Author |
Topic |
|
Itchyl
New Member
136 Posts |
Posted - 22/05/2008 : 14:20:23
|
Zdar mam rangera podelite se se mnou jak ho hrajete vy a jak se vam hraje a kam rozdelujete body a tpd.? Taky by me zajimalo jakej smysl ma to zamerovani krizkem ? Co je lepsi podle vas kuse nebo luk? Bojujete i nablizko nebo jen strilite i kdyz je protivnik primo uvas? Piste dikes:) jo nikde sem tu nenasel mapu tak - http://www.conan.com/hyboria.jpg zatim jedu http://feats.goonheim.com/ranger#t0t1a5b5c1d1e2f1h1t2
|
Edited by - Itchyl on 22/05/2008 14:44:14
|
|
| |
Zereth
Starting Member
4 Posts |
Posted - 22/05/2008 : 16:53:21
|
Zdravim. Rangera jsem hral v bete.(ještě něž ho nerfli) Boj na dalku a i z blízka. Rozhodně jsem používal jen luk. Feats z 90% stejné jak ty. Nějaký ten bodík jsem si dal do Puncture. Procuje to docela často a takové krvácení na utíkajícím hráči nění špatná věc. :) Momentálně čekám, až se to rozjede i pro EU. Něměl jsem to štěsti, abych si mohl zahrá už 17.5 .
Zatím zdar a sílu. |
|
|
Nogglli Guemaah
New Member
202 Posts |
Posted - 22/05/2008 : 19:04:45
|
Co jsem se docetl, tak kdyz nemas zamerovani krizkem, tak strilis do nejblizsiho nepritele v nejakym tvym "palebnym sektoru", ale kdyz strilis s krizkem, tak strilis, kam miris tzn. kdyz mas v zornym poli manika a za nim je dalsi, kterej couha jenom z pulky, tak krizkem zameris toho vzadu a picnes. Bez krizku bys trefil toho prvniho. Aspon tak jsem to pochopil. |
|
|
Zereth
Starting Member
4 Posts |
Posted - 23/05/2008 : 07:51:00
|
Napisu jak to bylo v bete. Normalne mysi nebo tabulatorem si oznacis target. Kzdy je skupinka tak si muzes vybrat jestli toho vepredu nebo vzadu nebo kohokoli. Ja osobne bych nedoporucoval strilet s krizkem. vidis docela prd a stejne aby si vubec vysterlil tam musis pouzivat utoky(sipky nahoru a do stran) jako pri normalnim strileni bez krizlu.(Takze jestli v modu s krizkem mu pomyslne strilis na hlavu.stejne to na hlavu neleti :) ) Ranger byl a porad je prase. Kdyz vystreli ze stealtu(v bete neslo ze stealtu vystrelit zadnym skilem nebo tak, jen normalni utok) jeho target ma stun asi na 2 sekundy. Jinak ma dost silne utoky i na blizku. Pamatuji si jak jsem potkal jednoho demonogistu, zacal me prazit. Ja byl v male mistnosti, tak strilet nemelo cenu. Dobehl jsem k nemu, to jsem mel uz jen 1/2 meho HP on full, pouzil jsem kombo a rozsekal jsem ho za 3sekundy. Mozna haluz :) (stejne veci se mi ale stavaly i s assasinem ktereho jsem hral)
Tak zatim |
|
|
M.C warior
Moderator
1073 Posts |
Posted - 23/05/2008 : 08:34:01
|
Hele ja to mam zatim takhle .. http://feats.goonheim.com/ranger#t0a5b5d2f3i5k1t1a5b3c5f3g5h5l2o3p3q5u5x1t2a5c3d1f1h3 a ted se musim rozhodnout jesli pojedu pres fire stance, nebo sniper stance .. mate prosimvas tyhle stance nejak ozkouseny ? Me by se totiz vic hodilo jit pres fire stance, pac si predtim narvu body do zkraceni CD na komba, coz tak jako tak musim udelat .. kdezto kdyz bych sel pres sniper stance, musim si narvat 5 bodu do silent shots a to se me moc nechce, protoze me abilita, ktera me snizi generovani agra pri vystrelu z hidu fakt nelaka.
