Author |
Topic  |
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 13/06/2008 : 20:56:10
|
Psal jsem to sice do jineho fora, ale sem by se to mozna mohlo hodit. Neni dobre divat se na veci jednostranne (v tomto pripade pouze plivat spinu). Snad to pomuze hracum, kteri nevedi co od AoC mohou cekat.
Zaklad hry je stejny jako EQ2/WoW, tj questy, grupove questy, 6 man instance. Je to i hodne podobne nastavene, tedy da se levlovat solo 1-80 pokud nekoho bavi singleplayer (pak sice nechapu proc hraje mmo, ale budiz). Kolem levlu 45 zacina byt solo questu trochu min nez expu potrebnych na level, dava to vetsi motivaci ke grupovani.
Grafiku musi kazdy posoudit sam. Chce to zrejme koupit novy comp, ale prijit poprve do hor mi pripadalo jak divat se na film z vrcholku alp.
Co se lisi docela hodne jsou mechanismy nekterych class. Casteri jsou relativne klasicti (lepe to snad popise nekdo kdo castera hraje), od levlu 50 mohou pouzivat spellweaving, coz je kombinovani kouzel, ktere dava nejake dalsi zajimave efekty.
Meleeci nemaji autoattack, kazdy swing se musi odmacknout. Neni to ale bezucelne, protoze hlavni naplni hrani za melee classu je pouzivani komb. Kombo je normalni abilita (presneji je to melee swing), ktera spousti pevnou sekvenci swingu, ktere je treba odklikat (kazdy typ swingu je tez abilita, takze je to normalne nabindovane z listy). Tim zaroven postava provadi ony utoky, takze hrac se vlastne soustredi jen na odmackavani komba a ono to bojuje samo. Ruzne typy swingu (smery utoku) maji take svuj vyznam. Mobove si v prubehu boje prehazuji obranu na nektere smery (vicemene nahodne). Pouzivat kombo, ktere konci damagi do smeru, ktery ma mob hodne braneny, je pomerne dost nevyhodne. Je tedy dobre pruzne reagovat na situaci. Komba se mohou zdat jako zbytecny opruz navic (odmackava se pevne dana sekvence), nicmene neni to tak docela pravda. V prubehu odmackavani komba se totiz postava muze pohybovat (a utoci pri tom), po dokonceni komba se spusti cast, pri kterem je treba stat na miste (tak 1-2 sekundy po ktere postava vysype serii utoku daneho komba). S tim souvisi to, ze meleeci neutoci na target, ale do prostoru. Krom toho vsechny melee utoky zasahuji vic nez 1 cil, pokud jsou cile dost blizko u sebe. Idealni je v prubehu odmackavani komba vymanevrovat moby, aby jich pak kombo trefilo co nejvic. Vzato kolem a kolem nezavisle na tom jaka komba ma class k dispozici je hra za meleeka docela zabavna a dynamicka.
Healeri. Zadny z healeru nema nic takoveho jako heal na nejaky target. Existuji pouze teamove hotky, cone hotky (hotka se nahodi na friendly targety pred casterem, nemusi byt nutne ve stejne grupe) a aoe direct heal s dlouhym cooldownem. Nehrozi tedy to, ze by v raidu healer klikal na 40 zalozek. Naopak musi behat a manevrovat a musi s nim spolupracovat zbytek grupy/raidu, aby je healama trefoval. Krom toho vlastni healovani zabere jen zlomek casu, ktery ma healer k dispozici. Cast od casu hodi hotky, v krizove situaci hodi aoe heal a mezi tim jede damage. Damagovani u healera ale neni samoucelne, v zavislosti na talentech je mozne mit nuke ktery healuje vse kolem cile co zasahne, posilovat sve hotky castenim damage spellu, posilovat hotky pouzivanim melee comb. Nestane se tedy, ze by healer mel 0 damage.
Content. Za nejvetsi plus povazuju moznost stavby gildovniho mesta. Dava to gilde vyznam, o kterem se hracum wowka muze jen zdat. Casem na to budou navazovat castle siege a dalsi org-based massive pvp.
Jinak podotykam, ze prestoze si to mnozi nepomatuji, nebo to zapomneli, tak ve wow dlouhou dobu po vydani nebyl ani Dire Maul a cele Blackrock Mountain. Natoz nejake Molten Core. Na to se samozrejme take cekalo v patchich (respektive necekalo se ale levlovalo se a sbiral se equip v instancich aby vubec slo raidovat). AoC je na tom uplne stejne.
|
|
| |
Azkaban
Moderator
  
1990 Posts |
Posted - 13/06/2008 : 21:44:19
|
Za jak dlouho myslíš, že se z tohoto topicu stane flame topic o tom jak je AoC zabugované? Na jednu stranu tu píšeš co ta hra má, například stavění guildovního města a na druhou stranu jsi zapoměl napsat že téměř 3 týdny po vydání hry je to město jen na parádu a nefungují bonusy za něj.
Cituji:"Casem na to budou navazovat castle siege a dalsi org-based massive pvp."
Toto podle upoutávek na hru mělo fungovat už dávno a ted to vypadá, že když to bude po prázdninách tak můžeme být rádi. |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 13/06/2008 : 21:49:36
|
quote: Originally posted by Azkaban
Za jak dlouho myslíš, že se z tohoto topicu stane flame topic o tom jak je AoC zabugované? Na jednu stranu tu píšeš co ta hra má, například stavění guildovního města a na druhou stranu jsi zapoměl napsat že téměř 3 týdny po vydání hry je to město jen na parádu a nefungují bonusy za něj.
Cituji:"Casem na to budou navazovat castle siege a dalsi org-based massive pvp."
Toto podle upoutávek na hru mělo fungovat už dávno a ted to vypadá, že když to bude po prázdninách tak můžeme být rádi.
Pletes si topic. Ja jsem napsal co ve hre je, ne co ve hre neni. Druha strana mince >> that way. |
 |
|
Jedi_Knight
Average Member
  

