Author |
Topic  |
Rashaverak
Senior Member
   
3722 Posts |
Posted - 01/07/2008 : 16:20:07
|
zajimava je take myslenka mit 150 vesmes neznamych lidi na ventrilu kanale z nichz podstatna cast bude mlit kdykoliv se jim zachce zatimco druha mit mikrak vubec nebude. |
lastfm |
 |
|
Reyden
Senior Member
   

2747 Posts |
Posted - 01/07/2008 : 16:25:13
|
150 lidi z kterych bude 150 rozenych vudcu s jedinou spravnou strategii a odporem vuci autoritam :) |
Zenová povídka: Putuji takhle Severní Koreou a najednou potkám Gurrshaela a Pompa držíce se za ruce řkouce "Ano pane Reydene ... až tady jsme zjistili, že jsme míň než ta krabice u cesty ... vyhrál jsi, Ty jsi víc!". Usmál jsem se a odvětil jim: "Od té doby co nemám žádný cíl, už nebloudím!" |
 |
|
Shelaida
New Member

342 Posts |
Posted - 01/07/2008 : 16:25:46
|
quote: Originally posted by Rashaverak
zajimava je take myslenka mit 150 vesmes neznamych lidi na ventrilu kanale z nichz podstatna cast bude mlit kdykoliv se jim zachce zatimco druha mit mikrak vubec nebude.
Jaký je rozdíl oproti současným raidům 24 lidí? Jestli mele přes sebe 24 nebo 150 lidí je jedno. V obou případech není nikomu rozumět a vládne chaos. Takže pokud se nějaká skupina chová rozumě v 24 lidech tak by neměl být problém udělat to samé s 150. Nebo může být skupina 150 lidí rozdělená na menší bojové útvary, každý útvar v vlastním kanálu ventrila a příkazy velitelům těch útvarů mohou jít chatem. Řešení je více ne?  |
 |
|
Araya
Moderator
   
4085 Posts |
Posted - 01/07/2008 : 17:56:05
|
quote: Originally posted by Shelaida
quote: Originally posted by Rashaverak
zajimava je take myslenka mit 150 vesmes neznamych lidi na ventrilu kanale z nichz podstatna cast bude mlit kdykoliv se jim zachce zatimco druha mit mikrak vubec nebude.
Jaký je rozdíl oproti současným raidům 24 lidí? Jestli mele přes sebe 24 nebo 150 lidí je jedno. V obou případech není nikomu rozumět a vládne chaos. Takže pokud se nějaká skupina chová rozumě v 24 lidech tak by neměl být problém udělat to samé s 150. Nebo může být skupina 150 lidí rozdělená na menší bojové útvary, každý útvar v vlastním kanálu ventrila a příkazy velitelům těch útvarů mohou jít chatem. Řešení je více ne? 
hmm tak jsem nepochopil, jako myslis ze ukocirovat 24 lidi je stejny jako 150? A co kdyz jeden clovek z 30ti je potizista hmm? to asi ve 24 lidech treba nepoznas ani se to neprojevi, ale ve 150ti uz jo ne? Jen ciste teoreticky |
Edited by - Araya on 01/07/2008 17:56:42 |
 |
|
qsubt
Junior Member
 
601 Posts |
Posted - 01/07/2008 : 17:56:45
|
quote: Originally posted by Shelaida Takže pokud se nějaká skupina chová rozumě v 24 lidech tak by neměl být problém udělat to samé s 150.
i have a dream  - edit: riziko kolapsu neroste linearne radou, tzn pravdepodobnost ze pokud clovek X neni tak dalsi clovek (X+1) bude idiot se neumerne zvysuje s kazdym dalsim +1  |
Edited by - qsubt on 01/07/2008 17:59:32 |
 |
|
Meddy
Moderator
    

5760 Posts |
Posted - 01/07/2008 : 20:17:14
|
quote: Originally posted by qsubt
quote: Originally posted by Shelaida Takže pokud se nějaká skupina chová rozumě v 24 lidech tak by neměl být problém udělat to samé s 150.
i have a dream  - edit: riziko kolapsu neroste linearne radou, tzn pravdepodobnost ze pokud clovek X neni tak dalsi clovek (X+1) bude idiot se neumerne zvysuje s kazdym dalsim +1 
kde jedan blb jest druhy nedaleko byva .. a strasne rychle se mnozi potvory  |
STS Chvojkovice-Brod |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 01/07/2008 : 20:38:03
|
quote: Originally posted by Shelaida
Největší problém vidím na straně serverů, co neunesou takovou zátěž. Takže když odladí trochu kod a posílí železo tak by to šlo.
Ehm, to jses hodne HOOOOODNE mimo. Server side takove bitvy v klidu v real time upocita kazda lepsi kalkulacka (rozumej neco kde je procesor, treba vetsina lepsich mobilu).
Hardwarove omezeni masove bitvy je dano ciste: Propostnosti site (tedy taky kvalitou komunikacniho protokolu) a schopnosti klienta zobrazit tolik animovane grafiky naraz (Coz se da poresit vhodnym lodovanim).
Vtip je proste v tom, ze kazda akce kazdeho z 96 hracu se musi posilat vsem ostatnim 95 hracum (v nejake podobe). Tedy ze s poctem ucastniku kvadraticky roste objem prenasenych dat (ktery se samozrejme herni engine snazi co mozna nejvic omezit, ale i tak je tu vzdycky ta nejhorsi varianta, ze vsichni budou soucasne chtit vedet o vsech ostatnich). |
 |
|
Arach
Junior Member
 
