Author |
Topic |
Vlada
New Member
230 Posts |
Posted - 23/07/2005 : 12:31:00
|
quote: Originally posted by Drizzt DoUrden
Přišel bych taky se svou troškou do mlýna:
1. Nedodělaná hra - a jak byste ji chtěli mít dodělanou? Jako že po 3 dnech hraní (standard u jiných her) ji dohraji a finito? nebo jako že tam něco postaví a to už se nikdy nezmění. Třeba že při startu JtLS neměli přidat na starport Ship terminály - tím pádem bychom se nedostali vesmíru. Nemůže být dodělaná - až bude dodělaná, bude to znamenat, že už se tam nikdy nic nezmění. A to by bylo škoda. Radši ať přidávají věci, pořád se obsah hry rozšiřuje.
2. GCW obsah - když chceš, hoď se do special forces a pobíhej tak celou hru. Nevím, jak dlouho tě bude bavit, až tě na každém starportu jeden dva nepřátelé rozmrdají na nudličky (sorry za ten výraz). Kdo chce, tak běhá jako SF, má to pak napínavější. Kdo chce, tak se zachumlá do starého kabátu a jde do ulic jako onleave. Když chceš roleplaying, tak jdi do roleplaying gildy. Spousta hráčů preferuje jít si po svém a ne aby je pár magorů furt otravovalo, jenom proto, že jsou náhodou z jiné frakce. K tomu nepřátelství - ano, já jsem imperiál, ale neznamená to, že víc nepromluvím, nebo budu nadávat kámošovi, kterému se shodou okolností víc líbí rebelská frakce (medvěd, baretwan). Jednou je to kámoš, tak klidně poklábosíme, i kdyby hrál za Sarlacca.
3. Rebel theme park - ano, pokud jenom rychle naklikáš quest, jedeš na WP a tam podle situace cíl buď zabiješ, nebo pokecáš, pak je to nudné. Ale co takhle si přečíst tu omáčku okolo? Sice ti zadání questu trvá kolem pěti minut, ale dozvíš se nějaký příběh. A co jiného chceš vymyslet za questy, aniž by líní američani řvali, že to je moc složité a dožadovali se návodů? Zkus questy na Kashyyyku, ty jsou dlouhé a hooodně složité (takove Rryatt Trails, ale i Ettyyy a to nemluvím o Blackscale compound, nebo dokonce DWB)
4. akce - tak zkus nějakou akci sám naplánovat. Nástrojů je tam hodně. Nedávno jsme byli na supr akci, kterou plánoval Versatti. Jednalo se o útok SF imperiálů na Daedric city. Nemluvě o tom, že jsme je převálcovali a aby se dalo pokračovat, tak se stáhli k rebelským základnám, ze kterých nás pak hrdinně ostřelovali (a převálcovali zase oni nás). Akce to je složitá věc. Buď přijde moc málo lidí a akce padne (viz. pre-cu DWB raid), nebo přijde moc lidí a hned to laguje. Jako příklad bych uvedl akci na Rori, kdy měli imperiální síly provést útok na Wrenpire královnu a tu zabít. Do akce se zapojili i devové (konkrétně Dex), královnu hlídala komanda hráčů-rebelů, na svoji ochranu si zavolala dokonce Bobu Fetta. A pak to přišlo - s prvním útokem imperiálních sil se objevily kráčející AT-AT tanky, doprovázené menšími AT-ST. Problém byl v tom, že se akce zúčastnilo odhadem kolem 300 hráčů (a dalších minimálně 700 to otočilo domů, když zjistili, jak ta planeta laguje). 10 minut se čekalo, než se otevřelo okno na koupení lístků, to samé nastoupení do raketoplánu. Na speederu se nehodilo jet, protože to warpovalo zpět. Já se vydal přes celou planetu pěšky, a stihnul jsem alespoň závěr zdařilé akce (impérium vyhrálo ) 5. Akce ve vesmíru, kdy hráči zaútočí na nějaký velký křižník, zadokují tam a bojují na palubě - přesně to je obsah připravovaného datadisku.
Uff, to jsem se rozepsal, asi se místo učení dám na psaní románů
ad 1) Nedodelana ve smyslu ze tam jsou rozdelane veci a nedodelane - samozrejme ze online hra se musi vyvijet o tom zadna, ale vyvijet s rozumem - ze napr do dalsiho update opravi vsechny nebo aspon drtivou vetsinu stavajicich chyb a pokud treba zacnou predelavat nejake povolani tak smysluplne najednou nebo nadvakrat ale ne ze neco ladi u roky (to mam z soe chatu co jsem cetl takze me nekamenujte)
ad 2) Mas pravdu - asi bych ocenil RP server , kde by tebou popisovane veci nesly delat - z meho pohledu to ubira na atmosfere - jeste bych pochopil ze se bavite ale pokud se dejali qeusty v kooperaci imp/rebel atd tak mi to vadi protoze mi to ubira na SW atmosfere. Ale je to otazka celkoveho reseni.
ad 3) Jestli tebe vyhovuji stupidne jednoduche questy typu prijd a zabij a omlouvas to tim ze by to amici nezvladli tak jsi pristoupil na jejich uroven (a myslim si ze je podcenujes). Jinak asi mas pravdu v tom ze na Kashyyyku budou slozitejsi ale hlavne zabavnejsi. Jinak si obsah questu ctu a myslim ze 80% textu porozumim ale i tak mi pak nasledne plneni prijde stupidni.
ad 4) Tady to rozdelim. Vcera probehla na chim. serveru velka PvP battle, do ktere jsem se zapojil jako organizator. Konstatuji ze se ji zucastnilo cca 150 lidi (zhruba pul na pul). I presto ze se ji nezucastnil zadny DEV (aspon ne officialne, nebyly tam zadne doplnky jako je AT-AT tank apod.) tak musis rict ze tohle teprve splnilo z velke casti me ocekavani. Bylo to zajimave vytlacovat Imperial troopers z mesta a pak zautocit na jejich vlastni atd.. A dovedu si predstavit ze pokud by takoveto akce probihaly casteji(cca 2-3 mesicne) a byly zadavany devy a probihaly v ramci serveru na vice planetach tak by to mohlo osvezit děj, a mohlo by to prilakat dalsi lidi a nemuselo by to mit takove naroky na engine a snad by nebyl problem s lagy. . .
