quote:Gilgoblin Hunters' Poisoned Spear direct and periodic damage has been reduced. The Air Nova ability triggered when a Gust Soldier is killed has had its knockback effect reduced.
No ti goblini v Throne si nerf celkem zasloužili, když tam naběhl náš MT co jinak tankuje hardmody a ustlal si po 0.89 sekund od prvního šípu tak jsme se fakt celkem zasmáli... je sice fakt že tam běžel jak na procházku se psem protože do té sekce nikdo nechodí ale zas je to fakt gearnutý tank, co to tam musí udělat s modrým hrdinou si ani neumím moc představit. A bavit se tím že člověk pulluje přes pety, treantama, dává army atd. není úplně řešení...
No a "odstřelování lidí" na začátek instance ve vortex pinnacle je taky trošku švihnuté... je sice fakt že se tomu dá bránit olizováním zdí ale přijde mi to zbytečné. Kdyby to člověka jen odstřelilo ale tak aby musel dopadnout zpět na plošinu, bylo by to asi snazší než tyhle Blizzard-knockbacky.
quote:Gilgoblin Hunters' Poisoned Spear direct and periodic damage has been reduced. The Air Nova ability triggered when a Gust Soldier is killed has had its knockback effect reduced.
No ti goblini v Throne si nerf celkem zasloužili, když tam naběhl náš MT co jinak tankuje hardmody a ustlal si po 0.89 sekund od prvního šípu tak jsme se fakt celkem zasmáli... je sice fakt že tam běžel jak na procházku se psem protože do té sekce nikdo nechodí ale zas je to fakt gearnutý tank, co to tam musí udělat s modrým hrdinou si ani neumím moc představit. A bavit se tím že člověk pulluje přes pety, treantama, dává army atd. není úplně řešení...
No to zas trochu prehanis ne?:) Neraidovej tank to s temp bufama a nejakym tim curem pulloval v pohode na hromadu.
AO: Pan Shade Tojejedno + PvP nub - retarded (tm)by NerfTý Mittra VG: Jsem takova mala pisnicka - retarded s potencialem EQ2: Tojeonde - Pivipi - retarded Rift: Tojejedno - nejakej FOTM class, takze klerik asi:/ - retarded FF XIV: Toje Tojejedno - a opet retarded, hrozna hra TESO - tojejedno - sorcka - Sem se vratil z dovolene a prej uz se to nehraje
JJ zrovna dnes jsem potkal taky nejakyho tanka vybavenyho z raidu v Grim Batol HC a po par minutach jsem leavnul, protoze to byla fakt otrava. Spousta lidi zna tankovani jen jako "postav me pred bosse a rekni mi rotaci". Ale to máme furt dokola...lepší ta hra už nebude. Teď mě zas zaujala informace na mmo champion a to ohledne novyho typu gearu co ma dropovat v novych 5manech, konkretne: 53Plate Spell DPS Legs Fetish Greaves tak z toho vyvozuji, že bud paladinum pribude novej spec nebo treba magum pridaj pevnejsi oblecky...no kdo vi....
Vcera jsem uspesne dingnul 80 a hned jsem se vypravil z OG lodi do te nove lokace. Tusim ze se jmenuje Vashj nebo tak neco. Ale behem cesty lod prepadla obrovska chobotnice!!! Byl jsem nuceny vystoupit ... nasel jsem nejblizsiho "hospodskeho" a v potopene barce jsem si na HS nastavil svuj docasny domov.
Po chvili zabijeni boostnutych priser me questovani prestalo bavit a rikam si, ze bych mohl zkusit nejaky ten dung. Dungeon finder me ale oznacil za lamu s malym iLVL veci (182) a do noveho dungu me nepustil a neucini tak drive nez si svou zbroj vylepsim tusim minimalne na 212.
Trosku me prekvapilo, kdyz z priser padaly zelene itemy s lvl 272, ktere prevysovaly me tezko ziskane modrasky z 5-man dungu asi tak 2x!
