Author |
Topic |
Nogglli Guemaah
New Member
202 Posts |
Posted - 19/08/2008 : 13:52:20
|
Pro radoby vtipalky: Kdyby jste cettli vsechno a ne jenom, co chcete vsimli by jste si, ze jsem psal, ze kazdymu se libi jinej styl a ja jsem popisoval jakej vyznam to ma pro me. Samozrejme chapu, ze hladovci po high lvl a fragari ani nepochopili o cem jsem psal.
|
Edited by - Nogglli Guemaah on 19/08/2008 13:53:53 |
|
|
Shemiramoth
Moderator
4339 Posts |
Posted - 19/08/2008 : 13:55:36
|
Prosim vas, uz bych to nerozebiral. Vzdyt to k nicemu nevede. Nogglimu se to libi, mne a lisakovi ne, Araya s Meddym se nechavaji prekvapit...holt kazdy jsme jiny. |
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
|
Edited by - Shemiramoth on 19/08/2008 13:55:51 |
|
|
NoX
Moderator
1051 Posts |
Posted - 19/08/2008 : 14:33:33
|
quote: Originally posted by Nogglli Guemaah
Pro radoby vtipalky: Kdyby jste cettli vsechno a ne jenom, co chcete vsimli by jste si, ze jsem psal, ze kazdymu se libi jinej styl a ja jsem popisoval jakej vyznam to ma pro me. Samozrejme chapu, ze hladovci po high lvl a fragari ani nepochopili o cem jsem psal.
Pro chytráka: Kéž bych byl taky jednou takový profík přes MMO, abych dokázal pochopit o čem to vlastně píšeš...
Hele Nogglli, s klidným svědomím můžu říct, že v téhle sekci čtu všechno do posledního písmenka. Nemůžeš se divit, že když napíšeš takový nesmysl, tak se toho někdo chytne. Jak sám píšeš, to co je pro tebe plnohodnotné PvP, může být pro jiného hráče jen velký kopec nudy. Možná by bylo lepší se pro příště takovýhle výroků vyvarovat. |
Lišák A20.00%, E80.00%, K46.67%, S53.33%
|
|
|
Shatteren
Senior Member
2735 Posts |
|
ManiaCCC
Junior Member
630 Posts |
Posted - 19/08/2008 : 16:12:41
|
Preto iste preco combat vo Vanguard pripomina WoW.. a preto iste preco WoW combta pripomina EQ a tak podbne :).. proste to funguje..
A ak mas na mysli nieco ine, tak to trosky popis :) |
|
|
beldor5
Average Member
1144 Posts |
Posted - 19/08/2008 : 17:43:52
|
tak od vcerejska +2stranky a zadna kludna myslenka(oralin vyjimka) Ja doufal ze tu najde nejake zajimave informace kdyz uz se blizi release...... |
..... http://volby.kategorie.cz/ |
|
|
Pertha
Moderator
7950 Posts |
Posted - 19/08/2008 : 17:57:34
|
quote: Originally posted by Shatteren
Ja si nemuzu pomoct, ale proc mi combat v teto hre hrozne pripomina Vanguarda?
je to hodne podobny je to trosku rozsirenej system z vanguarda, kde se taky jeden pool dobijel "bojem" |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
|
|
terawatt
Junior Member
916 Posts |
Posted - 19/08/2008 : 18:00:06
|
No nedodělaná hra a špatná hra jsou sice pro mě synonyma, takže zase jen doufám, že se mýlím. Jinak combat systém je snad nejlepší téma pro tuhle diskuzi, myslím si že je to zcela zásadní prvek, který už od lvl1 buď zaujme, nebo demotivuje a protože betu nehraju, rád bych se na pár věcí ohledně "CS" zeptal. WHO "CS" je založen na AP a Morale, znamená to tedy v praxi že:
1) Všechny charaktery jsou zavislé na AP, které se investují do základních abilit, které poté generují MORALE a zpřístupňují silnější ability? 2) Mana useři mají "full manu", pokud mají "full AP", což znamená AP je vpodstatě mana? 3) MAXimální možný "heal output" dá healer jen tehdy, pokud má i maximální "dmg output" ? 4) Char s full MORALE má výhodu (je teoreticky silnější) než stejný char bez MORALE, nebo char s full AP ? 5) Všechny chary jsou balancované tak, aby při maximální efektivitě měly vždy buď dostatek MORALE, nebo AP (aby prostě uprosřed boje healer nezařval WIPE "Im out of AP/MORALE") ?