522 Posts |
Posted - 01/07/2008 : 21:02:38
|
je pro 80 lvl neco jako areny nebo maly mapy pro 4x4 nebo 8x8 treba ? |
 |
|
Filda LNL
Junior Member
 

723 Posts |
Posted - 01/07/2008 : 21:32:01
|
Leda PvP mini game 6v6. |
Troll lepší fanboie. |
 |
|
Pepo
Average Member
  
2118 Posts |
Posted - 01/07/2008 : 23:01:54
|
quote: Originally posted by Shelaida
quote: Originally posted by Rashaverak
zajimava je take myslenka mit 150 vesmes neznamych lidi na ventrilu kanale z nichz podstatna cast bude mlit kdykoliv se jim zachce zatimco druha mit mikrak vubec nebude.
Jaký je rozdíl oproti současným raidům 24 lidí? Jestli mele přes sebe 24 nebo 150 lidí je jedno. V obou případech není nikomu rozumět a vládne chaos. Takže pokud se nějaká skupina chová rozumě v 24 lidech tak by neměl být problém udělat to samé s 150. Nebo může být skupina 150 lidí rozdělená na menší bojové útvary, každý útvar v vlastním kanálu ventrila a příkazy velitelům těch útvarů mohou jít chatem. Řešení je více ne? 
Lol, vidim ze si takemu niecomu este vobec nevelil. |
 |
|
sleglik
Average Member
  
1779 Posts |
Posted - 01/07/2008 : 23:09:40
|
quote: Originally posted by Rahman
quote: Originally posted by Shelaida
Největší problém vidím na straně serverů, co neunesou takovou zátěž. Takže když odladí trochu kod a posílí železo tak by to šlo.
Ehm, to jses hodne HOOOOODNE mimo. Server side takove bitvy v klidu v real time upocita kazda lepsi kalkulacka (rozumej neco kde je procesor, treba vetsina lepsich mobilu).
Hardwarove omezeni masove bitvy je dano ciste: Propostnosti site (tedy taky kvalitou komunikacniho protokolu) a schopnosti klienta zobrazit tolik animovane grafiky naraz (Coz se da poresit vhodnym lodovanim).
Vtip je proste v tom, ze kazda akce kazdeho z 96 hracu se musi posilat vsem ostatnim 95 hracum (v nejake podobe). Tedy ze s poctem ucastniku kvadraticky roste objem prenasenych dat (ktery se samozrejme herni engine snazi co mozna nejvic omezit, ale i tak je tu vzdycky ta nejhorsi varianta, ze vsichni budou soucasne chtit vedet o vsech ostatnich).
Chtěl bych tu kalkulačku vidět, aby to stíhala upočítat. 96 lidí každý má desítky atributů, které se navzájem ovlivnují. Pak berem v potaz, že ten server naráz bude mít desítky online lidí (jinde než na té bitvě). To znamená, že musí udržovat nějaké aktivní session. Nevím, ale myslím si, že lepší mobily se na to nehodí :).
Co se týká té grafiky ono je otázkou jakou grafiku. Pokud by to bylo na urovni starého Dooma tak pak asi ano :).
Podle mého názoru on tak HOOOODNĚ mimo nebyl, protože zátěž serveru se naprosto nevylučuje s tím, že uzké hrdlo bude komunikace mezi serverem a klientem. Jenže to by nebyl Rahman Rahmanem, aby někoho neopravil pokud to není 100% správně napsané.
Pravda je taková, že v součanosti to ty servery neutáhnou a je jedno jestli z důvodu sítového protokolu anebo pomalý HW na serveru. Výsledek je pro hráče stejný 
|
- |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 01/07/2008 : 23:19:28
|
quote: Originally posted by sleglik Jenže to by nebyl Rahman Rahmanem, aby někoho neopravil pokud to není 100% správně napsané.
a to by nebyl sleglik sleglikem aby nenapsal totalni picov**u |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
x2z
New Member