Tu akci kterou popisujes bych chtel zazit - to je presne to co mi NEJVICE chybi ve SWG - co by melo byt casteji a sam pises jaky byl zajem cca 1k lidi z toho se da usuzovat ze tohle lidem chybi a ja se jim nedivim. Kdyby se pripravavaly takoveto utoky a dobyvaly se mesta nebo ji ciste imperialni baze rizene pocitacem a naopak (neco jako byl system pohranicnich pevnosti v DAOC) a provadely se treba spionazni akce nebo stopovani a bylo by to vice zakomponovane do systemu kdyby trebna imperialove museli zajmout 3 NPC postavy rebelskych Leadr-u a pak se dozvedeli souradnice Rebelske baze (ktera by na to miste do te doby nebyla) atd a myslim ze by nebyl problem pridelit kazdemu servru jednoho deva ktery by se o tyto akce staral. A je mi strasne lito ze ten engin nezvlada velke mnozstvi lidi (i kdyz musim konstatovat ze tech 150 lidi vcera bylo jeste v klidu hratelnych)
ad 5) Proc to musi vydavat v datadisku (jasne aby jsme utratili dalsi penize)? Co muzou jeste pridat? Proc radsi nedodelaji co maji rozdelane? Proc neudelaji vetsi vmesovani do hracske komunity vymyslenim nastinenych bitev ci ukolu? Proc se nesnazi udelat vylepseni enginu aby zvladal vice hracu na miste, preci jen doba za dva roky postoupila a HW moznosti jsou kousek dal (TADY jim mozna krivdim protoze je mozne ci spis pravdepodobne ze tyto zmeny se udaly ale nebyly avizovane, kdyz to srovnam s DAOC tak ten taky dostal u nektereho datadisku novy graficky kabat , u SWG by pomohl engine kabat). atd. . .
Asi bych tuto dizkuzi ukoncil , jsem velky fanda SW a presto co jsem vsechno napsal (a nekteri mi uz asi neprijdou na jmeno ) me SWG velmi zaujalo a po vcerejsi bitve opravuji hodnoceni s jakym hra splnila ocekavani na 70% a myslim si ze snad jednou az se to vice priblizi filmove "realite" a bude to o dalsich 1000% lepsi. Dekuji za prispevky a odpovedi a ty ktere jsem rozhneval tem dluzim neco sladkeho na nervy |
LOTRO - [EN-RP] Laurelin Miranori GRD Miranel LM Miraniwen CPT
SWG - Europe-Chimaera - Miran' , Miranis |
|
|
JerzeeG
Moderator
4364 Posts |
Posted - 23/07/2005 : 13:37:09
|
vladko
drakchen - mno.. jak bych to jenom.. budes muset otocit svuj dum o 90° ve smeru hodin. rucicek (to znamena vystehovat vsecky predmety, zborit a znovu postavit) aby vchod nesmeroval na sever, ale na vychod smerem do ulice, na jejiz protejsi strane jsou domy rebelu..
jo a mimochodem, vubec jsme nemeli ty large domy pripustit.. takze od ted se znovu dusledne dodrzuje zakaz staveni large domu..
mozna se to muze nekomu zdat jako buzerace, nebo omezovani, ale musite si uvedomit, ze rozloha mesta je omezena a mesto je trosku nestastne mezi kopci a rekou, takze se moznosti jeste zmensuji..
a pokud se ted dovoli novackum stavet large domy, tak jak k tomu prijdou starsi hraci, kteri se museli spokojit s malymi, maximalne s medium domy ?
doporucuji to delat jako ja - s mymi kamarady mame pro kazdou postavu small kvuli residenci a pak jeden velky na reprezentaci (ehm, dobre, je to guildhall, ale je nas tam 8 postav a pribude jeste nekolik..) nebo treba koudy s jorsskem a quartaxem taky maji u bestiny spolecny large house, ktery je moc pekne zarizeny.. osobne mi pripada i uhozene, aby v large dome zila jedna postava.. dyt se tam samotna chudera musi bat
a myslim si, ze pro lidi, co se znaji delsi dobu, treba i z RL, neni problem mit svuj maly soukromy domek a pak jeden large spolecny..
co z toho teda vyplyva ? ty 4 rebelske large a drakchenuv naproti jsou v tuhle chvili posledni large domy.. vedle toho drakchenova je jeste misto (doufam ze to vyjde, je tam taky kopec) na dalsi 3 large domy - ale jedine kdyz se domluvi vice lidi..
idealni by i bylo, kdyby bylo mozne, aby se ti, co uz maji ty large domy postavene, navzajem domluvili a nastehovali spolecne, nebo vzali sve kamarady k sobe do domu..
posledni vyhoda malych domu je i prakticka - postava ma celkem 10 lotu small tatoo bere 2 loty a ma 200 mist, medium 2 loty a ma 200 mist large zabere 5 lotu a ma 400 mist pripadne tovarny a harvestry zabiraji po jednom lotu (krome structure factory - ta zabira 2) takze treba pro me je vyhodnejsi mit spolecne jeden velky a pak jako sklady nekolik mensich |
Jerzee <Mor do Kuli> |
|
|
Giltanas
Moderator
718 Posts |
Posted - 23/07/2005 : 14:28:04
|
quote: Originally posted by Vlada ad 1) Nedodelana ve smyslu ze tam jsou rozdelane veci a nedodelane - samozrejme ze online hra se musi vyvijet o tom zadna, ale vyvijet s rozumem - ze napr do dalsiho update opravi vsechny nebo aspon drtivou vetsinu stavajicich chyb a pokud treba zacnou predelavat nejake povolani tak smysluplne najednou nebo nadvakrat ale ne ze neco ladi u roky (to mam z soe chatu co jsem cetl takze me nekamenujte)
Jo jo. Souhlas nedodelana jako napriklad. Daj Entertaimerum nekolik novych tancu, rekvizit, songu atd. Ale ve stejnym patchy zrusej jejich smysl a stejne je clovek nemuze pouzit kvuli bugu kterej hlasi ze ent. je prilis daleko. Tohle je nedodelana hra. A proc bo devs chtej z lidi tahat dalsi prachy tak delaj dalsi stupidni a graficky odpornej Kashyyk.
