Fakt nechápu, jak může někdo vytýkat closed beta fázi hry, že nemá finálně odlazený grafický engine.
a ja zas nechapu proc bych nemohl ? :p
chapu ze vam tu kritizuju vasi vysnenou "krasku" na kterou ste si sice zatim este ani nesahly a ani se k ni nepriblizily ale branit uz ji musite...
ale proste mi to neda... ja se na WHO taky moc tesim ale kdyz vidim neco co se mi nelibi tak to neprehlizim.
a grafickej engine si kritizovat troufam PRAVE kvuli tomu ze uz je WHO v closed beta fazi... staci se podivat do historie MMO games ale klidne i globalne vsech her a jestli je neco na 80+ % hotovyho v beta fazich tak je to prave grafickej engine s tim ze zbyvajicich 20% je vetsinou pouze optimalizace toho hotoveho takze minimum noveho...
jestli si myslite ze grafika WHO za toho pul roku co jim zbyva do planovaneho releasu projde nejakyma mega zmenama tak ste najivni... velky upravy grafickejch enginu je tak radikalni vec kterou proste je potreba delat driv nez to ostatni.. to je jako postavit si dum a pak mu dodelavat zaklady prave proto si malokdo vetsinou nikdo netroufa menit grafickej engine po releasu.
pokud WHO jako ze doufam ze ano splni ocekavani a stane se aspon treba z poloviny uspesny jako wow tak bych proste rad aby se natu hru dalo dobre koukat jak pri release tak i 2roky potom.. a kdyz vemu v uvahu ze mmt graf engine WHO je tak 4roky pozadu nebudi to ve mne zrovna dobrej pocit.
chvalim mythicu to ze stale pracuji a vylepsuji svuj puvodni engine z DAOC takze uz ho za tech x let maji urcite dobre zoptimalizovanej prave pro MMO hrani ale co jim nadruhou stranu vycitam ze co se grafickejch efektu a featur tyce ze jsou cca 4 roky pozadu. Thats all.
Beru to, že každý máme jiný vkus, ale podívej se prosímtebe, co konkrétně kritizuješ...
- absence dnes uz naprosto standartnich grafickej effektu jako bumbmapping a jemu podobny efekty... - pixel shader videl WHO mozna tak z kanoje - nejaky pokrocilejsi texturovani tu vubec neni tzn vsechno vypada moc pekne z dalky.. z blizka je to humus.
Ty už takhle dopředu vizionářsky víš, že žádná z těhle features neni pouze dočasně vypnutá a nekativujou jí během betatestu?
- shadow a lightning effekty sou snad pod urovni Quaka 1cky To mluvíš o těch x měsíců starých screenech a videích, nebo jsi viděl ty nové efekty po tom posledním patchi o kterém tu psal VT?
Možná, že kdyby jsi tu svou kritiku odprostil od té pro mě nepochopitelné arogance, byla by mnohem snesitelnější.
Fakt nechápu, jak může někdo vytýkat closed beta fázi hry, že nemá finálně odlazený grafický engine.
a ja zas nechapu proc bych nemohl ? :p
chapu ze vam tu kritizuju vasi vysnenou "krasku" na kterou ste si sice zatim este ani nesahly a ani se k ni nepriblizily ale branit uz ji musite...
ale proste mi to neda... ja se na WHO taky moc tesim ale kdyz vidim neco co se mi nelibi tak to neprehlizim.
a grafickej engine si kritizovat troufam PRAVE kvuli tomu ze uz je WHO v closed beta fazi... staci se podivat do historie MMO games ale klidne i globalne vsech her a jestli je neco na 80+ % hotovyho v beta fazich tak je to prave grafickej engine s tim ze zbyvajicich 20% je vetsinou pouze optimalizace toho hotoveho takze minimum noveho...
jestli si myslite ze grafika WHO za toho pul roku co jim zbyva do planovaneho releasu projde nejakyma mega zmenama tak ste najivni... velky upravy grafickejch enginu je tak radikalni vec kterou proste je potreba delat driv nez to ostatni.. to je jako postavit si dum a pak mu dodelavat zaklady prave proto si malokdo vetsinou nikdo netroufa menit grafickej engine po releasu.
pokud WHO jako ze doufam ze ano splni ocekavani a stane se aspon treba z poloviny uspesny jako wow tak bych proste rad aby se natu hru dalo dobre koukat jak pri release tak i 2roky potom.. a kdyz vemu v uvahu ze mmt graf engine WHO je tak 4roky pozadu nebudi to ve mne zrovna dobrej pocit.
chvalim mythicu to ze stale pracuji a vylepsuji svuj puvodni engine z DAOC takze uz ho za tech x let maji urcite dobre zoptimalizovanej prave pro MMO hrani ale co jim nadruhou stranu vycitam ze co se grafickejch efektu a featur tyce ze jsou cca 4 roky pozadu. Thats all.