299 Posts |
Posted - 01/07/2008 : 23:36:57
|
quote: Originally posted by sleglik
quote: Originally posted by Rahman
quote: Originally posted by Shelaida
Největší problém vidím na straně serverů, co neunesou takovou zátěž. Takže když odladí trochu kod a posílí železo tak by to šlo.
Ehm, to jses hodne HOOOOODNE mimo. Server side takove bitvy v klidu v real time upocita kazda lepsi kalkulacka (rozumej neco kde je procesor, treba vetsina lepsich mobilu).
Hardwarove omezeni masove bitvy je dano ciste: Propostnosti site (tedy taky kvalitou komunikacniho protokolu) a schopnosti klienta zobrazit tolik animovane grafiky naraz (Coz se da poresit vhodnym lodovanim).
Vtip je proste v tom, ze kazda akce kazdeho z 96 hracu se musi posilat vsem ostatnim 95 hracum (v nejake podobe). Tedy ze s poctem ucastniku kvadraticky roste objem prenasenych dat (ktery se samozrejme herni engine snazi co mozna nejvic omezit, ale i tak je tu vzdycky ta nejhorsi varianta, ze vsichni budou soucasne chtit vedet o vsech ostatnich).
Chtěl bych tu kalkulačku vidět, aby to stíhala upočítat. 96 lidí každý má desítky atributů, které se navzájem ovlivnují. Pak berem v potaz, že ten server naráz bude mít desítky online lidí (jinde než na té bitvě). To znamená, že musí udržovat nějaké aktivní session. Nevím, ale myslím si, že lepší mobily se na to nehodí :).
Co se týká té grafiky ono je otázkou jakou grafiku. Pokud by to bylo na urovni starého Dooma tak pak asi ano :).
Podle mého názoru on tak HOOOODNĚ mimo nebyl, protože zátěž serveru se naprosto nevylučuje s tím, že uzké hrdlo bude komunikace mezi serverem a klientem. Jenže to by nebyl Rahman Rahmanem, aby někoho neopravil pokud to není 100% správně napsané.
Pravda je taková, že v součanosti to ty servery neutáhnou a je jedno jestli z důvodu sítového protokolu anebo pomalý HW na serveru. Výsledek je pro hráče stejný 
Tys asi neslyšel o server clusteringu? |
 |
|
Jedi_Knight
Average Member
  

1690 Posts |
Posted - 01/07/2008 : 23:55:39
|
quote: Originally posted by x2z Tys asi neslyšel o server clusteringu?
Já třeba ne. To je jako hodně serverů najednou, jó? Nebo jako víc počítačů dohromady? Teda, to musí bejt dělo!
Nicméně abych taky řekl něco k tématu - 150 lidí dělajících co jim kdo řekne je utopie. Berte to jako fakt a nebuďte překvapení, až se někde takováhle horda sejde a začně si každej dělat co chce, protože přesně to nastane. |
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 02/07/2008 : 00:36:05
|
quote: Originally posted by sleglik
quote: Originally posted by Rahman
quote: Originally posted by Shelaida
Největší problém vidím na straně serverů, co neunesou takovou zátěž. Takže když odladí trochu kod a posílí železo tak by to šlo.
Ehm, to jses hodne HOOOOODNE mimo. Server side takove bitvy v klidu v real time upocita kazda lepsi kalkulacka (rozumej neco kde je procesor, treba vetsina lepsich mobilu).
Hardwarove omezeni masove bitvy je dano ciste: Propostnosti site (tedy taky kvalitou komunikacniho protokolu) a schopnosti klienta zobrazit tolik animovane grafiky naraz (Coz se da poresit vhodnym lodovanim).
Vtip je proste v tom, ze kazda akce kazdeho z 96 hracu se musi posilat vsem ostatnim 95 hracum (v nejake podobe). Tedy ze s poctem ucastniku kvadraticky roste objem prenasenych dat (ktery se samozrejme herni engine snazi co mozna nejvic omezit, ale i tak je tu vzdycky ta nejhorsi varianta, ze vsichni budou soucasne chtit vedet o vsech ostatnich).
Chtěl bych tu kalkulačku vidět, aby to stíhala upočítat. 96 lidí každý má desítky atributů, které se navzájem ovlivnují. Pak berem v potaz, že ten server naráz bude mít desítky online lidí (jinde než na té bitvě). To znamená, že musí udržovat nějaké aktivní session. Nevím, ale myslím si, že lepší mobily se na to nehodí :).
Co se týká té grafiky ono je otázkou jakou grafiku. Pokud by to bylo na urovni starého Dooma tak pak asi ano :).
Podle mého názoru on tak HOOOODNĚ mimo nebyl, protože zátěž serveru se naprosto nevylučuje s tím, že uzké hrdlo bude komunikace mezi serverem a klientem. Jenže to by nebyl Rahman Rahmanem, aby někoho neopravil pokud to není 100% správně napsané.
Pravda je taková, že v součanosti to ty servery neutáhnou a je jedno jestli z důvodu sítového protokolu anebo pomalý HW na serveru. Výsledek je pro hráče stejný 
Zkus si trochu zavzpominat na to, co bezelo na 386kach se 4mb pameti (treba UFO: Enemy Unknown, at nechodim daleko).
Dneska jsou v hrackach co nosis co nosis v kapse nesrovnatelne vykonesi procesory. Napriklad bezne se pouziva mobilni verze windozu.
Ja narazim na tvrzeni, ktere je uplne mimo misu a vysvetluju proc. Ty tu rejes do meho prirovnani, prestoze jsem zamerne dodal, ze mam na mysli vykonejsi modely z hlediska vypocetniho vykonu. Takze sis akorat mozna spletl jmeno :)
A co se tyka omezeni dane propustnosti site. To je proste vec, kterou koupi noveho serveru nespravis. Takze ne, neni to o tom, jestli to servery utahnou a jestli neni potreba poridit silnejsi. Muzes poridit klidne mainframe a bude ti to plat prtne. Muzes dokonce poridit ultramegasuper propustne pripojeni serveru na pater a bude ti to porad plat prtne. Protoze ta data porad musi dotect ke kazdemu z hracu.
Tazke ne, hrubou silou a Billovou metodou, ze kdyz je pomaly software, tak to proste znamena, ze si vsichni musi koupit vykonnejsi hadware, tohle proste nevyresis. Rozhodne ne v dohledne dobe. |
 |
|
Shelaida
New Member