1690 Posts |
Posted - 13/06/2008 : 21:51:08
|
quote: Originally posted by Rahman Jinak podotykam, ze prestoze si to mnozi nepomatuji, nebo to zapomneli, tak ve wow dlouhou dobu po vydani nebyl ani Dire Maul a cele Blackrock Mountain. Natoz nejake Molten Core. Na to se samozrejme take cekalo v patchich (respektive necekalo se ale levlovalo se a sbiral se equip v instancich aby vubec slo raidovat). AoC je na tom uplne stejne.
Tohle si zaslouží zvýraznit.
Jakkoliv může být AoC zábavný nebo nezábavný pro jednotlivé hráče, furt je to MMO hra, nikoliv singl RPG a jak už bylo řečeno v jiném topicu, takhle to prostě chodí. Jistěže se arguementy toho stylu nabízí jako jednoduchá možnost "jak" AoC shodit, ale neopodstatněné v tomhle případě - hra teď vyšla a např. já neznám onlineovku, která v momentě vydání byla ve stavu v jakém jsou jiném po dvou letech chodu.
Mějte tohle na paměti. |
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus |
 |
|
Azkaban
Moderator
  
1990 Posts |
Posted - 13/06/2008 : 21:57:02
|
quote: Originally posted by Rahman
quote: Originally posted by Azkaban
Za jak dlouho myslíš, že se z tohoto topicu stane flame topic o tom jak je AoC zabugované? Na jednu stranu tu píšeš co ta hra má, například stavění guildovního města a na druhou stranu jsi zapoměl napsat že téměř 3 týdny po vydání hry je to město jen na parádu a nefungují bonusy za něj.
Cituji:"Casem na to budou navazovat castle siege a dalsi org-based massive pvp."
Toto podle upoutávek na hru mělo fungovat už dávno a ted to vypadá, že když to bude po prázdninách tak můžeme být rádi.
Pletes si topic. Ja jsem napsal co ve hre je, ne co ve hre neni. Druha strana mince >> that way.
A kvuli tomu jsi zakladal novy topic? Vzdyt tohle co pises je tu už nekolikrat napsano. Nebo je to takový koutek mladých právníků, kteří budou hru hájit zatímco ostatní ji jen haní? :) |
 |
|
vlkodlak
Junior Member
 

556 Posts |
Posted - 13/06/2008 : 22:47:54
|
quote: Originally posted by Rahman Jinak podotykam, ze prestoze si to mnozi nepomatuji, nebo to zapomneli, tak ve wow dlouhou dobu po vydani nebyl ani Dire Maul a cele Blackrock Mountain. Natoz nejake Molten Core. Na to se samozrejme take cekalo v patchich (respektive necekalo se ale levlovalo se a sbiral se equip v instancich aby vubec slo raidovat). AoC je na tom uplne stejne.
Tahle argumentace mi něco připomina...
Synku, proč maš pětku, proč ses neučil, co ta poznamka? Ale Honza ma taky pětku, ta učitelka je blbá, vždyť ty si měl taky poznamky... |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 13/06/2008 : 23:07:21
|
quote: Originally posted by vlkodlak
quote: Originally posted by Rahman Jinak podotykam, ze prestoze si to mnozi nepomatuji, nebo to zapomneli, tak ve wow dlouhou dobu po vydani nebyl ani Dire Maul a cele Blackrock Mountain. Natoz nejake Molten Core. Na to se samozrejme take cekalo v patchich (respektive necekalo se ale levlovalo se a sbiral se equip v instancich aby vubec slo raidovat). AoC je na tom uplne stejne.
Tahle argumentace mi něco připomina...
Synku, proč maš pětku, proč ses neučil, co ta poznamka? Ale Honza ma taky pětku, ta učitelka je blbá, vždyť ty si měl taky poznamky...
To neni argumentace, to je konstatovani faktu. Nic z toho nevyvozuju, jen konstatuju ze to tak je. Osobne je mi uplne putna jestli aktualne raid content ve hre je nebo neni a jeste chvili mi to putna bude, protoze potrva, nez bude gilda raiduschopna. To je asi jako by sis v materske skolce stezoval, ze na stojni fakulte ucej malo filosofie. |
 |
|
Meddy
Moderator
    

5760 Posts |
Posted - 13/06/2008 : 23:37:36
|
Nechapu vyznam tohoto topicu. Cele AoC forum pojednava o tom co v AoC JE a jake JE. K tomu logicky vznikl jeden topic ve kterem je shrnuto co ve hre doposud neni a jake momentalne obsahuje bugy atd. Ja ho nevnimam jako zadnou neadresnou kritiku ale pouze jako vycet veci ktere nejsou momentalne OK. Mam tomu tedy rozumet tak ze si tam nekdo vymysli a tvrdi ze neco nefunguje a ve skutecnosti to beha jak na dratkach? |
STS Chvojkovice-Brod |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 14/06/2008 : 00:43:15
|
quote: Originally posted by Meddy
Nechapu vyznam tohoto topicu. Cele AoC forum pojednava o tom co v AoC JE a jake JE. K tomu logicky vznikl jeden topic ve kterem je shrnuto co ve hre doposud neni a jake momentalne obsahuje bugy atd. Ja ho nevnimam jako zadnou neadresnou kritiku ale pouze jako vycet veci ktere nejsou momentalne OK. Mam tomu tedy rozumet tak ze si tam nekdo vymysli a tvrdi ze neco nefunguje a ve skutecnosti to beha jak na dratkach?
Muzes mi rict, jak z toho, co ve hre neni a nefunguje poznas, co ve hre je, funguje a jak to funguje?
Smysl tohohle topiku, narozdil od flamovani na to co komu zrovna nefunguje (a co muze byt za tyden klidne uz opravene) je dat rozumne informace hracum, kteri si tu hru jeste nevyzkouseli. Jestli vam nekomu dela potize napsat vecnou a faktickou poznamku v tomto smyslu (jako ze zjevne ano), tak sem proste nepiste.
PS: Pokud je to mozne poprosim moderatora o promazani offtopicu. |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 14/06/2008 : 04:41:37
|
quote: Originally posted by Azkaban
Za jak dlouho myslíš, že se z tohoto topicu stane flame topic o tom jak je AoC zabugované? Na jednu stranu tu píšeš co ta hra má, například stavění guildovního města a na druhou stranu jsi zapoměl napsat že téměř 3 týdny po vydání hry je to město jen na parádu a nefungují bonusy za něj.
omyl, jeden naprosto zasadni bonus, se kterym neni problem ho spustit od zacatku jede a je plne funkcni (s ostatnimi by byl povetsinou problem blaancingu predevsim v dobe kdy neni dostatek hracu na high lvl |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
Shemiramoth
Moderator
   
