Diskuzní klub hráčů online her
Home | Profile | Novy ucet | Active Topics | Active Polls | Members | Private Messages | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

.
 All Forums
 Warhammer Online
 Warhammer Online - General
 Warhammer Online
 New Topic  New Poll New Poll
 Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 212

ManiaCCC
Junior Member

630 Posts

Posted - 24/02/2008 :  13:34:51  Show Profile Send ManiaCCC a Private Message  Reply with Quote
Mne hlavne ziadne PvE nepride skvele, uzasne a zabavne.. len to wowkacke mi pride najlepsie. :)
Go to Top of Page

NoX
Moderator

cat

1051 Posts

Posted - 25/02/2008 :  08:06:41  Show Profile  Send NoX an ICQ Message Send NoX a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by terawatt

TW, děkujeme za opravdu hodnotný příspěvek do diskuze. Nicméně rád bych Tě požádal, aby jsi se ve svých přístích postech v této sekci, vyvaroval vulgarismů a dalších Tobě tak vlastních slohových prací o WoW. Pokud máš nadále potřebu takové posty psát, směřuj je prosím do sekce tomu příslušné.

Go to Top of Page

Arnold
New Member

358 Posts

Posted - 25/02/2008 :  10:33:41  Show Profile Send Arnold a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by celdric

me by spis zajimalo jestli mate pocit (vy betatesteri), ze ma EA tlacit na pilu aby to vyslo Q2 2008 a nebo si myslite, ze by bylo lepsi to odsunout na Vanoce (tak jako si nekteri nebetatesteri - ja, mysli, ze by bylo lepsi)



Podle mě by bylo ideální září 2008 - dle předpokladu vyjde datadisk wowka kolem Vánoc a na tu dobu bych to určitě nedával. Dal bych září a věřil tomu, že to chytne spoustu lidí natolik, že sice datadisk k wow koupí, ale budou současně hrát i WHO a postupně na něj přejdou.

Jinak podle mě je naprosto rozhodující pro úspěch WHO, jak jim bude šlapat open PvP resp. RvR nebo frakce versus frakce ... pokud tohle bude návykovej tahák, má WHO slušnou šanci.
Go to Top of Page

Marigold
Senior Member

Marigold

3589 Posts

Posted - 25/02/2008 :  11:02:30  Show Profile Send Marigold a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Arnold
Podle mě by bylo ideální září 2008 - dle předpokladu vyjde datadisk wowka kolem Vánoc a na tu dobu bych to určitě nedával. Dal bych září a věřil tomu, že to chytne spoustu lidí natolik, že sice datadisk k wow koupí, ale budou současně hrát i WHO a postupně na něj přejdou.

Jinak podle mě je naprosto rozhodující pro úspěch WHO, jak jim bude šlapat open PvP resp. RvR nebo frakce versus frakce ... pokud tohle bude návykovej tahák, má WHO slušnou šanci.



No, minimálně si najít místo na trhu. Zdá se, že PVE a PVP hráči jsou dvě různé skupiny s odlišnými požadavky.

Ta PVE grupa je jednoznačně věžší, ale ani PVPerů není málo, jak se díky arénám ukázalo... WHO má díky tomu jak nešťastně to u konkurence je udělaný (pokud tam PVP vůbec je) šanci přinejmenším tuhle skupinu zákazníků získat. Podoběn jako DAOC svého času...
Go to Top of Page

Oralin
New Member

243 Posts

Posted - 25/02/2008 :  11:15:52  Show Profile Send Oralin a Private Message  Reply with Quote
Jsem v betě. A musím souhlasit s Maniacem - člověk sice nachází občas bugy, nedodělávky a nevyváženosti, ale obecně je hra už nyní hratelná a zábavná. Myslím, že odklad na vánoce 2008 je zbytečně přehnaný.
Go to Top of Page