Tak si rikam, ze bych mrknul do AH, jestli tam nenajdu nejake pekne zelenaky na lvl 272 a nezlepsim si svoji zastaralou vybavicku. Ale problem je, ze nevim jak se dostat z Vashj do OG. ;)
no ... nijak :) naber si do batohu veci do kazdyho slotu cloth plate cokoli .. ono te to pak uz do instance pusti :) staci mit veci na ilevel nemusi byt pro tebe :)
no a muzes poprosit nejakyho maga kterej ti tak za 50g udela portal :)
no ... nijak :) naber si do batohu veci do kazdyho slotu cloth plate cokoli .. ono te to pak uz do instance pusti :) staci mit veci na ilevel nemusi byt pro tebe :)
no a muzes poprosit nejakyho maga kterej ti tak za 50g udela portal :)
Zkusim to preplavat! ;) ... prece musi byt nejaka cesta, jak se z te zony dostat sam (diky za ten tip s Magem).
Myslim, ze ten figl s vecma v baglu nefunguje. Tusim, ze jsem lootnul nejaky mail a hodnota se nezvedla. Otazkou taky zustava, jestli bych byl v te lokaci co k cemu se svoji stavajici 'old skul' vybavickou co k cemu ;) ... Ale tech 140 justice pts za splnenou daily je lakavych! ;)
no ... nijak :) naber si do batohu veci do kazdyho slotu cloth plate cokoli .. ono te to pak uz do instance pusti :) staci mit veci na ilevel nemusi byt pro tebe :)
no a muzes poprosit nejakyho maga kterej ti tak za 50g udela portal :)
Zkusim to preplavat! ;) ... prece musi byt nejaka cesta, jak se z te zony dostat sam (diky za ten tip s Magem).
Myslim, ze ten figl s vecma v baglu nefunguje. Tusim, ze jsem lootnul nejaky mail a hodnota se nezvedla. Otazkou taky zustava, jestli bych byl v te lokaci co k cemu se svoji stavajici 'old skul' vybavickou co k cemu ;) ... Ale tech 140 justice pts za splnenou daily je lakavych! ;)
No ta finta s nesmyslnym gearem kvuli Ilvlu fungovala ještě nedávno, pochybuji, že to je nějak boostnuté. Jen někdy bylo třeba relognout a někdy to prostě blbne taky. Jinak z vodního světa se na rychlým lítakovi dá doletět k Ironforge, jestli to stihneš i na tom nejpomalejším, to nevím....ale musí se letět trochu na sever, aby jsi pak k tomu IF letěl jakože přímo na východ, abys tu mrtvou zónu stihnul překonat než tě to skopne dolů :)). Aspoň za Alíky to takhle jde ...
Jinak pokud se jsi schopen prihlasit do nejakyho wotlk-dungu(pro hordu idealne asi Nexus) pres LFG jako tank, tak to je velmi snadna moznost, proste se tam prihlas, to bys mel byt na rade hned a v dungu jen utikej kupredu :) az zemres, releasni se a oziv se na krchove, zalet v borean tundre ke vzducholodi do OG neb kam to lita a uz jsi tam :)
Ten ilvl veci z baglu funguje tak, ze tu danou vec musis bejt schopnej equipnout v danym slotu, tzn jestli hrajes clothaka, muzes mit v baglu ilvl plate treba 2 miliony, ale furt se ti nezapocita. Naproti tomu war, co ma svuj tank gear ilvl 300 ale bude mit fialovej cloth komplet, muze klidne do hccka pres random.
Nakup zeleny cloth itemy jen na ilvl a ses tam hned, vyplati se to
Ex - UO,AO,WoW,AoC,WHO,RoM,Aion,HoN,Lol,GW 2,PoE, D III, DotA 2
quote:[i] Ale problem je, ze nevim jak se dostat z Vashj do OG. ;)
Poradi mi nekdo prosim?
