Zatim jak tak koukam, primarne PvE char. Do PvP se da oznacit zatim za "neskodneho". Mozna zvladne low dps classy jako guardiana, ale jen hadam. Necro urcite neni ted na 1v1 a Buh vi jestli nekdy bude. Ale Vubec nemam predstavu jakej je necro treba na 80.
Mno ja ho hraju, mam zatim lvl 26. V pve nemam zadnej problem, davam si klidne moby o 1-2lvl vetsi a po 4. Akorat nesmis zapomenout armor nahazovat kazdych 5 minut. Mno pvp zatim nemuzu moc posoudit, jelikoz jsem zatim zadny nejel, mozna par duelu, ale z toho co jsem nadtim premejslel to nebude spatny. Mas fear root a zpomalovani, takze spis jako vzdycky bude oto kdo koho uvidi driv. Na dueli to nebude aspon zatim ne. Podle me spis pude o techniku, rozhodne to nebude tak z neco nedas. Staci zamrazit nahazet dotky a utikat, kdyz te charge nebo neco tak mas fear. Nevidel bych to tak cerne. Samozrejme kdyz te z neceho nic nekdo napadne tak to bude problematicky. Zatim jsou to moje odhady takze tak.
Je to o tom jak rychle zareagujes a jestli uvidis driv. Kdyz te napadne barbie ze stealthu a da ti stun combo, tak je vcelku jedno jaky mas reflexy, protoze umres ve stunlocku, aspon do lvlu 35 to takhle je.
necro je absolutne nejslabsi ze vsech, male dmg, pomale dotky, male dmg pets, nefunguje root,nepouzitelne ice spely, vysoka spotreba many rebalance vylozene nutnej i kdyz ted po patchi aspon zvedly magic shield + 50 %
necro je absolutne nejslabsi ze vsech, male dmg, pomale dotky, male dmg pets, nefunguje root,nepouzitelne ice spely, vysoka spotreba many rebalance vylozene nutnej i kdyz ted po patchi aspon zvedly magic shield + 50 %
z jinyho fora :) Aoe grind, na vyssich levelech je to trochu jiny, on ten pom takova masina neni, ani ten tos toho moc neudrzi. Build sem si sestavil maximalne utocne, nahodil defensivni vybavu a kdyz pozapinam vsechny blbustky s cd (bublina, aoe stun, slow, dmg buff....) tak tech mobu dam naraz 15-20 na stejnym lvl. Bez zapinani tak 5-7. (museji to byt melee a nesmeji mit zadnou stun abilitu, to bych sel do kytek hned .) Ono se to muze zdat hodne, ale kdyz kolem probehne necro, ktery tech potvor nabere 30!, mozna i vic a behem par vterin uz jen lootuje, si tak rikam proc porad ty necrousove brecej ze jsou slaby .)
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
ja jsem ja jsem na 42 lvl a nejak vylozene slaby si nepripadam. V pve moby 45 beru po dvou bez problemu, kdyz jde do tuheho, tak ve frenzy summon chvilu dokaze i tankovat. v PVP naprosta pohoda, ikdyz na me nekdo zautoci jako prvni. Potkal jsem necra co si daval v pvp i dva na stejnem levelu jako on. Pravdepodobne cpal featy do summonu, proto ze se jen branil a nechaval summony zabijet. Ja jedu featy zamerene na Nightfall a trochu v general stromu.