Lobos
Junior Member

572 Posts

Posted - 25/02/2008 :  11:33:20  Show Profile  Send Lobos an ICQ Message Send Lobos a Private Message  Reply with Quote
Na druhou stranu neni jeste spousta veci hotovych. Napriklad pi testovani chaos/order neni k dispozici magus a KoTBS, jakmile neco pridaj bude potreba dalsi ladeni. Zatim to na me dela dojem, ze se testuje jen obecne.
Go to Top of Page

NoX
Moderator

cat

1051 Posts

Posted - 25/02/2008 :  12:05:50  Show Profile  Send NoX an ICQ Message Send NoX a Private Message  Reply with Quote
Klient jako takový sice v jakžtakž hratelném stavu je, ale stále mají před sebou velké množství věcí, které je ještě potřeba udělat (Black Guard, HE classy, následný balance povolání, atd atd..). Posunutí bude IMO jedině ku prospěchu hry.
Go to Top of Page

ManiaCCC
Junior Member

630 Posts

Posted - 25/02/2008 :  12:54:14  Show Profile Send ManiaCCC a Private Message  Reply with Quote
Ono to zas netreba brat tak ze to co neni momentalne v bete neni spravene. Teraz na zaciatku roka co bola ta vystava v spanieslku ci kde to bolo boli hratelne 3 HE classy. Nehovoriac o tom ze dalsia cast B2 ma zacat za par dni kde sa ma testovat DE a HE prve dva tiery... ja by som naozaj tomu veril ze to co my momentalne testujeme neni vsetko co uz maju. .. Ale kazdopadne suhlasim s Noxom.. odklad hry len hre pomoze. Len neverim tomu ze by potrebovali 9-10 mesiacov aby sa dostali do fazy kedy hra bude mat vsetko potrebne na releas.
Go to Top of Page

terawatt
Junior Member

xxx

905 Posts

Posted - 25/02/2008 :  13:23:57  Show Profile  Send terawatt an ICQ Message Send terawatt a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by NoX

quote:
Originally posted by terawatt

TW, děkujeme za opravdu hodnotný příspěvek do diskuze. Nicméně rád bych Tě požádal, aby jsi se ve svých přístích postech v této sekci, vyvaroval vulgarismů a dalších Tobě tak vlastních slohových prací o WoW. Pokud máš nadále potřebu takové posty psát, směřuj je prosím do sekce tomu příslušné.




Inu, citim vinu za svou drinu i modrinu, omlouvam se vsem chlebum vezdejsim, noschlebum zdejchnuvsim, zle-tilym i nezletilym no zkratka vsem, za moralni ujmu mym "hanopostem" zpusobenou. Netusil sem, ze to tak "critne" a "ignajtuje" tolik aggra. Mym umyslem bylo naagrovat pouze "betatestery", aby tu obcas "shoutli" trochu objektivni post. Kdo co kde kdy rekl o "release date" myslim malokoho zajima, neb jde o "reckoning". Official "release date" je 2Q 2008, tedy jestli WHO do cervna "nereleasnou", davam mu velkou sanci na pruser, lidem znalych triku konkurence a aritmetiky, nemusim vysvetlovat proc. Tipnout si zkusim jeste to, ze vyjde-li WHO do konce cervna, Lich King "chargne" trh do tri tydnu.

I've survived Chernobyl, Y2K, Bird flu, Mad cow disease, 9/11, Swine flu, 21/12/2012, ebola outbreak 2014, African Swine Fever 2018. NIBIRU BRING IT ON.


Go to Top of Page

NoX
Moderator

cat

1051 Posts

Posted - 25/02/2008 :  14:19:35  Show Profile  Send NoX an ICQ Message Send NoX a Private Message  Reply with Quote
Množná,že kdybys pro příště vynechal ty zběsilé wowismy, tak by se tam ten úmysl hledal lépe.

Jinak tedy osobně si myslím, že dost betatesterů tu píše kvalitní posty obsahující informace hluboce porušující NDA. Pokud Tě zajímá něco konkrétního, zkus se konkrétně zeptat. Lépe se na to odpovídá.

