny jeji featury atd 2) Moderni architektura - ke scriptovani pouziva C# na zaklade dobre navrzenejch trid.
To je taky odpoved na to jestli dneska Sphere nebo POL :p |
Beholder [- Monster of Underdark -] |
 |
|
Tartaros
Junior Member
 
527 Posts |
|
Tartaros
Junior Member
 
527 Posts |
Posted - 10/10/2003 : 15:57:51
|
mjo steamengine bude taky v C# dulezity je ale to co sem rikal... ma to to co pol ani runuo nemaj, tzn je to opensource. |
SteamEngine: novy UO emulator ve vyvoji. Programujte (nejen) objektove |
 |
|
Nat
Average Member
  

1185 Posts |
Posted - 10/10/2003 : 16:04:08
|
njn, POL sux, asi by měli na endoru přejít na něco modernějšího (: |
[online] family Nathal Tameisha tamer - EU - Black Desert Online [offline] Nathal Asthma berserker - Mordred PvP - Dark Age of Camelot [offline] Johanka cleric - UO Darkparadise |
 |
|
Tartaros
Junior Member
 
527 Posts |
|
beholder
New Member


224 Posts |
Posted - 10/10/2003 : 16:05:46
|
quote: Originally posted by Tartaros
mjo steamengine bude taky v C# dulezity je ale to co sem rikal... ma to to co pol ani runuo nemaj, tzn je to opensource.
Takze ke scriptovani bude pouzivat C# a taky podporovat jazyk sphere, to zni dobre...Ten opensource zni taky dobre ;) |
Beholder [- Monster of Underdark -] |
 |
|
Kolik
Junior Member
 
717 Posts |
Posted - 10/10/2003 : 16:12:41
|
Taky to zní jake pěknej maglajs a nikdy to nebude dělat to co má  |
Moria - Kermel Lar Dp - Kdysi Anthoria - Neběhá OSI - GL,DF - Šmytec už dlouho (DarkDoomer si zamění I/Y podle nálady) |
 |
|
Tartaros
Junior Member
 
527 Posts |
|
Topic  |
|