Dostaneš se do města tak, že vyplaveš na hladinu, sedneš na lítáka a doletíš k ostrovu, co vypadá, jako atol (má tvar U) - na nem je líták pro hordu i pro Aliky a lítá do UC a IF.
quote:[i] Ale problem je, ze nevim jak se dostat z Vashj do OG. ;)
Poradi mi nekdo prosim?
Dostaneš se do města tak, že vyplaveš na hladinu, sedneš na lítáka a doletíš k ostrovu, co vypadá, jako atol (má tvar U) - na nem je líták pro hordu i pro Aliky a lítá do UC a IF.
Enjoy
Diky za radu. Nasel jsem to i na WoWhead foru. Hned jsem to vyzkousel , zaletel do UC, pak do OG, kde jsem si nastavil HS a od tama skacu portalem.
V OG aukci jsem nakoupil par zelenych itemu, udelal nekolik questu a hura na daily. Se svymi 23k HP jsem prekvapil a umrel behem dungu jen 4x ;). Dmg jsem mel horsi nez tank, ale kdybych se furt nevalel po zemi, tak bych mozna i predbehl podobne zeleno-sedeho maga ;)
Jistě, vždy se našel nějaký exploit apod, díky kterému byly možné "neskutečné" věci. Ale tohle, pokud se nepletu (možná jo, opravte mě), je o skillu a znalosti herních mechanik.
Když k tomu připočtu, jak "intenzivně se Blizzard věnuje odstraňování bugů a jiných problémů, nemohu si pomoci, ale vyplývá mi, že wow už v podstatě "zakopali". Čemu se tedy opravdu věnují? Ví to někdo?
Těch neřešených bugů je opravdu hodně a rozhodně to myslím nejsou věci, který by bylo těžký odstranit. Namátkově, co si vzpomenu: Problém s needováním world drop BoE (BwE) epiců. Quest "aiming high", který je součástí chainu, jehož dokončení je klíčové pro "otevření" Twilight Highlands (portál zpět do SW, dostupnost vendorů nutných pro doskilování někteých profesí.
Tady si zas někdo představuje, že odstranění bugu je otakza zaškrtnuti jednoho polička ve WoW editoru. V tom jak je ta hra rozsahla a všechno provazane musi byt k posrani něco fixnout, aby se tim nedojebalo dalšich 10 věcí.
Tady si zas někdo představuje, že odstranění bugu je otakza zaškrtnuti jednoho polička ve WoW editoru. V tom jak je ta hra rozsahla a všechno provazane musi byt k posrani něco fixnout, aby se tim nedojebalo dalšich 10 věcí.
Mno já jsem teda přesvědčen, že v době OOP právě odstranění bugů, které jsem popsal a jim podobných velký problém být nemůže. Pokud ano, svědčí to o nečistotě kódu. Takže pokud vím například k tomu lootování. Pokud se tedy nepletu a chápu absolutní basics pogramování a wowka, tak prostě BOE epicu přiřadím možnost needování pro všechny a hotovo. Jen se musí najít člověk, který se v tom kódu vyzná a ví, kde tuto možnost přiřazení najít...a v tom možná bude problém, že ti, co se v tom vyznají už dělají na něčem jiném. Blizzard na to prostě nijak netlačí, raději hodí do placu kec o tom, že se na tom pracuje. Kdykoliv mají nějaký větší problém, problém s logováním či něčím podobným, je to vyřešeno hnedle a bez problémů. Proč? No protože na to tu kapacitu uvolní, tam si nedovolí výmluvy. A to jsou opravdu věci, které mohou být hodně zapeklité, protože nemusejí nutně souviset jen s tím, co vytvořil Blizzard, tam musí být mnohdy mnohem těžší operativně zareagovat a dokážou to. Samozřejmě je to můj názo pouze, nemám pro to důkazy a nemohu to tvrdit.
