Author |
Topic  |
ManiaCCC
Junior Member
 
630 Posts |
Posted - 09/09/2007 : 17:00:05
|
co sa tyka gearu, tak k tomu sa Mythic vyjadril tak ze "gear>skill" problem sa snazia riesit tak ze gear bude pristupny kazdemu..jak solistom tak grupam..nebude treba ziadne velke guildy a donekonecna opakovat raidy.
Vraj tam budu aj par epickych casti gearu ktore sa budu dat ziskat splnenim roznych zlozitych uloch..ale nebudu epicke statmi ale skor vzhladom a lore..
navyse sa stale uvazuje nad hard alebo soft stat capmi ktore by vedeli tento problem riesit pomerne jednoducho a efektivne. |
 |
|
Araya
Moderator
   
4085 Posts |
Posted - 09/09/2007 : 19:37:27
|
quote: Originally posted by Temper
Já bych chtěl eliminovat "gear > skill". Asi napíšu Ježíškovi.
Toho uz se asi nikdy nedozijes co by delali pak ty bohati beze skillu ? prestanou platit a Mythic jde do prdelky a to si nikdo nelajsne, pac takovych je dost a musi jim to nejak vykompenzovat a pak skilleri se muzou divat jak umiraji pod tunami penez od zbohatliku co nakupujou equip napr. pres paypal. To je jako ve WoW to bylo skvele kdyz BD machri PvE borci co travi dny v kobkach sli na PvP do areny v equipu o kterym se nikomu ani nezdalo a vyhravali jen kvuli tomu, ale parkrat jsme je potkali a to co jsem zazil jak hraje treba Wesley, tak se mi chtelo blejt pac tak blbe shamana nehral snad nikdo. |
 |
|
Araya
Moderator
   
4085 Posts |
Posted - 11/09/2007 : 06:11:10
|
At udelaji klidne 50 serveru s PVE a vselijakejma srackama, ale at prosim udelaj nejakej jeden FFA server at se muze rezat kazdy s kazdym, zadny rasy nic proste FFA jako je Mordred v DAoC. Tolik moc si to preju |
 |
|
ManiaCCC
Junior Member
 
630 Posts |
Posted - 11/09/2007 : 12:11:41
|
quote: Originally posted by Araya
At udelaji klidne 50 serveru s PVE a vselijakejma srackama, ale at prosim udelaj nejakej jeden FFA server at se muze rezat kazdy s kazdym, zadny rasy nic proste FFA jako je Mordred v DAoC. Tolik moc si to preju
Mythic sa nechal pocut ze FFA server pre WAR nehrozi. |
 |
|
Araya
Moderator
   
4085 Posts |
Posted - 11/09/2007 : 12:48:29
|
quote: Originally posted by ManiaCCC
quote: Originally posted by Araya
At udelaji klidne 50 serveru s PVE a vselijakejma srackama, ale at prosim udelaj nejakej jeden FFA server at se muze rezat kazdy s kazdym, zadny rasy nic proste FFA jako je Mordred v DAoC. Tolik moc si to preju
Mythic sa nechal pocut ze FFA server pre WAR nehrozi.
Hmm tak to me naserou. Mno treba to prijde po roce nejakych tlaku od hracu, jako Mordred ten taky vznikl az pozdeji. No a jestli ne tak to vypada na brzky konec pro me |
 |
|
Little
Moderator
   
2901 Posts |
Posted - 11/09/2007 : 13:58:21
|
quote: Originally posted by Araya No a jestli ne tak to vypada na brzky konec pro me
Poridis si psa? Koupis si zahradku? Bo tak neco? 
Hele Ary, FFA imo nebude ani po roce ani po deseti letech. Ale pokud udelaji RVR zajimave a vyvazene, pak by mi to zas tolik nevadilo. Vzdyt ve WoW to taky nejak slo dokud to nezacali cim dal tim vic kurvit BG a arenama :P. A ono BG v DAoC take nejsou uplne k zahozeni prece. A pokud bude ve WHO v poslednim tieru map RVR zona zabirat 80% zony tak jsem spokojenej.
Nechal bych se prekvapit a nedelal bych unahlene zavery :) |
"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
|
 |
|
Arnold
New Member