Dneska mě necro napadl (byl sice o 3 lvly vyšší 21vs18) a já jako ranger jsem nebyl schopnej ho přes tu jeho hordu nohsledů nakliknout měl tam ještě toho ice... co se summone po fatalitce. Prostě než jsem se rozkoukal tak z jedný strany skála a z druhý 4 jeho minioni. Past jsem měl na CD a zanedlouho jsem ležel mrtvý jak když vyndaj mrtvolu z mrazáku. Pěkné, asi si ho vyzkouším taky
po 30 levelech hrani za necra jsem z neho dost dozhozenej... pouzivate vubec nekdo pety ? maji naprosto minimalni dmg(nejvic dmg dava v podstate prvni typ peta) a necro da daleko vice dmg skr aoe parasitic swarm + despoil the soul(na lvl 30 +72.8% dmg)
po 30 levelech hrani za necra jsem z neho dost dozhozenej... pouzivate vubec nekdo pety ? maji naprosto minimalni dmg(nejvic dmg dava v podstate prvni typ peta) a necro da daleko vice dmg skr aoe parasitic swarm + despoil the soul(na lvl 30 +72.8% dmg)
Co jsem četl, tak peti jsou u necra jen jakoby další dotka. Nicméně, jak jistě víš, můžeš jedním kouzlem (nevím název) nachvíli jednoho náhodného peta vylepšit, že dává větší dmg a tauntuje (dobrý na PvE) a pak by peti (asi v PvP) mohli fungovat jako fyzická bariéra. Já jsem si necromancera dneska rozjel a zatím se mi s ním hraje asi nejlépe ze všech charů co jsem zkoušel a pety posílám při každém útoku jako první. Teď jsem na levelu 15, tak uvidím co bude dál, ale řekl bych, že ho musí nerfnout a nebo se na vyšších levelech oslabí. To co si s necrem můžu dovolit jsem si předtím s ničím dovolit nemohl a mít chvilkama šest petů nebo nemít je docela znát .
Me necro prijde jako jedna z nejvic OP class ve hre. Na lvlu 65 se z nich stanou naprsto brutalni aoe masiny a jsou nutnosti pro kazdou aoe grupu. V pvp se mi nejvic libi to jak nemuzu prehealovat dmg jejich petu. Teda muzu, ale nedelam pomalu nic jinyho nez healuju. Takze necro jen utika nez mi dojde stamina, pouziva ccka a nechava me ukousat petama. S BS nemam moc problemy vcelku s nikym, necro je ale vazne tvrdej orisek.
Me necro prijde jako jedna z nejvic OP class ve hre.
lol....
Necro je uber v PvE - o tom zadna, ale v PvP je to tragicka postava. Ma asi 5 HP (celkem)... na ranged umira temer instantne, melee mu zabije pety (rychlovka) a pak uz neudela nic. Sice ho ted posilujou ale porad je to hodne slabota. Asi nejtristnejsi je to proti rangerovi - do cca 6ti sec lezi aniz je schopen cokoliv smysluplneho udelat.
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
Vysvetleni pro Littla: To byl odkaz na rangera, tzn. kdyz assassin otevre z hidu vuci necrovi, tak nez se pohne tak upadne. U nikoho jinyho to nejde tak smooth jako u necra.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
Me necro prijde jako jedna z nejvic OP class ve hre.
lol....
Necro je uber v PvE - o tom zadna, ale v PvP je to tragicka postava. Ma asi 5 HP (celkem)... na ranged umira temer instantne, melee mu zabije pety (rychlovka) a pak uz neudela nic. Sice ho ted posilujou ale porad je to hodne slabota. Asi nejtristnejsi je to proti rangerovi - do cca 6ti sec lezi aniz je schopen cokoliv smysluplneho udelat.
lol
Nejspis to za nej moc neumis :). Co vidim ja na lvlu 80 necro davaj uplne np 2v1. Jejich dmg jeden healer neuheali. Takze l2p.
Jo a btw BS dostava taky oneshoty od barbaru, HoXu, a rangeru. Je to meeler a ma nejnizsi hp ze vsech meeleru a dokonce i vetsiny ranged class.
Edit: Hlavni sila vsech ranged class je prave v tm ze utoci z dalky. Kdo ceka ze ustoji assasina, nebo kterehokoli meelera nablizko je uplne mimo. Na rovine ma caster trosku nevyhodu, ale kdyz jsou tereni nerovnosti tak z toho jen tezi. Treba ve meste kde se pri bojich skace po strechach, rantlikach apod. ma caster neuveritelnou vyhodu. Fizznout kouzlo zabehnutim za roh nejde. Staci se jen dobre pohybovat a meeler nema sanci. BS treba navic nema temer zadny stuny a cc ability. Kdyz nepoocitam ten aoe stun na 0,5 sec s 2min CD a knockback. Proste to chce jen dobre zahrat, v pravej cas dat cc a bb BS nebo barbarian.