4339 Posts |
Posted - 14/06/2008 : 07:32:55
|
Vyznam ci zbytecnost toho topicu nebudu soudit, ale pokud se tady rozjede flame, tak to promazu bez upozorneni. Stejne tak jako ma nekdo chut/pravo psat o negativech hry, ma take pravo psat o pozitivech hry. Sam patrim mezi lidi, kteri si mysli, ze Age of Conan je vyborna hra. Rad bych jeste poznamenal, ze diskutovat o balancu class na nizsim levelu nez 80, muze s prominutim jenom "idiot". Navic mohu velice snadno pochybovat o schopnosti ovladat svou classu a vyuziti jejiho potencialu na max. Balancing je vecne tema, ktere je a bude vzdycky stredem zajmu u MMO. |
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
|
 |
|
Shemiramoth
Moderator
   
4339 Posts |
Posted - 14/06/2008 : 08:03:37
|
This is interesting :-) The Game Director answers Posted: - 13.06.2008
Each month Gaute Godager, the game director on Age of Conan, will answer some of the biggest topics currently being debated in the community. Here is the first round of answers!
Let me explain first that these questions come directly from going through the player boards. Spending time being in dialogue with you, our esteemed customers, is not only a necessity – it is an absolute pleasure :-). -Gaute
Q: When will the guild buildings bonuses be activated?
The building bonuses “work” already, per se. Their major problem is that the tooltip from the feats don’t show. This has been worked on and will come in a patch very soon. In addition we felt the bonuses were a bit “stingy” and have decided to increase their effect.
Both of these changes will go out at the same time.
Q: Are you going to remove or change the apprentice system allowing characters to level up from level 19 to 80 in only 32 hours played?
A. We are putting a cap on the apprentice system and limiting it to 20 levels. This was the original design but a bug snuck in. We are taking all these types of instabilities in our leveling system very seriously.
Q. Do you plan to debug tradeskills and make them even more interesting/useful?
Improving and evolving the crafting system is definitely a very important task. We have reorganized the internal Conan teams and put even more people and more senior people on this task.
We have also found a few bugs lately that "Hid” a lot of the work that went into crafting prior to launch. This has made a lot of content and possibilities "hide themselves” under the hood basically. While this may sound strange, please remember that there are so many parts to a MMO, and sometimes not even we are able to catch everything. They are now ready to be exposed. So new stuff – and unveiling the things already there, will be coming in for the times to come.
Q. Is Guild versus Guild PvP planned to be available anytime soon?
There was a bug in the Tier 3 keep construction that stopped the PvP system to work properly after we launched. That this came unto the live servers is shameful to us, naturally, and it has been fixed. It should be out very soon. This will enable people to participate in the Siege PvP system fully. We are also increasing the bonuses granted by the PvP Keep system. At highest tier they will equal roughly 2 levels worth of power – which is substantial.
Edit: LOL bude implementovan karma like system z LA2 :-). Pokud budes red mas sanci ze dropnes item a prachy.  |
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
|
 |
|
Lexon
New Member


199 Posts |
Posted - 14/06/2008 : 09:29:35
|
Mě se na AoC líbí spousta věcí. Krom toho co bylo napsáno nahoře, tak po grafické stránce je tam třeba opravdu detailně propracovaný vzhled oblečení. Jak u hráčů, tak u NPC. Když na postavu nějakým způsobem zazoomujete, tak vidíte každý šev z oblečení a každou ozdůbku. Co mi přijde jako dobrý nápad, je že se vám quest itemy ukládají do speciálního batohu, kam nic jiného vkládat nemůžete a tak vás netrápí, když tam 10 levelů taháte nějakej item na zapomenutý (nedodělaný) quest a další bágl zase slouží jen pro gathering suroviny (kůže, kytky, rudy), takže se nemusíte po dvou hodinách farmení přesouvat někam do města k bance. A když se naučíte nelootovat všechno co dropne z mobů (šedivá i zelená výzbroj/výstroj kde každý kousek sebere jedno místo v né moc prostorném báglu), tak toho místa máte dost. Vyplatí se sbírat jen itemy co se stackují a ty se u vendora dají prodat za docela příjemný obnos oproti deseti kusům nějaké obyčejné zbroje. Hudba je taky velmi příjemná. Jak bojová, tak klasická. Také je dobré vědět, že hra umožní třeba dvoum hráčům na nížším levelu zabít vcelku rychle hráče co je i víc jak 10 levlů nad nimi a nemusí být nutně afk . Tohle jsou věci se kterými jsem se mohl zatím setkat a na které jsem si zrovna vzpoměl. Je toho ale mnohem víc a určitě mnohem víc než záporů (jak to tak někdy na tomhle fóru vypadá). Mě AoC v současné době baví víc než WoW, netvrdím, že stejně tak jako když jsem kdysi WoW začal hrát, ale teď je to pro mě skvělá zábava. |
Lexon |
Edited by - Lexon on 14/06/2008 09:30:33 |
 |
|
Azkaban
Moderator
  
1990 Posts |
Posted - 14/06/2008 : 09:43:01
|
quote: Originally posted by Pertha
quote: Originally posted by Azkaban
Za jak dlouho myslíš, že se z tohoto topicu stane flame topic o tom jak je AoC zabugované? Na jednu stranu tu píšeš co ta hra má, například stavění guildovního města a na druhou stranu jsi zapoměl napsat že téměř 3 týdny po vydání hry je to město jen na parádu a nefungují bonusy za něj.
omyl, jeden naprosto zasadni bonus, se kterym neni problem ho spustit od zacatku jede a je plne funkcni (s ostatnimi by byl povetsinou problem blaancingu predevsim v dobe kdy neni dostatek hracu na high lvl
Které bonusy za město fungují? |
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
Posted - 14/06/2008 : 10:27:39
|
quote: Originally posted by Shemiramoth
Edit: LOL bude implementovan karma like system z LA2 :-). Pokud budes red mas sanci ze dropnes item a prachy. 
Tohle byla presne jedna z veci, ktera se mi na LA2 libila. PK nabehl do low lvl oblasti, vsechno tam cistil a pak jsme ho asi v 6 urubali a rozebrali loot
2Lexon: tohle ukradli z Pokémonů na Gameboyi  |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
Edited by - Shatteren on 14/06/2008 11:57:35 |
 |
|
terawatt
Junior Member
 

