Author |
Topic  |
NoX
Moderator
  

1051 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 17:26:59
|
quote: Originally posted by qsubt no, jsou i lidi, co hraji dejme tomu rozkouskovane, anebo malo, a ti kdyz to pusti, mnohdy je pro ne nejake to "instantni" sc nejlepsi reseni. nemyslim ze je jich az tak malo.
To jsou ti první, kteří by zcela jistě cancelnuli  |
Lišák A20.00%, E80.00%, K46.67%, S53.33%
|
 |
|
Mandorallen
Moderator
  
1212 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 18:16:22
|
quote: Originally posted by Dokky
quote: Originally posted by Mandorallen
quote: Originally posted by Dokky
[quote]Originally posted by Mandorallen
...
Jedine na co si sa zmohol su urazky :) Ty sam prispievas k tomu, ze sa hra jedna mapa stale dokola - tym ze sa toho zucastnujes. A mythic ta do nicoho nenuti :) ty sam si si zvolil cestu levelovania cez BG a potom tu places na fore ake je to nudne :) Ak je WAR taky nudny, zly a neviem co este - na to je jednoduchy liek - nehraj ho.Alebo si velmi zavisly a musis WAR hrat aj ked ta nebavi? Ak by nejaka hra nebavila mna tak ju vymazem a nehram (asi ako kazdy rozumny clovek). Alebo si najdem partu ludi, ktorych v hre bavi to iste co mna, a hram to co ma bavi (ved nakoniec kazdeho scenarka podla tvojich vlastnych slov otravuju, takze by to nemalo byt tazke najst partu ludi ktory budu hrat open RVR - mozno by stacilo oslovit par guild na oboch stranach) - ale ty budes asi clovek ktory sa vie iba stazovat a nespravi nic.
Je videt ze vubec nechapes o cem tu vlastne mluvim. Nema smysl to s tebou dal resit. Navic si nejspis vubec necetl to co jsem psal. |
DF - Gorf Ash - Reservoir Dogs |
Edited by - Mandorallen on 06/11/2008 18:17:06 |
 |
|
Jace
Average Member
  

1183 Posts |
|
celdric
Average Member
  
1613 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 20:05:20
|
jeste jsem to nestih precist cely tak speku tam bude urco vic...
ale hned na zacatek... peknej nerf IB...nastesti presne jak jsem cekal...zmenili generovani grudge... a to tak ze krute hodne...
edit: omg! WL dostane snare!! :-) teda konecne ho bude moct pouzit sam a nebude na petovi ;-) |
no mmo
|
Edited by - celdric on 06/11/2008 20:16:47 |
 |
|
Jace
Average Member
  

1183 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 20:18:35
|
Zbezne jsem to procetl a celkove fajn zmeny. Jen me zarazi, ze u vetsiny class navysili dmg output, ale healy nerfli (HoT trvaji dele, ale healuji za to co driv). Mam takovy pocit, ze healeri by si meli zacit hledat novy job, protoze uz tak se ten dmg output v t4 nedal uhealovat, natozpak ted. Ale zas je mozny, ze kdyz ted budou casteri pod vetsim tlakem, tak se ta damaz celkove snizi... uvidime.
No hlavne ze rooty breakuji z veskereho dmg, takze no more BWs, co si nahodi fire cage a udotuji sve targety k smrti. |
MMOs failed. |
Edited by - Jace on 06/11/2008 20:18:54 |
 |
|
Shemiramoth
Moderator
   
4339 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 20:30:21
|
Sice IB je nerf, ale nic zasadni to neni. Porad vybudujes grudge celkem snadno a rychle ;-). Kazdopadne odhaduju, ze stejne generovani hate bude mit i Black Guard, takze pomalu, ale jiste.
Jo jeste by zajimalo, kde vezmu great hammer pokud bych chtel. Prakticky zadne Dwarf Great Hammer ve hre neni... |
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
|
 |
|
bitch
Junior Member
 
744 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 20:39:39
|
No musim rict, ze jako healer - shaman mam z techto preliminary patch notes celkem rozporuplne pocity. Tento patch bude generalne boostem dps klas a jakymsi nerfem pro heal klasy. Nevim jak moc se to projevi IG, ale uz takhle jsem si obcas prisel jako pricmrndavac, natoz po tomto patchi, kdyz se navysi duration hotek a heal output zustane stejny. Jestli v tomto stylu budou pokracovat dal, tak healery nikdo hrat nebude, proc taky, bude lepsi jet dps. |
DFO: Stabajzna Sweetie - Czech Heroes @ EU-1 AO: Stabajzna (equip: pvm|pvp) - Czech Anarchy @ RK1 ---------------------- UO/VG/TR/WoW/AoC/WAR |
 |
|
Jace
Average Member
  

