Author |
Topic |
brutus
Average Member
1833 Posts |
Posted - 24/04/2005 : 12:51:53
|
Chtel bych dat dokupy veci, ktere mne po cca 2mesicich hrani a vylevelovani lev60 charu (+ par altu 10-20), vadi na WOW.
1) Postih za smrt lepe receno jeho neexistence v PVP a smesnost v PvM je asi nejhorsi. V PvM diky tomu lidi hraji jak debilove, naagrujou pulku instance a reakce je "haha tak bezime". To je ale asi ta nejmensi bolest (i kdyz nasere). Vetsim problemem je, ze diky teto "feature" se napriklad "high-end" raid na Azureose zvrhava v pouhou nutnost sehnani 40 lidi co jsou ochotni absolvovat cca 30min orgii typu: smrt-beh-smrt-beh.... Nejhorsi ale je ze diky NULOVEMU postihu za smrt v PvP zde neni naprosto zadna motivace hrat inteligentne - viz ted po zavedeni "honor" systemu zona HF - tady se proste libovolny pocet lidi z obou stran vrha proti sobe v te naprosto nejstupidnejsi verzi zergu co existuje - kazdemu jde jen o to, aby dal libovolny dmg co nejvetsimu poctu nepratel a tim ziskal dalsi "honorable" kill. To ze zhebnes v nasledujicich 10sec je fuk - hrbitov je blizko tak jedem dal.... Pro mne osobne je tohle naprosto demotivujici a jelikoz PvP bylo hlavni motivaci je to dost na pikacu.
2) Mizive mnozstvi high end contentu Na lev 60 ma byt hlavni zabavou (mimo spatne fungujiciho PvP) chozeni do high instanci. No prosel jsem je za cca tyden vsechny (ono jich je tak malo ze se neni cemu divit) a problem je, ze naharvestovani slusneho vybaveni znamena chodit tu samou instanci furt dokola jak kokot a doufat, ze budu mit na popatnacty vetsi stesti na drop a roll nez predtim.... dekuji - nechci - to pro mne skutecne neni zabava. a na to navazuje dalsi problem:
3) Craft Craft je napytel. S vyjimkou par high veci ze vzacnych receptu je vse ostatni HORSI nez bezny drop, ktereho je plny AH. Tim padem neexistuje moznost pro cloveka ktereho nebavi farmit furt dokola instance vyrobit si equip na urovni.
No zkratka po tech cca 2 mesicich se obcas lognu, podivam se jestli se nahodou neformuje grupa do jedine instance co je pro mne jeste zajimava a kdyz ne tak jdu AFK/odlogovavam. Pokud Battlegrounds neprijdou behem nasledujiciho mesice a pokud nesplni me ocekavani z hlediska PvP motivace tak nebudu mit duvod s WOW pokracovat.
|
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE! |
|
| |
Firian
Average Member
1047 Posts |
Posted - 24/04/2005 : 13:36:30
|
Ad Opakovane chozeni do high instanci:
Pokud chceš mít top equip musíš si ho vydřít, to není žádná výsada WoW (já znám totéž z AO), je to tak dělané proto, abys měl pocit že jsi opravdu něčeho dosáhl, když jsi na to musel měsíc dva dřít :)
Ohledně těchto high raidů máme v AO raidboty kde máš za účast na raidu body a to co padne se pak aukčním systémem za body rozděluje. Takže i když chodíš měsíc na ten samý raid tak víš že sice z toho nic nemáš ale střádáš si body a jednou to mít budeš. Něco takového ve WoW ještě nefunguje?
|
WoW EU *Drak'Thul* Firun (Druid), *Darkspear* Firun (Shaman), *Thunderhorn* Milagros (Gnome Mage) Anarchy Online *RK1* Firian (200 Fixer), Firian2 (216/10 Bureaucrat), Firian3 (60 Doctor), Firian4 (215/13 Shade), Milagros (217/15 Engineer), Firun (217/18 Enforcer) | *RK2* Milagros (120 Adv)
|
Edited by - Firian on 24/04/2005 13:37:09 |
|
|
Marti
New Member
159 Posts |
Posted - 24/04/2005 : 14:49:14
|
Nemáš lvl tak rychle :-).
Já na 60 budu ještě min měsíc a možna daleko díl dřít :-).
|
EVE Online - Bel Gar family :-).
|
|
|
Kuzelka
Starting Member
43 Posts |
Posted - 24/04/2005 : 14:55:10
|
Chodit na nejake msito porad dokola, aby si mel nejaky drop, je rekl bych v celku normalni. Nejvetsi maniaky na tento typ hrani najdete na CZECHRO:o)))
A ze to leze na hlavu je pravda.
S ostatnim souhlasim, ma to enktere chybicky, ale hold WoW je udelany pro tech 90% co to hrajou, protoze se to jmenuje Warcraft :o) takze postihy za smrt tak rychle nezmeni.... |
WoW/DAoC/RO/EVE/WHO
Priest/Bard/Priest/CASUAL/Priest) Dorticek
-Shadowmoon (Drakthul) -Mordred -Czechro.net -Tranquility -Eltharion
Thou shalt heal thy neighbour - Dorticek´s priests school (WoW 2005 A.D.) |
|
|
Kořka
Average Member
1466 Posts |
Posted - 24/04/2005 : 15:25:14
|
quote: Originally posted by brutus
Pokud Battlegrounds neprijdou behem nasledujiciho mesice a pokud nesplni me ocekavani z hlediska PvP motivace tak nebudu mit duvod s WOW pokracovat.