Kamos hraje demonologa a jakyhokoli meelera si neuveritelne povodi.
Přemýšlím, že bych se zase na chliku vrátil do AoC. Jaký je Necrouš na solo grind? Někdo píše, že nedá bosse na stejném lvl atd. Ted tady čtu, že je super tak Vám nevím.
Přemýšlím, že bych se zase na chliku vrátil do AoC. Jaký je Necrouš na solo grind? Někdo píše, že nedá bosse na stejném lvl atd. Ted tady čtu, že je super tak Vám nevím.
Jak ktereho, bosiky v exterierech davam vcetne ochranky i kdyz je o 2 lvl vejs. Ale jako u vsech her, zalezi na okolnostech treba zda je to caster nebo melee... Osobne si myslim, ze necro je na pve celkem v pohode.
Jinak (a to neplatí jen u negra, ale obecně) je nesmysl vyvozovat nějaké závěry z:
- boje 1 vs 1 - to prostě vybalancovat nejde, jednak každá classa má svoje nemesis, jednak záleží na situaci a jednak v AOC děsně záleží na tom, jak to kdo zahraje - prostě vztekat se že jsem prohrál nemá cenu
- charu na nižším levelu než 80 - díky novým rankům / abilitám / featům se síla classy v průběhu levelování celkem mění nahoru i dolů (až na výjimky), takže psát "mám level 30 a je to classa na h..., jdu hrát něco jiného" je IMHO blbost - fakt se nedá říct jak bude char fungovat minimálně tak do levelu 70.
Jak je to s těma pet pointama? Kolik je necro schopný mít petů najednou? Na levelu 20 se mi to zvedlo na 3, které si mohu vykástit. Na levelu 19 se mi povedlo vyfatalitovat pár potvor a měl jsem celkem 9 petů. Když se dají body do featu Despoil the Soul, který snižuje o 1 pet point, tak to znamená, že vám to po zakouzlení jednoho peta zabije (stejně jako fear)?
Jak je to s těma pet pointama? Kolik je necro schopný mít petů najednou? Na levelu 20 se mi to zvedlo na 3, které si mohu vykástit. Na levelu 19 se mi povedlo vyfatalitovat pár potvor a měl jsem celkem 9 petů. Když se dají body do featu Despoil the Soul, který snižuje o 1 pet point, tak to znamená, že vám to po zakouzlení jednoho peta zabije (stejně jako fear)?
na 20 mas 3 a kazdy 10 lvl(tzn 30,40,50...) dalsi pet point , tydle docasni peti(1 min trvani) jsem mel snad i 12 , ano po zakouzleni zabije jednoho peta
Jak je to s těma pet pointama? Kolik je necro schopný mít petů najednou? Na levelu 20 se mi to zvedlo na 3, které si mohu vykástit. Na levelu 19 se mi povedlo vyfatalitovat pár potvor a měl jsem celkem 9 petů. Když se dají body do featu Despoil the Soul, který snižuje o 1 pet point, tak to znamená, že vám to po zakouzlení jednoho peta zabije (stejně jako fear)?
Tak jsem to zkusil na vlastni kuzi a:
po zakouzleni ti to jednoho peta zruší, ale i po dobu trvani toho kouzla nedovoli zadneho dalsiho peta vyvolat. To kouzlo stackuje. Na 20 lvl jsem mel snad 2 featy v tom dane a to kouzlo trva 3 minutky a zvysi ti dmg o 47 procent. Po tu dobu ale nemuzes vykouzlit zadneho peta.
Jak je to s těma pet pointama? Kolik je necro schopný mít petů najednou? Na levelu 20 se mi to zvedlo na 3, které si mohu vykástit. Na levelu 19 se mi povedlo vyfatalitovat pár potvor a měl jsem celkem 9 petů. Když se dají body do featu Despoil the Soul, který snižuje o 1 pet point, tak to znamená, že vám to po zakouzlení jednoho peta zabije (stejně jako fear)?