Podílím se na vývoji poměrně rozsáhlého datového skladu kde má databáze xxx tabulek, tuny vazeb a TB informací. Pokud chce někdo změnu, tak jen analýza dopadů zabere člověku i pár dní v závislosti na složitosti změny/požadavku. Dokážu si představit, že WOW bude obdobné. Kromě toho, že musí být všechno perfektně zdokumentováno, tak ten člověk/tým musím mít dobrý přehled na tím nad čím zrovna pracuje. Věřím tomu, že fixout něco ve WOWku může bejt pěknej oser. Čím je ta hra obsahově rozmanitější, tak tím složitější jsou úpravy/opravy. No a potom se vám může stát, že odejde X dobrejch devů/prgramátorů, protože toho maj plný zuby a potřebujou změnu a nebo je to z jiného důvodu a je zaděláno na průser. Sice přijmou nové, ale tomu člověku chvíli trvá, než do toho pronikne.
Já osobně bych teda nechtěl pro Blizzard pracovat v týmu co udržuje technickou dokumentaci.
tak zanedlouho tu bude 4.1 patch a nejspis se jim nechce/je to technicky slozitejsi vydat jeste nejakou funkcni 4.0.x verzi
quote:Originally posted by Hayabusa
Tady si zas někdo představuje, že odstranění bugu je otakza zaškrtnuti jednoho polička ve WoW editoru. V tom jak je ta hra rozsahla a všechno provazane musi byt k posrani něco fixnout, aby se tim nedojebalo dalšich 10 věcí.
hele ale tak to klidne muze byt, v jednom postu na offic foru Ghostcrawler (nebo aspon myslim ze to byl on) popisuje ze maji vlastne 2 tymy, v prvnim jsou programatori a ti programuji ten "wow editor" :-), lidi zdruheho tymu pak pomoci techto nastroju vytvareji vlastni hru, takze kdyz maji nejakou chybu v te horni vrstve tak oprava bugu klidne muze byt otazka zaskrtnuti policka, ale kdyz maji chybu nekde v kodu tak verim, ze to musi byt strasna pakarna najit a opravit
Jistě, vždy se našel nějaký exploit apod, díky kterému byly možné "neskutečné" věci. Ale tohle, pokud se nepletu (možná jo, opravte mě), je o skillu a znalosti herních mechanik
Raegwyn je hodně známá postava právě tím, že soluje kde co (v betě dával videa jak soluje kaelthase v TK například, ve wotlk solnul sarthariona, asi tak půlku ICC atd)
Co se týče toho videa, Ozruk nic nedělá pokud člověk dokáže uhnout z toho frontal cone - killy tanků poté co chcípnou dps a healer jsou poměrně běžné... a drak je taky věčně ve vzduchu. Já na tom spíš obdivuju tu vytrvalost že dokáže 25 minut udržet koncentraci (navíc pobíhá v UH presenci takže evidentně neřeší ani tankování)
Tak když obdivuješ trpělivý lidi, tak tenhle je ješě mnohem trpělivější :) http://www.youtube.com/watch?v=_FtIreQyEMM&feature=player_embedded A jasně, máš pravdu, že tam u těch fightů, co si vybral, do tanka moc dmg nejde, POKUD se vyhne ty dmg, kterou dostat nemusí. Jenže to je právě ono :) Vždyť na tomhle( stackováná penalizace za stání v ohnících) je postavenej třeba celej Cho'gall normal fight a jak to bylo či stále ještě je pro většinu raidů a lidí těžkej fight.
Epicy, co jsou podle Blizzardu v Cataclysmu opravdu epicy se prodávají na AH i za 500G a je jich tam opravdu tolik, že je nikdo ani nechce.
A je tu jeden z prvních nerfů oněch nových "tak těžkých" istancí.
quote:Akil’zon’s Static Disruption will no longer chain if players are more than 5 yards apart and is now cast every 12 seconds, up from 5.
Což udělalo z prvního poměrně těžkého bosse Zul Amanu otravného panáka, za kterým se navíc musí na druhou stranu insty, než je cesta k ostatním bossům.