Samozřejmě budu vděčný i za ANO/NE odpověďi :) |
I've survived Chernobyl,Y2K,9/11,Bird flu,Mad cow disease,Swine flu,Ebola outbreak, African Swine Fever,SARS, MERS,COVID-19, Brexit,..NIBIRU BRING IT ON.
|
|
|
Lobos
Junior Member
572 Posts |
Posted - 19/08/2008 : 18:34:00
|
1) Všechny charaktery jsou zavislé na AP, které se investují do základních abilit, které poté generují MORALE a zpřístupňují silnější ability?
Ano jsou zavisle na AP. Morale generuje cokoliv cim se ucastnis boje.
2) Mana useři mají "full manu", pokud mají "full AP", což znamená AP je vpodstatě mana?
V podstate ano, ale je to slozitejsi, viz 3)
3) MAXimální možný "heal output" dá healer jen tehdy, pokud má i maximální "dmg output" ?
Heal output zavisi na statech, jedinou vyjimkou je AM/Shaman kde je to kombinace statu a high magic/waagh!. Spusta jinych charu ma jeste dalsi pool krome AP z ktereho cerpa napr. pro healy (DoK, WP) nebo si jim zveda dmg (Sorc,BW,Ironbreaker atp.)
4) Char s full MORALE má výhodu (je teoreticky silnější) než stejný char bez MORALE.
Teoreticky ano, morale jsou vetsinou dost silne ability, ale napriklad rank 1 je pomerne spamovatelny.
5) Všechny chary jsou balancované tak, aby při maximální efektivitě měly vždy buď dostatek MORALE, nebo AP (aby prostě uprosřed boje healer nezařval WIPE "Im out of AP/MORALE") ?
Ne, AP ti muze snadno dojit, o morale prijdes ve chvili kdy pouzijes morale abilitu.
|
Edited by - Lobos on 19/08/2008 18:36:04 |
|
|
terawatt
Junior Member
916 Posts |
Posted - 19/08/2008 : 19:25:07
|
to Lobos:
Aha, takže ten "secondary pool" je u Shamana "waaagh" stejně jako u IB "grudge" nebo BG "hate"? Nechápu sice, proč/k čemu mají meleeci "secondary pool", ale budiž.
Mythic sliboval systém ballance dmg/heal u healeru, já si pod tím představíl vyplácat všechny základní dmg instant dotky, abych vygeneroval co nejvíce MORALE, ale pořád měl dost AP na nějaký ten základní "insta heal. Morale potom používám na cast/chanel healů a přitom regeneruju AP...a melodie se opakuje....budu si to muset holt zahrát, abych to mohl hrát :o Díky moc za info :) |
I've survived Chernobyl,Y2K,9/11,Bird flu,Mad cow disease,Swine flu,Ebola outbreak, African Swine Fever,SARS, MERS,COVID-19, Brexit,..NIBIRU BRING IT ON.
|
|
|
Meddy
Moderator
5760 Posts |
Posted - 19/08/2008 : 19:37:51
|
quote: Originally posted by terawatt
to Lobos:
Aha, takže ten "secondary pool" je u Shamana "waaagh" stejně jako u IB "grudge" nebo BG "hate"? Nechápu sice, proč/k čemu mají meleeci "secondary pool", ale budiž.