Je čas si založit dalšího alta A vvvo tom to je-bohužel |
Arokh Estarioll |
|
|
Sacrifice
New Member
140 Posts |
Posted - 24/04/2005 : 15:40:57
|
1. nechcem postih za smrt. ked tak minimalny ala daoc 2. nesuhlasim kdo chce drop musi chodit dungy 3. je mi to fuk crafta nedelam |
"Relationships come and go. Epics are soulbound" |
|
|
Rodier
Moderator
4328 Posts |
Posted - 24/04/2005 : 15:56:26
|
1. - nesmysl, zapominas na niceni veci, ktery by se sakra prodrazilo kdyby kazdy pouzival ten tvuj system. Ja teda zatim nepotkal nikoho kdo by hral takhle, kazdyho to sralo ze musi utracet za opravy. Ale je fakt, ze by imho pomohlo kdyby napriklad modre a lepsi veci po zniceni na 0 uz se nedali opravit ani rozebrat na enchant. Postih za smrt ztratou expu je naprosta blbost. Hra je tu abysme se bavili a ne trapili.
2. - nemas levelit tak rychle. WoW proste nepocital s "magorama' co udelaji za 2 mesice od spusteni level 60, takze se nediv. Neverim ze sis tu hru uzival a vyuzival vsecky jeji featury kdyz ses hnal za 60tkou a na to navazuje i ten 3. bod Kdyby si totiz furu mensich mist prochazel vicekrat /coz si imho nedelal v honbe za levelem/ tak bys prave ziskal furu special receptu a krafting by v tomto svetle vypadal daleko lepe. I kdyz porad to neznamena ze by ho nemeli zlepsit, meli. Ale co jsem cetl, tak hlavni duvod craft skillu je vydelavani penez v nouzi kdyz nechces zabijet moby. Proste sedis a vyrabis a prodavas obchodnikum-npc, pripadne nizsim levelum. Proste klasickej kraft system kterej nepocita s tim ze jsi zaroven "za chvilku vylevelenej hrac co chce chodit na moby/hrace, ale zaroven si i kraftit neco na sebe". To totiz dost porusuje ten zakladni namet spoluprace..
edit: co se nelibi mne z pohledu maga? Dost divne fungujici mana shield ;] ma resistit vsecky fyzikal dmg ale pritom furu jich neresisti.. nebo jak zjistit kde co dava jake dmg? treba elementalove? Stve mne, ze jsou urcite potvory proti kterym neexistuje u maga zadna obrana. Takovej water elemental - nechapu, proc je na frostnova immuni, vzdyt je to voda takze prave zmrazeni by nemel byt problem.. a fura dalsich kravin. Taky mne stve to, ze kdyz cloveka zabijou v PvP u hrbitova tak proste musi 20 minut cumet a cekat az ty aliancni hovada vodtahnou (a vice versa). Meli by dat moznost urcitou dobu immune po resu. |
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
|
Edited by - Rodier on 24/04/2005 16:00:49 |
|
|
VT
Moderator
4191 Posts |
Posted - 24/04/2005 : 16:12:19
|
quote: Originally posted by Firian Ohledně těchto high raidů máme v AO raidboty kde máš za účast na raidu body a to co padne se pak aukčním systémem za body rozděluje. Takže i když chodíš měsíc na ten samý raid tak víš že sice z toho nic nemáš ale střádáš si body a jednou to mít budeš. Něco takového ve WoW ještě nefunguje?
Snaha o zavedeni 'bodovani' raidu tu je: http://www.imperium.cz/forum/topic.asp?TOPIC_ID=15119 |
|
|
VT
Moderator
4191 Posts |
Posted - 24/04/2005 : 16:15:35
|
quote: Originally posted by Rodier Ale je fakt, ze by imho pomohlo kdyby napriklad modre a lepsi veci po zniceni na 0 uz se nedali opravit ani rozebrat na enchant. Postih za smrt ztratou expu je naprosta blbost. Hra je tu abysme se bavili a ne trapili.
To je relativni. Nikdo nechce, aby jsi se postihem trapil. Ale zase na druhou stranu nulovy postih degeneruje hru na nudnou singlovku, ktera nenuti hrace premyslet a hrat dobre. Takze vetsina hracu jede v podstate save/load - po smrti nic neztrati, vraci se na zacatek (financni postih za opravu veci je smesny vzhledem k neexistenci ingame penez (kazdy ma dostatek)).
Takze nulovy postih za smrt prosim ne (vim o cem mluvim, prave jsem v EQ1 smrti delevelnul a stale jsem nezesilel). |
|
|
Mamut
New Member
291 Posts |
Posted - 24/04/2005 : 16:52:22
|
Podle mně by stačilo, aby každou smrtí v PvP se věci ničili stejně jako když umřu v PvE tudíž nějakých 10% z durability. Takhle když umřu rukou hráče, mně to nic nestojí.