358 Posts |
Posted - 15/09/2007 : 19:33:25
|
quote: Originally posted by Little
..... Vzdyt ve WoW to taky nejak slo dokud to nezacali cim dal tim vic kurvit BG a arenama :P.
No v podstatě souhlasím, jen se nabízí otázka - proč lidi hrajou jen arény a bg a open PvP prakticky vymizelo? Že by to lidi víc bavilo? Nebo jen kvůli rewardům?
Já od WO očekávám neinstancovaný PvP se zajímavou motivací (tím nemyslím super gear) a totální zajímavou nekonečnou PvP řežbu. Pokud toto moje očekávání WO splní, budu spokojenej zákazník co jim bude sypat penízky, pokud udělají kopii wowka, budu hrát wowko. |
 |
|
ManiaCCC
Junior Member
 
630 Posts |
|
Arnold
New Member

358 Posts |
|
beldor5
Average Member
  
1144 Posts |
Posted - 23/09/2007 : 16:41:07
|
vidim ze vyvojari Wh se poucili z wowka ktera barva je nejlepci :) fialova ftw
btw:Mam pristup do Wh bety tak prosim o pristup i sem(kamosovi zacla skola :)) ) |
..... http://volby.kategorie.cz/ |
 |
|
Methodius
New Member

101 Posts |
Posted - 23/09/2007 : 18:50:05
|
nj tie farby a system popisku veci su prave tou zbytocnou castou wowu na preberanie a taktiez zbytocne udru do oci |
Edited by - Methodius on 24/09/2007 00:00:11 |
 |
|
Rashaverak
Senior Member
   
3722 Posts |
Posted - 24/09/2007 : 10:16:29
|
jen tak me napadlo nemaji nahodou veci v daocu stejnou barvu ? |
lastfm |
 |
|
Marigold
Senior Member
   

3590 Posts |
Posted - 24/09/2007 : 12:47:21
|
Myslíš jako že to Mythic z WOWka okopíroval i v DAOCu? No to snad už ne!  |
 |
|
Nat
Average Member
  

1185 Posts |
Posted - 24/09/2007 : 18:58:40
|
Barva věcí (přesněji jmého názvu) v daocu značí levelový rozdíl vůči levelu hráčovy postavy, nikoli to, jak je věc dobrá či ne. S tím, že ideální je uživat věci levelu shodného (žlutý) nebo lehce vyššiho. Věci s nižším levelem neposkytují maximální bonus a ty s vyšším jsou jednak na capu a druhak mnohem rychleji se opotřebovávájí, pokud je levelový rozdíl enormě vysoký, tak bonusy z věci nemají na postavu efekt.
Barevná škála je od nejhoršího po nejvyšší - šedý, zelený, modrý, žlutý (ideál), oranžový, červený, fialový. |
[online] family Nathal Tameisha tamer - EU - Black Desert Online [offline] Nathal Asthma berserker - Mordred PvP - Dark Age of Camelot [offline] Johanka cleric - UO Darkparadise |
 |
|
Jaffa
Junior Member
 
982 Posts |
Posted - 24/09/2007 : 20:16:01
|
quote: Originally posted by ManiaCCC
Vraj tam budu aj par epickych casti gearu ktore sa budu dat ziskat splnenim roznych zlozitych uloch..ale nebudu epicke statmi ale skor vzhladom a lore..
V podstatě uplně stejnej systém je v Guild Wars PvE hráč muže mít imba look armoru z dungu ve kterém nechal 100 hodin života, bohužel pro něj PvP hráč získá statově to samé první den hraní jen bohužel zase pro něj to bude vzhledově totální humáč.
Asi jeden z nejlepších systému jak vyvážit hru i když PvE hráčům se muže popisek a jinej vzhled zdát málo.
|
Last hope......Guild Wars 2 "that's not a log, that's a DICK!"
|
 |
|
vlkodlak
Junior Member
 