Tak jsem to zkusil na vlastni kuzi a:
po zakouzleni ti to jednoho peta zruší, ale i po dobu trvani toho kouzla nedovoli zadneho dalsiho peta vyvolat. To kouzlo stackuje. Na 20 lvl jsem mel snad 2 featy v tom dane a to kouzlo trva 3 minutky a zvysi ti dmg o 47 procent. Po tu dobu ale nemuzes vykouzlit zadneho peta.
on v tom staci i jen jeden feat samotnej feat ti prodlouzi jen dobu po kterou o nemusis recastovat(kazdy feat o 2 min) + zvedne dmg o cca 2%
Feat strom Necra je ted nekde v puli cesty (staci se podivat na funcom posty v necro forech). V pondeli OMYLEM zmenili feat strom na verzi ktera byla planovana na ctvrtecni patch (ted posunutej na dalsi tejden) - problem je ze zmenili jen cast veci a nezmenili ty featy jako takove (coz je taky planovano).
Takze ted bych se u necra s nejakym buildem nesteresoval bo v pondeli asi bude zase vsechno jinak...
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
The new feat tree layout was not intended to be patched on Monday, but on Thursday instead. Therefore, a free feat reset and updated feat data (many feats have been adjusted) are not yet in place.
We should be performing a full feat reset for Necromancers on Thursday's patch.
Edit: Due to unrelated technical and testing reasons, this patch will be on Monday instead of Thursday. --------------------------------------------------------------------------------
A to je vse co k tomu napsali... je to proste napul cesty - je novej layout featu, ale featy samotn jeste nejsou predelany (na forech se dost spekuluje o nerfu Despoilu, protoze puvodne to byl lev 70 feat a navic mas dostat na lev 20 vsech 8 pet pointu....)
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
Dotaz - když hodlají překopat featy, doufám, že dají zadarmo možnost si přesunout bodíky kam budu chtít.
Jak je to vůbec se změnou featů? Trainer to zvládne, ale jak je to s cenou? Zvyšuje se s každým překopáním nebo počtem bodů? Nerad bych po další jejich úpravě stromů vlastností překopával build za 1gp.
Ohledne dalsiho dotazu..ano zveda se to s kazdym respecem..ted ti budu asi trosku kecat, nejsem si jisty kolik to bylo..ale mam pocit ze paty respec stoji kolem 20 silver.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
Ohledne dalsiho dotazu..ano zveda se to s kazdym respecem..ted ti budu asi trosku kecat, nejsem si jisty kolik to bylo..ale mam pocit ze paty respec stoji kolem 20 silver.
Dík za odpověď, šetření jde pomalu, mám teprve jeden gp a 20 stříbra je celkem dost, takže budu doufat, že nebudou moc často dělat věci jako CU a NGE bez free respeců.
Ohledne dalsiho dotazu..ano zveda se to s kazdym respecem..ted ti budu asi trosku kecat, nejsem si jisty kolik to bylo..ale mam pocit ze paty respec stoji kolem 20 silver.
no, ono to je asi respec za cas, protoze mam dojem ze me predposledni respec stal 20s ale posledni jen 6s, takze predpokladam ze jde o cas. Mozna si to pletu a respecoval sem za 20s Conquerora :p
quote:Originally posted by Marwyn no, ono to je asi respec za cas, protoze mam dojem ze me predposledni respec stal 20s ale posledni jen 6s, takze predpokladam ze jde o cas. Mozna si to pletu a respecoval sem za 20s Conquerora :p
Na forech nekdo psal, ze se ptal GM a pry to roste v podstate do nekonecna :D
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
quote:Originally posted by Marwyn no, ono to je asi respec za cas, protoze mam dojem ze me predposledni respec stal 20s ale posledni jen 6s, takze predpokladam ze jde o cas. Mozna si to pletu a respecoval sem za 20s Conquerora :p
Na forech nekdo psal, ze se ptal GM a pry to roste v podstate do nekonecna :D
Hlavně, každý trainer co resetuje featy má jiné ceny :-) V old tarantii mi chtěl resetnout featy za 20S a v Khemi to udělal za 6.