quote: Originally posted by Vlada Tu akci kterou popisujes bych chtel zazit - to je presne to co mi NEJVICE chybi ve SWG - co by melo byt casteji a sam pises jaky byl zajem cca 1k lidi z toho se da usuzovat ze tohle lidem chybi a ja se jim nedivim. Kdyby se pripravavaly takoveto utoky a dobyvaly se mesta nebo ji ciste imperialni baze rizene pocitacem a naopak (neco jako byl system pohranicnich pevnosti v DAOC) a provadely se treba spionazni akce nebo stopovani a bylo by to vice zakomponovane do systemu kdyby trebna imperialove museli zajmout 3 NPC postavy rebelskych Leadr-u a pak se dozvedeli souradnice Rebelske baze (ktera by na to miste do te doby nebyla) atd a myslim ze by nebyl problem pridelit kazdemu servru jednoho deva ktery by se o tyto akce staral. A je mi strasne lito ze ten engin nezvlada velke mnozstvi lidi (i kdyz musim konstatovat ze tech 150 lidi vcera bylo jeste v klidu hratelnych)
Ta akce nebyla zadnej zazrak protoze diky ni se nekolik hodin nedali galaxies hrat. Proste si se pohyboval nekam a po minute te to koplo jen par metru od vychoziho mista. Na akci sem se dostal a jediny co aspon trochu potesilo bylo par zabitejch rebelu a badge neco jako loyal soldier nebo tak nejak.
quote: Originally posted by Vlada ad 5) Proc to musi vydavat v datadisku (jasne aby jsme utratili dalsi penize)? Co muzou jeste pridat? Proc radsi nedodelaji co maji rozdelane? Proc neudelaji vetsi vmesovani do hracske komunity vymyslenim nastinenych bitev ci ukolu? Proc se nesnazi udelat vylepseni enginu aby zvladal vice hracu na miste, preci jen doba za dva roky postoupila a HW moznosti jsou kousek dal (TADY jim mozna krivdim protoze je mozne ci spis pravdepodobne ze tyto zmeny se udaly ale nebyly avizovane, kdyz to srovnam s DAOC tak ten taky dostal u nektereho datadisku novy graficky kabat , u SWG by pomohl engine kabat). atd. . .
V datadisku vydavaj vzdy vse jen kvuli penezum. SWG dev tym je tym magoru co jim jde jen o zisk nikoliv o spokojenost hracu. Asi maji podily na zisku. To co se obvykle dela v ostatnich hrach jako soucast vetsich patchu nebo jako datasdis to stoji maximalne do 10 dolaru. (I u SOE. Everquest napriklad nebo planetside) Tak to soe vydava za mega uber datradisky co ti zmeni zivot a stoji 25 dolaru a vic. V Everquesty datadiky nic nedelajici jako Kashyyk jsou napriklad davany zadarmo ten kdo maji station acces. Ted treba umozlili devove svou naprostou idiocii vznik imho nekolika tisicum novych jedi. Ale zatrhli jim force ranking system takze jedi uz nemuze byt knight. Takze v nejblizsich mesicich ocekavam datadisk v cene okolo 30 dolaru kterej se bude jmenovat Feel the force. A po jeho zakoupeni te navstivi dedek a dovede te na drahu jedi knighta atd az k masterovi. Samozrejme to bude vyzadovat dalsi grindovani jak idiot ale kvuli drine to vsichni hrajou ne?
O engine se nema smysl bavit. Tady by se meli upravit vyrazne vic veci. Jako ze v SWG je 10 ruznych moster na kazdy plate maj jen trochu jiny jmeno a usi. Dewback - bol atd. Engine jako takovej nezvlada naprosto zadny naroky potka se 20 lidi a uz hrozi ze se server sesype. Loading serveru trva hodiny coz je tak neco co by meli upavit atd atd.
quote: Originally posted by Vlada ad 3) Jestli tebe vyhovuji stupidne jednoduche questy typu prijd a zabij a omlouvas to tim ze by to amici nezvladli tak jsi pristoupil na jejich uroven (a myslim si ze je podcenujes). Jinak asi mas pravdu v tom ze na Kashyyyku budou slozitejsi ale hlavne zabavnejsi. Jinak si obsah questu ctu a myslim ze 80% textu porozumim ale i tak mi pak nasledne plneni prijde stupidni.
Stupidne snadny questy nevyhovujou pravdepodobne nikomu. Nicmene amiky nepodcenuje. Ve hrach ktery sem hral se vzdycky amici rozcilovali kdyz byla hra tezka. (viz Rubies of eventide). Kvuli hlouposti a neschopnosti americanu treba existujou dve verze hry comandos. Jedna evropska (standartni) jedna americka (kde je radove kazdej druhej nepritel odebranej aby to zvladli amici.) Atd atd. |
EVE online Alypia, Aureol T'haen - CHON |
|
|
Drakchen
New Member
316 Posts |
Posted - 23/07/2005 : 16:40:48
|
jerzee na to kua kaslo sem tam ty predmety centroval cele dny a to mi hcces rict ze to mam delat znovu??! |
|
|
Carmax
Average Member
1314 Posts |
Posted - 23/07/2005 : 16:41:49
|
quote: Originally posted by Drakchen
jerzee na to kua kaslo sem tam ty predmety centroval cele dny a to mi hcces rict ze to mam delat znovu??!
dyt je to zabava, ja na svym domecku delam snad uz ctvrt roku :) |
SWG Carmax - preNGE Jedi & Pandaren - Master Trader (munitions) & Falene - Bounty Hunter
WoW Carmax - Troll hunter lvl 54
EQII Callysta - mage
LOTRO beta Falene
|
|
|
Drakchen
New Member
316 Posts |
Posted - 23/07/2005 : 17:31:51
|
jj to zabava je atet si ho celej zbala delej to od znovu.. porad zabava ?:) |
|
|
Carmax
Average Member
1314 Posts |
Posted - 23/07/2005 : 18:01:53
|
quote: Originally posted by Drakchen
jj to zabava je atet si ho celej zbala delej to od znovu.. porad zabava ?:)
hmm kolikrat jen jsem ho celej prestavoval?... :) |
SWG Carmax - preNGE Jedi & Pandaren - Master Trader (munitions) & Falene - Bounty Hunter
WoW Carmax - Troll hunter lvl 54
EQII Callysta - mage
LOTRO beta Falene
|
|
|
JerzeeG
Moderator
4364 Posts |
Posted - 23/07/2005 : 21:14:21
|
mam problemy s netem (jak si taky ve hre porad stezuju ), takze jsem se do swg vubec nedostal |
Jerzee <Mor do Kuli> |
|
|
Almych
Average Member
1691 Posts |
Posted - 24/07/2005 : 09:26:35
|
kolik platis za ten bezdrat? nebylo by lepsi ADSL? |
|
|
SNowie
Average Member
1746 Posts |
Posted - 24/07/2005 : 10:49:14
|
quote: Originally posted by Almych
kolik platis za ten bezdrat? nebylo by lepsi ADSL?