556 Posts |
Posted - 24/09/2007 : 20:16:57
|
quote: Originally posted by Nat
Barva věcí (přesněji jmého názvu) v daocu značí levelový rozdíl vůči levelu hráčovy postavy, nikoli to, jak je věc dobrá či ne. S tím, že ideální je uživat věci levelu shodného (žlutý) nebo lehce vyššiho. Věci s nižším levelem neposkytují maximální bonus a ty s vyšším jsou jednak na capu a druhak mnohem rychleji se opotřebovávájí, pokud je levelový rozdíl enormě vysoký, tak bonusy z věci nemají na postavu efekt.
Barevná škála je od nejhoršího po nejvyšší - šedý, zelený, modrý, žlutý (ideál), oranžový, červený, fialový.
Když koukneš na ranky (což asi znamená levlel) těch itemů, tak to tady funguje jinak. 33-fialový, 34-modrý, 35-modrý, 36-fialový. Což trochu nedává smysl přes klíč který je v DAoC. |
 |
|
Nat
Average Member
  

1185 Posts |
Posted - 25/09/2007 : 09:29:04
|
Mno z pouhého letmého studia jednoho screenshotu mi není jasný systém "barvení". WoW systém neznám. Že by "diablo 2" systém?
DAoC klíč barvení věcí je shodný s barvením mobů. |
[online] family Nathal Tameisha tamer - EU - Black Desert Online [offline] Nathal Asthma berserker - Mordred PvP - Dark Age of Camelot [offline] Johanka cleric - UO Darkparadise |
 |
|
Pepo
Average Member
  
2118 Posts |
Posted - 25/09/2007 : 09:44:45
|
Wow je taky ze su sede itemy, ktore mozes predat, biele itemy ktore sa ti mozu a nemusia hodit na crafting. Potom mas magicke itemy, ktore su podla kvality (vacsinou to aj sedi) ofarbene na zelene, modre, fialove (epicke), oranzove (legendary itemy). Sice sa niekedy stane ze modre su lepsie ako fialove, ale tak s tym uz clovek nic nenarobi. |
 |
|
Arnold
New Member

358 Posts |
Posted - 25/09/2007 : 14:42:52
|
quote: Originally posted by Pepo
Wow je taky ze su sede itemy, ktore mozes predat, biele itemy ktore sa ti mozu a nemusia hodit na crafting. Potom mas magicke itemy, ktore su podla kvality (vacsinou to aj sedi) ofarbene na zelene, modre, fialove (epicke), oranzove (legendary itemy). Sice sa niekedy stane ze modre su lepsie ako fialove, ale tak s tym uz clovek nic nenarobi.
Hehe kdybych to neznal tak z tvýho popisu to moc nepochopím. Zkusím to napsat stejně, jen trochu pochopitelněji ...
barva určuje hodnotu (kvalitu itemu) ... šedý - zelený - modrý - fialový - oranžový .... - slušný jsou až modrý, který padají z insta bossů nebo craftu, fialový jsou už hodně dobrý (z bossů z těžších instancí) a na oranžový legendary item musí většinou dělat celá guilda několik týdnů nebo i déle, aby ho jeden char mohl získat.
Jinak to co psal Nat o barvě a vhodnosti použití je zajímavý. To že použít můžu jakýkoli luk, ale protože není můj level nemám z něj bonusy zní velice velice dobře. Nikdy jsem ve wowku nechápal, proč nemůžu použít luk pro level 60 když mám level 59, to jako hunter na 59 je dement a na 60 je už borec .... to je neelegantní a tupé řešení ... to z Daocu zní zajímavěji.
|
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
Posted - 25/09/2007 : 15:26:35
|
jj, chtelo by to nejakou lvlovou toleranci, je jasny, ze lvl 15 nemuze nosit Ashkhandi, ale treba takovej lvl 58 uz by mohl, s tim, ze by nefungoval na 100%. (pochybuju ale ze by se lvl 58 dostal do BWL na Nefariana)
A jak to funguje v DAoC s bound systemem? Je to jako v Diablu, nebo se potom urcity itemy nedaj tradovat dal? |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
Edited by - Shatteren on 25/09/2007 15:27:15 |
 |
|
terawatt
Junior Member
 

