| Author |  Topic  | 
              
                | ArayaModerator
 
     4085 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 12/12/2008 :  05:25:59         
 |  
                      | quote:Originally posted by terawatt
 
 Will there be player owned houses?
 Players will be able to set up houses of various sizes and design, ranging from small cottages to huge castles and citadels,...... UO
 
  
 
 
 Hehe vzpominam na Cendu(UO hraci vedi)
  |  
                      |  |  | 
              
                | PerthaModerator
 
      7950 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 12/12/2008 :  08:25:57         
 |  
                      | quote:Originally posted by Araya
 
 
 quote:Originally posted by terawatt
 
 Will there be player owned houses?
 Players will be able to set up houses of various sizes and design, ranging from small cottages to huge castles and citadels,...... UO
 
  
 
 
 Hehe vzpominam na Cendu(UO hraci vedi)
  
 
 
 at ziji realitni makleri ingame :D
 |  
                      | Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine.
 Yours, Scissors.
 
 |  
                      |  |  | 
              
                | IsacModerator
 
    
  
 
                2433 Posts | 
                    
                      |  Posted - 12/12/2008 :  11:53:27           
 |  
                      | quote:Originally posted by terawatt
 
 
 
 Doufám že máš pravdu, jinak pár vět z Characters FAQ z Darkfall offic. webu:
 
 Is there alignment in Darkfall?
 Yes there is. You start out with a neutral alignment, and based on your actions, this alignment changes,.... UO
 
 Will I need to level?
 There is no leveling in Darkfall. Our advancement system is 100% skill based,..... UO
 
 What about character classes? How does character development work in Darkfall?
 The rule is that there are no traditional character classes, or templates. We want to give the players total control of what and how they want to play. Customize your own character to suit your playing style best, without traditional templates to limit you,.... UO
 
 What happens when my character dies?
 When your character dies he drops his items that remain on his corpse until looted,..... UO
 
 Will there be player owned houses?
 Players will be able to set up houses of various sizes and design, ranging from small cottages to huge castles and citadels,...... UO
 
  
 
 
 
 No je to všechno rozhodně hezký, spousta lidí z tohoto fóra to jistě ocení (včetně mě), ale obávám se, že se to taký rovná komerčnímu neúspěchu :) No necháme se překvapit, ostatně nic jinýho tadle hra ani nemůže :d
 |  
                      |  |  | 
              
                | M.C wariorModerator
 
    
  
 
                1073 Posts | 
                    
                      |  Posted - 12/12/2008 :  14:22:26           
 |  
                      | Ja bych si dovolil odhanout 2 varianty toho jak to dopadne  .. 
 1. mensi uspech, kdy si hra diky svým svemu nastaveni ( loot, HK, skill based ) zístká velkou popularitu, ale v mensi casti hracske populace, ktera ma tohle nastaveni rada ( hraci UO, Asheron's Callu, EQ1, EvE ) kteřé ocené to že se tohle nastaveni objevi v nove hre s novou grafikou a novym svetem a nenechaji hru kleknout.
 
 2. obrovský úspěch, kdy Darkfall skusi hrači současnych "dumbed" mmo a zjisti ze je to mnohem vetsi zabava hrat hru, kde mate strach umrit, protoze vas to fakt neco stoji a zjisti ze jim vic vyhovuje system zalozeny na skillech a ne na levelech a Darkfall ovlivni cely dalsi vyvoj online her, kdy se prestane jet podle jednoducheho, ale osvedceneho systemu her kracejicich v slepejich World of Warcraftu, protože vývojáři uvidí že je tu prostor i pro náročnějsi hry.
 
 
 Kazdopadne bude vysledek hodne zaviset na tom, v jakem stavu bude hra vydana, tzn zda nevyjde zabugovana jako AoC, zda splni vetsinu slibu, ktere prezentuji na svých stránkách a zda svět bude tak rozlehlý a promakany jak doufame.
 Casu si vzali Aventurine dost, tak snad se nebude jednat o zadne predcasne vydaji jako v pripade AoC.
 |  
                      |  |  | 
              
                | celdricAverage Member
 
    1613 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 12/12/2008 :  15:07:45         
 |  
                      | zahraju si na jasnovidce a myslim,ze budou moc radi, kdyz se splni bod 1... o bodu 2 se neda zdaleka ani uvazovat... 
 a to si jeste odvazim tvrdit, ze vetsina drsnaku, kteri si mysli ze patri pod bod 1 ve skutecnosti takovi drsnaci nejsou a velice rychle utecou...
 |  
                      | no mmo
 
 |  
                      |  |  | 
              
                | IsacModerator
 
    
  
 
                2433 Posts | 
                    
                      |  Posted - 12/12/2008 :  15:17:43           
 |  
                      | No hráči skupiny 1 jsou tak náročný, že jim jen tak něco stačit nebude a hráče skupiny 2 nikdo nezmění, pro ně jsou MMOG hry pouze jakýmsi grafickým chatem. |  
                      |  |  | 
              
                | VTModerator
 
     4191 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 12/12/2008 :  15:40:29       
 |  
                      | Ja si zase myslim, ze ten drsnej outfit si Darkfall drzi z reklamnich duvodu. Imho uz od zacatku budou dostupny servery, kde pvp nebude vsude a postihy nebudou tak drasticky. |  
                      |  |  | 
              
                | MilanJunior Member
 
   777 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 12/12/2008 :  17:35:21       
 |  
                      | quote:Originally posted by M.C warior
 
 Ja bych si dovolil odhanout 2 varianty toho jak to dopadne  ..
 