Pro brutuse: A co jsi čekal? Hnal jsi se jak magor, abys měl lvl 60 a teď tě to nebaví. Nechápu tyhle lidi. Já pěkně jedu pomalu a užívám si hry. Neznám totiž moc her co po dosáhnutí maxima jsou ještě nějak moc zábavné (kromě Planetside). Já osobně si chci např lvl 59 šetřit co nejvíc, protože pak zmizí motivace chodit questy či sbírat expy. ale tak je to u všeho. Na druhou stranu chápu, že chuť mí lvl 60 se silná. Já naštěstí nemám tolik času, abych ji dosáhl brzo a tím pádem mi zůstane zábava o něco déle než tobě. |
World of Warcraft - Mamut [retired] |
|
|
†… Havran …†
Average Member
1962 Posts |
Posted - 24/04/2005 : 16:52:37
|
ze vy tak radi probyrate veci kery tam blizard stejne neda :) |
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
|
|
|
Morpheus.cz
New Member
216 Posts |
Posted - 24/04/2005 : 17:03:02
|
AD1/ Bohuzel, chybeni postihu za smrt /at jiz ve forme expu nebo ztraty damage veci/ je asi jedna jedna z nejvetsich chyb. Pitomy hrace najdes vsude ja osobne pokud se s nima omylem dostanu do party tak po prvni ukazce rikam sorry I must leave bez ohledu na to ze treba quest musim opakovat az dalsi den AD2/Souhlasim, akorat ja tu vec chci tak tu instanci budu chodit porad dokola dokud ten set neslozim. Co budu delat pak krome pvp nevim. Druha strana barikady? AD3/ Souhlasim s tim ze craft je divnej. Urcite by to chtelo velice a to myslim hodne stizit a zaroven pridat lepsi veci. Je mozny ze prijde nejakej datac..dalsi levely, dalsi instance... |
Pichac Kosticka Vulmane nekromant (Ceska Legie) Hrombobyj (EQ2) |
Edited by - Morpheus.cz on 24/04/2005 17:06:05 |
|
|
Thundeeer
New Member
421 Posts |
Posted - 24/04/2005 : 19:16:07
|
quote: Originally posted by Mamut
Pro brutuse: A co jsi čekal? Hnal jsi se jak magor, abys měl lvl 60 a teď tě to nebaví. Nechápu tyhle lidi. Já pěkně jedu pomalu a užívám si hry.
Tu by som si zastal Brutusa. Podla mna je magor ten kdo spravi vo wow lvl 1-60 za tyzden alebo 2. Za dva mesiace to dokaze vyexpit aj normalny clovek ked hra pravidelne a nema ziadne alty. |
WoW Twinstar - Horde - Mathrim Horde [tauren - hunter] 1x tyzdenne
Ultima Online - Kelevar - Elessar (retired) Dark Age of Camelot US - Gareth - Alderienne [eldritch] (retired) World of Warcraft EU- Drak'thul/Horde - Jaskynka [blood elf hunter] (retired)
bezvyznamne anonymne avatary :) Rift, DAoC Uthgard, Asheron's Call 2 (frozen), LOTRO (retired), AoC (retired), Warhammer Online (rip),
|
|
|
Stilgar
Average Member
1971 Posts |
Posted - 24/04/2005 : 19:18:03
|
pokuds prosel vsechny instance (s tim ze sis v nich splnil vsechny, nebo skoro vsechny questy) tak /salute ale pochybuju (ne ze by to bylo nemozne, to ani zdaleka, ale zabere to cas)
o top PvE jako je onyxia/MC apod si taky neslysel (je to docela challenge pro bandu noobu)
ad: pvp a postih za smrt souhlasim, to ze se nepocita kolikrat umru a enjak to redukuje muj pvp point gain je uhozeny |
[Stilgar] Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.
|
Edited by - Stilgar on 24/04/2005 19:18:45 |
|
|
Tragedy
Moderator
2637 Posts |
Posted - 24/04/2005 : 19:21:38
|
quote: Originally posted by Thundeeer
quote: Originally posted by Mamut
Pro brutuse: A co jsi čekal? Hnal jsi se jak magor, abys měl lvl 60 a teď tě to nebaví. Nechápu tyhle lidi. Já pěkně jedu pomalu a užívám si hry.
Tu by som si zastal Brutusa. Podla mna je magor ten kdo spravi vo wow lvl 1-60 za tyzden alebo 2. Za dva mesiace to dokaze vyexpit aj normalny clovek ked hra pravidelne a nema ziadne alty.
Myslim, ze ja jsem prototyp "normalniho" cloveka. Hraju tak 2-3 hodiny denne a to je imho i tak hodne. A mam ted level 40. Pocitam, ze me jeste mesic-dva do 60 cekaji. |
Tragedy "Killing is my business... ...and business is good!" |
|
|
Colldor
Gimp
2165 Posts |
Posted - 24/04/2005 : 21:37:24
|
Jedine co me na wow vadi je ze nejde posilat /tell do offline ( posta sux ) ;b |
Colldor, Allerious, Turrin Bagalmon [UO - DP] (retired) Colldor, Enforcer <CzA> [Anarchy Online] (retired) Kremilek, Troll Warrior <Zdechliny> [WoW] (retired) Colldor, Zealot <Skull> [WHO] (retired) |
|
|
Tibor
<Mor do Kuli>
1443 Posts |
Posted - 24/04/2005 : 22:20:38
|
quote:
nemas levelit tak rychle
Proboha, co to je za hlášku? WoW je snad hra pro pomalu levelující hráče? To že WoW x měsíců po vydání nemá dost high level contentu (alespoň to tak vypadá podle úvodního postu) rozhodně není chyba hráče ale vývojářů. |
|
|
Pacient
New Member
297 Posts |
Posted - 24/04/2005 : 22:36:00
|
Ja si myslim, ze absence postihu za smrt v pvp je bezva vec, protoze diky tomu se boji nikdo nevyhyba. Kdyz se naloguju do hry tak chci hrat a ne cekat az mi spadne nejaky postih, nebo vydelavat na hrani pvp. Ovsem vetsi postih za zabiti monstry bych uvital, treba jako zdrazeni opravy. |
Dutá hlava víc duní. |
|
|
VT
Moderator
4191 Posts |
Posted - 25/04/2005 : 00:16:53
|
quote: Originally posted by Pacient
Ja si myslim, ze absence postihu za smrt v pvp je bezva vec, protoze diky tomu se boji nikdo nevyhyba. Kdyz se naloguju do hry tak chci hrat a ne cekat az mi spadne nejaky postih, nebo vydelavat na hrani pvp. Ovsem vetsi postih za zabiti monstry bych uvital, treba jako zdrazeni opravy.