916 Posts |
Posted - 25/09/2007 : 17:03:10
|
quote: Originally posted by Araya
At udelaji klidne 50 serveru s PVE a vselijakejma srackama, ale at prosim udelaj nejakej jeden FFA server at se muze rezat kazdy s kazdym, zadny rasy nic proste FFA jako je Mordred v DAoC. Tolik moc si to preju
No ja verim tomu, ze tohle presne maji v planu. Zatim maji 6 ras, kazda rasa 4 klasy, to napovida 24 ruznych charakteru, to je ale jen castecna pravda, jelikoz ony 4 klasy budou ucelove stejne coz je zjednoduseni, ktere muze PvP moc prospet. Muj odhad je: 1x defenz melee(tank), 1x offenz melee, 1x offenz range, 1x defenz range(healer) ovsem kuprikladu orcove budou mit shamany jako healery, lidi palaty, elfove homosexualy, dark elfove metrosexualy atd. Kazda rasa bude mit sve specialni racial abilitky a nejspis i class ability se budou trochu lisit, neco jako Shaman/Palat ve WoW. Muj nazor je, ze napad dobry, zalezi samozrejme na realizaci, budou sice jen 4 klasy misto 8mi jako ve WoW, ale zase bude kumst vsechny vybalancovat, tak aby kuprikladu shaman nebyl pro palata free kill a naopak. Engine jak videt, uz maji jaksch taksch pohromade, Jsem fakt zvedav jak tahle Warhammer saga dopadne. |
I've survived Chernobyl,Y2K,9/11,Bird flu,Mad cow disease,Swine flu,Ebola outbreak, African Swine Fever,SARS, MERS,COVID-19, Brexit,..NIBIRU BRING IT ON.
|
 |
|
Arnold
New Member

358 Posts |
Posted - 25/09/2007 : 18:08:31
|
quote: Originally posted by terawatt
...... ale zase bude kumst vsechny vybalancovat, tak aby kuprikladu shaman nebyl pro palata free kill a naopak. Engine jak videt, uz maji jaksch taksch pohromade, Jsem fakt zvedav jak tahle Warhammer saga dopadne.
No co bych přivítal je delší životnost postavy v PvP. Několika sekundový souboje, kdy už na začátku dle rozdaných karet je prakticky jasný jak to dopadne a je to většinou otázka několika vteřin, mi nevyhovuje. Nechci kouzlit 10 s kouzlo, ale chci aby životnost mojí postavy byla aspoň 20-30 vteřin. No podle videí tam ale některý souboje byly hodně rychlý .... |
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
Posted - 25/09/2007 : 18:29:55
|
Mne vadej souboje, ktery jsou zalozeny na tom jestli ti nejakej spell projde nebo ne, zatim nevim jak to funguje ve WAR. Ale kdyz vemu zase jako priklad WoWko a konkretne retribution paladina se kterym mam velky zkusenosti, tak ti nekterej fight rozhodne to, ze ti nekdo ressistne Hammer of Justice (tedy stun). A to mi vadi, ma to velkej CD a je na tom postavenej vetsinou kazdej fight. Muzes udelat vse dobre, ale to ze prohrajes ti proste rozhodne bad luck. |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
Edited by - Shatteren on 25/09/2007 18:30:37 |
 |
|
PRIBOO
Average Member
  

1602 Posts |
Posted - 25/09/2007 : 19:05:29
|
quote: Originally posted by ZiELL
Mne vadej souboje, ktery jsou zalozeny na tom jestli ti nejakej spell projde nebo ne, zatim nevim jak to funguje ve WAR. Ale kdyz vemu zase jako priklad WoWko a konkretne retribution paladina se kterym mam velky zkusenosti, tak ti nekterej fight rozhodne to, ze ti nekdo ressistne Hammer of Justice (tedy stun). A to mi vadi, ma to velkej CD a je na tom postavenej vetsinou kazdej fight. Muzes udelat vse dobre, ale to ze prohrajes ti proste rozhodne bad luck.
Takze jestli tomu spravne rozumim, ty mas postavenej kazdy fight na stunu a pokud ti ho souper rezistne a zacne se hybat tak umres? Tak to naprosto chapu ... ale nechapu co budes delat ve hre kde to bude postaveny na skillu  |
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
Posted - 25/09/2007 : 19:13:00
|
Mam Gladiator Paladina a reknu ti, ze tam je to o skill < luck, bohuzel. Uvidime co prinese 2.3, ale to je offtopic. |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
Edited by - Shatteren on 25/09/2007 19:16:13 |
 |
|
Nat
Average Member
  

