Diskuzní klub hráčů online her
Home | Profile | Novy ucet | Active Topics | Active Polls | Members | Private Messages | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

.
 All Forums
 Dark Age of Camelot
 DAoC - General
 zakladni info o hre
 New Topic  New Poll New Poll
 Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Yennefer
mad kobold

1603 Posts

Posted - 04/12/2003 :  11:53:20  Show Profile Send Yennefer a Private Message  Reply with Quote
Dark Age of Camelot je placena online RPG hra (MMORPG) 15$/mesic, 14dni free trial, viz: http://www.darkageofcamelot.com

Hra je postavena do fantasy prostredi spojene s legendou Camelotu.

Zakladem hry je tzv. RvR - realm vs realm - svet je rozdelen na 3 "realmy" ktere proti sobe bojuji. Hra je designovana tak ze kazdy realm ma 2 "relicy" - magicke relikvie ktere kdyz ziska nepratelsky realm ziska bonus 10%. O tyto relikvie se bojuje zabiranim hradu (keepu) v nepratelske zone. Kazdy realm ma navic domaci zony kde vas nikdo krom NPC (naprogramovanych nepratelu) nemuze napadnout - zde se leveluje a vybavuje postava.
Hraci se zdruzuji do skupin - maximalne 8 lidi v jedne skupine (grupe). Tyto skupiny dohromady tvori battle grupu nebo chcete li "zerg" :)

Dalsi formy boje jsou: solo (1vs1), mala skupina vs X, full grupa vs full grupa (8vs8), grupa vs zerg
Za zabite nepratele pripadne za ucast na obrane/utoku na keep dostava hrac "Realm Points" - body a ranky za ktere lze ziskavat dalsi ability ktere pomahaji v boji, taktez ovlivnuji prestiz hrace (napriklad titul u jmena).

Realmy:
Albion (rytiri kulateho stolu) - realm cleriku, paladinu, silnych kouzelniku..
Hibernia (druidi) - realm celtu, elfu a jine lesni haveti ;)
Midgard (vikingove) - realm smradlavych trolu ;), modrych potvor 'koboldu' a trpasliku ..

Servery
Momentalne jiz bezi jen jeden server rozdeleny na 10 virtualnich - cluster Ywain 1-10, je jedno na kterem znich hrajete rozdeleny jsou pouze zony housingu z duvodu rozsireni kapacity pro vsechny hrace, jinac jsou zony spojeny (hrajete li ve stejnem realmu tak spolu muzete vyrazit bojovat at je vas kamarad na Ywain2 nebo 3).
Ostatni servery (PvP, PvE, RP) jsou jiz pro nedostatek hracu uzavreny a je mozne si nechat prenest postavu na posledni aktivni server.

Dalsi uzitecne informace - odkazy
character builder:
http://daoctb.sourceforge.net
cpellcraft calculator (program na vytvareni template vybavy):
http://www.gearbunny.com
templaty (vybava):
http://daoctemplates.net
vse ohledne trofeji:
http://daoc-trophy-mobs.com/index.html
bestiare:
http://www.mindkayak.com/bestiary/browse.jsp
http://capnbry.net/daoc/
crafting:
http://www.ethinarg.com/
mapy:
http://www.valmerwolf.com/mappe/mappe.htm


UO - Yennefer, Jasra (DP)
DAoC - Yenn, Yiyiy, Corwin, https://www.daocutils.com/chimp/corwin

Edited by - Yennefer on 30/08/2013 11:51:13

Yennefer
mad kobold

1603 Posts

Posted - 04/12/2003 :  11:59:52  Show Profile Send Yennefer a Private Message  Reply with Quote
Rozdeleni classu (povolani)

a) tank - mlaticka, zpravidla umi jen mlatit, ma hodne zivota (hp - hitpointu), rika se jim take "pure tank"
b) hybridtank - lehci mlaticka ovsem s primesi magie, ma mene hp nez tank a mensi WS (weapon skill - z teto hodnoty se pocita vysledny damage), tyto classy maji navic magii ktera dorovnava jejich moznosti na uroven tanku a za urcitych okolnosti je i predci (zalezi na stylu hry, pokud chci hrat solo je lepsi hybrid, opravdova sila pure tanka se totiz projevi v grupe se supportem (healeri, bufferi))
c) support (podpora) - class ktery podporuje ostatni v boji, tj. napriklad healem, buffama a jinou magii
d) caster (kouzelnik) - nejmene hp, nejhorsi armor, ovsem nejsilnejsi damage na dalku
e) stealther/assasin/ranger - char ktery se umi schovat do stinu ze ho nikdo nevidi, jejich nejvetsi sila je kdyz se jim povede vas prekvapit ze stinu specialnim utokem

zakladni vlastnosti

Kazda postava ma 3 nejdulezitejsi staty:
- hitpointy (hp) - oranzovy bar
- endurance (end, stamina) - zeleny bar
- mana (power) - zluty bar

