Pro radoby vtipalky: Kdyby jste cettli vsechno a ne jenom, co chcete vsimli by jste si, ze jsem psal, ze kazdymu se libi jinej styl a ja jsem popisoval jakej vyznam to ma pro me. Samozrejme chapu, ze hladovci po high lvl a fragari ani nepochopili o cem jsem psal.
Edited by - Nogglli Guemaah on 19/08/2008 13:53:53
Prosim vas, uz bych to nerozebiral. Vzdyt to k nicemu nevede. Nogglimu se to libi, mne a lisakovi ne, Araya s Meddym se nechavaji prekvapit...holt kazdy jsme jiny.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
Pro radoby vtipalky: Kdyby jste cettli vsechno a ne jenom, co chcete vsimli by jste si, ze jsem psal, ze kazdymu se libi jinej styl a ja jsem popisoval jakej vyznam to ma pro me. Samozrejme chapu, ze hladovci po high lvl a fragari ani nepochopili o cem jsem psal.
Pro chytráka: Kéž bych byl taky jednou takový profík přes MMO, abych dokázal pochopit o čem to vlastně píšeš...
Hele Nogglli, s klidným svědomím můžu říct, že v téhle sekci čtu všechno do posledního písmenka. Nemůžeš se divit, že když napíšeš takový nesmysl, tak se toho někdo chytne. Jak sám píšeš, to co je pro tebe plnohodnotné PvP, může být pro jiného hráče jen velký kopec nudy. Možná by bylo lepší se pro příště takovýhle výroků vyvarovat.
No nedodělaná hra a špatná hra jsou sice pro mě synonyma, takže zase jen doufám, že se mýlím. Jinak combat systém je snad nejlepší téma pro tuhle diskuzi, myslím si že je to zcela zásadní prvek, který už od lvl1 buď zaujme, nebo demotivuje a protože betu nehraju, rád bych se na pár věcí ohledně "CS" zeptal. WHO "CS" je založen na AP a Morale, znamená to tedy v praxi že:
1) Všechny charaktery jsou zavislé na AP, které se investují do základních abilit, které poté generují MORALE a zpřístupňují silnější ability? 2) Mana useři mají "full manu", pokud mají "full AP", což znamená AP je vpodstatě mana? 3) MAXimální možný "heal output" dá healer jen tehdy, pokud má i maximální "dmg output" ? 4) Char s full MORALE má výhodu (je teoreticky silnější) než stejný char bez MORALE, nebo char s full AP ? 5) Všechny chary jsou balancované tak, aby při maximální efektivitě měly vždy buď dostatek MORALE, nebo AP (aby prostě uprosřed boje healer nezařval WIPE "Im out of AP/MORALE") ?
1) Všechny charaktery jsou zavislé na AP, které se investují do základních abilit, které poté generují MORALE a zpřístupňují silnější ability?
Ano jsou zavisle na AP. Morale generuje cokoliv cim se ucastnis boje.
2) Mana useři mají "full manu", pokud mají "full AP", což znamená AP je vpodstatě mana?
V podstate ano, ale je to slozitejsi, viz 3)
3) MAXimální možný "heal output" dá healer jen tehdy, pokud má i maximální "dmg output" ?
Heal output zavisi na statech, jedinou vyjimkou je AM/Shaman kde je to kombinace statu a high magic/waagh!. Spusta jinych charu ma jeste dalsi pool krome AP z ktereho cerpa napr. pro healy (DoK, WP) nebo si jim zveda dmg (Sorc,BW,Ironbreaker atp.)
4) Char s full MORALE má výhodu (je teoreticky silnější) než stejný char bez MORALE.
Teoreticky ano, morale jsou vetsinou dost silne ability, ale napriklad rank 1 je pomerne spamovatelny.
5) Všechny chary jsou balancované tak, aby při maximální efektivitě měly vždy buď dostatek MORALE, nebo AP (aby prostě uprosřed boje healer nezařval WIPE "Im out of AP/MORALE") ?
Ne, AP ti muze snadno dojit, o morale prijdes ve chvili kdy pouzijes morale abilitu.
