Author |
Topic |
|
Rahman
Moderator
4368 Posts |
Posted - 04/11/2013 : 10:46:55
|
Jestli search fóra nekecá, tak tu skutečně ještě není topic o PoE.
Takže stručné představení: Diablovka hodně inspirovaná Diablem II. Free to play, zatím jsem nenarazil na žádnou pay-to-win featuru, ani na cokoliv, co by nějak extra prudilo nebo omezovalo hru.
https://www.pathofexile.com/account/create
A moje pocity:
- Je to docela dobré, v mnoha směrech mi to přijde lepší než Diablo 3
- Relativně krátce po ostrém startu jsem nenarazil na žádný zásadní bug (kromě pár BSOD těsně po nainstalování kvůli externí zvukovce, ale to se dalo vygooglit a spravit parametrem pro spouštení aplikace). Občas to disconnectuje, občas trochu warpnu já nebo potvory, ale stává se to spíš ojediněle, než že by to byl zásadní problém.
- Progrese postavy je něco mezi D2 a D3. Základem je strom pasivních abilit, který je sice možné respecovat, ale jen po jednom bodu a respec pointy jsou jen za questy (jen pár aby se daly spravit překliky) a z poměrně vzácného dropu. Full respec postavy je tedy možný, ale rychlejší je vylevlit novou. Aktivní skilly jsou na bázi gemů vkládaných do socketů na itemech, tzn. podobně jako v D3 je možné aktuální sadu aktivních skillů libovolně prohazovat.
- Ve výsledku z toho mám hodně podobný dojem, jako ze systému Secret Worldu - je to hodně promakané, zajímavé a samotným vymýšlením buildů lze strávit mnoho a mnoho hodin zábavy. Na rozdíl od TSW se ale nedá naexpit na všechno s jednou postavou, nový build znamená hrát nový char (což je ale pro tenhle styl hry dobře).
- Je to docela těžké. Progresovat na normal se teda dá i s relativně mizerně postaveným charem, ale za cenou spousty smrtí. Hardcore si zatím nedokážu představit.
- Endgame nemám vyzkoušenou, ale měla by být o mapách otevíraných speciálními itemy, tzn nikoliv o farmení těch samých map pořád dokola jako v D3.
Závěr: Určitě doporučuju vyzkoušet.
PS: A jestli search nekecá, tak mi taky zmizl topic o BrutusMUDu. Proč?
|
Edited by - Rahman on 04/11/2013 11:17:25
|
|
| |
Khostri
prudič
2210 Posts |
|
Rahman
Moderator
4368 Posts |
Posted - 04/11/2013 : 12:46:35
|
quote:
Také jsem koukal a popravdě netuším, proč to ve vyhledávači nevyjede. Topic je zde http://www.imperium.cz/forum/topic.asp?TOPIC_ID=33781
Aha a ve vypisu je zda se defaultne zapnute filtrovani na temata s poslednim updatem starym maximalne dva mesice. Mozna je neco takoveho i v tom searchi?
edit: Hmm, tak neni. |
Edited by - Rahman on 04/11/2013 12:48:00 |
|
|
Seth
Senior Member
2564 Posts |
Posted - 04/11/2013 : 15:09:39
|
quote: Originally posted by Rahman Občas to disconnectuje, občas trochu warpnu já nebo potvory, ale stává se to spíš ojediněle, než že by to byl zásadní problém.
Ten desync je nechutny na melee postavach. Uz 10 mesicu (co jim jela Open beta) s tim nebyli schopni nic moc udelat.
quote:
- Progrese postavy je něco mezi D2 a D3. Základem je strom pasivních abilit, který je sice možné respecovat, ale jen po jednom bodu a respec pointy jsou jen za questy (jen pár aby se daly spravit překliky) a z poměrně vzácného dropu. Full respec postavy je tedy možný, ale rychlejší je vylevlit novou. Aktivní skilly jsou na bázi gemů vkládaných do socketů na itemech, tzn. podobně jako v D3 je možné aktuální sadu aktivních skillů libovolně prohazovat.