Nulovy postih za pvp (pve) v mmorpg hre je nesmysl. Svet ve kterem se pohybujes je perzistentni, neni to quake deathmatch arena, ktera se po odlogovani hracu zrusi.
To by potom mohl kazdy rovnou dostat 60 lvl char se vsema úber itemama a hup do pvp. Korenim rpg resp. mmorpg je nedostatek. Dopln si za to slovo co chces. Nedostatek je to co te zene kupredu (vic penez, lepsi itemy, vyssi level, vic hp atd.). Zisk musi byt kompenzovan ztratou, vynos rizikem. Pokud se ti strana ma dati nerovna strane dal je nekde chyba.
Postih vytvari v mmorpg rovnovahu, diky postihum jsou hraci tlaceni k lepsim vykonum, alespon trochu je nuti myslet. A hlavne ten pocit pripadneho vitezstvi, ta radost z uspechu je o hodne vetsi (hrac vi co mohl ztratit a diky sve inteligenci, dikym svym skillum se tak nestalo).
Nulovy postih je pro hloupaky. |
Edited by - VT on 25/04/2005 00:19:53 |
|
|
Rodier
Moderator
4328 Posts |
Posted - 25/04/2005 : 01:42:40
|
na druhou stranu jak to udelat, aby lidi pvp opravdu hrali? Vem si treba UO kde byl postih docela brutus. Lidi nemeli PvP moc radi a kdyz, tak ho delali az kdyz byli moc moc prachati aby si to mohli dovolit.
Asi neni MMORPG kde by bylo dobre vybalancovano tohle vsechno. |
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
|
|
|
Rahman
Moderator
4368 Posts |
Posted - 25/04/2005 : 02:40:04
|
Vetsinu lidi neni treba do pvp nutit, staci jim dat nejakou tu motivaci. Celkem dobre to funguje v Anarchy online, kde jde bud o raid bossy s dlouhym spawnem v pvp zonach, tzn o spawn a tudiz itemy se bojuje, nebo boj o bonusy pro gildu (zakladna, mista pro zakladny je omezeny pocet, takze nove gildy museji bojovat aby mely bonusy).
Pak je samozrejme i mnohem jednodussi varianta, a to zavest pvp reward system, kde jsou za zabijeni body (mne se ale vic zamlouva pvp bez primeho rewardu, zato s nejakym smyslem (ubranim zakladnu, dobydu zakladnu pro svou gildu)). |
|
|
Rahman
Moderator
4368 Posts |
Posted - 25/04/2005 : 02:41:47
|
BTW na PvP serverech WoW funguje neco podobneho, a to jsou questy na enemy/contested territory. To ovsem celkem pada s dosazenim level capu, lvl 60 char uz je v tomhle ohledu spis ta svine ktera skodi postavam hracu z druhe strany. |
|
|
ripptor
Starting Member
76 Posts |
Posted - 25/04/2005 : 09:23:38
|
Ja z brutusom v zasade suhlasim, absencia postihu za smrt sposobuje ze hraci su naozaj uplne lahostajny a robia si co chcu. V EQ2 ked niekto zomrel tak mu cela grupa pomahala ist po telo a nikto sa neodjoinoval, tie postihy sposobili, ze sa hraci nespravali ako prasata. Uplne slaby a nefungujuci craft je dalsia vec, ten je taky slabucky, ze aby bol poriadny tak to by chcelo cely craft datadisk, o premakany craft ale zjavne blizzardu neslo. Suroviny su drahsie ako vyrobky a az na par vynimiek su recepty uplne o hovne. Dajme tomu, ze Blizz to tak chcel aby ludia nemohli zbohatnut na crafteni, ale potom preco od lev 25 (kedy zacinaju uz celkom dobre instancie) nema vyznam v crafteni pokracovat, pretoze uz nemozem vyrobit nic rozumne ani pre seba sameho (predavat ani nehovorim) a ked si uz konecne nieco vyrobim je to s obrovskymi stratami. Mam pocit ze jedine enchanting je ako tak fungujuci, ako si to predstavujem, proste velmi tazka cesta, ale ku koncu je hrac uz odmeneny a vyraba aj pre seba aj pre ostatnych. Absencia high level contentu je iba otazka casu, takze treba pockat, pripadne si zalozit alt char.