Aha, takže ten "secondary pool" je u Shamana "waaagh" stejně jako u IB "grudge" nebo BG "hate"? Nechápu sice, proč/k čemu mají meleeci "secondary pool", ale budiž.
Mythic sliboval systém ballance dmg/heal u healeru, já si pod tím představíl vyplácat všechny základní dmg instant dotky, abych vygeneroval co nejvíce MORALE, ale pořád měl dost AP na nějaký ten základní "insta heal. Morale potom používám na cast/chanel healů a přitom regeneruju AP...a melodie se opakuje....budu si to muset holt zahrát, abych to mohl hrát :o Díky moc za info :)
Aha, takže ten "secondary pool" je u Shamana "waaagh" stejně jako u IB "grudge" nebo BG "hate"? Nechápu sice, proč/k čemu mají meleeci "secondary pool", ale budiž.
V Lotro, kuprikladu, funguje mechanika velmi podobna secondary poolu u melee i ranged charu. Kazdy neco nechape - ja treba nechapu proc by zrovna melee char nemohl/nemel mit herni princip zalozeny na buildovani/utraceni bodu na specky pomoci secondary poolu.
Preto iste preco combat vo Vanguard pripomina WoW.. a preto iste preco WoW combta pripomina EQ a tak podbne :).. proste to funguje..
A ak mas na mysli nieco ine, tak to trosky popis :)
To ti popisu, protoze nesouhlasim s tim, ze combat ve Vanguardu pripomina WoW. Mozna jen ten styl, ze mackas prikazy, ale combat ve WoW ma proste nevim jak to jinak rict - prijemny autoattacky, krasne se na to diva, je to svizny, plynuly, vse do sebe zapada. At je pro kohokoliv WoW jakakoliv hovadina, combat tam proste podle me vychytali nejvic. Ve Vanguardu uz jsem z toho nemel tak prijemnej pocit i kdyz se mi tam na druhou stranu libila dynamika pohybu. Kdyz uvedu priklad, tak myslim ze to delal zrovna Bard - otocil se o 360% stupnu a uz nejak pred koncem ten pohyb se zbrani zpomalil a pak svihnul a zrychlil. Tady ve WAR se mi ten combat teda zatim moc nelibi a nevim jestli to zmenej, treba Witch Elfka seka jeste dobre nebo spis se mi na to prijemne kouka.
Nebo je to treba tim, ze je ve WAR moc instantnich utoku na muj vkus a vlastne autoattack uz nehraje tak velkou roli, neumim to vysvetlit.
Nechci tu rozvadet nejakej flame, jen rikam svuj nazor.
quote:Originally posted by Meddy V Lotro, kuprikladu, funguje mechanika velmi podobna secondary poolu u melee i ranged charu. Kazdy neco nechape - ja treba nechapu proc by zrovna melee char nemohl/nemel mit herni princip zalozeny na buildovani/utraceni bodu na specky pomoci secondary poolu.
Jasně, neříkám že to nemá smysl, jen že to nechápu, připadá mi to zbytečné, jako spojka v autě s automatickou převodovkou !
Aha, takže ten "secondary pool" je u Shamana "waaagh" stejně jako u IB "grudge" nebo BG "hate"? Nechápu sice, proč/k čemu mají meleeci "secondary pool", ale budiž.
Mythic sliboval systém ballance dmg/heal u healeru, já si pod tím představíl vyplácat všechny základní dmg instant dotky, abych vygeneroval co nejvíce MORALE, ale pořád měl dost AP na nějaký ten základní "insta heal. Morale potom používám na cast/chanel healů a přitom regeneruju AP...a melodie se opakuje....budu si to muset holt zahrát, abych to mohl hrát :o Díky moc za info :)
Ne, u shamana/AM to funguje stylem, ze kdyz delas dmg roste ti Gork waaagh!, kdyz healujes roste ti Mork Waaagh!. Waagh! obecne v zavislosti na tom kolik ji mas (max 5 bodu) urychluje cast direct dmg nebo direct heal (Mork/Gork) nebo zlepsuje dmg/heal "over time" insta efektu (dot/hot). DoK nebo WP maji druhej pool, ten funguje tak, ze dmg ability za AP ti ho generuji,a naopak healy ti ho berou. Tezko se to da vysvetlit, jsou tam dost rozdily, ne vsichni to maji stejne...