Problem je v tom, ze ty skilly jsou vazane na diry v equipu a linky. Ve vysledku ti pak vyjde, ze pri normalnim hrani budes mit maximalne 4link. 5Link je dost rare. A 6L je HODNE vzacny (a drahy). A tohle omezuje i pouziti skillu. Dalsi vec je, ze muzes mit defakto jen 2x 6L takze se to omezuje vesmes na to, ze spamujes skill, mozna tak 3-4 skilly, ktere mas nejlip nalinkovane.
quote:
- Endgame nemám vyzkoušenou, ale měla by být o mapách otevíraných speciálními itemy, tzn nikoliv o farmení těch samých map pořád dokola jako v D3.
Endgame je dost dobre vyreseny na papire. Ve hre uz je to hodne na hrane. Mapy jsou super, ale clovek spali strasne moc materialu, aby vubec narolloval nejake pouzitelne staty na mape. A pak kdyz do te mapy vleze, tak se mu to ani nevrati. Takze se to MUSI chodit v parte. Jinak doporucuju tu hru celou hrat v parte. Cim vic lidi tim lip - to byl pro me break point.
Rad si hraju sam, partu jen kdyz mam naladu. Ta hra neni delana na solo a pokud nezvednou dropy tak to nema ani smysl hrat na solo.
quote:
Závěr: Určitě doporučuju vyzkoušet.
Urcite. Kazdy by to mel zkusit a zjistit, jestli mu ten system vyhovuje. |
Seth Forgotten
bo=protoze!
|
|
|
Rahman
Moderator
4368 Posts |
Posted - 05/11/2013 : 10:25:11
|
quote: Originally posted by Seth Endgame je dost dobre vyreseny na papire. Ve hre uz je to hodne na hrane. Mapy jsou super, ale clovek spali strasne moc materialu, aby vubec narolloval nejake pouzitelne staty na mape. A pak kdyz do te mapy vleze, tak se mu to ani nevrati. Takze se to MUSI chodit v parte. Jinak doporucuju tu hru celou hrat v parte. Cim vic lidi tim lip - to byl pro me break point.
Tohle je pro mě spíš plus. Nehraju onlinovky proto, abych hrál sám. |
|
|
Noe
Moderator
2217 Posts |
Posted - 06/11/2013 : 13:54:24
|
to je celkem hardcore passive skill tree :) ... škoda, že ten builder neukáže soupisy dosažených hodnot. Zkusil jsem si nasimulovat dual char založený na STR+INT a přišlo mě že kratší cesty tam kam chci dojít má Scion než Templář. Zajímalo by mě konečný porovnání součtů všech pasivů co různýma cestama u obou classů získám, ale počítat to ručně je skoro nadlidskej výkon .))
Každopádně to vypadá, že volba classy bude spíše závislá na vybrané zbrani a preferencích třeba armor vs. resisty než na start bonusu classy. Pro různý kombo-build bude třeba vhodnější uplně jiný class než jaký by měl být ideál jen z důvodu jinak tvořené mapy passive skillů.
Zajímavý, zkusím to.
|
Noe
|
|
|
Pertha
Moderator
7950 Posts |
Posted - 06/11/2013 : 14:11:27
|
jojo je to tak, spousta lidi napr jede lukare z witch classy atd :) protoze se lip maximalizuji pasivky po ceste jinak s respecem to neni tak strasny casem se daji ruzne v pomeru smenovat drop kameny az za ten reset kamen takze to neni az tak strasny na uplnej rebuild je to fuska ale napr poprehazovat 10 -20 talentu neni neresitelny |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
|
|
Seth
Senior Member
2564 Posts |
Posted - 06/11/2013 : 20:29:58
|
jo a taky tak 12 bodu na respec ziska clovek jen za questy, takze pohoda
Jen bych novackum doporucoval najit si build pres forum - odzkouset mechaniky, rozkoukat se. A pak si zalozit char+build, ktery si mysli, ze je bude bavit. |
Seth Forgotten
bo=protoze!