ADSL muzu jen doporucit |
|
|
Carmax
Average Member
1314 Posts |
|
Drizzt DoUrden
Average Member
1591 Posts |
|
Carmax
Average Member
1314 Posts |
Posted - 24/07/2005 : 12:18:59
|
quote: Originally posted by Drizzt DoUrden
quote: Originally posted by Carmax
nove veteran rewardy
http://starwarsgalaxies.station.sony.com/content.jsp?page=Veteran%20Rewards
dole jsou obrazky :)
Uz sem psal Jorsskovi, ten se z toho zcvokne. Jaaaaa chci křeslooooo
ja zase panacka Boby Fetta |
SWG Carmax - preNGE Jedi & Pandaren - Master Trader (munitions) & Falene - Bounty Hunter
WoW Carmax - Troll hunter lvl 54
EQII Callysta - mage
LOTRO beta Falene
|
|
|
Carmax
Average Member
1314 Posts |
|
Vlada
New Member
230 Posts |
Posted - 24/07/2005 : 15:18:54
|
Mam takovy dotaz:
Kdyz jsem master rifleman, ma smyl byt jeste Master pistoler? Master Pistoler - ziskal bych: speed +20 accuracy +75, range def. +60 a meele def. +70 ?
U speed vim jak to funguje viz uvodni forum tady na imperiu - ale co ty ostatni skily accuracy, range a meele def.? Je na to nejaky vzorec, nebo to mate vypozorovane?
Jinak se na testovacim servru testuje nova zmena do dalsiho patche - je to zasadni zmena co uz tady byla - kdy se expy za zabiti zvirete rozdeluji mezi cleny groupy rovnomerne !!! |
LOTRO - [EN-RP] Laurelin Miranori GRD Miranel LM Miraniwen CPT
SWG - Europe-Chimaera - Miran' , Miranis |
Edited by - Vlada on 24/07/2005 15:32:53 |
|
|
Almych
Average Member
1691 Posts |
Posted - 24/07/2005 : 15:47:08
|
pokud mas accuracy vyssi nez je defence cile das mu vetsi dmg ja mam accuracy 284 minu jenom vyjimecne
no a defence - cim vic tim lip
jestli zase rozdelej expy, tak musej nejak podporit solo hrani, abych za sejmuti MOBa lvl 80 dostal 1k expu, kde to jsme? |
|
|
Hosty
Average Member
1177 Posts |
Posted - 24/07/2005 : 16:34:31
|
OMG boba fett reward aaaaaaaa |
-Peace is a lie. There is only passion. Through passion I gain strength. Through strength I gain power. Through power I gain victory. Through victory my chains are broken. The Force shall set me free- |
|
|
SNowie
Average Member
1746 Posts |
Posted - 24/07/2005 : 18:04:13
|
quote: Originally posted by Hosty
OMG boba fett reward aaaaaaaa
kdyby misto toho dali jako reward kus toho jeho oblecku |
|
|
Hosty
Average Member
1177 Posts |
Posted - 24/07/2005 : 19:19:29
|
quote: Originally posted by SNowie
quote: Originally posted by Hosty
OMG boba fett reward aaaaaaaa
kdyby misto toho dali jako reward kus toho jeho oblecku
hehe, ale nechapem preco davaju len decor. rewardy mohli by davat nieco ine(taky mando armor set by nebol zly:P) tak dlho hrat si zasluzi fakt nieco poriadne |
-Peace is a lie. There is only passion. Through passion I gain strength. Through strength I gain power. Through power I gain victory. Through victory my chains are broken. The Force shall set me free- |
|
|
JerzeeG
Moderator
4364 Posts |
Posted - 24/07/2005 : 20:00:26
|
quote: Originally posted by Vlada
Jinak se na testovacim servru testuje nova zmena do dalsiho patche - je to zasadni zmena co uz tady byla - kdy se expy za zabiti zvirete rozdeluji mezi cleny groupy rovnomerne !!!
tak to je v pici.. konec easy jedi..
a ja promrdal uz 48 hodin kvuli nefunkcnimu netu.. zabiju toho curaka souseda.. |
Jerzee <Mor do Kuli> |
Edited by - JerzeeG on 24/07/2005 20:02:13 |
|
|
Almych
Average Member
1691 Posts |
Posted - 24/07/2005 : 20:47:09
|
zkousel nekdo na testu, jak je to s tema expama v grupe?
Grouping
* Added a new way to calculate group experience point (XP) bonuses. Experience Points (XP) are now divided by the total number of people in your group with an additional bonus for being grouped with other players. We will be testing out the group experience and currently group XP is set lower then we expect it to be set at.
tady neni ani slovo o tom, ze byse meli rovnomerne delit |
|
|
Drizzt DoUrden
Average Member
1591 Posts |
Posted - 24/07/2005 : 21:01:58
|
quote: Originally posted by Almych
zkousel nekdo na testu, jak je to s tema expama v grupe?
Grouping
* Added a new way to calculate group experience point (XP) bonuses. Experience Points (XP) are now divided by the total number of people in your group with an additional bonus for being grouped with other players. We will be testing out the group experience and currently group XP is set lower then we expect it to be set at.
tady neni ani slovo o tom, ze byse meli rovnomerne delit
No je tam psané asi tohle:
Přidali jsme nový způsob jak se budou počítat bonusy bodů zkušenosti v grupě (XP). Body zkušenosti se nyní dělí celkovým počtem lidí ve skupině s dodatečným bonusem za to, že jste ve skupině s dalšími hráči. Budeme testovat zkušenosti ve skupině a v současnosti jsou skupinové XP nastaveny níže, než očekáváme že budou ve skutečnosti |
|
|
SNowie
Average Member
1746 Posts |
Posted - 24/07/2005 : 21:49:15
|
quote: Originally posted by Drizzt DoUrden
quote: Originally posted by Almych
zkousel nekdo na testu, jak je to s tema expama v grupe?