 1. mensi uspech, kdy si hra diky svým svemu nastaveni ( loot, HK, skill based ) zístká velkou popularitu, ale v mensi casti hracske populace, ktera ma tohle nastaveni rada ( hraci UO, Asheron's Callu, EQ1, EvE ) kteřé ocené to že se tohle nastaveni objevi v nove hre s novou grafikou a novym svetem a nenechaji hru kleknout.
 
 2. obrovský úspěch, kdy Darkfall skusi hrači současnych "dumbed" mmo a zjisti ze je to mnohem vetsi zabava hrat hru, kde mate strach umrit, protoze vas to fakt neco stoji a zjisti ze jim vic vyhovuje system zalozeny na skillech a ne na levelech a Darkfall ovlivni cely dalsi vyvoj online her, kdy se prestane jet podle jednoducheho, ale osvedceneho systemu her kracejicich v slepejich World of Warcraftu, protože vývojáři uvidí že je tu prostor i pro náročnějsi hry.
 
 
 Kazdopadne bude vysledek hodne zaviset na tom, v jakem stavu bude hra vydana, tzn zda nevyjde zabugovana jako AoC, zda splni vetsinu slibu, ktere prezentuji na svých stránkách a zda svět bude tak rozlehlý a promakany jak doufame.
 Casu si vzali Aventurine dost, tak snad se nebude jednat o zadne predcasne vydaji jako v pripade AoC.
 
 
 To jsou dost optimisticke vize.
 Ja, vzhledem k tomu, že to dělají nějací řekové, odhaduji verzi 3.
 Hra bude zalagovaná, z toho co je naslibováno bude pri releasu jen polovina, grafika na normal nastavení se nebude tem z obrazku ani priblizovat atd. V zhledem k male publicite, vydani teto hry zapadne stejne jako Chronicles of Spelborn. Hra se stane jen ciste Hardcore zalezitosti pro par fandu.
 Uff koncim, křištálová koule je zavařená. Pokračování, až ji vychladím.
  |  
                      |  |  | 
              
                | WuuduuJunior Member
 
   544 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 12/12/2008 :  18:53:34       
 |  
                      | v sucasnej dobe bod 2 nema cansu... WOW bud jasnym prikladom, co chce 99% hracov. |  
                      | EVE: H00d – [RG] / [-RZR-] – R.I.P.
 WAR: Klingac – Causa Justa / Karak Azgal – R.I.P.
 EQ2: Silwia Luisa – Undead / Runnyeye –  R.I.P.
 GW: Luisa de Silwa – R.I.P.
 |  
                      |  |  | 
              
                | BottenannaJunior Member
 
   511 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 12/12/2008 :  19:52:17       
 |  
                      | quote:Originally posted by Wuuduu
 
 v sucasnej dobe bod 2 nema cansu... WOW bud jasnym prikladom, co chce 99% hracov.
 
 
 
 vsechno hned zadarmo
 |  
                      | Ctím a dodržuji pravidla tohoto fóra
 |  
                      |  |  | 
              
                | JaffaJunior Member
 
   982 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 12/12/2008 :  22:08:28       
 |  
                      | quote:Originally posted by Bottenanna
 
 
 quote:Originally posted by Wuuduu
 
 v sucasnej dobe bod 2 nema cansu... WOW bud jasnym prikladom, co chce 99% hracov.
 
 
 
 vsechno hned zadarmo
 
 
 
 
 Svět se mění stejně tak se mění i MMO a když hrači chtějí za "méně" námahy více prospěchu z jejich činu, tak ten kdo jim to dodá ten urve trh.
 
 Blizz to asi dokázal, já jako casual kterej si Lich kinga pořídil jen kvůli 10 levelum a několika stovkám questu s občasným zahráním BGček, jsem si zašel tuhle v TBC Setthek halls a následně ten den Azjol Nerub a ještě jeden dung.
 
 To totální nerfnutí počtu trashe a zkrácení délky dungu bylo prostě nechutný, ten rozdíl je viditelnej na 1000%
 
 Ano Blizz to dokázal dáva věci skoro zdarma.
 
 Bod 2 u Darkfallu opravdu nehrozí.
 
 
 |  
                      | Last hope......Guild Wars 2
 "that's not a log, that's a DICK!"
 
 |  
                      |  |  | 
              
                | spajdrModerator
 
     
  
 
                3400 Posts | 
                    
                      |  Posted - 12/12/2008 :  22:25:23           
 |  
                      | prostě na vás, na staré hardcore hráče serou a srát budou i nadále a za pár let, si na vás nikdo nevzpomene, což se vlastně už děje teď. |  
                      |  |  | 
              
                | BottenannaJunior Member
 
   511 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 12/12/2008 :  22:52:46       
 |  
                      | pujdem vsichni ven mmo uz stojej za hovno delsi dobu |  
                      | Ctím a dodržuji pravidla tohoto fóra
 |  
                      |  |  | 
              
                | JaffaJunior Member
 
   982 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 12/12/2008 :  23:36:05       
 |  
                      | quote:Originally posted by Bottenanna
 
 pujdem vsichni ven mmo uz stojej za hovno delsi dobu
 
 
 
 ty pravé mmo ještě nikdo nevyrobil
  |  
                      | Last hope......Guild Wars 2
 "that's not a log, that's a DICK!"
 
 |  
                      |  |  | 
              
                | gandalfNew Member
 
  
  
 
                161 Posts | 
                    
                      |  Posted - 13/12/2008 :  12:37:25         
 |  
                      | quote:Originally posted by Wuuduu
 
 v sucasnej dobe bod 2 nema cansu... WOW bud jasnym prikladom, co chce 99% hracov.
 