muzete mi prosim nekdo vysvetlit jak se pouziva(nemyslim klikni na ikonu :)) a k cemu vlastne je spellweaving ? ten buff co to dava je na par vterinek , nejde to pouzit v boji a samotne casteni trva i nekolik minut... delam neco blbe nebo je to vazne celkem na nic ?:)
muzete mi prosim nekdo vysvetlit jak se pouziva(nemyslim klikni na ikonu :)) a k cemu vlastne je spellweaving ? ten buff co to dava je na par vterinek , nejde to pouzit v boji a samotne casteni trva i nekolik minut... delam neco blbe nebo je to vazne celkem na nic ?:)
Je to jedna z nejlepších věcí ve hře ale málokdo jí skutečně rorzumí a umí využít. Ale zasvětím Tě :-)
Zapneš spellweaving což je něco jako stance u melee a děláš vše co normálně - to že jsi ve spellweavingu ti nahazuje bonusy, ale zároveň debufy. Kromě toho máš možnost při přechodu z jedné fáze spellweavingu do druhé si zvolit krátkodobý velmi silný bonus, kterým buď reaguješ na situaci v boji nebo situaci své postavy. Nastuduj si ty extra bonusy a nauč se je používat dle situace.
Pokud jsem v grupě - a to i když jsme jen dva, jsem ve spellweaving v podstatě nonstop. Jako PoM.
muzete mi prosim nekdo vysvetlit jak se pouziva(nemyslim klikni na ikonu :)) a k cemu vlastne je spellweaving ?
Je to jedna z nejlepších věcí ve hře ale málokdo jí skutečně rorzumí a umí využít. Ale zasvětím Tě :-)
Tak, a teď vážně:
- zazónuješ do zóny - vysprintuješ staminu - bouchneš do šedého moba, abys byl v combatu - po chvíli umíráš; resneš se na hřbitově na druhém konci zóny
Tedy šikovná abilita na rychlé cestování...
Jinak použitelné prakticky jen v PVE, rootuje tě to na místě (což je v PVP obrovský problém), snižuje invulnerability a žere staminu. Bonusy nejsou nijak dramatické (v řádech procent, maximálně desítek procent), zato vizuální efekty ano...
quote:Originally posted by Marigold Bonusy nejsou nijak dramatické (v řádech procent, maximálně desítek procent), zato vizuální efekty ano...
Není pravda. Například PoM má naprosto ultimátní bonus kdy každý smite dělá knockback. A ani další nejsou k zahození. V PvP je to skvěle použitelné, všechny debufy se dají nějak kompenzovat. Udržím spellweaving opravdu hodně dlouho.
To je skutečně věc názoru, rootnutý caster s 10% zvýšenou damage taken... Pokud enemy alespoň trochu ví, co dělá, fakt by se neměl dožít ani prvního buffu.
quote:Originally posted by Marigold Bonusy nejsou nijak dramatické (v řádech procent, maximálně desítek procent), zato vizuální efekty ano...
Není pravda. Například PoM má naprosto ultimátní bonus kdy každý smite dělá knockback. A ani další nejsou k zahození. V PvP je to skvěle použitelné, všechny debufy se dají nějak kompenzovat. Udržím spellweaving opravdu hodně dlouho.