A pokud se ti z nějakého důvodu nezamlouvá debata o release date, tak není nic jednoduššího, než jí ignorovat.
Go to Top of Page

Sho
New Member

lllllllllll

242 Posts

Posted - 25/02/2008 :  22:21:46  Show Profile  Send Sho an ICQ Message Send Sho a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by NoX

Klient jako takový sice v jakžtakž hratelném stavu je, ale stále mají před sebou velké množství věcí, které je ještě potřeba udělat (Black Guard, HE classy, následný balance povolání, atd atd..). Posunutí bude IMO jedině ku prospěchu hry.



Vybalancování povolaní myslim že bude na jedničku...tohle jim šlo vždy nejlépe:-)

Hloupému člověku nejvíce prospívá, když mlčí. Kdyby to však věděl, nebyl by už hloupý.

DotA - This Way
Go to Top of Page

nses
New Member

100 Posts

Posted - 25/02/2008 :  22:53:45  Show Profile Send nses a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Marigold
Ta PVE grupa je jednoznačně věžší, ale ani PVPerů není málo, jak se díky arénám ukázalo... WHO má díky tomu jak nešťastně to u konkurence je udělaný (pokud tam PVP vůbec je) šanci přinejmenším tuhle skupinu zákazníků získat...


Uz dnes ponuka hra slusnu porciu zabavy PvE -public quests a taktiez PvP, hocikde po celom uzemi, na bojovych poliach /udrzanie, ziskanie urcitych svatyn-mohyl/, scenario-instancovane areny, pre mna nie velmi zaujimave...
Go to Top of Page

terawatt
Junior Member

xxx

905 Posts

Posted - 28/02/2008 :  11:30:10  Show Profile  Send terawatt an ICQ Message Send terawatt a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by NoX

Množná,že kdybys pro příště vynechal ty zběsilé wowismy, tak by se tam ten úmysl hledal lépe.

Jinak tedy osobně si myslím, že dost betatesterů tu píše kvalitní posty obsahující informace hluboce porušující NDA. Pokud Tě zajímá něco konkrétního, zkus se konkrétně zeptat. Lépe se na to odpovídá.

A pokud se ti z nějakého důvodu nezamlouvá debata o release date, tak není nic jednoduššího, než jí ignorovat.




Noxiku, ty lumpiku, chces li kritiku, vykoupej se v nocniku, ode mne zadnou neuslysis, nebot "critne" li kritika, byva konfrontace velika. Pravdu ale mas, kdyz uz kritizovat, tak kritiky a nejlip satirou. Ale o tom jindy.

Na http://www.tentonhammer.com/node/25902 je clanek o WHO a pod jednim ze screenshotu veta: "Classes in WAR may be dropped if it doesn´t fit or work in the overall scheme of the game". Nevim jestli to chapu spravne, je to nejspis vytrzeno z kontextu, ale doufam ze classy menit nehodlaji, to by byla hodne spatna zprava co se "class ballance" a vubec celeho vyvoje WHO tyka. V podstate delaji 4 "archtypy" pro 6 ruznych ras, to znamena, ze jedna a ta sama abilita pro jeden archtyp ma 6 ruznych nazvu a vlastnosti, tedy "cast time" a "damage/heal/buff" v ruznych variantach, navic vysperkovane kombama, coz muze byt taky zajimave, doufam v jednoduchou koncepci ale vyse zminene rozhodnuti "dropnout" classy mi prijde jednoduche az prilis, navic v teto fazi by vse hodne zkomplikovalo.

PVE:
PvE tipuji "WoW like", ne tedy uplne nachlup, ale hadam, ze budou instance pro 4-15 lidi, PvE ve WOW funguje skvele, je snadne jej zkazit a nesnadne vylepsit, mozna proto se tomuto tematu zatim dost vyhybaji.