Ale prd krásku. Lidi se ozvali, protože prostě krafeš blbosti, tak neházej svojí ignoranci na nás, kk?
Fakt nechápu co je nepochopitelné na tom, že ty efekty jsou prostě vypnuté, aby to i neoptimalizované svižně běhalo a dalo se testovat.
Viz posty VT o tom novém patchi, který nějaké efekty do hry přidal .
Beru to, že každý máme jiný vkus, ale podívej se prosímtebe, co konkrétně kritizuješ...
- absence dnes uz naprosto standartnich grafickej effektu jako bumbmapping a jemu podobny efekty... - pixel shader videl WHO mozna tak z kanoje - nejaky pokrocilejsi texturovani tu vubec neni tzn vsechno vypada moc pekne z dalky.. z blizka je to humus.
Ty už takhle dopředu vizionářsky víš, že žádná z těhle features neni pouze dočasně vypnutá a nekativujou jí během betatestu?
- shadow a lightning effekty sou snad pod urovni Quaka 1cky To mluvíš o těch x měsíců starých screenech a videích, nebo jsi viděl ty nové efekty po tom posledním patchi o kterém tu psal VT?
Možná, že kdyby jsi tu svou kritiku odprostil od té pro mě nepochopitelné arogance, byla by mnohem snesitelnější.
Zadnej vizionar nejsem, snazim se jen uvazovat logicky... pokud by tyhle featury byly opravdu funkcne zakomponavany do hry proc tedy jejich oficialni screenshoty jsou bez nich? Uplne bych pochopil pokud by neco vypinaly na live betu ale nechapu proc oficialni SS. Vsichni vyvojari pokud prezentuji sve snazeni tak to snazeni prezentuji v plne (mozne) krase... kdyz to prevedu do extremu tak to je jako by byl Unreal x engine prezentovat na SS v nejnizsim rozliseni a na lowest detaily i kdyz tohle uz je opravdu extremni prirovnani ktery ne uplne sedi protoze se jedna o naprosto odlisny zanry.
nehlede nato ze napr. pixel shader neni featura ktera dnes funguje typem on/off.. pixel shader je zpusob vykreslovani grafiky kterej je vsudepritomnej a nenahraditelnej grafika je bud udelana pro pixel shader nebo neni... moznost nevyuzit (vypnout) pixel shader a vetsinu jeho f-ci bylo mozny kdysy davno kdy pixel shader byl neskutecne narocnej a umeli ho obstojne vypocitavat pouze nejdrazsi grafiky dnes je to ovsem uplne jinak. Diky tomu je muj skromnej nazor takovej ze zadnej magickej button kterym by najednou vetsina grafiky byla vykreslovana pixel shaderem neexistuje. Pixel shader samozrejmne ve WHO je jenze je pouzit pro vykreslovani pouze tech nezakladnejsich veci... v dnesni dobe se pixel shaderem a jeho pod funkcema vykresluje uz praktciky vse protoze je vec ktera grafice prida uplne jiny rozmer.
na SS se divam naty ktery jsou na ofic webu WHO... pokud jsou nekde nejaky novejsi s lepsi grafikou tak sem s nima rad se mrknu a treba i zmenim nazor...
Fakt nechápu, jak může někdo vytýkat closed beta fázi hry, že nemá finálně odlazený grafický engine.
a ja zas nechapu proc bych nemohl ? :p
chapu ze vam tu kritizuju vasi vysnenou "krasku" na kterou ste si sice zatim este ani nesahly a ani se k ni nepriblizily ale branit uz ji musite...
ale proste mi to neda... ja se na WHO taky moc tesim ale kdyz vidim neco co se mi nelibi tak to neprehlizim.
a grafickej engine si kritizovat troufam PRAVE kvuli tomu ze uz je WHO v closed beta fazi... staci se podivat do historie MMO games ale klidne i globalne vsech her a jestli je neco na 80+ % hotovyho v beta fazich tak je to prave grafickej engine s tim ze zbyvajicich 20% je vetsinou pouze optimalizace toho hotoveho takze minimum noveho...
jestli si myslite ze grafika WHO za toho pul roku co jim zbyva do planovaneho releasu projde nejakyma mega zmenama tak ste najivni... velky upravy grafickejch enginu je tak radikalni vec kterou proste je potreba delat driv nez to ostatni.. to je jako postavit si dum a pak mu dodelavat zaklady prave proto si malokdo vetsinou nikdo netroufa menit grafickej engine po releasu.
pokud WHO jako ze doufam ze ano splni ocekavani a stane se aspon treba z poloviny uspesny jako wow tak bych proste rad aby se natu hru dalo dobre koukat jak pri release tak i 2roky potom.. a kdyz vemu v uvahu ze mmt graf engine WHO je tak 4roky pozadu nebudi to ve mne zrovna dobrej pocit.
chvalim mythicu to ze stale pracuji a vylepsuji svuj puvodni engine z DAOC takze uz ho za tech x let maji urcite dobre zoptimalizovanej prave pro MMO hrani ale co jim nadruhou stranu vycitam ze co se grafickejch efektu a featur tyce ze jsou cca 4 roky pozadu. Thats all.