916 Posts |
Posted - 14/06/2008 : 11:15:33
|
quote: Originally posted by Rahman
Psal jsem to sice do jineho fora, ale sem by se to mozna mohlo hodit. Neni dobre divat se na veci jednostranne (v tomto pripade pouze plivat spinu). Snad to pomuze hracum, kteri nevedi co od AoC mohou cekat.
Myslíš, že další "shitload of flame" někomu pomůže?, stejně tak by stačil jednoduchý poll: AOC= 1)Best mmorpg ever 2) Žumpa. |
I've survived Chernobyl,Y2K,9/11,Bird flu,Mad cow disease,Swine flu,Ebola outbreak, African Swine Fever,SARS, MERS,COVID-19, Brexit,..NIBIRU BRING IT ON.
|
 |
|
Azkaban
Moderator
  
1990 Posts |
Posted - 14/06/2008 : 13:27:21
|
quote: Originally posted by Shatteren
quote: Originally posted by Shemiramoth
Edit: LOL bude implementovan karma like system z LA2 :-). Pokud budes red mas sanci ze dropnes item a prachy. 
Tohle byla presne jedna z veci, ktera se mi na LA2 libila. PK nabehl do low lvl oblasti, vsechno tam cistil a pak jsme ho asi v 6 urubali a rozebrali loot
2Lexon: tohle ukradli z Pokémonů na Gameboyi 
Tohle být v AoC tak snad i začnu hrát na PvP serveru. |
 |
|
Lexon
New Member


199 Posts |
Posted - 14/06/2008 : 13:29:17
|
quote: Originally posted by terawatt
quote: Originally posted by Rahman
Psal jsem to sice do jineho fora, ale sem by se to mozna mohlo hodit. Neni dobre divat se na veci jednostranne (v tomto pripade pouze plivat spinu). Snad to pomuze hracum, kteri nevedi co od AoC mohou cekat.
Myslíš, že další "shitload of flame" někomu pomůže?, stejně tak by stačil jednoduchý poll: AOC= 1)Best mmorpg ever 2) Žumpa.
V tom případě 3 je správně. AoC není v současnosti vymakaný bezchybně fungující stroj kde všechno klape, ale není to ani nehratelná slátanina co nedává smysl. Dát za hru 850,- a hrát měsíc jakous takous beta verzi mi nevadí pokud mě to baví a zatím mě to baví. 15EU měsíčně mě taky nezabije pokud se u hry budu bavit. Pokud někoho hraní AoC rozčiluje a tím pádem pro něj není hra zábavná, tak ať ji nehraje a jde shánět nějakou jinou novinku, která je propracovanější a funkčnější a bezchybná. |
Lexon |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 14/06/2008 : 13:36:11
|
quote: Originally posted by terawatt
quote: Originally posted by Rahman
Psal jsem to sice do jineho fora, ale sem by se to mozna mohlo hodit. Neni dobre divat se na veci jednostranne (v tomto pripade pouze plivat spinu). Snad to pomuze hracum, kteri nevedi co od AoC mohou cekat.
Myslíš, že další "shitload of flame" někomu pomůže?, stejně tak by stačil jednoduchý poll: AOC= 1)Best mmorpg ever 2) Žumpa.
Napsal jsem snad nekde ze AoC je best? Lidi, vyndejte si uz konecne hlavu z mista kam slunce nesviti a zamyslete se nad tim co je to diskuse, co jsou informace pro ctenare tohoto fora a co je zbytecny flame. Opravdu nechapu kde se to ve vas bere. Kdybychom se alespon znali a neco si vzajemne provedli, ale tohle je bud ignoranstvi nebo cira zaliba v tom navazet se do celeho sveta, jinak uz si to opravdu nedovedu vysvetlit.
Pro ty, co se mne jeste chteji ptat jestli se mi AoC libi nebo ne: Napiste 5 radku s prinosnymi a uzitecnymi informacemi pro ctenare tohoto fora a ja treba napisu svuj nazor (ktery jsem zatim nikde nenapsal).
PS: Lenost je me druhe ja a jsem rad, kdyz nemusim nic delat :) |
 |
|
M.C warior
Moderator
  

1073 Posts |
Posted - 14/06/2008 : 14:06:11
|
quote: Originally posted by Meddy
Nechapu vyznam tohoto topicu.
Ja myslim ze tenhle topic chapu.. mame tu topic "Druha strana mince AoC" ktery jsem zalozil, aby tam lide napsali co je na AoC stve, zalozil jsem ho ve chvili rozcarovani, kdyz me AoC zrovna vytocil behem pul dne vice vecma najednou.. a kdyz si ten topic nekdo otevre, musi mit pocit ze AoC nestoji snad za to ani skouset..
A tak Rahman zaklada topic, kam bychom pro zmenu mohli napsat co se nam na AoC libi, nebo co speje k lepsimu, aby lide opravudu znali ty dve pomyslne strany mince.
A nejvetsi + AoC pro me ? Bojovy system .. je to zive, hratelne, spis jak singlplayer nez mmo, kde jsme zvykli na jednoduche mackani atacku.. hraju rangera a kdyz questim ve vilkach v Tarantii, pripadam si spis jako bych hral Thiefa pred lety :)
|
Edited by - M.C warior on 14/06/2008 14:06:54 |
 |
|
terawatt
Junior Member
 