PVP:
PVP, jak slibujou, bude ale uplne jine kafe, nevim jak vyresi taktiku, v nejhorsim snad okopiruji DAOC, na tom az tak nezalezi, hlavni bolistka bude stejne jako u WoW v "class ballance" a predevsim tedy v MANA systemu. Restovani many v PvP bylo ve WOW reseno tragicky, oproti tomu "MORALE, HATE, RAGE, GRUDGE", or whatever they call it, pracuje pouze s "action points" ci "cooldowny" zkratka restovani many v PvP jak ho zname z WoW konecne a definitivne zmizi. Navic moc se mi libila charakteristika "healer class", definice zni "As much damage as heal, the same backwards", coz snad znamena, ze "healer class" musi k dosazeni maximalni efektivity kombinovat heal s damage, navic healer, co casti healy, v PvP s random lidma by byl normalni jev, nikoli utopie, jak je tomu ve WOW.

WHO ma slusny potencial udelat z WoW svou nepovedenou zetaverzi, doufam ze se povede jeste letos.

I've survived Chernobyl, Y2K, Bird flu, Mad cow disease, 9/11, Swine flu, 21/12/2012, ebola outbreak 2014, African Swine Fever 2018. NIBIRU BRING IT ON.


Go to Top of Page

Honsou
New Member

329 Posts

Posted - 28/02/2008 :  12:54:42  Show Profile Send Honsou a Private Message  Reply with Quote
poeta sighted ^^

mozna ty pismenka davaj i smysl, ale na prolomeni tohodle kodu odmitam obetovat mladi

lidi by tu predevsim meli prestat srovnavat WO s WOW a pockat si rekneme na open betu, nebo hotovy produkt ...... tyhle prirovnani a dohady jsou jen informacni balast
Go to Top of Page

Shemiramoth
Moderator

4326 Posts

Posted - 28/02/2008 :  13:02:14  Show Profile  Send Shemiramoth an ICQ Message Send Shemiramoth a Private Message  Reply with Quote
To Meddy: Ne, nebylo

K ostatnim. Zdrzte se prosim jakychkoliv provokaci a dalsich invektiv vuci komukoliv. Srovnavani WoW PvE (PvP) vs XY MMO je uplne nesmyslne, zbytecne a o nicem. Jakykoliv flame na podobna temata budu mazat.

Uz to tady trosku zavanelo necim podobnym ohledne PvE. Snazte se drzet diskuze a daneho tematu. Pokud se nechcete zucastnovat diskuze na dane tema, tak se radeji zdrzte postovani, nez zbytecne postovat +1 posty.

Nikdo vam samozrejme nebrani zeptat se na cokoliv.

Ac si osobne myslim, ze PvE ve WoW je nuda na ntou, nebudu "branit" nekomu rikat opak. Kazdy ma jiny vkus a jine meritka hodnoceni.


- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain.
- When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you.
- Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%

Go to Top of Page

Shemiramoth
Moderator

4326 Posts

Posted - 28/02/2008 :  13:30:58  Show Profile  Send Shemiramoth an ICQ Message Send Shemiramoth a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by terawatt

Poslednich snad 20. postu je o "KDY", tedy o "release date", coz je informace, kterou nemaji ani developeri.


Je videt, ze nepracujes primo v branzi. Uvedu te na pravou miru.

Ve fazi beta je dost jednoduche odhadnout release date a developeri, svete div se, ho vedi. Samozrejme nereknou, ze to bude 22. prosince, ale reknou prosinec.

Cyklus, ktery se vykonava pri debuggu v Beta fazi hry, umoznuje priblizne odhadnout dokonceni. Odsunuti projektu na jiny kvartal ci jiny mesic se deje hlavne ze strany developera. Ten zjisti na zaklade feedbacku, mnozstvi planovane zbyvajici prace a dalsich faktoru, ze to zkratka neni mozne dodelat v danem terminu a informuje vydavatele.