Ohledne morale mas spatnou predstavu jak funguje. Morale ability jsou takovym nadstandartem, necim navic, co lze pouzit jen po nejake dobe v combatu, rank 1 jsou jeste prumer, pak to postupne roste az do rank 4, coz uz jsou celkem ultimatni veci.
quote:Originally posted by Meddy V Lotro, kuprikladu, funguje mechanika velmi podobna secondary poolu u melee i ranged charu. Kazdy neco nechape - ja treba nechapu proc by zrovna melee char nemohl/nemel mit herni princip zalozeny na buildovani/utraceni bodu na specky pomoci secondary poolu.
Jasně, neříkám že to nemá smysl, jen že to nechápu, připadá mi to zbytečné, jako spojka v autě s automatickou převodovkou !
Ach jo, ja vul si neuvedomil na ci post to reaguju. Moje chyba, uz to neudelam.
Ne, u shamana/AM to funguje stylem, ze kdyz delas dmg roste ti Gork waaagh!, kdyz healujes roste ti Mork Waaagh!. Waagh! obecne v zavislosti na tom kolik ji mas (max 5 bodu) urychluje cast direct dmg nebo direct heal (Mork/Gork) nebo zlepsuje dmg/heal "over time" insta efektu (dot/hot). DoK nebo WP maji druhej pool, ten funguje tak, ze dmg ability za AP ti ho generuji,a naopak healy ti ho berou. Tezko se to da vysvetlit, jsou tam dost rozdily, ne vsichni to maji stejne...
Ohledne morale mas spatnou predstavu jak funguje. Morale ability jsou takovym nadstandartem, necim navic, co lze pouzit jen po nejake dobe v combatu, rank 1 jsou jeste prumer, pak to postupne roste az do rank 4, coz uz jsou celkem ultimatni veci.
Říkáš, že Rank1 Morale je spamovatelný a z Ranku4+ jsou zase ultimátní ability, v kombinaci s Action pointy a Cooldowny, to trochu připomíná Rogue combat systém z WoW, který je funkční, jednoduchý a dostatečně variabilní, samozřejmě "secondary pool" je ve hře s 24mi classy důležitá diverzní utilitka pro hybridní chary s účelem přesvědčit, že se jedná o specifickou mechaniku combatu. Nakonec proč ne, jen bych rád věděl, kolik lidí to bude hrát kolik let, než tohle vybalancujou ?!
Říkáš, že Rank1 Morale je spamovatelný a z Ranku4+ jsou zase ultimátní ability, v kombinaci s Action pointy a Cooldowny, to trochu připomíná Rogue combat systém z WoW, který je funkční, jednoduchý a dostatečně variabilní, samozřejmě "secondary pool" je ve hře s 24mi classy důležitá diverzní utilitka pro hybridní chary s účelem přesvědčit, že se jedná o specifickou mechaniku combatu. Nakonec proč ne, jen bych rád věděl, kolik lidí to bude hrát kolik let, než tohle vybalancujou ?!
Nevim jak to chapes ty morale ability, ale kdyz pouzijes abilitu morale 1 tak utratis vsechno co ti nabylo a zrovna tak kdyz pouzijes treba morale 3 specku tak ti spadne vsechno zase na 0 tzn ze nemuzes hned potom pouzit morale1 specku, musis cekat az ti to zase nabyde do morale 1 treba a vsechny morale specky maji CD 1min.
To Jaffa: To bude asi tim, ze tento uroven detailu neni dostupny ani pro vetsinu beta playeru. Imo je to capture z elder serveru, protoze EU beta se takto nastavit ani neda.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
JJ..je to z Elder testu pretoze nikde inde este nebol vidiet contested Invetiable City.. sice je to divne pretoze Elder server su stale pod NDA takze toto by asi von nemalo ist ..kazdopadne velmi pekne.