Ale prd krásku. Lidi se ozvali, protože prostě krafeš blbosti, tak neházej svojí ignoranci na nás, kk?
Fakt nechápu co je nepochopitelné na tom, že ty efekty jsou prostě vypnuté, aby to i neoptimalizované svižně běhalo a dalo se testovat.
Viz posty VT o tom novém patchi, který nějaké efekty do hry přidal .
koukam debata na urovni ftw... ja napadam grafickej engine a ty misto nejakyho protiargumentu napadas me aneb "kdyz s nekym nesouhlasim dulezity je ho poslat doprdele a rict ze je debil" proti argumenty nepotrebuju vid...
ja tu nemluvim o grafice ktera je mmt pustena na closed bete... uz od pocatku tu mluvim pouze o oficialnich SS... a ty precejen vznikaji trosku jinou cestou nez ze se nekdo naloguje na open betu s dovicim vypnutym a tam foti, tyhle SS vetsinou pochazeji primo od vyvojaru kteri je pochopitelne maji porizovat v nejvyssi mozny kvalite...
ja neviem ale mne sa ta grafika zda dost slusna (posledne ofik creeny) K mozno nieje az taka uzasna ale dizajn je vynikajuci, brnenia vizeraju naozaj skvelo, architektura budov atd atd....proste po umeleckej stranke to podla mna zakope vanguard aj AoC(ktory ma inak odost lepsiu graf)i kopu inych hier.......proste posobi to realne, veci k sebe pasuju a nieje to daky poondeny roznofarebny missmas ako inde
quote:Originally posted by Khandar koukam debata na urovni ftw... ja napadam grafickej engine a ty misto nejakyho protiargumentu napadas me aneb "kdyz s nekym nesouhlasim dulezity je ho poslat doprdele a rict ze je debil" proti argumenty nepotrebuju vid...
Argumenty jsem ti napsal uz v me prvni reakci. Precti si ji znovu a potom i to co napsal Nox. Pokud se citis poslany do prdele a oznaceny za debila, je to tvuj problem.
Vazne? Neprislo mi, ze mluvis o nekolik mesicu starych SS:
quote: grafickej engine si kritizovat troufam PRAVE kvuli tomu ze uz je WHO v closed beta fazi...
...
jestli si myslite ze grafika WHO za toho pul roku co jim zbyva do planovaneho releasu projde nejakyma mega zmenama tak ste najivni...
quote:Originally posted by Khandar koukam debata na urovni ftw... ja napadam grafickej engine a ty misto nejakyho protiargumentu napadas me aneb "kdyz s nekym nesouhlasim dulezity je ho poslat doprdele a rict ze je debil" proti argumenty nepotrebuju vid...
Argumenty jsem ti napsal uz v me prvni reakci. Precti si ji znovu a potom i to co napsal Nox. Pokud se citis poslany do prdele a oznaceny za debila, je to tvuj problem.
Vazne? Neprislo mi, ze mluvis o nekolik mesicu starych SS:
quote: grafickej engine si kritizovat troufam PRAVE kvuli tomu ze uz je WHO v closed beta fazi...
...
jestli si myslite ze grafika WHO za toho pul roku co jim zbyva do planovaneho releasu projde nejakyma mega zmenama tak ste najivni...
Necitim se tak ja sem preci ignorant me sou urazky volny kazdopadne k tem tvejm argumentum...
jediny co tu furt opakujes dokala je open beta, open beta...
jasne sem napsal ze kritizuju ofic SS... az prijdes s nejakym argumentem proc jsou ofic SS porizovany v low grafice i kdyz jak tu tvrdite nejaka high grafika uz je davno implementovana tak sklapnu... tak gief nejaky post patch SS...
quote: Vazne? Neprislo mi, ze mluvis o nekolik mesicu starych SS:
quote: grafickej engine si kritizovat troufam PRAVE kvuli tomu ze uz je WHO v closed beta fazi...
asi sis z tyhle vety vsugeroval ze soudim podle open bety ale tak to neni... tahle veta znamena to ze ve fazi (casove obdobi) kdy uz vysla open beta by mela grafika byt a zpravidla to tak byva davno hotovo a ceka ji uz jen optimalizace hotoveho a ne neve featury...
quote:Originally posted by Khandar ... tak gief nejaky post patch SS...