1185 Posts |
Posted - 25/09/2007 : 20:20:19
|
quote: Originally posted by ZiELL A jak to funguje v DAoC s bound systemem? Je to jako v Diablu, nebo se potom urcity itemy nedaj tradovat dal?
Jsou itemy, které nelze tradovat - obvykle hodně silné quest itemy a artefakty (které nasávají expu/ziskávají svůj artefaktí level a postupne se u nich tak odemykaji magické bonusy). Jsou itemy class only, které jiný class nenasadí. A jsou itemy, které lze tradovat, dokud si je postava neoblékne - v tom okamžiku se na nich nastaví notrade (magické mythiriany).
V daocu se dají používat všechny itemy ihned ... ale třeba u zbraní se nevyplatí mít purple věc, bo takovou postava brzo rozmlátí - sníží se i tak zbytečně caplé dps. U armoru totéž, rychle se to rozbije a sníží se armor faktor.
Nevyplatí se mít šedou věc, bo sice se témeř nerozbíjí, ale zbraně nedávají takovu DPS, jako charatker pro svůj level může mít. A šedý armor dáva pro postavu maly armor faktor, do šedého armoru postava dostává šílené pecky - capnuté dmg, tj. jako kdyby ho témeř neměl.
To ovšem neplatí u klenotů - pokud je šedý prsten se zajímavým bonusem a jiný není k dispozici, nevadí, když se nosí. A purple prsten (pokud není levelový rozdíl opravdu značný a neodmítne dodat bonus postavě už při nasazení), i když se brzo hodně poničí, dává bonusy i dál (krom bonusu do skilů). |
[online] family Nathal Tameisha tamer - EU - Black Desert Online [offline] Nathal Asthma berserker - Mordred PvP - Dark Age of Camelot [offline] Johanka cleric - UO Darkparadise |
 |
|
ManiaCCC
Junior Member
 
630 Posts |
Posted - 25/09/2007 : 21:21:07
|
quote: Originally posted by terawatt No ja verim tomu, ze tohle presne maji v planu. Zatim maji 6 ras, kazda rasa 4 klasy, to napovida 24 ruznych charakteru, to je ale jen castecna pravda, jelikoz ony 4 klasy budou ucelove stejne coz je zjednoduseni, ktere muze PvP moc prospet. Muj odhad je: 1x defenz melee(tank), 1x offenz melee, 1x offenz range, 1x defenz range(healer) ovsem kuprikladu orcove budou mit shamany jako healery, lidi palaty, elfove homosexualy, dark elfove metrosexualy atd. Kazda rasa bude mit sve specialni racial abilitky a nejspis i class ability se budou trochu lisit, neco jako Shaman/Palat ve WoW. Muj nazor je, ze napad dobry, zalezi samozrejme na realizaci, budou sice jen 4 klasy misto 8mi jako ve WoW, ale zase bude kumst vsechny vybalancovat, tak aby kuprikladu shaman nebyl pro palata free kill a naopak. Engine jak videt, uz maji jaksch taksch pohromade, Jsem fakt zvedav jak tahle Warhammer saga dopadne.
Uz niekolko krat povedali ze to je jedan z veci co v hre prakticky na 100% nebude. Povedali mnoho dovodov.. Jeden z nich je aj ten ze to by si potom zelalo redezajnovat vsetky parovania a dalsi velmi podstatny dovod bolo balancovanie populacie. Kym balancovat populaciu dvoch frakcii je pomerne jednoduche, balancovat populaciu 6 ras je nemozne. Ak by to bolo FFA, servery by koncili prakticky vzdy len z dvoma rasami ktore budu hravane. Je to proste fakt.
No takze aj classy su balancovane podla frakcie, a nie podla ras. A este taka drobnost, Rasy nemaju ziadne racialy tak ako ich pozname naprikald z WoW-ka
quote: No co bych přivítal je delší životnost postavy v PvP. Několika sekundový souboje, kdy už na začátku dle rozdaných karet je prakticky jasný jak to dopadne a je to většinou otázka několika vteřin, mi nevyhovuje. Nechci kouzlit 10 s kouzlo, ale chci aby životnost mojí postavy byla aspoň 20-30 vteřin. No podle videí tam ale některý souboje byly hodně rychlý ....
Mohol by si linknut nejake video co mas na mysli? Pretoze co ja som zatial videl videa z nedavnyh Games Day, boje mi pridu mozno az trosku dlhe. Mam rad dlhsie boje. 1v1 trvalo tam okolo 25-35 sekund. Ale naprikald Black Orc, ktory vydrzal medzi troma DPS classmy 40 sekund a to sa mu podarilo este Bright Wizarda zabit, Engineera prinutil utiect a Hammerer ho nedokazal dorazit kym prisli dalsi orkovia pomoct mi prislo trosku az moc. :) I ked je dost mozne ze pouzil nejaku "nasty" moralnu abilitu. Kto vie. |
Edited by - ManiaCCC on 25/09/2007 21:27:07 |
 |
|
Arnold
New Member