Grouping
* Added a new way to calculate group experience point (XP) bonuses. Experience Points (XP) are now divided by the total number of people in your group with an additional bonus for being grouped with other players. We will be testing out the group experience and currently group XP is set lower then we expect it to be set at.
tady neni ani slovo o tom, ze byse meli rovnomerne delit
No je tam psané asi tohle:
Přidali jsme nový způsob jak se budou počítat bonusy bodů zkušenosti v grupě (XP). Body zkušenosti se nyní dělí celkovým počtem lidí ve skupině s dodatečným bonusem za to, že jste ve skupině s dalšími hráči. Budeme testovat zkušenosti ve skupině a v současnosti jsou skupinové XP nastaveny níže, než očekáváme že budou ve skutečnosti
pochopil sem to spravne ze soucasne expy sou prilis nizke ??? to jako v grupe budu dostavat vic nez solo ? sem pro |
|
|
Drakchen
New Member
316 Posts |
Posted - 25/07/2005 : 00:18:39
|
Kua to zni dobre:)) uz abych se lognul:D |
|
|
JerzeeG
Moderator
4364 Posts |
Posted - 25/07/2005 : 01:40:08
|
jo tak se neradujte predcasne, ja to chapu takto:
zatimco dosud plati, kdyz jde grupa 8 lidi na priserky, tak kazdy clen za zabiti dostane nejakych +- 5000 XP.. s bonusem za grupu nejakych +- 6000 xp (zjednodusene)
po nove uprave se xp VYDELI poctem lidi, tedy 5000 / 8 = 625, k tomu se pripocte nejaky bonus za grupu, ktery bude imho nejakych bidnych 1000 xp, takze v konecnem efektu dostane kazdy nejakych 1600 za jednu..
ale treba jen strasim zbytecne a nejlepe bude, kdyz to nekdo na testcentru omrkne.. (ja ne, uz jsem ho smazl)
a to ze je ted mensi, nez bude - to mluvi o tom testcentru, rekl bych - beztak je tam ted ten groupbonus 500, takze se dostava za jednu asi 1100 a pak ho zvysi na tech 1000, tedy celkem 1600
jo a jeste si myslim, ze to tak orezou proto, ze je ted velmi snadne udelat jedi a kdybych se s nekym stridal nonstop, tak ho mam hotoveho za 10 dni.. (pocitam 150k jedi xp za hodinu) |
Jerzee <Mor do Kuli> |
Edited by - JerzeeG on 25/07/2005 01:45:26 |
|
|
Arnie
Moderator
544 Posts |
Posted - 25/07/2005 : 02:29:09
|
No doufam, ze uz nikdy nebudu muset predelavat template.... Na druhou stranu je fakt ze dnesek sem udelal komplet riflemana. Coz je fakt trosku moc uber :-) |
Edited by - Arnie on 25/07/2005 02:29:43 |
|
|
Vlada
New Member
230 Posts |
Posted - 25/07/2005 : 07:31:26
|
Co se testuje a take se asi objevi v PUBLISH 21 Omluvte me nedulezite kometare A budu rad kdyz ty zmeny okomentujete take vy at mam vetsi predstavu - napr co uz opravuji 1/2 roku, co 1 rok, co je strasna chyba co vam vadi, co je blbost atd.
Test Center Version 0.127363
Update Headlines!
* Two new quests added! "Catch a Falling Star" and "Nagem's Jobs". * Chapter 4 of "Secrets of the Syren" is now live! * Lighting on all worlds has been updated to be brighter.
Known Issues with this Test Center Version
* Catch a Fallen Star: NPC Smugglers are not spawning at -6796 -2210 Yavin IV. S7 branch * Fallen Star Quest: On the last part of the quest once you escort the cargo ship and it hyper spaces away, your journal does not update so when you talk to Osae again she thinks you have not completed the quest. * Secrets of the Syren part 4: Player gets stuck in the estate after conversing with Tierce Martano * Creature Handler: Pets do not follow any command anymore (new & existing pets) * StoryArc4 quest: NPC Officer M'kae: The NPC does not give the reward of 5000 credits, 500 Imperial Faction points, and a Spec Ops Bola Carbine on completing the quest.
Bazaar / Vendor
* Resource containers for sale on bazaar terminals or vendors should now display the name of the resource and the quantity from their item description. For example, "Domesticated Corn" should now be displayed as "Domesticated Corn Lodi (200)".
Badges
* During the Token Respec Period, players will now be granted Master Badges.
Character
* Changing your character's profession title on the Community Window (CTRL-P) will now cause the title for your character to be displayed immediately. * Personal Light (CTRL-L): Made the player's personal light default to always be turned off, rather than turning it on/off with the day/night cycle. Players can still turn their personal light on or off as normal.
Client
* Older ATI cards prompted the SwgClientSetup to suggest a URL which no longer exists. The URL has been updated.
Combat
* Adjusted combat haste bonuses from Doctor & Jedi buffs due to high haste numbers unbalancing combat.
Crafting
* During the experimentation phase of crafting, the object being crafted will now update its properties in a reasonable amount of time. Previously this took approximately 10 to 15 seconds and would make it appear as if your experimentation had no effect on the object. * When the item count of a resource container changes, the examine information should change as well. The examine information for crafted objects and containers should update properly in the appropriate crafting windows. * When using items in resource containers or surveying, the item count of the container should update properly if you changed servers or disconnected.
Force Village : Phase 4: Captain Sarguillo's Quests
* Increased the spawning frequency of the Sith Shadow Pirates to make the Village Assault! (Ranged Speed / Melee Defense) quest easier to complete.
Grouping
* Added a new way to calculate group experience point (XP) bonuses. Experience Points (XP) are now divided by the total number of people in your group with an additional bonus for being grouped with other players. We will be testing out the group experience and currently group XP is set lower then we expect it to be set at. Avizovana zmena rozdelani exp v groupe.
Player Event Perks
* Many static Event Perks rentals such as flags and banners have had their placement restrictions dramatically reduced to allow much more flexibility when decorating for events. * All Event Perk rental venues now include a Venue Remote Control that allows its owner to re-deed the venue and check its time until expiration. * The Capture the Flag game will no longer allow an attempted flag capture if you are under the influence of Force Cloak, Cover, Feign Death, Paralyze and Stasis. * Event Perk rental expiration timer now begins when the rental deed is used, rather then at the time of purchase to allow event planners more flexibility in setting up their events. * Event Perk rentals now expire in 16 hours, rather then 8 in order to allow event planners more flexibility in setting up their events.
Profession: Bounty Hunter
* Significantly altered NPC Bounty Missions NPC's and Loot. The higher the level of the Bounty Hunter increases the chance of seeing a higher level or Elite Mark. Master Bounty Hunters who are also greater than level 75 will have a small chance to draw a Boss Mark. The difficulty of the Mark will determine the quality of loot and chance of the loot to drop. * Increased the amount of Bounty droids in crates. * Increased the amount of charges on Bounty droids. * The Track option on Seeker droids will now consume a droid charge.
Profession: Doctor
* Adjusted Doctor buff durations to improve the usefulness of Doctors in groups. * Doctors should now have full accuracy certifications on Battle armor. Ja to chapu jako snizeni trvani delky buff aby byl doktor ve skupine potrebnejsi - mozna se pletu.
Profession: Scouts and Rangers
* Grey-con (considered) mobs will no longer break scentMask or camo kits. * Lower-level creatures that break scent-mask or camo kits, will only attack from the same distance as they would have had the player not been concealed (rather than attacking immediately).