BTW jak moc rychle dokaze behat rogue class ve stealthu kdyz si do toho hodi body ve featu i v tech abilitach ? |
|
|
M.C warior
Moderator
1073 Posts |
Posted - 23/05/2008 : 10:24:51
|
BTW nejvetsi problem rangera je permanentni nedostatek staminy .. |
|
|
Zereth
Starting Member
4 Posts |
Posted - 23/05/2008 : 20:49:22
|
Ano, stamina je u rangera tak trosku problem. Mozna to bude jeho velka slabina. Uvidíme. |
|
|
Aceman
Starting Member
33 Posts |
Posted - 26/05/2008 : 08:19:51
|
Hoj, Rangera hraju, momentalne jsem na 40lvl, me poznatky? Kuse vs Luky, oboji ma sve vyhody, pri levelovani je dobra kuse s knockback buildem, na moby funguje odhozeni pomerne casto, nikdo se vam pri trose treninku nedostane na telo, kuse maji vetsi DMG pri single shotu, ale dlouho realoaduji, celkove je talent tree na crossbow delany hodne zvlastne, stanete se spise warriorem, ktery porazi enemy, dostanete knocback na close combat, defenzivny combo se stitem a vcelku zajimavy block se stitem + evade chance, osobne mi vadi ktatky dostrel u kusi a na vyssich lvlech nemoznost efektivne knockbackovani vyuzit v pvp, protoze temer kazda class trida ma obrovske resistence na srazeni (soldiers z armoru, rogue classy v obecnem talent tree) Uz na 40lvl nedokazu soldier class sundat k zemi... Piercing vetev jsem netestoval.
Luky: slusny dostrel, rychly reload, nizsi sigle dmg...nejdrive jsem jel vetev se sniper stance, do 30lvl jsem dokazal temer okamzite ustrilet combem cokoli, mam na mysli pvp, ovsem jakmile se soldiers dostali k heavy armoru, priesti k lepsim kouzlum, nedokazal jsem je ustrilet, na 40lvl davam autoshotem do soldiera kolem 60-120dmg a to nepocitam blocky kdyz ma stit, Priest of mitra me prehealuje, apod. uvidime jak to bude vypadat s dalsimi talenty, ovsem jiz nyni jsem rozhodnuty prejit na 50lvl do fire stance, proc? protoze se dostanu ke combu immolation, videl jsem ho v akci, enemy dostava fire dmg a na kratkou chvili je ve fearu, co vice si jako lucistnik prat, cesta na pancerovane classy vede jen prez fire stance a immolation, bavime se o vyssich lvlech, kdybyste videli tu flustraci, kdy vypalim na soldiera 3 comba a on ma temer cely zivot... ohnem vede cesta ven:)
Doporucuji hazet talenty do veskerych Zpomalovacich abilit, vynechat na vyssim lvlu sniper stance, je to build spise do instance, kazdy soldier se vam vysmeje a vy musite ustoupit:)
Zamerovaci kriz: na vysvetlenou, v soucasne dobe nedela nic jineho, nez ze zvysuje dostrel o 25procent. |
|
|
Airsperris
Starting Member
19 Posts |
Posted - 26/05/2008 : 10:29:54
|
Osobně preferuji kuše pro dmg a cc + nádherný feat strom plný lahůdek :)
Jedna z nich se nazývá PITCH POT, bohužel není funkční. Ikona s abilitou nemá žádnou funkčnost. Máte někdo informace ohledně tohoto featu ? |
Airsperris [ranger - waylayer] WILDSOUL
|
|
|
NINJA
Junior Member
510 Posts |
Posted - 28/05/2008 : 08:13:02
|
quote: Originally posted by Zereth
Ano, stamina je u rangera tak trosku problem. Mozna to bude jeho velka slabina. Uvidíme.
