vetsinou po fatalite nezustane nic ziveho v okoli, protoze se snazim mlatit vsecko soucasne a tim padem suo na tom moby +- stejn s HP a doklepnu je vsechny naraz tou fatalitou. Ale prada ne vzdy se zdari :) (BTW ale neumiram na to, protoze kdyz se zda ze mam uz malo HP zacinam prchat a nedelam fatality / picoviny )
No ja myslel fatalitu hracum. Procla mi az kdyz mel hodne malo hp, takze defakto zbytecne a pak me domlatili ostatni. Kdyz procne ale z 50% hp, to je pak neco jinyho
Nebo mozna fatalita neznamena zadnou vyhodu. Protoze jsem ji dal z 50% ale ze slozityho comba. Tak se treba ta fatalita spustila na zaklade toho, ze to combo melo pocritovat a tak ci onak hrace usmrtit.
Toho se prave bojim pri PvP - defakto jeste vic random nez crity ve wow. A pokud na to nektere veci budou mit bonus na proc, hmmm
Podle me by fatality v pvp vubec nemeli byt
Fatalita není crit, nemá nic společného s tím jestli hráče zabiješ nebo ne (že by najednou procla fatalita a někoho sejmula). Může pouze procnout KDYŽ ho zabiješ; věc jiná je, že následný buff pro celou grupu je celkem hustý a může boj v PVP rozhodnout.
1 na 1 je fatalita k ničemu, pouze vítězi pomůže rychleji regenerovat
quote:Originally posted by razorek ja si rikal kde beru toho frozen golema
A co mám teprv říkat já. Byl jsem s nekrem v grupě a po boji najednou za mnou běhali dva golemové. Měl jsem jeho fatalitu. To je nějaké grupové či co ...
Nebo mozna fatalita neznamena zadnou vyhodu. Protoze jsem ji dal z 50% ale ze slozityho comba. Tak se treba ta fatalita spustila na zaklade toho, ze to combo melo pocritovat a tak ci onak hrace usmrtit.
a taky na Mariho: No ja si tim prave nejsem moc jisty. Jedu guarda a tam je ta dmg fakt predvidatelna a nezda se mi ze bych moba co ma 50% sejmul na jeden crit. Kdezto s procem fatality to tak bylo - 2moby, oba 50% a procla fatalita. Muzu se samozrejme milit a guard procnul imba crit za tech 50%, ale nevim nevim.
Jinak jak si Mari zminil - pro group pvp to bude taky dost neznama. Az cas to ukaze...jako vsechno v AoC
Když se podíváš do logu, tak to zabití na jedno combo je klidně možné.
Combo jsou totiž normální hity na jeho spuštění (buch, buch, buch ), a pak kombo samotné dá automaticky několik ran rychle za sebou (buchbuchbuchbuch - alespoň teda u Guardiana). Proto taky comba dávají větší dmg než normal attack, protože se tam na konci protlačí X rychlých ran najednou. Čili combo je de facto série třeba sedmi úderů po sobě (byť se na fatality tuším počítají jen ty poslední "automatické").
Když to pocrituje, může to klidně moba dorazit z 50%... Na vyšších levelech už nejspíš ne, hp pak trochu narostou.
Caster taky ze začátku dává moby na jedno-dvě kouzla, později už třeba na šest.
no tak aby hlavne taky fungovala posta, bez ni to je opruz...
co se tyka aukce, koukal jsem na offic forum, ze tam neni videt, kolik je toho mnozstvi na aukci, tzn treba drevo za 5s a nevis jestli jedno nebo 20, taky pry nejak nejde rozdelit surky na vic hromadek, mno uvidime.
no tak aby hlavne taky fungovala posta, bez ni to je opruz...
co se tyka aukce, koukal jsem na offic forum, ze tam neni videt, kolik je toho mnozstvi na aukci, tzn treba drevo za 5s a nevis jestli jedno nebo 20, taky pry nejak nejde rozdelit surky na vic hromadek, mno uvidime.
Mno to si děláš prdel ne? tohle je základ ale teď bych stejňak žádný suroviny nekupoval některý suroviny natěžené před 27.5. po včerejším updatu nejdou použit na craft ani se nestackujkou.Třeba jě někdo bude hazet na aukci aby se jich zbavil.