Ten na druhou stranu bud souhlasi anebo nesouhlasi. Pri souhlasu je to jednoduche. Zkratka je vice casu a dela se dale. Pri nesouhlasu je to trosku slozitejsi. Bud nastavaji crunche (prescas), orezavani danych feature, pripadne dodelani hry do stadia, ktere se dohodne a okamzita prace na patchi, ktery si lide stahnou hned po vydani.

Tisk, lis, distribuce trva obvykle 2-3 tydny. Tzn. kdyz je hra planovana za 20. kvetna, tak uz musi byt gold rekneme 1.kvetna. Okamzite po odevzdani do lisu se pracuje na patchi, coz da jakoby developerum dalsi cas. U MMO je to easy. Patch si lide musi stahnout tak i tak, aby mohli hrat. U offline her nemusi a tudiz by hra mela byt v lepsim stavu.

Posledni zmineny scenar ve forme patche hned po vydani je dost nestastne reseni. U MMO se to da delat vselijak. Predpoklad, ze high tier zona bude okupovana za tri tydny pro release dava dalsi cas na dodelani teto zony apod. Ale to uz jsou takove cachry spise.

Ad WAR a release date: Tezko rict, zda to vyjde ci nevyjde. Ocekaval bych, ze jestli se rozjede vetsi marketingova kampan mesic, dva pred vydanim, tak to muze byt znamka, ze to vydaji. Marketing je u publisheru byva take kvartalne reseny a musi se do toho projekty "vlezt".

Edit: Odsunuti projektu ze strany publishera, muze byt take. :-) Hra se muze posunout kvuli ocekavanym vetsim prodejum v danem kvartalu (vetsi "chut" kupovat hry - vanoce, atp.)

- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain.
- When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you.
- Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%


Edited by - Shemiramoth on 28/02/2008 16:05:52
Go to Top of Page

Marigold
Senior Member

Marigold

3589 Posts

Posted - 28/02/2008 :  13:34:58  Show Profile Send Marigold a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by terawatt
PVP:
PVP, jak slibujou, bude ale uplne jine kafe, nevim jak vyresi taktiku, v nejhorsim snad okopiruji DAOC, na tom az tak nezalezi, hlavni bolistka bude stejne jako u WoW v "class ballance" a predevsim tedy v MANA systemu. Restovani many v PvP bylo ve WOW reseno tragicky, oproti tomu "MORALE, HATE, RAGE, GRUDGE", or whatever they call it, pracuje pouze s "action points" ci "cooldowny" zkratka restovani many v PvP jak ho zname z WoW konecne a definitivne zmizi. Navic moc se mi libila charakteristika "healer class", definice zni "As much damage as heal, the same backwards", coz snad znamena, ze "healer class" musi k dosazeni maximalni efektivity kombinovat heal s damage, navic healer, co casti healy, v PvP s random lidma by byl normalni jev, nikoli utopie, jak je tomu ve WOW.



Ovšem je otázka, jestli se to s těmi healery podaří... Jak už tady jinde zaznělo, momentální stav je zdá se takový, že healer by sice měl být v předu a mlátit se (a díky tomu healovat mnohem efektivněj), ve skutečnosti ale stejně stojí vzadu a motá healy, protože když vyrazí dopředu mlátit, tak lehne... Takže teoreticky jako koncept dobrý, praktický efekt diskutabilní.

Třeba se jim to ještě podaří doladit, i když nevím jak... Snad jedině udělat healy relativně nedůležité, tak aby healer nebyl logický první target. Pak možná budou "healeři" i dělat damáž.

Další věc je kombinace melee DD s healem... Zvláštní :)
Go to Top of Page

Marigold
Senior Member

Marigold

3589 Posts

Posted - 28/02/2008 :  13:41:10  Show Profile Send Marigold a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Shemiramoth
Cyklus, ktery se vykonava pri debuggu v Beta fazi hry, umoznuje priblizne odhadnout dokonceni. Odsunuti projektu na jiny kvartal ci jiny mesic se deje hlavne ze strany developera. Ten zjisti na zaklade feedbacku, mnozstvi planovane zbyvajici prace a dalsich faktoru, ze to zkratka neni mozne dodelat v danem terminu a informuje vydavatele.