 
 
 spis co chce 99% deti
 
 ale oni jednou vyrostou
 |  
                      | Gandalf, Czech Heroes
 www.czechheroes.cz
 |  
                      |  |  | 
              
                | EagleAverage Member
 
    2225 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 13/12/2008 :  13:18:05         
 |  
                      | quote:vyrostou na wow a nebudou chtit zmenu :)Originally posted by gandalf
 
 
 quote:Originally posted by Wuuduu
 
 v sucasnej dobe bod 2 nema cansu... WOW bud jasnym prikladom, co chce 99% hracov.
 
 
 
 spis co chce 99% deti
 
 ale oni jednou vyrostou
 
 
 |  
                      | UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
 
 |  
                      |  |  | 
              
                | VTModerator
 
     4191 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 13/12/2008 :  13:18:21       
 |  
                      | Deti nemaji problem hrat hardcore hry s brutalnima postihama. Prizpusobi se vsemu. Hraji hry, ktere hraji jejich kamaradi, spoluzaci, vrstevnici. Kamaradi hraji hry, ktere hraji jejich starsi sourozenci, rodice. Rodice se nechteji po pracovni dobe stresovat, jsou liny, nemaji cas ziskavat zpet ztracene expy, itemy, famy atd. 
 Problem tedy vidim v linych hracich kolem 20 - 30 let. Tech je vetsina. Pokud Darkfall a jeho system vydejchaji tito hraci tak ma vyhrano.
 |  
                      | Edited by - VT on 13/12/2008  13:19:58
 |  
                      |  |  | 
              
                | terawattJunior Member
 
   
  
 
                916 Posts | 
                    
                      |  Posted - 14/12/2008 :  09:20:31         
 |  
                      | quote:Originally posted by Milan
 Ja, vzhledem k tomu, že to dělají nějací řekové, odhaduji verzi 3.
 
 
 
 Proc by zrovna rekove nemohli udelat dobrou MMORPG, kdyz pulka sveta jejich kulturu uz 2 milenia verne kopiruje ?
 |  
                      | I've survived Chernobyl,Y2K,9/11,Bird flu,Mad cow disease,Swine flu,Ebola outbreak, African Swine Fever,SARS, MERS,COVID-19, Brexit,..NIBIRU BRING IT ON.
 
 
 
 |  
                      |  |  | 
              
                | YurekkJunior Member
 
   503 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 14/12/2008 :  12:03:53         
 |  
                      | quote:Originally posted by terawatt
 
 
 quote:Originally posted by Milan
 Ja, vzhledem k tomu, že to dělají nějací řekové, odhaduji verzi 3.
 
 
 
 Proc by zrovna rekove nemohli udelat dobrou MMORPG, kdyz pulka sveta jejich kulturu uz 2 milenia verne kopiruje ?
 
 
 jo,ale taky jsou 2 milenia bezvýznamný hovno v trávě,myslím že jim jejich bohatá historie stejně jako Italům(římani),Íráncům(persie) moc ve vývoji MMO nehelfne
  |  
                      | SWG:Dosec soustružník ,Dosec' Yurek JEDI -EU Chimaera server
 WWIIOL:Oberstleutnant,Axis side,
 DF:Twombly-meč,srp a kladivo
 WAR:Yurek pasáček vepřů -Eltharion
 
 |  
                      |  |  | 
              
                | Mag1cWalkerNew Member
 
  
  
 
                429 Posts | 
                    
                      |  Posted - 14/12/2008 :  12:43:15         
 |  
                      | quote:Originally posted by Yurekk
 
 
 quote:Originally posted by terawatt
 
 
 quote:Originally posted by Milan
 Ja, vzhledem k tomu, že to dělají nějací řekové, odhaduji verzi 3.
 
 
 
 Proc by zrovna rekove nemohli udelat dobrou MMORPG, kdyz pulka sveta jejich kulturu uz 2 milenia verne kopiruje ?
 
 
 jo,ale taky jsou 2 milenia bezvýznamný hovno v trávě,myslím že jim jejich bohatá historie stejně jako Italům(římani),Íráncům(persie) moc ve vývoji MMO nehelfne
  
 
 
 jsem rad za kazdou neasijskou MMO ktera vyjde...
 |  
                      |  |  | 
              
                | AlmychAverage Member
 
    
  
 
                1691 Posts | 
                    
                      |  Posted - 14/12/2008 :  21:30:28         
 |  
                      | Co tak ctu, tak to vypada cim dal tim lip. Asi na cas opustim stredozem a mrknu se na tohle. |  
                      |  |  | 
              
                | DemostenesJunior Member
 
   818 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 15/12/2008 :  10:13:10         
 |  
                      | quote:
 To jsou dost optimisticke vize.
 Ja, vzhledem k tomu, že to dělají nějací řekové, odhaduji verzi 3.
 Hra bude zalagovaná, z toho co je naslibováno bude pri releasu jen polovina, grafika na normal nastavení se nebude tem z obrazku ani priblizovat atd. V zhledem k male publicite, vydani teto hry zapadne stejne jako Chronicles of Spelborn. Hra se stane jen ciste Hardcore zalezitosti pro par fandu.
 Uff koncim, křištálová koule je zavařená. Pokračování, až ji vychladím.
  