916 Posts |
Posted - 14/06/2008 : 14:42:07
|
quote: Originally posted by Rahman
quote: Originally posted by terawatt
quote: Originally posted by Rahman
Psal jsem to sice do jineho fora, ale sem by se to mozna mohlo hodit. Neni dobre divat se na veci jednostranne (v tomto pripade pouze plivat spinu). Snad to pomuze hracum, kteri nevedi co od AoC mohou cekat.
Myslíš, že další "shitload of flame" někomu pomůže?, stejně tak by stačil jednoduchý poll: AOC= 1)Best mmorpg ever 2) Žumpa.
Napsal jsem snad nekde ze AoC je best? Lidi, vyndejte si uz konecne hlavu z mista kam slunce nesviti a zamyslete se nad tim co je to diskuse, co jsou informace pro ctenare tohoto fora a co je zbytecny flame. Opravdu nechapu kde se to ve vas bere. Kdybychom se alespon znali a neco si vzajemne provedli, ale tohle je bud ignoranstvi nebo cira zaliba v tom navazet se do celeho sveta, jinak uz si to opravdu nedovedu vysvetlit.
Pro ty, co se mne jeste chteji ptat jestli se mi AoC libi nebo ne: Napiste 5 radku s prinosnymi a uzitecnymi informacemi pro ctenare tohoto fora a ja treba napisu svuj nazor (ktery jsem zatim nikde nenapsal).
PS: Lenost je me druhe ja a jsem rad, kdyz nemusim nic delat :)
By "flame" myslím flame, tedy ne jeden post, tvojí snahy nezaujatě informovat si cením, já ale na AOC viděl to, co bych viděl tam, kde slunce nesvítí, kdyby svítilo, samozřejmě je každého věc, do čeho a jakou stranou strká svoje mince. |
I've survived Chernobyl,Y2K,9/11,Bird flu,Mad cow disease,Swine flu,Ebola outbreak, African Swine Fever,SARS, MERS,COVID-19, Brexit,..NIBIRU BRING IT ON.
|
 |
|
Rashaverak
Senior Member
   
3722 Posts |
Posted - 14/06/2008 : 14:49:26
|
quote: Originally posted by Shemiramoth
Improving and evolving the crafting system is definitely a very important task. We have reorganized the internal Conan teams and put even more people and more senior people on this task.
tohle nezni tak moc "interesting" jako spis "dangerous", zavani to spoustou novych bugu
me aoc prijde jako mmorpg dobre zvladnuta a odstartovana, ktera diky poctu subscriberu ma pred sebou dlouhy vyvoj a spoustu datadisku, ale zaroven neprinasi nic zasadne noveho do sveta mmorpg, krom meele boje. Alespon na mem 36tem levelu jsem zatim zadnou jinou prevratnost nezpozoroval. Proste dalsi z mnoha. Diky hype, zasazeni do sveta conana a minimu vaznych bugu na startu ma predpoklady byt uspesnejsi nez nektere jine, treba i vice nez wow, kdo vi.
Rozhodne se nejedna o revoluci, diskutabilni je jestli se jedna o evoluci, snad v nekterych ohledech, ve vice spise o stagnaci. Spousta jednotlivych aspektu ktere jsou soucasi mmorpg her byla jiz drive zvladnuta lepe, jako celek tezko hodnotit zvlast na mem levelu. Dulezite taky je si uvedomit ze hry ktere maji urcite aspekty lepe implementovany mely na jejich vyvoj take mnohem vice casu, takze uvidime, za par let se muze aoc stat nejlepsi mmorpg na trhu obecne.
Pokud tu nekdo tvrdi ze aoc je skvela uzasna nejlepsi mmorpg hra na trhu obecne, pak je to vice nez usmevne. Uz jen kvuli mnozstvi contentu (delky vyvoje) proste nemuze konkurovat wow, eq2, eve apod. |
lastfm |
Edited by - Rashaverak on 14/06/2008 15:03:16 |
 |
|
beldor5
Average Member
  
1144 Posts |
Posted - 14/06/2008 : 19:47:46
|
Mno podle me ma AoC hlavne jeden velmi vyrazny a nepopiratelny plus...Je to novy ,celkem dobry a neni co jineho hrat takze... :) |
..... http://volby.kategorie.cz/ |
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
Posted - 14/06/2008 : 19:58:16
|
No ona ta revoluce bude mozna spocivat treba casem v contentu protoze tahle hra ma dost velkej potencional na zajimavejsi content nez je treba ve WoW. A hlavne se tesim na DX 10.
Nicmene o moc velkou revoluci se urcite nejedna.. otazkou je, bude Warhammer revoluci? |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
 |
|
Azkaban
Moderator
  
1990 Posts |
Posted - 14/06/2008 : 20:08:19
|
DirectX 10 uměl i Lotro. Jinak nevím v čem má větší možnost contentu než WoW? |
 |
|
Araya
Moderator
   
4085 Posts |
Posted - 14/06/2008 : 21:21:34
|
quote: Originally posted by Shatteren
Nicmene o moc velkou revoluci se urcite nejedna.. otazkou je, bude Warhammer revoluci?
Mno ja myslim ze WHO zadna revoluce nebude. Hlavne nebude FFA PvP coz je velike plus AoC aspon pro me |
 |
|
Filda LNL
Junior Member
 

723 Posts |
Posted - 14/06/2008 : 21:44:51
|
quote: Originally posted by Araya
quote: Originally posted by Shatteren
Nicmene o moc velkou revoluci se urcite nejedna.. otazkou je, bude Warhammer revoluci?
Mno ja myslim ze WHO zadna revoluce nebude. Hlavne nebude FFA PvP coz je velike plus AoC aspon pro me
WHO krade dobré nápady z jiných MMO a přidává k tomu svoje vlastní, čili revoluce to nebude, ale vypadá to na slibný kousek ze staré školy. O FFA se do budoucna snad uvažuju, pokud by o to byl ze strany hráčů zájem a nápad, jak udělat FFA pravidla. Není to úplně stoprocentně podložené info, tak mě neukamenujte. Jinak RvR mi přijde lepší než FFA, ale každého baví něco. |
Troll lepší fanboie. |
 |
|
Rashaverak
Senior Member
   
3722 Posts |
Posted - 14/06/2008 : 23:24:41
|
quote:
WHO krade dobré nápady z jiných MMO a přidává k tomu svoje vlastní.
tohle se da rict temer o kazde soucasne mmorpg a tezko nekdy vyjde mmorpg hra ktera nebude nijak inspirovana svymi prechudci :) |
lastfm |
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
|
terawatt
Junior Member
 