V Lotro, kuprikladu, funguje mechanika velmi podobna secondary poolu u melee i ranged charu. Kazdy neco nechape - ja treba nechapu proc by zrovna melee char nemohl/nemel mit herni princip zalozeny na buildovani/utraceni bodu na specky pomoci secondary poolu. |
STS Chvojkovice-Brod |
Edited by - Meddy on 19/08/2008 19:38:29 |
|
|
Shatteren
Senior Member
2735 Posts |
Posted - 19/08/2008 : 19:38:01
|
quote: Originally posted by ManiaCCC
Preto iste preco combat vo Vanguard pripomina WoW.. a preto iste preco WoW combta pripomina EQ a tak podbne :).. proste to funguje..
A ak mas na mysli nieco ine, tak to trosky popis :)
To ti popisu, protoze nesouhlasim s tim, ze combat ve Vanguardu pripomina WoW. Mozna jen ten styl, ze mackas prikazy, ale combat ve WoW ma proste nevim jak to jinak rict - prijemny autoattacky, krasne se na to diva, je to svizny, plynuly, vse do sebe zapada. At je pro kohokoliv WoW jakakoliv hovadina, combat tam proste podle me vychytali nejvic. Ve Vanguardu uz jsem z toho nemel tak prijemnej pocit i kdyz se mi tam na druhou stranu libila dynamika pohybu. Kdyz uvedu priklad, tak myslim ze to delal zrovna Bard - otocil se o 360% stupnu a uz nejak pred koncem ten pohyb se zbrani zpomalil a pak svihnul a zrychlil. Tady ve WAR se mi ten combat teda zatim moc nelibi a nevim jestli to zmenej, treba Witch Elfka seka jeste dobre nebo spis se mi na to prijemne kouka.
Nebo je to treba tim, ze je ve WAR moc instantnich utoku na muj vkus a vlastne autoattack uz nehraje tak velkou roli, neumim to vysvetlit.
Nechci tu rozvadet nejakej flame, jen rikam svuj nazor. |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
|
|
terawatt
Junior Member
916 Posts |
Posted - 19/08/2008 : 20:16:08
|
quote: Originally posted by Meddy V Lotro, kuprikladu, funguje mechanika velmi podobna secondary poolu u melee i ranged charu. Kazdy neco nechape - ja treba nechapu proc by zrovna melee char nemohl/nemel mit herni princip zalozeny na buildovani/utraceni bodu na specky pomoci secondary poolu.
Jasně, neříkám že to nemá smysl, jen že to nechápu, připadá mi to zbytečné, jako spojka v autě s automatickou převodovkou ! |
I've survived Chernobyl,Y2K,9/11,Bird flu,Mad cow disease,Swine flu,Ebola outbreak, African Swine Fever,SARS, MERS,COVID-19, Brexit,..NIBIRU BRING IT ON.
|
|
|
Nogglli Guemaah
New Member
202 Posts |
Posted - 19/08/2008 : 21:48:58
|
Nox: No tak asi nectes, kdyz pises, co pises. |
|
|
Methodius
New Member
101 Posts |
|
Lobos
Junior Member
572 Posts |
Posted - 19/08/2008 : 22:16:48
|
quote: Originally posted by terawatt
to Lobos:
Aha, takže ten "secondary pool" je u Shamana "waaagh" stejně jako u IB "grudge" nebo BG "hate"? Nechápu sice, proč/k čemu mají meleeci "secondary pool", ale budiž.