1183 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 20:46:01
|
Jo, jenze zas musis brat, ze nejvetsi damaz generovali brave wizardi, na ktery nikdo nemohl sahnout. Ted by se to melo zmenit. Lidi snad oprasi svy tanky a pujdou si to s nima vyrikat. Ted uz by nemel existovat zadnej root chain, takze takovej BO s WE supportem to podle me rozmlati. |
MMOs failed. |
 |
|
Mandorallen
Moderator
  
1212 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 20:54:32
|
Hehe, tak to vypada ze se vracim z5 ke svemu BW. Konecne ho boostli takze uz neni gimp :). Ignite a vsechny dotky vetsi bonus ze statu :). Mnamky ^^ |
DF - Gorf Ash - Reservoir Dogs |
 |
|
Lobos
Junior Member
 
572 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 21:20:46
|
No pro healera docela drsny cteni |
 |
|
bitch
Junior Member
 
744 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 21:30:33
|
quote: Originally posted by Lobos
No pro healera docela drsny cteni
Podle me ten heal nerf nikdy live nepujde a jestli jo tak lidi jednoduse prestanou hrat healery a zacnou hrat dps. Akorat nevim co tim kluci od Mythicu zamysli... |
DFO: Stabajzna Sweetie - Czech Heroes @ EU-1 AO: Stabajzna (equip: pvm|pvp) - Czech Anarchy @ RK1 ---------------------- UO/VG/TR/WoW/AoC/WAR |
 |
|
ManiaCCC
Junior Member
 
630 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 21:34:22
|
Pre healerov je to dost drsne citanie....ale povedal by som ze to iste pre tanky..nehovoriac o tom ze zas limituju guard na group only, tak navysenie damagu pre vsetky classy tiez nic moc pre nich..
Kazdopadne, rad vidim ze buffly classy ktore to fakt potrebovali..tak isto root nerf moze dost pomoct ..hlavne proti classom ako je BW a Sorc.. Fixnutie Playing with fire je spasa..tak isto Detonate (az teraz som pochopil preco Detonate davalo tak velky dmg).. Este sa mi paci ze atributy teraz viac zasahuju do efektivity skillov viac...
Hlavne netreba zabudat ze je to stale len test tak uvidime ako to nakoniec dopadne..a hlavne ako mark povedal..sice menej ale o to zasadnejsie zmeny pre classy uvidime az v 1.1 .. no..snad tam spravia nieco pre heal a opravia chosena :)..
I ked trosku sa obavam ze nas caka vlna "We are underpowered" od BW a Sorc... Ten root nerf je dost znacny..hlavne pre DoT spec ..a predsa ten root bola ich hlavna obrana proti melee charom..tak uvidime .. Snad sa to teraz nezvrhne na forach :)
Tak mala poznamka od marka k healerom:
quote:
quote: Caledric posted:I'm really interested in getting on the PTS now... cause I really need to look at my ability to heal now.
I didn't really notice a damage buff to rend which is our best single target heal, so that means our healing has been nerfed indeed.
Maybe the covenants will be healing for alot more and that will make up for the restore essence nerf, we'll have to see.
But to be truthful... once I got the group heal... I never really bothered with Restore essence. It's initial heal was too small and the HoT portion while decently sized just couldn't keep up with incoming damage to make it worthwhile for the cost. I just used group heal even when I only needed to heal one person, It gave me a better return.
If because of the changes to damage we need to buff healing spells, it will be done before 1.05 goes LIVE. That's why we are putting these notes out now and putting them on the PTS first. We can make changes through the spreadsheets all we want but the real test occurs in the game and that's why we have the PTS now.
Mark
|
Edited by - ManiaCCC on 06/11/2008 21:42:28 |
 |
|
Mandorallen
Moderator
  
1212 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 21:48:46
|
Hlavne doufam ze se konecne srovna WH s WE. Ten rozdil byl totiz naprosto propastnej. Sem zvedavej jak se budou sorcky potit az po nich pujde podobny prase jako WE. Doted to meli destro sorcky easy a jen BW se potil kdy ze to dostane kill ve 2 sec ze stealthu. |
DF - Gorf Ash - Reservoir Dogs |
 |
|
Jace
Average Member
  

1183 Posts |
Posted - 06/11/2008 : 22:54:49
|
Ano... tak kdyz uz jsme zvedli tu celkovou damaz, tak taky zvedneme i heal, abychom to vynegovali. Vede tohle nekam jinam nez k power creepu? |
MMOs failed. |
 |
|
celdric
Average Member
  