916 Posts |
Posted - 15/06/2008 : 00:48:16
|
quote: Originally posted by Filda LNL
WHO krade dobré nápady z jiných MMO a přidává k tomu svoje vlastní, čili revoluce to nebude,
Revoluce je politický akronym pro krádež, jinak WHO vyrukuje se zcela unikátním "MORALE" combat systémem, žádá mana, stamina, hodiny zbytečně ztraceného času nudným restováním, jako Meditace v UO nebo resting v EQ,Wow,AoC... |
I've survived Chernobyl,Y2K,9/11,Bird flu,Mad cow disease,Swine flu,Ebola outbreak, African Swine Fever,SARS, MERS,COVID-19, Brexit,..NIBIRU BRING IT ON.
|
 |
|
Marigold
Senior Member
   

3590 Posts |
Posted - 15/06/2008 : 01:28:39
|
quote: Originally posted by terawatt hodiny zbytečně ztraceného času nudným restováním, jako .... resting v ... AoC
Člověče, pustil jsi tu hru vůbec někdy? Pokud ano, nejspíš si nedal do "restingu" ani bod, protože já narestuju z prázdného do plného za nějakých 10 sekund max, na levelu 72...
Což, abychom se vátili k tématu, je jedna z věcí, které se mi na AOC líbí. To, že se při jeho dělání evidentně někdo poučil z předchozích her a myslel hlavou, takže odstranil spoustu věcí, které mě jinde štvaly. Zdlouhavé restování / pití /sezení je jedna z nich. Stejně tak řešení potů, které zvyšují regen a dají se v nouzi držet trvale, namísto nepředvídatelného instantu. Bágl na quest itemy/craft věci se také hodí.
Dalším + jsou dropy quest itemů - v podstatě se nevyskytuje můj oblíbený syndrom "trollích uší" (každý dvacátý trol má jedno ucho), když jde o zub nebo oko nebo něco takového, každý mob dropuje minimálně jedno použitelné, takže to není čistě věc náhody. Ještě ty nešťastné kůže, to snad muselo přetéct z alfaverze nebo co..
Paradoxně i to, že equip má jen relativně menší vliv na sílu postavy, je pozitivní; pokud hlavním důvodem PVE akcí bude equip, který líp (luxusněji) VYPADÁ (a posiluje postavu max v jednotkách procent), je to přesně tak, jak to má být; to, jak jsou věci vypiplané, a že jsou realistické - žádné šílené pohádkové rohy, křídla, svícení, je jedině dobře. Když jsem guardiana na levelu 30 poprvé oblékl do kroužkové zbroje, byl jsem z toho doslova paf.
Když už mluvíme o té grafice, fakt se mi líbí, co dokázali s některými lokacemi. Vanguard jsem nehrál, takže se mi jinde nestalo, že bych se ve hře zastavil a doslova kochal výhledem... Thunder River (!!!), výhled na trosky/město z vyšších míst v Atzelu, Poitain, Old Taranti, horské pasáže v Eiglo - některá místa fakt stojí za to.
Velmi pozitivní je způsob healování; i když na absenci "direct targeted healu" kdekdo z "klikačů" nadává, mě musím říct ubíjel i priest ve WOW, který měl přeci jen možností healování víc, nemluvě o dvoukouzlovém paladinovi - to byla absolutní demence. Tady v boji záleží na postřehu, umístění, udržet hotky, a mezi nimi má healer spoustu jiných zajímavých věcí na práci.
Líbí se mi i variabilita kouzel a efektů - od single dd přes targetovaných AOE, PBAOE, cone AOE, column dd, spash na sousedící cíle, to vše v kombinaci s cooldowny... Umožňuje to používat mozek a rozumně s postavou pracovat, využívat kouzla, cooldowny a pozici (sprint) tak, aby se z ní vymáčklo maximum, a chce to trochu něco umět, ne jen spamovat abilitu A, abilitu B, abilitu C a zase od začátku. O aktivním blokování štítem nemluvě, +++!
Dobré je taky, že CC mají jednak vesměs dlouhý (2 minuty) cooldown, nemají nesmyslné trvání a nahazují minutovou imunitu. V podstatě tak není možné někoho totálně odstavit - kdo nebyl 30 sekund z každé minuty v ovci, diminishing nediminishing, ten ví, o čem mluvím. Z CC se tak stává naprosto zásadní věc, kterou je potřeba použít přesně ve správný čas a na správném míste, kdy může vyhrát celý boj, ne prostě jen odpálit při každém několikasekundovém cooldownu - nebo přímo spamovat pořád dokola.
Města a s nimi spojené věci jsou zatím rozpracované, ale kdo nehrál Shadowbane, neví, jak obrovský potenciál zábavy mají výhledově meziguildovní / mezialianční války. Nemluvě o tom až město bude skutečně živým místem, včetně NPC, kde se bude guilda potkávat.
Čímž se dostáváme k FFA PVP, které jednak činí i levelování napínavějším, jednak umožňuje něco dělat s tím, když člověku někdo krade suroviny / quest moby / chová se jako dement. V red vs. blue systému jsem mohl tak maximálně mlátit hlavou o klávesnici, tady ho prostě odstraním.
Featy se také zdají celkem sympatické, přestože samozřejmě existují klasické "buildy", variabilita spojená s balancováním "něco za něco" tu přesto je, a char s jiným buildem může fungovat úplně jinak. Oproti runám (Shadowbane) to přeci jen ale není ono. Byť seky, jako feat, který za tři body zkracuje cooldown z 30 minut na 29 minut 45 sekund, jsou lehce komické...
Ještě trošku poladit melee komba - myslím, že to chce opravdu jednu nebo dvě drobné změny, aby nebyly tak frustrující - a bude to fakt dobrý.
A hlavně, jak už tu bylo zmíněno, není v podstatě co jiného hrát. Ve WOW došel content, Vanguard zmršili, LOTRO je víceméně PVE, a u Warhammeru mám podezření, že se až příliš vydal cestou WOW, jakkoli to nejspíš znamená maximalizaci příjmů... |
Edited by - Marigold on 15/06/2008 01:33:59 |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 15/06/2008 : 01:58:24
|
quote: Originally posted by terawatt
quote: Originally posted by Filda LNL
WHO krade dobré nápady z jiných MMO a přidává k tomu svoje vlastní, čili revoluce to nebude,
Revoluce je politický akronym pro krádež, jinak WHO vyrukuje se zcela unikátním "MORALE" combat systémem
az tak unikatni neni v jiste forme byl uz ve vanguardu u nekterych charu |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
Azkaban
Moderator
  