Mythic sliboval systém ballance dmg/heal u healeru, já si pod tím představíl vyplácat všechny základní dmg instant dotky, abych vygeneroval co nejvíce MORALE, ale pořád měl dost AP na nějaký ten základní "insta heal. Morale potom používám na cast/chanel healů a přitom regeneruju AP...a melodie se opakuje....budu si to muset holt zahrát, abych to mohl hrát :o Díky moc za info :)
Ne, u shamana/AM to funguje stylem, ze kdyz delas dmg roste ti Gork waaagh!, kdyz healujes roste ti Mork Waaagh!. Waagh! obecne v zavislosti na tom kolik ji mas (max 5 bodu) urychluje cast direct dmg nebo direct heal (Mork/Gork) nebo zlepsuje dmg/heal "over time" insta efektu (dot/hot). DoK nebo WP maji druhej pool, ten funguje tak, ze dmg ability za AP ti ho generuji,a naopak healy ti ho berou. Tezko se to da vysvetlit, jsou tam dost rozdily, ne vsichni to maji stejne...
Ohledne morale mas spatnou predstavu jak funguje. Morale ability jsou takovym nadstandartem, necim navic, co lze pouzit jen po nejake dobe v combatu, rank 1 jsou jeste prumer, pak to postupne roste az do rank 4, coz uz jsou celkem ultimatni veci. |
Edited by - Lobos on 19/08/2008 22:24:25 |
|
|
Meddy
Moderator
5760 Posts |
Posted - 19/08/2008 : 23:28:59
|
quote: Originally posted by terawatt
quote: Originally posted by Meddy V Lotro, kuprikladu, funguje mechanika velmi podobna secondary poolu u melee i ranged charu. Kazdy neco nechape - ja treba nechapu proc by zrovna melee char nemohl/nemel mit herni princip zalozeny na buildovani/utraceni bodu na specky pomoci secondary poolu.
Jasně, neříkám že to nemá smysl, jen že to nechápu, připadá mi to zbytečné, jako spojka v autě s automatickou převodovkou !
Ach jo, ja vul si neuvedomil na ci post to reaguju. Moje chyba, uz to neudelam. |
STS Chvojkovice-Brod |
|
|
terawatt
Junior Member
916 Posts |
Posted - 20/08/2008 : 08:17:30
|
quote: Originally posted by Lobos
Ne, u shamana/AM to funguje stylem, ze kdyz delas dmg roste ti Gork waaagh!, kdyz healujes roste ti Mork Waaagh!. Waagh! obecne v zavislosti na tom kolik ji mas (max 5 bodu) urychluje cast direct dmg nebo direct heal (Mork/Gork) nebo zlepsuje dmg/heal "over time" insta efektu (dot/hot). DoK nebo WP maji druhej pool, ten funguje tak, ze dmg ability za AP ti ho generuji,a naopak healy ti ho berou. Tezko se to da vysvetlit, jsou tam dost rozdily, ne vsichni to maji stejne...
Ohledne morale mas spatnou predstavu jak funguje. Morale ability jsou takovym nadstandartem, necim navic, co lze pouzit jen po nejake dobe v combatu, rank 1 jsou jeste prumer, pak to postupne roste az do rank 4, coz uz jsou celkem ultimatni veci.
Říkáš, že Rank1 Morale je spamovatelný a z Ranku4+ jsou zase ultimátní ability, v kombinaci s Action pointy a Cooldowny, to trochu připomíná Rogue combat systém z WoW, který je funkční, jednoduchý a dostatečně variabilní, samozřejmě "secondary pool" je ve hře s 24mi classy důležitá diverzní utilitka pro hybridní chary s účelem přesvědčit, že se jedná o specifickou mechaniku combatu. Nakonec proč ne, jen bych rád věděl, kolik lidí to bude hrát kolik let, než tohle vybalancujou ?! |
I've survived Chernobyl,Y2K,9/11,Bird flu,Mad cow disease,Swine flu,Ebola outbreak, African Swine Fever,SARS, MERS,COVID-19, Brexit,..NIBIRU BRING IT ON.
|
|
|
Araya
Moderator
4085 Posts |
Posted - 20/08/2008 : 12:49:02
|
quote: Originally posted by terawatt
Říkáš, že Rank1 Morale je spamovatelný a z Ranku4+ jsou zase ultimátní ability, v kombinaci s Action pointy a Cooldowny, to trochu připomíná Rogue combat systém z WoW, který je funkční, jednoduchý a dostatečně variabilní, samozřejmě "secondary pool" je ve hře s 24mi classy důležitá diverzní utilitka pro hybridní chary s účelem přesvědčit, že se jedná o specifickou mechaniku combatu. Nakonec proč ne, jen bych rád věděl, kolik lidí to bude hrát kolik let, než tohle vybalancujou ?!