|
|
|
MegaDeath
Average Member
1989 Posts |
Posted - 25/04/2005 : 09:47:48
|
quote: Originally posted by ripptor
Ja z brutusom v zasade suhlasim, absencia postihu za smrt sposobuje ze hraci su naozaj uplne lahostajny a robia si co chcu. V EQ2 ked niekto zomrel tak mu cela grupa pomahala ist po telo a nikto sa neodjoinoval, tie postihy sposobili, ze sa hraci nespravali ako prasata. Uplne slaby a nefungujuci craft je dalsia vec, ten je taky slabucky, ze aby bol poriadny tak to by chcelo cely craft datadisk, o premakany craft ale zjavne blizzardu neslo. Suroviny su drahsie ako vyrobky a az na par vynimiek su recepty uplne o hovne. Dajme tomu, ze Blizz to tak chcel aby ludia nemohli zbohatnut na crafteni, ale potom preco od lev 25 (kedy zacinaju uz celkom dobre instancie) nema vyznam v crafteni pokracovat, pretoze uz nemozem vyrobit nic rozumne ani pre seba sameho (predavat ani nehovorim) a ked si uz konecne nieco vyrobim je to s obrovskymi stratami. Mam pocit ze jedine enchanting je ako tak fungujuci, ako si to predstavujem, proste velmi tazka cesta, ale ku koncu je hrac uz odmeneny a vyraba aj pre seba aj pre ostatnych. Absencia high level contentu je iba otazka casu, takze treba pockat, pripadne si zalozit alt char.
crafting je dulezitej enchantly zbrane a armor jsou nutnost kazdy povolani dokaze vyrobit neco co se hodne moc hodi zbran jako je arcanite reaper/heartseeker nesezenes jinak nez craftem ty epicky tailorsky recepty sou taky hodne husty to samy leatherworking, uz se tesim az mi nekdo spichne ten epickej pasek =O bez engeneera nema cenu chodit na misto jako je molten core - repair bot je nutnost atd atd... pokracovat se da do nevidim |
|
|
ripptor
Starting Member
76 Posts |
Posted - 25/04/2005 : 09:59:12
|
Poviem ti ako si tie veci zozeniem, kupim to od chudaka kraftera, ktory skillovanim na 300 stratil asi tak 100 - 400g, podla sikovnosti, ja budem urcite viac v pluse ako on. Potom este moze byt krafter podporovany guildovymi gatherermi, to je nieco ine, v tom pripade to funguje lepsie. Bol som BS a nikdy som nic nezobral od guildy, cize som vsetko zhanal sam a bolo to o hubu, brutalny minus a skoro nic som nepouzival. Mozno som iba craft lama. V EQ2 som vdaka krafteniu bol najbohatsi v guilde a celkom si ma vazili ze som pre nich vyrabal, tu mi to trosku chyba. |
|
|
brutus
Average Member
1833 Posts |
Posted - 25/04/2005 : 10:52:02
|
nebudu reagovat na vse (tolik casu ani nalady na to nemam a za tim co jsem napsal si stojim ;)
Snad jen:
nemas levelit tak rychle
to je ten nejpritroublejsi argument co jsem kdy slysel - nemluve o tom, ze lev 60 jsem rozhodne nemel jako prvni (ani 50na serveru) tak US verze je na tom UPLNE stejne a bezi o dost dyl - a content ma zcela stejnej.... takze spravne temp je podle tebe lev 60 tak za 2 roky?
Co mne ale vcera VELMI potesilo je Azureos - mam pocit ze mne snad Blizz slysel a provedl promptne zmeny ;) O co jde? Vcera jsem byl na brutal buzna (ne)organizovanem raidu na Azureose kde si kazdy delal co chtel a vsichni ocekavali, ze po povinnem penzu smrti se bude rollovat (ninjalootovat) par epicu. Ale howno howno slavny soude ;) Blizzardi dali drackovi nove skilly:
1) Pokud zemres tak dostanes od dracka na 15min tag 2) Pokud mas tag a zasahne te drackovo AOE (a ono zasahne kazdyho ;) tak dostavas 2 MINUTY stun
V praxi to znamena ze standartni gay zerg nema naprosto zadnou sanci - a to mne tesi - konecne bude challange
|
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE! |
|
|
NINJA
Junior Member
510 Posts |
Posted - 25/04/2005 : 11:32:03
|
1) Postih za smrt je ve WoW zatím velmi mírný (pouze se zvyšuje doba čekání na res), osobně bych trochu přitvrdil, ale ne o moc (např. oprava vybavení, ztráta 5% peněz atd). 2) Mizivé množství high end contentu - nesouhlasim. Jsem lvl 60 už docela dlouho (US server) a stále sem nebyl všude a nemám všechno splněno ani nemám zkompletovaný armor set. další high end instance budou samozřejmě přibývat (jako tomu bylo s DM). 3) Crafting - na jednu stranu se zdá lehký (neni zas tak obtížné dostat se na cap 300), na druhou stranu získat ty nejlepší recepty je zatraceně těžké. Kdo z vás umí vyrábět Arcanite Reaper, kdo z vás umí enchant Crusader, kdo umí vyrobit Dark Iron Plate, nebo nové plate sety co jsou v tomto patchi? Těch dobrých receptů není zase tolik, ale další určitě přibudou.
Zkrátka mám co dělat a navíc přibylo PvP, to mě zaměstnává dost |
Ninjagon |
Edited by - NINJA on 25/04/2005 11:33:16 |
|
|
Tharn
New Member
190 Posts |
Posted - 25/04/2005 : 12:08:29
|
1) Postih za PvP smrt: To naštve a odradí hráče a zvlášť to naštve v PvP. I s honor systémem můžeš jít něco dělat sólo, zvlášť do ne tak plných zón, ale kdyby byly nějaké postihy za PvP smrt, tak by nikdo bez party nevylezl z města = nemožnost hrát pro lidi s jednou hodinou času, protože sehnání grupy trvá dost dlouho. V PvE by postih mohl být krušnější.