358 Posts |
Posted - 25/09/2007 : 23:30:31
|
quote: Originally posted by ManiaCCC
Mohol by si linknut nejake video co mas na mysli? Pretoze co ja som zatial videl videa z nedavnyh Games Day, boje mi pridu mozno az trosku dlhe. Mam rad dlhsie boje. 1v1 trvalo tam okolo 25-35 sekund. Ale naprikald Black Orc, ktory vydrzal medzi troma DPS classmy 40 sekund a to sa mu podarilo este Bright Wizarda zabit, Engineera prinutil utiect a Hammerer ho nedokazal dorazit kym prisli dalsi orkovia pomoct mi prislo trosku az moc. :) I ked je dost mozne ze pouzil nejaku "nasty" moralnu abilitu. Kto vie.
No já prohlížel snad všechny videa co byli na youtube .... no když teď nad tím přemejšlím, možná to byli suboje s mobem co trvaly tak 10 sekund .... to by mohli napsat někteří co hrajou betu jak to je.
OMG mě ten DAOC láká čím dál víc ... sice ty videa co tu na imperiu byly, podbarvovala taková prapodivná východní švihlá muzika, ale ta hra může být very nice ..... asi aspoň neofic zkusím než bude WHO. |
Edited by - Arnold on 25/09/2007 23:30:55 |
 |
|
Nat
Average Member
  

1185 Posts |
|
Yennefer
mad kobold
  
1603 Posts |
Posted - 26/09/2007 : 10:41:29
|
quote: Originally posted by Marigold
Myslíš jako že to Mythic z WOWka okopíroval i v DAOCu? No to snad už ne!
daoc je starsi nez wow |
UO - Yennefer, Jasra (DP) DAoC - Yenn, Yiyiy, Corwin, https://www.daocutils.com/chimp/corwin
|
 |
|
Yennefer
mad kobold
  
1603 Posts |
Posted - 27/09/2007 : 12:35:58
|
hehe no zrovna ale barvicky u itemu (podle levelu itemu) je v daocu od zacatku porat stejne :) |
UO - Yennefer, Jasra (DP) DAoC - Yenn, Yiyiy, Corwin, https://www.daocutils.com/chimp/corwin
|
 |
|
Meddy
Moderator
    

5760 Posts |
Posted - 30/09/2007 : 12:38:43
|
Na poslednich concept artech je Shade uvedeny mezi NPC, tos to me hosi nepotesili (je tam shade, war, executioner a tusim lord). Nicmene malicka nadeje na crossbowmana pretrvava, ackoliv tusim spis beastmastera. |
STS Chvojkovice-Brod |
 |
|
Meddy
Moderator
    

5760 Posts |
Posted - 30/09/2007 : 12:42:21
|
quote: Originally posted by Yennefer
quote: Originally posted by Marigold
Myslíš jako že to Mythic z WOWka okopíroval i v DAOCu? No to snad už ne!
daoc je starsi nez wow
Vzdycky se prejimaly fungujici veci a prejimat se budou, stejne jako WoW nevzniknul z vody a vcucnul do sebe kdeco tak take kazda dalsi MMORPG nasaje z tech predchozich - a zejmena uspesnych - to nejlepsi.
Jinak vzhledem ke stari DAOC X WoW tusim jakym smerem vycuc sel nebo mohl jit :) |
STS Chvojkovice-Brod |
 |
|
Shemiramoth
Moderator
   