Last hope......Guild Wars 2 "that's not a log, that's a DICK!"
"Velký" AOE heal má cooldown 30 sekund, ale dává debuff na 60 sekund během kterého nehealne.
Logicky při castění na cooldownu healne jen každej druhej, a lidi si stěžujou že je to buglý... Works as intended
P.S. Taky mě to zmátlo.
Těch diskutovaných "works as intended" je mnohem víc a většina z nich postrádá logiku, já už další kádrový posudek psát nebudu, počkám dva, tři týdny na autoattack, nebo alespoň scroll buttony, switchovat targety přes TAB, když mám myš se scroll buttonama prostě nebudu, jestli alespoň jedno neopraví, tak to putuje z5 do krabice !
Těch diskutovaných "works as intended" je mnohem víc a většina z nich postrádá logiku, já už další kádrový posudek psát nebudu, počkám dva, tři týdny na autoattack, nebo alespoň scroll buttony, switchovat targety přes TAB, když mám myš se scroll buttonama prostě nebudu, jestli alespoň jedno neopraví, tak to putuje z5 do krabice !
autoattack nebude to je zaklad celyho combat systemu
hehe a proc switchujes tabem kdyz jde normalne switchovat mysi
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
"Velký" AOE heal má cooldown 30 sekund, ale dává debuff na 60 sekund během kterého nehealne.
Logicky při castění na cooldownu healne jen každej druhej, a lidi si stěžujou že je to buglý... Works as intended
P.S. Taky mě to zmátlo.
no tj moc pekny.. k cemu me pak je feats kerej snizuje cooldown healu kdyz je tam tenhle "shit"? vecer si musim projet znovu ty feats jestli tam neni neco co snizuje i ten debuff
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
Těch diskutovaných "works as intended" je mnohem víc a většina z nich postrádá logiku, já už další kádrový posudek psát nebudu, počkám dva, tři týdny na autoattack, nebo alespoň scroll buttony, switchovat targety přes TAB, když mám myš se scroll buttonama prostě nebudu, jestli alespoň jedno neopraví, tak to putuje z5 do krabice !
autoattack nebude to je zaklad celyho combat systemu
hehe a proc switchujes tabem kdyz jde normalne switchovat mysi
Zatím mi to připadá jako základ celého neúspěchu ! Switchováním targetu na myši určitě myslíš klikání na target, to mi hlava už pobrala, já ale většinou ve fightu čumím na cooldowny a hlavně HPečka, Click style není můj style !
no tj moc pekny.. k cemu me pak je feats kerej snizuje cooldown healu kdyz je tam tenhle "shit"? vecer si musim projet znovu ty feats jestli tam neni neco co snizuje i ten debuff
jednoduse protoze ten heal je na urcitou a ne uplne velkou range, takze se muze hodit mit dalsi cooldown k dispozici
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
quote: Zatím mi to připadá jako základ celého neúspěchu ! Switchováním targetu na myši určitě myslíš klikání na target, to mi hlava už pobrala, já ale většinou ve fightu čumím na cooldowny a hlavně HPečka, Click style není můj style !
autoatack nebude a je to jen dobre, jak by mel vypadat autoatack s 5ti ruznymi smery utoku?
na co potrebujes switchovat targety? dyt v AoC prave muzes mlatit uplne do nekoho jinyho nez mas v targetu, navic TAB switchovani je easy
quote: Zatím mi to připadá jako základ celého neúspěchu ! Switchováním targetu na myši určitě myslíš klikání na target, to mi hlava už pobrala, já ale většinou ve fightu čumím na cooldowny a hlavně HPečka, Click style není můj style !
autoatack nebude a je to jen dobre, jak by mel vypadat autoatack s 5ti ruznymi smery utoku?
na co potrebujes switchovat targety? dyt v AoC prave muzes mlatit uplne do nekoho jinyho nez mas v targetu, navic TAB switchovani je easy
autoattack s 5ti smery utoku by vypadal tak, ze zmacknes Upper Attack a budes Upper Attackovat tak dlouho, dokud nezvolis combo, jiny smer attacku, nevypnes combat mode, nebo prostě nechcipnes, to je easy!, switchovani pres TAB je mimochodem pomalejsi nez scroll buttony a ja jsem zvykly mit instant ability bidnute na klavesach Y,A,Q, zkratka ty scroll buttony chcu.......and they better deliver soon.
btw,..hledal jsem v Interface Options, kde můžu vypnout chybové hlášky, konkrétně mám na mysli Barbarovu "works as intended" abilitu Finishing Blow (charge ihned po konckbacku), většinou místo charge vypíše error hlášku přes čtvrt obrazovky a to právě chcu vypnout. Předem se omlouvám za tuhle otázku, asi jsem opravdu retard, ale opravdu jsem tenhle option nenašel !?