Profession: Shipwright
* A KSE Firespray Schematic can no longer be used to reverse-engineer a zero-mass spaceship component. When a player's ship is launched, if there are any zero-mass components, their mass will default to a value of 50,000.
Profession: Tailor
* When crafting clothing items, only valid color palette choices will be displayed during crafting.
Quests
* Two new quests added! "Catch a Falling Star" and "Nagem's Jobs". * Catch a Fallen Star: On Yavin IV the Rebels are fighting a desperate delaying action as they attempt to get their last elements off the planet. In the midst of this chaotic fighting, both the Rebels and Imperials are salvaging as much of the fallen Death Star as they can. Of course some undesirable elements have moved in to take advantage of the situation. Criminals, both great and small, have started their own operations to salvage as much as they can, and then to sell what they get to the highest bidder. * Nagem's Jobs: Nagem Dr'Lar has been hired by the Imperials as a civilian contractor to salvage as much of the Death Star as possible around an area known as the Scorch. He has been fighting off criminal groups trying to get to the salvage before he can. * Chapter 4 of the quest series, "Secrets of the Syren" is now live! Questgivers from "Secrets of the Syren" chapter's 1-3 will now give quests for chapter 4 as well as the previous chapters (1-3). * The lockbox on the Avatar Platform should no longer spawn inside the wall. * Added loot to the checkpoint lockbox on the Avatar platform. * Mos Eisley quests should give all badges properly
UI
* Brightness, Contrast, and Gamma now default to 1.0. Because of the world lighting changes, these settings have been defaulted to 1.0 to account for any Brightness, Contrast, and Gamma changes previously made. To readjust any of these settings, open your Options window (CTRL-O) and click the Graphics button on the left side of the window. * Rotary timers no longer seem to "pause" for an extended period of time * Reptilian Meat is once again named Reptilian Meat. * Grenades now have rotary timers and display their status in the combat queue. * Enhancer items now have rotary timers. * Stimulant Packs (stimpacks) items now have rotary timers. * Vehicle control devices in the toolbar now have rotary timers. * Added 1 new music and 1 dance icons. These new icons are available in the Command Browser (CTRL-A). * Added 6 icons for new entertainer abilities. These new icons are available in the Command Browser (CTRL-A). * Added Rage and Anger icons. * Some fungi, particularly Kasyyykian, Rori, Talusian, Tatooinian, and Yavinian will now properly display their names with no codestrings. * Jedi defender role icon no longer appears where it's not intended. * In-game references to the /find directional path "yellow ribbon" now refer it as the "glowing path".
Vehicles
* Players can no longer offer rides to other players if they are driving a multi-passenger vehicle. Instead, qualified players can simply 'enter/exit' the vehicle through the radial menu.
A character is allowed to ride with someone:
1. There is room in the vehicle.
2. If they are in the same group.
3. If they are not in combat
4. If they are not in an opposing faction
5. If they do not have a TemporaryEnemyFlag (TEF)
6. If they are factionally overt,then the driver must also be factionally overt.
Note: A declared faction player can only ride in another player's vehicle if that rider is also factioned declared, and for a friendly faction. If the driver manages to go from faction declared to covert, any declared factional riders will be ejected. Konecne dulezita zmena - zadne vozeni nepratel ve svem vozidle - zadne bratrickovani.
* When in a vehicle, the offer ride menu should only be displayed when the selected person is in the same group as you. * Increased the volume of BARC Speeder sounds.
Veteran Rewards
* Added new display case for veteran miniatures (9 month milestone). * Added fireplace (24 month milestone) Proc porad resi ty odmeny - koho to zajima? Kdyby radeji delali na hre.
World
* The lighting for Star Wars Galaxies TM has been improved to be brighter, especially in dark areas, dusk, dawn and darker planets. As part of these changes, the Brightness, Contrast, and Gamma settings have been default to 1.0 so that the changes are properly displayed. To readjust any of these settings, open your Options window (CTRL-O). Also as part of these changes, Personal Lights for players have been readjusted so they will no longer turn on and off for the day night cycles. Players can still turn it on or off as normal. * Optimizations to the terrain system have been made to improve performance and lower memory usage. Konecne nejaka optimalizace engine - bohuzel hlavne na strane klienta - ten si muze koupit lepsi HW (v tomto pripade vice pameti) spis by se meli pustit na ty lagy v miste s vysokou hustotou klientu. * Players will no longer be prevented from attacking (or being attacked by) targets throughout Level 5 of the Rryatt Trail on Kashyyyk due to invisible obstruction. * Meatlumps and Vandals in Coronet should spawn properly. |
LOTRO - [EN-RP] Laurelin Miranori GRD Miranel LM Miraniwen CPT
SWG - Europe-Chimaera - Miran' , Miranis |
Edited by - Vlada on 25/07/2005 07:42:54 |
|
|
Almych
Average Member
1691 Posts |
Posted - 25/07/2005 : 08:16:01
|
quote: Originally posted by JerzeeG jo a jeste si myslim, ze to tak orezou proto, ze je ted velmi snadne udelat jedi a kdybych se s nekym stridal nonstop, tak ho mam hotoveho za 10 dni.. (pocitam 150k jedi xp za hodinu)
od zacatku rikam ze je system vesnice a grindeni naprosto scestny, meli to udelat systemem questu, kdy proste na jediho by si musel udelat treba 20 pribehovych questu a kazdy by ti zabral 14 dni a jeste by nesli usolovat
|
|
|
Drakchen
New Member
316 Posts |
Posted - 25/07/2005 : 10:43:34
|
jj sohlasim ze porad resej nejake trapne odmeny:)) meli by se spise venovat hre |
|
|
erdisk
Moderator
342 Posts |
Posted - 25/07/2005 : 13:01:05
|
No odmeny sú pre niekoho dôležité. A som si istý, že vytvorenie a pridanie nejakého ďalšieho itemu do sveta SWG nijak neobmedzuje kapacity potrebné na odstránenie herných chýb. A takto môžu aspoň tvrdiť, že súčasne pridávajú kontent
