Author |
Topic |
mouselet
Starting Member
93 Posts |
Posted - 21/01/2015 : 10:40:01
|
quote: Originally posted by Johny
Mno a 665ky budou hero foundry low. V tomdle bych problem nevidel.
Teto myslence jakosi nerozumim, muzes mi vysvetlit, co jsi tim chtel rict? Ze gear starne a je cim dal slabsi? |
|
|
mouselet
Starting Member
93 Posts |
Posted - 21/01/2015 : 10:54:47
|
quote: Originally posted by Rahman Ad proving grounds: S lepším gearem je to rozhodně jednodušší, alespoň podle mojí vlastní zkušenosti.
Muze to byt jednodussi diky enchantum, kamenum, buffum z jidla a flask nebo treba taky diky tomu, ze jsi nabral hodne pro tvou classu a spec silnejsich secondary statu na gearu a neboo pokud je tvuj average ilvl vetsi nez 660. Protoze podle informaci, co jsem si nasel by se obtiznost mela scalovat primo umerne s gearem do 660 ilvl. To zase asi proto, aby nakonec nastolili ten americkej komunismus pro kazdyho pablba, kterej si udela achiev na 30endless az bude full 720ilvl treba. proste aby nakonec nikdo nebyl ochuzenej...bohuzel to je system cele te hry..ten Mythic ma byt nakonec taky pro kazdyho a taky ze bude.
A jinak ma osobni zkusenost odpovida teda te verzi, ze s rostoucim average ilvl je to tezsi a tezsi. S zadnou class jsem ihned po doleveleni nemel problem udelat silver ve specu, kterej hraju, gold byl vetsinou uz tezkej, ale rikal jsem si, ze to udelam az budu mit enchanty, flasky, sutry, jidlo. A ejhle gold po zlepseni gearu zacal byl ponekud problem. Ono taky je mozny ze tam neco zmenili, cely ty prowing ground mi prijdou dost ruznorody tusim i podle classy, s kterou tam prijdes.
Mimochodem nevis, jestli ma k tomu blizz nekde nejakej kompletni popis? |
Edited by - mouselet on 21/01/2015 10:56:03 |
|
|
Rahman
Moderator
4368 Posts |
Posted - 21/01/2015 : 12:51:18
|
quote: Mimochodem nevis, jestli ma k tomu blizz nekde nejakej kompletni popis?
Nevím. Pouze reflektuju svou zkušenost, že jsem s měl čerstvě po dolevlování s goldem docela problém a po pár heroikách to bylo v pohodě.
Jako v zásadě to může být i optimalizací statů na equipu, ale dost o tom pochybuju, to zas takový rozdíl neudělá. Enchanty v tomhle datadisku taky nemají moc velkou váhu. |
|
|
mouselet
Starting Member
93 Posts |
Posted - 14/02/2015 : 13:57:09
|
quote: Originally posted by Rahman
quote: Mimochodem nevis, jestli ma k tomu blizz nekde nejakej kompletni popis?
Nevím. Pouze reflektuju svou zkušenost, že jsem s měl čerstvě po dolevlování s goldem docela problém a po pár heroikách to bylo v pohodě.
Jako v zásadě to může být i optimalizací statů na equipu, ale dost o tom pochybuju, to zas takový rozdíl neudělá. Enchanty v tomhle datadisku taky nemají moc velkou váhu.
Tak mam zase o hodne zkusenosti vice. Chtel jsem to se shamanem v healu dotahnout i pres svou nesikovnost dokonce, ale proste se zatim stale nepovedlo. A prijde mi, ze to PG ma taky svy mouchy, stava se mi, ze mi treba NPC z grupy chcipne a jeho frame ma v tu chvili klidne 25%+ HPcek. Dnes mi chcipl zase mak asi za 2,5 sekundy, war ho nechal tankovat, coz jsem necekal :). Uz i uvazuji, ze si sezenu nejaky zelenky a zkusim si ten gear zoptimalizovat na ten nizky ilvl, aby se videlo, jestli je to lehci nebo ne. Hodne lidi pise ze ano, me to taky prijde cim dal tezsi, dmg do NPC je docela velka o inteligentnim healovani je tezko mluvit a celkove mi prijde ze system healovani se meni, s horsim gearem melo smysl kickovat, ted mi prijde ze je lepsi venovat se healu a prehealovat to. Mate nekdo nejakou zkusenost? ¨Hledal sjem nejaky videa na netu, ale nasel prtttt, ponejvice najdes kecy wankeru, jak to udelali na prvni zatah a v jejich profil nemaj dodnes ani gold :) no proste internet. |
Edited by - mouselet on 14/02/2015 13:58:43 |
|
|
mouselet
Starting Member
93 Posts |
Posted - 07/04/2015 : 13:22:27
|
quote: The gold price for tokens is set by Blizzard based on supply and demand, not by players.