4339 Posts |
Posted - 04/10/2007 : 19:58:46
|
Rad bych napsal neco o tom, proc tady nejsou neoficialni informace od betatesteru.
NDA (Non-disclosure agreement) vice treba na http://en.wikipedia.org/wiki/Non-disclosure_agreement jasne rika, ze vsechny informace, tykajici se bety Warhammer online jsou tajne (duverne) a jejich vynaseni ven povede k banu accountu. V pripade beta her je to mirne, ale ve firmach, kde se NDA uplatnuje jsou pokuty v milionech. Kazdy si chce chranit svoje know-how, je to nejcenejsi komodita a v hernim prumyslu je obrovska konkurence.
Takze duvody proc tady nejsou zadne informace a ani nebudou jsou zrejme. Nikdo nechce prijit o account. Duvody, ze jsme CR a tohle je jiny jazyk jsou irelevantni. Zadny inteligentni clovek nebude na verejnych forech zminovat duverne informace, pokud mu zalezi na jeho accountu.
Tento topic je verejny a tudiz se zde objevuji pouze uz nekde zverejnene veci. |
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
|
 |
|
Lobos
Junior Member
 
572 Posts |
|
NoX
Moderator
  

1051 Posts |
Posted - 12/10/2007 : 15:04:55
|
prostě masakr už se nemůžu dočkat... |
Lišák A20.00%, E80.00%, K46.67%, S53.33%
|
 |
|
Rodier
Moderator
   

4328 Posts |
Posted - 22/10/2007 : 01:19:12
|
hral nekdo v bete inzu? ja ho jen tak zkousel..a nejak si nedokazu predstavit ten jeho boj. ma pusku + granaty. Ale granty jsou AoE, coz je to nejmene pouzivana abilita co je ktera se hodi jen na par udalosti.
Takze bude mit granaty na 1 cil? jako na pull? a potom puskou a ruznejma strelama..nebo jak to jako bude? |
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
|
 |
|
NoX
Moderator
  

1051 Posts |
Posted - 22/10/2007 : 08:51:14
|
Nevím, jak dlouho si to hrál a na kolikátej lvl jsi se dostal, ale v pozdějších RvR zónách byly Engiho AoE granáty jedna z nejsilnějších a nejúčinnějších abilit. Jelikož se drtivá většina bitev odehrává grupovitě zergovitě, jsou veškeré AoE specky maximálně potřebné. Například jeho AoE snare bomba v kominaci s Mortar Attack speckou a palebnou podporou jeho věžičky, byla docela nechuťárna. Většina Order group dokázala právě díky Engimu a BW smést destruction grupu během chvilky. Doufám, že tohle nějak po té pauze vybalancují. |
Lišák A20.00%, E80.00%, K46.67%, S53.33%
|
Edited by - NoX on 22/10/2007 09:20:35 |
 |
|
Rashaverak
Senior Member
   
3722 Posts |
Posted - 22/10/2007 : 09:47:14
|
takze jako obvykle dobro overpowered od developeru a zlo si musi vystacit se skillem ? :) |
lastfm |
 |
|
NoX
Moderator
  

1051 Posts |
Posted - 22/10/2007 : 10:21:18
|
No tak zle, jako v konkurenčních titulech bych to neviděl V prePauza betě mi osobně přišlo, že Destruction má lepší výkonost na single target (Takový Zealot nebo Shaman jsou na duely neskutečný čuňata ), kdežto Order se věnuje anihilaci nepřítele v poněkud masovějším měřítku. |
Lišák A20.00%, E80.00%, K46.67%, S53.33%
|
 |
|
Torchmister
Starting Member
2 Posts |
Posted - 22/10/2007 : 21:44:04
|
Mna by zaujimalo ako presne system healovania funguje? Je to take nieco ako vo wow ma warrior ze ak nieje rage nemoze niektore ability pouzit a podla toho kolko ho ma da dmg v tomto pripade heal? |
 |
|
kyuss
Starting Member
99 Posts |
Posted - 24/10/2007 : 23:28:29
|
quote: Originally posted by Rashaverak
takze jako obvykle dobro overpowered od developeru a zlo si musi vystacit se skillem ? :)
O jakom dobre to hovoris, mas na mysli bojovnikov slnecneho kruhu anihilujucich podludi ? Sieg ! |
Torevas <Virus> -- AoC Demonologist -- Aquilonia |
Edited by - kyuss on 24/10/2007 23:29:37 |
 |
|
Shemiramoth
Moderator
   