Jeste jedno btw si dovolim, samozrejme respektuju praci, kterou lidi z Funcomu do tehle hry vlozili a doufam ze s nadchazejicimi patchi vsechny ty nesmysly opravi, ja jen nemuzu a vlastne uz ani nechcu pochopit, proc se pousti do komplexnich reseni, kdyz nemaji jednotny, jednoduchy plan, udelaji fascinujici GUI, postavi na nem obrovsky realm a nakonec zapomenou implementovat scroll buttony, to mi fakt hlava nebere, podobny nonsense jsem videl u nekolika jinych her minuly rok, vetsinou slo o absenci "invert mouse" funkce, kterou samozrejme pozdeji pridali v patchi, nechapu ale, jak mohou tak zakladni vec prehlednout !!
no tj moc pekny.. k cemu me pak je feats kerej snizuje cooldown healu kdyz je tam tenhle "shit"? vecer si musim projet znovu ty feats jestli tam neni neco co snizuje i ten debuff
jednoduse protoze ten heal je na urcitou a ne uplne velkou range, takze se muze hodit mit dalsi cooldown k dispozici
To je jedna věc, věc druhá je že musíš koukat na featy ve hře, nikoli na plannerech - na plannerech je napsáno že to snižuje cooldown, ale ve skutečnosti ten talent snižuje cast time (což je vidět ve hře). Takže z group healu můžeš udělat instant.
Jeste jedno btw si dovolim, samozrejme respektuju praci, kterou lidi z Funcomu do tehle hry vlozili a doufam ze s nadchazejicimi patchi vsechny ty nesmysly opravi, ja jen nemuzu a vlastne uz ani nechcu pochopit, proc se pousti do komplexnich reseni, kdyz nemaji jednotny, jednoduchy plan, udelaji fascinujici GUI, postavi na nem obrovsky realm a nakonec zapomenou implementovat scroll buttony, to mi fakt hlava nebere, podobny nonsense jsem videl u nekolika jinych her minuly rok, vetsinou slo o absenci "invert mouse" funkce, kterou samozrejme pozdeji pridali v patchi, nechapu ale, jak mohou tak zakladni vec prehlednout !!
scroll buton je zbytecny, protoze nebojujes s mobem ale s prostorem - working as intended autoattack neni protoze je to zakladnim principem combat systemu - working as intended chces hrat jinou hru - bez a uz nebrec
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
Autoattack skutečně nebude, takže bych na něj nečekal.
Pokud je to pro tebe zásadní problém, máš dvě možnosti - nehrát to, nebo hrát castera.
Jako melee targetovat v podstatě nemusíš (jen se natočit, přiblížit a mávat zbraní), další možnost je autotarget který targetuje to na co koukáš a co je ti nejblíž.
Jeste jedno btw si dovolim, samozrejme respektuju praci, kterou lidi z Funcomu do tehle hry vlozili a doufam ze s nadchazejicimi patchi vsechny ty nesmysly opravi, ja jen nemuzu a vlastne uz ani nechcu pochopit, proc se pousti do komplexnich reseni, kdyz nemaji jednotny, jednoduchy plan, udelaji fascinujici GUI, postavi na nem obrovsky realm a nakonec zapomenou implementovat scroll buttony, to mi fakt hlava nebere, podobny nonsense jsem videl u nekolika jinych her minuly rok, vetsinou slo o absenci "invert mouse" funkce, kterou samozrejme pozdeji pridali v patchi, nechapu ale, jak mohou tak zakladni vec prehlednout !!
Diky bohu ze neresi takvidle sr.... a resi mnohem dulezitejsi veci. Navic autoatack je v tomdle systemu trosku nesmysl, ale to uz ti tu par lidi reklo. Takze bud si na to zvykni, nebud tak pohodlnej, nebo di hrat neco kde autoatack je. Nechapu vcem je skrolovani rychlejsi nez tabulator, kdyz vemu v potaz ze vecina lidi se hejbe na wsad a tabulator je hned kousek od toho. Neni zas tak tezke si na to zvyknout.