2) Pořád stejné zóny na lvl 60: Pokud jsi je zvládl tempem jednu za den (na řadu questů ale musíš některé instance navštívit několikrát, ale dobrá, byl jsi tam), tak tě můžu ubezpečit, že Blizzard ani nikdo jiný tvým nárokům NIKDY stačit nebude. Jednu za měsíc snad budou vydávat nové věci (jinak budu mít časem problém i já). Příští patch mají vyjít Battlegrounds - asi dvoje. A propos - Už jsi zabil Onyxiu? A kam ses dostal nejdál v MC?
3) Craft - plně souhlasím, je to nevýhodné, s výjimkou pár high-end receptů a jedním receptem tu a druhým tamhle (třeba Archmage Belt), které ale v době, kdy ti z mobů padají patřiné materiály, už nejsou na nic. Tailoring má slušné věci, pokud považuješ za dobré Int/Spi … Stejně je lepší prodávat crafting materiály a pak možná na lvl 60 respecnout. Ale v posledním patchi pár zajímavých věcí přidali, tak doufám, že v tom budou pokračovat |
|
|
Shemiramoth
Moderator
4339 Posts |
Posted - 25/04/2005 : 12:24:13
|
Ad BS:
Pokud ma clovek dobrou zakladnu lidi co mu dodavaji materialy, vcetne toho ze on sam je miner, tak je schopen se uzivit, ale musi mit samozrejme patricne plany (arcanite reaper, ...). Podle me cena A Reaperu bude pres 500+ gold, coz kdyz clovek chce, tak si muze vydelat kazdy mesic. Samozrejme musi mit bandu alchymistu a mineru.
Btw. Dark Iron Plate plany jsem vcera koupil za 20goldu. Nevyhoda je samozrejme v tom, ze armor je Binds on Pickup coz je mimo misu, ale me to nevadi. Ten twink je warrior . |
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
|
Edited by - Shemiramoth on 25/04/2005 12:30:10 |
|
|
Noztra
New Member
300 Posts |
Posted - 25/04/2005 : 12:45:27
|
Co mi vadi na WoW ? Ze tahle blba hra je kua tak dobra, ze kvuli ni nestiham skoro nic jinyho :) |
http://motion.parba.cz |
|
|
brutus
Average Member
1833 Posts |
Posted - 25/04/2005 : 12:45:36
|
quote: Originally posted by Shemiramoth
Ad BS:
Pokud ma clovek dobrou zakladnu lidi co mu dodavaji materialy, vcetne toho ze on sam je miner, tak je schopen se uzivit, ale musi mit samozrejme patricne plany (arcanite reaper, ...). Podle me cena A Reaperu bude pres 500+ gold, coz kdyz clovek chce, tak si muze vydelat kazdy mesic. Samozrejme musi mit bandu alchymistu a mineru.
Bohuzel ti haprujou pocty... to ze prodas reaper za 500+ je pekny, ale to neni zisk - protoze kdybys prodal Arcane Crystaly, nebo Arcane Bar(y) v AH tak bys vydelal uplne totez - cili z reapera nemas zisk.
Napr Heratseeker na SM nekdo dela - snazil se ho prodat za cca 550 (nevim jestli uspesne) ale zato vim, ze pokud mu das suroviny tak ti ho za 15g vyrobi - a to je ten slavnej zisk z 300BS....(a to az ten recept bude mit vic lidi tak to bude za dobry slovo nejspis V podstate ma vyrobek cenu surovin. |
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE! |
|
|
MegaDeath
Average Member
1989 Posts |
Posted - 25/04/2005 : 12:59:51
|
kdyz si koupis novej mercedes soucastku po soucastce, tak te vyjde draz nez auto v celku, to je bezny jediny kde tohle neplati je ZATIM enchanting, ale i to klesne, uz se tesim az se bude prodavat crusader za 50g a fiery weapon za 10 |
|
|
Shemiramoth
Moderator
4339 Posts |
Posted - 25/04/2005 : 13:32:28
|
Ta cena je mimo, kdyz si to ted pocitam . Aby se to vyplatilo, tak to musi byt tak 800+ (20x arcanite bar = cca 600-700g). Otazkou je jestli by nekdo koupil reapera za osm stovek. No podle me jo (zkusil bych ho hodit za 900 gold a videl bych) Vzhledem k tomu, ze je to jedna z nejlepsich zbrani ve hre, tak verim ze by si kupce nasla. (nejhorsi je, ze potrebuju dva pro sebe ).