Nevim jak to chapes ty morale ability, ale kdyz pouzijes abilitu morale 1 tak utratis vsechno co ti nabylo a zrovna tak kdyz pouzijes treba morale 3 specku tak ti spadne vsechno zase na 0 tzn ze nemuzes hned potom pouzit morale1 specku, musis cekat az ti to zase nabyde do morale 1 treba a vsechny morale specky maji CD 1min. |
Edited by - Araya on 20/08/2008 12:49:55 |
|
|
Jaffa
Junior Member
982 Posts |
|
Shemiramoth
Moderator
4339 Posts |
Posted - 20/08/2008 : 14:26:54
|
To Jaffa: To bude asi tim, ze tento uroven detailu neni dostupny ani pro vetsinu beta playeru. Imo je to capture z elder serveru, protoze EU beta se takto nastavit ani neda. |
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
|
|
|
ManiaCCC
Junior Member
630 Posts |
Posted - 20/08/2008 : 14:29:37
|
JJ..je to z Elder testu pretoze nikde inde este nebol vidiet contested Invetiable City.. sice je to divne pretoze Elder server su stale pod NDA takze toto by asi von nemalo ist ..kazdopadne velmi pekne. |
|
|
Aramir
ex sejra
1083 Posts |
Posted - 20/08/2008 : 14:30:15
|
A co je to ten Elder server? :) |
|
|
Shemiramoth
Moderator
4339 Posts |
Posted - 20/08/2008 : 14:30:46
|
quote: Originally posted by ManiaCCC
JJ..je to z Elder testu pretoze nikde inde este nebol vidiet contested Invetiable City.. sice je to divne pretoze Elder server su stale pod NDA takze toto by asi von nemalo ist ..kazdopadne velmi pekne.
IMO to bude ofiko, protoze Garthlik je hlavni admin warhammeralliance a ti spolupracuji s Mythicem. Takze to podle me povolili. |
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
|
|
|
qsubt
Junior Member
601 Posts |
|
†… Havran …†
Average Member
1962 Posts |
|
Lobos
Junior Member
572 Posts |
|
Lobos
Junior Member
572 Posts |
|
Araya
Moderator
4085 Posts |
|
Methodius
New Member
101 Posts |
Posted - 20/08/2008 : 18:42:04
|
musim povedat ze to vizera uplne super, myslim ze si to konecne mozem s kludnym srdcom objednat :) |
|
|
Gabriel
Moderator
2156 Posts |
Posted - 20/08/2008 : 19:19:44
|
quote: Originally posted by Methodius
musim povedat ze to vizera uplne super, myslim ze si to konecne mozem s kludnym srdcom objednat :)
¨ Ano, i já :-) |
|
|
spajdr
Moderator
3400 Posts |
Posted - 20/08/2008 : 19:45:13
|
Pěkné pěkné |
|
|
Gurrshael
Average Member
1888 Posts |
Posted - 20/08/2008 : 21:04:56
|
Tak nevim, jsem jediny, kdo od toho po vizualni strance cekal trochu vic? |
|
|
Aramir
ex sejra
1083 Posts |
Posted - 20/08/2008 : 21:10:59
|
quote: Originally posted by Gurrshael
Tak nevim, jsem jediny, kdo od toho po vizualni strance cekal trochu vic?