JJ..je to z Elder testu pretoze nikde inde este nebol vidiet contested Invetiable City.. sice je to divne pretoze Elder server su stale pod NDA takze toto by asi von nemalo ist ..kazdopadne velmi pekne.
IMO to bude ofiko, protoze Garthlik je hlavni admin warhammeralliance a ti spolupracuji s Mythicem. Takze to podle me povolili.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
ne ze by to neco znamenalo ohledne kvalit hry ale je to zrejme nejlepsi trailer co jsem kdy videl na hru.
hrozne se mi libi ty vtipne detaily, ork narazejici do strechy baraky na konci zaberu, gobous kterej dostane sipem, trpaslik chlastajici pivo ve chvily kdy by to udelal fakt jen trpaslik apod. :)
Tak nevim, jsem jediny, kdo od toho po vizualni strance cekal trochu vic?
To nejsi, modely postav se mi vcelku libej, ale terrain textury bych cekal lepsi, samozrejme nemyslim travu a zem, ale treba i budovy a tak, no jeste uvidime
na me to na zaklade tech obrazku pusobi jako ze ty postavicky vubec nezapadaji do okolni krajiny, jakoby ta krajina byla real z hodne graficky hnusny hry a ty postavicky tam nekdo dokreslil
Tohle je HD ve velkym rozliseni, jenom pro ty, co se chteji podivat na detaily.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
To druhé cinematic video co teď je o něm zmínka v newsletteru, je to sice CGI ale i tak, klobouk dolů
Po přečtení jsem si říkal "v jakém newsletteru bylo tohle video?" a najednou puf, a do mailu mi přišel newsletter pro spren
Edit: Open Beta Begins – Sunday, September 7, 2008
The Open Beta will be level capped and content restricted. Players will be allowed to choose any of the game’s 20 unique careers and advance through rank 20. They will also be free to explore and battle across Tiers 1 and 2 of each army’s homeland. Please note that any characters created during the Open Beta will NOT carry over into the live game as they will be wiped from the servers.
Players can access the Open Beta in one of two ways:
1. Pre-Order the Collector’s edition of the game and receive a code to join the Open Beta. For more information, visit the WAR Pre-Order page.
2. Starting the first week of September, visit the EA Store to sign up for one of the limited number of spots offered by them. This is on a first come, first serve basis.
Note: If you have been playing in the Closed Beta your access will continue into the Open Beta.
Ty high-res obrázky už vypadají velmi dobře, jsem asi před týdnem zkoušel od kamaráda betu a z té grafiky, přiznám se, jsem byl totálně v šoku ač nejsem člověk, který by dal u MMO na grafiku.
Ty high-res obrázky už vypadají velmi dobře, jsem asi před týdnem zkoušel od kamaráda betu a z té grafiky, přiznám se, jsem byl totálně v šoku ač nejsem člověk, který by dal u MMO na grafiku.
Ten trailer je úchvatnej.
Thumach totálně v šoku ---> Thumach nevěří vlastním očím ---> Thumach komplet v prdeli --->
na me to na zaklade tech obrazku pusobi jako ze ty postavicky vubec nezapadaji do okolni krajiny, jakoby ta krajina byla real z hodne graficky hnusny hry a ty postavicky tam nekdo dokreslil
trailer je vazne suprovej... hi-res screeny: designove jsou celkem fajn ale teda graficky se mi to nelibi asi sem moc rozmazlenej ale nato sere pes pokud by se WHO vazne povedlo naplni i kdyz bych si to pral tak tomu moc neverim.
ale rozhodne je lepsi v nic nedoufat a pak bejt prijemne prekvapenej nez tu neco vynaset do nebes co za dva mesice mozna totalne vyhori.
na me to na zaklade tech obrazku pusobi jako ze ty postavicky vubec nezapadaji do okolni krajiny, jakoby ta krajina byla real z hodne graficky hnusny hry a ty postavicky tam nekdo dokreslil
Jo, presne takhle to vidim i ja.
Ale jo, taky to tak vidim, ale nějak mě to netrápí, budu radši, když bude mít moje elfka pěknej ksichtík a ve zbroji krásně tvarovanou prdelku, než když poběžim kolem nádhernýho stromu