Neni moc lidí, kteří tohle viděli. NDA je svinstvo.
Stejně jako my nemáme (a ani nemůžeme) jediné podložené vysvětlení, proč se rozhodl Mythic vypouštět lowres screeny, tak ty nemáš jediný důkaz pro to, že tam žádná z těhle grafických funkcí neni. Takže dohada to bude asi zbytečná. Napadá mě jedna asociace. Kolizní systém. Jak by Ti připadalo, když bych tvrdil, že jsem v oficiálních videích neviděl funkční kolizní systém, a že tedy používají předpotopní engine a ta hra bude kravina? Mě osobně to přijde poněkud omezené. Ten systém se i přes closed betu stále ladí a tak je vypnutý. Neznamené to ale, že tam není.
LOL... Khane neprud btw bohuzel musim souhlasit s Khandarem a to uz jen z toho duvodu ze sem se docela dlouho zabejval grafickejma enginama a jejich implementaci (ne profesionalne) a verte neverte, 75% hry je prave o engine a hra NEJDE udelat bez toho, aby byl tento engine hotovi v dobe prvnich pokusu alespon na 80% !!! tudiz to co vidime je opravdu jiz hotovi engine a jakakoliv uprava bude pro designery dost drasticka. Je samozrejme mozne vylepsit svetla, stiny etc, ale to musi engine podporovat... Da se rict, ze jedine co se da menit je model a texturovani, ale tim toho moc clovek nenazene a proto souhlasim s Khandarem ze podle SS je to slabe a ocekaval sem od nich podstatne vic... Bohuzel kazda firma dela nehoraznou chybu v tom, ze si engine naprogramuje sama v domeni ze neco usetri, ale zde plati pravidlo, nedelej si doma traktor kerej budes stavet rok, bude mit jen jednu rychlost a nepripojis k nemu ani valnik... porid si radsi traktor co ho udelal profesional a je se zarukou naprosty kvality za zlomek ceny materialu a casu cos do ty stavby narval... Proc si nekoupej radsi odladenej ID engine nebo Unreal engine? nebo nedej boze cry engine 2? Asi si myslej ze je tohle porad stejnej princip jako u warhammeru, ale ono tomu tak neni a proto se obavam ze to nijaka graficka pohadka nebude.
nadruhou stranu musim rict ze napriklad AC dnes nedela grafika ale paradni hratelnost a zabava a tak jen doufam ze tohle WO bude mit take
LOL... Khane neprud btw bohuzel musim souhlasit s Khandarem a to uz jen z toho duvodu ze sem se docela dlouho zabejval grafickejma enginama a jejich implementaci (ne profesionalne) a verte neverte, 75% hry je prave o engine a hra NEJDE udelat bez toho, aby byl tento engine hotovi v dobe prvnich pokusu alespon na 80% !!! tudiz to co vidime je opravdu jiz hotovi engine a jakakoliv uprava bude pro designery dost drasticka. Je samozrejme mozne vylepsit svetla, stiny etc, ale to musi engine podporovat... Da se rict, ze jedine co se da menit je model a texturovani, ale tim toho moc clovek nenazene a proto souhlasim s Khandarem ze podle SS je to slabe a ocekaval sem od nich podstatne vic... Bohuzel kazda firma dela nehoraznou chybu v tom, ze si engine naprogramuje sama v domeni ze neco usetri, ale zde plati pravidlo, nedelej si doma traktor kerej budes stavet rok, bude mit jen jednu rychlost a nepripojis k nemu ani valnik... porid si radsi traktor co ho udelal profesional a je se zarukou naprosty kvality za zlomek ceny materialu a casu cos do ty stavby narval... Proc si nekoupej radsi odladenej ID engine nebo Unreal engine? nebo nedej boze cry engine 2? Asi si myslej ze je tohle porad stejnej princip jako u warhammeru, ale ono tomu tak neni a proto se obavam ze to nijaka graficka pohadka nebude.
nadruhou stranu musim rict ze napriklad AC dnes nedela grafika ale paradni hratelnost a zabava a tak jen doufam ze tohle WO bude mit take
protoze unrela engine je chujovina co se nehodi do MMO hry
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
V internetovych diskuzich se vzdycky objevi nejaky odbornik, co tvrdi o XXX, ze vi jak se to programuje/skriptuje/vyrabi, protoze delal YYY a tam se pouzivalo stejne ZZZ jako v XXX. Nasledne to cele zobecni na vsechny mozne produkty, zatvari se jako velky mudrc a nakonec predpovi konec sveta s tim, ze on vi, jak mu zabranit.