1613 Posts |
Posted - 07/11/2008 : 07:13:56
|
quote: Originally posted by Jace
Ano... tak kdyz uz jsme zvedli tu celkovou damaz, tak taky zvedneme i heal, abychom to vynegovali. Vede tohle nekam jinam nez k power creepu?
jestli power creepem (ja ten pojem neznam) myslis whack-a-mole healeru tak to uz ted je... akorat se ta zabava zintenzivni... jsem zvedavej kdy nejakej vyvojar prinese opravdovou revoluci heal systemu z everquestu...
ono vubec mi celkove prijde zvlastni, ze z tech patch notes aspon u RP se jim zvedla prakticky na vsem dmg, skoro jak kdyby nebylo cilem aby v pvp healovali... treba opravdu je zamerem devu dps race... me to tak cimdalvic pripada... jako uz ted jsem v t2 byl u nekolika scenarek kde jsme nemeli ani jednoho healera (a to tak ze tam nebyla ani jedna classa co ma healy) a stejne jsme soupere slozili... |
no mmo
|
 |
|
Shemiramoth
Moderator
   
4339 Posts |
Posted - 07/11/2008 : 07:58:09
|
No sorry, ale nikdy, opakuji nikdy bych nechtel videt imba healy jako jsou ve wowku, ktery sprznili co se dalo...bez heal debuffu se dalo delat kulove a tohle nesmi ve WARu nastat. |
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
|
 |
|
celdric
Average Member
  
1613 Posts |
Posted - 07/11/2008 : 08:10:11
|
quote: Originally posted by Shemiramoth
No sorry, ale nikdy, opakuji nikdy bych nechtel videt imba healy jako jsou ve wowku, ktery sprznili co se dalo...bez heal debuffu se dalo delat kulove a tohle nesmi ve WARu nastat.
az na to, ze ve waru je v tuhle chvili tolik heal debuffu na tolik classach, ze mi prijde zbytecny hrat healera...
mozna by teda mohli ty heal classy uplne zmenit, ze by jim sebrali heal kouzla? nebylo by to lepsi? koneckoncu k tomu smerujem a narky takovejch jako jses ty...
mozna si zkus toho healera zahrat jak se budes citit kdyz ti budou spoluhraci umirat pod rukama a ty budes moct jen bezmocne krcit ramenama... pokud healer nedokaze kompletne znegovat vic damage jak od jednoho dpsera... tak je nesmysl ho nadale ve hre mit...a to se ted deje... se nekdy podivej za kolik healuje ten nejvetsi heal s 3s castem a prerusitelnej kazdou kravinou ktera se na tebe jen podiva... a kolik je to procent hp spoluhrace |
no mmo
|
 |
|
Arach
Junior Member
 
522 Posts |
Posted - 07/11/2008 : 08:13:57
|
me to prijde, ze cim vic zerku tim vic WAR |
 |
|
Rashaverak
Senior Member
   
3722 Posts |
Posted - 07/11/2008 : 09:06:12
|
No muj nazor je ze hvezdny BW bude muset prepustit sve misto marauderovi kterej ted bude jeste horsi nez BW predtim |
lastfm |
 |
|
brutus
Average Member
  