|
|
|
Noe
Moderator
2217 Posts |
Posted - 07/11/2013 : 07:23:11
|
Moc me to nechytlo, graficky me to prijde fadni. System smenneho obchodu misto penez mi moc nesedi. Behat stale zpet gdo mesta menit krapy za fragmenty z kterych sotva slozim par identifi scrollu me prijde ze hodne kazi plynulost hry. Bagl je blbe reseny a vejde se do nej moc malo na to ze hra vyzaduje defakto sbirat vsechny krapy protoze bez nich nemam jak si vydelat ani na blby scrolly na identifikovani itemu. System u maga, ze leveluji i kazde kouzlo me nesedi vubec ... nuti to pak pouzivat pouze jedno kouzlo dokola aby se melo co nejvetsi silu. Proste z meho pohledu to na Diablo pres vsechy jeho chyby nema. Strom passive je asi to jedine co me prijde na te hre zajimavejsi. Dalsi co me chybi je minimapa, podle me minimapa s odryvanim terenu k diablo hre patri stejne jako goldy. Dam tomu jeste par hodin, ale nevidim moc sanci ze bych to povazoval za Diablo killer hru. |
Noe
|
Edited by - Noe on 07/11/2013 07:35:16 |
|
|
Rahman
Moderator
4368 Posts |
Posted - 07/11/2013 : 11:17:00
|
quote: Originally posted by Noe
Behat stale zpet gdo mesta menit krapy za fragmenty z kterych sotva slozim par identifi scrollu me prijde ze hodne kazi plynulost hry.
Bagl je blbe reseny a vejde se do nej moc malo na to ze hra vyzaduje defakto sbirat vsechny krapy protoze bez nich nemam jak si vydelat ani na blby scrolly na identifikovani itemu.
Na to je snadná pomoc: Přestaň identifikovat všechno, co najdeš. Tahle hra o tom není. Pokud to nemá pro tebe zajímavé sockety/linky, tak to nestojí za identifikaci, protože předělání socketů by vyšlo moc draho. Při levlení je lepší hledat itemy podle socketů (klidně bílé) a rare si z toho vyrobit, než naopak. Legendárky se samozřejmě vyplatí identifikovat vždycky, ale těch tolik není.
Zapni si zobrazování všech itemů na zemi (tuším klávesa 'Z'), pak sockety a linky uvidíš hned na zemi a nebudeš muset většinu itemů ani sbírat, natož je identifikovat. Samozřejmě pak ani nemá smysl itemy prodávat do shopu (kromě těch, co mají alespoň tři vzájemně provázané různobarevné sockety).
quote: Originally posted by NoeSystem u maga, ze leveluji i kazde kouzlo me nesedi vubec ... nuti to pak pouzivat pouze jedno kouzlo dokola aby se melo co nejvetsi silu.
Kouzla se nelevlují používáním, ale tím, že jsou vložená v nějakém socketu. Nemusíš ho ani mít nabindované. Já mám takhle běžně socketnutých pár abilit, které zrovna nepoužívám, aby se mi levlovaly a byly použitelné, až je budu chtít vyzkoušet. V endgame tohle už dělat nebudeš, ale to už to ani nebudeš potřebovat.
quote: Originally posted by NoeDalsi co me chybi je minimapa, podle me minimapa s odryvanim terenu k diablo hre patri stejne jako goldy.
Minimapa se dá zapnout v nastavení. Stejně tak se dá vypnout například zoomování kolečkem na myši, když tě to otravuje. |
Edited by - Rahman on 07/11/2013 11:19:11 |
|
|
Kar-Chee
Junior Member
960 Posts |
Posted - 08/11/2013 : 14:07:31
|
Hrajem ve třech, zatím cca lvl 60 max.
Obecně všechno až na gameplay je tu velmi dobrý.
Systém rozdávání bodů do passive stromu je zajímavej a promyšlenej (i když ne tak, jak vám asi na začátku přijde. V podstatě by šel zredukovat na 10% zajímavejch a vymýšlení správného propojení přes ty horší) Systém skillů na gemech, support skillů a jejich expení je opět velmi zajímavej, ale zas nakonec přijdete na to, že až tolik možností není. Systém ekonomiky, kdy neexistuje jednotná měna, ale za vše dostáváte různé užitečné věci na první pohled taky vypadá super, ale ve skutečnosti by klasická měna při existenci těchhle věcí fungovala přehledněji. Za co tvůrce velmi chválím je odsávání "měny" z ekonomiky mnoha způsoby. Inflace ať už itemů, nebo měny by tu měla být mnohem pozvolnější. Gameplay je bohužel spíš průměrnej. Drtivou většinu hry strávíte pravděpodobně používáním jednoho skillu, občas doplněného o druhý. I v endgamu nenastane moc změna, jen si správně nasadíte cast on hit support gemy, takže se toho na obrazovce bude dít víc. V tomhle si myslím, že bylo i D2 lepší, kdy v endgamu jste castili cross class věci z legendárek a skillů používali více (i když to může být ovlivněno nostalgií) o D3 nemluvě, tam je to úplně jinde. Častej desync a "neepičnost" prezentace skillů tomu moc nepomáhají.