 
 
 S timhle souhlasim a jeste dodam jednu vec. Hraci budou neuveritelne skucet, do mesice dev tym vymekne, veskere reborn featury jako full loot zacne omezovat, takze do dvou mesicu bude puvodni system totalne rozesrany a bez myslenky, takze pak odejdou i ti skucilove a po hre ani pes nestekne.
 
 Btw, docela me pobavily nove featury ala "ritualni magie", to uz ma Endor 5 let. Ostatne kdyz na to poradne koukam, tak i ty podvodni dungy. Je videt, ze si autori poradne projeli free shardy a pujcili si ty dobre napady
  
 |  
                      | 
 
 |  
                      | Edited by - Demostenes on 15/12/2008  10:16:12
 |  
                      |  |  | 
              
                | IlredeStarting Member
 
 10 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 15/12/2008 :  11:00:43         
 |  
                      | Demostenes : Ty by si mal o "půjčovaní" nápadov radšej pomlčať. Na jednej strane nadávaš na hry ako Diablo a WoW, a na druhej strane si Endor "půjčil" nápady práve z týchto hier. 
 Aby som nebol úplne offtopic, tak na Darkfall sa teším a určite si ho aspoň skúsim. Aj keď sa mi veľa nových vecí vo WotLK páči, to "uľahčenie" všetkého je citeľné a čím ďalej tým viac začínam spomínať na zlaté dobré časy UO. Tiež sa ale obávam, že ak to bude nastavené tak ako to prezentujú, tak to bude hra len pre menšinu hráčov MMORPG a potom uvidíme ako sa k tomu vývojári postavia. Alebo začnú robiť ústupky vetšine kvoli komerčnému úspechu (v ktorý moc neverím), alebo si budú raziť svoju líniu a skončia ako hra pre pár nadšencov. To by mi ale nevadilo, ak bude dovod kvoli čomu hrať, nájde sa tam parta pohodových ľudí a nebude tam prehnané množstvo bugov znemožňujúcich "normálnu" hru.
 |  
                      |  |  | 
              
                | WuuduuJunior Member
 
   544 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 15/12/2008 :  11:03:27       
 |  
                      | tak, tak... MMO bez uvodneho uvadzacieho hype nema sancu, aj ked je fakt dobra. 
 P.S. odkukavanie je dnes uz normalna vec, takmer v kazdej MMO je nieco, co najdes aj inde.
 |  
                      | EVE: H00d – [RG] / [-RZR-] – R.I.P.
 WAR: Klingac – Causa Justa / Karak Azgal – R.I.P.
 EQ2: Silwia Luisa – Undead / Runnyeye –  R.I.P.
 GW: Luisa de Silwa – R.I.P.
 |  
                      |  |  | 
              
                | DemostenesJunior Member
 
   818 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 15/12/2008 :  11:13:52         
 |  
                      | quote:Originally posted by Ilrede
 
 Demostenes : Ty by si mal o "půjčovaní" nápadov radšej pomlčať. Na jednej strane nadávaš na hry ako Diablo a WoW, a na druhej strane si Endor "půjčil" nápady práve z týchto hier.
 
 
 
 Na Diablo jsem nikdy nenadaval (jednicka byla genialni) a z WOWu jsme si nepujcili NIC. Jestli ma WOW neco co Endor, tak je treba si uvedomit, ze Endor tu byl drive.
 
 Jinak ja proti okoukavani nic nemam, osobne si myslim, ze dobrych systemu by se mely hry drzet, ne vymyslet v kreci za kazdou cenu neco noveho, coz pak akorat vyusti v totalni herni odpad (viz Bethesda a jeji uzasny dynamicky content, ktery prizpusobuje loot a obludy levelu hrace).
 
 |  
                      | 
 
 |  
                      | Edited by - Demostenes on 15/12/2008  11:15:46
 |  
                      |  |  | 
              
                | †… Havran …†Average Member
 
    1962 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 15/12/2008 :  11:21:54         
 |  
                      | jezis demostenes tak to sme v prdeli... btw nerozhazoval bych tady ze po necem nestekne pes, pri pohledu na ten tvuj endor |  
                      | EVE: Lord Greg (Black Nova Corp)
 [Band of Brothers][IT Alliance] BoB ForeverKILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
 
 |  
                      |  |  | 
              
                | DemostenesJunior Member
 
   818 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 15/12/2008 :  11:37:04         
 |  
                      | quote:Originally posted by †… Havran …†
 
 jezis demostenes tak to sme v prdeli... btw nerozhazoval bych tady ze po necem nestekne pes, pri pohledu na ten tvuj endor
 
 
 