Hmm myslim ze v PvP kdyz hrajes proti normalnim lidem by jsi asi moc dlouho nevydrzel. Aspon proti nam ne a jakmile by jsi zacal tu sracku castit tak by jsme aspon vedeli koho prvniho sejmout je v tom jeste obcas zmatek jak nezname jmena presne
hmmm ja neudrzim spellweaving dyl jak na lvl 5 ... jinak ani to me nedava zadne extra bonusy aby snizili debuffy :-) kazdy lvl spell weavingu musim (krom prvnimho stupne) davat regeneraci staminy jinak me weaving zabije , z weaving spellu jsou tam buffy pro necra regen staminy(pokreje ubirani staminy po dobu jednoho spellweavingu) kouzla davaji maximalni mozny dmg(jen na 12 sec + dostanes 10 vulnerability na vse) vsechna tva kouzla davaji aoe dmf jako parastic swarm(nej aoe ve hre) ale jen na 12 sec za cenu debuffu vsechna tva kouzla davaji o 2% vyssi dmg za kazdeho pety(nepouzitelne 12% dmg na mem lvl se nevyrovna 108% buffu z despoilu) vsechny tva kouzla davaji criticky dmg na jednu minutu bez debuffu i po shozeni weavingu(jedina pouzitelna vec nahodite treba pred tezkym bossem pak na 50 misto aoe za 800 davam za 1200)
jinak ja nevim ale sw mi nejde pouzit v boji v pve to znamena ze musim nahodit sp pak muze tank pulnout bosse a ja jedu veci z spellweavingu(jen chvili po chvilce umiram pac dojde stamina) jak se na me neco otoci diky vyssi dmg tak taky umiram... asi se to s tim musim naucit ale v instancich do 60 mi to prijde zbytecne provozovat... a prijde mi to i dal pokud nenerfnou despoil to radsi ozelim tech par dmg navic ale budu operativni s aoe a nebudu v male chodbice delat obrovskej bordel :-))
No vaše bysme, asi apod. ukazuje vaši zkušenost, já mluvím z praxe. Zbavte se toho absolutistického názoru že něco je vždy jen úplně špatně nebo úplně dobře. - spellweaving je abilita jako každá jiná a jako každá jiná vyžaduje naučit se ji různě používat v různých situacích. V PvE v grupě ji mám téměř nonstop, v PvP má taky řadu výhod, například 100% resist na knockback. Ve spellweavingu můžu být minutu stejně jako 3 sekundy když to potřebuju atd. atd.
Nicméně rozhodně není mojí ambicí vás o něčem přesvědčovat, zejména pak o té sračce a učit ji používat. Pokud jste casteři a hledáta důvody proč je špatná, pak je mi vás líto to víc :-)
Jestli chcete vidět kvalitní spellweaving v akci tak na Wildsoul /tell Gabriela můžeme někam zajít.
hmmm ja neudrzim spellweaving dyl jak na lvl 5 ... jinak ani to me nedava zadne extra bonusy aby snizili debuffy :-) kazdy lvl spell weavingu musim (krom prvnimho stupne) davat regeneraci staminy jinak me weaving zabije , z weaving spellu jsou tam buffy pro necra regen staminy(pokreje ubirani staminy po dobu jednoho spellweavingu) kouzla davaji maximalni mozny dmg(jen na 12 sec + dostanes 10 vulnerability na vse) vsechna tva kouzla davaji aoe dmf jako parastic swarm(nej aoe ve hre) ale jen na 12 sec za cenu debuffu vsechna tva kouzla davaji o 2% vyssi dmg za kazdeho pety(nepouzitelne 12% dmg na mem lvl se nevyrovna 108% buffu z despoilu) vsechny tva kouzla davaji criticky dmg na jednu minutu bez debuffu i po shozeni weavingu(jedina pouzitelna vec nahodite treba pred tezkym bossem pak na 50 misto aoe za 800 davam za 1200)
jinak ja nevim ale sw mi nejde pouzit v boji v pve to znamena ze musim nahodit sp pak muze tank pulnout bosse a ja jedu veci z spellweavingu(jen chvili po chvilce umiram pac dojde stamina) jak se na me neco otoci diky vyssi dmg tak taky umiram... asi se to s tim musim naucit ale v instancich do 60 mi to prijde zbytecne provozovat... a prijde mi to i dal pokud nenerfnou despoil to radsi ozelim tech par dmg navic ale budu operativni s aoe a nebudu v male chodbice delat obrovskej bordel :-))
Nevím jestli tomu přesně rozumíš, tak ti to popíšu z pohledu PoM:
Grupa pullne moby, jdou třeba 4 - klasických chaos než se to srovná, pak si najdu pozici kvůli Lance, mezi tím pochopitelně healuju a pak zapínám spellweaving a pokračuju v healování a dělání damage a čekám na první bonusu(krom toho už máš mraky bonusů z toho, že jsi ve spellweaving stance). Naskočí první bonus a podle toho co se odehrává se rozhodnu - když vím, že fight je u konce tak si nahodím +damage a bouchnu tam pár spellů, když je to boss fight dám regeneraci staminy, když je mob u mě atd. atd. atd. a pořád healuju a dělám damage. Když se to sere a dostanu špatný debuf, tak vypnu spellweaving, chlastnu třeba flašku na staminu, změním pozici a zase ho zapnu. Podstata spellweavingu není těch pět extra bonusů ale to že jsi v něm. Taky není nutné stát jak idiot na místě a čekat na šestou fázi :-) Prostě použití dle situace.