Obecně bych tu hru charakterizoval jako nostalgické ohlédnutí za D2, kdy hodiny vymýšlíte správný build, dny hrajete postavu na jeden skill a když zjistíte, že to není to pravé, nebo chcete vyzkoušet něco jiného, tak opět na začátek vymýšlet build a jet to celé odznova. Každému, kdo má rád ARPG bych hru doporučil vyzkoušet. Navíc je opravdu zdarma, platí se pouze za grafické odlišení vaší postavy. Za mě osobně jedu dvě postavy a v momentě, kdy zjistím, že už to dál nejde a měl bych je rozjet znova, tak s hrou končím. Ale do té doby solidní zábava. |
Planetside 2, Diablo 3 |
|
|
Seth
Senior Member
2564 Posts |
Posted - 08/11/2013 : 14:11:13
|
pekne shrnuti |
Seth Forgotten
bo=protoze!
|
|
|
Kar-Chee
Junior Member
960 Posts |
Posted - 08/11/2013 : 14:34:04
|
Jinak ještě užitečné tipy na začátek: - Pokud vám vadí klasická TAB minimapa z D2 jako layer přes celou obrazovku, tak se dá v settings zapnout rohová. - V settings se dá zapnout, že itemy jdou sebrat pouze pokud držíte ALT. Hodí se, pokud při naklikávání monster často omylem sbíráte trash. - Teoreticky se při přepočítávání místní "měny" vyplatí identifikovat před prodejem úplně vše, ale hlavně ze začátku máte problém dostat se k identify scrollům a pořád chodit do města je taky otrava, takže sbírat jen to, co použijete a všechny rare. Ty před prodejem identifikovat. - Veškerá místní "měna" se dá přes obchodníky upgradovat na vyšší. Takže z dostatku identify scrollů se dá udělat chaos orb. (proto mi přijde, že klasická měna by byla přehlednější) - Extrémně cenné jsou v téhle hře sockety a jejich propojení, takže koukejte i po bílejch věcech. Z těch se dá jednoduše udělat rare. Obtížnější je na rare itemy udělat sockety ve správně barvě, propojení a počtu. - Pokud budete na internetu hledat buildy, tak nezapomeňte hledat od 1.0.0 výš. Při launchi toho dost zásadně změnili. |
Planetside 2, Diablo 3 |
Edited by - Kar-Chee on 08/11/2013 14:41:45 |
|
|
Rahman
Moderator
4368 Posts |
Posted - 08/11/2013 : 19:46:58
|
quote: Originally posted by Kar-Chee
Drtivou většinu hry strávíte pravděpodobně používáním jednoho skillu, občas doplněného o druhý. I v endgamu nenastane moc změna...
Tohle dost závisí na buildu. Dá se udělat jednotlačítkový, fungují ale i buildy postavené na několika cursách a dalších aktivních podpůrných skillech.
quote: Originally posted by Kar-Chee O D3 nemluvě, tam je to úplně jinde.
V D3 je to imho spíš ještě horší, protože tam je sice na pohled víc tlačítek na mačkání, ale často jsou to z velké části buffy, summon folse, nebo něco podobně dlouhodobého. V PoE je k tomu potřeba přičíst 5 flask keybindů s potenciálně různými efekty.
|
|
|
Kar-Chee
Junior Member
960 Posts |
Posted - 08/11/2013 : 22:36:45
|
quote: Originally posted by Rahman
quote: Originally posted by Kar-Chee
Drtivou většinu hry strávíte pravděpodobně používáním jednoho skillu, občas doplněného o druhý. I v endgamu nenastane moc změna...
Tohle dost závisí na buildu. Dá se udělat jednotlačítkový, fungují ale i buildy postavené na několika cursách a dalších aktivních podpůrných skillech.
quote: Originally posted by Kar-Chee O D3 nemluvě, tam je to úplně jinde.
V D3 je to imho spíš ještě horší, protože tam je sice na pohled víc tlačítek na mačkání, ale často jsou to z velké části buffy, summon folse, nebo něco podobně dlouhodobého. V PoE je k tomu potřeba přičíst 5 flask keybindů s potenciálně různými efekty.