4339 Posts |
Posted - 26/10/2007 : 07:54:34
|
http://www.destructoid.com/restructuring-layoffs-forthcoming-at-ea-mythic-studios-50896.phtml
EA zestihluje..vcetne EA Mythic. |
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
|
Edited by - Shemiramoth on 26/10/2007 07:55:05 |
 |
|
Rashaverak
Senior Member
   
3722 Posts |
Posted - 26/10/2007 : 09:27:31
|
Pokud propusti treba testery tak to znamena ze hra by mohla byt driv :) |
lastfm |
 |
|
kyuss
Starting Member
99 Posts |
Posted - 26/10/2007 : 13:46:17
|
quote: Originally posted by Shemiramoth
http://www.destructoid.com/restructuring-layoffs-forthcoming-at-ea-mythic-studios-50896.phtml
EA zestihluje..vcetne EA Mythic.
Zostihlila len ta cast Myshicu co mala na starosti UO. Cize byvali zamestnanci originu (ktori boli prideleni Mythicu pri ich odkupeni) a prave naopak povodny Mythic posilnil o par dalsich zamestnancov. Vlastne to znamena ze Ultima asi nadobro konci kedze EA bude mat WAR a dalsie MMO pre nich vyvija Bioware. |
Torevas <Virus> -- AoC Demonologist -- Aquilonia |
 |
|
Shemiramoth
Moderator
   
4339 Posts |
Posted - 02/11/2007 : 17:32:06
|
Warhammer odlozen na Q2 2008
http://www.gamespot.com/news/6182177.html?part=rss&tag=gs_news&subj=6182177 |
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
|
Edited by - Shemiramoth on 02/11/2007 17:32:23 |
 |
|
Lobos
Junior Member
 
572 Posts |
|
Lobos
Junior Member
 
572 Posts |
Posted - 02/11/2007 : 18:58:52
|
Zajimave info ohledne moznych rulesetu a dalsi info zde:
http://www.warhammeralliance.com/articles/showentry.php?e=32
ten nejzajimavejsi :
Open RvR. In that ruleset, other than killing newbies, if you can see an enemy, you can kill an enemy. It is not consentual. They do not have to flag themselves. They do not have to do anything other than sit there and be a target for you. You can go out and happily slaughter Stunties wherever you can find them. Disembowel Dark Elfs, and do other nasty things to Greenskins.
ohledne FFA:
There are some players as you know who want an FFA server. Right now that's not in our plans. But maybe a year down the road, if players really wanted it, if there was support there and we could make ruleset adjustments to make it work, we would consider it. |
Edited by - Lobos on 02/11/2007 19:01:07 |
 |
|
Meddy
Moderator
    

5760 Posts |
Posted - 03/11/2007 : 00:52:38
|
Musim opravit svoji predpoved, ze to vyjde az pristi rok v cervenci na "nejdriv v cervenci a to bych se jeste dost divil" |
STS Chvojkovice-Brod |
 |
|
Meddy
Moderator
    

5760 Posts |
Posted - 04/11/2007 : 20:31:35
|
Tak vyborne HE dostali class na ktery jsem si myslel za DE - Shadow warrior je protipol Shade. Ve stolni hre de facto identicke ability i pouziti - aby se to nepletlo tak SW vymyslel Games Workshop pri boostovani HE asi pred 6 lety - originalne existovali jen Dark scouti pozdeji prejmenovani na Shade. Mno tak a ted je vyzerou ty HE svine...
Jdu se mrknout na http://www.ageofconan.com jestli uz se to nahodou nechystaji vydat... |
STS Chvojkovice-Brod |
 |
|
Topic  |
|