No vaše bysme, asi apod. ukazuje vaši zkušenost, já mluvím z praxe. ... Ve spellweavingu můžu být minutu stejně jako 3 sekundy když to potřebuju atd. atd.
To je vidět jak mluvíš z praxe, škoda, že se nemůžu přijít podívat jak si spellweaving po třech sekundách shodíš "když to potřebuješ".
Pro ostatní, co nemají takové bohaté zkušenosti ani Gabrielovy magické schopnosti:
- spellweaving po nahození nejde 10 sekund shodit - sice zajišťuje imunitu proti knockbacku, ale současně se jedná o neshoditelný (minimálně prvních 10 sekund) root - první level spellweavingu (prvních 10 sekund) přidává šokujících 1% damage a 0.5% crit - druhý level (po 10 sekundách) dává první buff, plus 33% zvýšenou damage, a současně 10% snížené invulnerability; invulnerabilita je na 60 sekund, a při opětovném nahození spellweavingu se stackuje
Tolik k užitečnosti spellweavingu v group PVP. Ano, v PVE se celkem hodí na bosse kteří přežijou déle než 5 sekund a nehýbou se (neportují a tak podobně).
No vaše bysme, asi apod. ukazuje vaši zkušenost, já mluvím z praxe. ... Ve spellweavingu můžu být minutu stejně jako 3 sekundy když to potřebuju atd. atd.
To je vidět jak mluvíš z praxe, škoda, že se nemůžu přijít podívat jak si spellweaving po třech sekundách shodíš "když to potřebuješ".
Pro ostatní, co nemají takové bohaté zkušenosti ani Gabrielovy magické schopnosti:
- spellweaving po nahození nejde 10 sekund shodit - sice zajišťuje imunitu proti knockbacku, ale současně se jedná o neshoditelný (minimálně prvních 10 sekund) root - první level spellweavingu (prvních 10 sekund) přidává šokujících 1% damage a 0.5% crit - druhý level (po 10 sekundách) dává první buff, plus 33% zvýšenou damage, a současně 10% snížené invulnerability; invulnerabilita je na 60 sekund, a při opětovném nahození spellweavingu se stackuje
Tolik k užitečnosti spellweavingu v group PVP. Ano, v PVE se celkem hodí na bosse kteří přežijou déle než 5 sekund a nehýbou se (neportují a tak podobně).
Omg tak jsem v zápalu svého spisovatelského úsilí napsal 3 sec. :-) To ovšem nemění nic na užitečnosti spellweavingu. Ano znám spoustu magorů, co to používají bez přemýšlení.
Edit: Ještě teda doplním, aby ty informace nebyly jednostranné - první fáze dává nejen bonus na damage, ale devět dalších bonusů, radiusy apod. Debuf je náhodný, není to vždy na vulnerability, může to být mana drain například. Na každý z nich se dá reagovat různě. Alespoň z pohledu priesta, nic jiného nehraju.
Těch "devět dalších bonusů" jsou dramatické věci jako +0,5% crit na lance, +0.5 area splash na Smite, +7.5% splash damage smite a podobně. Ono to vypadá úžasně když máš seznam buffů přes celou obrazovku, ale jsou na různá kouzla a v řádu desetin procenta, maximálně procent. Ale nic proti.