1833 Posts |
Posted - 07/11/2008 : 09:18:11
|
Tak jsem se vcera vytocil do vrtule pri cteni patch notes. Dneska uz jsem vyklidnenej tak skusim trochu okomentaovat co si o tom myslim.
1) Machrovani 17 strankma zmen kdyz 15 stranek by slo nahradit vetou "DOT/HOT byly opraveny tak aby na ne staty meli rozumny vliv" mne prijde jako znacna drzost. Po odebrani radku s touto vetou se patch notes smrsknou na pomerne kapesni velikost.
2) Nerf rootu, boost nasledne imunity - bylo rozhodne potreba, protoze v T4 hrat za melee je momentalne tristni zalezitost.
3) Fixnuti PWF a Detonate by melo odstranit hlavni duvody whinu na BW. Nejsem si jist (a to se tyka i Sorc) zda bez fixu/zmeny jak (ne)funguji rezisty na crit bude tohle stacit. Zvlaste pri:
4) Nerf healu je pro mne nepochopitelny. Uz takhle mne neprijde ze by heal byl OP. (Pokud do hadraka mlati WE tak ho 2 healeri nazivu neudrzi. Totez pokud se na nekoho focusne sorc a ten debil zustane v range).
5) Fix EN je pro mne zklamanim - v podstate nerfli magnet (coz je naprosto v poradku) ale jinak s tinker stromem neudelali nic (takze je naprosto nepouzitelnej bo se hral jen kvuli magnetu). Jinak v podstate jen boostli dmg (jde o to o kolik) ale to samo o sobe npomuze s nefuncnimy skilly. Zatim to vypada ze misto garanatu za smesnej dmg budu hazet granaty za rozumnej dmg - coz ale neni to jak si predstavuju zabavnou hru.
6) Fix SM jsem jeste poradne nestudoval, ale jelikoz neudelalio nic s 2H a s cyklovaci mechanikou tak to pro mne porad nebude zajimave - bohuzel.
Tohle jsou postrehy z pohledu: 34EN 30SM 24RP 20BW 18AM 17WH atd atd...
|
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE! |
Edited by - brutus on 07/11/2008 09:19:13 |
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
Posted - 07/11/2008 : 09:23:48
|
quote: Originally posted by Shemiramoth
No sorry, ale nikdy, opakuji nikdy bych nechtel videt imba healy jako jsou ve wowku, ktery sprznili co se dalo...bez heal debuffu se dalo delat kulove a tohle nesmi ve WARu nastat.
Tady te poupravim, healy ve WAR byly mnohem silnejsi uz hned od vydani, nez ve WoW. Hodne HoTek, mizive mnozstvi CC + interruptu, silence. A ted jestli pridali do her hodne heal debuffu, tak to tim nicej. Blizzard byl vzdy a JE opatrnej s heal debuffama.
Jinak je to fakt tak hrozny? Mne prislo ze target neumrel tak rychle pres 75% heal debuff jak bych si to predstavoval. Ve WoW by 75% uplne vyradil healery.
Tak jak to ted vypada? Kdo vse ma "MS" effect a jak je to ucinny ? |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
 |
|
Aramir
ex sejra
  
1083 Posts |
Posted - 07/11/2008 : 09:25:56
|
Nějak jsem tam nenašel přímou zmínku o nefru healu, alespoň ne u Rune Priesta. |
 |
|
Arakis
Starting Member
50 Posts |
Posted - 07/11/2008 : 09:32:38
|
Tohle jsou opravdu komplet vypsany zmeny v patchi ? Jako opravdu komplet ? To toho Sm muzu rovnou smazat |
The only thing necessary for the triumph of evils is for good men to do nothing. Edmund Burke |
 |
|
brutus
Average Member
  

1833 Posts |
Posted - 07/11/2008 : 09:35:14
|
quote: Originally posted by Aramir
Nějak jsem tam nenašel přímou zmínku o nefru healu, alespoň ne u Rune Priesta.
• Rune Of Regeneration: The duration of this ability has been increased to 24 seconds, and the overall amount healed over this duration remains the same. --> primej nerf nejlepsi HoT ktera navic neni zavisla na mastery - tyka se vsech healeru tenhle heal maji pod ruznym jmenem vsichni. Stejnej heal za 24 misto 15 sec je neprijemnej nerf.
• Rune of Mending: Stat contribution fixed. This ability was previously receiving more stat benefits than intended. --> si nejucinnejsi heal+hot 1sec cast. Drahy na AP. Jde o to jak moc to fixnou (opet asi se tyka vsech - minimalne AM ma totez pod jinym nazvem taky). |
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE! |
 |
|
Aramir
ex sejra
  
1083 Posts |
Posted - 07/11/2008 : 09:37:39
|
No, obecně ty healy vlastně zůstávají stejné, ale co jsem zběžne koukal na ostatní classy, tak trochu zvedají dmg. Aby se za chvíly víc nevyplatilo udělat si dmg char, než plýtvat místem pro neefektivní heal. |
 |
|
Wuuduu
Junior Member
 
544 Posts |
Posted - 07/11/2008 : 09:37:42
|
na 24 sekund ten regen ani nema cenu castit... viac-menej, pri tom zvysen dmg asi uz ziadny heal.
Po tomto update sa ta hra viac podoba na CounterStrike, tam tiez nie su healeri a ide len o dmg  |
EVE: H00d – [RG] / [-RZR-] – R.I.P. WAR: Klingac – Causa Justa / Karak Azgal – R.I.P. EQ2: Silwia Luisa – Undead / Runnyeye – R.I.P. GW: Luisa de Silwa – R.I.P. |
Edited by - Wuuduu on 07/11/2008 09:56:07 |
 |
|
celdric
Average Member
  
1613 Posts |
Posted - 07/11/2008 : 09:54:18
|
jestli to projde v tomhle stavu tak dps classy budou na healery whinovat jeste vic (ve smyslu "proc me vy blbci nehealujete furt umiram")... bohuzel smutny fakt bude, ze healer se bude moct pokrajet a nic s tim stejne neudela...
ale ja osobne si myslim, ze heal urcite buffnou...casem...i kdyby to meli vyresit grp instantama jak bylo v daocu na dlouhych CD je sice hezky, ze nechteji healboty, ale delat to za cenu toho,ze ten healer nic neuhealuje a timpadem je lepsi pro tym aby pomahal s dmg teda rozhodne dobra cesta neni... |
no mmo
|
 |
|
brutus
Average Member
  