Vypada to, ze blizz angazoval za ekonomickyho poradce nejspis Fidela Castra ... |
|
|
mouselet
Starting Member
93 Posts |
Posted - 14/04/2015 : 09:28:32
|
quote: Mythic Dungeons are on a weekly lockout, and drop gear that's item level 680 with a chance for boss at the end to drop loot that's item level 700.
tyka se to patche 6.2 IMO naprosty nesmysl co se toho ilvlu tyka kazdy, kdo zabil 10 bossu v zakladnim raid tieru aspon na HC tedy vlastne puvodni normal obtiznost, muze dostat 2x685 ilvl item z misi kazdych 14 dni,685ilvl dropuje z raid bossu v BRF na HC tedy byvala normal obtiznost, spousta 685 ilvl je dostupna za par drobnych na AH, spousta jich je kraftenych a za chvili budou taky skoro zdarma ci vice nez snadno dostupne oni s patchem 6.2 prijdou rekneme za ctvrt roku .... tak pro koho a jaka to muze byt motivace odmeny na 685 ilvl? Tomu zas bude odpovidat i ta obtiznost neboli pro lidi equipnuty do 685, coz bude skoro kazdej, kdo aspon trochu hraje to nebude zadna vyzva....snad jen radost z toho, ze ve skole rekne obdobnej blbkám jako je sám, že chodí mythic content:) |
Edited by - mouselet on 14/04/2015 09:30:09 |
|
|
mouselet
Starting Member
93 Posts |
Posted - 07/05/2015 : 12:52:46
|
quote: Blizzard had their Q1 2015 earnings call today, announcing that WoW is down to 7.1 million subscribers at the end of Q1 2015. This is down 2.9 million from the Q4 2014 call that listed WoW at 10 million subscribers. This appears to be the largest drop in subscriber count in the history of the game.
Proste lidi, co chteji beze smyslu klikat stale dokola neni az tak mnoho.Navic spousta lidi se vraci s novymi datadisky vicemene nostalgicky, wow tokeny jsou asi opravdu poslednim krokem pred koncem. |
|
|
mouselet
Starting Member
93 Posts |
Posted - 13/05/2015 : 07:40:13
|
To, ze Blizzu uz dlouho nesedi staty a ilvly na itemech a tak se daji na levelovacich itemech najit situace, kdy itemlevel je vyssi o 100 a ve statech to znamena treba jen +2 stamina jinak nic, si uz myslim kazdy, kdo to trochu sleduje zvykl.
Ale kdyz vidim, jakym zpusobem Blizzard pristupuje k tvorbe itemu aktualniho raid tieru, prestavam chapat, jaky ma smysl snazit se v te hre o nejaky progress. http://www.wowhead.com/item=116316/captured-flickerspark&bonus=0 Captured Flickerspark Item Level 655 Binds when picked up Unique-Equipped Trinket +201 Mastery (1.83 @ L100) +201 Spirit Requires Level 100 vs http://www.wowhead.com/item=113854/mark-of-rapid-replication&bonus=0 Mark of Rapid Replication Item Level 655 Binds when picked up Unique-Equipped Trinket +134 Haste (1.49% @ L100) +134 Versatility (1.03% @ L100) +301 Spirit Requires Level 100
Tak ale stale je tu moznost, ze to jen blbe chapu a nekdo, kdo tomu rozumi vice mi to vysvetli :)
|
|
|
mouselet
Starting Member
93 Posts |
Posted - 04/07/2015 : 23:41:37
|
Takze jak vidno, Blizzard se samozrejme neobtezoval takoveto drobnosti fixovat, ba naopak je to zcela bezny jev i v nejnovejsim patchi. Itemizace tedy totalne zku.... By me zajimalo, jak mouze mit nekdo radost z lootu nejakyho epicu, kdyz vlastne netusi, co lootnul. Nebo jako jsou lidi ochotni verit tomu, ze blizzard sice neumi spocitat staty k patricnymu itemlevelu, ale jinak jsou herni mechaniky v poradku? :)) Jeste ze to jde hrat bez real penez, mam z toho takovej prima kolotoc, hraju vlastne jen AH a to "zadarmo", Neboli blizzard mi umoznil vice mene zadarmo treba hodinu denne zabit nesmyslnym klikanim.
Dostal jsem napad, uvazoval jsem o vblogu, ktery by se striktne zabyval kritikou blizzu, udelal bych k tomu forum, kde by fanbojové z celýho sveta mohli chodit me nadavat, jakej jsem idiot a jakej je blizz perfektni no a prijem z reklam z youtube bych venoval na pomoc obetem blizzu, treba Brevikovi.... co vy na to?
|
Edited by - mouselet on 05/07/2015 00:38:31 |
|
|
mouselet
Starting Member
93 Posts |
Posted - 08/07/2015 : 23:36:46
|
Teda, to je moralka! Ale prisla pozde. |
|
|
Shatteren
Senior Member
2735 Posts |
Posted - 09/07/2015 : 14:03:10
|
Já si myslim, že co se PvP týče, hra je v historicky nejhorším stavu (když nebudeme počítat průběh Vanilly). Totálně rozbitý a žádná řešení, je vidět že už mají zájmy jinde...