Vlastnosti postavy:
- strength (str - sila): ovlivnuje WS (weapon skill - z neho se vypocitava damage kterou date) pri pouziti vetsiny zbrani
- constitution (con): z con vychazi pocet vasich hp
- dexterity (dex - obratnost): ovlivnuje WS pri pouziti nekterych zbrani, rychlost kouzleni, defenzivni skilly
- quickness (qui - rychlost reakce): ovlivnuje rychlost mlaceni a defenzivni skilly
- inteligence (int - acuity stat)
- piety (pie - acuity stat)
- empathy (emp - acuity stat)
- charisma (cha - acuity stat)

acuity stat = stat ovlivnujici vas power pool (mana), cim vice ho mate tim vice many je k dispozici, ovlivnuje take damage kouzel, tento stat je dulezity pro kouzelniky a nektere hybrid tanky a samozrejme supporty + minstrel (vyjimka) ;)

Pri zakladani postavy mate bonus 30 bodu do statu, ktery se vam automaticky rozdeli podle toho jaky mate zvoleny class, automaticke rozdelovani funguje pomerne dobre a zpravidla to neni treba menit, pokud do toho presto chcete sahnout volte podle ucelu postavy, povolani, jake zbrane planujete pouzivat:

- crush zbrane (kladiva, palice) urcuji WS z str
- slash zbrane (mece, sekery) urcuji WS z str
- thrust zbrane (kordy, noze..) urcuji WS 50% z str a 50% z dex
- luk - 100% dex
- hul - 100% dex (friar)

stealtheri krome minstrela potrebuji maximalizovat dex a qui kuli evade abilite a WS

ruzne povolani ma take ruzny zisk z daneho statu, napr casteri a supporti tezi pomerne malo z con statu takze pridanim con ziskavate pomerne malo hitpointu navic a ztracite moznost zlepsit dmg ci rychlost kouzleni

staty neni mozno pozdeji zmenit, takze pokud si nejste jisti ponechte to na clientovi

LEVEL

Hra je "level based". Zakladni kamen je zde hodnota vaseho levelu, zacina se na levelu 1, maximum je level 50, na levelu zavisi kolik muzete mit maximum hitpointu, maximalni silu utoku, obrany a rezistu.
Faze hry:
level 1-5 - seznameni se hrou v tutorialu, pomoci questu v tutorialu je mozne udelat level 5 za par desitek minut, pak se pomoci portovaciho NPC (ma pod sebou modry kruh) opusti tutorial a ceka opravdovy vas svet DAoCu
level 6 - posledni level na nemz neztratim expu kdyz me zabije mob (monstrum)
level 20 - moznost prvniho respecu (zmeny sve specializace)
level 40 - moznost druheho respecu
level 40-50 - jiz je obtiznejsi levelovat, levely jsou rozdeleny na tzv. half levely neboli pullevely
level 50 - postava hotova (levelovani)

ding = oznacuje se tak uspesne zavrseni levelu, kolem vas se udela svetelny efekt ;)

Pri kazdem "dingu" dostanete odpovidajici pocet bodu na rozdeleni do skillu, body dostavate podle toho jaky si zvolite class, kazdy class ma koeficient ktery je od 1 do 2.5 (1 nasobek az 2.5 nasobek levelu = pocet bodu ktery dostanu pri dingu), zaroven se vam zvetsi pocet hitpointu a zvednou staty ktere ma vas class.

Levely jsou rozliseny barvama z pohledu PvE:
- seda - o hodne nizsi level nez jsem ja (nedostanu zadnou expu za zabiti)
- zelena - nizsi level nez jsem ja (dostanu malo expy)
- modra - nizsi level ale uz silny protivnik (dostanu expu)
- zluta - srovnatelny level, pro nektere classy obtizny protivnik (dostanu hodne expy)
- oranzova - vyssi level nez jsem ja, tezky protivnik, riziko na solo (dostanu nadstandartni expu)
- cervena - o dost vyssi level nez ja, jen nektere classy s maximalni vybavou muzou zabit takoveto monstrum (dostanu maximum exp)
- fialova - nesrovnatelne vyssi level, nemozne na solo (expa je oriznuta o cap - maximum, nevyplati se tyto moby zabijet jinak nez v odpovidajici grupe kde se expa deli a zuzitkuje se)


UO - Yennefer, Jasra (DP)
DAoC - Yenn, Yiyiy, Corwin, https://www.daocutils.com/chimp/corwin

Edited by - Yennefer on 23/09/2009 15:31:19
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  New Poll New Poll
 Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Diskuzní klub hráčů online her © © 2000 CzechHeroes Go To Top Of Page
This page was generated in 0,05 seconds. on eygor Snitz Forums 2000