1833 Posts |
Posted - 07/11/2008 : 09:59:20
|
quote: Originally posted by celdric
jestli to projde v tomhle stavu tak dps classy budou na healery whinovat jeste vic (ve smyslu "proc me vy blbci nehealujete furt umiram")... bohuzel smutny fakt bude, ze healer se bude moct pokrajet a nic s tim stejne neudela...
ale ja osobne si myslim, ze heal urcite buffnou...casem...i kdyby to meli vyresit grp instantama jak bylo v daocu na dlouhych CD je sice hezky, ze nechteji healboty, ale delat to za cenu toho,ze ten healer nic neuhealuje a timpadem je lepsi pro tym aby pomahal s dmg teda rozhodne dobra cesta neni...
dps u healera:
1) Neni na to cas - uz takhle nestiham uhealovat vsechno 2) Neni na to AP - i kdyz jen healuju tak pri prvnim spiku jsem bez AP 3) Nema to smysl - kdyz vidim tikat svuj uber dot za 20 per tick a muzu to prolozit uber nukem za 150 ..... |
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE! |
 |
|
celdric
Average Member
  
1613 Posts |
Posted - 07/11/2008 : 10:04:28
|
quote: Originally posted by brutus
dps u healera:
1) Neni na to cas - uz takhle nestiham uhealovat vsechno 2) Neni na to AP - i kdyz jen healuju tak pri prvnim spiku jsem bez AP 3) Nema to smysl - kdyz vidim tikat svuj uber dot za 20 per tick a muzu to prolozit uber nukem za 150 .....
no me to nevykladej...ale aby to nedopadlo nakonec tak, ze ty healy budou tikat za min jak ty tvoje dotky aby ti precejen prisli trochu atraktivnejsi za to ap a gcd ;-)
muj nejvyssi lvl healer je lvl 11 a asi tak hodne dlouho zustane...byla to sice fun pomahat kamosum ve scenarkach...ale vetsinu casu velka frustrace, hlavne kdyz jsme byli proti kompetentnim dpserum...
radsi budu hrat WL ;-) a ted to vypada ze dostanem snare, kterej neni na petovi!! :-D |
no mmo
|
 |
|
Wuuduu
Junior Member
 
544 Posts |
Posted - 07/11/2008 : 10:10:41
|
ja som sa s RP az od lvl20 zacal citit ako "healer" ktory aj nieco uhealuje a vidim, ze moj pocit stastia bol len docasny  |
EVE: H00d – [RG] / [-RZR-] – R.I.P. WAR: Klingac – Causa Justa / Karak Azgal – R.I.P. EQ2: Silwia Luisa – Undead / Runnyeye – R.I.P. GW: Luisa de Silwa – R.I.P. |
 |
|
brutus
Average Member
  

1833 Posts |
Posted - 07/11/2008 : 10:18:57
|
quote: Originally posted by Wuuduu
ja som sa s RP az od lvl20 zacal citit ako "healer" ktory aj nieco uhealuje a vidim, ze moj pocit stastia bol len docasny 
No ja se jako healer docela cejtil, snazil se, targetoval, healoval jak o zivot vsechno kolem nezavisle na grupe, resoval, schazoval debuffy.... proste jsme se nezastavil.
- Na konci scenarka mne v objemu healu i xp prekonal healer co celou dobu stal za sutrem a jel porad dokola 3 sec netargetovanej group heal. - vice jak 2x tolik xp dostal BW co mel dmg cca jako ja healu
|
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE! |
 |
|
celdric
Average Member
  
1613 Posts |
Posted - 07/11/2008 : 10:23:26
|
btw tohle je imo taky hodne dulezity
In addition to reducing the amount of damage received from high-level encounter NPCs, each Ward on high-level armor set pieces worn will now affect the amount of damage players are able to do to those NPCs. Players not wearing any pieces of the appropriate armor set will see their damage greatly reduced. For each piece of the appropriate armor a player wears, their damage against the boss monster will increase.
dava to lidem co si vyfarmi pve hodne velkou vyhodu v RvR |
no mmo
|
 |
|
Arach
Junior Member
 