Existuji lidi co maji prachy a nemaji cas ani chut shanet si suroviny, takze si to svoje zakazniky muze najit. Ovsem nejsem schopen odhadnout silu ekonomiky na Shadow Moonu. S rozvojem PvP se snad bude zvysovat zajem o velmi dobre zbrane. |
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
|
Edited by - Shemiramoth on 25/04/2005 13:36:46 |
|
|
Khandar
New Member
352 Posts |
Posted - 25/04/2005 : 15:30:05
|
nic ja sem happy |
so... |
|
|
Tragedy
Moderator
2637 Posts |
Posted - 25/04/2005 : 15:31:38
|
Take nic... stale nejzabavnejsi MMO jake jsem hral. |
Tragedy "Killing is my business... ...and business is good!" |
|
|
Isac
Moderator
2433 Posts |
Posted - 25/04/2005 : 16:11:55
|
quote: Originally posted by Tragedy
Take nic... stale nejzabavnejsi MMO jake jsem hral.
nehrál jsi UO ?
pro mě osobně je wow několik levelů pod UO |
|
|
spajdr
Moderator
3400 Posts |
Posted - 25/04/2005 : 16:18:54
|
quote: Originally posted by Isac
quote: Originally posted by Tragedy
Take nic... stale nejzabavnejsi MMO jake jsem hral.
nehrál jsi UO ?
pro mě osobně je wow několik levelů pod UO
Co si tak vzpomínám, tak nic horšího než UO co se týče online hry jsem nehrál
Mě už moc WOW nebaví, do dalšího měsíce jdu jenom kvůli tomu že to hraje mladá o víkendech |
Edited by - spajdr on 25/04/2005 16:19:20 |
|
|
Tragedy
Moderator
2637 Posts |
Posted - 25/04/2005 : 16:19:09
|
quote: Originally posted by Isac
quote: Originally posted by Tragedy
Take nic... stale nejzabavnejsi MMO jake jsem hral.
nehrál jsi UO ?
pro mě osobně je wow několik levelů pod UO
Beru hru jako takovou... tenkrat to byla "moje prvni". Pokud bych zacal dnes a postavil vedle sebe UO a WoW, tak WoW je "ten vetsi bracha" :) |
Tragedy "Killing is my business... ...and business is good!" |
|
|
Isac
Moderator
2433 Posts |
Posted - 25/04/2005 : 16:31:05
|
quote: Originally posted by Tragedy Beru hru jako takovou... tenkrat to byla "moje prvni". Pokud bych zacal dnes a postavil vedle sebe UO a WoW, tak WoW je "ten vetsi bracha" :)
Ultima je mnohem volnější hra, hraní ve WoW je ve spoustě ohledů omezený, to se mně osobně vůbec nelíbí :)
Ve wow už dneska jen doufám v nějaký lepší pvp a z nutnosti leveluju, téměř se nebavim (spíš mě to sere ) |
|
|
Reyden
Senior Member
2747 Posts |
Posted - 25/04/2005 : 16:50:46
|
quote: Originally posted by Isac (spíš mě to sere )
tak uz nehraj toho warlocka :) |
Zenová povídka: Putuji takhle Severní Koreou a najednou potkám Gurrshaela a Pompa držíce se za ruce řkouce "Ano pane Reydene ... až tady jsme zjistili, že jsme míň než ta krabice u cesty ... vyhrál jsi, Ty jsi víc!". Usmál jsem se a odvětil jim: "Od té doby co nemám žádný cíl, už nebloudím!" |
|
|
Isac
Moderator
2433 Posts |
Posted - 25/04/2005 : 18:06:43
|
quote: Originally posted by reyden tak uz nehraj toho warlocka :)
ostatní povolání dostavaj levely přez noc ? :)
naopak si myslim, že zrovna warlock je momentalně dost rychlej
potom co jsem si dodělal affliction strom a dostal dark pact si nemůžu stěžovat na cooldown při grindování ... |
|
|
enki
Starting Member
28 Posts |
Posted - 25/04/2005 : 20:46:19
|
No tak moje troška do mlýna: AD Postih za smrt..podle mě by úplně stačilo, aby zrušili možnost doběhnout si s duchem pro tělo. Člověka tim automaticky kopnou z neguildovní grupy, což je opruz. AD High end content...nevim, maximální level na kterej sem se dostal bylo 26 , ale podle mě to souvisí s tim craftingem.. AD crafting..je fakt že je naprosto k ničemu. Neexistuje možnost dělat jenom crafting, jako je v určitý míře v SWG a dobře udělaný to je třeba v EQ2. Lidi, co chtěj něco vyrábět musej bojovat..a je to až tak, že aby člověk mohl levelovat v craftingu, musí na lokace, kde by jako low lvl zhebnul. To je podle mě megaopruz. Jediná motivace pro mě je, že na max levelech crafter umí vyrobit věci stejně dobrý jako je high end content (proto bych ty dropy nezvětšoval, naopak loot bych trochu zkrouhnul).
Líbilo by se mi, kdyby Blizíci udělali server pro normální dospělý lidi, který budou ochotný akceptovat přísnější pravidla. |
|
|
Warlord
Junior Member
892 Posts |
Posted - 26/04/2005 : 09:19:45
|
quote: Originally posted by Stilgar
ad: pvp a postih za smrt souhlasim, to ze se nepocita kolikrat umru a enjak to redukuje muj pvp point gain je uhozeny
souhlasim, dokud tohle bude fungovat tak bufou magove (apod.) nabihat s frostem (apod.) do skupinky protihracu, nevadi ze umrou, hlavne ze daj hodne lidem nejaky to dmg dostanou furu HK... |
|
|
Warlord
Junior Member
892 Posts |
Posted - 26/04/2005 : 09:21:25
|
quote: Originally posted by Pacient
Ovsem vetsi postih za zabiti monstry bych uvital, treba jako zdrazeni opravy.
si zaloz warriora a budes rikat neco jinyho... |
|
|
Colldor
Gimp
2165 Posts |
Posted - 26/04/2005 : 10:10:36
|
quote: Originally posted by Warlord
quote: Originally posted by Pacient
Ovsem vetsi postih za zabiti monstry bych uvital, treba jako zdrazeni opravy.