Taky se ovšem stává, že se vývoj oproti předpokladům protáhne, kvůli špatnému odhadu náročnosti, kapacit a podobně.

Publisher ale ztratí trpělivost, a zavelí "vydat nebo konec". To mívá dost tragické následky.

Konkrétní případ: World War II Online (MMO simulátor/FPS z druhé světové). Velký hype, velká očekávání, na nátlak publishera vydáno ve stavu cca alfa verze. Hru to prakticky zabilo (i když zázrakem po letech pořád ještě funguje, hlavně proto, že na svém omezeném trhu nemá konkurenci). Do stavu umožňujícím "vydání" se IMHO dostala tak rok po skutečném vydání...

Podobně Vanguard, tam do toho tak nevidím, nehrál jsem - ale taky jsem získal dojem že byl de facto vydán v nehotové podobě.

No, uvidíme, taky bych tipnul ty Vánoce
Go to Top of Page

Shemiramoth
Moderator

4326 Posts

Posted - 28/02/2008 :  14:28:36  Show Profile  Send Shemiramoth an ICQ Message Send Shemiramoth a Private Message  Reply with Quote
Ano deadline je slovo, ktere developer nema moc rad . Vanguard je typicky priklad takove deadline, ktera zabila hru. Jenze Vanguard by velice drahy a SOE ztratilo trpelivost do dale financovat.

Jak se cena vyvoje MMO zacne dostavat nad 50mio dolaru, tak zacina byt dusno. Zvlast, kdyz konce neni vidno. Obvykle se rika, ze cena MMO je 2x az 3x vyssi nez cena "offline" hry. Jsou ale ruzne vyjimky. Myslim, ze EVE byla docela levna na vyvoj a takova Killzone..jo ta uz se vysplha nejspise na miliardu Kc.

Ad spatne odhady. Nazval bych to jako syndrom "velkych oci". Predstava je takova, realita je nasledujici a vysledek tristni. S release datem je vzdy problem a u MMO je to jeste 2x narocnejsi. Devs delaji hru v nejlepsi vire, ze bude dobra. Pak se k tomu dostanou hraci a ti jim reknou, ze to neni moc idealni. Zacne balance a predelavky. Vyvoj se prodluzuje. Dulezite je dobre zacit a mit zvladnutou vetsi cas "behu". Koncovka muze byt horsi, ale prave testeri pomohou. Cim vice tim lepe.

- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain.
- When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you.
- Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%


Edited by - Shemiramoth on 28/02/2008 14:34:19
Go to Top of Page

Shemiramoth
Moderator

4326 Posts

Posted - 28/02/2008 :  16:08:09  Show Profile  Send Shemiramoth an ICQ Message Send Shemiramoth a Private Message  Reply with Quote
Pokud bychom brali oznameni release date jako 2Q/2008, tak nejzazsi termin pro vydani je konec cervna, tedy konec druheho kvartalu.

- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain.
- When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you.
- Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%

Go to Top of Page

terawatt
Junior Member

xxx

905 Posts

Posted - 28/02/2008 :  16:09:10  Show Profile  Send terawatt an ICQ Message Send terawatt a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Shemiramoth

Ano deadline je slovo, ktere developer nema moc rad .