522 Posts |
Posted - 07/11/2008 : 10:42:48
|
quote: Originally posted by brutus
quote: Originally posted by celdric
jestli to projde v tomhle stavu tak dps classy budou na healery whinovat jeste vic (ve smyslu "proc me vy blbci nehealujete furt umiram")... bohuzel smutny fakt bude, ze healer se bude moct pokrajet a nic s tim stejne neudela...
ale ja osobne si myslim, ze heal urcite buffnou...casem...i kdyby to meli vyresit grp instantama jak bylo v daocu na dlouhych CD je sice hezky, ze nechteji healboty, ale delat to za cenu toho,ze ten healer nic neuhealuje a timpadem je lepsi pro tym aby pomahal s dmg teda rozhodne dobra cesta neni...
dps u healera:
1) Neni na to cas - uz takhle nestiham uhealovat vsechno 2) Neni na to AP - i kdyz jen healuju tak pri prvnim spiku jsem bez AP 3) Nema to smysl - kdyz vidim tikat svuj uber dot za 20 per tick a muzu to prolozit uber nukem za 150 .....
jak healujes spike ? : -) me se to teda nikdy s 3 vterinovym castem nepovedlo : -) |
 |
|
NINJA
Junior Member
 

510 Posts |
Posted - 07/11/2008 : 10:43:06
|
quote: Originally posted by celdric
btw tohle je imo taky hodne dulezity
In addition to reducing the amount of damage received from high-level encounter NPCs, each Ward on high-level armor set pieces worn will now affect the amount of damage players are able to do to those NPCs. Players not wearing any pieces of the appropriate armor set will see their damage greatly reduced. For each piece of the appropriate armor a player wears, their damage against the boss monster will increase.
dava to lidem co si vyfarmi pve hodne velkou vyhodu v RvR
Nedává protože tyto wardy ze setů fungují pouze v PvE a ještě pouze ve vybraném PvE (high lvl dungeony, PvE instace dobývání měst, boje s npc Bossem), nikoliv v RvR/PvP. |
Ninjagon |
 |
|
celdric
Average Member
  
1613 Posts |
Posted - 07/11/2008 : 10:46:04
|
quote: Originally posted by NINJA
Nedává protože tyto wardy ze setů fungují pouze v PvE a ještě pouze ve vybraném PvE (high lvl dungeony, PvE instace dobývání měst, boje s npc Bossem), nikoliv v RvR/PvP.
keep lordi...
az na to, ze rvr JE PvE... mel by sis o tom neco precist ;-) to ze nastesti nefungujou na hrace je jedina zachranna brzda...ve vsech ostatnich aspektech RvR funguji... nenech se mast... a pokud je stred RvR zabiti keep lorda/npccek na BO tak ti to sakra hodne pomuze... |
no mmo
|
 |
|
brutus
Average Member
  

1833 Posts |
Posted - 07/11/2008 : 10:48:49
|
quote: Originally posted by Arach jak healujes spike ? : -) me se to teda nikdy s 3 vterinovym castem nepovedlo : -)
Rune of Shielding - Rune of Mending - 3sec heal.... obcas to vyjde :) |
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE! |
 |
|
Dwrf
Starting Member
7 Posts |
Posted - 07/11/2008 : 11:26:22
|
quote: Originally posted by brutus
quote: Originally posted by Arach jak healujes spike ? : -) me se to teda nikdy s 3 vterinovym castem nepovedlo : -)
Rune of Shielding - Rune of Mending - 3sec heal.... obcas to vyjde :)
Spike jako takovej healovat dost dobre nejde, ve hre chybi spell podobny protective spiritu co byl v GW pripadne jeho obdobe, ktery na par sec %redukuje dmg. Ale jo, nekdy s luckem se to da. Pripadne runa na speed a vestecka koule + castit ten 3s heal. Abilitka co ma RP s 50% redukci dmg na 10s s cd 3m pouze na sebe je vysmech. |
Nostrom Zetterberg |
Edited by - Dwrf on 07/11/2008 11:27:11 |
 |
|
Lobos
Junior Member
 
572 Posts |
Posted - 07/11/2008 : 11:32:32
|
quote: Originally posted by Dwrf Spike jako takovej healovat dost dobre nejde, ve hre chybi spell podobny protective spiritu co byl v GW pripadne jeho obdobe, ktery na par sec %redukuje dmg.
Tady se to jmenuje guard a ma to kazdej tank |
Edited by - Lobos on 07/11/2008 11:34:07 |
 |
|
Dwrf
Starting Member
7 Posts |
Posted - 07/11/2008 : 11:39:50
|
To je hezky ze to ma tank. Jak ovlivnim jak healer ze to tank pouzije? |
Nostrom Zetterberg |
 |
|
Lobos
Junior Member
 