 Endor bezi uz 6 let a porad ma +-stejnou hracskou zakladnu, ktera patri ciselne mezi svetovy TOP (vztahovano logicky k ostatnim stovkam a tisicum shardu, s nicim jinym nelze srovnavat). Kolik komercnich her tohle muze o sobe tvrdit? Her, jichz rozpocet byl nekonecnekrat vetsi? Mozna tak WOW. Ale chapu, nenavist dokaze zaslepit jakykoliv nadhled, coz je po cca 5ti letech dost smutny, clovek by cekal, ze decka za tu dobu dospely. Ocividne omyl.
 |  
                      | 
 
 |  
                      | Edited by - Demostenes on 15/12/2008  11:38:25
 |  
                      |  |  | 
              
                | †… Havran …†Average Member
 
    1962 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 15/12/2008 :  12:24:03         
 |  
                      | tzn uz si dospel? no kdyz se podivam na populaci endoru a na populaci nekterych opravdu free top shardu tak se endor nijak zavratne nechyta.
 Mne osobne je teda jedno jestli hru hraje 3k nebo 50m lidi... na jednom serveru je stejne neuvidis a pokud by ju hralo jen ty 3k budou pravdepodobne na 1 max 2 serverech tzn i kdyby darkfall hralo jen 1/40 lidi co ma wow furt to bude super
 |  
                      | EVE: Lord Greg (Black Nova Corp)
 [Band of Brothers][IT Alliance] BoB ForeverKILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
 
 |  
                      | Edited by - †… Havran …† on 15/12/2008  12:28:00
 |  
                      |  |  | 
              
                | IsacModerator
 
    
  
 
                2433 Posts | 
                    
                      |  Posted - 15/12/2008 :  13:22:53           
 |  
                      | Věřím tomu, že prostor pro přísnější MMO hry tu někde musí existovat :) 
 Stačí se třeba podívat na Travian, populace obrovská, přestože se jedná o celkem drsnou hru, jeden den existujete a druhej den už nejste na mapě :) Ikdyž tam to bude asi tím, že si to většina hráčů ani neuvědomuje. To bude možná ten klíč.
 |  
                      |  |  | 
              
                | ArachJunior Member
 
   522 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 15/12/2008 :  14:55:40         
 |  
                      | spousta lidi prahne po kvalitnim pvp kde clovek muze ztracet ale i hodne ziskavat (gw svyho casu melo obrovskou hracskou zakladnu), coz zadnej wow, war nebo aoc ani zdaleka nenabizi, podle myho, kdyz tohle darkfall splni, nebude mit o hrace nouzi jestli ten vyvoj smerovali na tuhle hracskou skupinu tak to bude oukej, jestli budou chtit souperit s wow like systemem, tak je to predem prohranej boj
 
 |  
                      |  |  | 
              
                | AlmychAverage Member
 
    
  
 
                1691 Posts | 
                    
                      |  Posted - 15/12/2008 :  17:28:57         
 |  
                      | Pokud si dali za cil ziskat nejakych dejme tomu 300 000 aktivnich hracu a podari se jim naplnit sliby o hard core MMO, tak by se jim to mohlo splnit. Hlavne aby se nenechali po vypusteni ovlivnit nekolika jedinci, kteri budou na forech aktivne volat po zjednoduseni. Ja osobne uz jsem se rozhodl, ze tuhle hru si rozhodne koupim a vyzkousim. |  
                      |  |  | 
              
                | imhotepModerator
 
  
  
 
                219 Posts | 
                    
                      |  Posted - 15/12/2008 :  18:57:20         
 |  
                      | ja myslim, ze paklize DFO bude obsahovat to, co slibuje a nebude to nejak drasticky lagovat jako VG, tak si to svoji komunitu najde. Jako priklad bych uvedl EVE, ktere si postupem let nejen drzi, ale take znacne zvetsuje svoji komunitu a pritom je to hardcore hra. 
 Do DFO pujde imho desitky tisic lidi, co neustale kafraji na SWG foru, kvuli zmenam NGE, ktere hru zjednodusili a samozrejme mnohem vice. Jedine ceho se bojim je ono vymeknuti pred houfem lidi, kteri tak prvnich par mesicu asi budou vyvyjet veliky tlak na vyvojare, aby DFO zjednodusili.
 
 A co se tyka wowka a DFO to je uplne jiny soudek. rekl bych, ze WOW je cesta z vesnice A do vesnice B, kde jde clovek po ceste a kouka po stranach na stromecky a aleje, kdezto DFO by mel byt čundr a otevrena plan bez cest a mantinelů, divocina moznosti a napadu. Verim, ze par lidem se jiste z teto otevrenosti a svobody muze zatocit hlava.
 
 |  
                      | _________________________
 Mummy returns...
 
 |  
                      |  |  | 
              
                | RodierModerator
 
     
  
 
                4328 Posts | 
                    
                      |  Posted - 15/12/2008 :  20:36:35           
 |  
                      | quote:Originally posted by Isac
 
 Přesně tak, žádnej Darkfall, pravověrní si počkají na pokračování Ultimy Online. Třetí pokus o druhý díl už rozhodně nemůže Origin zrušit :)
 
 
 
 oni chystaji 2. dil UO ?
 |  
                      | 
 First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave!
 Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
 
 |  
                      |  |  | 
              
                | RodierModerator
 
     
  
 
                4328 Posts | 
                    
                      |  Posted - 15/12/2008 :  20:55:32           
 |  
                      | ad demostenes.. nechapu jak muze mlejt neco o nejakem pujcovani, kdyz pouziva server/klienta kterej emuluje (krade..pujcuje) jinou hru. 
 a podvodni dungy byli uz pred endorem. a co se tyce populace, nevim no ale top shardy maj 800+ ve spicce..  to endor nema, nemel a nikdy mit nebude.  i muj beta shard mel vic hracu nez ma Endor.
 |  
                      | 
 First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave!
 Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
 
 |  
                      | Edited by - Rodier on 15/12/2008  20:56:11
 |  
                      |  |  | 
              
                | IsacModerator
 
    
  
 
                2433 Posts | 
                    
                      |  Posted - 15/12/2008 :  22:42:00           
 |  
                      | quote:Originally posted by Rodier
 
 
 quote:Originally posted by Isac
 
 Přesně tak, žádnej Darkfall, pravověrní si počkají na pokračování Ultimy Online. Třetí pokus o druhý díl už rozhodně nemůže Origin zrušit :)
 
 
 
 oni chystaji 2. dil UO ?
 