1990 Posts |
Posted - 15/06/2008 : 08:18:22
|
Dalším + jsou dropy quest itemů - v podstatě se nevyskytuje můj oblíbený syndrom "trollích uší" (každý dvacátý trol má jedno ucho), když jde o zub nebo oko nebo něco takového, každý mob dropuje minimálně jedno použitelné, takže to není čistě věc náhody. Ještě ty nešťastné kůže, to snad muselo přetéct z alfaverze nebo co..
Bohužel se, ale vyskytuje plno questů, které se odehrávají na jednom malém plácku kde musíš nazbírat řekněme 10 itemů z 5 mobů které se tam respawnují a na ně čeká okolo 10 dalších ppl :) Zase, ale musím říct že na tomto problému se ukázalo, že Funcom čte co se hráčům nelíbí a měl by to opravit tím, že zrychlí respawn. |
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
Posted - 15/06/2008 : 09:52:53
|
Mne kazila vzdycky pocit ze hry ta lokca Wildlads, nejak se mi neprijemne kouka na tu travu a hlavne se mi nelibi ten DOOM1 system, ze se papirove textury na me otaceji, tohle je imho skoda. A DX10 to mozna ani nemusi fixnout.
Ve WoW je to reseny uplne trivialnim zpusobem - 4 papiry, kazdej do jednoho smeru a je to. Proc to neudelali tady? Treba moc pekne graficky propracovany zacatky v tortage, ale kdyz se za mnou otaci i nejaka 1,5 metrova krovina?
Ale abych nepostoval uplnej offtopic a nevypadalo to, ze to ma byt ve druhem topicu, tak tohle je reakce na mariho post, moc se mi libi grafika, nektere lokace naprosto uzasne a tohle je jen to co mi trochu nesedi. |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 15/06/2008 : 10:48:12
|
quote: Originally posted by Azkaban
Bohužel se, ale vyskytuje plno questů, které se odehrávají na jednom malém plácku kde musíš nazbírat řekněme 10 itemů z 5 mobů které se tam respawnují a na ně čeká okolo 10 dalších ppl :) Zase, ale musím říct že na tomto problému se ukázalo, že Funcom čte co se hráčům nelíbí a měl by to opravit tím, že zrychlí respawn.
a co tlačítko invite to group? funguje výborně. Jinak Funcom už některé respawny zrychlil a přidal moby. Jen do field of the dead 100 postav. Problém je ale v tom, že teď jsou potvory moc blízko u sebe, takže často strhneš lavinu agra... Naštěstí je teď všude plno lidí, ale až padne ten pvní nápor, ěmli by to zase trochu usměrnit,a by si nováček měl šanci škrtnout, než ho obklopí deset nasranejch Vanirů :) |
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
Posted - 15/06/2008 : 23:33:08
|
Tak jsem se k tomu dokopal a lognul AoC a rovnou jsem si sel zkusit dung Sanctum. A vubec jsem neudelal chybu, hodne me to bavilo. Zadna usinacka jako ve WoW, krasny svizny a nevim co jeste, clovek si k tomu pusti hudbu a hned se to prijemneji hraje. Tak jsem si dal 3 runy hned po sobe a byl jsem nad mirou spokojenej.
Tenhle dung me teda prekvapil, zadnej zbytecne dlouhej trash, neco se da obejit a rychly zabijeni bossu |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
 |
|
Johny
Junior Member
 
681 Posts |
Posted - 16/06/2008 : 08:50:45
|
quote: Originally posted by Shatteren
Tak jsem se k tomu dokopal a lognul AoC a rovnou jsem si sel zkusit dung Sanctum. A vubec jsem neudelal chybu, hodne me to bavilo. Zadna usinacka jako ve WoW, krasny svizny a nevim co jeste, clovek si k tomu pusti hudbu a hned se to prijemneji hraje. Tak jsem si dal 3 runy hned po sobe a byl jsem nad mirou spokojenej.
Tenhle dung me teda prekvapil, zadnej zbytecne dlouhej trash, neco se da obejit a rychly zabijeni bossu
Mam podobnej pocit,zrovna vcera sme si to s kamosema zasli a byl sem unesenej. Hlavne tou velikosti. Jedina chybka je,ze me pride,ze ty bossove nif mof nedelaj. Ale to je mozna tim,ze sem guardian. Zatim me ani jeden z dungu nezklamal at uz tim,ze je vicemene kazdej jinej, velkej a co se architektury tyce hodne vymazlenej. |
Ex - UO,AO,WoW,AoC,WHO,RoM,Aion,HoN,Lol,GW 2,PoE, D III, DotA 2
now - HotS
Inc - POE : Awakening |
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
Posted - 16/06/2008 : 09:54:05
|
No urcite by to chtelo ne ani tak vylepsit AI bossu jako jejich damage a ability. Vylozene tank classum nedelaj nic a daj treba AoE stun, kterej trva jen 1 sec, takze ho ani nestihnu dispelnout abilitou.
Velkej prostor dela dobrej dojem, ale chtelo by to aby chodil trash aspon bezne po 3 a pridalo to tak na obtiznosti.
Tak verim, ze ty dungyjeste casem vysperkujou, zatim se mi to libi a tesim se na dalsi |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
Edited by - Shatteren on 16/06/2008 09:59:29 |
 |
|
Xantus
Moderator
 
504 Posts |
Posted - 16/06/2008 : 10:14:38
|
V sanctumu jsou bossové lehký, ale až nakoukneš do Tomby se fields na adekvátním lvl (boss je 53) nebo na podobných lvl Cistern a named Renato (53) nebo dale v Main system Sewer king (55) tak uvidíš, že mají celkem slušnou dmg i ability  |
 |
|
stoupa101
New Member