si zaloz warriora a budes rikat neco jinyho...
dyt on je warrior :) |
Colldor, Allerious, Turrin Bagalmon [UO - DP] (retired) Colldor, Enforcer <CzA> [Anarchy Online] (retired) Kremilek, Troll Warrior <Zdechliny> [WoW] (retired) Colldor, Zealot <Skull> [WHO] (retired) |
Edited by - Colldor on 26/04/2005 10:11:19 |
|
|
Warlord
Junior Member
892 Posts |
Posted - 26/04/2005 : 10:17:39
|
quote: Originally posted by Colldor
quote: Originally posted by Warlord
quote: Originally posted by Pacient
Ovsem vetsi postih za zabiti monstry bych uvital, treba jako zdrazeni opravy.
si zaloz warriora a budes rikat neco jinyho...
dyt on je warrior :)
jo? tak at de do prdele s takovyma kecama, dyt to stoji desny prachy |
|
|
kundihrabka
New Member
126 Posts |
Posted - 26/04/2005 : 11:55:02
|
quote: Originally posted by brutus Bohuzel ti haprujou pocty... to ze prodas reaper za 500+ je pekny, ale to neni zisk - protoze kdybys prodal Arcane Crystaly, nebo Arcane Bar(y) v AH tak bys vydelal uplne totez - cili z reapera nemas zisk.
Cemuz se vubec neda divit, protoze kdyz ho vyrabis, tak mas vzdy 100% uspech. Kdyby byla sance, ze se vyroba nepovede, tak ver tomu, ze by ty ceny vypadaly uplne jinak. |
To, ze Buh nikdy nebyl neznamena, ze neni treba se Ho zbavit. |
|
|
Shemiramoth
Moderator
4339 Posts |
Posted - 26/04/2005 : 12:04:26
|
quote: Originally posted by kundihrabka
quote: Originally posted by brutus Bohuzel ti haprujou pocty... to ze prodas reaper za 500+ je pekny, ale to neni zisk - protoze kdybys prodal Arcane Crystaly, nebo Arcane Bar(y) v AH tak bys vydelal uplne totez - cili z reapera nemas zisk.
Cemuz se vubec neda divit, protoze kdyz ho vyrabis, tak mas vzdy 100% uspech. Kdyby byla sance, ze se vyroba nepovede, tak ver tomu, ze by ty ceny vypadaly uplne jinak.
Jeste to tak. Spise mi prijde, ze za nekolik mesicu budou mit vsichni minimalne lower tier sety (lightforge, magister atd.) a nejlepsi mozny zbrane. Molten Core se zacina pomalu a jiste harvestit ve velkym a to nemluvim o prvnim uspechu a zabiti Ragnarose :((. Podle me je velmi brzo, ze hraci uz mohou dosahnout toho "nejvyssiho" co momentalne hra nabizi.
Black Wing (nebo Wind ;)) je v nedohlednu, stejne tak South Silithus zone. |
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
|
|
|
Cotouch
New Member
418 Posts |
Posted - 26/04/2005 : 18:36:19
|
quote: Originally posted by Shemiramoth
quote: Originally posted by kundihrabka
quote: Originally posted by brutus Bohuzel ti haprujou pocty... to ze prodas reaper za 500+ je pekny, ale to neni zisk - protoze kdybys prodal Arcane Crystaly, nebo Arcane Bar(y) v AH tak bys vydelal uplne totez - cili z reapera nemas zisk.
Cemuz se vubec neda divit, protoze kdyz ho vyrabis, tak mas vzdy 100% uspech. Kdyby byla sance, ze se vyroba nepovede, tak ver tomu, ze by ty ceny vypadaly uplne jinak.
Jeste to tak. Spise mi prijde, ze za nekolik mesicu budou mit vsichni minimalne lower tier sety (lightforge, magister atd.) a nejlepsi mozny zbrane. Molten Core se zacina pomalu a jiste harvestit ve velkym a to nemluvim o prvnim uspechu a zabiti Ragnarose :((. Podle me je velmi brzo, ze hraci uz mohou dosahnout toho "nejvyssiho" co momentalne hra nabizi.
Black Wing (nebo Wind ;)) je v nedohlednu, stejne tak South Silithus zone.
aby magoři co to hrajou 12 hodin denně dosáhli end-game později museli by "normální lidi" hrát pro ten samej výsledek roky, prostě tahle hra je masovka a je to tak imo dobře |
offline |
|
|
Marigold
Senior Member
3590 Posts |
Posted - 27/04/2005 : 11:46:55
|
Mě osobně teda jako postih za smrt úplně stačí že si musím doběhnout pro tělo. Protože je to totálně ztracený čas, a čas je pro mne bohužel vzácná komodita. Rozhodně mi nepřijde že bych umíral tak nějak klidně a bylo mi to ukradený.
Jistě, jsou výjimky jako Tarren Mill a spol, ale zase - ono je i to mass PvP docela zábava, a vvvvvo tom to je, ne? A, popravdě, doběhnout k Southshore pro tělo a pak dojet zpátky k TM (a přežít) nějakých těch 10-15 minut trvá... |
|
|
Bajaja
New Member
168 Posts |
Posted - 27/04/2005 : 12:11:03
|
Mně nejvíc vadí, že ho nemůžu hrát od rána do večera (a rána).
|
|
|
Topic |
|