Jako východisko co se týče staminy by šel použít general rogue feat Second Wind (short duration stamina buff) ale ještě jsem to osobně nezkoušel. Cold Nerves (redukce staminy u comb) bude zřejmě důležité také. |
Ninjagon |
|
|
Ranger90
Starting Member
14 Posts |
Posted - 01/06/2008 : 16:06:34
|
inac ma ranger nejake splosne ability nieco ako hunter vo wowku multy shot,volley? |
|
|
NINJA
Junior Member
510 Posts |
|
Zarel
New Member
303 Posts |
Posted - 03/06/2008 : 08:29:25
|
prosimvás.Přišly jste na to,jak si zaměřovat samy?? nemuzu se porát do toho pohledu prepnout :x |
|
|
Little
Moderator
2901 Posts |
Posted - 03/06/2008 : 09:13:37
|
quote: Originally posted by Zarel
prosimvás.Přišly jste na to,jak si zaměřovat samy?? nemuzu se porát do toho pohledu prepnout :x
nazoomuj si koleckem na mysi uplne na doraz |
"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
|
|
|
Lexon
New Member
199 Posts |
Posted - 03/06/2008 : 09:36:26
|
Mám dotaz na všeobecné používání range zbraní v AoC. Jde nějak nastavit nějaký indikátor toho, že jste na dostřel? Nevím jestli to je poznat u Rangerovych ikon pro komba (změna barvy), ale ostatní klasy mohou vystřelit jen základním útokem (šipkou) a ta barvu nemění.
Jinak je pěkný, že při střílení z vlastního pohledu se znatelně zvýší dostřel a můžu si pullnout potvoru z velké dálky . |
Lexon |
|
|
NINJA
Junior Member
510 Posts |
Posted - 04/06/2008 : 14:51:49
|
Zatím to ze základního UI poznat nejde. Je třeba vyzkoušet a případně si popojít. Ale už se objevují i předělávky - viz AoC mods - a tuto funkci ikon myslim zavedou stejně standartně - časem. Teď je třeba vychytat podstatnější bugy. |
Ninjagon |
|
|
Lexon
New Member
199 Posts |
Posted - 16/06/2008 : 21:22:19
|
Tak zkouším rangera (17lvl) a už několikrát se mi stalo u potvory která se mi dostala na tělo, že jí zbývalo nějakých 10-20% života a mě to třeba u 5 výstřelů po sobě napsalo dodge. Má vliv na zásah to, že střílíte na cíl z bezprostřední blízkosti?
Jinak se pořád nemohu rozhodnout jestli luk nebo kuši. Při boji s lukem mám lepší pocit svižného boje, ale zase s kuší se mi často podaří kombem (teď nevím jak se to první kombo pouze pro kuši jmenuje) sejmout potvoru stejného levelu jednou ranou (teda tím kombem) - dmg 500+. Změní se to dále ve hře? Přepínáte se v boji na blízko na melee nebo stále držíte luk/kuši? |
Lexon |
|
|
Pepo
Average Member
2118 Posts |
Posted - 16/06/2008 : 21:41:15
|
Mam rangera 34 a meele zbran som pouzil len do lvl 5 kym som nasiel luk :) Potom som uz neprepinal, nevravim ze je to najefektivnejsie, ale necitil som taku potrebu, potvory som si utankoval aj s ranged zbranou .... a to dodge neviem, mne sa to este enstalo.