btw me se ta grafika libi ... prave kvuli te jednoduchosti. Popravde pulku z tech efektu co tady pisete nerozeznam a naprd. kdyz vidim hru se zapnutym nebo vypnutym antialiasingem tak to stejne nepoznam :) jde me hlavne o hratelnost a i ted se umim zabavit na Lost Vikings ikdyz to nema megaultrapixelshaderbader v4.58
Zenová povídka: Putuji takhle Severní Koreou a najednou potkám Gurrshaela a Pompa držíce se za ruce řkouce "Ano pane Reydene ... až tady jsme zjistili, že jsme míň než ta krabice u cesty ... vyhrál jsi, Ty jsi víc!". Usmál jsem se a odvětil jim: "Od té doby co nemám žádný cíl, už nebloudím!"
neudelate si nejakej specialni "e-penis" topic?...
hmm, nevim proc? nekoho urazi moje vyjadreni ze jsem se zabejval touto problematikou? Je pravdou ze kdyz tu clovek rekne vec, kterou podpori tim ze ma zkusenost takovou nebo makovou, je nenapadne naznaceno ze pomeruje pindika a kdyz to neudela, rekne se mu laxne ze je amater a vy vo tom kulovi takze to je vse co bych k tomu chtel asi dodat...
jinak mas pravdu, neni to spatny, ale neni to proste hra postavena na robustnim elintnim engine, ktera bude nadherna a vydrzi graficky na spicce po nekolik let. A to je to co me zklamalo...
quote:Originally posted by †… Havran …† protoze unrela engine je chujovina co se nehodi do MMO hry
Vo tom zadna vsak modri uz vedi ze Vanguard je plnej plastovejch vojacku v pustine... Ale byl to jen nevhodny priklad kvalitniho engine. Popravde ani nevim jaky jsou dnes enginy pro MMORPGs, ale verim ze par povedenejch jich je...
quote:Originally posted by †… Havran …† protoze unrela engine je chujovina co se nehodi do MMO hry
Vo tom zadna vsak modri uz vedi ze Vanguard je plnej plastovejch vojacku v pustine... Ale byl to jen nevhodny priklad kvalitniho engine. Popravde ani nevim jaky jsou dnes enginy pro MMORPGs, ale verim ze par povedenejch jich je...
JJ kdyz buh vytvarel zemi, tak jsem tomu sraci rikal at to udela cele v manga stylu, s velkejma hlavama. Ale on si proste nedal rict a udelal takove plastove lidicky v pustine. Nevim jak vy ale tim ten projekt, pro me, proste pohrbil.... Proste je to vec nazoru. Me se VG graficky libi.
imo na grafice u mmorpg hry zalezi tak asi prvni mesic pak clovek zjisti jestli ta hra bude na delsi dobu nebo ne a pak uz je mu grafika u **, spis si vypne vse co muze aby v end gamu byl co nejkonkunceschopnejsi, vzdycky se mi vybavi hi-fps modely v csku z pred peti let :)
Jeste aby nebyla kdyz ten BG je postavenej na ranged classach, stejny jak EoS A hlavne to neni zadny PvP, ale je to dalsi instance kde zabijis mene npc a "nascriptovanych bossu" a semtam obcas nekdy zakopnes o hrace
nejde o to ze se libi nebo nelibi... jde o to ze se to neda hrat. Nedokazu si predtavit pvp kde se na kazde strane strestne 40 v 40 hracu
AV ve WoWu je 40v40 a je to neskonala nuda:(
no to mozna je hlavne pokud tam o nic nejde ale kdyz se na neco utoci/brani tak bohuzel takovato situace muze nastat a pak je lepsi kdyz je to hratelny, nez nehratelny s ubergrafikou
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
jak si myslite ze bude Warhammer narocnej po strance HW ?