342 Posts |
Posted - 02/07/2008 : 08:35:15
|
Fíha .. tady je takových odborníků, že by jste měli jít dělat do funcomu a bude to za týden všechno odladěné    Takže ... ano Funcom má slabé servery. Zatím. Až se to zlepší a zlepší se kod pujde líp hra a battle keep siege budou hratelný. A ano, myslím že je to samé udržet v klidu 24 lidí jako 150. Když se dá pravidlo že mludví jen leader a někdo do toho začne krafat, dá se mu mute/kick a je ticho A je jedno jestli je to jeden z 24 nebo 150.  |
 |
|
WereHamster
Junior Member
 

982 Posts |
Posted - 02/07/2008 : 08:37:57
|
Na těch 386 ale také běhali mud servery, které dokázaly posílat info o desítkách (i více) hráčích.. a ti hráči si mohli povídat, bojovat, odsekávat si končetiny, jejich jednotlivé kusy brnění se opotřebovávaly, prostě komplexní systém, ne jen chodící červená a modrá koule. |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 02/07/2008 : 08:49:04
|
quote: [i]A ano, myslím že je to samé udržet v klidu 24 lidí jako 150. Když se dá pravidlo že mludví jen leader a někdo do toho začne krafat, dá se mu mute/kick a je ticho A je jedno jestli je to jeden z 24 nebo 150. 
v battlesiege ale prave vubec nejde o to jestli mluvi jeden :) |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
†… Havran …†
Average Member
  
1962 Posts |
Posted - 02/07/2008 : 09:13:20
|
quote: Originally posted by Rashaverak
zajimava je take myslenka mit 150 vesmes neznamych lidi na ventrilu kanale z nichz podstatna cast bude mlit kdykoliv se jim zachce zatimco druha mit mikrak vubec nebude.
v eve mame na TS i pres 500 lidi na kanale... je to jen o organizaci mluvit smi jen a pouzi comander kdykoliv jinej zacne kecat a neni tazan dostava okamzite kick |
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
|
 |
|
B8M
Junior Member
 
719 Posts |
Posted - 02/07/2008 : 09:32:05
|
quote: Originally posted by †… Havran …†
quote: Originally posted by Rashaverak
zajimava je take myslenka mit 150 vesmes neznamych lidi na ventrilu kanale z nichz podstatna cast bude mlit kdykoliv se jim zachce zatimco druha mit mikrak vubec nebude.
v eve mame na TS i pres 500 lidi na kanale... je to jen o organizaci mluvit smi jen a pouzi comander kdykoliv jinej zacne kecat a neni tazan dostava okamzite kick
a o tom to je.. jen a jen o ranku a soudnosti lidi pod nim.. kdo ji nema nechce hrat = banan a pryc s nim |
88% BugMasta, 1% Killa, 11% Lama |
 |
|
beldor5
Average Member
  
1144 Posts |
Posted - 02/07/2008 : 09:41:05
|
Mno vono EVE tady radsi nevytahuj,To je mirne jiny typ hry.Tam je stejne pulka z tech 500lidi kdyz se nefajti FK a kdyz se fighti tak maj lagy jak krava.Samozrejmne 500lidi na VT/TS se zvladnout da.Ale chovani tech 500 ve hre uz ne.Mozna za par let az budeme mit vsichni gigove pripojeni tak si takove massive bitvy konecne zahrajem... |
..... http://volby.kategorie.cz/ |
 |
|
Shelaida
New Member

342 Posts |
Posted - 02/07/2008 : 09:45:30
|
quote: Originally posted by beldor5
Mno vono EVE tady radsi nevytahuj,To je mirne jiny typ hry.Tam je stejne pulka z tech 500lidi kdyz se nefajti FK a kdyz se fighti tak maj lagy jak krava.Samozrejmne 500lidi na VT/TS se zvladnout da.Ale chovani tech 500 ve hre uz ne.Mozna za par let az budeme mit vsichni gigove pripojeni tak si takove massive bitvy konecne zahrajem...
Já nemluvil o zvládnutí lidí ve hře ale na Ventrilu  A jsem rád že konečně někdo pochopil o čem tu mluvím. |
 |
|
†… Havran …†
Average Member
  