Já měl na mysli i cestu k endgamu. V D2 i D3 se ty skilly v průběhu hraní mění (v D2 méně a jen do lvlu 30). V PoE většinou najdeš to, co chceš používat a zůstaneš u toho až do merciless, kde k tomu přidáš nějaké cursy/protecty. Ty ovšem zas, jakmile můžeš, hodíš na cast on hit. |
Planetside 2, Diablo 3 |
|
|
Rahman
Moderator
4368 Posts |
Posted - 17/06/2016 : 10:37:49
|
Drobný update, jelikož PoE zase trochu hrajeme:
- vyšel nový update, Prophecy. Ten odkaz vede na wiki, kde je vysvetleno, jak to funguje a co se za do da ziskat. Je to sice porad dost random, ale jsou za to pekne rewardy (legendarky, pětilink na libovolný item, apod.)
- přibylo pár nových skill gemů
- přibyl čtvrtý labyrint a k němu sada trialů, které je třeba najít a splnit v mapách
Celkově je na PoE pozitivní jedna věc - tvůrci neusnuli na vavřínech, pořád přidávají nové věci a je vidět, že na hře intenzivně pracují. Držej se při tom svého konceptu, takže pořád je to hra o random dropech, random craftech a zkoušení nových buildů - ale nutno říct, že je v tom opravdu dobrá. Funkčních buildů jsou v PoE desítky a každá postava se dá ladit pěkně dlouho a to úsilí je fakt znát. |
Edited by - Rahman on 16/10/2016 23:42:11 |
|
|
Diblajz
New Member
448 Posts |
Posted - 15/10/2016 : 06:40:37
|
Není zmíněno, pokud nechcete vidět všechny dropnutý itemy, i absolutní šrot, doporučuju si nainstalovat loot filtr. Používám neversink, kterej mi doporučili hráči ve hře. https://github.com/NeverSinkDev/NeverSink-Filter |
|
|
Rahman
Moderator
4368 Posts |
|
Rahman
Moderator
4368 Posts |
Posted - 28/02/2017 : 18:47:25
|
V pátek 3. března 2017 začíná nová liga. |
|
|
Diblajz
New Member
448 Posts |
Posted - 28/02/2017 : 21:18:14
|
Mohl bych po pauze PoE nainstalovat a juknout co nového, dík za připomenutí |
|
|
Rashaverak
Senior Member
3722 Posts |
Posted - 01/03/2017 : 08:43:38
|
Tak jsem si to zkusil, mohl jsem mysi klikat a postavicka sla kam jsem kliknul a pak jsem mohl drzet zmacknutou mys na potvore dokud ta potvora neumrela. Po 5 minutach jsem nudou usnul, dal minus hodnoceni a vratil se do her ktere vyzaduji vice nez jeden neuron v mozku. |
lastfm |
|
|
Rahman
Moderator
4368 Posts |
Posted - 01/03/2017 : 09:33:41
|
quote: Originally posted by Rashaverak
Tak jsem si to zkusil, mohl jsem mysi klikat a postavicka sla kam jsem kliknul a pak jsem mohl drzet zmacknutou mys na potvore dokud ta potvora neumrela. Po 5 minutach jsem nudou usnul, dal minus hodnoceni a vratil se do her ktere vyzaduji vice nez jeden neuron v mozku.
Teda Rashi, ty musíš mít fakt děsně nudný vánoce. Všechny dárky jsou prostě jen hranatá krabice - nuda, co? :)
Bez legrace - PoE je nepochybně docela dost o grindu (je to ostatně Diablovka) a ještě víc o tom, jakej char si uděláš. Na rozdíl třeba od WoWka ti tady designéři nelajnujou přesně jaká tlačítka máš mačkat a v jakém pořadí, místo toho dávají docela hodně možností, jak si poskládat vlastní build. Daj se udělat funkční buildy, kde nemačkáš vůbec nic, protože se o tebe potvory zabíjej samy. Daj se udělat buildy, kde mačkáš všechny keybindy, co máš k dispozici (těch není až tak málo, tuším asi 8 na skilly + 5 na flasky. Daj se udělat buildy, kde musíš neustále sledovat nějaký resource a hlídat jeho flow, protože jinak tě tvůj build sám zabije.