podle bety to pry zatim vypada, ze o neco malo vic nez daoc...tzn. zadny krvavy naroky jako VG apod. (i kdyz jsem hral naposledy jenom s catacombs klientem)
I v bete se to meni - posledni patch ze dne 1.8.2007 (tak nejak) a jeho uprava grafiky se projevila na snizeni rychlosti (fps) o cca 20% na mym PC a mam neco podobneho potvrzeno i od VT a Jardy, ktery ma o kus lepsi masinu, cerstvy instalace a mozna i novejsi verze driveru. Jedu na Athlon DualC 3600+, 2G a Radeon X1950Pro a mistama mi to docela hnusne skube (pri nahravani nejake osady, kde jsou NPC a hori tam napr. louce, pri probihani po moste nad kanonem atp.). Trosku se mi zda, jako by se hra s casem stravenym v ni zpomalovala - je to mozna jen moje iluze anebo na to taky mozna maji vliv moje uz vic nez prestarly wokna, ktere ceka v brzske dobe reinstal (hlavne prechod z W2k na XP). Nicmene kdyz jsem minule v praci kamosovi tvrdil, ze na jeho slabsi masine nez mam ja by to taky melo slapat v pohode, po poslednim patchi bych todle uz tak vehementne netvrdil ;-)
UO - CzH, Soptik (Drachenfels) - retired WoW - Memento Mori, Ronia (Thunderhorn) - retired WAR - Tears of Asur, Greerson (Karag Azgal) - active
Ja nevim ale prvni screeny WHO mi prisli dost podobne wowku..proste kreslena grafika.. nevim co sem to videl ;-DD a nynejsi screeny se mi taky moc nelibi.. prijde mi to dost rozmazle..vanguard se mi libil ale tam ta grafika byla daleko lepsi ale popravde radeji taky plynulost a slabsi grafiku.. ale treba grafika v DAoC - krome urcitejch mist, je fajn a je plynula ale Who grafika mi prijde misty horsi..
ad unreal engine - ten se hodi na cokoliv .. Lineage2 , 2. nejhranejsi mmorpg (po wowku) ma unreal engine 2.0 a ma diky tomu perfektni grafiku a netuseny moznosti (teda kdyz jsi GM), da se tam lizt kdekoliv, litat na dracich, lizt na baraky.. proste skvele udelana vec. To ze Vanguard udelal plastovou grafiku je neco jinyho.. (L2 je takova normos grafika..lehce mangoidni..)
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
Nemam moc rad grafiku Guild Wars.. ani nevim jak to nazvat.. prijde mi to cely moc prehnane presviceny atp.
vim co myslis..nastesti se ten blur da vypnout ;-D ale potom to vypada dost chude.. tusim ze je tam snad jeste i slider kterej to zachranuje
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
tak sem koukal na war priest pve video a .. - grafika je vazne nic moc (holt tam nejsou efekty zrejme...) - animace pri boji sou taky malomocny (mlaceni a drzeni zbrane) - inteligence nepratel je na nule.
tahle hra bude presne jako daoc. par lidi si ji zahraje, hodne lidi bude rikat ze je dobra, ale vetsina zustane u teorie a pujde hrat neco jineho.
a z tech par lidi 50% bude hrat jen kvuli pvp, kamosum a socka kompu.
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
tak sem koukal na war priest pve video a .. - grafika je vazne nic moc (holt tam nejsou efekty zrejme...)
Jen k ty grafice. Betu jsem mel moznost si zahrat (pred i po grafickym patchi) a doporucuju vsem rozhodne nedavat na nejaky graficky ulety videi delanych kamerou pres neci rameno. Ja podobny videa vzdycky stahnu a ani ho nedokoukam, protoze je to proste hnus. Pri hrani bety jsem podobny pocit vubec nemel, naopak. Takze bych byl opravdu opatrny v hodnoceni grafiky na zaklade podobnych videi.
UO - CzH, Soptik (Drachenfels) - retired WoW - Memento Mori, Ronia (Thunderhorn) - retired WAR - Tears of Asur, Greerson (Karag Azgal) - active
tak sem koukal na war priest pve video a .. - grafika je vazne nic moc (holt tam nejsou efekty zrejme...) - animace pri boji sou taky malomocny (mlaceni a drzeni zbrane) - inteligence nepratel je na nule.
tahle hra bude presne jako daoc. par lidi si ji zahraje, hodne lidi bude rikat ze je dobra, ale vetsina zustane u teorie a pujde hrat neco jineho.
a z tech par lidi 50% bude hrat jen kvuli pvp, kamosum a socka kompu.
No tak aspon to nejsou ale takovy omalovanky jako WoW.
tak sem koukal na war priest pve video a .. - grafika je vazne nic moc (holt tam nejsou efekty zrejme...) - animace pri boji sou taky malomocny (mlaceni a drzeni zbrane) - inteligence nepratel je na nule.
tahle hra bude presne jako daoc. par lidi si ji zahraje, hodne lidi bude rikat ze je dobra, ale vetsina zustane u teorie a pujde hrat neco jineho.
a z tech par lidi 50% bude hrat jen kvuli pvp, kamosum a socka kompu.
pár patchu to spravý.
Hloupému člověku nejvíce prospívá, když mlčí. Kdyby to však věděl, nebyl by už hloupý.
ohledne who - tohle je od cloveka co je v closed bete..