1962 Posts |
Posted - 02/07/2008 : 09:47:38
|
quote: Originally posted by beldor5
Mno vono EVE tady radsi nevytahuj,To je mirne jiny typ hry.Tam je stejne pulka z tech 500lidi kdyz se nefajti FK a kdyz se fighti tak maj lagy jak krava.Samozrejmne 500lidi na VT/TS se zvladnout da.Ale chovani tech 500 ve hre uz ne.Mozna za par let az budeme mit vsichni gigove pripojeni tak si takove massive bitvy konecne zahrajem...
1 lagy mozna jsou ale ne vzdy 2 jakej je rozdil mezi 500 lidma u eve a 500 lidma u aoc v situaci na TS/VT? 3 da se to zvladnou i ve hre.. jde o to ze musis mit lidi kteri hrajou uz trosku jinou ligu nez cutanou pred barakem a za 4 mame tak prisny pravidla na TS ze lidi co jsou afk nemaj co bejt v kanale kdyz o tom nic nevis nekomentuj |
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
|
Edited by - †… Havran …† on 02/07/2008 09:49:22 |
 |
|
beldor5
Average Member
  
1144 Posts |
Posted - 02/07/2008 : 10:41:16
|
1)Mno vzdy ne ,kdyz jste v systemu sami bez enemaku tak nejsou 2)Vazne nepozorujes rozdil mezi stylem pvp v eve/aoc?  3)jo to mas pravdu ,ale tezko to zvladnes na serveru typu AoC,mozna kdyby umoznili nejake mezi serverove bitvy,ale pochybuji.100+ sehranych lidi na 1 server nedostanes a kdyz dostanes tak tam stejne nebudou mit proti nikomu bojovat. 4)Jasne ja vim jak to funguje,kazdej si u pc neco dela eve je minimalizovana protoze se nic nedeje a kdyz se jednou za cas neco deje tak das alt+tab.Ne vazne i kdyz se neco deje tak srovnavat Eve s AoC muze jen blazen (jop mas recht oboji se hraje na internetu) |
..... http://volby.kategorie.cz/ |
 |
|
Nogglli Guemaah
New Member

202 Posts |
Posted - 02/07/2008 : 10:44:44
|
No za tech par postu jsem hodne nasmal. Ti co na mass PvP legracne reagovali snad v zivote mass PvP nehrali a jenom blbe zvastaji. Da se to v pohde zvladnout, jenom to chce disciplinu. |
 |
|
†… Havran …†
Average Member
  
1962 Posts |
Posted - 02/07/2008 : 10:56:42
|
quote: Originally posted by beldor5
1)Mno vzdy ne ,kdyz jste v systemu sami bez enemaku tak nejsou 2)Vazne nepozorujes rozdil mezi stylem pvp v eve/aoc?  3)jo to mas pravdu ,ale tezko to zvladnes na serveru typu AoC,mozna kdyby umoznili nejake mezi serverove bitvy,ale pochybuji.100+ sehranych lidi na 1 server nedostanes a kdyz dostanes tak tam stejne nebudou mit proti nikomu bojovat. 4)Jasne ja vim jak to funguje,kazdej si u pc neco dela eve je minimalizovana protoze se nic nedeje a kdyz se jednou za cas neco deje tak das alt+tab.Ne vazne i kdyz se neco deje tak srovnavat Eve s AoC muze jen blazen (jop mas recht oboji se hraje na internetu)
bavime se furt o stejne veci? a to koordinovani lidi a disciplina na voice? |
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
|
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 02/07/2008 : 12:10:55
|
40 lidi se samozrejme snaze domluvi, nez 300. Nepodcenoval bych ale schopnost hracu (tedy spis lidi obecne) adaptovat se na novou situaci. Casem se proste obevej skupiny, ktere budou vedet co je potreba udelat a jakou formu organizace zvolit, pripadne jak ji zajistit, aby to fungovalo. Nevyjde to treba na vsech serverech, ale 1m subscriberu uz je hodne velky vzorek, aby se to nekde podarilo. |
 |
|
beldor5
Average Member
  
1144 Posts |
Posted - 02/07/2008 : 12:48:26
|
btw:jaky je vlastne limit hracu v AoC na server? (celkovych acountu i max online) + jaky je limit na 1 instanci zony? |
..... http://volby.kategorie.cz/ |
 |
|
x2z
New Member

299 Posts |
Posted - 02/07/2008 : 18:21:35
|
quote: Originally posted by Jedi_Knight
quote: Originally posted by x2z Tys asi neslyšel o server clusteringu?
Já třeba ne. To je jako hodně serverů najednou, jó? Nebo jako víc počítačů dohromady? Teda, to musí bejt dělo!
Nicméně abych taky řekl něco k tématu - 150 lidí dělajících co jim kdo řekne je utopie. Berte to jako fakt a nebuďte překvapení, až se někde takováhle horda sejde a začně si každej dělat co chce, protože přesně to nastane.
http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_cluster |
 |
|
Pepo
Average Member
  
2118 Posts |
Posted - 03/07/2008 : 11:09:24
|
Ja som myslel ze sa najskor bavime o zvladnutie 500 hracov v hre a nie na voice. Na voice je to relativne jednoduche, ale v hre je to uz o niecom uplne inom. |
 |
|
Shelaida
New Member

342 Posts |
Posted - 03/07/2008 : 12:26:30
|
quote: Originally posted by Pepo
Ja som myslel ze sa najskor bavime o zvladnutie 500 hracov v hre a nie na voice. Na voice je to relativne jednoduche, ale v hre je to uz o niecom uplne inom.
jj celou dobu jsme tu řešili voice |
 |
|
Rashaverak
Senior Member
   