 
 
 S troškou nadsázky by se dalo říct, že Origin posledních 9 let nic jinýho nedělá :)
 
 Nic konkrétního nevim, ale je jistý , že lidem v EA teče pěna od pusy, když před nima někdo vysloví World of Warcraft :)
 
 Stale platicí zákaznící jsou snem každého softwarového vývojáře a je jasný, že v MMO hrách jde především o značku. Ultima má v tomto ohledu velkej potenciál, ale pomalu na něj padá prach a jestli se na to brzo nevrhnou, tak o něj příjdou.
 |  
                      |  |  | 
              
                | DemostenesJunior Member
 
   818 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 15/12/2008 :  22:47:02         
 |  
                      | quote:i muj beta shard mel vic hracu nez ma Endor.
 
 
 
 Nejaky neexistujici shard, ktery uz byl i v bete tak uspesny, ze drtil statusy online (maloktery svetovy shard ma nad 200 online) a proto jsi ho radeji zavrel?
  |  
                      | 
 
 |  
                      |  |  | 
              
                | celdricAverage Member
 
    1613 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 16/12/2008 :  07:21:09         
 |  
                      | quote:Originally posted by Almych
 
 Pokud si dali za cil ziskat nejakych dejme tomu 300 000 aktivnich hracu a podari se jim naplnit sliby o hard core MMO, tak by se jim to mohlo splnit. Hlavne aby se nenechali po vypusteni ovlivnit nekolika jedinci, kteri budou na forech aktivne volat po zjednoduseni. Ja osobne uz jsem se rozhodl, ze tuhle hru si rozhodne koupim a vyzkousim.
 
 
 
 pri vsi ucte k cizimu nazoru, tak podle meho nazoru je 300tisic naprosto nerealny cil pro hru, ktera se prezentuje tak jako darkfall...
 neverim tomu, ze se na svete najde 300tisic hracu, kteri by chteli hrat full loot ffa system a jeste by za to platili mesicni poplatky...
 argument travianem je sice zajimavy, ale myslim, ze tu nejak nepadlo, ze ta hra je predevsim zcela zdarma s tim, ze si sem tam muzes prilepsit (tzn. mikrotransakce)
 |  
                      | no mmo
 
 |  
                      |  |  | 
              
                | †… Havran …†Average Member
 
    1962 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 16/12/2008 :  08:21:44         
 |  
                      | ja bych rekl ze takovou fantasy mmo prave hleda vic nez dost lidi... staci se jen podivat na EVE a tam je ten extrem full lotu extremne HC |  
                      | EVE: Lord Greg (Black Nova Corp)
 [Band of Brothers][IT Alliance] BoB ForeverKILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
 
 |  
                      |  |  | 
              
                | IlredeStarting Member
 
 10 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 16/12/2008 :  11:02:02         
 |  
                      | quote:Originally posted by celdric
 argument travianem je sice zajimavy, ale myslim, ze tu nejak nepadlo, ze ta hra je predevsim zcela zdarma s tim, ze si sem tam muzes prilepsit (tzn. mikrotransakce)
 
 
 
 Tak toto nieje tak úplne pravda. Ak chceš byť v traviane "top", tak po čase zistíš, že tie mikrotransakcie ťa vyjdú viac, ako by si mal platiť mesačný poplatok za klasickú komerčnú hru. A okrem toho to žerie strašne veľa času, viac ako som bol ochotný obetovať. Inak si myslím, že dovod popularity travianu je v tom, že je to hra v browseri a vlastne na ťahy. Možu ju teda ľudia hrať prakticky kdekoľvek (práca, škola), dokonca aj na mobile. To u klasických MMO nieje možné. A čo sa týka "drsnosti" hry, tak si myslím to čo už napísal Isac. Vetšina ľudí si to ani neuvedomuje. Rozjazd to má nenápadný. Človek si kliká a stavia nejaké tie políčka a budovy. Má ochrannú dobu a nič sa nedeje. Keď vlastne potom zistí že ho niekto može vyfarmiť, tak sa tomu alebo postaví, alebo sa presunie na ďalší server (ktorých je kopa) a začne si stavať svoje políčka znovu, dokedy ho zase nevyfarmia, alebo on ich. A myslím si, že vetšina ľudí od travianu ani nič viac nečaká, len si klikať na políčka. Ono je to jednoduché, niečo robiť na počítači, občas prekliknúť do browseru a kliknúť si na políčko. Ak ma zničia, tak začnem od znova to isté.
 |  
                      |  |  | 
              