Na http://www.971theticket.com/play_window.php?audioType=Episode&audioId=1490213 je interview s Jeffem Hickmanem a Joshem Dresherem. Na otazku kdy planujou release odpovedeli, ze to vi presne, nerekli ale konkretni datum, ani obligatni "vyjde az bude ready". Na otazku ohledne "hardware requirements" odpovedeli, cituji:" has not been announced yet", pritom engine hry znaji uz hezky dlouho. "Release date" samozrejme znaji ovsem pouze predpokladane, stanovene managementem, stejne jako mnoho dalsich zajimavych cisel tykajicich se trhu a celkoveho rozpoctu, o nemz mimo jine, Paul hovori zcela bezprostredne viz. > http://www.businessweek.com/innovate/gamesinc/archives/2008/02/19_minutes_45_s.html
,coz mne maximalne udivuje, nebot vim, jak jsou Americane skoupi hovorit o cemkoli konkretnim, hlavne jde li o penize a predevsim jde li o penize miliardoveho koncernu, jakym je EA, kde podobne informace jsou "highly classified, confidential a top secret" (mozna je to tim, ze Paul American neni, alespon ne rodily, ale to sem fakt nepatri). Kazdopadne diky moc za info, v brazni nepracuju, ale i tak si tipnu release date na prazdniny (tedy kveten,!?)...2008

quote:
Originally posted by Marigold

Ovšem je otázka, jestli se to s těmi healery podaří... Jak už tady jinde zaznělo, momentální stav je zdá se takový, že healer by sice měl být v předu a mlátit se (a díky tomu healovat mnohem efektivněj), ve skutečnosti ale stejně stojí vzadu a motá healy, protože když vyrazí dopředu mlátit, tak lehne... Takže teoreticky jako koncept dobrý, praktický efekt diskutabilní.



Pro clothaky plati samozrejme pravidlo, zustat mimo dosah melee. U plate/mail healeru lze problem vyresit abilitkou, treba lahudka typu Avoidance+Water/Earth Shield, jen probuh ne loladinske immunability (omlouvam se za WoWismy:)), nemuzou chybet hotky a´la druid a insta healy. Nemyslim, ze budou mit problem tohle vyladit, spis nerozumim tomu prohlaseni o "droppovani" class, kdyz to schema hry bude vyzadovat.


I've survived Chernobyl, Y2K, Bird flu, Mad cow disease, 9/11, Swine flu, 21/12/2012, ebola outbreak 2014, African Swine Fever 2018. NIBIRU BRING IT ON.


Go to Top of Page

Oralin
New Member

243 Posts

Posted - 28/02/2008 :  18:08:46  Show Profile Send Oralin a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Shemiramoth

Pokud bychom brali oznameni release date jako 2Q/2008, tak nejzazsi termin pro vydani je konec cervna, tedy konec druheho kvartalu.


Někde jsem tu četl citaci developerů, že kvartály počítají ve fiskálním roce. Pak by konec 2Q bylo spíš září.

Tak bych to viděl i co se dodělanosti týká.

Ať žije věštění... :)
Go to Top of Page

Lahvan
Dictator Apprentice

318 Posts

Posted - 28/02/2008 :  22:10:38  Show Profile Send Lahvan a Private Message  Reply with Quote
Obávám, že Oralin má pravdu s tím fiskálním rokem.

S tím utajováním - imo čím je společnost větší tím je víc paranoidní a posedlá utajováním. Pro jednu takovou dělám.
Go to Top of Page

nses
New Member

100 Posts

Posted - 28/02/2008 :  22:20:22  Show Profile Send nses a Private Message  Reply with Quote
Spekulacie, vsetko su to len spekulacie ... tak sa tiez pridam.
Prinajlepsom december/prosinec/ 2008.
Go to Top of Page

Shemiramoth
Moderator

4326 Posts

Posted - 29/02/2008 :  08:09:43  Show Profile  Send Shemiramoth an ICQ Message Send Shemiramoth a Private Message  Reply with Quote
No pokud to pocitaji ve fiskalni roce, tak maji dost casu. :-))

- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain.
- When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you.
- Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%

Go to Top of Page
Page: of 212 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  New Poll New Poll
 Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Diskuzní klub hráčů online her © © 2000 CzechHeroes Go To Top Of Page
This page was generated in 2 seconds. on eygor Snitz Forums 2000