572 Posts |
Posted - 07/11/2008 : 11:40:39
|
Nijak, tomu se rika teamplay |
 |
|
Arach
Junior Member
 
522 Posts |
Posted - 07/11/2008 : 11:44:15
|
quote: Originally posted by Lobos
quote: Originally posted by Dwrf Spike jako takovej healovat dost dobre nejde, ve hre chybi spell podobny protective spiritu co byl v GW pripadne jeho obdobe, ktery na par sec %redukuje dmg.
Tady se to jmenuje guard a ma to kazdej tank
a ten tank to muze hodit na celou partu ? nebo je ten tank vestec a vi kam ten spike pude dopredu ? : -) |
 |
|
brutus
Average Member
  

1833 Posts |
Posted - 07/11/2008 : 11:48:37
|
quote: Originally posted by Arach a ten tank to muze hodit na celou partu ? nebo je ten tank vestec a vi kam ten spike pude dopredu ? : -)
No a hlavne ten tank se musi drzet tesne u toho na koho guard hodil jinak je to nanic.... |
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE! |
 |
|
Lobos
Junior Member
 
572 Posts |
Posted - 07/11/2008 : 11:48:40
|
Samozrejme pouze na jeden cil, idealne na healera nebo jinou VIP . Healer resuje a vraci lidi do hry.
Spousta lidi tady hraje tanky jako melee dps s vetsi vydrzi, ono se to necha, ale mnohem lepsi vyuziti je prave v obrane. I kdyz po patchi budou tihle pseudo warriori asi to jediny co se bude dat aspon trochu healovat. |
Edited by - Lobos on 07/11/2008 11:50:18 |
 |
|
Dwrf
Starting Member
7 Posts |
Posted - 07/11/2008 : 11:49:38
|
No na jednu stranu je docela fakt, ze sem o tomhle nikdy neuvazoval a muze to resit v urcitem pripade spike. Na druhe strane je dost svazujuci: As long as you are within 30 feet of them, any damage that they suffer will be split evenly between the two of you.
Dik za typ, zacnu vyucovat svoje tanky. |
Nostrom Zetterberg |
 |
|
Arach
Junior Member
 
522 Posts |
Posted - 07/11/2008 : 11:57:40
|
quote: Originally posted by Dwrf
quote: Originally posted by brutus
quote: Originally posted by Arach jak healujes spike ? : -) me se to teda nikdy s 3 vterinovym castem nepovedlo : -)
Rune of Shielding - Rune of Mending - 3sec heal.... obcas to vyjde :)
Spike jako takovej healovat dost dobre nejde, ve hre chybi spell podobny protective spiritu co byl v GW pripadne jeho obdobe, ktery na par sec %redukuje dmg. Ale jo, nekdy s luckem se to da. Pripadne runa na speed a vestecka koule + castit ten 3s heal. Abilitka co ma RP s 50% redukci dmg na 10s s cd 3m pouze na sebe je vysmech.
jo neco jako guardian nebo prot spirit by se tady uzilo, proste preprot, pak by treba i healer byl trochu o skillu a ne o healboteni : _) |
 |
|
Eagle
Average Member
  
2225 Posts |
Posted - 07/11/2008 : 12:10:51
|
healery jak je znate bych zrusil :) nechal bych nekoho kdo leci nemoci a jedy ... nebo i zraneni ale v klidu a a po boji ... nejlip jako bandaze v wowka ... stejne to healovani nikoho nebavi ... |
UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
|
Edited by - Eagle on 07/11/2008 12:12:04 |
 |
|
Speh
Junior Member
 