                | IlredeStarting Member
 
 10 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 16/12/2008 :  12:00:12         
 |  
                      | Inak čo sa týka full lootu a postoju ľudí k tomuto, tak myslím že v dobách UO to predsa len bolo iné. Vetšina ľudí dá sa povedať iný systém ani nepoznala, a tak im to prišlo nermálne. Dnes je to ale už trochu iné. Záleží aj na tom, ako urobia v Darkfalle itemizáciu. Ak bude kopa "rare" itemov o ktoré budú hráči prichádzať pri smrti (či už v PvP alebo niekde v dungu), tak už vidím tie topicy, kde bude veľa ľudí plakať a nadávať. Nakoniec nie inak tomu bolo aj v UO :). 
 Ja osobne full loot k životu ani k pvp nepotrebujem. Ak som niečo lootoval, tak vetšinou spotrebák ako bandáže, regy a lektvary, aby som doplnil to čo som vyplýtval a tiež znemožnil príliš rýchle zapojenie porazeného spet do boja. To som ale hral (a stále hrajem) pvp pre zábavu. Ako tak ale pozorujem vetšinu ľudí v roznych hrách, tak pvp hrajú vetšinou len vtedy, ak z toho niečo majú (honor, ranky, body, výbavu, ...). Nerobím si ilúzie že tu to bude inak a som zvedavý ako sa s tým vývojársky tým popere. Čo a týka masovejšieho pvp, tak najviac sa mi zatiaľ páčili frakčné vojny o mestá v UO.
 |  
                      |  |  | 
              
                | RashaverakSenior Member
 
     3722 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 16/12/2008 :  14:48:51         
 |  
                      | quote:Originally posted by Ilrede
 
 Vetšina ľudí dá sa povedať iný systém ani nepoznala
 
 
 
 Ano myslim ze tohle je hodne dulezita poznamka.
 
 Jeste bych doplnil ze clovek ma tendenci na to spatne zapominat, osobne si nejsem jist jestli full loot bych prekousnul a mam vyrazne pochybnosti ze lide kteri tu pisi jak je to super s tim pak ve hre budou opravdu v pohode, kdysi davno jim to mozna nevadilo ale imo spousta z nich to uz hezkych par let nezazila a za tu dobu se trochu zmenili a mozna to pro ne bude neprijemne prekvapeni.
 
 To co drive cloveka totalne vytocilo a kdyby byla alternativa tak by se na UO vysral, na to ted vzpomina se slzou v oku, a zapomnel na to jak ho urcite veci sraly.
 |  
                      | lastfm
 |  
                      | Edited by - Rashaverak on 16/12/2008  14:52:05
 |  
                      |  |  | 
              
                | WuuduuJunior Member
 
   544 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 16/12/2008 :  15:15:56       
 |  
                      | v EVE taky loot predsa je, a je to najlepsie, co v PvP moze byt. Hlavne to doda PvP uplne iny rozmer ako trapne zabije ma, ozijem a pridem spet akoby sa ani nechumelilo... nikoho to netrapi, AFK je v pohode a prst v nose...
 
 Clovek sa sprava uplne inak, KED O NIECO IDE.
 |  
                      | EVE: H00d – [RG] / [-RZR-] – R.I.P.
 WAR: Klingac – Causa Justa / Karak Azgal – R.I.P.
 EQ2: Silwia Luisa – Undead / Runnyeye –  R.I.P.
 GW: Luisa de Silwa – R.I.P.
 |  
                      |  |  | 
              
                | ArachJunior Member
 
   522 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 16/12/2008 :  15:53:04         
 |  
                      | quote:Originally posted by Wuuduu
 
 v EVE taky loot predsa je, a je to najlepsie, co v PvP moze byt.
 Hlavne to doda PvP uplne iny rozmer ako trapne zabije ma, ozijem a pridem spet akoby sa ani nechumelilo... nikoho to netrapi, AFK je v pohode a prst v nose...
 
 Clovek sa sprava uplne inak, KED O NIECO IDE.
 
 
 
 presne tak
 
 |  
                      |  |  | 
              
                | IsacModerator
 
    
  
 
                2433 Posts | 
                    
                      |  Posted - 16/12/2008 :  18:41:10           
 |  
                      | quote:Originally posted by Rashaverak
 
 
 quote:Originally posted by Ilrede
 
 Vetšina ľudí dá sa povedať iný systém ani nepoznala
 
 
 
 Ano myslim ze tohle je hodne dulezita poznamka.
 
 Jeste bych doplnil ze clovek ma tendenci na to spatne zapominat, osobne si nejsem jist jestli full loot bych prekousnul a mam vyrazne pochybnosti ze lide kteri tu pisi jak je to super s tim pak ve hre budou opravdu v pohode, kdysi davno jim to mozna nevadilo ale imo spousta z nich to uz hezkych par let nezazila a za tu dobu se trochu zmenili a mozna to pro ne bude neprijemne prekvapeni.
 
 To co drive cloveka totalne vytocilo a kdyby byla alternativa tak by se na UO vysral, na to ted vzpomina se slzou v oku, a zapomnel na to jak ho urcite veci sraly.
 
 
 
 No zase bych to nedramatizoval, Ultima v tomdle ohledu moc drsná nebyla, je potřeba si uvědomit v jakym kontextu ten full loot existoval. Solidní vybavení do PvP/PvM se dalo sehnat od krafta, smrt rozhodně člověka finančně nezruinovala. Každopádně tam existovalo to potřebný napěti, kde si člověk nemohl být ničím jistej.
 |  
                      |  |  | 
              
                | celdricAverage Member
 
    1613 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 16/12/2008 :  18:54:12         
 |  
                      | a presto prese vsechno jestli si spravne vybavuju tak na OSI byla zona kde se nedalo pvperit vubec a zavadeli pojisteni veci proti lootu... 
 neverim tomu, ze dnesni hraci preziji full loot pvp, kdyz notabene i starsi hraci, kteri leccos pamatujou, tuhle vec zrovna moc neprozivali ;-) (tim myslim predevsim sebe :-D)
 |  
                      | no mmo
 
 |  
                      |  |  | 
              
                | PRIBOOAverage Member
 
    
  
 
                1602 Posts | 
                    
                      |  Posted - 16/12/2008 :  20:10:30         
 |  
                      | Full loot znamenal vzdy jedine ... veskere itemy nejake hodnoty meli hraci v bance a oblikali si je na flex ve meste kde byli guardi. A kdyz se slo ven tak si vsichni nasadili teplaky a vyrazili do lesa ... 
 
 |  
                      |  |  | 
              
                | RodierModerator
 
     
  
 
                4328 Posts | 
                    
                      |  Posted - 16/12/2008 :  20:16:27           
 |  
                      | quote:Originally posted by Demostenes
 
 
 quote:i muj beta shard mel vic hracu nez ma Endor.
 