Asi jo Pokud ti jde o vizuální stránku, tak doporučuju AoC. Za chvíly tam budeš mít i podporu Dx10 :) |
|
|
nekrotyrael
Senior Member
3896 Posts |
Posted - 20/08/2008 : 21:25:56
|
quote: Originally posted by Gurrshael
Tak nevim, jsem jediny, kdo od toho po vizualni strance cekal trochu vic?
Ano, na muj vkus je zbytecne propracovana. |
RL: LVL 1 S/S/S AO: Ineea, Airashii, Nekrotyrael, Nanorexia
|
|
|
Filda LNL
Junior Member
723 Posts |
Posted - 20/08/2008 : 21:30:08
|
Vizuální stránku řeš u nevěstek, a ne u MMO. |
Troll lepší fanboie. |
|
|
Rashaverak
Senior Member
3722 Posts |
Posted - 20/08/2008 : 21:49:34
|
quote: Originally posted by †… Havran …†
neni lepsi tadle anglicka HD verze? :) http://mythicmktg.fileburst.com/war/us/home/flash/WAR_cinematic_08.html
ne ze by to neco znamenalo ohledne kvalit hry ale je to zrejme nejlepsi trailer co jsem kdy videl na hru.
hrozne se mi libi ty vtipne detaily, ork narazejici do strechy baraky na konci zaberu, gobous kterej dostane sipem, trpaslik chlastajici pivo ve chvily kdy by to udelal fakt jen trpaslik apod. :) |
lastfm |
Edited by - Rashaverak on 20/08/2008 22:08:54 |
|
|
Lobos
Junior Member
572 Posts |
|
Meddy
Moderator
5760 Posts |
Posted - 20/08/2008 : 23:08:34
|
quote: Originally posted by Filda LNL
Vizuální stránku řeš u nevěstek, a ne u MMO.
To mi pripomina jak ke znamymu do bytu dorazila misto prsaty blondyny takova smutna pani v teplakach |
STS Chvojkovice-Brod |
|
|
Shatteren
Senior Member
2735 Posts |
Posted - 21/08/2008 : 00:46:14
|
quote: Originally posted by Gurrshael
Tak nevim, jsem jediny, kdo od toho po vizualni strance cekal trochu vic?
To nejsi, modely postav se mi vcelku libej, ale terrain textury bych cekal lepsi, samozrejme nemyslim travu a zem, ale treba i budovy a tak, no jeste uvidime |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
Edited by - Shatteren on 21/08/2008 00:48:50 |
|
|
Aramir
ex sejra
1083 Posts |
Posted - 21/08/2008 : 07:27:38
|
Subjektivní názor :) Hlavní je, aby se člověk mohl nabarvit do guildovních barev, na banner dát guildovní znak a vyrazit zabíjet nepřítele :) |
|
|
Rashaverak
Senior Member
3722 Posts |
Posted - 21/08/2008 : 07:58:07
|
na me to na zaklade tech obrazku pusobi jako ze ty postavicky vubec nezapadaji do okolni krajiny, jakoby ta krajina byla real z hodne graficky hnusny hry a ty postavicky tam nekdo dokreslil |
lastfm |
|
|
spajdr
Moderator
3400 Posts |
Posted - 21/08/2008 : 08:02:07
|
To druhé cinematic video co teď je o něm zmínka v newsletteru, je to sice CGI ale i tak, klobouk dolů |
|
|
Shemiramoth
Moderator
4339 Posts |
Posted - 21/08/2008 : 08:23:25
|
http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=28937&r=top
Tohle je HD ve velkym rozliseni, jenom pro ty, co se chteji podivat na detaily. |
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
|
Edited by - Shemiramoth on 21/08/2008 08:24:11 |
|
|
Aramir
ex sejra
1083 Posts |
Posted - 21/08/2008 : 08:29:13
|
quote: Originally posted by spajdr
To druhé cinematic video co teď je o něm zmínka v newsletteru, je to sice CGI ale i tak, klobouk dolů
Po přečtení jsem si říkal "v jakém newsletteru bylo tohle video?" a najednou puf, a do mailu mi přišel newsletter pro spren
Edit: Open Beta Begins – Sunday, September 7, 2008
The Open Beta will be level capped and content restricted. Players will be allowed to choose any of the game’s 20 unique careers and advance through rank 20. They will also be free to explore and battle across Tiers 1 and 2 of each army’s homeland. Please note that any characters created during the Open Beta will NOT carry over into the live game as they will be wiped from the servers.