Sorry za OT, ale bohuzel nemam jiny kontakt.. 154673101/0600 Mozna se dockam po dvou letech, co myslis Spehoune?
hurey taky nemam zadnej kontakt, mas to tam.253787981 icq.Ja sem psal tady na foru nekomu co ma nick milan, pod predstavou ze si to ty:] Krista ja si rikal proc mi neodpovida. Pak vim, ze jsem te obcas zahlit ve wow,jenze ja to hral tak trosku hodne rekreacne, ze jsem log jednou za uher. Kazdopadne sorry:[
quote: hurey taky nemam zadnej kontakt, mas to tam.253787981 icq.Ja sem psal tady na foru nekomu co ma nick milan, pod predstavou ze si to ty:] Krista ja si rikal proc mi neodpovida.
Hmmm tos me moc nepotesil, timdle zpusobem to delam tak od lvl 15. Jestli to takhle budu delat celejch 60lvl tak potez panbuh. Faktem je, ze ty experience hezky naskakujou. A na ucinejsi a rychlejsi zpusob jsem s negrem neprisel.
Děkuji Všem za odpovědi, já pořád věřím tomu, že většina dostane co si většina přeje, alespoň většinou a když je to jen trochu možné, vždy to bude otázka priorit. Za posledních pár let jsem neviděl důstojnou hru, kde by nešly nabidovat scroll-buttony, ani žádnou MMORPG bez autoattacku, že mi tohle na AOC vadí je můj problém a vím o tom, napsal jsem to tady abych se dozvěděl, jestli má někdo podobný názor, jaký byl důvod neimplementovat tyhle funkce do hry, jestli příliš složitý a obsáhlý kód, snaha zvýšit prodej klávesnic, nebo jakýkoli jiný důvod, to ale pořád nevím.
Děkuji Všem za odpovědi, já pořád věřím tomu, že většina dostane co si většina přeje, alespoň většinou a když je to jen trochu možné, vždy to bude otázka priorit. Za posledních pár let jsem neviděl důstojnou hru, kde by nešly nabidovat scroll-buttony, ani žádnou MMORPG bez autoattacku, že mi tohle na AOC vadí je můj problém a vím o tom, napsal jsem to tady abych se dozvěděl, jestli má někdo podobný názor, jaký byl důvod neimplementovat tyhle funkce do hry, jestli příliš složitý a obsáhlý kód, snaha zvýšit prodej klávesnic, nebo jakýkoli jiný důvod, to ale pořád nevím.
Vysvětlím ti to jinak. Víš jak boucháš do moba a má okolo sebe ty ruzné čary na levo na pravo a na hlavě? To znamená jak moc má ty strany kryté. Proto ty se vždy musíš snažit zasáhnout tu nejvíce odkrytou stranu (nejmene car). Proto se asi autoatacku nedočkáš. Navíc fatality jsou zrejmě zavyslé na tom že použiješ finální combo do té strany kde není obrana (doměnka).
quote:Originally posted by Azkaban Vysvětlím ti to jinak. Víš jak boucháš do moba a má okolo sebe ty ruzné čary na levo na pravo a na hlavě? To znamená jak moc má ty strany kryté. Proto ty se vždy musíš snažit zasáhnout tu nejvíce odkrytou stranu (nejmene car). Proto se asi autoatacku nedočkáš. Navíc fatality jsou zrejmě zavyslé na tom že použiješ finální combo do té strany kde není obrana (doměnka).
V grupě 6ti lidí přidělíš každé melee classe jiný útok a mob může switchovat šťítý jak chce, vyjde to nastejno a ušetříš 100clicků/min. V PvP jsou ti štíty na targetu putna, protože jedeš převážně comba, jde jen o to, že když ti dojde stamina, nemusíš jako magor mačkat attack klávesy, v PvP štíty nikdo neswitchuje, alespoň o nikom nevím.
Podle mě když lidi v grupě pudou utokem na nejvíc odkryté tak demič bude mnohem větší.. Být leader v grupě tak tohle je první věc co bych zakázal by byl autoatack. :))