 
 
 Nejaky neexistujici shard, ktery uz byl i v bete tak uspesny, ze drtil statusy online (maloktery svetovy shard ma nad 200 online) a proto jsi ho radeji zavrel?
  
 
 k zavreni doslo protoze nebyl dostatek lidi do teamu :)
 a nahodou jsem nedavno zjistoval jak to se shardama je, a jen ty 3 oficialni RunUO shardy maji ve spicce kolem 1000 lidi..
 |  
                      | 
 First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave!
 Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
 
 |  
                      |  |  | 
              
                | RodierModerator
 
     
  
 
                4328 Posts | 
                    
                      |  Posted - 16/12/2008 :  20:17:26           
 |  
                      | quote:Originally posted by PRIBOO
 
 Full loot znamenal vzdy jedine ... veskere itemy nejake hodnoty meli hraci v bance a oblikali si je na flex ve meste kde byli guardi. A kdyz se slo ven tak si vsichni nasadili teplaky a vyrazili do lesa ...
 
 
 
 
 
 presne, coz je na hovno. Tady ale nema bejt zadna safe zona = vsichni budou chodit v zakladnim armoru = dost nuda :( ..  na druhou stranu pokud to bude vyvazene, tak by mel super armor mit jen ten, kdo si ho dokaze v pvp obhajit..
 |  
                      | 
 First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave!
 Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
 
 |  
                      |  |  | 
              
                | PacientNew Member
 
  297 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 16/12/2008 :  21:13:00         
 |  
                      | quote:
 Originally posted by Rashaverak
 
 
 Ano myslim ze tohle je hodne dulezita poznamka.
 
 Jeste bych doplnil ze clovek ma tendenci na to spatne zapominat, osobne si nejsem jist jestli full loot bych prekousnul a mam vyrazne pochybnosti ze lide kteri tu pisi jak je to super s tim pak ve hre budou opravdu v pohode, kdysi davno jim to mozna nevadilo ale imo spousta z nich to uz hezkych par let nezazila a za tu dobu se trochu zmenili a mozna to pro ne bude neprijemne prekvapeni.
 
 To co drive cloveka totalne vytocilo a kdyby byla alternativa tak by se na UO vysral, na to ted vzpomina se slzou v oku, a zapomnel na to jak ho urcite veci sraly.
 
 
 Nezalezi na full lootu, ale na 'risk vs reward'. Kdyz je ta hra dobre vyvazena, tak muze bejt uspesna jako driv UO nebo dneska EVE. Tyhle 'oldchool' hry totiz nabizi uz ze sveho principu vic nez WOW a jemu podobni: kdyz ve WOW nebo WHO vymazes cely herni svet a nechas tam jenom 2 instance a 2 areny, tak si toho sotva nekdo vsimne - a to uz neni mmorpg. Treba ve wow hrajes porad s 10 lidma v nejake instanci a zbylych 5000 lidi na serveru je tam uplne zbytecne - kdyby tam nebyli, nepoznal bys rozdil.
 
 Kdyz v normalni mmorpg hre dobyjes mesto/stanici/cokoli tak se to nekde projevi, kdyz zabijes nepratelskou armadu/flotilu/cokoli tak se to taky nekde projevi. Kdyz ve hre zabijes nepratelskou armadu 100x a veskerej efekt je ten, ze dostanes movej obrazek armoru, tak to proste neni mmorpg, ale slabsi odvar DoTA.
 
 Mimochodem UO po zavedeni insurance (pojisteni veci) a zmene systemu ztratila skoro 2/5 predplatitelu za pul roku.
 |  
                      | Dutá hlava víc duní.
 |  
                      |  |  | 
              
                | PRIBOOAverage Member
 
    
  
 
                1602 Posts | 
                    
                      |  Posted - 17/12/2008 :  13:01:35         
 |  
                      | quote:Mužeš být dobrej jak chceš ale když tě klepne 5 vs 1 tak nenadelas vubec nic ....Originally posted by Rodier
 
 
 quote:Originally posted by PRIBOO
 
 Full loot znamenal vzdy jedine ... veskere itemy nejake hodnoty meli hraci v bance a oblikali si je na flex ve meste kde byli guardi. A kdyz se slo ven tak si vsichni nasadili teplaky a vyrazili do lesa ...
 
 
 
 
 
 presne, coz je na hovno. Tady ale nema bejt zadna safe zona = vsichni budou chodit v zakladnim armoru = dost nuda :( ..  na druhou stranu pokud to bude vyvazene, tak by mel super armor mit jen ten, kdo si ho dokaze v pvp obhajit..
 
 
 |  
                      |  |  | 
              
                
                |  Topic  |  |