A hlavně - pokud chceš u téhle hry zapojit mozek, tak prostě vymýšlej vlastní buildy. V tomhle ohledu je Path of Exile bezkonkurečně nejlepší - funkčních buildů (tedy takových, se kterým dáš endgame content) jdou postavit fakt stovky (když nepočítám drobné odchylky, jako že si jeden dva skillpointy dáš jinam, to by pak variant byly statisíce). |
Edited by - Rahman on 01/03/2017 11:22:20 |
|
|
brutus
Average Member
1833 Posts |
Posted - 01/03/2017 : 10:18:31
|
Pro mne byl PoE (hral jsem to kdyz zacinala) kombinace pravdepodobne nejlepsiho vyvoje postavy v diablovce vubec. Na druhou stranu je to porad jen diablovka - a to je vec co nedokazu hrat vic jak mesic pak mne ta repetetitvnost znechuti. Ale z diablovek je to rozhodne top. |
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE! |
Edited by - brutus on 01/03/2017 10:18:48 |
|
|
Rashaverak
Senior Member
3722 Posts |
Posted - 02/03/2017 : 14:30:34
|
quote:
Teda Rashi, ty musíš mít fakt děsně nudný vánoce. Všechny dárky jsou prostě jen hranatá krabice - nuda, co? :)
Haha :-) Fakt dobry, na hnupskej koment, vtipna odpoved. |
lastfm |
|
|
Rahman
Moderator
4368 Posts |
Posted - 24/07/2017 : 14:21:10
|
V pátek 4. srpna vychází expanze The Fall of Oriath. |
Edited by - Rahman on 24/07/2017 14:22:19 |
|
|
Rahman
Moderator
4368 Posts |
|
Seth
Senior Member
2564 Posts |
Posted - 19/11/2017 : 09:36:14
|
Akorat jsem sem chtel napsat jestli to planujete hrat :) Rozmyslim se mezi par buildama solo/party friendly/party unfriendly.
Mno uvidime az co patch notes. |
Seth Forgotten
bo=protoze!
|
|
|
Seth
Senior Member
2564 Posts |
Posted - 06/12/2017 : 10:23:15
|
3.1 patchnotes out a ja porad nevim co rozjedu :)
Kdovi jaky bude sunder po bugfixu, takze mi zustaly vesmes jen: ED occu RF guard Jugg lab runner wander |
Seth Forgotten
bo=protoze!
|
|
|
Rahman
Moderator
4368 Posts |
Posted - 06/12/2017 : 12:28:40
|
Do RF tentokrát nepůjdu, Rise of the Phoenix bude dávat jen 5% max rezistu místo 8%. |
|
|
Nataniel
New Member
334 Posts |
Posted - 06/12/2017 : 21:12:45
|
Prvni build jedu ED trickstera. Pak jsem premyslel o cyclonu, ale nerfnuli Slayera tak uvidime. Nejakej uber lab farmer by se hodil pravda. |
|
|
Seth
Senior Member
2564 Posts |
Posted - 07/12/2017 : 11:03:20
|
Ja mam trosku strach z toho, ze DoT chaos build bude "pomalu" zabijet moby v breach/abyss
Zatimco burst char bude moct chainovat a zabijet moby one-shotem (2 shotem), DoT char bude muset pockat na ticknuti dotky.
Porad jsem se nerozhodl :) |
Seth Forgotten
bo=protoze!
|
|
|
Rahman
Moderator
4368 Posts |
Posted - 07/12/2017 : 13:14:21
|
Už jsem se radoval, jak mi krásně vychází build a pak jsem zjistil, že jsem zapomněl na Mind over Matter... |
|
|
Nataniel
New Member
334 Posts |
Posted - 08/12/2017 : 10:24:36
|
quote: Originally posted by Seth
Ja mam trosku strach z toho, ze DoT chaos build bude "pomalu" zabijet moby v breach/abyss
Zatimco burst char bude moct chainovat a zabijet moby one-shotem (2 shotem), DoT char bude muset pockat na ticknuti dotky.
Porad jsem se nerozhodl :)
Vzdycky si muzes udelat dalsi postavu :) |
|
|
Seth
Senior Member
2564 Posts |
Posted - 01/03/2018 : 09:43:07
|
tak v zitra zacina nova liga Classy hodne predelali, tak zase nevim, co mam jet :D |
Seth Forgotten
bo=protoze!
|
|
|
|
Topic |
|