253 Posts |
Posted - 16/06/2008 : 10:31:04
|
Nebo jeden z White Officiru, casti brutal AoEcko a teleportuje se. Zkuste ho nekdo dat na tom samem lvlu a ne o 10 vejs jako vetsina :) To bude prdel davat 80+ moby az nikdo nebude moct bejt o hodne vyssi. |
RIFT: Stoupa * Ceska Legie * Steampike PvE EU * Weaponsmith * Male Dwarf Guardian |
 |
|
xMANx
New Member

262 Posts |
Posted - 16/06/2008 : 10:35:48
|
quote: Originally posted by stoupa101
Nebo jeden z White Officiru, casti brutal AoEcko a teleportuje se. Zkuste ho nekdo dat na tom samem lvlu a ne o 10 vejs jako vetsina :) To bude prdel davat 80+ moby az nikdo nebude moct bejt o hodne vyssi.
No ty aoecka jdou interuptnout, dobre slozenej team na tom samem lvl to da v klidku. |
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
Posted - 16/06/2008 : 10:47:39
|
Tak to rad slysim, my ani nemeli ve sanctum tanka, takze to tankoval conqueror s 2h nebo ja s 2h ;D . |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
 |
|
Xantus
Moderator
 
504 Posts |
Posted - 16/06/2008 : 12:58:26
|
quote: Originally posted by xMANx
quote: Originally posted by stoupa101
Nebo jeden z White Officiru, casti brutal AoEcko a teleportuje se. Zkuste ho nekdo dat na tom samem lvlu a ne o 10 vejs jako vetsina :) To bude prdel davat 80+ moby az nikdo nebude moct bejt o hodne vyssi.
No ty aoecka jdou interuptnout, dobre slozenej team na tom samem lvl to da v klidku.
Jasně ale i to je ta obtížnost navíc, vědět kdy použít stun, knocback aby bylo aoe přerušeno. Jsem celkem zvědavý jestli tohle přerušování bude fungovat i u raid mobů. |
 |
|
Shelaida
New Member

342 Posts |
Posted - 16/06/2008 : 14:43:34
|
quote: Originally posted by Xantus v Main system Sewer king (55) tak uvidíš, že mají celkem slušnou dmg i ability 
To jo, když mě trefil tak to bylo tak kolem 1k damage. I tak jsem si ho včera cca. 15x solnul  |
 |
|
†… Havran …†
Average Member
  
1962 Posts |
Posted - 16/06/2008 : 15:39:06
|
my sme byli vcera v scorpion cave je tam boss co haze blesky... ve 4, 2x tempest, ranger a tank sme ho nebyli schopni dat :D tempesta sestrelil na 2 blesky :) |
 |
|
stoupa101
New Member

253 Posts |
Posted - 16/06/2008 : 15:52:25
|
quote: Originally posted by Shelaida
quote: Originally posted by Xantus v Main system Sewer king (55) tak uvidíš, že mají celkem slušnou dmg i ability 
To jo, když mě trefil tak to bylo tak kolem 1k damage. I tak jsem si ho včera cca. 15x solnul 
Uz aby tyhle trapaci narazily na 85 bose, budou brecet jak je to overpowered! |
RIFT: Stoupa * Ceska Legie * Steampike PvE EU * Weaponsmith * Male Dwarf Guardian |
 |
|
Azkaban
Moderator
  
1990 Posts |
Posted - 16/06/2008 : 15:56:46
|
Proč trapáci? Každej si na mounta vydělává jinak a u Vás to není jinak :)
Edit: Nevím jak můžeš srovnávat bosse z end contentu z nějakou čudlou z instancí :) To by jsi mohl srovnávat Archimonda (MH) s Lady Sarevess z (BFD) :)) |
Edited by - Azkaban on 16/06/2008 16:00:24 |
 |
|
stoupa101
New Member

253 Posts |
Posted - 16/06/2008 : 15:58:47
|
quote: Originally posted by Azkaban
Proč trapáci? Každej si na mounta vydělává jinak a u Vás to není jinak :)
Jasne vydelavam si ve vilach a ne jak ko*t abych krad lowlvlum bose do questu. |
RIFT: Stoupa * Ceska Legie * Steampike PvE EU * Weaponsmith * Male Dwarf Guardian |
 |
|
Azkaban
Moderator
  
1990 Posts |
Posted - 16/06/2008 : 16:02:08
|
quote: Originally posted by stoupa101
quote: Originally posted by Azkaban
Proč trapáci? Každej si na mounta vydělává jinak a u Vás to není jinak :)
Jasne vydelavam si ve vilach a ne jak ko*t abych krad lowlvlum bose do questu.
To mi nedošlo, že Main system není private. Sorry. No každopádně jinak Tomby a Sanctum co tak pamatuji jsou private. |
 |
|
stoupa101
New Member

253 Posts |
Posted - 16/06/2008 : 16:03:34
|
quote: Originally posted by Azkaban
Proč trapáci? Každej si na mounta vydělává jinak a u Vás to není jinak :)
Edit: Nevím jak můžeš srovnávat bosse z end contentu z nějakou čudlou z instancí :) To by jsi mohl srovnávat Archimonda (MH) s Lady Sarevess z (BFD) :))
Asi tak, ze z sedejch mobu by nemelo nic padat pak by se ukoncily tyhle traparny. A trubky by musely jit jinam. |
RIFT: Stoupa * Ceska Legie * Steampike PvE EU * Weaponsmith * Male Dwarf Guardian |
 |
|
Azkaban
Moderator
  
1990 Posts |
Posted - 16/06/2008 : 16:06:11
|
No s outdoor určitě. Ty v instancích bych nechal. To nikoho neohrožuje.. pokud nechceš argumentovat, že to zaplaví čínský farmaři. Což je dost možné. Každopadně lepší farmit tohle než outdoor. Pamatuji si, že v Lineage II to bylo ve stadiu, že největší bosse na Hindemitch farmařili jen farma guildy a neměl jsi šanci na krystaly co šli udělat jen na těch outdoor bossu. |
 |
|
Topic  |
|
|
|