A tiez osobne pouzivam luky, mam radsej rychle strely ako jednu a silnu. |
|
|
Marigold
Senior Member
3590 Posts |
Posted - 17/06/2008 : 00:29:26
|
Ranger má (celkem logicky) zblízka střelnou zbraní dramaticky nižší damage. Přeci jen AOC není WOW, aby si v klidu napínal luk, zatímco ho někdo osekává mečem |
|
|
vlkodlak
Junior Member
556 Posts |
Posted - 17/06/2008 : 01:15:45
|
quote: Originally posted by Marigold
Ranger má (celkem logicky) zblízka střelnou zbraní dramaticky nižší damage. Přeci jen AOC není WOW, aby si v klidu napínal luk, zatímco ho někdo osekává mečem
Cože? Dle mych zkušenosti ma ranger se střelnou zbraní damage pořad stejnou, nehledě na vzdalenost... |
|
|
M.C warior
Moderator
1073 Posts |
Posted - 17/06/2008 : 08:02:16
|
quote: Originally posted by vlkodlak
quote: Originally posted by Marigold
Ranger má (celkem logicky) zblízka střelnou zbraní dramaticky nižší damage. Přeci jen AOC není WOW, aby si v klidu napínal luk, zatímco ho někdo osekává mečem
Cože? Dle mych zkušenosti ma ranger se střelnou zbraní damage pořad stejnou, nehledě na vzdalenost...
Ono je to tak ze pokud bojujes s mobem tak je celkem jedno jestli je od tebe 30 metru nebo do tebe seka, protoze je to hloupej mob a tak jde proste z jednoho smeru a na dmg to vliv nema. Pokud ale bojujes proti hraci tak on stoji primo u tebe a navic poskakuje a meni smer z kteryho na tebe utoci, takze se do nej pro zmenu netrefis ani jedno a to je v prdeli .. hlavne proto ze se od nej nemas jako ranger moc jak dostat .. protoze lukem se do nej netrefis, tedy ho nezpomalis a i kdyby jsi ho zpomalil, tak od nej nemuzes moc sprintovat, protoze ranger je naprosto v hajzlu se staminou, takze to nefunguje, mohl by jsi ho chytit do pasti, ale to ti kolikrat rezistne, nebo zkratka ne zapusovb a navic se necha prechargnout, pripadne jsou ve hre vychytavky jako Avatatar of Death, ktery rogunu celych 20 vterich chrani pred stunem, rootem, charmeme a buh vi cim jeste ..
Myslim ze zacnu officialni forum spamovat zadnostma o nejaky feat ktery rangerovi vyrazne snizuje spotrebu staminy pri behani, strileni a sekani, protoze to je jeho nejvetsi slabina, nemuzu nikoho ubehat a i kdyz nebeham, tak me stamina bez poziti flasky staci tak na 20 sekud plneho vykonu pri strelbe z kuse, takze kdyz treba utocim na ToSe, nebo PoMa tak do nich vysiju prvni 3 komba ktery rozhealujou, tim healem co maj jednou za minutu se hodi do plna a obrati utok na me ..maj porad pulku many a plne HP, ja uz nemam staminu ani na utek, natoz na nejake pokracovani v utoku. |
Edited by - M.C warior on 17/06/2008 08:03:20 |
|
|
Shaine
Starting Member
2 Posts |
Posted - 17/06/2008 : 10:38:11
|
No chlastat potky je proste zaklad na tom nema cenu setrit. Apokud je chlastate nemate problem se staminou jen s zivoty B)
Neni treba plakat nad tim jak si nekoho sundat z tela je toho mraky. Ovsem samozrejmosti a nutnosti je pouzivat mec a stit.
Vsechny veci vyzadujou mec : Nejelepsi feat pro rangera do PVP je bezkonkurencne immolate to dmg neni podstatny ale podstatny je fear na docela dlouho.
Vylepseny stab ve featech vam zaruci ze budete knockbackovat nohou
Pak je tady past a pak jsou tady jeste 2 komba na zarootovani.
Pak na lvl 80 dostane solidni combo ktere knockbackuje takze take it easy.