|
|
|
Drakchen
New Member
316 Posts |
Posted - 25/07/2005 : 13:19:54
|
no misto jednoho new itemu kdyby odstranili jeden bug ..:)) |
|
|
Carmax
Average Member
1314 Posts |
Posted - 25/07/2005 : 13:48:35
|
quote: Originally posted by Drakchen
no misto jednoho new itemu kdyby odstranili jeden bug ..:))
hraci furt nadavali ze nemaji veteran rewardy za 2 roky atd.. ted je maji a zas nekdo nadava ze maji radsi odstranit bugy... proste lidem se nikdy nezavdecis |
SWG Carmax - preNGE Jedi & Pandaren - Master Trader (munitions) & Falene - Bounty Hunter
WoW Carmax - Troll hunter lvl 54
EQII Callysta - mage
LOTRO beta Falene
|
|
|
Drakchen
New Member
316 Posts |
Posted - 25/07/2005 : 15:46:15
|
ja je nikdy nechtel:)) nereknu kdyby byli ty rewavrdy i nejake zajimave ale vsechno sou to hologramy nebo dekorace :/ |
|
|
Carmax
Average Member
1314 Posts |
Posted - 25/07/2005 : 16:32:31
|
quote: Originally posted by Drakchen
ja je nikdy nechtel:)) nereknu kdyby byli ty rewavrdy i nejake zajimave ale vsechno sou to hologramy nebo dekorace :/
jj a vis proc? protoze hraci nadavaji jak SOE sere ekonomiku tim, ze pridava takovy veci jako ADK, nebo self power na harvester atd.. navic to muzes prodat.. Mne se ty rewardy libi |
SWG Carmax - preNGE Jedi & Pandaren - Master Trader (munitions) & Falene - Bounty Hunter
WoW Carmax - Troll hunter lvl 54
EQII Callysta - mage
LOTRO beta Falene
|
Edited by - Carmax on 25/07/2005 16:33:52 |
|
|
JerzeeG
Moderator
4364 Posts |
Posted - 25/07/2005 : 16:42:51
|
drakchen - moc nadavas a malo hrajes swg.. tak hybaj.. |
Jerzee <Mor do Kuli> |
|
|
Drakchen
New Member
316 Posts |
Posted - 25/07/2005 : 17:01:33
|
tak zaprve ja nenadavam jen sem neco napsal:) jinak bohuzel banky sou ultra rychle takze az za tyden dostanu pin na mou kartu co jsem si u nich nechal udelat |
|
|
Werrevlk
Junior Member
504 Posts |
Posted - 25/07/2005 : 18:31:42
|
quote: Originally posted by Drakchen
tak zaprve ja nenadavam jen sem neco napsal:) jinak bohuzel banky sou ultra rychle takze az za tyden dostanu pin na mou kartu co jsem si u nich nechal udelat
Pin??????Dyt pin nepotrebujes na SWG pokud to neni cislo karty |
SWG Cheeeewieee cosi - SWG Lygie Jedi 90 Shadowknights SWG Wlk spy 80 Shadowknights WoW Chewie Shaman 60 Zdechliny |
Edited by - Werrevlk on 25/07/2005 18:32:22 |
|
|
Drakchen
New Member
316 Posts |
Posted - 25/07/2005 : 19:49:14
|
no ja nevim presne co jen vim ze dneska jsem vsechno podepisoval a ona ze do tydne bude e karta hotova |
|
|
skinner
Starting Member
23 Posts |
Posted - 25/07/2005 : 22:41:15
|
mám zase pár otázek ohledne jediho ty badge 1 Profesni badge (ten chápu , musim namasterovat nějaký povolání že ??) 5 Content badge (theme parky jabba,imp,warren atd.) (to mám navštívyt třeba jabbův palác ??) 3 Jedi POI badges (ben kenobi's house tatooine,yavin 4 exar kun's palac,jedi temple (kde je jedi temple , na které planetě) 2 Difficult POI badges (tusken fort,krayt grave yard tatooine)(to tam musim něco udelat nebo stačí když okolo profrčim ??) 5 Easy POI badges (zkratka lehky mista na kterych vam nic nehrozi (to je jako něco s těch points of bla bla bla ??)
Toho dědulu musim někde najít nebo za mnou příde sám ??
Každou village fazi (asi 3 týdny) můžete udělat 1 quest, který vám otevře 1 větev skillu.V každé fázi bude village vypadat úplně jinak.Ze začátku bude zcela zničená pod obřími útoky Sith piratu a ke konci opravená.
to budu fakt každou tu základnu kuchat 3 tejdny ??
(Použil jsem útržky z návodu)
|
|
|
Drakchen
New Member
316 Posts |
|
Carmax
Average Member
1314 Posts |
Posted - 25/07/2005 : 23:09:32
|
quote: Originally posted by skinner
mám zase pár otázek ohledne jediho ty badge 1 Profesni badge (ten chápu , musim namasterovat nějaký povolání že ??) 5 Content badge (theme parky jabba,imp,warren atd.) (to mám navštívyt třeba jabbův palác ??) 3 Jedi POI badges (ben kenobi's house tatooine,yavin 4 exar kun's palac,jedi temple (kde je jedi temple , na které planetě) 2 Difficult POI badges (tusken fort,krayt grave yard tatooine)(to tam musim něco udelat nebo stačí když okolo profrčim ??) 5 Easy POI badges (zkratka lehky mista na kterych vam nic nehrozi (to je jako něco s těch points of bla bla bla ??)
Toho dědulu musim někde najít nebo za mnou příde sám ??
Každou village fazi (asi 3 týdny) můžete udělat 1 quest, který vám otevře 1 větev skillu.V každé fázi bude village vypadat úplně jinak.Ze začátku bude zcela zničená pod obřími útoky Sith piratu a ke konci opravená.
to budu fakt každou tu základnu kuchat 3 tejdny ??
(Použil jsem útržky z návodu)
kdyby jsi trochu zkoumal tak by ses nemusel ptat na takove chujoviny |
SWG Carmax - preNGE Jedi & Pandaren - Master Trader (munitions) & Falene - Bounty Hunter
WoW Carmax - Troll hunter lvl 54
EQII Callysta - mage
LOTRO beta Falene
|
|
|
JerzeeG
Moderator
4364 Posts |
Posted - 26/07/2005 : 00:53:45
|
- ano, profese je povolani, takze je treba namasterovat povolani - content, ano splnit jabbuv theme park, zcela prekvapive zacina v jabba palaci, stejne tak nym th.park zacina v nym strongholdu, imperial zacina imperial retreat na naboo u moenie, presne WP nevim, rekni si o nej ve hre, warren je mezi POI na dantooine - ale je velmi spletity, bez manualu na velmi dlouho.. - jedi temple, tedy spise ruiny, jsou na dantooine, WP mas v POI - staci profrcet - opet staci profrcet
dale na tomto foru je topic s odkazy - je sticky nahore na rane - tam si najsi odkaz na jiny topic s nazvem FAQ FS a prostuduj si postup
vesnice je jen jedna, prochazi ctyrma fazema porad dokola, v kazde muzes udelat 1 quest a otevrit jednu vetev a nagrindit ji.. |
Jerzee <Mor do Kuli> |
|
|
Richie
Starting Member
49 Posts |
Posted - 26/07/2005 : 06:32:46
|
Zdar vsichni,
tak jsem dneska v noci stahnul Rage of Wookies. Kdyz jsem to ted rano chtel testnout narazil jsem na mensi problem. Klient sice rika ze expansion activated, pri startu vidim RoW logo, ale ve hre zadna zmena. Chtel jsem zkusit zaletet z Nym`s Strongoholdu na Kashyyyk a planeta nebyla mozna zvolit, ani na galaxy mape nikde nebyla. Koukal jsem jestli mi pribyl novy speeder a taky nic...