PvE by měli rozdělit na Casual a na Normal a HC by byl ještě nadstavbou normálu. To je fakt hrozný jak se vše musí ponerfovat
A casual by měl slabší staty.
Bych to udělal ještě jinak: Normálně dvě základní obtížnosti, normal a HC, obě strašně lehký. pak bych udělal extra obtížnost, nazval bych to nepřitažlivě, třeba onlyfortards, mělo by to opravdu HC obtížnost, loot by tam vůbec nebyl a áčka taky ne, prostě jen pro ty, co si chtěj zahrát. Nebo možná pokud loot ano, tak stejnej jako v tom lehkým. Nic navíc, aby nikdo nemusel kůliva tomu chodit brečet na blizardí fora, že je to moc složitý.
casual by mel mit slabsi potvory a lepsi drop .. aby se to vyrovnalo HC by pak melo horsi drop ... min veci a horsich ... a do HC instance by se nedalo jit v casual vecech .. aby to zustalo HC .. no a HC hraci by na oplatku za to meli treba .. drazsi opravy .. co vy a to?
Diky za odkaz. Prostuduji. Ty rukavice jsem v aukci videl. Nevim, jestli za ne mam dat 250 goldu ;), nebo pockat na tyto za repku ... http://www.wowhead.com/item=62417
Jinak si myslim, ze pro me jako feral tank/dps druida tam nic co by nebylo BoP neni.
Tuším ještě jeden prsten, ale v feral druidech se moc nevyznám, tak si nejsem jist. Jinak 250G za 353epic nedávej, je to na takovej šrot moc drahý, 250G je celý jmění :))
casual by mel mit slabsi potvory a lepsi drop .. aby se to vyrovnalo HC by pak melo horsi drop ... min veci a horsich ... a do HC instance by se nedalo jit v casual vecech .. aby to zustalo HC .. no a HC hraci by na oplatku za to meli treba .. drazsi opravy .. co vy a to?
Tak ja myslím, že ledacos ohledně toho, pro koho či proč vlastně nyní HC obtížnost 5-manů existuje naznačil Blizz tím, že "nové" dvě instance jsou pouze v HC verzi ... :)
quote:Update - Added official notes update, including the very anticipated ... If a player wins a Need roll under the Need Before Greed system on a Bind on Equip item, the item will become Soulbound to that player. The item will remain unbound if won via a Greed roll.
Aneb vždy needuj neb šance, že by všichni greedovali je mizivá, tudíž pokud needem vyhraješ, získáš aspoň krystal nebo pár goldů od vendora...
Hele jak často dává Blizzard to oběhu nový content ? Je to vždy jen v rámci velkého placeného datadisku ?
Ne, kdyz se podivas treba na patch 4.1 (pridani ZA/ZG) a nebo nadchazejici 4.2 kde budou pridany tusim 2 raidzony firelands. Tak z toho muzes odvodit, ze i docela velka cast contentu se pridava mezi placenymi datadisky.
No co se za ní skrývá. Dejme tomu craft. Můžu si ve hře udělat crafta u kterého budu vědět co přesně budu moct do budoucne vyrobit. Jsou to přesně dané předměty. Nicméně ve finále, když dingnu 525, tak můžu jen prohlásit. Been there. Done that. S penězma co Blizzard má by se dal craft dovézt úplně někam jinam. Craft mě připadne, že je ve WOW jen jako další věc "aby bylo chvíli co dělat", ale až na pár případů nejsou věci z craftu moc použitelné. (myslel jsem si kdysi opak, když sem leveloval první postavu).
První věc, která mě napdá a určitě by jí plno hráčů ve hře uvítalo je možnost upravit si vzhled věcí co má člověk na sobě. Npř. když jedu dungeony a leveluju postavu, tak posbírám věci, které k sobě občas moc nesednou. Plno lidí si řekne, že vzhled sere pes ... hlavně že to má tu správnou kombinaci intellect/spirit, ale plno lidí by si s tím určitě vyhrálo. Měnit kombinaci barev, přešít/překovat shouldry tak aby vypadaly tak a tak.