Co se tyce problemu kdyz nekdo kolem vas beha a seka vas tak chce to trochu cviku a pokud nemate problemy s pripojenim a mate comba nabindovane na klavesach tak se staci tocit jeho smerem plynule. Ale resenim je nejaky control takze spis immolate, stab, past, rooty cokoliv B)
|
|
|
Lexon
New Member
199 Posts |
Posted - 17/06/2008 : 12:04:02
|
quote: Originally posted by Shaine
No chlastat potky je proste zaklad na tom nema cenu setrit. Apokud je chlastate nemate problem se staminou jen s zivoty B)
Neni treba plakat nad tim jak si nekoho sundat z tela je toho mraky. Ovsem samozrejmosti a nutnosti je pouzivat mec a stit.
Vsechny veci vyzadujou mec : Nejelepsi feat pro rangera do PVP je bezkonkurencne immolate to dmg neni podstatny ale podstatny je fear na docela dlouho.
Vylepseny stab ve featech vam zaruci ze budete knockbackovat nohou
Pak je tady past a pak jsou tady jeste 2 komba na zarootovani.
Pak na lvl 80 dostane solidni combo ktere knockbackuje takze take it easy.
Co se tyce problemu kdyz nekdo kolem vas beha a seka vas tak chce to trochu cviku a pokud nemate problemy s pripojenim a mate comba nabindovane na klavesach tak se staci tocit jeho smerem plynule. Ale resenim je nejaky control takze spis immolate, stab, past, rooty cokoliv B)
Nechceš sem hodit svoje featy? Popř. jak je asi pojedeš? Feat Calculator http://feats.goonheim.com/ranger |
Lexon |
|
|
Pepo
Average Member
2118 Posts |
Posted - 17/06/2008 : 15:27:46
|
quote: Originally posted by Marigold
Ranger má (celkem logicky) zblízka střelnou zbraní dramaticky nižší damage. Přeci jen AOC není WOW, aby si v klidu napínal luk, zatímco ho někdo osekává mečem
Coze ? Si si pomylil hry, ne ? Prave ze vo wowu si mal minimalnu range a v AoC ju nemas |
|
|
Curtis
Moderator
156 Posts |
Posted - 17/06/2008 : 17:04:53
|
quote: Originally posted by Pepo
quote: Originally posted by Marigold
Ranger má (celkem logicky) zblízka střelnou zbraní dramaticky nižší damage. Přeci jen AOC není WOW, aby si v klidu napínal luk, zatímco ho někdo osekává mečem
Coze ? Si si pomylil hry, ne ? Prave ze vo wowu si mal minimalnu range a v AoC ju nemas
Jen pro pořádek ve WOW opravdu byla minimální range ale tu zrušily.
V AOC taky můžeš střílet na někoho kdo stojí přímo před tebou ale máš o 1/3 menší dmg (podle mých zkušeností v pvp i víc a větší šance na miss atd. ) |
RL @ League of Legends |
|
|
Pertha
Moderator
7950 Posts |
Posted - 17/06/2008 : 17:16:30
|
quote: Originally posted by Curtis
quote: Originally posted by Pepo
quote: Originally posted by Marigold
Ranger má (celkem logicky) zblízka střelnou zbraní dramaticky nižší damage. Přeci jen AOC není WOW, aby si v klidu napínal luk, zatímco ho někdo osekává mečem
Coze ? Si si pomylil hry, ne ? Prave ze vo wowu si mal minimalnu range a v AoC ju nemas
Jen pro pořádek ve WOW opravdu byla minimální range ale tu zrušily.