Mate s tim nekdo zkusenost?
Diky Kyarc |
|
|
Almych
Average Member
1691 Posts |
Posted - 26/07/2005 : 07:36:49
|
novy speeder ma akorat ti, co si koupili SWG: Total experience (tj. komplet SWG v jednom) na kashyyk musis pres vesmir hyperskoskem |
|
|
Drakchen
New Member
316 Posts |
Posted - 26/07/2005 : 08:18:11
|
kdyz budes ve vesmiru zmackni H :) |
|
|
Giltanas
Moderator
718 Posts |
Posted - 26/07/2005 : 08:37:27
|
quote: Originally posted by Almych od zacatku rikam ze je system vesnice a grindeni naprosto scestny, meli to udelat systemem questu, kdy proste na jediho by si musel udelat treba 20 pribehovych questu a kazdy by ti zabral 14 dni a jeste by nesli usolovat
Nevim jestli jsi v posledni dobe delal v SWG nejakej quest. Ale muzu to vrele nedoporucit. Cili grindovani v SWG je strasnej voser a nuda, ale ve srovnani s questama je to zabava a pohadka. Po vcerejsku kdy jsem po 10 hodinach delani questu prisel na to, ze sice udalt jde ale jen jedna zakladna (melee acuracy ve vesnici) protoze devove sou natolik dementni ze ti daj casovej limit a nezjistej si jestli to za nej jde stihnout. (NPC jsme pri maximalni mozne rychlosti dostali o 3320m dopredu. Umrelo kdyz do vesnice zbyvali dalsi 3200m..) No na pobliti.¨
Jinak ad Jorssk. U tech speederu nejde o bratrickovani ale konecne si nebude moct nasednout usrabenej jedi uprostred boje s BH ci dokonce v incapu na speeder. Coz beru jako jedinej klad publishe. Doktory si imho pochopil spatne protoze adjusted duration bych ja prelozil jako prodlouzena trvanlivost coz je pravy opak zkraceni.
A odmeny resi proto ze je lepsi pridavat novy kraviny nez opravovat co posrali. Nad tim by stravili vyrazne vic casu. Jen vcera behem jednoho questu jsem narazil na tolik bugu ze by jeden plakal. SWG jsou rozhodne jedinou hrou kde si beta tester plati za to ze testuje. |
EVE online Alypia, Aureol T'haen - CHON |
|
|
Vlada
New Member
230 Posts |
Posted - 26/07/2005 : 09:16:08
|
Kdyz si ted tak procitam fora na SOE, tak se tam objevuje nazor ze mnohem vice lagovat to zaclo po prvnim datadisku? Jak se to jevi Vam? Muze te to potvrdit nebo je to jen domenka (nebo treba zvyseny priliv novacku a tudiz zatizeni serveru)?
A ten kdo hral jinou onlineovku EQ2 nebo WoW - jak to tam vypadalo s lagy , popripade jake velke PvP boje jste zazili a jak vam to lagovalo/nelagovalo? |
LOTRO - [EN-RP] Laurelin Miranori GRD Miranel LM Miraniwen CPT
SWG - Europe-Chimaera - Miran' , Miranis |
Edited by - Vlada on 26/07/2005 09:17:23 |
|
|
Giltanas
Moderator
718 Posts |
Posted - 26/07/2005 : 10:16:59
|
quote: Originally posted by Vlada
Kdyz si ted tak procitam fora na SOE, tak se tam objevuje nazor ze mnohem vice lagovat to zaclo po prvnim datadisku? Jak se to jevi Vam? Muze te to potvrdit nebo je to jen domenka (nebo treba zvyseny priliv novacku a tudiz zatizeni serveru)?
A ten kdo hral jinou onlineovku EQ2 nebo WoW - jak to tam vypadalo s lagy , popripade jake velke PvP boje jste zazili a jak vam to lagovalo/nelagovalo?
Prvni datadisk byl krok vedle. Za prve se opravdu brutalne zvedli lagy za druhe do hry nepridava vubec nic (krome cesty do master pilot a levnyho cestovani)
Jine online hry pocitaji s vice hraci na jednom miste a jsou tudis obvykle bez lagu. |
EVE online Alypia, Aureol T'haen - CHON |
|
|
Almych
Average Member
1691 Posts |
Posted - 26/07/2005 : 11:04:51
|
quote: Originally posted by Vlada
Kdyz si ted tak procitam fora na SOE, tak se tam objevuje nazor ze mnohem vice lagovat to zaclo po prvnim datadisku? Jak se to jevi Vam? Muze te to potvrdit nebo je to jen domenka (nebo treba zvyseny priliv novacku a tudiz zatizeni serveru)?
A ten kdo hral jinou onlineovku EQ2 nebo WoW - jak to tam vypadalo s lagy , popripade jake velke PvP boje jste zazili a jak vam to lagovalo/nelagovalo?
ano lagy se zvedly, protoze presli na directx 9.0c presne to jsem to zpozoroval po instalaci JTL, kleslo FPS a zvedli se lagy |
|
|
SNowie
Average Member
1746 Posts |
Posted - 26/07/2005 : 11:05:23
|
quote: Originally posted by Giltanas Nevim jestli jsi v posledni dobe delal v SWG nejakej quest. Ale muzu to vrele nedoporucit. Cili grindovani v SWG je strasnej voser a nuda, ale ve srovnani s questama je to zabava a pohadka. Po vcerejsku kdy jsem po 10 hodinach delani questu prisel na to, ze sice udalt jde ale jen jedna zakladna (melee acuracy ve vesnici) protoze devove sou natolik dementni ze ti daj casovej limit a nezjistej si jestli to za nej jde stihnout. (NPC jsme pri maximalni mozne rychlosti dostali o 3320m dopredu. Umrelo kdyz do vesnice zbyvali dalsi 3200m..) No na pobliti.¨
kazdej normalni clovek se na 6kilometrovej pochod vykasle a najde si remote od nejaky blizsi zakladny (zod, ypsylon, lambda) |
|
|
Topic |
|