Další věc co mě napadá je udělat nějaký engine/nástroj na tzv. "generované" dungy. Kdy je dung/instance pro konkrétní grupu předgenerován, tak abychom kvůli repce/valorům/jp nemuseli chodit furt ty samé gungy dokola až do totálního výmazu mozku. Chápu, že takový nástroj by musel být opravdu velice komplexní, aby vytvářel dungy, které by za něco stály. Určitě by se nejednalo o lokace, které byly udělané a šité na míru pro konkrétní quest, ale lidi by přestali chodit dungy jak roboti, protože prostě musí jít ten podělanej Grim Batol díky nějakému trinketu ještě 20x než to nafarmí a potom ještě 20 na JP, popřípadě valory v HC, aby byl další equip. Takový dung by mohl být předgenerované pasti apod. na nečekaných místech a konec dungu/boss by se prostě musel najít.
No myšlenek je hodně a některé jsou poměrně komplexní. Vím, že vývoj komplexních systémů stojí dost peněz a já si myslím, že na tohle zrovna Blizzard peníze má.
No myšlenek je hodně a některé jsou poměrně komplexní. Vím, že vývoj komplexních systémů stojí dost peněz a já si myslím, že na tohle zrovna Blizzard peníze má.
jenze proc by je mel utracet :) kdyz vetsine stacilo jako content i mistnost o polomeru 30 metru kam po sobe prisli 4 bossove, ktery jsi mohl zabit tak ze jsi skakal bud na leve, nebo na prave noze
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
No myšlenek je hodně a některé jsou poměrně komplexní. Vím, že vývoj komplexních systémů stojí dost peněz a já si myslím, že na tohle zrovna Blizzard peníze má.
jenze proc by je mel utracet :) kdyz vetsine stacilo jako content i mistnost o polomeru 30 metru kam po sobe prisli 4 bossove, ktery jsi mohl zabit tak ze jsi skakal bud na leve, nebo na prave noze
Kdo se necítí na tak složitou záležitost, tak může jít BH, tam je ten boss jenom jeden a to hned za rohem.
Druhá věc je také ta, že i Blizzard má podle mě akcionáře a ty chtějí vidět nějaké peníze, tak že na vývoj asi jde jen to co opravdu musí = závratné sumy ze zisku to asi nebudou.
No co se za ní skrývá. Dejme tomu craft. Můžu si ve hře udělat crafta u kterého budu vědět co přesně budu moct do budoucne vyrobit. Jsou to přesně dané předměty. Nicméně ve finále, když dingnu 525, tak můžu jen prohlásit. Been there. Done that. S penězma co Blizzard má by se dal craft dovézt úplně někam jinam. Craft mě připadne, že je ve WOW jen jako další věc "aby bylo chvíli co dělat", ale až na pár případů nejsou věci z craftu moc použitelné. (myslel jsem si kdysi opak, když sem leveloval první postavu).
První věc, která mě napdá a určitě by jí plno hráčů ve hře uvítalo je možnost upravit si vzhled věcí co má člověk na sobě. Npř. když jedu dungeony a leveluju postavu, tak posbírám věci, které k sobě občas moc nesednou. Plno lidí si řekne, že vzhled sere pes ... hlavně že to má tu správnou kombinaci intellect/spirit, ale plno lidí by si s tím určitě vyhrálo. Měnit kombinaci barev, přešít/překovat shouldry tak aby vypadaly tak a tak.