Grafika je este nedoladena nieco je pekne ako postavy ale okolie by si zasluszilo doladit. Oproty obrazkom to je tak asi o 25% lepsie v pohybe, je to max vse co sa da zapnut na Wide 1680x1050 ale mam taky pocit ze mam nejake rozhodene ovladace takze to berte z rezervou. Asi najviac sa mi to podoba na Wowko, Lotr ma detailnejsie ine prostredie. Neda sa hrat zatial za Dark - High Elfou, Empire a Chaos maju len po 2 povolaniach zatial. Traposi a Greenskins su komplet. Hram to za zelenich a ako prvy dojem mi to pride celkom zabavna hra so Shrekom . Questy su zatial 2 skupiny co som sa stretol. Klasicke zabit, doniest /obcas vtipne najdi kopu hnoja a hod ju na Sochu Trpaslika / tieto su vpohode solovatelne. Dalsia skupina q su tzv Public Questy to jes nieco na podobu z Lotra v mensom podany. maju vzdy viac faz a postupne su narocnejsie v 3 casty obycajne byva uz aj final boss. Do tohto q sa moze zapojit ale nemusi kazdy kto je vtej danej zone.
Vacsinou to zacina vyhubenim nejakeho mnozstva potvor, pokracuje ochranovanim goblinov, piti piva, rubanie stromov atd. vkazdej zone to je ine. Po zabity bossa sa niekde vacsnou pobliz objavy bedna s Random dropom 2-3 veci od zeleniek po epiky hacik je vtom ze si o loot roluju vsetci vtej zone. Daju sa ale opakovat do zblbnutia a vdaka tomu pribuda nieco ako reputacia v Chaptery v vtej zone a za splnenie si moze kazdy vybrat nejaky item zo 6-7 moznych 3 takze by nemal nikto vyst nadarmo.
Ovladanie je kopia wow nic nove sa netreba ucit. Black ork co hram ja nieco ako Protec warior. Su 3 moznosti ako si postavu upravit 1 pomocou Actions tie su vzdy rovnake pre povolanie, uci vas ich trener, Morale po par lvl ziskate bod a je na vas co si vyberiete a podobne je aj Tactics kde su tiez vopred urcene talenty/ability a vyberate si vy. Morale aj Tactics ma kazde zvlast body. Pravdepodobne sa neskor asi zacnu rankovat uz vybrane a nevidel som u trenera zeby sa to dalo zrusit.
Na profesie som zatial nenarazil, takysto zieden typ PvP aj ked sme sa stretli v jaskyni z Order skupinov nedalosa na ne zautocit. Tak tolko v skratke ak mate niekto urcite otazky napiste. Sry za preklepi a chyby uz nato moc nevidim
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
quote:Originally posted by Rodier ...takysto zieden typ PvP aj ked sme sa stretli v jaskyni z Order skupinov nedalosa na ne zautocit....
Rodiere, tohle si mel napsat na zacatku a usetril bys mi cteni. Ten clovek co je v closed bete umi aspon cist nejaky info co Mythic postuje? :P. Vi vubec co je to za typ hry?
Co se grafiky tyce, nikdo nevi, kolik featur je vypnutych, protoze nejsou doladene, nebo protoze se ted testuje neco jineho a proto nepotrebuji debug log zasirat necim jinym atd atd. To co vidime ted v bete muze byt 100% toho co uvidime pri releaseu, ale taky to klidne muze byt tak 70%, co se grafiky tyce. Takze s tvrzenim, ze je dana uz od 1. faze closed bety, bych rozhodne nesouhlasil. Ano typ je dany (ja si to rozdeluju na CARTOON a REAL grafiku), ale to jak to vypada neznamena, ze to nutne musi vypadat stejne i pri releasu.
"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
quote:Originally posted by Rodier takysto zieden typ PvP aj ked sme sa stretli v jaskyni z Order skupinov nedalosa na ne zautocit.
Nezlobte se na mě, ale takovejhle člověk nemá v betě RvR hry absolutně co dělat. Fakt mě drtí PvE maniaci, co píšou slohový práce o questech, ale netuší, že je něco jako RvR zóna.
Navíc vzhledem k faktu, že v options je změna rozlišení zatím jediným nastavením grafiky, nevynášel bych nad ní jakékoliv rozsudky. Ale ty jsi Rodiere samozřejmě Nostradamův starší brácha, takže u Tebe je to něco jinýho...
To Rodier : Nevim od koho to mas a jak je to stary info, ale osobne z toho mam pocit, ze takovyhle clovek je v bete opravdu jen proto, aby si to "zahral". A bohuzel diky svym znacne zkreslenym a neucelenym predstavam (a taky nepravdam, viz odnauceni abilit, rozdeleni lootu za PQ, existence RvR zon atd.) muze nespravne ovlivnovat dojmy ostatnich lidi, kteri holt nemaji moznost podobna tvrzeni vyvratit. Grafika se od 1. faze closed bety diky jednomu patchi hodne zmenila (kluci co to zazili, se mnou budou urcite souhlasit), s kazdym vetsim patchem prijde svym zpusobem vyrazne prekopani hry, kdyz uz ne "jenom" pridani dalsich hratelnych ras. Tohle je to, ceho si na bete cenim : Je tam videt neustaly vyvoj, ikdyz netvrdim, ze pokazdy spravnym smerem (alespon z meho pohledu).