Hearthstone, Heroes of the Storm, Overwatch. To je PvP |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
|
|
celdric
Average Member
1613 Posts |
Posted - 09/07/2015 : 15:14:19
|
quote: Originally posted by Shatteren
Já si myslim, že co se PvP týče, hra je v historicky nejhorším stavu (když nebudeme počítat průběh Vanilly). Totálně rozbitý a žádná řešení, je vidět že už mají zájmy jinde...
Hearthstone, Heroes of the Storm, Overwatch. To je PvP
mno az na takovou drobnost, ze heroes of the storm zadnej velkej hit neni a nejspis ani nebude....
vcera jsem zkousel hrat a jako uprimne ta 3 minutova cekacka ve fronte neni neco cim by se blizzard mohl zrovna chlubit (myslim itm cekacku nez MM sezene dost lidi aby se mohlo hrat) |
no mmo
|
|
|
mouselet
Starting Member
93 Posts |
Posted - 15/07/2015 : 06:10:42
|
z dnesnich hotfixu:
Fixed an issue where Kill Shot (Beast Mastery, Marksmanship) can occasionally fail to reset its cooldown if it fails to kill the target.
Naprosta drobnost, takze se neni cemu divit, ze se k tomu dostali tak po 2-3 rocích. Ovsem stale je otazkou jestli to opravdu fixli nebo jen oznamili, ze to fixli. |
|
|
Shatteren
Senior Member
2735 Posts |
Posted - 21/07/2015 : 00:32:08
|
quote: Originally posted by celdric
quote: Originally posted by Shatteren
Já si myslim, že co se PvP týče, hra je v historicky nejhorším stavu (když nebudeme počítat průběh Vanilly). Totálně rozbitý a žádná řešení, je vidět že už mají zájmy jinde...
Hearthstone, Heroes of the Storm, Overwatch. To je PvP
mno az na takovou drobnost, ze heroes of the storm zadnej velkej hit neni a nejspis ani nebude....
vcera jsem zkousel hrat a jako uprimne ta 3 minutova cekacka ve fronte neni neco cim by se blizzard mohl zrovna chlubit (myslim itm cekacku nez MM sezene dost lidi aby se mohlo hrat)
Taky jsem čekal od HOTS více. Po pár dnech mě to pustilo, ale to byla ještě open beta, takže v budoucnu tomu znova šanci ještě dám. |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
|
|
celdric
Average Member
1613 Posts |
Posted - 21/07/2015 : 21:55:55
|
quote: Originally posted by Shatteren
quote: Originally posted by celdric
quote: Originally posted by Shatteren
Já si myslim, že co se PvP týče, hra je v historicky nejhorším stavu (když nebudeme počítat průběh Vanilly). Totálně rozbitý a žádná řešení, je vidět že už mají zájmy jinde...
Hearthstone, Heroes of the Storm, Overwatch. To je PvP
mno az na takovou drobnost, ze heroes of the storm zadnej velkej hit neni a nejspis ani nebude....
vcera jsem zkousel hrat a jako uprimne ta 3 minutova cekacka ve fronte neni neco cim by se blizzard mohl zrovna chlubit (myslim itm cekacku nez MM sezene dost lidi aby se mohlo hrat)
Taky jsem čekal od HOTS více. Po pár dnech mě to pustilo, ale to byla ještě open beta, takže v budoucnu tomu znova šanci ještě dám.
pro me osobne jeden z hlavnich problemu je, ze blizzard se snazil byt tentokrat az prilis inovativni a proste tech rozmeru modifikace hera v bitve neni dost (7 talentu je smesne malo, obzvlast pokud se vezme do uvahy, ze optimalni cesta byva vetsinou tak jedna az dve), coz vede k tomu, ze ta hra je silene repetitivni...
proste at si kdo chce co chce rika...itemy jsou potreba...at uz jenom proto, ze muzes pres ne na tankovi delat dmg nebo tank build |
no mmo
|
|
|
huhla
New Member
163 Posts |
Posted - 29/07/2015 : 12:12:14
|
quote: Originally posted by mouselet
z dnesnich hotfixu:
Fixed an issue where Kill Shot (Beast Mastery, Marksmanship) can occasionally fail to reset its cooldown if it fails to kill the target.