nezrusili , jen tu nutnou range pro strelbu snizili, ale na close porad strilet nejde |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
|
|
Shaine
Starting Member
2 Posts |
|
NINJA
Junior Member
510 Posts |
|
M.C warior
Moderator
1073 Posts |
Posted - 19/06/2008 : 09:38:41
|
neznate nekdo jednoduchy zpusob jak prepinat mezi tremi zbranemi ? Xbow,bow, sword ? .) |
|
|
Pepo
Average Member
2118 Posts |
Posted - 19/06/2008 : 11:11:43
|
quote: Originally posted by Curtis
quote: Originally posted by Pepo
quote: Originally posted by Marigold
Ranger má (celkem logicky) zblízka střelnou zbraní dramaticky nižší damage. Přeci jen AOC není WOW, aby si v klidu napínal luk, zatímco ho někdo osekává mečem
Coze ? Si si pomylil hry, ne ? Prave ze vo wowu si mal minimalnu range a v AoC ju nemas
Jen pro pořádek ve WOW opravdu byla minimální range ale tu zrušily.
V AOC taky můžeš střílet na někoho kdo stojí přímo před tebou ale máš o 1/3 menší dmg (podle mých zkušeností v pvp i víc a větší šance na miss atd. )
JE pravda ze tu dmg nemam vysledovanu, ale mne pripada stale rovnaka. |
|
|
Silius
New Member
146 Posts |
Posted - 01/07/2008 : 17:10:49
|
Cus hraju rangera. Mam problem s critical aim .Abilita kdyz je sepnuta ma zvysit krit chance comba o 65%(2lvl).Ale z mnoha pokusu co jsem to zkousel ani 1 krit .Nevite nekdo co delam spatne popr.jestli to funguje/nefunguje.... |
|
|
Mandorallen
Moderator
1212 Posts |
Posted - 07/07/2008 : 13:49:21
|
quote: Originally posted by Silius
Cus hraju rangera. Mam problem s critical aim .Abilita kdyz je sepnuta ma zvysit krit chance comba o 65%(2lvl).Ale z mnoha pokusu co jsem to zkousel ani 1 krit .Nevite nekdo co delam spatne popr.jestli to funguje/nefunguje....
Critical Aim has an irritating bug associated with it, and at the moment, does not cause the combos to crit. Apparently this is by design…so skip it, white crit damage is not worth 3 talent points.
Zdroj: http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=54291 |
DF - Gorf Ash - Reservoir Dogs |
|
|
Azkaban
Moderator
1990 Posts |
Posted - 07/07/2008 : 17:43:53
|
No ranger toho má víc bugnutého.. někde vyhrabu ten článek. |
|
|
NINJA
Junior Member
510 Posts |
Posted - 08/07/2008 : 07:47:42
|
quote: Originally posted by Silius
Cus hraju rangera. Mam problem s critical aim .Abilita kdyz je sepnuta ma zvysit krit chance comba o 65%(2lvl).Ale z mnoha pokusu co jsem to zkousel ani 1 krit .Nevite nekdo co delam spatne popr.jestli to funguje/nefunguje....
Ono je to jinak. Critical Aim funguje správně - přesně tak jak se píše v popisu toho featu: Dělá critical BÍLOU damage pokud pak přímo následuje combo. Takže nezpůsobuje crit comba (to by se mě také libílo ale bohužel), ale 1 crit normálního útoku těsně před combem - čili útok spouštějící combo. Takže to je nic moc a tohle si nedám. |
Ninjagon |
Edited by - NINJA on 08/07/2008 07:48:58 |
|
|
Silius
New Member
146 Posts |
Posted - 08/07/2008 : 21:28:05
|
To ninja:jo po delsim testovani a 95%chanci na kritickou ranu sem zjistil o co se jedna..... Ja si to urcite necham .Mam lvl 55 a kdyz si dam focused fire + critical aim tak clother typu demonologist necro(sundal sem tim i tempesta,potom uz si dal bacha a uhealoval to) upadavaji(nebo jim zustane fakt hodne malo) na white crit + hearstriker.Uvidime jake to bude na vyssich lvl.... |
|
|
NINJA
Junior Member
510 Posts |
Posted - 15/07/2008 : 08:09:16
|
Na vyšších lvl to už není nic moc. jen tak někoho hned neustřílíš, tedy s lukem ne a kuše je pomalá. Cíl vypije potion a pustí se do tebe, melee chargne a dá ti knockback a třeba stun, caster si tě zastaví (root) a také má stun ale na dálku, a ty na dálku přerušení s lukem nemáš. Nutné jsou obecné rogue featy proti knockbacku, rootu, snare a fearu. |
Ninjagon |
|
|
Mandorallen
Moderator
1212 Posts |
Posted - 15/07/2008 : 12:18:52
|
Tak resisty na knocback a stuny je myslim u rangera vcelku zaklad. Jinak ja osobne preferuju luky. Zatim mam po rerollu na rangera lvl40 a maximalni spokojenost. V pvp ownim naprosto cokoli. 1v2 si davam uplne np i kdyz je jeden z nich healer. Postupne zacina trosku prituhovat a vim ze na 80ce uz to takova pwnage nebude.