Mam-li byt uprimny, prectu si radeji informace z GenConu (viz odkaz od ZiELLa kousek vys), protoze informace od cloveka, ktery si mel moznost "pouze" sednout k PC a hru si na teto akci chvilku odzkouset, jsou podstatne ucelenejsi a spravnejsi nez od toho tvyho "betatestera".
UO - CzH, Soptik (Drachenfels) - retired WoW - Memento Mori, Ronia (Thunderhorn) - retired WAR - Tears of Asur, Greerson (Karag Azgal) - active
quote:Originally posted by Rodier takysto zieden typ PvP aj ked sme sa stretli v jaskyni z Order skupinov nedalosa na ne zautocit.
Nezlobte se na mě, ale takovejhle člověk nemá v betě RvR hry absolutně co dělat. Fakt mě drtí PvE maniaci, co píšou slohový práce o questech, ale netuší, že je něco jako RvR zóna.
Navíc vzhledem k faktu, že v options je změna rozlišení zatím jediným nastavením grafiky, nevynášel bych nad ní jakékoliv rozsudky. Ale ty jsi Rodiere samozřejmě Nostradamův starší brácha, takže u Tebe je to něco jinýho...
Tohle je samozrejme jen nejake info co ten clovek zatim stacil skouknout. Me zase naopak drti MMO maniaci kteri jsou tu schopni se do krve pohadat jestli CD na kouzlech ma byt 1s nebo 1,5s a vubec neresi jestli a jakej je ve hre obsach pro hrani. Kolik je tam dungu s jakou kvalitou,jak je rozlehla a zaplnena krajina, je tam i neco jineho nez jen stupidni expovani, jsou tam jezditka/letatka, housing atd.
quote:Originally posted by Milan Tohle je samozrejme jen nejake info co ten clovek zatim stacil skouknout. Me zase naopak drti MMO maniaci kteri jsou tu schopni se do krve pohadat jestli CD na kouzlech ma byt 1s nebo 1,5s a vubec neresi jestli a jakej je ve hre obsach pro hrani. Kolik je tam dungu s jakou kvalitou,jak je rozlehla a zaplnena krajina, je tam i neco jineho nez jen stupidni expovani, jsou tam jezditka/letatka, housing atd.
Já beru to, že každý jsme na něco jiného. Mě ale prostě vadí to, jak se všichni tak vehementně starají o PvE, které je přitom v téhle hře jen jako minioritní složka. Je to RvR hra a tak nějak bych od betatesterů tedy očekával, že se budou RvR věnovat. To je hlavní náplně téhle hry, ale lidi akorát zajímá, kolik je tam dungů, jestli je na konci boss a jak moc fijalovej má loot.
Pokud Tě tedy zajímá jak je to s ospawnováním světa, tak Ti můžu říct, že ať jsem běžel kamkoliv, tak byli všude nějaká NPC. Na prázná místa člověk prakticky nenarazí. Kromě stupidního PvE expování tam můžeš hrát třeba PvP. Craft zatím není žádný. Mounti zatím také ne, ale ve start campu Greenskinů je jeden named, který si trůní na dráčkovi. Pokud si to pamatuju dobře, tak housing v době release Mythic ani neplánoval.
No Rodiere, hovoril som ze to je taka cerstva beta to ano, ale inak celkovy dojem mam zatial taky ze to je v pohode beta, ano je pravda ze tam este vela veci chyba, ale je to hratelene napr hrozne fajn je rieseny system questov,kazda classa ma pristup k mnozstvo abilit postupom casu ako expis, jednotlive classy su dost differencovane co je moc fajn, niektore classy su momentalne aj trocha overpowered co som cital tak vraj Shaman a Bright Wizard. A co sa tyka porovnania z betou Vanguarda tak to urcite nie tato beta je ovela lepsia, Vanguard bol odpad ako beta jedna z najhorsich bet aku som kedy hral online, a tak aj dopadol ked ho pustili oficialne na trh. V kazdom pripade som zvedavy ci to Mythic stihne dokoncit za polroka.
Rad by som sa len spytal tych, co su v bete, ze akym sposobom sa tma dostali? :)
Viem ze existuje vela ciest..od odoberania newslettru cez obycjany sing up az po guild bety. Tak len chcem vediet ako sa ludia z tychto koncin do tje bety dostali :)... Dakujem