3722 Posts |
Posted - 03/07/2008 : 17:22:28
|
koukam tady vsichni bezne veli na ventrilu 500+ lidem bez jakychkoliv problemu. Ja nemam zkusenosti s vice nez 40 soucasne na ventrilu a problem v komunikaci nastaval nezridka.
Drtiva vetsina hracu treba u counterstriku absolutne nedokaze pochopit zasady spravneho hlaseni ani v 5ti lidech na vt, pokud clovek obcas hraval pred lety mixy tak nevychazel z udivu, v porovnani s tim jak se ma efektivne hlasit.
Verim ze muzes tvrdou rukou donutit 500 hracu aby byly zticha, ale to zrejme neni cilem (muze byt)
|
lastfm |
Edited by - Rashaverak on 03/07/2008 17:26:18 |
 |
|
sleglik
Average Member
  
1779 Posts |
Posted - 03/07/2008 : 19:12:51
|
quote: Originally posted by Rashaverak
koukam tady vsichni bezne veli na ventrilu 500+ lidem bez jakychkoliv problemu. Ja nemam zkusenosti s vice nez 40 soucasne na ventrilu a problem v komunikaci nastaval nezridka.
Drtiva vetsina hracu treba u counterstriku absolutne nedokaze pochopit zasady spravneho hlaseni ani v 5ti lidech na vt, pokud clovek obcas hraval pred lety mixy tak nevychazel z udivu, v porovnani s tim jak se ma efektivne hlasit.
Verim ze muzes tvrdou rukou donutit 500 hracu aby byly zticha, ale to zrejme neni cilem (muze byt)
Nikdo tady nepsal, že velí 500ti lidem... někdo tu akorát zmínil, že zažil massive PvP a organizace proběhla v pořádku (na VT / TS).
Přijde mi to přehnané, ale přijde mi ještě přehnanější reagovat na něco co ani nebylo napsáno ;) |
- |
 |
|
Pacient
New Member

297 Posts |
Posted - 04/07/2008 : 03:05:56
|
Docela nedavno jsem byl v EVE v nahodne slozeny pickup groupe 100 lidi a bojovalo se proti jiny 100 cleny grupe. Nevim jak to meli na druhy strane, ale u nas si lidi zorganizovali skupinky podle classy lodi, zorganizovali si buffy a pak se drzeli tesne u sebe a velky lode se vzajemne healovaly. Velitel prvne vysvetlil co se bude dit a pak uz mluvili jenom velitele skupin a pruzkumnici, vsichni strileli tam kam meli atd. Nevidim duvod proc by to totez nemohlo fungovat v AoC nebo jinde. |
Dutá hlava víc duní. |
 |
|
Thumach
Junior Member
 
976 Posts |
Posted - 04/07/2008 : 07:35:08
|
quote: Originally posted by Pacient
Docela nedavno jsem byl v EVE v nahodne slozeny pickup groupe 100 lidi a bojovalo se proti jiny 100 cleny grupe. Nevim jak to meli na druhy strane, ale u nas si lidi zorganizovali skupinky podle classy lodi, zorganizovali si buffy a pak se drzeli tesne u sebe a velky lode se vzajemne healovaly. Velitel prvne vysvetlil co se bude dit a pak uz mluvili jenom velitele skupin a pruzkumnici, vsichni strileli tam kam meli atd. Nevidim duvod proc by to totez nemohlo fungovat v AoC nebo jinde.
Souhlas, taky jsem to několikrát zažil v EVE 100+, pokud jsou lidi disciplinovaní tak se da ukočírovat cokoli |
/plugins load Hard mode |
 |
|
beldor5
Average Member
  
1144 Posts |
Posted - 04/07/2008 : 07:58:04
|
Mno to je sice hezky,ale je tu jeden problem.Vsichni mluvite o EVE.Tam je kvuli stylu hry nepochybne mozne.Vsichni pekne u sebe.Velitel ma prehledny overwiev na kterem vybira a hlasi MT/ST broadcastujou se armor/shield.Ale vy si vazne dokazete predstavit ze neco podobneho bude fungovat ve hre typu AoC? |
..... http://volby.kategorie.cz/ |
 |
|
Nogglli Guemaah
New Member

202 Posts |
Posted - 04/07/2008 : 08:10:00
|
Ano, nevidim problem, proc by to nemohlo fungovat v AoC. Jak uz jsem psal ja i par dalsich, je to o discipline a sehranosti lidi. Celkem me zarazi, kolik je tady samozvanych veteranu hromady MMO, ale skoro zadny zkusenosti s mass PvP. |
 |
|
beldor5
Average Member
  
1144 Posts |
Posted - 04/07/2008 : 08:13:51
|
quote: Originally posted by Nogglli Guemaah
Ano, nevidim problem, proc by to nemohlo fungovat v AoC. Jak uz jsem psal ja i par dalsich, je to o discipline a sehranosti lidi. Celkem me zarazi, kolik je tady samozvanych veteranu hromady MMO, ale skoro zadny zkusenosti s mass PvP.
Mno tak nam napis s ktere MMO mas ty skusenosti s mass pvp? :) |
..... http://volby.kategorie.cz/ |
 |
|
†… Havran …†
Average Member
  