Podle me Bow>Xbow, at si na us forech pisou co chteji, kus je strasne pomala a natahovat kombo 6s a pak ho missnout, NOWAY!
Muj build, Bow build kterej jedu a dal i pojedu bez ohledu na nerf imolation: http://www.conanarmory.com/feat.aspx?id=11#::f25e3f2e3fef2ae4fe3fefe2fef3efef5efefe
Xbow build, kterej bych jel, kdyby to nemissovalo kazdou 3ti ranou. Kazdopadne range a pomalost kuse se mi dost tezko travi. http://www.conanarmory.com/feat.aspx?id=11#::e4fef2efef2efe3fefefe2f24e2fef3e3f9e |
DF - Gorf Ash - Reservoir Dogs |
|
|
Mandorallen
Moderator
1212 Posts |
Posted - 15/07/2008 : 12:58:31
|
O jakejch gemech uvazujete na lvlu 80 do lvl80 craft armouru? Podle me totiz nema cenu sbirat t1 a nejspis i t2 veci, protoze jsou dost crapy a nektery staty na treba zrovna BS castech uplne nechapu. K cemu je na BS t1 wristech +1h blunt weap. dmg? Mnohem lepsi je mit podle me craft.
Ja uvazuju o: 11xgem evade chance do kazdeho ks z armouru 7xgem na +bow dmg 8xgem na magic invul. to all 7xgem tap stamina mozna stamina regen
Chci to hlavne do pvp, jeste se teda uvidi jak na tom budou itemy z pvp. |
DF - Gorf Ash - Reservoir Dogs |
Edited by - Mandorallen on 15/07/2008 13:00:00 |
|
|
potemkin
Starting Member
13 Posts |
|
Mandorallen
Moderator
1212 Posts |
Posted - 15/07/2008 : 14:29:42
|
Nevim, nemam ho zatim, ale co sem cetl na forech tak dava fear, ktery je okamzite zrusen jeho dotkou :). Tohle by ale mohl potvrdit nekdo kdo uz ma ranga na vyssim lvl.
Co sem hraval BS tak mi rangeri davali fear normalne bez preruseni, ted je to prej naky zabugovany. |
DF - Gorf Ash - Reservoir Dogs |
|
|
potemkin
Starting Member
13 Posts |
Posted - 15/07/2008 : 14:48:35
|
Immolation dává fear, ale proč máš improved immolation? Mám obavu že na okolní moby přenáší jenom DoTku a ne fear. |
|
|
Aceman
Starting Member
33 Posts |
Posted - 16/07/2008 : 11:44:46
|
Hlavni problem immolation comba je ten, ze je urceno pro melee weapons... |
|
|
NINJA
Junior Member
510 Posts |
Posted - 18/07/2008 : 08:51:36
|
Immolation dává fear + fire dotku a existuje šance že ta dotka sama o sobě zruší ten fear, občas se to stává. Zrovna tak když útočíte na postavu co má fear, šance na přerušení fearu narůstá, občas to brejkne, občas to drží až do konce - přesná čísla neznám, tohle jsou zkušenosti ze hry. Improved Immo: Nemělo by fearovat další cíle v blízkosti, dotka se aplikuje správně na multitarget, ale to nemám vyzkoušeno, páč tento feat nechci. Takže závěrem: Je to good, ale není na to spoleh |
Ninjagon |
|
|
NINJA
Junior Member
510 Posts |
Posted - 18/07/2008 : 09:04:08
|
quote: Originally posted by potemkin
http://feats.goonheim.com/ranger#bdgmr:abde2:abcdfhjnpqstw Já to zatim vidim takhle. Improved immolation dává fear na všechny okolo nebo jenom DoTku?