Další věc co mě napadá je udělat nějaký engine/nástroj na tzv. "generované" dungy. Kdy je dung/instance pro konkrétní grupu předgenerován, tak abychom kvůli repce/valorům/jp nemuseli chodit furt ty samé gungy dokola až do totálního výmazu mozku. Chápu, že takový nástroj by musel být opravdu velice komplexní, aby vytvářel dungy, které by za něco stály. Určitě by se nejednalo o lokace, které byly udělané a šité na míru pro konkrétní quest, ale lidi by přestali chodit dungy jak roboti, protože prostě musí jít ten podělanej Grim Batol díky nějakému trinketu ještě 20x než to nafarmí a potom ještě 20 na JP, popřípadě valory v HC, aby byl další equip. Takový dung by mohl být předgenerované pasti apod. na nečekaných místech a konec dungu/boss by se prostě musel najít.
No myšlenek je hodně a některé jsou poměrně komplexní. Vím, že vývoj komplexních systémů stojí dost peněz a já si myslím, že na tohle zrovna Blizzard peníze má.
co se týká toho obsahu, tak blizzard ho přidává průběžně a "zdarma" (jen za 13 éček měsíčně nebo kolik to teď je :-) ), 4.2 patch přidá nový raid tier, pak bude minimálně ještě jeden velký content patch, který přidá další raid tier s "final bossem" aktuálního datadisku, když se zdrží další datadisk nebo když jim začnou padat subscripse tak přidají nějakou mini raid instaci s jedním dvěma bossy, skoro to vypadá, že mají něco připraveno/rozpracováno a když je potřeba tak to jen v rychlosti dodělají a přidají do hry
přepracování craftu je asi nereálné, to by se musel změnit celý herní koncept, představ si že by šel ukraftit lepší equip než co padá v raidu, pak by si každý prošel ten raid jen 2-3 krát, aby se podíval co je nového a pak už by nebyl důvod to skládat=>nebyl by důvod to hrát a platit další možnost by byla přidat do hry víc spotřebního materiálu(lektvary, munice, atd) nebo udělat spotřební materiál i ze samotného equipu, ale blizz jde přesně opačnou cestou, takže tohle taky nehrozí
změna vzhledu equippu, automatické generování dungeonů, tak to by bylo super, některé onlineovky to mají, ale bojím se, že dokud nebude na mmo trhu pořádná konkurence, která donutí blizzard k takovému kvalitativnímu skoku, tak do toho nepůjde
ber to tak, že blizzard má 10mega zákazníků, kteří jsou více méně spokojeni, to znamená, že nemuže provést nějakou zásadní změnu konceptu hry a také mají tak velký podíl na trhu, že nepotřebují dělat nějaké komplikované(=drahé) změny, stačí jim občas přidat novou instanci, nové kouzlo, novou rasu a většina hráčů je spokojená
Já nikoliv a myslím, že už ani nikdy nepokořím, pokud tedy nebudu běhat s nablby získavát achievmenty a wipovat na raidbossech o "datadisk níže". Hlavní důvody, proč toho nedosáhnu jsou jednoduché. Myslím, že nemám na to, abych se uplatnil v nějaké opravdu fungující guildě ( to jsou pro mě řekněme guildy, který už aspoň teď mají všechno zabitý). A ten zbytek je tak prošpikovaný lidmi, kteří hrají wow jen proto, aby zabili občas nudu (či různými existencemi, které ve wow jsou více méně za účelem otravování druhých), že se mi v tom přebírat nechce. Masa těchto "hráčů" přišla s posledním datadiskem.
add craft Tak v podstatě craft je dobrý leda k tomu, že když ho dotáhneš do jakési "vysoké" úrovně, získáš trochu statů navíc ...dnes pokud se nepletu cca +80 pro tebe důležitého statu.
Ekonomika ve wow nijak smysluplně nefunguje, v podstatě je to otravná záležitost již dnes, takže tvrdit, že kraft má nějaký význam pro ekonomiku hry mi přijde pošetilé.
Že by byl craft zábavný, o tom nemůže být ani řeč. Že by ty itemy z něj nějak pomohly...no ani ne v dnešní době myslím.
Bohužel jsem debil a stále jsem si ještě neřekl, že za tohle platit nehodlám. Takže vlastně Blizzard taky podporuju a zároveň na něj nadávám, což je opravdu stupidní :/.