Players can access the Open Beta in one of two ways:
1. Pre-Order the Collector’s edition of the game and receive a code to join the Open Beta. For more information, visit the WAR Pre-Order page.
2. Starting the first week of September, visit the EA Store to sign up for one of the limited number of spots offered by them. This is on a first come, first serve basis.
Note: If you have been playing in the Closed Beta your access will continue into the Open Beta. |
Edited by - Aramir on 21/08/2008 08:31:39 |
|
|
Thumach
Junior Member
976 Posts |
Posted - 21/08/2008 : 08:45:43
|
Ty high-res obrázky už vypadají velmi dobře, jsem asi před týdnem zkoušel od kamaráda betu a z té grafiky, přiznám se, jsem byl totálně v šoku ač nejsem člověk, který by dal u MMO na grafiku.
Ten trailer je úchvatnej. |
/plugins load Hard mode |
|
|
Meddy
Moderator
5760 Posts |
Posted - 21/08/2008 : 09:07:21
|
quote: Originally posted by Thumach
Ty high-res obrázky už vypadají velmi dobře, jsem asi před týdnem zkoušel od kamaráda betu a z té grafiky, přiznám se, jsem byl totálně v šoku ač nejsem člověk, který by dal u MMO na grafiku.
Ten trailer je úchvatnej.
Thumach totálně v šoku ---> Thumach nevěří vlastním očím ---> Thumach komplet v prdeli ---> |
STS Chvojkovice-Brod |
Edited by - Meddy on 21/08/2008 09:08:51 |
|
|
Shatteren
Senior Member
2735 Posts |
Posted - 21/08/2008 : 10:05:38
|
quote: Originally posted by Rashaverak
na me to na zaklade tech obrazku pusobi jako ze ty postavicky vubec nezapadaji do okolni krajiny, jakoby ta krajina byla real z hodne graficky hnusny hry a ty postavicky tam nekdo dokreslil
Jo, presne takhle to vidim i ja. |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
|
|
Khandar
New Member
352 Posts |
Posted - 21/08/2008 : 10:35:58
|
trailer je vazne suprovej... hi-res screeny: designove jsou celkem fajn ale teda graficky se mi to nelibi asi sem moc rozmazlenej ale nato sere pes pokud by se WHO vazne povedlo naplni i kdyz bych si to pral tak tomu moc neverim.
ale rozhodne je lepsi v nic nedoufat a pak bejt prijemne prekvapenej nez tu neco vynaset do nebes co za dva mesice mozna totalne vyhori.
|
so... |
|
|
Filda LNL
Junior Member
723 Posts |
Posted - 21/08/2008 : 11:04:08
|
quote: Originally posted by Shatteren
quote: Originally posted by Rashaverak
na me to na zaklade tech obrazku pusobi jako ze ty postavicky vubec nezapadaji do okolni krajiny, jakoby ta krajina byla real z hodne graficky hnusny hry a ty postavicky tam nekdo dokreslil
Jo, presne takhle to vidim i ja.
Ale jo, taky to tak vidim, ale nějak mě to netrápí, budu radši, když bude mít moje elfka pěknej ksichtík a ve zbroji krásně tvarovanou prdelku, než když poběžim kolem nádhernýho stromu |
Troll lepší fanboie. |
|
|
Topic |
|