K tomu buildu: Udělal bych to jinak, protože 1. Puncture - šance na bleeding - dělá velmi malou dmg, která ale ruší některá CC (např. mezz z hidu), nevyplatí se. 2. Xbow spec když používáš luk tak ti dá pouze +2% evade a to za 5 bodů - nevyplatí se vůbec. 3. Clear the Field - na papíře se zdá cool, ale není tomu tak - mnoho plátových borců má vysoký rezist proti knockbacku, který s epak nekoná, navíc Immolation je lepší a oboje je melee combo. 4. Blocker může být užitečný, ale lepší je vůbec nestát v melee vzdálenosti Takže Xbow featy když nejedeš na full Xbow, bych si rozhodně nedával.
Naopak ti tam chybí špičkové featy z rogue stromu: Second Wind, Natural Protection, Cheat the Reaper, Agile Mind.
Předělej to |
Ninjagon |
|
|
potemkin
Starting Member
13 Posts |
Posted - 18/07/2008 : 11:48:09
|
Nejdřív mi napiš, jak velkou šanci na úspěch má Cheat the reaper, podle popisu nic moc.
Second wind - zkoušel jsem, ale nepotřebuju, lahvičky stačí na doplňování staminy.
Agile mind - jsem lvl 70 a zatim jsem se s fearem nebo charmem setkal opravdu vyjímečně, možná se to na lvl 80 změní, uvidíme:)
Puncture - souhlasím s tebou, že to je k ničemu, naopak to může rušit CC, beru to jako nutnost pro Clear the field, stejně tak xbow spec.
Clear the field - abych byl upřímný, zatim jsem to nezkoušel, podle toho co vim, tak to nefunguje od heavy armor nahoru, pořád to ale může být užitečný ve spoustě případů, pokud to funguje na cloth, light a medium armor spolehlivě. |
|
|
Little
Moderator
2901 Posts |
Posted - 18/07/2008 : 12:41:07
|
quote: Originally posted by potemkin
Nejdřív mi napiš, jak velkou šanci na úspěch má Cheat the reaper, podle popisu nic moc.
IMO to maji bugle, s mym barbarianem se mi jednou pri par povedenych pullech v instanci povedlo zvednout asi 4x behem 5ti minut :) |
"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
|
|
|
Shemiramoth
Moderator
4339 Posts |
Posted - 18/07/2008 : 14:34:32
|
quote: Originally posted by Little
quote: Originally posted by potemkin
Nejdřív mi napiš, jak velkou šanci na úspěch má Cheat the reaper, podle popisu nic moc.
IMO to maji bugle, s mym barbarianem se mi jednou pri par povedenych pullech v instanci povedlo zvednout asi 4x behem 5ti minut :)
Ted je to 30%/70% podle US fora. |
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
|
|
|
NINJA
Junior Member
510 Posts |
Posted - 21/07/2008 : 08:13:57
|
přesně, Cheat the Reaper mi včera dovolilo se 2x za sebou zvednout během boje s jedním bosem - funguje to dost často, super abilita.
Clear the Field - má to fungovat i proti full plate armoru když je full speclé, jenže moc nefunguje a přitom právě na soldier classy to nejvíce potřebuješ. Fear je lepší a delší pokud nebrejkne. |
Ninjagon |
|
|
|
Topic |
|