1962 Posts |
Posted - 04/07/2008 : 08:39:44
|
quote: Originally posted by beldor5
Mno to je sice hezky,ale je tu jeden problem.Vsichni mluvite o EVE.Tam je kvuli stylu hry nepochybne mozne.Vsichni pekne u sebe.Velitel ma prehledny overwiev na kterem vybira a hlasi MT/ST broadcastujou se armor/shield.Ale vy si vazne dokazete predstavit ze neco podobneho bude fungovat ve hre typu AoC?
to je snad o tom jak to zvlada velitel ne? nevidim jedinej duvod proc by me nekdo jinej mluvit... treba takovy HEAAAAAAAl je desne dulezita hlaska hlavne kdyz kazdej healer vidi ty bary. |
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
|
 |
|
Nogglli Guemaah
New Member

202 Posts |
Posted - 04/07/2008 : 08:55:45
|
Z Lineage 2....kontroverzni klan(pro vetsinu lidi) Titans Patriots. |
 |
|
Thumach
Junior Member
 
976 Posts |
Posted - 04/07/2008 : 08:58:29
|
quote: Originally posted by beldor5
Mno to je sice hezky,ale je tu jeden problem.Vsichni mluvite o EVE.Tam je kvuli stylu hry nepochybne mozne.Vsichni pekne u sebe.Velitel ma prehledny overwiev na kterem vybira a hlasi MT/ST broadcastujou se armor/shield.Ale vy si vazne dokazete predstavit ze neco podobneho bude fungovat ve hre typu AoC?
Koukám, že jsi EVE nikdy nehrál, to že jsou všichni u sebe a leader musí poslouchat jen heal, to je opravdu hodně zkreslená představa  |
/plugins load Hard mode |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 04/07/2008 : 09:08:45
|
quote: Originally posted by †… Havran …†
to je snad o tom jak to zvlada velitel ne? nevidim jedinej duvod proc by me nekdo jinej mluvit... treba takovy HEAAAAAAAl je desne dulezita hlaska hlavne kdyz kazdej healer vidi ty bary.
ono jde spise o to , ze kdyz si vezmes battlekeepy jsou pomerne velka oblast, na obhlednuti ale zase pomerne mala na rychlej presun takze bude potreba docela casty hlaseni o zmenach situace na konkretnich mistech a to uz v tech 45 muze bejt docela narocny, neco jinyho nez v lineage 2 kde to bylo o hlaseni jih zerg, zapad fall back :) a vic clovek nepotreboval |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
beldor5
Average Member
  
1144 Posts |
Posted - 04/07/2008 : 09:12:25
|
quote: Originally posted by Thumach Koukám, že jsi EVE nikdy nehrál, to že jsou všichni u sebe a leader musí poslouchat jen heal, to je opravdu hodně zkreslená představa 
coze? Mno remotovaci Bska se drzi u sebe zbytek podle prikazu, nechapu.jakej leader/heal???Ja jen rikam ze v AoC to nepujde.Vsak uvidite. btw:L2je jasny priklad, vsechny 100+ bitvy byl vzdycky takovej zerg az to je k placi.... |
..... http://volby.kategorie.cz/ |
 |
|
Nogglli Guemaah
New Member

202 Posts |
Posted - 04/07/2008 : 09:45:43
|
Je sranda cist posty o mass PvP od lidi, kteri nejspis nezazili sehrany PvP, ale zanji jenom zerg a pak tvrdi, ze nic nez zerg nejde :D Problem je v tom, ze plno lidi chce mit svou guldicku, chce velet, chce mit hafo fragu a byt mega killer, ale poslochat se jim nechce. |
Edited by - Nogglli Guemaah on 04/07/2008 09:49:39 |
 |
|
Meddy
Moderator
    

5760 Posts |
Posted - 04/07/2008 : 10:11:41
|
quote: Originally posted by Pacient
Nevidim duvod proc by to totez nemohlo fungovat v AoC nebo jinde.
EVE patri mezi hry ktere se poradne nenaucis hrat za tyden ani za mesic o skillovani postavy ani nemluve. Je to strasne zabavny ale kdyz chces hrat fakt dobre tak taky narocny beh na pomerne dost dlouhou trat. Uz tohle nastaveni klade pomerne slusne naroky na to kdo u hry vydrzi kdo se ji bude opravdu venovat a pochopi slozitejsi taktiky spoluprace probovani apod. Je to proste takove sito. Diky tomu ve nepotkas 9 lete deti s naskillovanym charem promyslenym fitem a taktikou. Zaroven je tam i mensi mnozstvi totalnich vymastencu kteri sice pomackaji hromadu klaves a pri trose stesti v klasicke on-linovce vyhrajou ale rozhodne nejsou a nikdy nebudou schopni perfektne spolupracovat v ramci vetsiho celku.
|
STS Chvojkovice-Brod |
 |
|
Meddy
Moderator
    