Naprosta drobnost, takze se neni cemu divit, ze se k tomu dostali tak po 2-3 rocích. Ovsem stale je otazkou jestli to opravdu fixli nebo jen oznamili, ze to fixli.
tohle už bude jen horší, je to zkrátka stará hra, kvůli ruzným nouzovým hotfixům budou zdrojáky nejspíš pekná prasárna, navíc už to dělají lidi, kteří nejen že nejsou původními autory, ale pravděpodobně se s původními autory ani nesetkali a kdoví jak manažeři osekali velikost vývojového týmu poté co začali klesat výnosy
smutné je jen to, že konkurence za těch xx let nedokázala udělat wow killera, takže "král" nakonec sejde věkem |
|
|
Rashaverak
Senior Member
3722 Posts |
Posted - 29/07/2015 : 14:16:17
|
|
lastfm |
|
|
mouselet
Starting Member
93 Posts |
Posted - 06/08/2015 : 08:09:32
|
quote: Originally posted by huhla
quote: Originally posted by mouselet
z dnesnich hotfixu:
Fixed an issue where Kill Shot (Beast Mastery, Marksmanship) can occasionally fail to reset its cooldown if it fails to kill the target.
Naprosta drobnost, takze se neni cemu divit, ze se k tomu dostali tak po 2-3 rocích. Ovsem stale je otazkou jestli to opravdu fixli nebo jen oznamili, ze to fixli.
tohle už bude jen horší, je to zkrátka stará hra, kvůli ruzným nouzovým hotfixům budou zdrojáky nejspíš pekná prasárna, navíc už to dělají lidi, kteří nejen že nejsou původními autory, ale pravděpodobně se s původními autory ani nesetkali a kdoví jak manažeři osekali velikost vývojového týmu poté co začali klesat výnosy
smutné je jen to, že konkurence za těch xx let nedokázala udělat wow killera, takže "král" nakonec sejde věkem
Asi bych i souhlasil, ale vcera jsme se na mmo champion docetl, ze subcribers klesli na necelych 6 mil a na wowku pry ted dela vice lidi nez kdy jindy :)))
...LEGION has come, WoW Down to 7.6 Thousand Subscribers |
Edited by - mouselet on 06/08/2015 19:33:19 |
|
|
elidor
Administrator
1333 Posts |
Posted - 07/08/2015 : 09:40:42
|
tj tj btw imho to od BC slo s hratelnosti jenom dolu |
Byl jsem zmateny a nejisty, jsem sice porad zmateny a nejisty, ale v mnohem vyssi rovine.. [Pratchett] |
|
|
Greydawn
New Member
409 Posts |
Posted - 10/08/2015 : 07:14:52
|
no dobre, ale treba si uvedomit, ze aj 5.6M je stale KURVA vela subscribers. v dnesnom meritku ked ma MMO 400-500k aktivnych uctov tak su tvorcovia nadmieru spokojni ... |
MMO traveller |
|
|
mouselet
Starting Member
93 Posts |
Posted - 12/08/2015 : 09:37:44
|
quote: Originally posted by Greydawn
no dobre, ale treba si uvedomit, ze aj 5.6M je stale KURVA vela subscribers. v dnesnom meritku ked ma MMO 400-500k aktivnych uctov tak su tvorcovia nadmieru spokojni ...
Samozrejme, navic dost lidi plati game time wow tokenama, kuponama ..
|
|
|
Rahman
Moderator
4368 Posts |
Posted - 12/08/2015 : 10:43:10
|
quote: Originally posted by mouselet
Samozrejme, navic dost lidi plati game time wow tokenama, kuponama ..
To jsou pořád subscribeři.
BTW Blizzardi oznámili nový datadisk. |
|
|
mouselet
Starting Member
93 Posts |
Posted - 20/08/2015 : 18:00:55
|
Aha, ja se domnival, ze blizz povazuje za subscribery jen ty, co si nechavaj pravidelne srazet za wowko penizky z uctu.
Stejne nechapu, proc tam v blizu nemaji nekoho, kdo by dohlizel na na to, aby ta hra byla v zakladnich proporcich smysluplna. Treba nynejsi 675-685ilvl drop z LFR a 685-700/705ilvl z normal delaji tyhle obtiznosti vlastne nezajimave k hrani vzhledem k tomu, ze za apexisy je 695 gear ale s sanci vyfarmit si optimalni sekundarni staty .. |
|
|
mouselet
Starting Member
93 Posts |
Posted - 30/09/2015 : 21:38:40
|
Tak jsem poprve nyni kouknul do Hellfire citadell v LFR verzi, Prijde mi, ze umyslne vyhazuji hrace ze hry. Posledni bossove obzvlaste pak Archimonde jsou na pomery LFR a obtiznostni trend poslednich dvou datadisku nezrizene tezke a pritom tam dropuje nezrizene nezajimavy gear. |
|
|
Topic |
|
|
|