759 Posts |
Posted - 07/11/2008 : 12:19:35
|
quote: Originally posted by Lobos
Samozrejme pouze na jeden cil, idealne na healera nebo jinou VIP . Healer resuje a vraci lidi do hry.
Spousta lidi tady hraje tanky jako melee dps s vetsi vydrzi, ono se to necha, ale mnohem lepsi vyuziti je prave v obrane. I kdyz po patchi budou tihle pseudo warriori asi to jediny co se bude dat aspon trochu healovat.
V obrane jsem ze svym sm uplne k nicemu. Nemam v podstate zadnou sanci jak spiku na healera zabranit. Muzu dat sneru a doufat, ze healer utece. Muzu se ho pokusit odkopnout, coz take neni moc reseni. A pak mu muzu dat guard ktery funguje jen na 30feetu. Takze muzu u nej stat s guardem, ale jakmile na nej neco vyskoci, nejsem v podstate schopen nijak zabranit jeho smrti. Proto si myslim, ze je lepsi aby se healeri rozumne pohybovali a healili se navzajem a obcas hold nekdo z nich hebne. Ale lepsi nez zabit tanka kterej stim nic stejne neudela. Ano hral jsem i samana na lvl 29 a vim ze dva tri samani se navzajem pohealujou slusne a jeste stihaj hotovat grp aspon.Cely je to navic silne o teamu, kdyz dps vidi ze maj neco u healera, maj to bez pardonu vykosit. Pokud to nedelaj a nechaj healera napospas, je to jejich funus. |
Mé dílo jsem Já, kdo jej neuznává, neuznává mě. |
 |
|
Punky
Starting Member
48 Posts |
Posted - 07/11/2008 : 13:06:51
|
quote: Originally posted by Arach
quote: Originally posted by Lobos
quote: Originally posted by Dwrf Spike jako takovej healovat dost dobre nejde, ve hre chybi spell podobny protective spiritu co byl v GW pripadne jeho obdobe, ktery na par sec %redukuje dmg.
Tady se to jmenuje guard a ma to kazdej tank
a ten tank to muze hodit na celou partu ? nebo je ten tank vestec a vi kam ten spike pude dopredu ? : -)
hmmm, tak to je snad jedno kto to ma v tomto pripade, takisto ako ten tank by musel aj ten healer vediet dopredu kam pojde spike aby bolo mozne efektivne preprotit, co je ale v tejto hre imo nemozne, hlavne v orvr, usledovat napr 50 offense charov proste nejde... co sa tyka spellu ako prot alebo guard z gw, do tejto hry sa mi to nejak nehodi, jedine ze by sa potom ale pridali aj spelly co by to negovali |
 |
|
NINJA
Junior Member
 

510 Posts |
Posted - 07/11/2008 : 13:27:34
|
quote: Originally posted by celdric
quote: Originally posted by NINJA
Nedává protože tyto wardy ze setů fungují pouze v PvE a ještě pouze ve vybraném PvE (high lvl dungeony, PvE instace dobývání měst, boje s npc Bossem), nikoliv v RvR/PvP.
keep lordi... az na to, ze rvr JE PvE... mel by sis o tom neco precist ;-) to ze nastesti nefungujou na hrace je jedina zachranna brzda...ve vsech ostatnich aspektech RvR funguji... nenech se mast... a pokud je stred RvR zabiti keep lorda/npccek na BO tak ti to sakra hodne pomuze...
Nemáš pravdu, alespoň ne zcela. Funguje to takto:
RvR = PvP (hráči) + PvE (npc bosové)
Na PvP tyto sety (kromě svých nesporných kvalit) nebudou mít vliv. Na specifické PvE části (high lvl dungeony, RvR bossové, vůdci měst) pomocí tzv. wardů vliv mít budou a veliký, v tom máš pravdu. RvR však není ani náhodou PvE, které tvoří v tomto případě pouze tu poslední "třešničku na vrcholku dortu". Možná by sis o tom měl něco přečíst: http://www.ninjagon.blogspot.com/ |
Ninjagon |
 |
|
celdric
Average Member
  
1613 Posts |
Posted - 07/11/2008 : 13:39:53
|
quote: Originally posted by NINJA
...
myslim, ze si vzajemne rozumime jen oba chapeme jinak vyznam PvE casti RvR... napr. pro me zabiti krale je FINALE RvR a do neho tyto sety musis mit... jsou proste mandatory...(nehlede na to, ze kral ma davat nejlepsi rvr ekip a tam uz vliv na pvp stranku veci je potom nezpochybnitelny)
chtel jsem na to jenom poukazat, zavery at si udela kazdy jaky chce... nehlede na to, ze urcite uznas ze warband ktery pujde dobyvat keep, ktery bude vybaven wardy ma mnohem vetsi sanci uspet nez warband ktery je nema... at uz tam souperici rhaci budou nebo ne... vzhledem k absolutnimu nedostatku roaming pvp a dominantni casti open RvR slozky spocivajici v neustalem potykani se s NPC + souperi trvam na tom, ze tyto sety budou mit velmi vyznamny vliv a kazdy kdo nekdy uvazuje o open RvR "seriozne" musi zvazit casovou investici v PvE...
mimochodem dropy techto setu jsou zatim delany "postaru" co jsem tak pochopil... tzn. taky se ti muze stat ze pujdes po 155. patricny dungeon a stejne porad budes mit jen ten prvni garantovanej item z infky...
edit: btw jeste k zisku tech itemu...je sice hezky, ze jdou i castecne z PvP, ale kdyz se podivas na pozadavky tak je jasny, ze PvE je naprosto jasna zkratka, ktera ti je prinese v konecnem dusledku mnohem rychleji (hlavne i kvuli dodrbanymu zpusobu pridelovani itemu po dobyti keepu atd.) |
no mmo
|
Edited by - celdric on 07/11/2008 13:42:35 |
 |
|
Topic  |
|