5760 Posts |
Posted - 04/07/2008 : 10:31:04
|
quote: Originally posted by Nogglli Guemaah
Je sranda cist posty o mass PvP od lidi, kteri nejspis nezazili sehrany PvP, ale zanji jenom zerg a pak tvrdi, ze nic nez zerg nejde :D
Bud prosim konkretni. S kym z lidi kteri sem postuji svoje nazory ses potkal alespon ve trech ctyrech on-linovkach a znas ho natolik dobre abys vedel jaky ma herni styl jake jsou jeho schopnosti a slabiny? Jmenuj ty lidi. Nestyd se a napis nam sem seznam. A az ho vypises tak vezmi jednoho za druhym a rozdel je na ty kteri znaji jen zerg taktiku a na ty kteri znaji i nejakou jinou. Pokud bys z nejakych neznamych pricin nemohl podobny seznam bez problemu sepsat tak se na tebe samozrejme nebudu zlobit. Dokazu to pochopit.
|
STS Chvojkovice-Brod |
 |
|
Thumach
Junior Member
 
976 Posts |
Posted - 04/07/2008 : 10:45:00
|
quote: Originally posted by beldor5
quote: Originally posted by Thumach Koukám, že jsi EVE nikdy nehrál, to že jsou všichni u sebe a leader musí poslouchat jen heal, to je opravdu hodně zkreslená představa 
coze? Mno remotovaci Bska se drzi u sebe zbytek podle prikazu, nechapu.jakej leader/heal???Ja jen rikam ze v AoC to nepujde.Vsak uvidite.
Ano remote u sebe, ostatní podle příkazu, ale scout v jednom systému, scout ve druhém, nutnost přikázat warp několika skupinám rozdílných tipů lodí na rozdílná místa vše dobře načasované. Do toho říkat kdo po čem má střílet. Prostě pohoda, kdo to zvláda je king. Opravdu to chce absolutní poslušnost lidí v grupě, jinak s tím i sebelepší leader nic neudělá.
Sakra to už je moc offtopic, omlouvám se. |
/plugins load Hard mode |
 |
|
Thumach
Junior Member
 
976 Posts |
Posted - 04/07/2008 : 10:46:38
|
quote: Originally posted by Meddy
quote: Originally posted by Pacient
Nevidim duvod proc by to totez nemohlo fungovat v AoC nebo jinde.
EVE patri mezi hry ktere se poradne nenaucis hrat za tyden ani za mesic o skillovani postavy ani nemluve. Je to strasne zabavny ale kdyz chces hrat fakt dobre tak taky narocny beh na pomerne dost dlouhou trat. Uz tohle nastaveni klade pomerne slusne naroky na to kdo u hry vydrzi kdo se ji bude opravdu venovat a pochopi slozitejsi taktiky spoluprace probovani apod. Je to proste takove sito. Diky tomu ve nepotkas 9 lete deti s naskillovanym charem promyslenym fitem a taktikou. Zaroven je tam i mensi mnozstvi totalnich vymastencu kteri sice pomackaji hromadu klaves a pri trose stesti v klasicke on-linovce vyhrajou ale rozhodne nejsou a nikdy nebudou schopni perfektne spolupracovat v ramci vetsiho celku.
Rozhodně mě v tomhle přijde EVE unikátní a souhlas, na haranty CZ se nenarazí a pokud ano tak tam nejsou delší dobu  |
/plugins load Hard mode |
 |
|
†… Havran …†
Average Member
  
1962 Posts |
Posted - 04/07/2008 : 13:21:36
|
quote: Originally posted by Pertha
quote: Originally posted by †… Havran …†
to je snad o tom jak to zvlada velitel ne? nevidim jedinej duvod proc by me nekdo jinej mluvit... treba takovy HEAAAAAAAl je desne dulezita hlaska hlavne kdyz kazdej healer vidi ty bary.
ono jde spise o to , ze kdyz si vezmes battlekeepy jsou pomerne velka oblast, na obhlednuti ale zase pomerne mala na rychlej presun takze bude potreba docela casty hlaseni o zmenach situace na konkretnich mistech a to uz v tech 45 muze bejt docela narocny, neco jinyho nez v lineage 2 kde to bylo o hlaseni jih zerg, zapad fall back :) a vic clovek nepotreboval
no furt nevidim duvod proc by mel mluvit nekdo jinej nez leadri... |
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
|
 |
|
†… Havran …†
Average Member
  
1962 Posts |
Posted - 04/07/2008 : 13:35:02
|
Jelikoz mame v eve uzasny spiony u nepratelskych korp tak sem postnu zaznam z TS nepratelske ruske alianci v nekolikatihodinove rezbe kdy nam chytili lod za 10.000 dolaru.
Velitel je sice trosku psycho myslel sem ze dostane infarkt ale vsimnete si ze mluvi jen velitel + scouti. V pripade ze zadne mluvit nekdo jinej urcite si vsimnete reakce ....
zaznam z naseho TS bych treba ja osobne dal ale nasi diktatori by byli urcite proti a buch vi jestli na imperko nechodi nejakej spy :)
http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/75500/thulsadoomisdown_ts.mp3_3.33MB.html |
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
|
Edited by - †… Havran …† on 04/07/2008 13:44:54 |
 |
|
Topic  |
|